Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Rudolf: Citāts: Kādas ir pašreizējās paredzamās mājas celtniecības izmaksas uz m². Tas ir atkarīgs tikai no tā, kādas prasības jūs atbilstat
- Džonijs BG: 50.-80./90. gados holandiešu regulāri audzēta pārtika saturēja arī indi, un tomēr Nīderlandē ir 20% vecāka gadagājuma cilvēku, un tas tā ir arī TH
- Džonijs BG: Tulks balstās uz vairākiem avotiem, taču tas, protams, ir daudz vairāk. Isaanā kopš 50-60 gadiem r
- apzagt: Vidēji es uzturos Taizemē 6 līdz 8 mēnešus gadā un katru dienu baudu tur esošo ēdienu. Cilvēki man nekad, nekad, nekad neteiks
- Ēriks Kuipers: Robert, vai tu zini, cik liels ir Īzāns? Sakiet NL trīs reizes, tāpēc ir jēga, ja sniedzat mazliet virzienu kā profesionālis
- RonnyLatYa: Jā, es saku, ka Kančanaburi ir tikai piemērs un ka jūs to varat mainīt. To var izdarīt arī pašā tīmekļa lapā un pēc tam redzēt
- Viljams-korāts: Sausajā periodā līnija atrodas Bangkokas apakšā un zemāk un uz austrumiem no tās līdz tieši virs Khao Yai nacionālā parka, parasti mēs
- Ēriks Kuipers: ja maināt komandrindu, piemēram, https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, jūs iegūsit citu pilsētu vai reģionu. Bet tu
- Cornelis: Nu, GeertP, es absolūti neesmu "Briseles kāpostu piekritējs" vai sarkanā zīmola atkarīgais, bet tas nenozīmē, ka man nepatīk taju virtuve.
- Rudolf: Tas ir atkarīgs no tā, ko jūs meklējat Taizemē, bet, godīgi sakot, jums, manuprāt, nav lielas izvēles. Lielās pilsētas brūk
- RonnyLatYa: Apskatiet arī šo. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Arī ritiniet nedaudz uz leju, un viņi arī sniegs jums kādu paskaidrojumu
- Pēteris (redaktors): Man arī garšo taju ēdieni, un jā, cena ir ļoti pievilcīga. Bet tas ir tikai fakts, ka Taizemes zemnieki ir neticami
- domkrats: Vislabāk ir doties laika posmā no novembra līdz februārim. Cilvēkiem ar astmu noteikti nevajadzētu šeit ierasties no marta līdz maijam
- GeertP: Cienījamais Ronald, es pilnībā piekrītu tavam stāstam, es arī baudu taju virtuvi katru dienu un pat pēc 45 gadiem Tail
- Ēriks Kuipers: Vilma, slikts gaiss nav visā Taizemē. Taizeme ir vairāk nekā 12 reizes lielāka par Nīderlandi! Tās ir lielās pilsētas (satiksme) un dažas
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Lasītāja jautājums » Kāpēc ārzemniekiem nav obligātas iemaksas valsts slimnīcās?
Cienījamie lasītāji!
Kāpēc Taizeme neprasa, lai visi, kas ierodas vai dzīvo valstī, maksā iemaksas valsts slimnīcām? No teiksim 2.000 batu un tad visiem pienākas slimnīcas aprūpe? Karte, kas tagad taizemiešiem ir bezmaksas. Tātad visiem ārzemniekiem ir jāmaksā. Taizemes priekšrocība ir tā, ka viņi katru mēnesi saņem daudz naudas, ko vajadzētu izmantot valsts slimnīcām.
Cilvēkiem, kuri nevēlēsies to izmantot, joprojām būs jāmaksā iemaksa. Un tad apdrošinies privātai slimnīcai.
Ar cieņu,
AAD
Dārgais Ādam,
Pirms dažiem gadiem bija (neobligātā) apdrošināšana. Izmaksas 2.000 batu gadā. Tas ilga tikai vienu gadu. 2.000 batu nav daudz, es kā diabēta pacients tērēju vairāk.
Sveiciens Hanso
Ja tas būtu tik vienkārši, tā nebūtu problēma. Veselības aprūpes izmaksas ir dārgas, īpaši vecāka gadagājuma cilvēkiem. To nevar segt ar 2.000 batiem mēnesī.
Tas tiešām ir tik vienkārši...
Izceļotāju skaits x 2,000 ir vairāk nekā pašreizējie neapmaksātie slimnīcas rēķini
"...Kāpēc Taizeme neuzliek pienākumu ikvienam, kas ierodas vai dzīvo valstī..."
Arī tūristi? Arī tūristi, kuriem ir veselības un ceļojumu politika?
Es esmu par Taizemi, kas pieprasa, lai tūristam būtu zināms segums no savas mītnes valsts un lai Taizemē var iegādāties pagaidu segumu katastrofu gadījumos, kaut ko līdzīgu Assudis piedāvā par 450 eiro. Dažas nedēļas tas ir tik dārgi, ka cilvēki izvēlas iegādāties ceļojumu polisi...
Cienījamais Ād, kam tieši vajadzētu gūt labumu no jūsu priekšlikuma?
Smagi slimi cilvēki maksās slimnīcām naudu – it īpaši, ja viņi ierodas no kaimiņvalsts, lai saņemtu lētu ārstēšanu Taizemē – un veseli cilvēki slimnīcai pelnīs naudu.
Kā jūs domājat, uz kuru pusi sver svari?
Turklāt daudziem ārzemniekiem jau ir apdrošināšana, tāpēc viņiem ir jāmaksā divreiz.
Un tā ir tieši reakcija, ko es nesaprotu.
Manas skalas attiecas uz kopējām veselības aprūpes izmaksām Taizemē.
Tāpat kā Nīderlandē veseli cilvēki maksā par, kā jūs to saucat, smagi slimajiem.
Vai ar to kaut kas nav kārtībā? Kādu dienu pienāks jūsu kārta, starp citu, es ceru, ka nē.
Un, protams, cilvēkiem, kuri var pierādīt, ka viņiem jau ir kaut kādā veidā veselības apdrošināšana, nebūtu jāmaksā divreiz.
Iespējams, ka ar 2.000 batiem nepietiek, lai segtu valsts slimnīcu papildu izmaksas.
Viņi saņem ne tikai naudu, bet arī jaunus pacientus.
It īpaši, ja summa ir pietiekami pievilcīga, lai jūs varētu ārstēties Taizemē par 2.000 batiem, nevis savā valstī.
Tad Taizemes slimnīcām kļūs tikai sliktāk.
Ja Taizemes valdība uzskata, ka ārzemniekiem ir jāsniedz ieguldījums Taizemes veselības aprūpē, viņi var viegli paaugstināt vīzu cenu un izmantot šo naudu veselības aprūpei.
Tad jums nebūs jāuztraucas par to, ka ārzemnieki ieradīsies aizpildīt slimnīcas.
Viņi jau ir pietiekami pilni.
Tu raksti:
Ja Taizemes valdība uzskata, ka ārzemniekam ir jāsniedz ieguldījums Taizemes veselības aprūpē, tā var viegli paaugstināt vīzu cenu un izmantot šo naudu veselības aprūpei.
Kā Nīderlandes pilsonim jums ir bezvīzu statuss uz 30 dienām kā tūristam, kas nozīmē, ka jums nav jāmaksā par vīzu. Turklāt ir daudzas citas valstis, kurām ir šāds vīzu atbrīvojums.
Vai tas ir dīvaini, ka Taizemes valdība nosaka, ka tūristiem ir obligāti jābūt visaptverošai ceļojumu apdrošināšanai?
ES tā nedomāju.
Vai arī jūs runājat par uzturēšanās vīzu pagarināšanas cenu paaugstināšanu ilgtermiņa ārzemniekiem?
Tu arī raksti:
Tad jums nebūs jāuztraucas par to, ka ārzemnieki ieradīsies aizpildīt slimnīcas.
Viņi jau ir pietiekami pilni.
Acīmredzot jūs pieņemat, ka daži tūristi ierodas Taizemē, lai piedzīvotu slimību vai negadījumu. Uz Taizemi? Jā, par smagu slimību vai nelaimes gadījumu, lai brīvdienās varētu palikt valsts slimnīcā.
Ja šiem tūristiem ir visaptveroša ceļojumu apdrošināšana, tas vismaz netiks segts uz Taizemes valdības finansiālā rēķina. Vai jūs domājat, ka Taizemē ir tik daudz tūristu, ka valsts slimnīcas ir pārpildītas?
Un ārzemnieku uzturēšanās ilgtermiņa pagarināšanas gadījumā, manuprāt, ienākumu prasībai THB 800.000 XNUMX vajadzētu būt pietiekamai, lai segtu sākotnējās izmaksas.Tas arī bija paredzēts šim mērķim. Atliek tikai tas, ka, ja šie ārzemnieki, kas pagarina uzturēšanās laiku, veido tikai nelielu daļu Taizemes iedzīvotāju, viņi vismaz nepārblīvēs valsts slimnīcas.
Mana pieredze ir tāda, ka slimnīcā, kur sieva strādā un arī apmeklē, ārzemniekus var redzēt ļoti maz.
Man tas nešķiet arguments no jūsu puses.
Skatiet arī manu ziņu par šo rakstu no 16-05-2019 15:08
Ideja nāk no ārsta šeit, valsts slimnīcā
Šeit rūpējamies par 10 gadīgu bērnu, kuram vairs nav vecāku
Tam puikam tagad ir vēzis, tāpēc katru nedēļu mēs šeit esam slimnīcā 4 dienas
Ķīmijārsts šeit, valsts slimnīcā, strādā 2 dienas
Un viņš strādā Bangkokas slimnīcā 3 dienas nedēļā
Bangkokas slimnīcā viena un tā pati ārstēšana, tikai cena un telpa atšķiras
Un viņš man to teica, ja ir iespēja ārzemniekiem
Tie, kas maksā 2000 mēnesī, vēlas privātu istabu par vēl 2000 vannu par nakti
Tad valsts slimnīcās ienāk papildu nauda
Es domāju, ka uzvara uzvara
Atzinība par rūpēm par šo bērnu. Bet piespiest tūristus, no kuriem lauvas tiesai jau ir (ceļojumu) apdrošināšana, iebraucot Taizemē maksāt 2000 batus (nedaudz zem 60 eiro), man nešķiet, ka situācija ir abpusēji izdevīga. Ģimenes no 3 līdz 4 cilvēkiem par atvaļinājumu piemaksās aptuveni 180 līdz 240 eiro, un tas noteikti neveicinās tūrismu uz Taizemi. No otras puses, pacienti no valstīm, kur aprūpe ir mazāka nekā Taizemes valsts slimnīcā, iespējams, labprāt dosies uz Taizemi, lai saņemtu bezmaksas aprūpi par 2000 batiem. Likt tūristiem maksāt par Taizemes veselības aprūpes trūkumu, neatkarīgi no tā, cik sociāla ir ideja, nevis risinājums. Veiksmi tavam 'binkijam', cerams, ka viņš atveseļosies no slimības!
Es nesaprotu tavu stāstu.
Vai jūs varat piekļūt pilnai aprūpei un ārstēšanai valsts slimnīcā par abonementu 2.000 batu mēnesī?
Es nekad par to neesmu dzirdējis...
Ja es došos uz valsts slimnīcu, es paņemšu istabu par 2.000 batiem neatkarīgi no tā, vai man ir vai nav apdrošināšana.
Es netaisos gulēt gaitenī.
Man nav skaidrs, kāds ir privātās telpas ieguldījums stāstā.
Un arī privātā telpa slimnīcai rada papildu izmaksas, ne tikai ieņēmumus.
“Vai jūs varat saņemt piekļuvi pilnai aprūpei un ārstēšanai valsts slimnīcā, maksājot 2.000 batu mēnesī?
Es nekad par to neesmu dzirdējis…”
Tieši tā, bet tā bija tikai ārsta ideja.
Turklāt naivi pieņemu, ka ar ārstu domāti ārzemnieki, kas te uzturas pastāvīgi, nevis tūristi, kuriem, ja prātīgi, jau ir ceļojumu apdrošināšana.
Varbūt Āds to var nosaukt nedaudz labāk.
Man ir sieva un bērni Taizemē, visi ir Taizemes pilsoņi. Manai sievai ir Taizemes veselības apdrošināšana, bet man nav veselības apdrošināšanas saviem bērniem. Vai ir kāds, kas var man ieteikt un vai kādam ir pieredze ar bērnu veselības apdrošināšanu Taizemē?
CeesW
Jūsu sieva neapšaubāmi zina, ka viņa var reģistrēt savus bērnus tabien darbā 30. kartei reģiona vai pilsētas valsts slimnīcā un/vai klīnikā aiz stūra, kas var nosūtīt bērnus uz slimnīcu. Viņa arī pati var pieteikties šādai kartei
Tātad, ja pareizi saprotu, tad katram atpūtniekam būtu jāmaksā €58 no cilvēka, lai varētu “bez maksas” izmantot valsts slimnīcu. Ja esat četru cilvēku ģimene, tas jau ir vairāk nekā 200 eiro. Kāda šausmīga ideja. Mana sieva un es ceļojam uz 40 dienām Dienvidaustrumāzijā, pēdējās piecas dienas Taizemē, precīzāk Bangkokā. Vai es varu atdot vairāk nekā 100 eiro? ES tā nedomāju. Tagad esmu par to apdrošināts!
… ja to darīs arī citas valstis un jūs kā tūrists apceļosiet 3 valstis, jūs laimēsiet 3 balvas!
BP kungs, jums kā tūristam parasti būtu ceļojumu apdrošināšana, un tad jūs, manuprāt, esat izslēgts
Tas pats attiecas uz vīzu pieprasītājiem, kuri ir noslēguši atbilstošu apdrošināšanu
Tas ir par tiem, kas negrib vai nevar
Dārgais Ādam,
Es nedomāju, ka jūsu ideja ir dīvaina.
Man ir nedaudz atšķirīgs viedoklis, bet es piekrītu jūsu domai.
Bet es vēlētos to ierobežot ar ilgstošu uzturēšanos, šajā gadījumā holandiešiem, kuri šeit pastāvīgi dzīvo kā slavēts tūrists, un es esmu viens no viņiem.
Tūristus es atstātu malā, jo man tas šķiet vienkārši.
Ja tūristiem, ierodoties Taizemē, vienkārši nav atļauts ieceļot Taizemē bez derīgas ceļojumu apdrošināšanas, viņiem vajadzēja noslēgt labi zināmo ceļojumu apdrošināšanu. Ja cilvēki kaut ko tādu vēl nezina, es viņiem nevaru palīdzēt.
Es nezinu, kā to pārbaudīt.
Ja jūs kā Nīderlandes pilsonis vienkārši dzīvojāt Nīderlandē ar tikai vienu AOW pabalstu bez atlaides EUR 1215.81 mēnesī. tad Zvw personīgā iemaksa ir 5.7% (līdz maksimālajiem ienākumiem 54.614 69.30 eiro) un tas dod XNUMX eiro mēnesī.
Papildus tam ir obligātā veselības apdrošināšana, piemēram, 120 eiro mēnesī.
Un maksimālais pašrisks ir aptuveni €32/mēn.
Pēc tam jūs sasniedzat maksimālo kopējo summu 219.30 € mēnesī. un ar likmi 36 THB, kas ir aptuveni 7900 THB mēnesī.
Pēc tam Nīderlandē jūs esat apdrošināts par visu līdz jūsu nāvei, pat ja jums ir bijusi iepriekšēja slimības vēsture.
Pieņemsim, ka jūs kā tas pats holandietis pastāvīgi dzīvojat Taizemē.
Jūs esat neprecējies un nevarat apdrošināties Taizemē vecuma dēļ un citādi ar ierobežojumiem slimības vēstures dēļ.
Jūsu neprecētais, bez atlaides, AOW pabalsts būs PĒC algas nodokļa Nīderlandē (un ar atbrīvojumu no ZVW personīgās iemaksas) ar tādu pašu likmi THB 36 / eiro 39.830 XNUMX / mēnesī. ir.
Un tagad es uzminēšu:
Pieņemsim, ka Taizemes valsts slimnīcās medicīniskās izmaksas ir par 50% zemākas nekā Nīderlandē.
Tad THB prēmijai (salīdzinājumā ar Nīderlandi) vienkārši vajadzētu būt THB aptuveni 3950 mēnesī?
Jūs vairs nesaskaras ar vecumu un/vai slimības vēsturi, kā tagad ar apdrošināšanas kompānijām Taizemē.
Tagad būs cilvēki, kas saka, ka viņi kā ārzemnieks maksā vairāk nekā taizemietis.
Tad mana atbilde būtu:
Taisnība, taču paturiet prātā, ka Taizemē joprojām ir DAUDZ lētāk un valsts slimnīcās jūs varat saņemt Taizemes medicīnisko palīdzību, kas ir pazīstama kā lieliska.
Un vai tiešām tas ir tik nepareizi, ja jūs sniedzat nedaudz lielāku ieguldījumu medicīniskajā aprūpē Taizemē (cerams, ka tas nāks par labu ikvienam taizemietim), bet, no otras puses, jūs maksājat daudz mazāk nodokļu par saviem Nīderlandes ienākumiem Taizemē? Vai tiešām runa ir tikai par naudu?
Un turklāt jūs esat apdrošināts bez vecuma un/vai slimības vēstures ierobežojumiem, atšķirībā no parastajām apdrošināšanas kompānijām.
Smieklīgi augstās plēsonīgo apdrošināšanas kompāniju prēmijas, ļaunprātīgas prasības un privāto slimnīcu cenas nav taizemiešu interesēs, tikai to cilvēku interesēs, kuri strādā tajās pašās apdrošināšanas kompānijās/privātajās slimnīcās.
Kur Taizemē var apdrošināties apdrošināšanas sabiedrībā par THB 4000 mēnesī. bez vecuma ierobežojumiem / slimības vēstures?
Tāpēc es atrodu summu THB 2000/mēn. pārāk zemas un, ja izmaksas valsts slimnīcās nebūtu par 50% zemākas, bet gan par 35%, tad tā būtu tikai THB 5150 mēnesī. ir.
Es par to parakstītu
Un tā ir taisnība, ko Aad saka. Ja vēlaties vairāk greznības, jūs par to maksājat.
Man vajadzēja un gribēju, lai iegūtu savu greznāko automašīnu.
Šī ir pēdējā reize, kad vēlos uz to atbildēt
Sekojošais: jums, “atpūtniekiem” nav ko baidīties no visdažādākajām taizemiešu darbībām attiecībā uz visu veidu apdrošināšanu, ko vēl varētu ieviest vai nē?
Es nesaprotu visu līdzšinējo traci, kas jūs par puišiem? pasaules gals netuvojas...
Cik ilgi jūs braucat uz Taizemi un nezināt, kas notiek?
Viņu trūkuma posts (ko zina daudzi taizemieši) ir bezmaksas pakalpojumi Birmas un Kambodžas iedzīvotāju slimnīcās un slimnīcās.. ko plaši zina iedzīvotāji un kas saskaras ar pretestību, kas, saprotams, neatbalsta šis.
Mans draugs, kurš ir precējies ar meiteni no Kambodžas... katru gadu ar visu ģimeni apmeklē Bkk slimnīcu... Tieši tur ir patiesie valsts slimnīcu trūkuma cēloņi,
Valdība šeit spēlē St Niklaas labā... un tur tiek pieļautas lielākās kļūdas un rodas daudz trūkumu... visa Taizemes sistēma ir pilna ar informācijas noplūdēm, un justies vainīgam kā emigrantam vai ārzemniekam no Rietumu pasaules vairāk nekā no tilta līdz tiltam tālu, bet viņi cenšas savas neveiksmes nodot citiem.
Es drīzāk iebilstu, ka, ja viņi vēlas saukt mūs pie atbildības par savu nekompetenci, viņiem vispirms vajadzētu kārtīgi paskatīties savā spogulī un rūpīgāk analizēt savus noteikumus, pirms viņi izmet savu ienākumu avotu miskastē... tagad ir gads. Gadiem ir bijis sliktāk, un es domāju, kā tas varētu notikt?
ir?
Teiksim tā, ka esmu gadiem precējusies ar taizemieti, kura jau gadiem dzīvo rietumos un kura vairs neatzīst savu valsti ar nepārdomātajiem, stulbajiem noteikumiem, kas viņiem ilgtermiņā kaitēs.
Mans kā globālā beļģa galīgais secinājums ir "viņi cep maizi visā pasaulē". kaimiņvalstis jau smejas. un beidzot atrauties ir ātrs orgasms, kuru pēc tam vairs nevar atgūt.
Un vēl viena lieta... ko tikko izlasīju augstāk... ja tev nav naudas, paliec mājās, tas ir tik vienkārši, bet nevajag taisīt rēķinus citiem.
Ceļojumu apdrošināšana papildus biļetei maksā par dažiem centiem vairāk, tad kāda ir problēma!?
Ar laba vēlējumiem. Čau...
Mana sieva, kas strādā valsts slimnīcas operāciju zālēs, man teica:
Dažām operācijām nepieciešama papildu maksa. Daudzi, kam veikta (neliela) operācija, aiziet, nemaksājot piemaksu. Lielākā daļa ir taju.
Šajā slimnīcā vien neapmaksātie rēķini 2018. gadā bija THB 100.000.000 XNUMX XNUMX (simts miljoni) par visu slimnīcu, nevis tikai par operāciju zālēm.
Noteikti tiek veikti pasākumi, lai to samazinātu, taču tas acīmredzot nav viegli.
Tā ir valsts slimnīca, nevis privāta lieta, kas pēc ierašanās vispirms prasa (pārāk daudz) naudas.
Ja esat labi apdrošināts kā ārzemnieks, parasti nebūs par ko uztraukties, un vismaz kā tūristam papildu izmaksas par ceļojumu apdrošināšanu nebūs svarīgas. Tā ir tikai daļa no svētkiem.
Saņemu ikmēneša datus no IT nodaļas par slimnīcas operāciju zālēm, ko reģistrējuši darbinieki, un es tos analizēju. Es to daru kā “hobiju”, jo acīmredzot informācijas nodaļa to nespēj. Man par to nemaksā. Nav iekļauti finanšu dati.
Ja es paskatos tikai uz tā iznākumu, Nīderlandē mani nekavējoties atlaistu.
Kāds neticams administrācijas juceklis. 90 stundu darba dienas nav izņēmums, un ir vēl daudz vairāk.
Mārcim šajā ziņā ir taisnība. Ja kaut kas noiet greizi, tā, protams, nav jūsu vaina? bet no sasodītā ārzemnieka. Ak, mēs to zinām par Taizemi, vai ne?
Manuprāt, tas nemaina faktu, ka, neraugoties uz Taizemes ierēdņu radīto jucekli, mums kā ārzemniekiem ir jārīkojas pareizi, nevis jāskatās, ko dara vai drīzāk vajadzētu darīt. Nav jēgas un sāp galva.
Es esmu nedaudz dusmīgs, jūs sakāt:
"Viņu trūkuma bēdas (ko zina daudzi taizemieši) ir bezmaksas pakalpojumi Birmiešu un Kambodžas cilvēku slimnīcās un slimnīcās..., ko plaši zina iedzīvotāji un kas sastopas ar pretestību, kas saprotami to neapstiprināt.
Tā nav taisnība. Visi cilvēki no kaimiņvalstīm, piemēram, Mjanmas, Kambodžas un Laosas, kuriem ir darba atļauja, ir apdrošināti, un darba devējs, darbinieks un valdība kopīgi maksā prēmijas.
Un ir arī nelegālie viesstrādnieki. Viņiem, tāpat kā citiem ārzemniekiem bez apdrošināšanas vai naudas, vienmēr palīdz akūtos gadījumos, vai labāk ļautu viņiem noasiņot līdz nāvei? Es pazīstu dažus nīderlandiešus, kuri ir ārstēti bez maksas.
Skaisti uzrakstīts Mārcis, es arī savā tuvākajā apkārtnē redzu slimnīcas, kas ir pilnas ar birmiešiem ar zīdaiņiem, kas karājās kaut kādā maisā pie savas mātes ķermeņa priekšpuses.
Mana taizemiešu sieva pagājušajā nedēļā atradās Lamphunas štata slimnīcā pirms manas vizītes pie LOR ārsta, šķiet, ka puse Birmas šeit staigā.
Un kā parasti es biju vienīgais farangs ar bālu degunu.
Jans Beute.
Bet mēs nerunājam par birmiešiem, Janu Beuti, bet gan par trūkumu. Vai arī paskatoties uz tiem birmiešiem var pateikt, ka viņiem nav apdrošināšanas?
Kāda diskusija! Kā jūs varat uzdot sev jautājumu, vai TH valdībai ir jāiekasē no visiem, kas ievada THB, ieejas maksa 2 58 thB apmērā un pēc tam jāpiešķir viņiem “tiesības uz veselības aprūpi”? Vēlreiz izlasiet viņa problēmas izklāstu. Ideja vien? Pieņemsim, ka mans kaimiņš (54 gadi, diabēts, lauzti ceļi, smagi aptaukošanās un sirds slimnieks) atnāk uz TH ar sievu (4 gadi, plaušu un reimatisma slimnieks). Viņi maksā THB XNUMXK pasu kontrolē, un viņi pēc tam ir medicīniski apdrošināti? Galu galā, tas ir tas, ko dārgais @Aad izvirza. Muļķības.
Vienīgais risinājums šai problēmai ir nodrošināt aprūpi tikai pēc apdrošināšanas polises uzrādīšanas (vai norēķināšanās skaidrā naudā). Bezjūtīgs? Nē, tas pats notiek Austrālijā, ASV un Kanādā! Un, tiklīdz jūs to zināt, jūs rīkojaties saskaņā ar to. Tomēr?
TH būtu labi, ja stingri uzraudzītu, ka:
1- piesakoties vīzai, papildus pietiekamu ienākumu apliecinājumam tiek iesniegts arī apliecinājums par veselības apdrošināšanu visā pasaulē.
2- tūristi (bezvīzas līdz 30 dienām) pasu kontrolē uzrāda arī savu “veselības apdrošināšanas karti”.
3. Ja nē, lieciet tūristiem iegādāties TH apdrošināšanu uz vietas, samaksājot pamatīgu prēmiju (tāpat kā tiek pārdotas arī vīzas. Jo garāka rinda, jo kaitinošāka situācija, jo labāk cilvēki domā par nākamais TH apmeklējums!)
Rakstā tika izteikts priekšlikums lūgt no ārzemniekiem iemaksu 2.000 batu apmērā:
"Kāpēc Taizeme neprasa, lai visi, kas ierodas vai dzīvo valstī, iemaksātu valsts slimnīcas? No teiksim 2.000 batiem un tad ikvienam ir tiesības uz aprūpi slimnīcā?”
Acīmredzot to vajadzētu kompensēt ar tiesībām uz veselības aprūpi jeb lētu veselības apdrošināšanu ārzemniekiem.
Man personīgi šķiet, ka tā ir šī priekšlikuma patiesā ideja, nevis tik daudz Taizemes slimnīcu bagātība.
Stāstā nav skaidrs, vai šī veselības apdrošināšana attiecas uz apmeklējumu vai laika periodu.
Risks, ko jūs riskējat ar to, ir tāds, ka prēmija ir tik pievilcīga, ka jūs vilinat ļoti slimus cilvēkus no apkārtējām valstīm doties uz slimnīcu Taizemē.
Vai tas uzlabos Taizemes slimnīcas?
Ja ārzemniekiem tiek lūgts dot ieguldījumu valsts slimnīcās, dariet to, iekasējot nodevu par vīzām, pagarinot uzturēšanās laiku un visu citu, nedodot jums tiesības uz aprūpi slimnīcā.
Uzskatiet to par veselības aprūpes nodokli Taizemē.
Kāpēc Taizeme neuzliek tādas pašas prasības/noteikumus kā Šengenas valstis visiem ārzemniekiem, kuri piesakās vīzai Šengenas zonai?Šī ir obligāta pierādāma ceļojumu/veselības apdrošināšana ar repatriācijas klauzulu (noslēdzas, lai kur tā būtu). nav izdarīts,tad pagriezies.Problēma atrisināta.Tas atstāj tikai sekas uz bezmaksas ikmēneša vīzām un šie īstermiņa atpūtnieki finansiāli neko daudz nepamanīs.Krāpniecība izslēgta.