(Ingehogenaxe / Shutterstock.com)

KLM e fuoe Khau ea APEX Diamond bakeng sa Polokeho ea Bophelo bo Botle. Khau ena ke boemo bo phahameng ka ho fetisisa bo ka finyelloang bakeng sa lifofane lefapheng la Polokeho ea Bophelo bo Botle. KLM ke sefofane sa bobeli sa lifofane sa Europe ho fumana setifikeiti sena sa Diamond, kamora Virgin Atlantic.

APEX Health Safety (the Airline Passengers Experience Association) heeft tot doel om luchtvaartmaatschappijen een proactieve rol te geven bij het veilig hervatten van wereldwijd reizen en een gemeenschappelijke norm te stellen voor hygiëne en gezondheid voor passagiers tijdens hun reis. APEX Health Safety zet de industriestandaard voor klantgerichte Covid-19-certificering. “Het is een lovenswaardige prestatie die door uw klanten zal worden erkend en die u zal positioneren als leider op het gebied van gezondheid en hygiëne”, aldus APEX.

Inmiddels bestaat APEX 42 jaar en heeft zich ontwikkeld tot een gerenommeerde onderzoeks- en beoordelingsorganisatie op het gebied van passagiersbeleving van luchtvaartmaatschappijen. Toen de Corona-pandemie uitbrak heeft APEX ook een Health Safety Award in het leven geroepen. Inmiddels hebben onder meer Singapore Airlines en Qatar Airways deze Award gewonnen.

“Wij hebben de gezondheid en hygiëne van onze klanten, medewerkers en de samenleving met stip op nummer 1 staan in deze tijd. De toekenning van deze hoogst haalbare APEX-status betekent dat KLM behoort tot de meest toongevende luchtvaartmaatschappijen op het gebied van hygiëne en health safety. Mensen die met ons reizen, vliegen bewust. Daarom hebben we KLM-breed dit jaar onze hele klantreis geanalyseerd en de hoogst mogelijke standaard neergezet om de gezondheid en hygiëne voor onze klanten optimaal te maken, zowel voor, tijdens als na de reis. Deze hoogste APEX-status is voor reizigers een belangrijke garantie dat ze met KLM veilig vliegen op het hoogst haalbare niveau wereldwijd. Boet Kreiken, Executive Vice President Customer Experience KLM.”

2 reacties op “KLM wint Diamond Award als beste luchtvaartmaatschappij voor Health Safety”

  1. Peter Brown e bua ka

    Drie werf CHAPEAU KLM

  2. Etsa joalo e bua ka

    Mooi resultaat. Ook ik heb over het algemeen weinig klachten over de hygiene.
    Maar het zou top zijn als men de toiletten tot aan het eind van de vlucht regelmatiger zou inspecteren en schoonmaken, want aan het eind van een lange trip met enkele honderden mensen zijn de toiletten regelmatig niet bepaald uitnodigend. Dat is althans mijn ervaring.


Siea maikutlo

Thailandblog.nl e sebelisa li-cookies

Webosaete ea rona e sebetsa hantle ka lebaka la li-cookies. Ka tsela ena re ka hopola litlhophiso tsa hau, ra u fa mpho ea botho le ho re thusa ho ntlafatsa boleng ba sebaka sa marang-rang. bala ho eketsehileng

Ee, ke batla webosaete e ntle