Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Robs V.: Es gandrīz domāju, ka gandrīz visiem Rietumu autoriem, kuri raksta romānu ar Taizemi kā vidi, visiem ir vienāds sižets
- Rudolf: Citāts: Kādas ir pašreizējās paredzamās mājas celtniecības izmaksas uz m². Tas ir atkarīgs tikai no tā, kādas prasības jūs atbilstat
- Džonijs BG: 50.-80./90. gados holandiešu regulāri audzēta pārtika saturēja arī indi, un tomēr Nīderlandē ir 20% vecāka gadagājuma cilvēku, un tas tā ir arī TH
- Džonijs BG: Tulks balstās uz vairākiem avotiem, taču tas, protams, ir daudz vairāk. Isaanā kopš 50-60 gadiem r
- apzagt: Vidēji es uzturos Taizemē 6 līdz 8 mēnešus gadā un katru dienu baudu tur esošo ēdienu. Cilvēki man nekad, nekad, nekad neteiks
- Ēriks Kuipers: Robert, vai tu zini, cik liels ir Īzāns? Sakiet NL trīs reizes, tāpēc ir jēga, ja sniedzat mazliet virzienu kā profesionālis
- RonnyLatYa: Jā, es saku, ka Kančanaburi ir tikai piemērs un ka jūs to varat mainīt. To var izdarīt arī pašā tīmekļa lapā un pēc tam redzēt
- Viljams-korāts: Sausajā periodā līnija atrodas Bangkokas apakšā un zemāk un uz austrumiem no tās līdz tieši virs Khao Yai nacionālā parka, parasti mēs
- Ēriks Kuipers: ja maināt komandrindu, piemēram, https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, jūs iegūsit citu pilsētu vai reģionu. Bet tu
- Cornelis: Nu, GeertP, es absolūti neesmu "Briseles kāpostu piekritējs" vai sarkanā zīmola atkarīgais, bet tas nenozīmē, ka man nepatīk taju virtuve.
- Rudolf: Tas ir atkarīgs no tā, ko jūs meklējat Taizemē, bet, godīgi sakot, jums, manuprāt, nav lielas izvēles. Lielās pilsētas brūk
- RonnyLatYa: Apskatiet arī šo. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Arī ritiniet nedaudz uz leju, un viņi arī sniegs jums kādu paskaidrojumu
- Pēteris (redaktors): Man arī garšo taju ēdieni, un jā, cena ir ļoti pievilcīga. Bet tas ir tikai fakts, ka Taizemes zemnieki ir neticami
- domkrats: Vislabāk ir doties laika posmā no novembra līdz februārim. Cilvēkiem ar astmu noteikti nevajadzētu šeit ierasties no marta līdz maijam
- GeertP: Cienījamais Ronald, es pilnībā piekrītu tavam stāstam, es arī baudu taju virtuvi katru dienu un pat pēc 45 gadiem Tail
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Ievērojams » Taizemietis dusmīgs par Budas statujām uz holandiešu tualetes
Taizemietis dusmīgs par Budas statujām uz holandiešu tualetes
Jo Bangkok Post ir vēstījums, ka divi Nīderlandē dzīvojošie taizemieši Facebook ir sākuši kampaņu pret Budas tēlu publiskajā tualetē Brunsumā.
Facebook lietotāji ar nosaukumu "Anuchit Pomthong" un "Nok Ja" ir ievietojuši fotoattēlu savā lapā, sakot, ka protestē pret Budas attēla klaju izmantošanu.
Viņi aicina arī tautiešus Nīderlandē protestēt pret šo izteicienu, kas tiek uzskatīts par aizskarošu visiem budistiem.
“Jūs varat mums palīdzēt, kopīgojot un izplatot šo ziņu ar Budas attēliem Nīderlandes publiskajās tualetēs. Mēs esam lūguši šejienes varasiestādes viņus noņemt, taču viņiem nav nodoma to darīt,» sacīja aktīvisti.
Tagad viņi ir arī lūguši Taizemes vēstniecību Nīderlandē apspriest to ar vietējām varas iestādēm, lai fotogrāfijas varētu noņemt.
BOELS nomas uzņēmums
Mobilā tualete pieder nomas kompānijai BOELS. Šīs tā sauktās Bio Boxes var izmantot kā pagaidu tualetes telpas. Uzņēmuma informācija ir uzdrukāta virs Budas attēla galvas.
Kā māksliniecisku izpausmi es to varu novērtēt, tās ir skaistas fotogrāfijas (nav traku "bezgalvu" Budas vai kaut kas tamlīdzīgs daudzos dārzu centros). Bet es varu arī saprast, ka cilvēkiem nospieduma atrašanās vieta šķiet neatbilstoša. Interesanti, vai cilvēki arī atteiktos, ja tiktu attēlota reliģiska figūra (Jēzus, Muhameds,…)?
Starp citu, manuprāt, būtu lietderīgi (arī) protestēt pret uzņēmumu, kam pieder tualetes.
Bezgaumīga izvēle no BOELS. Bet galvenokārt ļoti stulbi. Vispirms padomājiet, pirms krāsojat kaut ko tādu uz tualetes poda.
Šajā ziņā tas izraisa asociācijas ar Taizemes skolēniem nacistu formās, kas arī nav īpaši gudri.
Tāpēc vienmēr kaut kas ir.
Pilnīgi pareizi, Pēter.
Vai Boels uzdrošinātos ievietot Muhameda attēlu?
Vai vietējās varas iestādes reaģētu tik remdeni?
Es domāju, ka īsā laikā starp īspirkstu grupu izceltos sacelšanās.
Nīderlandē Budas tēls galvenokārt tiek izmantots kā dekorācija vai kaut kas mājā, dārzā vai šajā gadījumā ielas tēlā.
Viņiem būs tikai jāpierod, un, ja viņiem tas nepatīk, vienkārši dodieties atpakaļ uz Taizemi.
Jau tagad tiek radīts pārāk liels troksnis, muhameds multenē, buda uz poda, jezusbēbis yab yum, un mēs varam turpināt un turpināt!
Tas viss ir par neko!
Un Boels īpašnieks laikam nav biežs Taizemes apmeklētājs.
@Holland Belgium House, pilnībā piekrītu jums. Es arī nesaprotu, kāpēc daudzi holandieši pēkšņi satraucas par Budu. Jābūt tiem emigrantiem, kuri pēkšņi kļūst katoļticīgāki par pāvestu un pēkšņi gūst iedvesmu reliģiskai apziņai. Kad cilvēki vēl dzīvoja Nīderlandē, cilvēki bija iecietīgi, smējās par Muhameda karikatūrām un skatījās “Kristus ciešanas”, bet tagad, kad tas pēkšņi attiecas uz Budu un 2 neapmierinātiem taizemiešiem, cilvēki pēkšņi ir sašutuši. Lai tie taizemieši uztraucas par saviem pārkāpumiem Taizemē, piemēram, tie nelegālie suņu pārvadājumi katru mēnesi, lai tie 2 taizemieši sāk kampaņu par to Nīderlandē. Es domāju, ka arī Budam būtu patikuši šie plakāti. Kā parasti, jauks gadījums, cik daudz fanātisku sekotāju aizraujas par kaut ko tādu, par ko attiecīgais cilvēks, ja viņš vēl būtu dzīvs, būtu izteicies pavisam savādāk. Vai tas ir iecietīgais budisms, ar kuru lepojas daudzi taizemieši un daudzi emigranti?
@Cú Chulainn
Man vienkārši ir doma, ka tie, kas šeit ir tik aizņemti un satraukti, ir NL cilvēki, kuri dzīvo NL kopā ar savu Taizemes partneri, un tie, kas dzīvo Taizemē ar savu Taizemes partneri, daudz mazāk…
Tieši tā, Krung Thep, mana sieva ir taizeme, un viņai tas ir pilnīgi vienalga!
Ir kas cits, Budam ir vērtība tikai tad, ja viņš ir svētīts templī saskaņā ar taizemiešiem.
Es pieņemu, ka tas nenotika ar Boels tualeti, tāpēc tas ir tikai attēls, tāpat kā govs, aitas, tulpju lauka, automašīnas vai kāda cita fotogrāfija!
@KrungThep, uhh… laikraksta rakstā ir runāts par diviem taizemiešiem, kas dzīvo Nīderlandē. Tātad ar viņu NL partneri tas ir apmēram 4 cilvēki. Bet, ņemot vērā sašutumu izraisīto reakciju skaitu, šķiet, ka tas ir vairāk nekā 4. Kādas muļķības, tiešām. Atkal lai tie taizemieši NL protestē par jauniešu prostitūciju un tiem suņu pārvadājumiem savā valstī. Ņemot vērā iepriekšējo rakstu, vairāk Taizemes emuāru autori uzskatīja, ka ir jārespektē valsts ēšanas paradumi, daudzi domāja, ka suņu ēšana Taizemē mums ir jāpieņem. Acīmredzot cilvēki tagad ir vairāk sašutuši par Budas plakātu nekā daudziem tūkstošiem suņu, kas katru mēnesi dodas no Taizemes uz Vjetnamu un tur mirst visbriesmīgākajos apstākļos. Tātad, cieniet mūsu NL paražas, ka esam atdalījuši baznīcu un valsti. Tiešām ļoti liekulīgi, ka viss, kas attiecas uz Taizemi, pēkšņi jāpārklāj ar mīlestības apmetni.
Tas ir par kaut ko necieņu un ne tikai pret taizemiešiem, bet arī pret ikvienu budistu pasaulē, redziet, ka jūs pērkat Budas statuju no Blokker vai Xenox savām vajadzībām, lai izrotātu savu māju vai dārzu, jūs nekad neviens to nedarīs. dzirdēt par.
Bet ir ļoti pazemojoši attēlot Budu publiskajā tualetē, tas parāda tik maz cieņas, un cieņa ir tas, ko mēs pēdējos gados tik drudžaini meklējam Nīderlandē.
Jā, jūs ar to spārdat cilvēkiem viņu sirdis, un tad, ja jums tas nepatīk, dodieties atpakaļ uz Taizemi (mana sieva arī ir taizemiete, tāpēc viņai vajadzētu atgriezties, jo viņai tas nepatīk?).
To jūs sakāt strādīgiem cilvēkiem, par kuriem jūs parasti nedzirdat sūdzamies par kaut ko un kuri izrāda cieņu pret visu un visiem, vai viņi, lūdzu, var kaut reizi paust savu balsi, jo viņu Buda ir attēlota uz mīzšanas siles.
Mūsdienās Nīderlandē visam jābūt iespējamam, un tas, manuprāt, ir iemesls, kāpēc Nīderlande ir tāda, kāda tā ir tagad, valsts, kurā līdz normām un vērtībām vēl ir tālu.
Un, ja Boels īpašnieks būtu biežs Taizemes apmeklētājs (kas, manuprāt, viņš nav), pretējā gadījumā viņam vajadzētu zināt šīs valsts kultūru un zināt, ka Taizemē ir jātur rokas nost no divām lietām un tas ir karalis. un Buda.
Uzņēmums Boels varētu būt labāk, ja jūs vispirms iedziļināties reliģijā vai ticībā nākotnē, pirms atkal veicat šādas darbības. Budas pielīmēšana uz publiskās tualetes ir lielākais apvainojums, ko varat dot budistam, bet ko varat iedomāties.
Cienījamais Džons H!
Visā manā atbildē uz šo rakstu NEKAS nav teikts par tavu sievu!
Otrkārt, es dzīvoju Taizemē jau daudzus gadus (šobrīd 15), ar lielu prieku un cieņu pret taizemiešiem, viņu kultūru un paražām!
Taču šīs tualetes atrodas Nīderlandē, valstī, kur mēs izmantojam tikai Budas attēlu mājas, dārza vai ielas ainavas dekorēšanai, izgreznošanai vai tamlīdzīgi!
Tomēr, ja jūsu sieva nevar dzīvot kopā ar Budas tēlu uz ielas un par to tik ļoti dusmojas, varbūt labāk būtu pārcelties pie viņas uz Taizemi, jo kaut kas tāds NEKAD nenotiks.
Vienīgā problēma, ar kuru jūs saskarsities, ir tā, ka jūs neiegūsit nekādu cieņu no daudziem taizemiešiem un ka vidējais taizemietis arī neciena falangu!
Un tas kļūst sliktāk!
Ko jūs domājat, piemēram: falangs nevar nopirkt zemi, pat ne ar skaidru naudu?
Piemēram, vai jūs domājat par ieejas maksām, kas dažkārt līdz pat 10 reizēm pārsniedz Taizemes ieejas biļetes cenu ārzemniekiem?
Piemēram, ko jūs domājat par krāpniecību ar ūdensmotociklu nomu, pēc definīcijas VIENMĒR ar ārzemniekiem?
Vai tā ir cieņa? Es varu pievienot vēl dažus, bet tad stāsts kļūst tik garš.
Nē, Jan H, runājot par cieņu, es domāju, ka mūsu Nīderlandes taizemietis var daudz mācīties!
Es ceru, ka moderators to nenovērš, jo es izsaku dažus punktus, kas diemžēl nav īpaši pozitīvi par Taizemi.
T ir skaista valsts, kurā dzīvot, bet, ja runa ir par cieņu……….. NL ir daudz labāk.
Cienījamā Beļģijas Holandes māja!
Es zinu, kā lietas ir Taizemē, es braucu šeit vairāk nekā 25 gadus.
Bet tagad tas viss tiek izņemts no konteksta (mana sieva neko nezina par Budas attēlu uz tualetes). Es to minēju kā piemēru jūsu ieteikumam, ka ikvienam, kurš kritizē Nīderlandē un nav šeit dzimis, bet jāatgriežas savu valsti.
Mēs dažkārt nepiekrītam dažām lietām Taizemē, tāpēc mums vajadzētu atgriezties Nīderlandē, ja mēs to paužam.
Protams, Taizemē nav labi (piem., grūti tikt galā ar ūdens motociklu), un, protams, runa nav par karikatūrām, bet gan par cieņu vienam pret otru.
Mēs varam izdomāt attaisnojumu visam, mēs varam visu iesaistīt, bet jautājums ir par to, vai tas tagad ir vajadzīgs (lai gan es uzskatu, ka Boele uzņēmums to nav darījis apzināti un paši plakāti ir ļoti jauki, tikai ne tajā vietā) .
Kā mazai valstij mums vienmēr ir jābūt šāda veida darbību priekšgalā, un es nezinu, ko jūs domājat ar farangu, kas neciena, bet es to saprotu no taju cilvēkiem.
Mvg
Jans H
Manuprāt, tev ir pilnīga taisnība, vīrietis. Nīderlande ir Nīderlande, un taizemieši vai kāds cits tur nevar būt atbildīgs. Mums arī tur ir jāklusē un mums noteikti nav nekādu tiesību, un tās divas lietas, kurām nevar pieskarties, attiecas tikai uz turieni, tās joprojām var turēt cilvēkus mazliet stulbus un kontrolēt, nāciet.
@dārgais Jans, tas ir par PLAKĀTU, es pamazām sāku sajust to traci par dažām Muhameda multenēm.
@Jan, tu nekad nevari tā reklamēties. Jūs vienmēr uzkāpjat kādam uz pirkstiem. Es domāju, ka budisms nozīmē toleranci?
Cu Chulainn:
Protams, jūs varat reklamēt, bet jums tas nav jādara, Boele uzņēmums to nedarīja apzināti, man šķiet, ka viņi vienkārši domāja, ka tie ir skaisti attēli.
Un, protams, mūsu sabiedrībā ir jābūt iecietīgam, taču tas nemaina to, ka tu vari aizstāvēt savu viedokli par lietām, kas tev ir tuvas un kurām tu tici (ja vien tas paliek nevardarbīgs! !!)
paldies par atbildi
Jans H
Ir daudz iespēju reklamēties, to noteikti var izdarīt bez nevienas reliģijas attēliem.
Pilnībā piekrītu Janam (Jan H saka 22. gada 2013. janvārī plkst. 13:54 ) runa ir par cieņu un neko citu!
Protams, tāpat kā Nīderlandē, ir daudzas lietas, ko nevar nosaukt par labām, bet tā nemaz nav šī gabala būtība, tāpēc to iekļaut, manuprāt, nav nekādas jēgas un padara visu šo diskusiju lieku.
Arī es esmu Taizemē jau daudzus gadus (22 gadus), un es vispār nezinu, ko jūs domājat ar farangu, kas neciena, bet es to saņemu arī no taizemiešiem. Ja jūs cienīsiet sevi, jūs to atgūsit, vai ne?
Budas attēlu izvietošanai uz šīm biokastēm nav nekāda sakara ar reklāmu, tā ir tikai dekorācija.
Lai visi šie cilvēki uztraucas par patiešām svarīgām lietām, nevis kaut ko tik sīku. Iegūt dzīvi!
Tāpat kā šeit citos komentāros ir rakstīts, es regulāri redzu Taizemes jauniešus ar nacistu krekliem. Lielai daļai eiropiešu tas nepatīk. Bet vai jūs tiešām domājat, ka taizemiešiem ir svarīgi, ko mēs par to domājam?
Diezgan tuvredzīga atbilde.
Fakts ir tāds, ka daudzi no mums var saprast, ka tas nav īsti piemērots budistiem.
Atšķirībā no citas grupas, kas reaģē drīzāk, kā lai saku, savādāk, budisti nerīkosies.
Viņi cenšas saprātīgā veidā pateikt, ka šāda veida uzņēmējdarbība nav īsti patīkama taizemiešiem, cita starpā.
Un reakcijai, ka, ja viņi to nevēlas, tad vienkārši jādrāž, man šķiet, ka nav jēgas.
Protams, mēs varam arī vienkārši izrādīt cieņu jebkurai mūsu ticībai, vai ne? Bet mūsdienās visam ir jābūt iespējamam un iespējamam... Es pieļauju, ka dažreiz ir pārāk tālu aizliegt vai noņemt izteicienus, lai saglabātu mieru, taču tas noteikti var iet pārāk tālu. Personīgi es domāju, ka šis apgalvojums ir pārāk tālu un noteikti ir par kaut ko! Tāpēc es ceru, ka attiecīgais uzņēmums noņems biolodziņu.
Holandieši nav budisti. Lielākā daļa cilvēku Budas plakātu redzēs tikai kā rotājumu un nepiešķirs tam nekādu vērtību. Man nav jāciena citas reliģijas, labākajā gadījumā jāpieņem.
Ja jūs ticat Budam, Muhamedam, Dievam vai kādam citam, piekariet lūgšanu attēlu pie savas mājas sienas un piešķiriet tai vērtību, ko tai piešķirat, un atstājiet citus cilvēkus mierā.
Attēls ir attēls, un tam ir tikai tāda nozīme, kādu cilvēki tam piešķir. Nedomājiet, ka kastu saimnieks ar to domāja kaut ko aizskarošu. Droši vien domāja: “Jauka bilde, jauka krāsa tik garlaicīgai tualetei”.
Ja jūs dzīvojat Nīderlandē, vislabāk ir pieņemt holandiešu normas un vērtības, un tas ietver arvien mazāku ticību. Tici, ka mājās jūties ērti.
Pie manas mājas uz poda stāv Jaunavas Marijas statujas un svētītā ūdens bļodas, pie paziņām stiklā lelles, kuras var kratīt un tad snigs, pie citas pie sienas burvestības. Visi vienkārši labi pavada laiku.
Ja es dzīvoju Taizemē, man ir jāievēro Taizemes standarti, un tur jums ir daudz mazāk brīvības nekā Nīderlandē. Taizemē es bieži esmu pārsteigts par daudzajiem nacistu karogiem, kas karājas visās izklaides vietās. Facebook redzēju Tokijas fotogrāfijas, kur ēstuves sauc par Hitleru un rotā nacistu karogs, Taizemē visur redz motociklistus ar nacistu emblēmām un SS balvām. Tirgi ir pilni ar tiem.
Vai esat kādreiz bārā/restorānā uzdevis kritisku jautājumu, kāpēc Hitlera bildes tika piekārtas pie sienas. Saņēmu atbildi, ka tā ir jūsu eiropiešu, nevis mūsu problēma, mums tā ir dekorācija tāpat kā jebkurš cits karogs vai attēls. Par ko jūs uztraucaties.
Tik pareizi ... par ko jūs uztraucaties ... Man ir kaimiņš Nīderlandē ar pazīstama francūža dārza statuju, kas stāv pie savas ārējās tualetes. Noteikti kāds francūzis būtu aizvainots.
Kopumā es neredzu nekādus iebildumus pret Budas vai Jēzus, Napoleona, Čērčila vai kāda cita tēlu uz sienas vai citā vietā. Taizemietis savā valstī arī nav īpaši jūtīgs pret lietām, ko nezina, nesaprot, tā nav viņa lieta.
@Ferdinand, manuprāt, šis ir labākais komentārs. Esmu arī pārsteigts par tiem motociklistiem Taizemē, kuri brauc apkārt ar vācu tērauda ķiveres modeli. Taizemiešus arī neuztrauc fakts, ka vācu tērauda ķivere bija atbildīga par miljoniem nāves gadījumu. Bet tad jūs pēkšņi nedzirdat holandiešu valodu. Tāpat kā attiecībā uz suņu barību, jebkura Taizemes kritika tiek noraidīta kā Taizemes paražu un paražu ievērošana. Nīderlandē mēs gadsimtiem ilgi esam cīnījušies par valsts un baznīcas (reliģijas) nošķiršanu, un es ar to lepojos. Vai tiešām visiem tiem sašutajiem holandiešiem šī fotogrāfija šķiet tik šokējoša? Tas ir tikai skaists Budas plakāts, ko es vēlētos iegūt. Tiem taizemiešiem, ja viņi ir tik labi iedzīvojušies Nīderlandē, būtu jāzina, ka mēs ar reliģiju saskaramies pavisam savādāk nekā Taizemē. Nav nolūka apvainot vispār. Plakāts bija tikai dekorācija. Tiešām, satraukums par neko. Tos taizemiešus netraucē arī tas, ka pagājušajā gadsimtā puse Eiropas nacisma laikā gāja bojā miljoniem, tomēr Taizemē nacistu attēlus var atrast ļoti daudz. Kur tagad ir tie sašutušie holandieši?
Cienījamais Ferdinand!
Jums tikai jāizdomā visdažādākie piemēri, lai nebūtu jāatzīst, ka ar šo kompānijas Boels rīcību apvainojat cilvēkus.
Jūs arī atbraucat vai dzīvojat Taizemē, tāpēc esmu tik pārsteigts par dažām reakcijām no citiem, ne velti katru gadu uz Taizemi dodas divi simti tūkstoši nīderlandiešu.
Un kāpēc mēs tur ejam, laiks ir jauks, ēdiens garšīgs un cilvēki tik mīļi, laipni un izpalīdzīgi, un pēdējam ir tik daudz sakara ar budismu.
Un tad jūs varat izdomāt visādus piemērus, kas Taizemē nav labi, piemēram, nacistu karogi (budismā un hinduismā svastikas simbols jeb svastika, kā mēs to saucam, ir izmantots kā svēts simbols gadsimtiem ilgi).
Tā kā jums nav nekāda sakara ar reliģiju vai dzīvesveidu, šīs bildes ir tikai bildes jums, bet budistiem tas ir vairāk nekā tikai bilde.
Jums nav jāciena reliģija vai dzīvesveids, bet jūs varat izrādīt nelielu cieņu pret cilvēkiem, kuri ievēro reliģiju vai dzīvesveidu.
Pilnīgi piekrītu Holland Belgium House. Vētra tējas krūzē vienmēr ir kaut kas tāds, ko citi var apgāzt. ja viņi uzliek kokus uz tualetes kabīnēm, tad dabas mīļotājiem ir slikts garastāvoklis un, ja viņi uzliek sporta automašīnu, tad auto entuziasti tiek ievainoti….
Vai tā ir dzīve saskaņā ar Budu, cilvēku naudas izspiešana un izspiešana, korupcija, izvarošanas, slepkavības, par kurām mēs lasām katru nedēļu, tik daudz nāves gadījumu ceļu satiksmes negadījumos dzēruma dēļ, džaba? Par ko mēs uztraucamies, ja taizemieši paši to nedara? Ej uz templi un viss atkal būs labi, nāc! Šeit Nīderlandē visi tiek mērķēti, un neviens par to nesūdzas. Tagad Buda parādās redzeslokā, un mēs pīkstam. lai katrs ir aizņemts ar savu, tu esi aizņemts!
Cieņa tas arī viss.
Un, ja jūs nezināt, par ko jūs runājat.
Tad nesaki neko, tas ir daudz labāk nekā teikt, ka nesaprati.
Tas izskatās tik stulbi.
Tu to ļoti labi saki, Respect!!! Ja jūs to sapratāt mazliet labāk, dažos piemēros jūs redzēsit, ka daži cilvēki, kas ir tik tuvi budismam, nevar mūs cienīt ( Skatiet ziņas par Puketu ). Smuki sargājiet tos cilvēkus, es noteikti tajā nepiedalos, bet es ignorēju tādus cilvēkus. Priekšrocība ir tāda, ka man nav jāiesaistās diskusijās ar tādiem cilvēkiem, un tāpēc es nevaru radīt problēmas! Es esmu stulba, ko tu saki (runājot par cieņu), tāpēc man patīk dzīvot Āzijā ar ģimeni un man ir tikai agri 40! Es arī nevaru tur strādāt...
Man ir aizdomas, ka šie divi taju vēl nav pilnībā izveidoti. Bet, protams, viņiem ir tiesības uz savu vārda brīvību. Varbūt noderīgi, lai pievērstu vēl lielāku uzmanību viņu protestam: gleznot Jēzus un Muhameda attēlus divās dažādās vietās.
Es kādu laiku esmu Nīderlandē, ko tie taizemieši dara? Izskatās jauki, mani tas tiešām netraucē.Ka viņiem ir bažas par citām lietām, kas notiek taju valodā.Netīrākajos bordeļos ar nepilngadīgajiem BKK, Pataijā un Puketā ir lieli Budas.
@Jack, pareizi, Taizeme ir pazīstama kā pedofilu paradīze. Vai arī Buda būtu bijis par to? Lai taizemieši koncentrējas uz to un noziegumiem, kas saistīti ar masu prostitūciju. Bet jā, tur tiek nopelnīta laba nauda, tāpēc taizemieši klusē. Acīmredzot no tām divām tualetēm viņi neko nevarēja nopelnīt. Tiem 2 taizemiešiem ir bijis labs skolotājs daudzajos musulmaņos Nīderlandē, kurus arī nemitīgi kaut kas kaitina. Kas tev atliek palikt tajā bezdievīgajā NL, es jautātu tai taizemei?
Atvainojiet, bet par ko ir runa? Protams, tēma joprojām ir par Budas attēlu uz tualetes? Žēl, ka pārāk bieži šajā jaukajā blogā parādās šāda veida bezjēdzīgi komentāri (un šķiet, ka nāks vēl).
Cilvēki, kas izsaka šādu reakciju, ir pārāk priecīgi, lai izliktos par Taizemes fanu, bet tomēr dod priekšroku tam, un nē, pēc tik daudziem gadiem es neesmu skatījies uz Taizemi caur rozā brillēm. ilgu laiku. Bet atdot to šādā veidā man tiešām ir par tālu.
Pilnīgi piekrītu Džekam un Cu! Par ko taizemieši uztraucas? Ļaujiet viņiem patiešām uztraukties par daudzajiem pārkāpumiem savā valstī, kā šeit jau tika teikts.
Bet nē, kā Taizemes fans par Taizemi neko sliktu nevar teikt! Kādas muļķības!
Šis ir grūts temats, es domāju, ka šis uzņēmums par to nezina
tas ir ļoti sāpīgi un necieņa pret tiem, kas tic Budai, kad jūs to redzat
Es to saprotu, bet domāju, ka ar to nav domāts kaitējums, attēli
stāvēt ar skatu uz ārpusi, ja tas tā ir arī iekšpusē
jā, tad es domāju, ka jums tas ir rūpīgi jāpārdomā pirms tā noņemšanas,
veiksmi šajā kustībā,
Pascal.
Es saprotu, ka šīs taizemiešu dāmas uz šo atbild, ka nekas cits ar to netiek darīts, bet tas atkal ir raksturīgi Nīderlandei.
Ja uz tā būtu bijis tikai ALLA nosaukums, tad pat valdība būtu iejaukusies.
Kāpēc diskriminācija
Es tiešām domāju, ka tas nedaudz paspilgtina pilsētas ainavu, labāk nekā garlaicīgi zaļš vai pelēks konteiners. Eiropā attēls un figūriņas daudz vairāk tiek uzskatītas par dekorācijām. Dodoties uz kafejnīcu Nīderlandē, jūs bieži redzat Budas statuju vai attēlu, kas vairāk asociējas ar "atslābināšanos"; Es domāju, ka ir daudz piemēru šādai Budas izmantošanai.
Starp citu, nez... .. ja taizemietis iet uz tualeti, viņš/viņa vispirms novilktu savu kaklarotu ar bieži Budas relikviju vai Budas attēlu, pirms dotos uz vannas istabu vai ļautu viņiem skatīties un no gaisa baudīt?
Cienījamie redaktori, rakstīju arī pašvaldībai un Boels
uzreiz saņēma ziņu gan no pašvaldības, gan Boulders
šī ir viņu atbilde
Godātais kungs, kundze!
Pēdējās dienās esam saņēmuši daudz reakciju sakarā ar to, ka mums ir Bio kastes tualete ar Budas attēlu.
Mēs esam izveidojuši šo Bio kastīti, nedomājot, ka tā sabojātu vai aizskartu kādu mūsu cilvēku grupu reliģiju.
Boels nekad nedomāja kādu aizvainot ar šīm kastēm.
Kā uzņēmums mēs esam nolēmuši izņemt no tirgus šīs kastes ar Budas attēlu un vēlamies dziļi atvainoties visiem, kas tika aizvainoti.
Met Vriendelijke groet,
Boels Rental BV
Izlasiet šo ziņojumu: https://www.thailandblog.nl/ingezonden/boels-biedt-excuses-aan-voor-boeddha-toiletversiering/
Cik stulba var būt tāda kompānija, viņi nelika ne pravieša Muhameda attēlu, ne Kristus statuju. Brrrrrrr amatieru bars.
Budisms nav reliģija, tas ir dzīvesveids. Taizemiešu uztverē cieņai ir cita nozīme. Ļoti atšķirīgs no holandieša. Goda sajūta un sejas zaudēšana ir arī iezīmes, kas holandiešu vidū atšķiras. Gari kāju pirksti ir kaut kas personisks. Dusmīgajam taizemietim es teiktu: "Budas sekotājam ir jāstimulē skaistais sevī, jāizdzēš neglītais".
Boels Verhuur BV, jūs esat izpelnījies manu cieņu ar pieņemto lēmumu
Ar cieņu
Pascal
Es piekrītu daudziem komentāriem, kuros teikts, ka tas viņiem šķiet necieņa. ES piekrītu. Taču esmu pārliecināts, ka Boels Verhuur to darīja bez jebkāda slēpta motīva un tikai gribēja paspilgtināt ielas ainu. Manuprāt, Boels reakcija uz šo tualetes ar Budas attēliem noņemšanu ir lieliska! Komplimenti Boelsam
Varu iedomāties, ka ir cilvēki, taizemieši vai netajieši, kuriem tas nepatīk
Budas fotogrāfija publiskajā tualetē. Tomēr, manuprāt, ir smieklīgi atbildēt ar, ja jums tas nepatīk, dodieties atpakaļ uz Taizemi. Es arī uzskatu, ka ir muļķīgi iekļaut tādus jautājumus kā bērnu prostitūcija. Pret to jau ir daudz protestu, un nav pamata neprotestēt pret kaut ko, kamēr tas nav izskausts.
Moderators: Cienījamais komentētāj, jūs saņemat visu veidu lietas. Tas vairs nav par tēmu.
Par šo tēmu viss ir pateikts, diskusiju noslēdzam. Paldies par komentāriem