Câu hỏi Thái Lan: KLM rất khó tiếp cận

Bằng tin nhắn đã gửi
Đã đăng trong câu hỏi của độc giả
tags:
28 Tháng Chín 2021

Bạn đọc thân mến

Tôi đã đặt một vé đến Bangkok với KLM và vô tình đề cập đến ký hiệu cuộc gọi của tôi thay vì tên của tôi như trong hộ chiếu của tôi. Theo trang web của KLM, điều này có thể được điều chỉnh nếu bạn liên hệ với họ. Và đó là nơi chiếc giày bị chèn ép. Họ hoàn toàn không thể truy cập vào mu. Đã thử qua điện thoại, nhưng bạn nhận được một cuộn băng và sau một lúc chờ đợi, bạn bị loại khỏi hàng đợi. Tôi đã thử nó qua whatsapp nhưng sau đó bạn nhận được một văn bản chuẩn, điều tương tự cũng áp dụng cho messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Trân trọng,

Ed

Biên tập viên: Bạn có câu hỏi nào dành cho độc giả của Thailandblog không? Sử dụng nó liên hệ với.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. một thứ dao găm nói lên

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Frank nói lên

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Tháng Một nói lên

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt nói lên

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • tháng XNUMX S nói lên

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman nói lên

    Ed thân mến,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen nói lên

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang nói lên

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES nói lên

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. đầy tớ của vòng nói lên

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Để lại bình luận

Thaiblog.nl sử dụng cookie

Trang web của chúng tôi hoạt động tốt nhất nhờ cookie. Bằng cách này, chúng tôi có thể ghi nhớ cài đặt của bạn, cung cấp cho bạn một ưu đãi cá nhân và bạn giúp chúng tôi cải thiện chất lượng của trang web. đọc thêm

Vâng, tôi muốn có một trang web tốt