Thajská otázka: KLM je veľmi ťažké dosiahnuť

Odoslanou správou
Publikované v Čitateľská otázka
Tagy:
28 septembra 2021

Vážení čitatelia,

Zarezervoval som si letenku do Bangkoku s KLM a omylom som uviedol svoj volací znak namiesto môjho mena, ako je uvedené v mojom pase. Podľa webovej stránky KLM sa to dá upraviť, ak ich kontaktujete. A tu škrípe topánka. Sú absolútne neprístupné mu. Vyskúšané cez telefón, ale dostanete pásku a po chvíli čakania vás vyhodia z radu. Skúšal som to cez whatsapp, ale potom dostanete štandardný text, to isté platí pre messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

S pozdravom,

Ed

Redakcia: Máte otázku pre čitateľov Thailandblogu? Použi to kontakt.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. Dirk hovorí hore

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. úprimný hovorí hore

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan hovorí hore

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt hovorí hore

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Ján S hovorí hore

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman hovorí hore

    Milý Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen hovorí hore

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. John Koh Chang hovorí hore

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES hovorí hore

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. sluha kôl hovorí hore

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Zanechať komentár

Thailandblog.nl používa súbory cookie

Naša stránka funguje najlepšie vďaka cookies. Takto si zapamätáme vaše nastavenia, urobíme vám osobnú ponuku a pomôžete nám zlepšiť kvalitu webu. čítajte viac

Áno, chcem dobrý web