Vlieg je begin augustus naar Thailand vanaf Schiphol en ben je van plan met de trein naar de luchthaven te reizen, dan moet je rekening houden met vertragingen.

In 2016 voert ProRail spoorvernieuwingen uit rond Schiphol die invloed kunnen hebben op uw treinreis. Van maandag 1 t/m dinsdag 9 augustus worden er meerdere spoorwerkzaamheden uitgevoerd. Zo worden er nieuwe sporen gebouwd en worden er wissels en seinen geplaatst en getest. Een goede bereikbaarheid van Schiphol is belangrijk voor de duurzame ontwikkeling van de luchthaven als economisch centrum. Vernieuwing van de spoorverbindingen is noodzakelijk om in de toekomst meer treinverkeer van en naar Schiphol mogelijk te maken.

Gevolgen voor uw reis

Mantaha oa la 1 ho isa Labobeli la 9 Phato

Sephethephethe sa terene ha se khonehe litseleng tse latelang:

  • Schiphol Airport – Amsterdam South – Amsterdam RAI – Duivendrecht – Diemen South
  • Schiphol Airport – Amsterdam South – Amsterdam Bijlmer ArenA

U kunt gebruikmaken van de buslijnen R-300 en R-310 van het R-Net.

Labobeli la la 2 Phato

Op 2 augustus is er op het traject Schiphol Airport – Amsterdam Sloterdijk tevens geen treinverkeer mogelijk. Er rijden NS-bussen in plaats van treinen.

Labone la 4 le Labohlano la 5 Phato

Op 4 en 5 augustus is er tevens geen treinverkeer mogelijk tussen Diemen Zuid en Weesp. U kunt gebruikmaken van de buslijnen R-300 en R-310 van het R-Net. Houdt u in alle gevallen rekening met een extra reistijd van 15 tot 30 minuten.

Planning werkzaamheden in 2016

Ook in onderstaande periodes staan werkzaamheden gepland rond Schiphol Airport die gevolgen kunnen hebben voor uw treinreis. Op deze pagina houden we u op de hoogte en volgt er binnenkort meer informatie.

  • Moqebelo 24 le Sontaha 25 September: Schiphol Airport - Amsterdam Sloterdijk le Schiphol Airport - Duivendrecht / Amsterdam Bijlmer ArenA;
  • Moqebelo 12 le Sontaha 13 November: Schiphol Airport - Amsterdam Sloterdijk le Schiphol Airport - Duivendrecht / Amsterdam Bijlmer ArenA.

2 reacties op “Schiphol begin augustus slecht bereikbaar per spoor”

  1. Rien van de Vorle e bua ka

    Heel praktisch om deze informatie te krijgen maar het ergste zijn de bijna dagelijkse onverwachte vertragingen, zelfs uitvallen van trein verbindingen op weg van Noord Limburg naar Schiphol. Hoe vaak zijn er storingen? Ik zou moeten overstappen en er in de spits 2 uur over doen terwijl ik een rechtstreeks verbinding van 1 uur heb naar Dusseldorf Airport en niet door ’n tunnel met verhoogd risico voor storingen en vertragingen hoef. Ik lees ook nooit over vertraging en uitvallen van diensten naar Dusseldorf. Ook lees ik niets over lange wachtende rijen mensen voor aangescherpte controles.
    Als Nederlander dan maar geen Nederlandse luchthaven gebruiken, ook niet in Belgie maar bij de Oosterburen.

  2. Monghali Bojangles e bua ka

    Ik heb ongeveer 14 dagen geleden deze ingezonden brief in de Telegraaf laten plaatsen:

    “Ik boek altijd een verre vakantie, vertrek vanaf Schiphol. Om problemen bij de NS en bij de douane te ondervangen vertrek ik altijd zodanig vroeg, dat ik 4 u voor vertrek van het vliegtuig op Schiphol aankom, mits er onderweg geen problemen zijn. In maart helaas hielp dat niet. Ik kom uit Oost-Brabant en reis via Eindhoven-den Bosch, etc. Vanaf den Bosch was ik genoodzaakt om een taxi te nemen naar Schiphol om nog tijdig te kunnen arriveren, want bij Utrecht was een probleem. Sindsdien hou ik vrijwel dagelijks de storingen bij. Nou, ik kan u vertellen: er gaat letterlijk geen dag meer voorbij of er is ergens tussen Eindhoven en Schiphol wel een storing. Mensen uit Oost-Brabant en Limburg die op vakantie gaan en via Schiphol vertrekken, zou ik dus met klem willen aanraden om zich te laten brengen en niet meer op de NS te vertrouwen. Maar meneer Prorail woont denk ik niet in dit deel van Nederland, en weet daarenboven schijnbaar zelf totaal niet hoeveel problemen er zich dagelijks voordoen binnen zijn organisatie. Het is godgeklaagd dat wij Schiphol – zowat de belangrijkste bestemming binnen Nederland – niet meer fatsoenlijk kunnen bereiken.”

    Uiteraard vielen er wat mensen over me heen, die werken vast zelf bij de NS, maar ook nadien: er gaat echt geen dag voorbij zonder een plotselinge storing op dit traject.


Siea maikutlo

Thailandblog.nl e sebelisa li-cookies

Webosaete ea rona e sebetsa hantle ka lebaka la li-cookies. Ka tsela ena re ka hopola litlhophiso tsa hau, ra u fa mpho ea botho le ho re thusa ho ntlafatsa boleng ba sebaka sa marang-rang. bala ho eketsehileng

Ee, ke batla webosaete e ntle