Заява чытача: «У Тайландзе мы бяднеем»

Па дасланым паведамленні
Апублікавана ў Прадстаўленне чытача
Ключавыя словы:
17 чэрвеня 2019

Гэта быў 2016 год, калі я ўпершыню паклаў свае нячыстыя ногі на тайскую зямлю. У ачмурэнні бессані і новых уражанняў я памятаю, што абменьваў еўра не менш чым па 39 бат за штуку.

 
Мне спадабаўся Тайланд, і я вяртаўся ўсё часцей, але з кожным вяртаннем мой бюджэт на паездку каштаваў усё менш і менш з-за росту ў параўнанні з еўра, у той час як у Тайландзе ўсё таксама можа ісці даволі хутка з вашымі грашыма. Цудоўная краіна, поўная прыгожых напрамкаў і спакуслівых забаў, якой бы таннай ні была краіна, калі вы не будзеце асцярожныя, рахункі паляцяць з вашай кішэні.

Канцэпцыя, якую мы бачым у поспеху асноўных кітайскіх платформаў электроннай камерцыі, такіх як AliExpress, усе яны выгадныя, але калі вы гэта зразумееце, пазней выявіцца, што вы патрацілі больш, чым меркавалі першапачаткова. На жаль для нас, але вельмі прыемна для тайцаў, якія самі хочуць падарожнічаць у Еўропу, наш еўра дасягнуў нізкай кропкі ў кошце ў адносінах да бата. Пішучы гэта, я гляджу на графік, які афіцыйна паказвае мне значэнне ніжэй за 35 бат за 1 еўра. Дакладней, за кожны еўра я цяпер атрымліваю 34,9970 бат. На практыцы гэта, вядома, ніжэй, таму што абменныя пункты таксама павінны зарабляць грошы.

У 2016 годзе я атрымліваў каласальныя 1.000 39.000 бат за кожную 34.997 еўра, цяпер менш за 4000 1000 еўра. Мы страцілі не менш за 114 бат на кожныя 1000 еўра, гэта значыць цэлых XNUMX еўра на XNUMX. Цяпер звычайнага адпачывальніка гэта, напэўна, не збянтэжыць, але ці ёсць у вас там дзяўчына, вы эмігрант, ці жывяце вы там дзеля чаго прычына? што заўгодна або калі вы часам знаходзіцеся там месяцамі, вы часта гэта заўважаеце. Прынамсі, калі вы павінны зрабіць гэта з крыху меншымі грашыма. Бо ўсе тайскія спакусы каштуюць грошай, таму чалавеку з маленькім кашальком давядзецца больш эканомна.

Значэнне для нас толькі падае (нізкая кропка за 4 гады). Пакіньце ў каментарах, калі вы бачыце, што гэта працягваецца, і як гэтае зніжэнне (ці павелічэнне, гэта толькі тое, з чаго вы паглядзіце) уплывае на ваша жыццё.

Прадстаўлена Jatoon

68 адказаў на «Заява чытача: «У Тайландзе мы становімся бядней»»

  1. Кіс кажа ўверх

    У красавіку 2015 года еўра ўсё яшчэ быў ніжэйшы за 34,50 бата, так што гэта толькі здымкі, але ў больш доўгатэрміновай перспектыве можна сказаць, што кошт еўра ў параўнанні з батам сапраўды падае. У асноўным гэта звязана з еўра, таму што долар ЗША ў параўнанні з THB даволі стабільны, вагаючыся паміж 30 і 35 THB за апошнія 10 гадоў. Ці будзе гэта працягвацца так, залежыць ад такой колькасці фактараў, што ніхто не можа даць вам разумнага адказу. Калі вы прывязаны да Еўропы па даходах і да Тайланду па выдатках, вы проста мала што можаце з гэтым зрабіць.

    • РудБ кажа ўверх

      Калі вы называеце суадносіны USD-THB стабільнымі з-за ваганняў паміж 30 і 35, то стаўленне еўра да ThB гэтак жа стабільна, у рэшце рэшт, паміж 35-39. Згодна з вашымі развагамі, у гэтым няма нічога дрэннага.

      • Даніэль М. кажа ўверх

        Я павінен пагадзіцца з Kees ...

        Суадносіны USD/THB прыкладна такія ж, як і 10 гадоў таму… Быў падзенне, быў пік…

        10 гадоў таму долар ЗША быў 34 бат, цяпер 31 бат...

        Аднак еўра дэманструе тэндэнцыю да зніжэння: з 48 батаў да 35 батаў…

        Такім чынам, існуе вялікая розніца паміж EUR і USD!

  2. Крыс з в кажа ўверх

    У 2006 годзе я абмяняў шмат еўра, і тады ў мяне было каля 50 бат
    атрымаў за адзін еўра.
    У 2015 годзе я абмяняў рэшту сваіх еўра і атрымаў толькі крыху больш за 39 бат.
    Цяпер у мяне не засталося еўра, а дзяржаўную пенсію я атрымаю толькі ў 2024 годзе.
    Будзем спадзявацца, што еўра / бат тады будзе лепш,
    А пакуль я не хвалююся і жыву тут, у Ісане
    па-ранейшаму добра і танна, і гэтая бананавая плантацыя прыцягвае ўвагу
    крыху дадатковых грошай на бізнес.
    Для астатніх я кажу – mai pen rai .

  3. РудБ кажа ўверх

    Падобны пост быў апублікаваны ўчора: https://www.thailandblog.nl/lezersvraag/nu-thaise-baht-kopen-of-beter-even-wachten/
    Вы не бяднееце. У вас няма ні больш, ні менш, чым ёсць. А бат цяпер 35, а можа праз паўгода зноў 40. Хто ведае. Учора я ўжо тлумачыў, што пры разумнай палітыцы нічога не спажываецца.

    На адпачынак у Турцыі, на Кюрасао або ў Маямі? Там вы таксама атрымліваеце на 1000 еўра менш, чым 10 гадоў таму. Якое гэта мае значэнне? Калі вы прыехалі як турыст, у вас ёсць бюджэт на адпачынак, і вы ім задаволіцеся!
    Калі вы прыязджаеце як пенсіянер, то ад вас залежыць, ці будзеце вы прыязджаць на аснове 12 месяцаў у год або 8 месяцаў TH і 4 месяцаў NL, або, напрыклад, як у маім/нашым выпадку, колькасць гадоў TH і назад да NL, а ў некаторых паўпастаянныя на працягу многіх гадоў. Але ніхто не абавязаны пераязджаць у TH і марнаваць там свае еўра. Калі вы не можаце сабе гэта дазволіць, вам тут няма справы.

    • ян кажа ўверх

      Я таксама адказаў у раней апублікаваным паведамленні; прыняць да ўвагі развіццё сусветнай эканомікі і мэтавы парытэт долар ЗША / еўра, дзе долар цяпер каштуе 31.2 бата, а еўра - 35 батаў. Здаецца, еўра можа ўпасці яшчэ на 10%...

  4. Мозг кажа ўверх

    @ Kees, як гаворыцца: "Калі яны голяць, вы павінны сядзець на месцы".

    Пакупніцкую здольнасць грамадзян ЕС у Тайландзе на працягу многіх гадоў з'ядае не толькі змяненне курсавой розніцы. Сам ЕС на працягу многіх гадоў падрывае нашу пакупніцкую здольнасць. У рэшце рэшт, інфляцыя вышэй, чым (штучна нізкая QE) працэнтная стаўка. Такім чынам, ЕЦБ больш-менш выконвае чорную працу па захаванні палітыкаў ад ветру. Палітыкі, якія дзеля хуткага асабістага гонару і славы ставяць інтарэсы краіны вышэй за інтарэсы насельніцтва.

    У выніку менш рызыкоўныя інвестыцыі (напрыклад, ашчадныя рахункі, высакаякасныя аблігацыі) з'яўляюцца «стратнымі». З іншага боку, пошук прытулку ў такіх прадуктах, як акцыі і біткойны, цягне за сабой больш ці значна больш рызык. Рызыкі, якія могуць разбіць шырокі сярэдні клас з невялікай эканоміяй.

    Вядучыя эканамісты тым часам прадстаўляюць сцэнары, паводле якіх сярэдні клас у ЕС (з часам?) знікне. Калі вы, як і многія, належыце да гэтага сярэдняга класа, гэта зусім не прыемная перспектыва вашай будучай старасці. Паведамленні тут пра скарочаную пенсію пішуць на сцяне.

    Тым не менш, гэта не ўсё гібель і змрок для тых, хто наведвае Тайланд, ці не так? Магчыма, курс крыху ўпаў, але ўмовы гандлю ўсё яшчэ на карысць грамадзян ЕС. Чытайце: за 25 еўра ваш кошык у Тайландзе запоўнены на тры чвэрці, а ў нізкіх краінах вы ледзь закрываеце дно. Акрамя таго, там больш свеціць сонца, а выбраная тайская эліта працягвае клапаціцца пра сябе. Усё яшчэ ёсць упэўненасць, і мы не можам зрабіць гэта весялей.

    • лудо кажа ўверх

      Так, 10 гадоў таму. мой кошык для пакупак у Lotus напалову запоўнены 3000 бат і наогул не купляйце імпарт, так што тое, што вы кажаце, 25 еўра за 3/4 поўнага - гэта жарт, харчовыя прадукты за 40 пэк. уверх

    • Co кажа ўверх

      Гэта залежыць ад таго, што вы купляеце. Калі вы купляеце тайскія прадукты, вядома, але калі вы купляеце, напрыклад, сыр, мяса, піва ці віно, то я адчуваю сябе цалкам захопленым сваёй зоркай, таму што я нашмат танней у Нідэрландах.
      Так, калісьці тут быў дом, які зніжае выдаткі, а таксама падаткі. Але, вядома, не штодзённыя прадукты для мяне.

      • Гары Раман кажа ўверх

        Вось як тайская дзяржава атрымлівае прыбытак: імпартныя пошліны, асабліва на віно.
        Вось чаму вы практычна нічога не плаціце падаткі ў Тайландзе.
        Але СКАРГА.. NL-er ніколі не прапускае гэта.

        • Ціно Куіс кажа ўверх

          няма Увазныя пошліны складаюць толькі невялікую частку даходаў урада Тайланда. Прыблізна: 30% ад ПДВ, 30% ад падаткаў на прадпрымальніцкую дзейнасць, 20% ад падатку на прыбытак, 10% ад акцызаў (тытунь, алкаголь, паліва), а астатнія 10% падзеленыя на шэраг больш дробных тавараў. Такім чынам, кожны ў Тайландзе ўносіць 60-70% у даход дзяржавы, у тым ліку замежнікі.

  5. bert кажа ўверх

    Прыкладна ў 2006-7 гадах я ўжо жыў у Камбоджы, нейкі час еўра каштаваў 1,47 даляра, цяпер каля 1,12-1,13 даляра. Гэта зэканоміць мне сотні долараў.

  6. Яўген кажа ўверх

    Прыехаў жыць у Тайланд у 2009 годзе. Тады яшчэ можна было абмяняць 50 бат на 1 еўра.

  7. тэас кажа ўверх

    У той год, калі наш любімы Gulden стаў еўра (гэта быў 2002?), я атрымаў у банкамаце 500 еўра - 25000 бат. Зняцце сродкаў у банкамаце бясплатнае. Цяпер гэта ўсяго 17000 бат - за тыя ж 500 еўра - плюс так званыя выдаткі.

    • Даніэль М. кажа ўверх

      Гэта было 01.01.1999 г

      • PEER кажа ўверх

        Не Данііл,
        Еўра практычна ва ўсіх краінах ЕС быў уведзены 1 студзеня 2002 года.
        Да гэтага Th Bth быў супраць B fr: 1 да 1!
        Бельгійцам гэта было лёгка падлічыць.
        Мы, галандцы, атрымалі каля 18 Th Bth для Fl. 1,=

  8. Karela кажа ўверх

    У 2002 годзе з увядзеннем еўра 54 ванны за 1 еўра.
    Цяпер гэта мізэр, асабліва калі вярнуцца ў мінулае і параўнаць кошты 2002 года ў Тайландзе з цяперашнімі.
    Тым не менш, я не магу заставацца ў баку. Збіраюся з 1977 года і езджу кожны год мінімум 2 разы на 8 тыдняў.

    Гэта не Тайланд, а наш ебаны Еўрасаюз усё знішчае..
    Калі мы ад гэтага пазбавімся.

    Шчаслівага падарожжа ўсім

    • Даніэль М. кажа ўверх

      Еўра быў уведзены ў 1999 годзе.

      • Эрвін Флёр кажа ўверх

        Паважаны Даніэль М,

        Гэта не так.
        У 2001 годзе я атрымаў першыя еўра ў папцы ад нашага галандскага ўрада.
        У той час я ведаў, што ўзяў гэта ў Тайланд, каб аддаць тайскаму французскаму сябру
        даваць.
        Еўра быў уведзены ў 2002 годзе.
        Вы няправільна зразумелі або ніколі не мелі гэтай папкі.

        Сустрэў vriendelijke Groet,

        Эрвін

        • Роб В. кажа ўверх

          Еўра фактычна быў уведзены 1 студзеня 1 года. Фактычна ён быў распаўсюджаны 1999 студзеня 1 года. Паміж імі былі карэкціроўкі курсу. Такім чынам, што залічылі для грамадзяніна, гэта 1-2002-1. Тэарэтычна Даніэль мае рацыю.

          На практыцы?
          Калі мы атрымалі ў рукі еўра (прыкладна ў 2002 годзе), ён каштаваў 40-45 бат. Калі мы паглядзім на сярэдні паказчык з 2002 года да цяперашняга часу, то гэты паказчык па-ранейшаму знаходзіцца ў межах 40-45. Публікацыі пра тое, што напачатку еўра каштаваў 50+ батаў, - глупства. Гэтыя 50+ гадоў былі перыядам піку, глядзіце графік Эрыка ніжэй. Відаць, людзі любяць марыць пра тое, чаго не было. Раней усё было лепш. 555

          https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Euro

          https://fxtop.com/en/historical-exchange-rates-graph-zoom.php?C1=EUR&C2=THB&A=1&DD1=01&MM1=01&YYYY1=2002&DD2=16&MM2=06&YYYY2=2019&LARGE=1&LANG=en&CJ=0&MM1Y=0&TR=

    • Erik кажа ўверх

      Карл, адкуль ты гэта ўзяў? На працягу 2002 года курс еўра за бат не перавышаў 40 батаў.

      https://fxtop.com/en/historical-exchange-rates-graph-zoom.php?C1=EUR&C2=THB&A=1&DD1=01&MM1=01&YYYY1=2002&DD2=16&MM2=06&YYYY2=2019&LARGE=1&LANG=en&CJ=0&MM1Y=0&TR=

      • PEER кажа ўверх

        Дарагі Эрык,
        Паспрабуйце пагугліць гісторыю Eur/Th Bth 'ns. Тады вы бачыце, што ў 2002 Th Bth 50 за € 1,= было дадзена!

        • Erik кажа ўверх

          Груша, я даў табе табліцу. Што ў гэтым тады дрэннага? Да таго ж у 2002 годзе я жыў у Тайландзе і не меў 50-ці.

          • тэас кажа ўверх

            Эрык, я таксама жыў тут і нават атрымаў 52 бата ў пачатку праз банкамат, які быў бясплатным, як было сказана раней.

  9. Яго Вялікасці Імператар кажа ўверх

    дарагі Крыс, супакойся: цэны на прадукты ў Нідэрландах не раслі так хутка за апошнія дзесяць гадоў, на 5% за год, толькі ў маі яны сталі ў сярэднім на 3,8% даражэйшымі ў параўнанні з мінулым годам
    дзякуючы павелічэнню ПДВ нашым кабінетам... так што вы ўсё яшчэ ў добрых руках у Ісаане!!
    Жадаем вам весела правесці час...

  10. Гертг кажа ўверх

    Я таксама аддаю перавагу 40 батаў і больш за еўра. Але паколькі я не магу на гэта ўплываць, я проста ўжо не гляджу на курс. Лепш для майго настрою.

    У Еўропе мне было б значна горш. Там таксама з кожным годам усё даражэй і даражэй зводзіць канцы з канцамі на адну сціплую пенсію.

  11. Джон кажа ўверх

    Па нейкай прычыне ў мяне ўсё часцей узнікае адчуванне, што эмігранты ў Тайландзе жывуць або будуць жыць дрэнна. У Нідэрландах амаль усё даражэе, напрыклад, энергія, паліва, арэндная плата і г. д. Усё гэта тое, што вы не можаце або практычна не скарачаеце. Дзяржаўная пенсія і/або пенсія амаль не вырастуць. Вядома, не паспявае за інфляцыяй. Таму я задаюся пытаннем, ці ёсць сэнс ехаць у іншую краіну, калі ты не можаш там жыць так, як хацелася б. У мяне ўсё часцей складваецца ўражанне, што блог Тайланда становіцца азіяцкай сцяной плачу.

    • Гары Раман кажа ўверх

      Як яшчэ раз той выраз: «калі галандцы перастануць скардзіцца, а пастары перастануць задаваць пытанні, свет прыйдзе да канца».

    • Кіт 2 кажа ўверх

      Ну, вось адзін, які ўсё яшчэ выдатна праводзіць час у Тайландзе, асабліва з пункту гледжання кошту!

      Дзякуючы таму, што я сам не жыву ў сваім доме ў Нідэрландах, але ў ім ёсць арандатары, у мяне ёсць яшчэ каля 900 еўра, якія я магу марнаваць у месяц (пасля выліку падатку ў полі 3)… і рабіць гэта ў Тайландзе!
      Больш за тое, без падатку WOZ, муніцыпальных падаткаў і высокіх рахункаў за электраэнергію (30 еўра ў месяц у Тайландзе замест каля 100 у Нідэрландах). У Тайландзе я плачу невялікі падатак за машыну, бензін удвая даражэй, чым у Нідэрландах. Больш за тое, у Тайландзе я праязджаю толькі 3000 км у год, у той час як у Нідэрландах было 20.000 XNUMX (наведванне сям'і, дні нараджэння сяброў, дарожныя выдаткі па працы, хобі).

      Я купіў кандамініюм у Тайландзе і маю вельмі нізкія выдаткі на жыццё (200 еўра выдаткі на абслугоўванне ў год!). Медыцынскае страхаванне Я плачу 260 еўра ў месяц, у Нідэрландах я відавочна павінен быў бы плаціць больш з-за падатковага кампанента, які вы плаціце за медыцынскае страхаванне.

      У гады танных батаў у мяне ўсё яшчэ было каля 1000 еўра ў месяц, цяпер гэта, магчыма, на 300-400 менш... але мне ўсё роўна значна танней жыць у Тайландзе, чым у Нідэрландах.
      А ў мяне яшчэ і дзяржаўнай пенсіі няма...

    • Пітэр кажа ўверх

      Мне здаецца, што гэта проста канстатацыя фактаў, і я б не аднёс гэта да нараканняў.
      Факт, што эмігрантам са сціплымі даходамі становіцца ўсё цяжэй зводзіць канцы з канцамі.Інфляцыя дапаўняе абясцэньванне еўра.
      Асабліва імпартная прадукцыя вельмі дарагая. (сыр, масла, віно, аржаны хлеб і інш.)
      Гэта добрае папярэджанне для тых, хто плануе іміграваць у Тайланд, не думайце
      што з кожным месяцам вы атрымліваеце менш.
      Я, вядома, не скарджуся, але, на шчасце, у мяне прыстойны прыбытак.
      Гэта датычыцца не ўсіх, і больш дарагія баты, безумоўна, з'яўляюцца для іх усё большай праблемай.

      • Джэк С кажа ўверх

        Насамрэч, як я пераканаўся ўчора, калі ўбачыў кошт салямі ў макрасе, імпартныя тавары павінны каштаваць танней, асабліва з Еўропы. У рэшце рэшт, вы плаціце менш бат за еўра. Але не, пачак нарэзанай салямі каштаваў 135 бат некаторы час таму. Гэта ўжо 195 бат. Па цяперашнім курсе гэта павінна было каштаваць 100 бат. Гэта не дакладныя лічбы, а прыблізныя ацэнкі.

  12. Джон кажа ўверх

    У ліпені 2008 года купіў сваю кватэру па абменным курсе 53 THB/€

  13. л.нізкі памер кажа ўверх

    Вы таксама можаце паглядзець на гэта з добрага боку!

    Са студзеня 2019 года ў Нідэрландах значна падаражэлі неіндэксаваныя пенсіі.
    Успомніце, напрыклад, павышэнне нізкіх ставак ПДВ!

    І калі вы зараз збіраецеся КУПІЦЬ еўра ў Тайландзе, вы плаціце ўсяго 35 бат!
    Любы, хто цяпер прымае сваю так званую «страту» на кватэры, зарабляе яе назад праз гэтую транзакцыю!

  14. Хэнк Хаўэр кажа ўверх

    Якая кіслая нотка. Тайланд стаў нашмат мацней у параўнанні з доларам і еўра. Так што на фінансавым рынку ёсць давер да валюты. Калі людзі сапраўды пачнуць адчуваць гэта на экспартным рынку, цэнтральны банк Тайланда ўнясе карэктывы

  15. Джон Чанг Рай кажа ўверх

    Для эмігранта, які шмат гадоў таму толькі думаў, што можа правесці тут свой вечар танна са сваёй дзяржаўнай і, магчыма, невялікай пенсіяй, цяпер, вядома, трэба быць крыху больш асцярожным.
    У асноўным гэта добрая медыцынская страхоўка і немагчымасць жыць без заходніх прадуктаў, якія цяпер робяць жыццё ў Тайландзе ўсё больш складаным.
    Тым не менш, нават самы вялікі скаржнік павінен ведаць, што ён па-ранейшаму добраахвотна жыве ў краіне, дзе шмат што значна танней, а пастаўшчыкі паслуг практычна нічога не зарабляюць.
    Калі б яны сапраўды адрэгулявалі заробкі апошніх да ўзроўню, калі большасць эмігрантаў ужо крычалі б пра забойства, большасць была б вымушана вярнуцца ў сваю краіну.
    Любы скаржнік, як бы жорстка гэта ні гучала, усё роўна выйграе ад таго, што многія тайцы вяртаюцца дадому з цяжкай працай у параўнанні з галоднымі заробкамі.
    Нават турыст, які думае, што не можа выстаяць перад спакусамі тайскай прыгажуні, павінен задацца пытаннем, ці зробіць хоць крок еўрапейская жанчына за гэтыя грошы.
    Менш піць піва, некалькі разоў прапускаць штодзённыя вечарынкі, думаць крыху пра бліжняга, робіць Тайланд, нягледзячы на ​​тое, што мы часова атрымліваем крыху менш за еўра, усё яшчэ фантастычным турыстычным напрамкам.

    • Вілем кажа ўверх

      Хтосьці з AOW і маленькай пенсіяй больш не можа заставацца тут пастаянна. 65000 бат чыстага даходу. Рабіце матэматыку. 2 гады таму яшчэ ішла дыскусія пра 65000 чыста або брута. А пры цяперашнім абменным курсе — гэта і AOW, і разумная пенсія.

      • Джон Чанг Рай кажа ўверх

        Дарагі Вілем, ёсць яшчэ дастаткова эмігрантаў, якія жанатыя на тайцы, якія ўсё яшчэ жывуць тут на AOW і пенсію з 400.000 XNUMX бат на банкаўскім рахунку.
        Я б не даў на жыццё тым, хто нават не мае медыцынскай страхоўкі, або ў крайнім выпадку мінімальнай страхоўкі, якая выплачвае долю ў выпадку надзвычайнай сітуацыі.

        • jo кажа ўверх

          У сярэднім мы не трацім 30.000 XNUMX бат у месяц.
          Выплацілі дом і купілі машыну без крэдыту.
          Гэта не «брыдота», а мы проста жывем без мітусні і не курым, не п'ем і ямо нармальную тайскую і еўрапейскую ежу. Два разы на тыдзень звычайна ямо ў рэстаране, астатні тыдзень гатуем самі або бярэм у прыдарожным ларку.
          Талерка насі або рысу са стравай тут каштуе ад 40 да 50 батаў.
          Нават для фаланга ёсць месца, дзе прадаюць смачныя стэйкі ад 50-85 бат.
          Дадайце бульбу фры і салата, дастаткова для ежы.
          Штогадовы адпачынак у NL не ўваходзіць у гэта.

          • РудБ кажа ўверх

            Напрыклад, каб паказаць, што жыццё ў TH танней, чым у NL, часта кажуць, што талерка насі або рысу каштуе ўсяго 40-50 бат. Гэта скажае карціну, бо пра што мы гаворым. Хто можа працаваць на працягу дня на талерцы насі або рысу? Улічваючы толькі колькасць яго, якое паклалі на талерку. Будзьце шчырымі і гаварыце не толькі пра талерку насі або рысу, але і пра кошт ежы, размеркаваны на працягу дня. Памнажаюць на каэфіцыент 2, бо есць і маці жанчыны. Калі ў сям'і больш за аднаго члена, талерка смажанага рысу стане яшчэ даражэй. Нават калі вам спатрэбіцца некалькі біфштэксаў у дзень, асабліва з бульбай фры і лісцем салаты.

  16. выціскання кажа ўверх

    калі я не памыляюся, я атрымаў 1 ванны за 2010 еўра ў 52 годзе

    • Гары Раман кажа ўверх

      Паглядзіце на графікі.
      Долар ЗША да бат: паміж 34,5 і 31,5 (з некаторымі невялікімі пікамі) гл. https://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=THB&view=10Y of https://www.poundsterlinglive.com/bank-of-england-spot/historical-spot-exchange-rates/usd/USD-to-THB.
      Абменны курс у адносінах да еўра з'яўляецца вытворнай ад гэтага.

  17. Эдвард кажа ўверх

    Майце невялікую пенсію + дзяржаўную пенсію, якая ў 4 разы перавышае THB, чым сярэдні заробак тайца, працуючы 7 дзён на тыдзень! Вы не пачуеце ад мяне скаргаў, нават калі THB яшчэ больш знізіцца.

  18. Erik кажа ўверх

    «Багацце не ў кашальку, а паміж вушамі».

    Так казаў ужо мой стары добры дзядуля, толькі не кожны хоча ў гэта верыць..... А што Ян сёння тут кажа?
    «Усё больш у мяне ўзнікае думка, што Thailandblog становіцца азіяцкай сцяной плачу». Джон, магчыма, ты маеш рацыю...

  19. Чырвоны Роб кажа ўверх

    Калі Руі Роб упершыню ступіў на зямлю Тайланда +/- 16 гадоў таму, ён атрымаў 52 бат'е за еўра. З-за палітыкі Еўрапейскага цэнтральнага банка ён бачыў, як колькасць Bathjes з гадамі зменшылася да цяперашняга ўзроўню.

    • Джон Чанг Рай кажа ўверх

      Паважаны Руі Роб, калі б Руі Роб ступіў на зямлю Тайланда некалькімі гадамі раней, ён бы ўбачыў, што ў пераліку на тагачасны галандскі гульдэн ён, вядома, не атрымаў бы больш, чым цяперашні курс еўрабат.
      52 бата былі аднаразовай з'явай, якая не вернецца так хутка, так што пастаяннае параўнанне нават з размеркаваннем доўгу ЕЦБ не зусім дакладна.
      Што ж, 20 гадоў таму Ned.Gulden і нават так званая цвёрдая нямецкая марка ішлі не лепш, чым цяперашні курс еўра-бат.

      • Эрык кажа ўверх

        Цалкам згодны, еўра быў даволі завышаны з моманту яго ўвядзення ў 2002 годзе да, скажам, 2012 года, так што гэта было кампенсавана ў апошнія гады.

        • Эрык кажа ўверх

          прабачце, я меў на ўвазе 2010 год, а не 2012 год

  20. рууд кажа ўверх

    Я па-ранейшаму хаджу ў цырульню ў Тайландзе прыкладна за 2 еўра, што лёгка эканоміць мне каля 100 еўра ў год у параўнанні з Нідэрландамі.

    • Gerard кажа ўверх

      Так, і акрамя цаны… нават калі ў вас на галаве не больш за 3 валасінкі, у Тайландзе вы праводзіце ў цырульні як мінімум паўгадзіны ў параўнанні з 5 хвілінамі ў Нідэрландах…

  21. Герт Барб'е кажа ўверх

    Справа не ў тым, што бат толькі даражэе. Еўра: таксама tgo. напрыклад Сінгапурскі даляр рэзка падаражэў. Мяркуючы па ўсім, у Паўднёва-Усходняй Азіі ідуць моцныя спекуляцыі на курсе бата, і цэнтральны банк Тайланда нічога не робіць

  22. Герберт кажа ўверх

    THB у параўнанні з еўра можа быць дрэнным для нас, эмігрантаў, але калі вы запісалі, што вы на самой справе марнуеце тут у месяц, а потым не перавялі ў еўра, але паглядзіце, што вы ўсё яшчэ можаце зрабіць са сваёй дзяржаўнай пенсіяй і, магчыма, пенсіяй у Нідэрландах.
    Падумайце, што ў Нідэрландах вы больш не можаце рабіць шмат рэчаў, якія вы ўсё яшчэ лічыце тут вельмі нармальнымі.
    Возьмем звычайны дом, які арандуем ад 8000 да 15000 батаў (280 525 еўра), тады вы жывяце ў Нідэрландах за тую ж суму ў 1-пакаёвым доме далёка за горадам або невялікім пакоі ў горадзе.
    Не забудзьцеся заплаціць за газ, ваду і электрычнасць, таму што гэта таксама вялікая цяжкасць для вашага цела ў Нідэрландах, тады я шчаслівы, што жыву тут, і, магчыма, прыйдзецца крыху скараціць выдаткі, але тым не менш мець больш прыемнае жыццё.

  23. Пятра ванітавала кажа ўверх

    Мой першы візіт у Тайланд быў у снежні 2007 года, памятаю, калі я часам атрымліваў 54 бата за еўра. Апошні раз у снежні 2018 года я думаў, што 36 бат за еўра.
    За гэты час кошт гатэля вырас з 900 бат да 1000 бат за ноч. Падлічыце свой прыбытак.

  24. Дэвід Х. кажа ўверх

    Цяпер імігранты з 2016 года скардзяцца, што калі з 2009 года, калі я атрымліваў 47.50 бат за 1 еўра нават у шырока вядомай скупой біржы Kasikorn за мае спаленыя караблі...

    Мне пашанцавала, што я перавёў гэтую неахайнасць у баты, цяпер мне не трэба турбавацца аб дрэнным абмене еўра, але не тое, што мне гэта падабаецца, таму што мая маржа скончыцца праз +/- 4-5 гадоў, і тады я Прыйдзецца вярнуць еўра.
    Хаця я тады планаваў вярнуцца ў Бельгію . каб вярнуцца на адрас там, ці магу я таксама абыйсці замарозку 800 000 бат праз візу Non OA (можа быць у Бельгійскім банку без замарожвання пасля выдачы)

  25. Пітэр кажа ўверх

    38 гадоў таму я атрымаў 1 гульдэн за 6 батаў піва, а потым 25 батаў, так што 4 гульдэны

    • Джуст-Бурырам кажа ўверх

      Калі я адкрыў паб у Нідэрландах у 1980 годзе, разліўное піва каштаваў мне 1,10 гульдэна, цяпер разліўное піва там каштуе 2,20 еўра, так што цэны растуць паўсюль, і рост коштаў у Тайландзе нядрэнны.

  26. Рычард кажа ўверх

    Пасля многіх гадоў жыцця ў Тайландзе на працягу некалькіх зімовых месяцаў і размоў з рознымі эмігрантамі я ўсё яшчэ не ведаю, ці можна так камфортна жыць у Тайландзе з AOW і невялікай пенсіяй.

    якая разумная штомесячная сума для эмігранта са сваёй дзяўчынай?
    30.000 40.000, 60.000 XNUMX. XNUMX XNUMX бат.

  27. піет кажа ўверх

    Раней усё было лепш. Больш высокія льготы Wao. Схемы датэрміновага выхаду на пенсію. Без разрыву ў Aow.
    На што зноў могуць паскардзіцца ў асноўным галандцы.
    Я думаю, што бедныя - гэта хутчэй тайцы, для якіх жыццё таксама даражэе.

  28. Джуст-Бурырам кажа ўверх

    Апошні курс гульдэна да бата ў 2001 годзе быў 17,78 бата за 1 гульдэн, так што гэта не так ужо і дрэнна, у 1990 годзе, калі я ўпершыню быў у Тайландзе, мы атрымалі 13,54 бата за 1 гульдэн.

    https://fxtop.com/en/historical-exchange-rates.php?A=1&C1=NLG&C2=THB&TR=1&DD1=&MM1=&YYYY1=&B=1&P=&I=1&DD2=15&MM2=06&YYYY2=1990&btnOK=Go%21

  29. Джуст-Бурырам кажа ўверх

    У 1990 годзе я атрымліваў 13,54 бата за 1 гульдэн, а ў 2001 годзе, апошні год гульдэна, я атрымліваў 17,78 бата за 1 гульдэн, так што гэта нядрэнна.

  30. Карла Герц кажа ўверх

    Мы ўжо 30 разоў едзем у адпачынак, а вярнуліся толькі ў красавіку,
    Але гэта быў першы раз, калі я сказаў, што нам трэба зноў пераапрануцца, гэта нельга проста так зрабіць, але так яно і ёсць, паглядзіце, і мы таксама пайшлі паесці, узялі таксі і купілі футболку і г.д. .Першы раз, калі я сапраўды адчуў, што нам трэба выдаткаваць больш, чым звычайна. Мы амаль заўсёды робім адно і тое ж: туляемся ў Бангкоку, наведваем рынак, ямо вулічную ежу і перакусваем, час ад часу ямо ў рэстаране і шпацыруем. гадоў таму я думаў, што ў нас калі-небудзь будзе так шмат ванны, як гэта магчыма, цяпер гэта, здаецца, не працуе (50 еўра), а цяпер гэта было толькі на . Гасцініцы таксама становяцца ўсё больш і больш дарагімі, астатняе не так ужо і дрэнна, таму што добры кактэйль і трохі садавіны і соку па дарозе па-ранейшаму танныя, але так, першыя 2 сокі за еўра, цяпер "так" ідзе крыху хутчэй. але ці прыйдзе ён зноў, што 50 ванна я зусім звар'яцеў, ха-ха

  31. janbeute кажа ўверх

    Для тых, хто зараз хоча пабудаваць дом, гэта стала яшчэ даражэй. так што я рады, што я ўладкаваўся.
    15 гадоў таму мяшок маркі Chang портландцемент 93 ванны цяпер 135 ваннаў.
    15 гадоў таму 3 бутэлькі піва Chang Beer за 90 бат цяпер 2 бутэлькі за 120 бат.
    Адзінае, што тут усё яшчэ танна, - гэта выдаткі на працоўную сілу, 15 гадоў таму будаўнік зарабляў каля 300 бат, цяпер каля 500 бат.
    Імпартуйце банку супу Campels з ЗША, тады каля 40 бат, цяпер каля 70 бат. Вельмі маленькі кавалачак сапраўднага галандскага сыру ў Rimpingmarket цяпер каштуе 240 бат.
    Калі вы хочаце пажыць тут даўжэй, паклапаціцеся аб тым, каб у вас пад рукой была добра напоўненая скарбонка. У адваротным выпадку вы можаце пацярпець сур'ёзныя фінансавыя цяжкасці ў будучыні.
    Не толькі з-за змяненняў у вашай краіне нараджэння, але і патрабаванні ў Тайландзе хутка мяняюцца.
    Проста падумайце аб пастаянна змяняюцца візавых патрабаваннях у якасці прыкладу.
    Для тых, хто купаецца з візай 800K, вы больш не можаце выкарыстоўваць ванну 400K на працягу года.
    Павелічэнне выдаткаў на медыцынскае абслугоўванне, асабліва ў прыватных бальніцах, і рост узносаў на медыцынскае страхаванне.
    Як толькі вы прыедзеце ў такую ​​бальніцу з крэдытнай картай, вашы зберажэнні хутка паменшацца.

    Ян Бьютэ.

  32. Піт дэ Фрыс кажа ўверх

    Калі 63 гады таму я ўпершыню паступіў у Тайландзе ў якасці марака, я купіў піва за 15 бат. Гульдэн каштаваў усяго 8 бат, так што мы не страцілі столькі. Барфіны таксама былі адносна такімі ж дарагімі, як і сёння.

  33. Пётр Патонг кажа ўверх

    Сёння зноў шмат чаго даведаўся ў гэтым блогу за 25 € за поўны кошык. Маленькі вазок напэўна.
    А еўра ўвялі ў 1999 годзе, я ўжо як мінімум 3 гады сплю.

  34. Джуліян кажа ўверх

    Так, сапраўды, Тайланд стаў нашмат даражэй! Я хаджу туды ўжо 15 гадоў для пажылых людзей, якія жадаюць правесці там сваю старасць, становіцца складана! І там усё значна даражэе, у тым ліку і тое, што трэба! Я вярнуся ў канцы гэтага года на 2 месяцы

  35. Свет кажа ўверх

    Ва ўсіх краінах Паўднёва-Усходняй Азіі іх валюты ўмацоўваюцца. Усе гэтыя краіны паляпшаюцца і стабільныя. У іх ёсць усё, што прыцягвае інвестараў. На захад адрыгвае задняе шкло. Тайланд адрыгвае наперадзе. Зараз там пачаліся залатыя шасцідзесятыя. І АСЕАН ідзе.
    Будучыня за намі. Еўра і долар будуць слабець яшчэ больш разам з нашай эканомікай. У нас былі найлепшыя козыры з Еўропай, каб працаваць разам і ператварацца ў сусветную дзяржаву, але мы аддаем перавагу верыць папулістам, якія равуць, што працаваць адзін супраць аднаго будзе лепш. Што пасеяў, тое і жне.

    • Роб В. кажа ўверх

      Рост у Тайландзе ўжо некаторы час зніжаецца, адкрыйце газеты і ўбачыце, што людзі занепакоеныя. Эканоміка Тайланда расце ледзь больш, чым эканоміка Нідэрландаў. Прыкладна 3%, NL ледзь менш. Бяднейшыя суседзі TH даганяюць упушчанае хутчэй, але Тайланд гэтак жа затрымаўся ў верхнім сярэднім становішчы. Паглядзіце яшчэ раз на Bangkok Post, Nation і гэтак далей.

      У нас была такая дыскусія раней 🙂 :
      https://www.thailandblog.nl/nieuws-uit-thailand/thailand-verkiezingen-2019-prayut-keert-waarschijnlijk-terug-al-premier/#comment-549175

      • Роб В. кажа ўверх

        Такім чынам, я не бачу прычын для Тайланда і Нідэрландаў быць вельмі аптымістычным або песімістычным, як у дачыненні да абменнага курсу і эканомікі. Будучыня ва ўсім свеце, а не на адным кантыненце. Тым не менш, ёсць шмат праблем. Глядзіце, напрыклад:

        «Нягледзячы на ​​моцную фінансавую пазіцыю і нізкую знешнюю ўразлівасць, якія складаюць крэдытныя перавагі на фоне перыядычнай палітычнай нявызначанасці, старэнне грамадства Тайланда, умераная канкурэнтаздольнасць і дэфіцыт працоўнай сілы з цягам часу будуць ціснуць на эканамічны рост і дзяржаўныя фінансы»
        - https://www.bangkokpost.com/business/1694780/moodys-ageing-labour-issues-dog-thailand

        Зніжэнне індэкса за апошнія тры месяцы, з сакавіка па травень, адлюстравала тэндэнцыю да сыходу эканомікі Тайланда без выразнага сігналу аднаўлення. (…) Прагназуецца, што эканоміка Тайланда вырасце на 2.8-3.2 працэнта ў другім квартале гэтага года, сказаў Танават.
        - https://www.nationmultimedia.com/detail/Economy/30370679

  36. Крыс кажа ўверх

    Вось ужо 12 гадоў тут жыву і працую.
    Зарабляю каля 60 % таго, што я зарабляў у Нідэрландах, маю тут 10 аплачваных дзён водпуску ў параўнанні з 28 днямі ў Нідэрландах, штогод аддаю 2 % свайго AOW і ніколі ў жыцці не быў такім багатым.


Пакінуць каментар

Thailandblog.nl выкарыстоўвае файлы cookie

Наш сайт лепш за ўсё працуе дзякуючы файлам cookie. Такім чынам мы можам запомніць вашы налады, зрабіць вам персанальную прапанову, і вы дапаможаце нам палепшыць якасць сайта. больш падрабязна

Так, я хачу добры сайт