Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Ger Korats: Tūrisms iedzīvotājiem nodrošina daudzas darbavietas un ienākumus. Par katru 100 eiro nakšņošanu Nīderlandē maksā 17 eiro
- Džeks S: Šķiet, ka valdībā ir pretrunīgas partijas, kurām patīk būt pretrunā ar sevi. Tūristu ir pārāk maz, tur k
- Pieter: Joprojām īpašs, atpūtai Taizemē iztērē vismaz 3000 eiro. Bet pēc tam pūtiet svilpi, kad vien iespējams
- Robs V.: “Perfektā” attēlā cilvēki var būt bināri, bet praksē cilvēku pasaulē (un citiem dzīvniekiem
- Kees: Vai tiešām būs vēl par vienu tūristu mazāk, ja iekasēs papildus nodokli 300 batu apmērā?
- Jos: Varētu būt noderīgi arī šeit pieminēt, ka bagāžas līdzi ņemšanā ir diezgan daudz atšķirību. Tikko atgriezāmies no e
- chris: Nīderlandē tūrisma nodoklis tiek iekasēts arī pašvaldību līmenī, bet ne vienmēr: x summa par nakšņošanu. Par ho
- RonnyLatYa: Uz valsti, jā. Vai viņi ļaus iekāpt Taizemē ar pasei, kurai beidzies derīguma termiņš, tas ir cits jautājums... Tiešais v
- René: Tā ir taisnība, bet izbraucot jūs neizbēgsit, ja jūsu caurlaide ir derīga mazāk nekā 6 mēnešus. Paša pieredze ar dēla caurlaidi. Tad j
- René: Moderators: Lūdzu, turpiniet diskusiju Taizemē.
- Henk: Pagājušā gada janvārī biju uz Koh Si Chang, un pludmale tika atjaunota. Vismaz es tā ceru, pludmales pieredze man patika
- Dominique: Es vienmēr esmu pārsteigts, kad tiek uzsākta tēma, kas ir par naudu, un daudzi lasītāji kļūst traki. Vai tiešām cilvēki domā, ka T
- Kris: Pareizs komentārs Kornelis. Ārkārtējos gadījumos jūs pat varat iebraukt valstī ar savu Nīderlandes ID karti. Starptautiskās pases d
- Pāvila slava: parasti rezervējiet no 2 līdz 2.1/2 mēnešiem. VTV, bet meklē lētu tiešo lidojumu vai vienreizēju pārsēšanos ar ne pārāk ilgu gaidīšanu
- Klaas: Viņiem ir vīzija: pēc iespējas ātrāk piepildiet savas kabatas.
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Nedēļas paziņojums » Nedēļas paziņojums: “Taizemes valdībai ir jādevalvē bats. Pašreizējais valūtas kurss ir slikts ekonomikai un tūrismam.
Nedēļas paziņojums: “Taizemes valdībai ir jādevalvē bats. Pašreizējais valūtas kurss ir slikts ekonomikai un tūrismam.
Ievietots Nedēļas paziņojums
Tags: laime, Ekonomiku, eiro, Eiro maiņas kurss, Tūrisms
Tūristiem, emigrantiem un pensionāriem Taizeme no Eiropas nāk tikai sliktas ziņas. Ir ekonomiskā krīze, un pat “nīderlandieši ārzemēs” to jūt savos makos.
Eiro kurss jau kādu laiku ir bijis zem spiediena. Šodien viņš pat ierakstīja 38,7 batus. No otras puses, bats šķiet ļoti spēcīgs. Nopietna problēma daudziem emigrantiem. Dažiem pēkšņi ir par 20% mazāk ko tērēt. Ja pieskaita inflāciju Taizemē, tad atliek vien secināt, ka karogs neizskatās labi.
devalvēt batu
Daudzi no mums ir neizpratnē par to, kāpēc Taizemes valdība nedevalvē batu. Taizeme ir atkarīga no eksporta. Tāpēc dārgais bats kavētu ekonomikas izaugsmi. Mazākam batam ir arī pozitīva ietekme uz tūrismu. Galu galā Taizemei ir reputācija, kas jāuztur kā salīdzinoši lēta valsts tūristiem.
Protams, mūs interesē jūsu viedoklis. Tāpēc sniedziet savu reakciju uz nedēļas paziņojumu:
Taizemes valdībai vajadzētu devalvēt batu. Pašreizējais valūtas kurss ir slikts ekonomikai un tūrismam.
Ja paskatās, piemēram, uz USD un THB no 2009. gada vidus līdz šim brīdim, redzams, ka nekas daudz nav mainījies (http://www.google.com/finance?q=USDTHB) pirmie 35 bati/dolārs tagad 31 bahts/dolārs.
Ja paskatās uz EURO, mēs redzam pavisam citu stāstu. Tāpēc mans secinājums ir tāds, ka problēma ir EURO.
Protams, mums, Taizemes apmeklētājiem, būtu jauki, ja Taizeme dzēstu 20% eiro vērtības zudumu.. bet es domāju, ka tas ir pārāk daudz.
Lai cik sāpīgi tas būtu, EURO nogrimšanu Taizeme nevar atrisināt.
Tātad nē. Nedevalvējiet, Taizemei nav jājaucas ar naudas sistēmu, jo Brisele taisa putru.
Es piekrītu Cees-Holland.
Cilvēki ārpus eirozonas valstīm, kas vēlas apmesties uz dzīvi Taizemē, var gūt labumu no tā, ja cilvēki ir spiesti pamest Taizemi ienākumu trūkuma dēļ, vietu vienkārši aizpilda kāds, kuram ir nauda, un turpina atrast Taizemi par lētu.
Rublis jau ir ceļā .
Tieši Cees-Holland, šis gabals ir ļoti rakstīts no Eiropas perspektīvas. Bāts nav ļoti spēcīgs, eiro ir ļoti vājš. Bet, ja jūs nedaudz sekojat jaunumiem, tas, protams, nevar būt pārsteigums.
Bet pat tad… 2006. gada sākumā eiro bija 1.20 ASV dolāri, tagad eiro ir 1.25 ASV dolāri. Lai gan viņš ir stāvējis virs 1.40, bet jā, tas viss protams ir relatīvi.
Domāju, ka daudziem falangiem būs problēmas ar gada vīzas atjaunošanu, ja eiro kurss vēl vairāk pazemināsies. Man tāpēc uzturēšanās Taizemē kļūst arvien grūtāka. Neliela devalvācija tam palīdzētu. vai mēs varam turpināt tērēt savu naudu.
Tas attiecas arī uz mani Džonu Krūzu, bet tā ir personiska romantika un varbūt ne objektīva atbilde?
Viņi jau kādu laiku Taizemē plānoja devalvēt valūtu. Ja tā turpināsies, cilvēki pārcelsies uz citām valstīm. Piem. Vjetnama vai Kambodža. Tās ir attīstības valstis.
Bet patiešām EURO tagad ir lielākā problēma un neliela daļa no Vannas. Pirms 2 gadiem EURO-dolārs bija 1,66, tagad ap 1,24. Tas jau ietaupa apmēram 10 vannas vai 1 EIRO.
Man zināmie emigranti arī mainās no EURO uz Bath. Pēdējos gados saņemts teica daudz mazāk. Neatkarīgi no tā, vai jūs saņemat 50.000 1000 Bath par 39.000 EIRO vai 1000 XNUMX Bath par XNUMX EIRO, joprojām patīkami atzīmē. mvg Pēteris *saparots*.
Un, ja atgriežaties nedaudz tālāk, dolārs bija mazāks par eiro. Selektīva skatīšanās? Es domāju, ka viņam vajadzētu piesaistīt nedaudz vairāk, lai mani zaudējumi no seniem laikiem, kad es nopirku USD FD, nedaudz samazinātos. Tas ir atkarīgs no tā, kā jūs uz to skatāties.
Bet, ja jūs noteiktā laikā pārdodat kādu nekustamo īpašumu Taizemē, jūs saņemsiet vairāk eiro, nekā samaksājāt, vai nav jauki?
Es domāju, ka, ja jūs nonākat nepatikšanās ar valūtas maiņas kursu svārstībām par 5%, jūs faktiski neesat gatavs pensionāra/emigranta lietai.
Jau tagad runā par inflāciju Taizemē un devalvāciju.
Šajā gabalā ir aizmirsta tikai viena lieta, proti, ja Taizeme devalvēs batu, pieaugs daudz cenu bātos. Jo visu veidu izejvielu imports var izrādīties dārgāks. Tātad būtībā jūs esat atgriezies pirmajā vietā.
Un otrādi, arī pārejai uz attīstības valstīm nav lielas jēgas, jo arī šīs valūtas kļūst spēcīgākas salīdzinājumā ar eiro, un tur jums ir tāda pati problēma.
Kā saka Cees-Holland, problēma ir eiro. Ja jums ir līdzekļi eiro valūtā, labāk savus līdzekļus novietot citur vai konvertēt citā valūtā.
Starp citu, arī bāts ir kļuvis par +/- 30% spēcīgāks salīdzinājumā ar USD pēdējo 10 gadu laikā, ja paskatās uz vienu no stabilākajām valūtām, piemēram, Norvēģijas kronu (NOK), jūs redzēsit maksimumus un kritumus, bet vidēji šī attiecība ir daudz stabilāka.
Dārgais, Ba
Es nepiekrītu jūsu ieteikumam konvertēt savus eiro citās valūtās, tagad, kad eiro ir zems. Vai jūs gatavojaties konvertēt visu atpakaļ, kad eiro atkal būs augsts?
Jūs konvertējat eiro citās valūtās (pārdodat), kad eiro ir “augsts”, un konvertēt atpakaļ uz eiro (pērc), kad tas ir zems.
Tomēr jūs varat ieguldīt savu kapitālu kaut ko tādu, kas, jūsuprāt, atmaksāsies ilgtermiņā. bet “kurā”, protams, ir jautājums, un mēs visi vēlētos to zināt iepriekš.
Pārāk daudz cilvēku joprojām dzīvo apjukumā par 50 Bath/Eiro.
Protams, nevienam nav patīkami, ka eiro ir tik zems un mēs saņemam par aptuveni 10 Bath mazāk kā maiņas kursu.
Tomēr zemais eiro ir arī ieguvums Eiropas ekonomikai un ilgtermiņā dos labumu eksportam.
Tūristi, protams, to redz citādi un akli skatās uz to, cik daudz vannas viņi saņem par savu eiro valūtas maiņas punktā, jo tas noteiks viņu tēriņus.
Tāpat neaizmirstiet, ka mēs šeit skatāmies tikai uz eiro, pasaulē ir arī citas valūtas. Mēs kā labi egoisti izliekamies, ka eiro ir vienīgā svarīgā valūta un ja tas ir mazliet vājāks, tad Taizemei jāsāk devalvēt savu valūtu, jo gribas taču te grezni dzīvot vai atbraukt atvaļinājumā. Vai ne? (Es zinu, ka no vispārinājumiem var izvairīties, bet pagaidām to darīšu)
Vai Taizemei vajadzētu devalvēt savu pirti, jo tā ir labvēlīga ekonomikai un tūrismam?
Nē, es tā nedomāju, jo, kā jūs rakstāt, tas izraisīs tikai cenu pieaugumu, kas galvenokārt skars vājāko iedzīvotāju grupu (ciktāl tas vēl ir iespējams).
Ir daudzas citas valstis, kas labprāt šeit maina savas valūtas, un galu galā paisums kļūs labvēlīgs arī mums.
Vienīgais, ko devalvācija pozitīvi ietekmēs, ir eksports, bet tas attiecas arī uz Eiropu. Taču Eiropā ir vairāk eksporta produktu nekā Taizemē, tāpēc uz importa/eksporta stāstu jāskatās pavisam citādi.
Vai vēlaties konvertēt savus aktīvus EURO uz citām valūtām?
Pat ar mūsdienu zināšanām tas nav piemērots laiks. Vienmēr būs atveseļošanās gabals, nedariet to zemā punktā. Tad gaidi vēl +40? Vai arī jūs domājat, ka tas vairs nenotiks? ES tā domāju.
Reizēm 1 nedēļas nogalē ir 1%.. Un kur stabili ilgstoši, var arī sitiens nokrist (un bieži vien stiprāk).
Jānāk no ļoti labām mājām, lai visu saprastu un es pat to negribētu. Protams, tā paliek tīra ilūzija visa tā nauda, mēs nonācām uz zemes bez tās, un tā mēs dosimies vēlreiz.
Ronijs,
Es arī tev piekrītu, nepārdodiet sile.Tāpat kā ar citiem ieguldījumu veidiem, diez vai kāds zina, cik dziļa tā sile būs. Man pašam ir daži eiro, bet ienākumu ziņā esmu galvenokārt atkarīgs no citām valūtām. Man pat ir taisnība, ka vājāks eiro dod tikai priekšrocības Eiropā, Taizemē es saņemu mazāk batu, bet pretī ir vēl daži eiro, lai rezultāts paliktu apmēram tāds pats.
Piemēram, es pats šobrīd savus ienākumus pārrēķinu eiro, bet, ja tie kļūs stiprāki, var nākties to vēlreiz pielāgot. Vienīgi, ja tev kā pensionāram jādzīvo no saviem īpašumiem, tad atstāt tos eiro un cerēt, ka viss izdosies, var nebūt īpaši prātīgi, it īpaši, ja, kā daži saka, esi uz ienākumu prasību robežas. Katram pašam jāzin, mēs nevaram lūkoties nākotnē, bet uz 1 zirgu es tādā gadījumā neliktu.
Kad es šeit ierados 2002. gadā, eiro bija 38 vannas. Tagad mēs sūdzamies par likmi
39.3 vanna. Kad mums vēl bija guldenis, arī valūtas kurss stipri svārstījās uz augšu un uz leju.
Vannas maiņas kurss agrāk bija piesaistīts dolāram, jo augstāks dolārs, jo mazāk
par guldeni. Es atceros, ka dolārs bija gandrīz 4 guldeņi. Tajos laikos tu dabūji tikai
9 vannas uz 1 guldeni. 1997. gadā jūs saņēmāt Āzijas krīzi, es saņēmu 22 vannas par 1 guldeni.
Mans viedoklis par nedēļas paziņojumu,” Taizemes valdībai vajadzētu devalvēt vannu
Es saku, tas būtu ļoti jauki, bet eiro zemākā kursa risinājums ir Eiropā
Kamēr parādu problēmas netiks atrisinātas, būs lejupvērsts spiediens
eiro maiņas kursu.
Jā, kad jūs ieradāties 2002. gadā. Bet cilvēki nāk katru dienu.
Reiz, kad es atnācu, nedēļas nogalē saņēmu 52, un tas ilga tikai vienu dienu. Bet, ja jūs pēc tam nokrītat līdz 37 un tāpēc zaudējat vairāk nekā 25%, jūs saskrāpējat pakausi (ja neskaita to, ka es nevēlos kasīties). It īpaši, ja tie ir 40% vai 50% no naudas pēc tam, kad esat samaksājis rēķinus un varat brīvi tērēt.
MC Veen.
Ja eiro 39 paliek 40 vanna, tad es negribu sūdzēties. Mēnesī ir 1347 eiro neto
viņiem pieder sava māja, tāpat kā 90 procentiem no visiem šeit esošajiem farangiem. K' saņemtu no šiem ienākumiem
Nīderlandē man bija ļoti grūti savilkt galus, jo es tur dzīvoju īrētā mājā
tika vai esmu norādīts.
Atceros arī 52 vannu par 1 eiro, bet tad vanna bija pret dolāru
vairāk nekā 42 vannu un tagad ir vairāk nekā 31 vanna, tātad par 30 procentiem dārgāk.
Jā, pilnībā piekrītu, man ir apmēram tādi paši ienākumi. Cerēsim, ka tas vienmēr paliks 35+ 🙂
€ 1347,- ar to īsti nepietiek. Ar pašreizējo valūtas maiņas kursu tas ir THB 52.750 XNUMX
Nepieciešamie ienākumi ir 65 800 mēnesī vai XNUMX XNUMX bankā, vai abu kombinācija.
Es ievēroju, ka daudzi farangi šeit ir ieradušies ar ierobežotu budžetu.
Ja vanna nokritīs zem 35, daudziem bez krājkases grāmatiņas būs nepatikšanas.
Pilnīgi tev piekrītu. Nebrauciet uz Taizemi ar ierobežotu budžetu. Viņiem pašiem ir daudz nabadzīgu smukuļu. Lai tur varētu ērti dzīvot, jums ir nepieciešami aptuveni 100,000 XNUMX batu mēnesī. Tātad ar valsts pamatpensiju vienkārši nepietiek. AOW pensija parasti ir lielāka par šo, tāpēc tas ir ok
Nabaga sliņķi? Mēs šeit runājam par to, kas ir gandrīz 100% neto minimālā alga par pilnas slodzes darbu. Tad Nīderlandē ir diezgan daudz “smukuļu”, savukārt Nīderlandes valsts uzskata, ka tas ir pietiekami, lai savilktu galus kopā. Taizemē dzīves dārdzība ir zemāka nekā Nīderlandē, tāpēc vajadzētu iztikt ar 1300 eiro. Jūs, iespējams, nevarēsit ļaut tai nokarāties, bet slampāt? Ilgu laiku man šeit Nīderlandē nācās iztikt ar 700 eiro mēnesī, ko tas padara? Jā, tas bija ļoti saspringts, bet es ceru, ka jūs neuzskatāt cilvēkus tādā situācijā kā es kā nabaga smukuļus!!
Marcus,
็ Simttūkstoš pirts ienākumi mēnesī ir neliela 2600 eiro pensija mēnesī.
NL ir ļoti daudz iedzīvotāju, kuriem ar darbu nav vairāk ikmēneša ienākumu kā
apmēram 2000 eiro mēnesī. Tavā skatījumā viņi visi ir nabagi.
Taizemes bāts ir piesaistīts ASV dolāram. Neskatoties uz to, vienmēr notiek ikgadējas manipulācijas ar batu, kas ir augstāks tūrisma sezonas laikā un zemāks klusajā sezonā. Citiem vārdiem sakot
ja tik un tā ienāks daudz ārvalstu valūtas, maiņas kurss būs augstāks. Parasti bats tagad atkal būtu aptuveni 43 vai 44 pret eiro, bet tagad eiro, protams, ir haoss ar visām Eiropas finansiāli katastrofālajām peripetijām un neskaidrību par to, kā atrisināt krīzes. Turklāt Taizemes centrālās bankas prezidents jau ir paziņojis
batu pazemināšana klusajā sezonā šobrīd ir apstājusies, jo pagājušā gada plūdu un nepieciešamo atveseļošanas investīciju rezultātā, kā arī Eiropas
krīzes, valstī ieplūst milzīgas ārvalstu valūtas plūsmas. Dubults prāts!
Tagad tik augsts bats. Secinājums: ja Eiropa pieņems savu “aktu”, lai atbalstītu un stabilizētu eiro, un tas noteikti notiks, un Taizemes izlīdzināšana būs beigusies, mēs atkal redzēsim 43-44 batus par eiro. Tas var būt pirms nākamās sezonas, bet noteikti pēc tam. Tāpat neaizmirstiet, ka milzīgais parādu kalns
ASV nākotnē prasīs savu.
Es arī domāju, ka mēs atkal redzēsim 40+ batus par eiro. Laika jautājums, 44 prasīs kādu laiku.
Kas attiecas uz ASV parādu kalnu, jūs patiesībā norādāt, ka tajā ir arī manipulācijas, nevis tikai ar batiem. Parādu kalns nāk no pašām bankām, kuras iegulda naudu karā un azartspēļu nodokļu naudu biržās. Bagātajiem nekad nav nozīmes, kāda ir likme, jo viņi saņem arvien vairāk. Runa ir par to, cik daudz ir apgrozībā, nevis par cenu. Kad mēs sākam to saprast, mēs automātiski redzam, ka pasaulei ar naudu nav izredžu.
Ideja, ka Taizemes bats ir saistīts ar USD, ir neizdzēšama un ir kļuvusi par pērtiķu sviestmaizi. Bāts ir brīvi peldoša valūta, kas ir atkarīga no piedāvājuma un pieprasījuma.
Taizemes bats ir Taizemes Karalistes nacionālā valūta, Dienvidaustrumāzijas valsts, kurā dzīvo aptuveni 65 miljoni cilvēku. 35 gadus pēc Otrā pasaules kara beigām bats bija tieši piesaistīts ASV dolāram, bet uz laiku kļuva par peldošu valūtu no 1980. līdz 1985. gadam. Sākot ar 1985. gadu, bats atkal tika daļēji piesaistīts ASV dolāram, un pēkšņa devalvācija valūta kļuva par primāro notikumu, kas izraisīja Āzijas finanšu krīzi 1990. gadu beigās. Kopš tā laika bats ir atgriezts kā peldoša valūta.
Es nedomāju, ka Taizemes pirts tiek novērtēta pārāk augstu. Tomēr Taizemes konkurence ar ārvalstīm tiks apdraudēta, ja valdība turpinās īstenot savus plānus. Un varbūt Vannas devalvācija ir iespēja. Taizemes valsts parādu nasta prasa pasākumus.
Starp citu, Taizemes valdībai ir darba pilnas rokas ar "amnestijas likumu", un tā aizmirst par citām svarīgām lietām.
Patiešām žēl, ka mums tagad ir par 20% mazāk, ko tērēt. Problēma nav spēcīgajā batā, problēma ir politiķu pagātnes lēmumos, kas ir izrādījušies pilnīgi nepareizi. Pagātnes nezināšana un enerģiskas rīcības trūkums tagad nozīmē, ka eiro ir tik nožēlojamā stāvoklī.
Atstājiet problēmu tur, kur tā ir, un neuzvelciet šo mērkaķi uz taizemiešu pleciem!
Vai arī varētu būt iespējams, ka daudzi pensionāri to iepriekš nav ņēmuši vērā?
Manuprāt, kādam, kurš imigrē uz savu valsti un kuram ir jāiztiek ar niecīgiem ienākumiem, tur nav ko darīt.
Nekad nepūst tiltus ar dzimteni ir vēstījums, un, meklējot migrāciju tālāk par degunu, tiek izveidoti pietiekami ietaupījumi lietainai dienai un to izīrējot, nevis pārdodot īpašumu izcelsmes valstī.
Komplimenti par šo paziņojumu. Viņš sniedz jauku ieskatu mūsu valstī, eiro, bet galvenokārt par cilvēkiem.
Ar saviem ienākumiem es nevarētu dzīvot tik jauki Nīderlandē kā šeit un tagad Taizemē.
Es gribu to aizstāvēt, un tad jūs atbildat ar “Jā”. Bet es lepojos ar savu prātīgumu un informētību, un mana atbilde joprojām ir “nē”.
Mani vairāk uztrauc tas, ka cilvēki šeit ir tik “lēti”, un tas padara valsti “lētu”. Daudzi joprojām nesaņem minimālo algu, kas jau sen ir solīta 300 batu dienā.
Manā paziņu lokā ir Malaizijas baņķieris.
Gadiem ilgi viņš strādāja Londonā vienā no lielākajām "spēļu bankām" (viņa vārds).
Bēdzis no Malaizijas šīs valsts islamizācijas dēļ, jo kā budists viņa dzīve vairs nav droša.
Bet to malā.
Pēc viņa teiktā, Taizemes Bahrs ir stipri pārvērtēts.
Pašreizējo valdību īsti nesatrauc problēmas valstī, un maz rūpējas par sarūkošo eksportu un tūrismu. augstā inflācija salīdzinājumā ar kaimiņvalstīm, algu izmaksu kāpums un īpaši iekšējā spriedze nodrošina to, ka spekulanti patiešām ir gatavi sākt uzbrukumu DA Āzijai.
Un iekšējais saspīlējums var izraisīt uzbrukumu.
Un tas ilgtermiņā, ja politika paliks nemainīga, nozīmē pavērsienu ekonomikā, augstu inflāciju, bezdarba pieaugumu un pēc tam piespiedu bāta devalvāciju.
Pēc šī vīrieša domām, Taizemes bats šobrīd ir par 8-10% pārvērtēts.
Tomēr eiro ir mākslīga lieta, kas mums, emigrantiem, radīs daudzas problēmas.
Politiķi Eiropā ļoti priecājas,ka eiro lēnām grimst.Šķiet,ka ir vienīgā izeja no krīzes,lai iepumpētu naudu sistēmā.Labi eksportam.Jo nevar devula valūtu Eiropā. Ceturtdien procentu likmes tiks samazinātas vēl vairāk, kas nozīmē, ka valūta kritīsies vēl vairāk pret citām valūtām.Dolārs var arī nē, jo arī viņiem ir savas problēmas.
Japānā jau gadiem ilgi ir bijusi pārāk augsta valūta, tāpēc varētu būt pārāk viegli teikt, ka mēs vienkārši devalvēsim valūtu, un problēma ir atrisināta.Valūtas karš starp Ameriku un Ķīnu jau ir pilnībā sācies.
Es joprojām sapņoju par spēcīgu eiro, bet saprotu, ka mēs visi esam gadiem ilgi sajukuši ar aizņemšanās kultūru, tāpēc paies gadi, līdz mēs atkal redzēsim spēcīgu eiro, pretējā gadījumā bumba pārsprāgs un mēs atgriezīsimies pie savas valūtas. Bet vai tas kādreiz atgriezīsies pie tās vērtības, ar kuru mēs esam izlutināti?
Kopumā ir ļoti grūti pateikt, ka devalvējiet savu valūtu, jo man kā izlutinātam emigrantam tā kļūst nedaudz dārga.
Ir daudzi elementi, kuriem ir nozīme valūtas kursos. Ir minēti daži, tostarp sekas taizemiešiem un farangiem. Kas attiecas uz farangu: tam jāiemācās sadzīvot ar cenu svārstībām. Tas, kas (daudziem) farangiem palīdzētu, ir tas, ka imigrācijas birojs ienākumu prasības vairāk atbilstu batu kustībām. Ja jūs neatbilstat šīm ienākumu prasībām, tas nenozīmē, ka jūsu ienākumi ir nepietiekami, lai pareizi dzīvotu Taizemē. Protams, ir ierobežots, cik tālu prasības var sasniegt ar bātu, un, protams, pastāv arī atšķirība starp dažādām valūtām.
Vai kādam ir plašāks ieskats šajā jautājumā?
Aplaupīt
Kad bats/eiro bija ap 38, ienākumu prasība jau bija 800.000 XNUMX.
Mēs vienkārši esam atgriezušies pirmajā vietā.
Kā jau minēts iepriekš, bez jebkādām finansiālām rezervēm jums šeit ir maz ko darīt.
Devalvācija nav risinājums, tad visas preces atkal kļūs dārgākas. Kurss, ko ievēro Taizemes valdība, ir, manuprāt, Taizemei klājas labi.
Devalvācija, protams, būtu ļoti interesanta īstermiņā, bet tomēr daudziem dotu iespēju iegādāties dzīvokli, kas tagad ir pārāk dārgs un, pateicoties zemākam eiro kursam, līdz ar to vēl dārgāks. 97 līdz ar devalvāciju, bija reāli izdevīgi darījumi.. Mani draugi tad nopirka dzīvokli, un tagad viņi piedāvā no 5 līdz 8 reizēm cenu atkarībā no atrašanās vietas.
Pārcelšanās uz citām valstīm, kā daži saka, piemēram, Vjetnama noteikti neatrisina problēmu, jo tur dzīves cenas kāpj straujāk nekā Taizemē, es tur nodzīvoju labus 5 gadus, tā ka varu runāt.Vīza ir lētāka un ilgtermiņā vieglāk nekā Taizeme, bet Vjetnama nav Taizeme, tur ir pavisam cita dzīve un zinu, ka lielākā daļa emigrantu, kas tagad dzīvo Taizemē, noteikti nevarēs tur apmesties, arī es.
Un ar ko eiro labāks tagad lēts?????kā būtu pirms 0,86 gadiem mēs to neapzinājāmies,tagad eiro krīt un vanna paliek spēcīga un tagad mēs to jūtam.Bet tas joprojām var būt daudz zemāks un ja nu pazudīs Eiropas Savienība un eiro?Mēs atkal iegūstam savu valūtu Mēs ieejam Jebkurā gadījumā par to sapuvušo eiro mēs saņemam daudz mazāk, nekā mums toreiz bija jāmaksā, un ikvienam, kuram joprojām ir eiro jebkurā bankas kontā, ir jāiegādājas van Rompeja fotogrāfija vai kāds no tiem citiem politiķiem. kuri tagad saka, ka jāpaliek ticēt eiro, lai gan viņi pat nav demokrātiski ievēlēti.Viņi tikai nodrošina savus ienākumus, un naudu novieto droši, tālu ārpus eirozonas, nevis eirokos.
Cienījamie lasītāji!
Taizeme vienmēr saka, ka viņi nav atkarīgi no tūrisma ienākumiem, jo viņi saka, ka tas viņiem nes tikai 5% no nacionālā kopienākuma!hahahaha.
Esmu 1000% pārliecināts, ja visi ārzemnieki atgūs naudu no Taizemes un vairs nebrauks atvaļinājumā uz Taizemi ārzemnieki, tad šī valsts būs nabadzīgāka par Kambodžu un Laosu!
Bet viņi NEKAD to neatzīs , viņi tagad dod priekšroku lai nav cilvēki ar mazo pensiju , kas nāk uz šejieni dzīvot līdz mūža galam !
Viņi dod priekšroku turīgajiem atpūtniekiem, kuri trīs nedēļu laikā iztērē 3000 līdz 5000 eiro...
Bet Taizeme neko nevar darīt ar Taizemes batu, jo Taizemei ir tik daudz parādu ar ķīniešiem (paldies Taksinam)!
Ķīna ir nopirkusi miljardiem Taizemes batu un tāpēc tur tik augstu Taizemes batu , jo Ķīnas eksports tur ir daudz lētāks nekā no Taizemes !
Un, kamēr Ķīnavatru ģimene paliks pie varas Taizemē, uzlabojumi nenotiks ……. Šī ģimene ir tikai atriebības nolūkos un vēlas iegūt pēc iespējas vairāk naudas no Taizemes (savu interesēs) ……. .
Es ļoti ceru uz Taizemes pilsoņiem, ka viņi drīz ieraudzīs gaismu un drīz atvadīsies no Ķīnavatras, un tad viņi redzēs, ka visas problēmas atrisināsies pašas no sevis ……..!
Taizeme ir skaista zeme, es šeit dzīvoju jau 12 gadus ar lielu prieku un ceru turpināt dzīvot šeit vēl vismaz 50 gadus miera pilnā valstī ar viņu draudzīgajiem cilvēkiem.
Džons no Pataijas
Moderators: Šis komentārs neatbilda mūsu mājas noteikumiem, aicinājumi uz vardarbību nav atļauti. Tātad daži teikumi ir izņemti.
Moderators: komentārs nav ievietots pieturzīmju trūkuma dēļ. Tāpēc vēstījums ir nesaprotams.
@Džo,
Es jums piekrītu, ka Taksins ir milzīgs šķelšanās elements, kas ir sašķēlis taizemiešus līdz kaulam un rada lielus politiskos nemierus. Bet, ja Taksins pazustu no skatuves, piemēram, lai viņš koncentrētos uz smilšu piļu pārdošanu Dubaijā - lai nosauktu tikai dažus - tad Taizemei būtu par vienu problēmu mazāk, taču es neticu, ka visas problēmas atrisināsies pašas no sevis. paši'. Problēmas rodas reti, tās atrisinās pašas no sevis.
Ja jūs devalvējat batu, jūs saņemat mazāk ārvalstu valūtas, bet eksports paliek nemainīgs. Ar to ir maz sakara.
Eksports tik un tā aug, un, ja eksporta pieaugums sarūk, tas bieži vien ir citu iemeslu dēļ (nemieri, plūdi). Skat https://www.thailandblog.nl/economie/export-zorgt-voor-groei-thaise-economie/
Inflācija jau tagad satrauc, to veicinās (minimālo) algu pieaugums, un devalvācija to tikai pasliktinās.
Arī tūrismam klājas labi, apskati zemāk. Ķīnieši/krievi/japāņi/indieši tik un tā nāks. Arī šeit citiem faktoriem ir lielāka nozīme nekā bata kursam.
Ka ir saujiņa eiropiešu, kas kļūst par upuriem saviem naudas diženuma maldiem, labi, viņi par to nezaudēs miegu. Drīzāk bagāts ķīnietis, nevis gaisa balonu dzenātājs no Holandes.
Mums tas joprojām ir skābs, samazinājums no 50 batiem līdz 40 batiem par eiro rada pirktspējas zudumu par 25%. Tieši tā tas ir.
Tūristu skaits Taizemē gadā.
2011 19,098,323 19.84 XNUMX + XNUMX%
2010 15,936,400 12.63 XNUMX + XNUMX%
2009 14,149,841 2.98 XNUMX -XNUMX%
2008 14,584,220 0.83 XNUMX + XNUMX%
2007 14,464,228 4.65 XNUMX + XNUMX%
2006 13,821,802 20.01 XNUMX + XNUMX%
2005 11,516,936 -1.15%
2004 11,650,703 XNUMX XNUMX datu nav
Es zinu, no kurienes nāk jūsu skaitļi, bet tas ir pārspīlēts. Tūrisms no Eiropas ir ar
12% uz leju, bet Ķīna un Indija, nemaz nerunājot par Krieviju, ir milzīgi kāpušas?
Arī pensionāru tūristu skaits strauji samazinās, īpaši Malaisia un Indonēzija
vai viņu zemes un māju darījumi piesaista arvien vairāk vecāku tūristu?
Šeit par devalvāciju tiek runāts tā, it kā kaut kur būtu poga ar uzrakstu Nospiediet šeit, lai veiktu devalvāciju. Valūtu kursu veidošana ir ārkārtīgi sarežģīts process, kas daudz pārsniedz šī emuāra darbības jomu. Tāpēc šīs nedēļas paziņojums ir pilnīgs absurds, un diskusija, kas šeit notiek ārpus “Man nepatīk zemais eiro kurss”, ir laika izšķiešana.