Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Henk: Pagājušā gada janvārī biju uz Koh Si Chang, un pludmale tika atjaunota. Vismaz es tā ceru, pludmales pieredze man patika
- Dominique: Es vienmēr esmu pārsteigts, kad tiek uzsākta tēma, kas ir par naudu, un daudzi lasītāji kļūst traki. Vai tiešām cilvēki domā, ka T
- Kris: Pareizs komentārs Kornelis. Ārkārtējos gadījumos jūs pat varat iebraukt valstī ar savu Nīderlandes ID karti. Starptautiskās pases d
- Pāvila slava: parasti rezervējiet no 2 līdz 2.1/2 mēnešiem. VTV, bet meklē lētu tiešo lidojumu vai vienreizēju pārsēšanos ar ne pārāk ilgu gaidīšanu
- Klaas: Viņiem ir vīzija: pēc iespējas ātrāk piepildiet savas kabatas.
- THNL: pilnīgi pareizi, iespējams, derīgs 6 mēnešus. Kad es devos atpakaļ uz Nīderlandi, imigrācijas amatpersona man teica
- Barry: Statistiski runājot, tas var būt 2-4 mēnešus iepriekš, bet tagad tas ir pilnīgi novecojis. Uz noteiktiem periodiem
- RonnyLatYa: Nav mainīts. Taizeme nekad nav prasījusi, lai jūsu pasei būtu jābūt derīgai 6 mēnešus, izbraucot no valsts.
- John: Protams, ir atšķirība, vai meklējat biļetes augstajai vai zemajai sezonai.
- Džošs M: Esmu lasījusi, ka jaunajā otrās istabas ēkā būs 3 dažādas tualetes. Vīrietis, sieviete un kaut kas pa vidu, g
- Georgee: Ar uzņēmuma starpniecību bieži vien nav daudz dārgāk. Meklēt, izmantojot Momondo. Nav ceļojumu apdrošināšanas caur rezervācijas vietni. Ir ceļojumu apdrošināšana b
- Vecākais Tiele: Koh Si Chang mūs pārsteidza. Tas ir aptuveni 1 stundu ilgs laivu brauciens no piestātnes, pārvietojoties starp lielajiem jūras kuģiem, kas tur kuģo.
- Hugo: Mums ir kārdinājums pirkt visa veida sīkrīkus, un, tiklīdz mēs tos masveidā (stulbi) aptveram, mēs tiekam ekspluatēti. Tieši tā
- Cornelis: Tas ir pilnībā atkarīgs no biļešu pārdošanas. Pagājušajā nedēļā atradu biļetes uz izbraukšanu maija vidū, tātad 3 nedēļas iepriekš - nē
- Cornelis: Nav pareizi, ka jūsu Nīderlandes pasei jābūt derīgai 6 mēnešus pēc atgriešanās Nīderlandē. Kā holandietis jūs pat nākat ar tādu
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Nedēļas paziņojums » Nedēļas paziņojums: "Man ir apnikuši visi tie krievi Pataijā!"
Nedēļas paziņojums: "Man ir apnikuši visi tie krievi Pataijā!"
Lasītājs Diny Maas de Vroedt Thailandblog Facebook lapā sūdzas par krieviem Jomtienā:
Es bieži neko nerakstu, bet tagad jūtos diezgan samulsis. Esam Jomtienā un mūs mazliet traucē gaidot 10 vannas mašīnas. Reizēm stāvam pusstundu, pirms kāds apstājas un tad vēl ir sapakots. Un iemesls? Krievi tos ņem kā taksometrus un laikam 6 tukši brauc viens pēc otra un tad paprasa Taxi? 200 vannas. Smieklīgi. Jomtienā ir ne tikai krievi, lai gan lielas atšķirības nav.
Arvien vairāk cilvēku sūdzas, ka nevar dabūt 10 vannu ratiņus tikai par aptuvenu samaksu. Tas taču nevar būt nodoms, vai ne? Es jau 10 gadus braucu šeit 3 mēnešus, bet man tas vairs nepatīk. Tas ir tas, ko es gribēju pateikt.
Un tu? Vai tevi kaitina arī daudzie krievi Pataijā un Džomtienā? Vai arī tev ir vienalga?
Atbildiet uz nedēļas paziņojumu: Man ir apnikuši visi tie krievi Pataijā un Džomtienā!
Nav problēmu, es īsti neatpazīstu problēmu, ka jāgaida pusstundu uz bata autobusu. Pēc manas pieredzes tas nekad nav ilgāks par dažām minūtēm, vai arī tam jābūt ļoti vēlam.
Varbūt tas ir atkarīgs no vietas, es parasti nokļūstu uz Thappraya ceļa Jomtienā. Vienīgais aizkaitinājums ir ik pa laikam šķērsot ceļu, kad ir ļoti noslogots 😉
Mani vīlušies arī daži neaudzināti krievi, bet pazīstu arī daudzus citus, arī savus tautiešus, kuri uzvedas nelāgi. Patiesībā, ja krievi masveidā paliktu prom, Pataja būtu spoku pilsēta, tāpēc mums viņi ir vajadzīgi, un daudzi ar to ir apmierināti, lai cilvēki varētu izdzīvot.
Es domāju, ka 10 Bht ir tikai Jomtienas apgabalā.
Lielākā daļa braucienu dodas uz Pataiju, un tas ir 20 Bht.
Protams, starp tiem krieviem ir arī antisociālie, bet tu vari brīvi īrēt taksi. Pataijā arvien vairāk redzu vienkāršus cilvēkus no Krievijas, kas bieži vien atpūšas kopā ar sievu un bērniem un vienkārši ir draudzīgi. Protams, ir cilvēku grupas no jebkuras valsts, kas uzvedas nepareizi.
Man personīgi nekad nav bijušas problēmas ar krieviem. Vienīgais ir tas, ka tie cilvēki bieži ir nedaudz trokšņaini, runājot savā starpā.
Es jau tāpat esmu nedzirdīgs, tāpēc mani tas netraucē.
Dž. Džordans.
Es domāju, ka jūs maksājat farangas nodokli, ja dodaties no Džomtienas uz Pataiju par 20 batiem. Es parasti esmu kopā ar savu draudzeni un tad ir 10 bati no cilvēka. Ja vien tas nav tālu un, protams, ir jāpārskaita.
Šorīt par ziņām Sophon, taizemieši Puketā ar baneriem uz ielas, ar tādiem saukļiem kā “Nost ar krieviem”.
Iemesls ir tas, ka arī tagad viņiem tur ir krievu veļas mazgātavas, kas strādā zem cenas, un vairāk tie mazie uzņēmumi, kas pieder krieviem.
Un es šaubos, vai tie krievi Pataijā pelna tik daudz naudas, viņiem pludmales krēsla noma šķiet pārāk dārga, tāpēc viņi guļ pludmalē pastaigu celiņos.
Es regulāri redzu, ka viņi kaut kur ienāk ar saviem stiprajiem alkoholiskajiem dzērieniem un pēc tam pasūta nam summiņu, ko izdzer kopā ar līdzi paņemto degvīnu.
Pagājušajā nedēļā bijām uz bufeti Dussit kūrortā, vienmēr bija dress code, nebija šortu un kreklu bez piedurknēm, no tā nekas nav palicis pāri, krievi staigā kā klaidoņi.
Viņi nezina, kā darbojas bufete, viņi vienkārši nes visu uz galdiem.
Bija jauks siera dēlis, ideja tāda, ka tu nogriez tādu sieru gabalu, nevis visu ņem līdzi.
Pirms dažiem gadiem viņi galvenokārt atradās Jom Tien, tagad tie ir visur, un es saprotu, ka priekšā ir vēl daudz.
Es jau 3 gadus dzīvoju Taizemē Isis visiem, amerikāņiem, vāciešiem, angļiem
vienmēr līdzi savas pudeles, tāpat ar dažiem beļģiem un holandiešiem, es tā daru
nē, bet restorānā šeit un arī puketā tā ir visnormālākā lieta pasaulē
jums ir jāmaksā par ledu un stiklu, ko lietojat, es esmu bijis Ņujorkā, tur viņi to dara
tas ne tikai restorānā, bet arī dažos bāros?
Puketā mums kaimiņos bija krievu pāris, ļoti patīkami cilvēki, kas vēl
mans otrs kaimiņš no Norvēģijas bija netīri rupja cūka. Krievi pēc dabas ir ļoti dzīvespriecīgi, bet ir arī tādi, kas jauc lietas, kā arī citi
tautības, kas nāk spēlēt cūku šeit Taizemē?
Kāpēc jūs turpinātu doties uz tādu piejūras kūrortu kā Pataija/Džomtiena, ja jums tur vairs nepatīk krievu klātbūtnes dēļ? Tad tu vienkārši dodies kaut kur citur. Vai arī šis risinājums ir pārāk vienkāršs?
@ Protams, vispirms ir jāiet tur, lai redzētu, vai tie joprojām ir tur. LOL
Dzīvoju šeit vairāk nekā 10 gadus, bet domāju pārcelties uz kādu klusāku rajonu.
Esmu bijis Puketā vairākas reizes un vienu reizi Jomtien/Pattaya. Un krievu tiešām ir daudz, bet mani tas netraucē. Man traucē tas, ka daudzos restorānos viss ir rakstīts krieviski, tāpēc es tur neēdu.
n”Jomtien-Pattaya brauciens man joprojām maksā 10 vannas. Varbūt man ir mazliet taizemiešu izskats? Un tie krievi ir galīgi ārpus manas līgas! Viņi labprātāk aizvedīs uz pludmali savus krēslus (kopā ar pilnām somām ar 7-Eleven dzērieniem/ēdienu), nekā iedos taizemietim 25 batus par krēsla nomu. Un kaulēšanās pludmalē, pat tā vecā dāma, kas visu dienu staigā pa pludmali ar saldējuma bļodu, viņi vēlas to saldējumu vēl lētāk! Tā pati problēma viesnīcā pie pašreizējās bufetes; pasniegšana vēlreiz 3 reizes, lai iegūtu pēc iespējas labāku cenas un kvalitātes attiecību! Nemaz nerunājot par to, kādā stāvoklī viņi ir, atgriežoties viesnīcā naktī, it kā viņi būtu vienīgie iemītnieki.Pataijā viņiem ir savs A”gogo bārs ar, protams, poļu “izpriecu dāmām”. Žēl, bet diemžēl pagātnes Pataja nekad neatgriezīsies!!!
Pie mums Isaanā joprojām ir patīkami!!!
Tagad es arī zinu, kāpēc viņi neaptur to bata taksi, es gaidu pludmali, bija Jaungada vakars, tāpēc es vicinu un neko nedzirdu, viņi vienkārši steidzas garām, tagad es t daudz iet uz Pataiju reizi gadā, tāpēc viņi tur sēž es nepazinu krievus taksī, man likās dīvaini, ka viņi neapstājas, bet es teicu taizemiešu valodā, ka viņiem ir jāapstājas.
Man nav nekas pret krieviem, viņi arī ir jauki, vienu nejauši satiku lidmašīnā, diezgan jauks puisis, iedeva epastu un jau gadiem dzīvo Pataijā ar sievu un bērniem, kuri tur mācījās starptautiskajā skolā. .
Es apmetos Welcome Beach Hotel 2007. gadā
atgriezās, lai apskatītu 2012. gadā.
viesnīca bija pārpildīta ar krieviem, un nebija vairs omulīgu bāru
viss rakstīts krievu valodā.
kāda elle.
Es domāju, ka taizemiešiem šeit, Pataijā, arī ir atļauts demonstrēt pret krieviem, ne tikai man ir grūti dabūt batu autobusu Pataijas Tai ceļā, bet arī redzu daudzus taizemiešus, kas katru dienu velti gaida batu autobusu. .
Tie ir cilvēki, kuri vēlas doties uz darbu vai kuri patiešām vēlas doties mājās pēc darba.
Bahtu autobusi no iekāpšanas punkta uz Sukhumvit ir pat vairāk noslogoti nekā lopu kravas mašīna, tāpēc tur vairs nevar iekāpt, un starp tiem ir daudz Bahtu autobusu, kas ir pilnīgi tukši un baidās apstāties, jo var esi krievs citur Pataijā, kurš vēlas maksāt 200 vai 300 batus par braucienu.
Patajas mērs Itipol Kunplome dāsni atdod 10 lielus jaunus pilsētas autobusus skolēnu pārvadājumiem, lai atvieglotu vecāku slogu, taču viņš būtu bijis labāk izmantojis autobusus regulārajiem pasažieru pārvadājumiem, šie autobusi kursē no rīta un pēcpusdienā un tad atlikušās stundas stāviet pilnīgi dīkstāvē.
Es zinu (pirms ir reakcijas), ka agrāk viņi bija izveidojuši plašu regulāro pakalpojumu Dzelteno, Zaļo un Sarkano līniju, kas nomira klusā nāvē, jo praktiski neviens nezināja, kā darbojas maršruta plāns un nebija reklāma vispār bija paredzēta, es arī sapratu, ka Bahtbus mafija bija nopietni pret to, jo viņuprāt tas maksās klientiem.
Neskatoties uz saviem 70 gadiem, es joprojām ik dienu eju daudzus kilometrus cauri Patajai un bieži vien mēdzu vienkārši ignorēt vai pat boikotēt bahtbusu vadītājus.
Varbūt vairāk cilvēku vajadzētu to darīt.
Krievi gatavi maksāt 200-300 vannu par vannu/song-taew? Tas zināmā mērā saskan ar citu sūdzībām, ka krievi ir tik skopi. Ja drīkstu uzminēt, tā ir neziņa. Vienreiz esmu bijis Pataijā un iekāpis netālu no viesnīcas Holiday Inn. Apstājāmies 20 metrus tālāk, pie šofera vispirms piegāja blonda dāma, protams nevarējām saprast, bet nedaudz vēlāk kundze iekāpa. Viņa sāka skaitīt naudu un mums jautāja "Cik jūs maksājat par taksi?", mēs teicām "20 vannas"? Krievu “200? 200? divioo simti?” Mēs to vēlreiz skaidri apstiprinājām. Viņa "Šoferis man teica 200 vannas!". Nedaudz tālāk furgons pagriezās pa kreisi, kamēr mēs bijām tikai pusceļā pa bulvāri un apstājāmies. Šoferis sāka kliegt taju valodā, ka mums jākāpj ārā, un jautāja manai draudzenei "kāpēc tu teici tai farangas kundzei, ka tās ir 10 vannas uz cilvēku, nevis 200?!" ” sekoja lamuvārdu straume un ļoti dusmīgs virsraksts. Tad es ātri iedevu vīrietim viņa naudu un sajaucos ar pūli, ja puisis sāktu trakot vēl vairāk.
Vai arī es to izlasīju no krieviem? Taizemē ar tādiem nesastopos, bet no farang (tūristu) lamatām turamies tālāk ar “farang food” un tamlīdzīgiem, ja iespējams. Mēs pavadījām dažas dienas Patajā, lai redzētu, ko tur darīt, un mana draudzene bija ziņkārīga par bāriem un a-go-go šoviem, viņa gribēja nākamajā vakarā atkal doties uz izrādi, lol. Bet tad mēs ātri devāmies tālāk, jo Pataja nav mūsu brīvdienas (ceļošana, “piedzīvojums”). Taču ne visi tējas krūze, acīmredzot daudzi rietumnieki, arī krievi, bauda cepšanos pludmalē un tusēšanu bāros. Tas, ka vietējie uz to reaģē ar saviem pakalpojumiem (augstākas cenas, teksti svešvalodā utt.), ir loģiski un cilvēcīgi: nauda ir jāpelna un jo vairāk naudas, jo labāk. ja kādam tici...
Godīgi sakot mūs kaitina arī visi tie krievi.Kad ir rinda cilvēku, kas gaida pirts furgonu virzienā uz Jomtienu, Stariņas pieiet un pirmie iekāpj iekšā.Vai viņi ir akli vai kas, viņi neiet. redz, ka gaida vairāk cilvēku, kuri arī vēlas iet uz to pusi.Esam piedzīvojuši, ka tētis ir sabiedriski apņēmies vispirms ielaist sievu, protams, un tad pats.Gaisās ieņemt tādu amatu, ka neviens būs vairs.Patīkami,ka viņi var ceļot kur grib,bet viņi vienkārši ir rupji.Reiz runāju ar kādu,kurš teica,ak,viņiem bija tik ilgi jādzīvo zem spiediena.Bet es domāju,ka tas ir iemesls .nekāda sakara ar to,tikai rupji cilvēki.Arī šī iemesla dēļ mums vairs nav patja.Ir noteikti daži labi,bet mēs vēl neesam redzējuši.
Problēma nav pašos krievos, bet krievos, kas brauc atvaļinājumā, ziniet, ir ko teikt par nīderlandiešiem, angļiem utt., bet krievu atpūtnieka pieklājība iet ļoti tālu, vai arī jāsauc. šī kultūra?
Tipiska holandiešu vai varbūt arī faranga reakcija, ka, ja tevi kaut kas kaitina, tu to dari zināmu. No savas taizemes draudzenes, ar kuru kopā dzīvoju jau gadiem, es uzzināju, ka, ja kaut kam nepiekrītat, piemēram, ja restorānā esat paēduši sliktu maltīti vai iegādājāties sliktu preci utt., nekad neizrādiet savu īgnumu ar ķermeņa valodu. vai vārdi.izrādīties. Atbilde vienmēr ir, nenāc tur vairs vai ignorē to!
nopērc velosipēdu, arī vesels, vai sarunā ar mototaksometru, arī iekāpšanas autobusos no skolas [atiešanas punkts] jābūt vismaz 16 cilvēkiem. pirms viņi sāk braukt
Redaktori to labi nojauta. Pattayagoers ir apnikuši ar krieviem. Sūdzība par iekāpšanas taksometru ir tikai “atspēriena punkts”.
Tā kā krievi tur tāpat paliks, tad domāju, ka būtu prātīgi savākt padomus, kā pēc iespējas izvairīties no traucēkļiem.
Arī es tikko atgriezos no atvaļinājuma savā mīļajā Taizemē un, lai gan mana brīvdiena nekad nav vērsta uz Pataiju, nevaru nepaiet garām.
Es tagad arī braucu uz Taizemi 2 līdz 3 reizes gadā un cenšos pēc iespējas vairāk apceļot.Šajā pēdējā braucienā es tiešām pamanīju, ka tūristu vietās vienmēr ir daudz farangu, kuri uzvedas bez pieklājības un neievēro noteikumus. paturi, jā pārsvarā krievi!
Tagad cenšos apmeklēt arī mazāk tūristu vietas, lai izbaudītu taju draudzīgumu, bet pēc kāda laika jūtos tikpat vientuļš kā farangs, jo īpaši tāpēc, ka nerunāju taizemiešu valodā un tajās vietās vēl maz runā.
Tad es priecāšos, ja varēšu atkal doties uz Pataiju, tagad, bet esmu arī pārliecināts, ja šāda uzvedība tur ir atļauta, ka no Taizemes svētkiem būs palicis maz!
Tas tiešām ir iebrukums un domāju, ka pārējā Eiropa tiks padzīta!
Žēl, ka taizemiešiem, lai kāda būtu viņu profesija, tas ir jāiztur, lai ģimenei būtu galds ēdiens.
Ne jau es neredzu nepiedienīgu uzvedību no rietumniekiem, man liekas, ka viņi jau ir pieraduši!
Pilnīgi piekrītu taviem uzskatiem @Ēriks. Tas viss vispirms notika Turcijā un pēc tam pienāca Ēģiptes kārta. Tur joprojām dejo polonēzi, ka tie krievi atraduši Taizemi! Tagad tas ir jautri, bet ilgtermiņā es domāju, ka tas būs ļoti kaitīgs.
No paziņām, kas ziemo Spānijā, dzirdēju, ka tur pamazām veidojas situācija, ko redzu šeit aprakstītā.
Tai skaitā negatīvās reakcijas pret krieviem.
Mans draugs Anglijā arī daudz sūdzas par krieviem, ar kuriem tagad ikdienā saskaras.
Man šķiet, ka sūdzībām varētu būt kāds iemesls?
Teiksim tā, manuprāt, arvien vairāk rietumnieku turas malā krievu dēļ.
Un vai Taizemei par to jābūt tik priecīgai?
Es joprojām brīnos: "Ko cilvēki meklē Pataijā?" Tā vairs nav Taizeme!
Es tikko atgriezos no Soi Rambutree, tūristu ielas Banglampū, Bangkokā. Tas bija pilns ar korejiešiem. Un japāņi. To vajadzētu aizliegt. Tie cilvēki pat nezina, kas ir jautrība. Nemaz nerunājot par pašiem taizemiešiem. Man labāk patīk ielās redzēt tikai tīrasiņu holandiešus. Vai nevar kaut ko darīt lietas labā?
@cor,
Ja saņemsiet man darba atļauju, es būšu gatavs uzņemties šo brīnišķīgo uzdevumu. Oranžās ģērbušies holandieši pa to ielu polonēzē Andrē Hazesa mūzikai man šķiet kaut kas tāds. It īpaši, ja tie japāņi un korejieši ir spiesti izpalīdzēt... Tad viņi kaut ko no mums iemācīsies. Un tad mēs lūdzam Frau Antje nākt ar siera kubiņiem, Unox ar kūpinātām desām un dažas jautri dziedošas Volendammers ar holandiešu Nieuwe. Vai tu piedalies?
Cienījamais Cor Verhoef!
Ja jums nav acu un ausu kabatā un jūs dažreiz atrodaties tā vidū
ir atradis šos (cilvēkus) krievus.
Cilvēciski runājot, jūs noteikti esat nonācis pie secinājuma, ka viņi ir, maigi izsakoties, ļoti rupji. Tas ir vissliktākais taizemiešiem pakalpojumu sektorā, kuriem ir pieklājīgi jāpamāj jā un āmen šai kliegšanai
(NL mēs to saucam) sārņi
Mēs nesen aizgājām no uzņēmuma, kurā esam strādājuši gadu desmitiem
Tas bija neizturami. Mēs samaksājām, un darbinieki par to atvainojās
putas, kas tur bija. Un tie nebija korejieši vai japāņi.
Nav svarīgi, kas un kas tu esi, no kurienes tu esi.
Pret līdzcilvēkiem jāizturas cieņpilni.Ja nē, tad esi rupjš
Cienījamais Kees 1!
Es uzskatu, ka lielākā daļa cilvēku ir aprīkoti ar kaut ko, ko sauc par brīvu gribu. Ja jums kaut kur vairs nepatīk, kāda iemesla dēļ jūs vienkārši dodaties kaut kur citur. Protams, jūs varat arī vienkārši pastāvēt un sūtīt skumjas ziņas Taizemes emuāram un kritizēt veselu iedzīvotāju grupu, jo jūs nevarat atrast jēgpilnāku veidu, kā pavadīt laiku, bet, manuprāt, tā ir laika izšķiešana.
Man šķiet šokējošs dažu šeit reaģentu paštaisnums, kuri lepojas ar to, ka ir holandieši. Vai šie cilvēki kādreiz ir bijuši populāros Spānijas un Grieķijas piejūras kūrortos? Spriežot pēc mūsu tautiešu uzvedības tur, nīderlandiešus ir ļoti viegli atlaist kā neandertāliešus. Patiesībā Nīderlandes televīzija šos veidus pārvērš par nemirstīgiem tautas varoņiem tādos “realitātes” seriālos kā “Oh Cherso”.
Pirms sadedzināt veselu tautu, bieži vien nenāk par ļaunu vispirms paskatīties uz saviem tautiešiem. Un noteikti nenāk par ļaunu vienkārši ignorēt tādas vietas kā Pataja vai Puketa, kad ierodas tik daudz krievu.
Hahaha, tas ir labs Tjamuk. Tas ir pārāk tālu, lai es apkaunotu šos cilvēkus. Pataijā vai Puketā neesmu bijis 30 gadus. Ja tu tur neej, tu nevari spriest, jo tu nemaz nezini, kādi ir šie cilvēki un kā viņi uzvedas. Es uz to vispār neatbildētu, jo jūs nezināt, kā darbojas dakša!
Arī es neesmu apmierināts ar cilvēkiem, kas Pataijā uzvedas slikti. Pats par sevi saprotams, ka tie parasti ir ārzemnieki un retāk holandieši. Ārzemnieku ir diezgan daudz. Jūs var kaitināt krievi, un viņi dara visu iespējamo, lai tas būtu iespējams, kā arī arābi vai indieši. Vācieši arī bieži ir kaitinoši un kas tie par tiem trokšņainajiem angļiem, kuri uzskata, ka katram jārunā savā valodā. Patiesībā ir tikai daži cilvēki, kas ir labi, un viņi nāk no Nīderlandes.Pataija ir pazīstama kā pasaules izlietne, un tas, ko jūs atrodat šādā izlietnē, protams, nav svaigs.
Tomēr man joprojām patīk tur ierasties, lai gan gadu gaitā tas patiešām ir kļuvis mazāks. Ir pareizi teikts, ka, ja nepatīk, ir laiks meklēt citur. Pasaule nemitīgi mainās, jūs tur maz varat darīt. Varbūt vispirms ir jāpiedzīvo sliktas lietas, lai novērtētu to, kas jums bija. Siena ir nogruvusi ar visām no tā izrietošajām sekām. Pēc arābu pavasara ilgtermiņā mainīsies daudz vairāk. ēģiptieši, lībieši, tuaregi. Samitriniet krūtis.
Es neko nezinu par krieviem Jomtienā vai Pataijā. Es zinu, ka krievi ir neiespējami cilvēki. Lai kur es dotos, vienmēr krievi visu sajauca. Viņi burtiski izturējās pret viesnīcas darbiniekiem kā pret miskasti. Dažreiz sit bārmeni, jo viņa nebija pietiekami ātri apkalpojusi. Ne velti dažas viesnīcas jau atsakās no krieviem. Krievija ir pietiekami liela, lai paliek skaisti.
"Holandietis" nav viscivilizētākais uz mūsu planētas, bet krievi patiešām ņem kūku.
Daudzkārt viesojoties lielajās pilsētās, arī es pārcēlos uz laukiem krievu dēļ
Jauku dienu
Ceru, ka “krievu” problēma ātri atrisināsies pati no sevis, lai viss kļūs mazliet draudzīgāks.
Viņi nav iemācījušies manieres un mēģina krāpties Taizemes uzņēmēja acu priekšā.
Visu dienu noguli pludmales krēslā, dzer, ēd un tad pēkšņi visi virzās vēja virzienā, lai vadītājs nezina, kam par ko jāmaksā.
Nesakiet, ka tā nav taisnība, jo es katru dienu novēroju šīs prakses Dongtarnas pludmalē.
Un tad es nemaz nerunāju par restorānu apmeklējumiem un faktiem, ko šīs dāmas un kungi plēš, lai izbaudītu "jaukas, patīkamas, lētas" brīvdienas
Krievi Pataijā, arābi Puketā…
Viņu kultūra ir par 180 grādiem salīdzinājumā ar taju kultūru…
Lietas iet labi, kamēr viņi no tām nopelna naudu... ja tas samazināsies, jūs saņemsiet pretestību
Gluži kā holandieši Kosta Bravā (šeit ir tik jauki) utt...
Un hei, Taizeme ir ļoti liela, un ir daudz vietu, kur bez pieklājības tiek pasargāts no visa veida 'Farang'.
Nesen atradās Tap Sakae, Prachub Khiri Kan provincē, apmēram 2 stundas zem Huahinas.
Skaistas pludmales, viegli, viss taju, dažas Farangas, skaistas…
Protams, bez masāžas, bāriem, ielu margrietiņām utt.
Mūri ir grūti atjaunot, jo cilvēki, kas dzīvo aiz tā, nevar uzvesties, ja nespēj tikt galā ar brīvības greznību. Dažas lietas noteikti ir saistītas ar tautas mentalitāti, jūs uzvedīsities tā, kā jūs esat audzināts, kā šķiet, ka Ko raksta 29. janvārī. Patiešām, šķiet, ka daudziem krieviem tas ir vienalga
lai piesaistītu savus kolēģus tūristus un uzskatītu viņus par “es pirmais”.
Katru gadu ierodas Jomtienā apmēram 10 gadus.
Es arī pamanīju, ka 10 vannu taksometru furgons ir kļuvis par maz, jo krievi labprāt maksā 200 vannas par īsu privātu braucienu no Džomtienas uz Pataiju.
Lūdzu, apsveriet iespēju turpmāk izvairīties no Džomtiena.
Krievu tūristi man pamazām kļūst pārāk izteikti un nepatīkami. Tas sagrauj Jomtienas draudzīgo atmosfēru, kas tur bija pirms masveida Krievijas tūrisma sākuma.
Moderators: Komentāri bez sākuma lielajiem burtiem un punktiem teikuma beigās netiks publicēti.
Pagājušajā gadā es biju Džomtienā nedēļu. Man arī likās diezgan kaitinoši, ka mūs no rietumiem tik lēni izstumj. Ēdienkartes krievu valodā, krievu ēdieni... šausmīgi. Un tad aukstasinīgā krievu mafija, kas pazemē dara, ko grib.
Esmu satikusi arī jaukus krievus, bet viņi vairāk ir izņēmums.
Par laimi, Hua Hin apkārtnē to vēl nav daudz. Jūs šad un tad tos redzat... parasti ar skarbu skatienu un kurnēšanu...
Cerams, ka viņi paliks tālu prom no šejienes...
Arvien vairāk tūristu brauc uz Kambodžu, un viņiem visiem viens un tas pats iemesls, lētāk, nav problēmu ar vīzu, tur ir draudzīgāki, un krievu nav!!!!
kā jau daudzi cilvēki pirms manis ir norādījuši, viņiem nav pieklājības, neņem vērā citus cilvēkus un viņi neko nesniedz Pattajas ekonomikai.
Viņi izvairās no bāriem, ar kuriem Pataija ir kļuvusi slavena, 7. nopērk pudeli degvīna un dzer savā istabā.Esmu viņus pieredzējis taksī, kas ved cilvēkus uz dažādām vietām. bija jāsavāc vietas, viņi redzēja, ka esam 11, tāpēc mēs visi sēdējām kopā, un mēs visi četri sēdējām viens aiz muguras, tāpēc mēs nevarējām viens ar otru sarunāties, kamēr viņi ne mirkli neaizvēra muti , bijām ļoti priecīgi, kad atbraucām, bet nekad vairs furgonā ar krieviem!!!l
Mērs saka, ka Pataja kļūst arvien vairāk tūristu, un skaitliski viņam var būt taisnība, bet vai vidusšķiras arī ar to ir apmierinātas?
Kādreiz apmetos viesnīcā A-0ne uz pludmales ceļa ar daudz krieviem. Mani kaitināja personāla rupjības. Kā zināms, taizemieši paliek jauki un pieklājīgi un pieklājīgi jautā, vai brokastīs gribi kafiju vai tēju, un man ļoti riebās viņu rupjā attieksme ar pilnajiem šķīvjiem.
Bet jūs neko nedariet, jo, kā minēts iepriekš, tas notika arī Turcijā un vēl vairākās valstīs.
Esmu vīlies ne tikai krievos, bet visos budžeta tūristos. Viņi vannā netērē pārāk daudz. Tātad Taizemē mēs ar to nepelnām. Tas ir masu tūrisma trūkums. Ak labi, cilvēki, ja jūs piederat šai grupai. Ik pa brīdim sniedziet dzeramnaudu, lai arī taizemieši gūtu labumu no jūsu apmeklējuma
Vīlies par krieviem... nē, ne īpaši par krieviem, bet par ciemiņiem, kuri uzvedas nepiedienīgi! Vai viņi arī tik daudz 'uzkrauj' uz sava šķīvja vienlaicīgi mājās vai izmet bardaku savā atpūtas krēslā un ap to baseinā/pludmalē un NEIZtīra to aizejot!!! Un visur spiežas uz priekšu, lai būtu PIRMAIS! Neņemot vērā citus viesus, trokšņains, piemēram, naktī.. jo maksāju,... TĀDĀ KĀRTĪBĀ ir personāls!!! Nav neviena cilvēka, kas tu esi VIESIS!! Tad rīkojies tā!!
Ja pēkšņi par to furgonu nāksies maksāt vairāk... nu tad nekāp iekšā un neizvēlies taksi ar skaitītāju!
Strādāju lielā Nīderlandes bagarēšanas firmā un jau gadiem esam segloti ar krieviem, latviešiem un igauņiem.
Uz kuģa lielākā daļa cilvēku uzvedas tieši tāpat kā Taizemē, slikti audzināti un antisociāli.
Naktsmītnē ir vispārējs smēķēšanas aizliegums, un cilvēkiem nav atļauts valkāt darba apģērbu ēdināšanas telpā.
Krievi stāv pie ēdiena ar aizdedzinātu cigareti mutē, pilda šķīvi ar darba drēbēm.Kad tu ar viņiem par to runā, viņi reaģē augstprātīgi, kas tu esi?
Tāpēc nav lielas nozīmes, vai viņi ir atvaļinājumā vai darbā, vairumam no viņiem vienkārši ir pielāgošanās problēma.
Atšķirība no Pataijas ir tāda, ka jūs varat runāt ar viņiem par viņu uzvedību uz kuģa.
Man godīgi jāatzīst, ka dažreiz ir diezgan jauki un labi speciālisti, kas smagi strādā.
Manuprāt, katram ir tiesības apmeklēt Taizemi, bet tieši paši taizemieši ir tie, kas mūs apnikuši ar krieviem.Visur ir skrejlapas krievu valodā, ejiet uz centrālo biroju, viss norādīts krievu valodā nav īsti problēma. , bet kāpēc tikai krievi, jo tā šobrīd ir lielākā grupa? Beļģi un nīderlandieši var piederēt pie mazākās grupas, (vai arī varētu būt, ka viņi pazīst nīderlandiešus kā taupīgus cilvēkus? un to zina arī par šo grupu nav daudz ko nopelnīt), bet, ja jūtat, ka kādai tautībai tiek dota priekšroka, tas vairs nav tik jautri. Man arī lielākā daļa krievu šķiet augstprātīgi, un kuri tirgotāji Pataijā no viņiem gūst vislielāko labumu, iespējams, 7eleven Jo viņi iet uz turieni masveidā un daudzviet stāv pie durvīm dzerot savu alu.Visbriesmīgākais tajos cilvēkos ir viņu augstprātība un laikam visi skolā iemācījās kā nesmieties, lai gan ir protams izņēmumi.
Varētu arī vienkārši būt, ka attiecīgo tirdzniecību izveidoja krievi. Tad ir jēga, ka jūs lasāt lielāko daļu teksta krievu valodā.
Treppraya Road un Jomtien Complex ir daudz cilvēku no Zviedrijas un Norvēģijas, tāpēc daudz kas ir norādīts skandināvu valodā. Ja jūs dodaties uz Pattaya Fun Park, ielas ap to ir gandrīz pilnībā krievu. Tātad katram Jomtien gabalam ir ko piedāvāt.
Ja holandietis atver holandiešu kafejnīcu ar tekstu holandiešu valodā, mums tas nešķiet dīvaini.
Mans labs draugs, kurš ir dzīvojis Taizemē (ziemeļos) vairāk nekā 10 gadus, reiz teica: atrodoties Taizemē, izvairieties no 3 P. (Patfonga, Puketa, Pataja)
Šeit es gribu teikt, ka Taizemē ir tik daudz skaistu vietu, ka nav jābrauc uz tiem lielajiem tūristu kūrortiem. Tā nav īstā Taizeme.
Es pēdējo reizi apmeklēju Koh Chang 2011. gadā. arī pārāk daudz krievu.
Savadī Kha
Cilvēki tur saka: krievi ir dzīvnieki, tas izsaka visu, es pagājušogad sēdēju bārā ar savu draudzeni un neticami, kādi tie krievi ir smieklīgi cilvēki, kliedz par rāpošanu utt. ugh to puke, vienkārši briesmīgi.
Un aizmirsti par braukšanu ar savu mopēdu, smirdoņa no simtiem autobusu kas arī brauc ir kā traka, nemaz nerunājot par ceļu stāvokli.No ceturtdienām līdz nedēļas nogalei vairs NAV ko darīt un pa virsu taizemieši no Bkk. Pēc 23 gadiem es to esmu paēdis
Pēc manas vakardienas reakcijas par “mūsu draugi no Krievijas” šodien pamanīju, ka ir ļoti liela reakcija ar: Ja nesanāk ar krieviem, tad ņem citu taksi/paņem citu viesnīcu/brauc uz Pataju vairs nebrauksi. ? Tas, protams, ir mazākās pretestības ceļš. Pēc visiem šiem gadiem vienā viesnīcā (kur jūs izveidojāt saikni ar personālu), mēs taču neļausim tiem krieviem mūs padzīt, vai ne? Manas iepriekšējās vizītes laikā vadītājs man teica ka Ir "plāni" kaut ko darīt ar [antisociālajiem] krieviem. Arī darbinieki sūdzēsies, kas tur strādā kopš atvēršanas. Tam tiešām ir ietekme! Tikai atmosfēra kļūst manāmi drūmāka.Kad stāvu liftā ar krievu, "man pēkšņi sāk niezēt," traki, vai ne?
Tomēr atbildēs ir liela pretruna. Krievi neko nedotu ekonomikā, tāpēc neko netērē, bet visu reklamē krieviski!? Taizemieši tā dara tāpēc, ka viņiem tik ļoti patīk krievi, vai tāpēc, ka viņi vienkārši tērē vairāk naudas?! Man liekas, ja taizemietis no tiem cilvēkiem nepelnītu ceturtdaļu, viņa netraucētu. Starp citu, es domāju, ka daudzas no šīm lietām izmanto krievi un tad jums vienkārši nav par ko sūdzēties.
Starp citu, pats esmu bijis Krievijā pāris reizes. Likās jauki un ļoti draudzīgi cilvēki. Protams, starp krieviem ir rupji zemnieki, bet savā bijušajā dzimtenē tādus esmu redzējis daudz.
Starp citu, dodieties uz Bali. Tur jūs tracina austrieši, kas klīst pa ielām ar 5 litru alus bundžām. Spānijā tevi tracināja piedzērušie angļi, bet Grieķijā tevi kaitināja riebīgie vācieši. Un visos savos ceļojumos esmu sastapies arī ar dažiem skopiem, neveikliem, iejaukties, rupjiem, trokšņainiem, iereibušiem tautiešiem, jo īpaši tie holandieši!
Īsāk sakot, ja jums patīk doties uz atrakciju parku, un tas ir Pataija un Puketa, tad jūs zināt, ka jūs varat regulāri sastapt nedaudz trakulīgus, satrauktus un trokšņainus cilvēkus. Tad nesūdzieties, vienkārši sakravējiet somas, ja jums tas nepatīk.
Moderators: lūdzu, turieties pie tēmas, proti, krievi, nevis par austrāliešiem Bali.
Cienījamais Bacchus! Kā jūs varat lasīt no daudzām atbildēm, tās noteikti kaut ko dos ekonomikā, bet diemžēl ne parastajiem taizemiešiem, kuriem tas ir ļoti nepieciešams. Tie 7 vienpadsmit stāsti un savu dzērienu ņemšana uz restorāniem ir visnormālākā lieta pasaulē. 7 Eleven ir daudznacionāls un jau bagāts. Turklāt ir sakāmvārds, kas saka: viņi jūs ēd nabagus un dzer jūs bagātu. Ja viņi atnes savus dzērienus, lielākā peļņa nonāk miskastē. Cilvēki to atļauj, jo viņi vismaz nopelna naudu ar pārtiku. Viņi dara to pašu pludmalēs, noīrē krēslu, 7. septembri saņem dzērienus un taisa putru, kas zirgam rada žagas. Lētāk ir viņus nosūtīt, nekā piedāvāt pludmales krēslu. Diemžēl jūs nekad nebrauksiet uz atrakciju parkiem, bet jūs arī kaitinātu tādi cilvēki. Turklāt jūs zināt taju valodu, vienai ēdienkarte ir krievu valodā, un viņi visi seko šim piemēram! Manuprāt, mūsdienās viņi visvairāk ir pārstāvēti atrakciju parkos, tāpēc ir loģiski, ka viņi piedāvā krievu valodu. Tā arī vispirms domāja turki un vēlāk ēģiptieši, kā jau minēju iepriekš, tagad viņi tur vada polonēzi!
Bakusa kungs,
Mans draugs taizemietis strādā par grāmatvedi Turcijas/Krievijas ceļojumu aģentūrā Pataijā. Viņasprāt, krievi Taizemē patiesībā tērē daudz naudas. Lielākā daļa ierodas ar ģimenēm, dodas ekskursijās pa laukiem ar vilcienu, laivu, autobusu un lidmašīnu, rezervē viesnīcas ar bagātīgu ēdināšanu un dara visādas citas lietas, lai iepriecinātu sevi un bērnus. Padomājiet par Stinga dziesmu: "Arī krievi mīl savus bērnus". Viņi ir vieni no labākajiem tūristiem. Šie krievi vakaros nestaigā Walking Street un citās bāru vietās, viņi iet gulēt laicīgi un ceļas agri, lai izbaudītu dienu un jauko laiku. Viņus varētu saukt par kazas vilnas zeķu krieviem, taču Taizemē viņi zeķes nevalkā, taču viņi sniedz ieguldījumu Taizemes ekonomikā.
Cienījamā Šaron, Nīderlandes draugs veica uzņēmējdarbību Krievijā. Tā es iepazinos ar krieviem un pats esmu dažas reizes bijis Krievijā. Es atpazīstu attēlu, kuru jūs šeit krāsojat. Krievi ir ļoti viesmīlīgi, draudzīgi un noteikti nav skopi. Patiesībā tālu no tā. Tas, ka preces tiek reklamētas krievu valodā, man saka pietiekami daudz. Tas netiek darīts, jo krievi netērē naudu, kā šeit tiek apgalvots. Patiesībā es domāju, ka tie dos lielu stimulu Patajas ekonomikai un liks biznesam atkal uzplaukt. Cilvēki droši vien ir nedaudz greizsirdīgi, jo nav nevienas holandiešu ēdienkartes, ja vien tā nav Febo filiālē. Bet atkal nīderlandieši vienkārši nav pazīstami kā lieli tērētāji. Tāpēc vārdus “skaties, skaties, bet nepērc” lieto gandrīz visur pasaulē.
Piekrītu arī tavam komentāram citā atbildē, ka “vecā gvarde” (tiešā un pārnestā nozīmē) nevar vai negrib sekot līdzi notikumu attīstībai. Cilvēki gandrīz domā, ka viņiem ir vienīgās tiesības uz izklaidi. Turklāt cilvēki aizmirst, ka piejūras kūrorti, piemēram, Pataja, vienkārši piesaista citu auditoriju nekā Monako vai Sentropeza. Cilvēkiem patīk lielīties, ka “viņu” piejūras kūrortā ir tik daudz izklaides, taču viņi vēlas tikai labumu, nevis apgrūtinājumu.
Es nesaku, ka visi krievi ir labi audzināti, sabiedriski un klusi cilvēki. Šajā iedzīvotāju grupā ir arī negatīvi izņēmumi. Tomēr, skaidri nosaucot viņus, šķiet, ka viņi ir vienīgie, kas izraisa kādreiz brīnišķīgi mierīgās un patīkamās Pataijas bojāeju. Cilvēki aizmirst (pārāk viegli), ka rupji, slikti audzināti, rupji lauksaimnieki pastāv katrā iedzīvotāju grupā. Krievijas tūrisma masveida pieauguma dēļ tie tagad varētu būt pamanāmāki, taču procentuāli tas būs tāds pats kā citām iedzīvotāju grupām. Bet jā, cilvēkiem patīk pievērt acis uz kāda tautieša rupju uzvedību. Varbūt cilvēki pie tā jau ir pieraduši!
Lielākā daļa no mums paliek Pataijā uz īsu vai ilgāku atvaļinājumu. Ko tajieši domā par krieviem un visām citām tautībām, kas pārpludina viņu pilsētu/valsti? Īpaši tie taizemieši, kuri NAV atkarīgi no tūristu ienākumiem. Mums ir izvēle kaut kur iet vai nē, bet viņiem tā nav.
Moderators: jūsu komentārs nav publicēts, jo tas neatbilst mūsu mājas noteikumiem.
Negribu vispārināt, jo ir arī izņēmumi, bet ir konstatēts fakts, ka lielākā daļa krievu uzvedas nepieklājīgi.
Tas ir skaidrs no pieredzes, kas ir bijusi lielākajai daļai reaģentu, un es dzirdu arī no taizemiešu paziņām, kas ar tām nodarbojas profesionāli.
Es domāju, ka no Cor Verhoef ciniskā komentāra varu secināt, ka viņš uzskata, ka šī kritika ir muļķīga.
Es domāju, ka tāpēc, ka viņš, iespējams, ir aizņemts šeit ar savu darbu Bangkokā un tāpēc gandrīz neiziet naktsdzīvē, viņš nevar pieņemt lēmumu par šo jautājumu.
Es dzīvoju Patajas apgabalā jau vairākus gadus, un man patīk šad un tad iziet pa nakti kopā ar sievu.
Taču mēs arī pamanām, ka arvien mazāk ir vēlme iziet ārā un mūs kaitina šo cilvēku uzvedība.
Un dažu komentārs, ka, ja nepatīk, ej kaut kur citur, lai gan tam nav jēgas, var attiekties uz tūristiem, bet, ja dzīvo šeit, tad vienkārši jāpaciešas ar šiem rupjiem ciemiņiem.lai liegtu priekus.
Un es zinu, ka šāda uzvedība notiek vairākās iedzīvotāju grupās, bet, tā kā krievi ir tik lielā skaitā, tas joprojām ir satraucoši.
Leo Bošs..
Cienījamais Leo, ja jūs plānojat dzīvot vietā, kas ir pilna ar krogiem, dāmu bāriem, gogo bāriem, naktsklubiem un bordeļiem un kas ir arī slavena ar to, tad varat sagaidīt, ka tas piesaistīs noteikta veida auditoriju, it īpaši, ja tas ir arī jauki un lēti vidusmēra izklaides meklētājam. Tas piesaista ne tikai “laimīgos apmeklētājus”, bet arī daudzus rupjus, trokšņainus un neaudzinātus dzērājus un netikļus. Cilvēki mani var daudz pārliecināt, bet ne to, ka šāda veida apgrūtinājumi ir jauna parādība, ko izraisa tikai krievi. Varbūt viņi vairāk izceļas ar savu izskatu un valodu un tāpēc, ka, kā jūs sakāt, viņi pēkšņi ir masveidā. Tāpēc viņiem vienkārši ir nedaudz jāintegrējas. Pēc dažiem gadiem viņi vairs neizcelsies starp citiem nemiera cēlājiem.
Nesaprotu, kāpēc konkrēti ir jābūt īstam staigātājam, lai varētu veidot viedokli. Šajā ziņā Patajas un Puketas atrakciju parku daudzu gadu pasaules slava jau sen ir paātrinājusies. Jums pat nav jābūt ekspertam pēc pieredzes. Protams, visi stāsti, ko cilvēki dzird vai lasa par šīm vietām, nerodas no zila gaisa. Jebkurš saprātīgs cilvēks sapratīs, ka jūs nebraucat šeit, lai baudītu rāmu atpūtu. Šeit nav jānāk arī pēc pludmales un jūras, jo tās ir apšaubāmas kvalitātes salīdzinājumā ar citām vietām. Tātad palicis maz.
Starp citu, arī šajā blogā esmu lasījusi, ka arī holandiešu/beļģu tautieši īrē batu busiņus, lai lēti apmeklētu apskates vietas. Tātad izrādās, ka tas nav īsti krievu izgudrojums. Patiesībā viņi, iespējams, to nokopēja.
Ja vēlaties dzīvot atrakciju parkā vai tā tuvumā, jums jāsamierinās ar neērtībām un nav jāsūdzas. Un jā, pārcelšanās ir ļoti reāla iespēja, vai arī jūs vienkārši paliktu Nīderlandē/Beļģijā, ja jūsu iela ir pilna ar Tokies?
Es teiktu: nopērc Lonely Planet! Tas ir pilns ar aizraujošu informāciju un arī ietaupīs jums ceļojumu uz nolādēto Isaan!
Moderators: jūs tērzējat, tas nav atļauts.
Dārgais Leo,
Nekļūdieties. Man ir trīs mēneši apmaksāta atvaļinājuma gadā, un es diezgan bieži dodos uz vietām. Viss ir ļoti vienkārši: ja tev nepatīk aukstums, nebrauc janvārī uz Sibīriju. Ja nevari ciest krievus, nebrauc uz Pataju. Vai man tas ir jāvienkāršo vēl vairāk, vai arī tas ir pietiekami skaidrs?
Dieva dēļ, cilvēki nav spiesti pavadīt brīvdienas Pataijā, vai ne? Vai arī esmu kaut ko palaidis garām un pēdējā laikā ir bijuši nožņaugšanas līgumi, kur cilvēki parakstās uz desmit gadiem Pataijā, ar visiem krieviem, kas no tā izriet? Un nemaz nerunājot par visām tām Persijas līča štata bārdām, kas sabojā ielas ainu. Nē, agrāk, kad Pataju apmeklēja un apdzīvoja… jā, kas patiesībā?
Es domāju, ka taizemiešiem, t.i., bāru īpašniekiem, viesnīcu vadītājiem un darbiniekiem utt., utt., vajadzētu pašiem rīkoties, lai apturētu šo uzvedību. Viņiem tiešām nav jāuztraucas, ka viņu ienākumi līdz ar to samazināsies, gluži pretēji, es domāju.
Piemērs: pie baseina nav atļauts lietot topless, tas bija norādīts informācijas grāmatā visās telpās, bet arī ļoti skaidri uz izkārtnēm pie baseina terases. Protams, dāma sauļosies ļoti demonstratīvi, jā, topless!
Bārmeistars pieiet pie viņas ar dažiem šķīvjiem ar tekstu, jautā "kurā valodā", viņš ļoti mierīgi paņem no kaudzes pareizo šķīvi un ļauj viņai lasīt tekstu. Protestējot - tieši tā - kundze uzvilka savu bikini topiņu un no šī brīža viņai tas BIJA.
Patiešām nebija svarīgi, vai visi pārējie pirtnieki bija aplaudējuši, viss noritēja tik klusi, bez kņadas un tieši tāpēc piesaistīja lielu uzmanību.
Es arī piekrītu, ka mums jābūt dāsniem ar saviem padomiem, dāsniem Taizemes batu līmenī. Atzinība un plats smaids!
Pieredze pagājušajā nedēļā Pataijā:
Brokastis var ieturēt viesnīcas terasē Beach Road. Pienāk krievs un apsēžas pie mana galdiņa, kurš pēc tam viesnīcas viesmīlim lūdz attaisāmo, lai atvērtu viņa tikko Seveneleven nopirkto alus pudeli. Es to īsti nevaru nosaukt par normālu, bet pēc viesmīļa teiktā, tas notiek regulāri.
Pieredzējis arī: 4 krievi iekāpj Bahtu taksī, pēc apmēram kilometra atkal izkāpj ārā, bet nesamaksājot.
Bet esmu satikusi arī normālus, jaukus krievus.
Es nevaru runāt par Pataiju. Taču Puketā situācija ir bēdīga arī ar klātesošajiem krieviem. Rupji un nekādas cieņas pret vietējiem vai citiem ārzemju tūristiem, viņiem viss liekas par dārgu, šņabi un alu pērk superlēti vai 7.(tie taču gūst peļņu) un patērē (lētajā) viesnīcas numuriņā, tad izdzer un vēl necienīgāk iedziļināties naktsdzīvē un taisīt traci par maksājamo bāra rēķinu, vaimanāt par pludmales krēslu par 11 Thb. par dārgu veselai dienai, nedraudzīgas, drūmas sejas izteiksmes katrā krieva sejā. Nāc... tu esi atvaļinājumā. Šeit uzņēmējiem (arī man) tas jau ir apnicis. Ņemot vērā to pasaules mēroga reputāciju, viņi arī attur citus tūristus. Bet šī nebūs ne Alanja, ne Antālija, ne Hurgada, taizemieši.Būs neapšaubāmi labi krievi, bet viņu šeit nav, diemžēl viņi joprojām nīkuļo nabadzībā kaut kur bijušās Padomju Savienības nostūrī. IMAO
Es arī biju Pataijā pagājušajā gadā, dzīvoju Isaanā, bet, kad staigāju ar savu dēlu (tagad gandrīz 2 gadi) pa Džomtienas pludmali un redzēju tur visus atkritumus, plastmasu, vecas kurpes, tad gribēju pārbaudīt. viesnīca.redzēja tikai krievus,gribējās ēst,ēdienkartes krievu un taju valodā,tad man pietika,paliku vienu nakti un aizbraucu,pataija man vairs nav!!!
Tikai komentārs,tāpat kā kāds jau rakstīja,tazemietim nav neviena laba vārda.Ne labrīt,ne smaids viesnīcā.Taizemieši vienmēr paliek draudzīgi kamēr krievi pret viņiem izturas gandrīz kā pret netīrumiem.Tā arī šķiet liela problēma.būt kopā ar viņiem Grieķijā un Turcijā. Protams katrā sacīkstē ir antisociālie, arī holandieši, bet tas attiecas uz visu.Un tiešām viss ir rakstīts krieviski un taizemieši to ir pelnījuši.Bet esmu arī dzirdējis, ka dažas viesnīcas vairs nevēlas. Viņi apkalpo šķīvjus. no ēdiena un neēdiet, ja kaut kas nokrīt uz grīdas, bet tāpēc, ka taizemieši tam ir, lai iztīrītu manu bardaku.Īsi sakot, viņi uz taizemiešiem skatās ar nicinājumu. Pagājušo vasaru bijām Berlīnē, tur arī strādā daudzas krievietes.Daži saka, ka man kauns par savu tautu, jo parastais krievs sēž mājās un nav naudas ceļošanai.Tā ir tā pazeme, kas aiziet tālu.
Nīderlandiešu draugi, kas nesen viesojās Taizemē, man stāstīja, ka īpaši skaistas jaunas krievu sievietes bieži dodas atvaļinājumā bez vīriešiem. Viņi man parādīja fotogrāfijas, kas uzņemtas pludmalē. Arī šie draugi paši ir jauni un jauki pavadīja laiku ar divām slaidām Sibīrijas daiļavām, kuras acīmredzot ātri atkusa. Viņi, protams, ir ļoti entuziasma pilni un pat plāno apmeklēt dāmas Krievijā. No reakcijām uz šo rakstu man rodas iespaids, ka vairums TB lasītāju ir kļuvuši par noteikta vecuma vīriešiem, kuri pārāk kritiski skatās apkārt starptautiski trokšņainā piejūras kūrortā, kas nemitīgi tiek atjaunots un atjaunots, nereti vecāka gadagājuma cilvēku pūlī. .
Es izvairos no Patajas, cik vien iespējams.
Krievu vīrieši meklē to pašu produktu kā visi (vientuļie) vīrieši, un tas ir naktsdzīves dēļ. Krievu sievietes redz, ka ir arī vīrieši, kuri vēlas savā gultā citu krāsu sievieti, un tāpēc viņi arī nāk; reizēm sūtīts, krievu organizāciju vadīts. Šāda veida izklaide ir vienāda visā pasaulē: sekss, narkotikas un rokenrols…
Cienījamais Bahus!
Lūdzu, izlasiet labāk, es neapgalvoju, ka dzīvoju Pataijā.
Es apzināti tur nedzīvoju, jo man labāk patīk klusa dzīves vide.
Un, ja man ir vajadzīga nakts, es meklēju jautru naktsdzīvi.
Un vēl pirms dažiem gadiem Pataijā to varēja labi darīt un parastā ballīšu burzma, dzīvespriecīgi atpūtnieki, kurus jūs diezgan nievājoši saucat par "rupjiem dzeršanas netikļiem", mani nekad netraucēja, gluži pretēji, viņi rada jautru atmosfēru.
Bet ne par to ir diskusija. Runa ir par to, vai tu esi vīlies visos tajos krievos un it īpaši viņu uzvedībā.
Nu, es varu teikt tikai jā...
Vai tagad monēta nokritīs?
Tāpēc es domāju, ka ir kauns, ka Pataijā tiek sabojāta naktsdzīve.
Un, protams, jums ir jāiesaistās naktsdzīvē, ja vēlaties par to runāt, nevis, kā jūs, paļauties uz "stāstiem, kas nerodas no zila gaisa".
Leo Bošs.
Dārgais Leo, jūs nedzīvojat atrakciju parkā, bet gan netālu no atrakciju parka, jo jums patīk klusāka vide. Tam vajadzētu vēl vieglāk izvairīties no tiem nepatīkamajiem krieviem. Varat izvēlēties citu vietu savā reģionā, lai atrastu izklaidi.
Starp citu, es nesaucu ikvienu atpūtnieku un/vai Patajas iedzīvotāju vai iedzīvotāju par nekaunīgu, dzeramu prostitūtu, taču no pieredzes zinu, ka šāda veida vietām ir vairāk nekā īpaša pievilcība noteiktai auditorijai, un tas ir tas, kas Es atsaucos uz. Tā kā jūs esat biežs apmeklētājs, nevajadzētu būt tik sarežģītiem, lai piešķirtu nozīmi vārdam "noteikts".
Turklāt es domāju, ka paziņojums liecina par tuvredzību jeb, kā to sauc Geleijnse kungs: sīkburžuāziju. Krievi (un ķīnieši, indieši, korejieši, arābi) šobrīd izceļas ar savu masveida klātbūtni, taču procentuāli viņi, iespējams, rada tikpat daudz nepatikšanas kā rietumnieki.
Tikko atgriezos no atvaļinājuma Taizemē.
Tas jau sākās mūsu viesnīcā Bangkokā, tur bija izkārtne ar lūgumu pieklājīgi pagaidīt, kamēr tiksi aiznests pie galdiņa brokastīs. Jauka taizemiešu dāma pieved mūs pie galdiņa, jau taisāmies apsēsties, kad pienāk rupjš krievs, kuram nepatika viņa izraudzītais galdiņš. Viņš gribēja mūsu galdu un gandrīz apsēdās, mans vīrs uzsprāga no dusmām, pagrūda vīrieti un teica, ka mūs ved pie šī galda. Krievs atkāpās.
Puketā (Kamalas pludmalē) bija daudz krievu, taču viņi bieži rezervē kūrortus un pēc tam sēž kūrorta priekšā.
Bijām rezervējuši Taizemes viesu namu ar 6 istabām un mūs netraucēja rupji un nedraudzīgi krievi.
Kad sākām runāt ar cilvēkiem, kas strādā Kamalas pludmales bāros un restorānos, bijām ļoti šokēti. Viņiem nav nekādas cieņas pret taizemiešiem, viņu mentalitāte ir tāda: es samaksāju, tāpēc jums ir jādara viss manā vietā.
Taizemiešiem ir jāpieņem viss, jo klients ir karalis.
Taizemes kalpiem, apkopējām utt. ir ļoti grūti būt pieklājīgiem, bet kā rīkoties? Ja tevi atlaiž, tu nesaņemsi naudu.
Kādā restorānā sazinājāmies ar kādu krievieti, kura tur strādāja, viņai arī likās briesmīgi, ka tautieši tā uzvedās.
Par laimi, Kamalā vēl ir pietiekami daudz normālu cilvēku un satikām mīļus un jaukus cilvēkus, lai par spīti visam nākamgad atkal izvēlēsimies Kamalu.
Cienījamais Kor!
Jums nekas man nav jāvienkāršo.
Viss ir pietiekami vienkārši, proti, es pats izlemju, vai es braukšu uz Pataiju, ja vēlos iziet vakaros ar sievu, man nav vajadzīgs tavs padoms.
Salīdzinājums ar nebraukšanu uz Sibīriju, ja neiztur aukstumu, ir kā knaibles cūkai.
Es šeit dzīvoju un izklaidēm man jāpaļaujas uz tuvāko vidi, ar ko līdz šim man nekad nav bijis nekādu problēmu, tieši otrādi.
Bet, ja pēdējā laikā mani traucē krievu rupjā uzvedība, man ir visas tiesības to kritizēt.
Kāpēc gan vēl šajā emuārā izskan apgalvojums: “Man apnikuši visi tie krievi Pataijā”.
Starp citu, man vispār nav nekas pret krieviem.
Katrā iedzīvotāju grupā jūs atradīsiet ļoti pieklājīgus cilvēkus, bet arī putas no dzegas un visu, kas pa vidu, arī Krievijā.
Pēc komunisma sabrukuma Krievijā ir izcēlies liels haoss, un tagad man ir aizdomas, ka ar to mēs galvenokārt nodarbojamies Pataijā.
Leo Bošs.
.
.
Labi teica Leo, kādam citam nav jāstāsta, kur iet vai ko darīt.Un Taizemes emuārs nav par apvainošanu vai lekciju lasīšanu vienam otram.
Cienījamais Bahus!
Man tas tagad ir tik ļoti apnicis, ka man tas viss jums vēlreiz jāpaskaidro.
Tāpēc izlasiet manu atbildi no 15.40:XNUMX uz Cor Verhoef, tas attiecas arī uz jums.
Starp citu, kad es redzu visas tās - (mīnus) atsauksmes no šī bloga lasītājiem, jūs abi piederat pie ļoti mazas mazākumtautību grupas, kas domā, ka vajadzētu vienkārši samierināties ar krievu rupjo uzvedību vai pielāgoties tai un palikt prom no Patajas un galvenais to nekritizēt.
Manuprāt, tas ir kļūdains arguments.
Man šī diskusija ir slēgta
Leo Bošs. .
Mēs noslēdzam šo paziņojumu, paldies par atbildēm.