Táto reklama od TrueMove H, známej telekomunikačnej spoločnosti v Thajsku, bola na sociálnych sieťach za pár dní zhliadnutá už viac ako miliónkrát. Reklama trvá tri minúty a odohráva sa počas druhej svetovej vojny so spoločnou témou: súcit je skutočná komunikácia.

We zien een vrouw die iemand opzoekt en vragen stelt over haar overleden vader. Waarom deze video zo populair is, kom je te weten in de laatste seconden.

TrueMove H heeft vaker van dergelijke tranentrekkende commercials. Een paar jaar geleden vertoonde zij ook een opvallende commercial met de slogan ‘Giving is the best communication’, deze reclamespot werd ook miljoenen keren werd bekeken.

Video: Compassion is true communication

Pozrite si video tu:

[youtube]https://youtu.be/N4Yrgkt2JPI[/youtube]

2 reacties op “Weer een tranentrekkende commercial: ‘Compassie is ware communicatie’”

  1. Simon hovorí hore

    Weer een “schot in de roos” De commercial van TrueMove H: ‘Compassie is ware communicatie’
    In korte tijd wordt er in de film een compleet verhaal verteld, die tot de verbeelding van miljoenen mensen spreekt
    Over de hele wereld worden deze filmpjes keer op keer bekeken. Mensen worden geraakt en de aandacht van de kijkers worden in de eerste seconde al vast gehouden.
    En dat is waar het nou net om gaat bij het maken van een reclame filmpje.

    • Francúzsky Nico hovorí hore

      Aan de andere kant laat het zien hoe de commercie gebruik maakt van emotie. Of we daar blij mee moeten zijn betwijfel ik.


Zanechať komentár

Thailandblog.nl používa súbory cookie

Naša stránka funguje najlepšie vďaka cookies. Takto si zapamätáme vaše nastavenia, urobíme vám osobnú ponuku a pomôžete nám zlepšiť kvalitu webu. čítajte viac

Áno, chcem dobrý web