Khoebo ena e tsoang ho TrueMove H, k'hamphani e tsebahalang ea thelefono ea Thailand, e ne e talingoa ka makhetlo a fetang milione mecheng ea litaba tsa sechaba ka matsatsi a seng makae feela. Khoebo e nka metsotso e meraro mme e behiloe nakong ea Ntoa ea Bobeli ea Lefatše ka khoele e tloaelehileng: kutloelo-bohloko ke puisano ea 'nete.

We zien een vrouw die iemand opzoekt en vragen stelt over haar overleden vader. Waarom deze video zo populair is, kom je te weten in de laatste seconden.

TrueMove H heeft vaker van dergelijke tranentrekkende commercials. Een paar jaar geleden vertoonde zij ook een opvallende commercial met de slogan ‘Giving is the best communication’, deze reclamespot werd ook miljoenen keren werd bekeken.

Video: Compassion is true communication

Shebella video mona:

[youtube]https://youtu.be/N4Yrgkt2JPI[/youtube]

2 reacties op “Weer een tranentrekkende commercial: ‘Compassie is ware communicatie’”

  1. Simon e bua ka

    Weer een “schot in de roos” De commercial van TrueMove H: ‘Compassie is ware communicatie’
    In korte tijd wordt er in de film een compleet verhaal verteld, die tot de verbeelding van miljoenen mensen spreekt
    Over de hele wereld worden deze filmpjes keer op keer bekeken. Mensen worden geraakt en de aandacht van de kijkers worden in de eerste seconde al vast gehouden.
    En dat is waar het nou net om gaat bij het maken van een reclame filmpje.

    • French Nico e bua ka

      Aan de andere kant laat het zien hoe de commercie gebruik maakt van emotie. Of we daar blij mee moeten zijn betwijfel ik.


Siea maikutlo

Thailandblog.nl e sebelisa li-cookies

Webosaete ea rona e sebetsa hantle ka lebaka la li-cookies. Ka tsela ena re ka hopola litlhophiso tsa hau, ra u fa mpho ea botho le ho re thusa ho ntlafatsa boleng ba sebaka sa marang-rang. bala ho eketsehileng

Ee, ke batla webosaete e ntle