Potso ea Thailand: KLM e thata haholo ho fihla

Ka Molaetsa o rometsoeng
E ngotsoe ka Potso ea 'mali
Tags:
28 September 2021

Babali ba ratehang,

Ke behile tekete ea ho ea Bangkok le KLM mme ka phoso ka bolela lets'oao la mohala ho fapana le lebitso la ka joalo ka ha le hlaha phasepotong ea ka. Ho latela webosaete ea KLM, sena se ka fetoloa haeba o ikopanya le bona. Mme ke hona moo seeta se penyang. Ho hang ha li fihlellehe ho mu. E lekoa ka mohala, empa u fumana tepi 'me ka mor'a ho ema nakoana u lahleloa ka ntle ho queue. Ke e lekile ka whatsapp empa joale u fumana mongolo o tloaelehileng, ho tšoana le ho messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Lumelisa,

Ed

Bahlophisi: Na u na le potso bakeng sa babali ba Thailandblog? E sebelise foromo ea ho ikopanya.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. litšila e bua ka

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Frank e bua ka

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan e bua ka

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt e bua ka

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S e bua ka

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman e bua ka

    Ea ratehang Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen e bua ka

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang e bua ka

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES e bua ka

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. mohlanka oa lirope e bua ka

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Siea maikutlo

Thailandblog.nl e sebelisa li-cookies

Webosaete ea rona e sebetsa hantle ka lebaka la li-cookies. Ka tsela ena re ka hopola litlhophiso tsa hau, ra u fa mpho ea botho le ho re thusa ho ntlafatsa boleng ba sebaka sa marang-rang. bala ho eketsehileng

Ee, ke batla webosaete e ntle