Cienījamie lasītāji!

Ko dara Taizeme? 55 nāves gadījumi no 70 miljoniem cilvēku un gandrīz viss tiek slēgts. Vai nebūtu labāk vienmēr palikt slēgtam, jo ​​es domāju, ka ar katru vīrusu mirst 55 cilvēki.

Ar cieņu,

Henk

59 atbildes uz “Lasītāja jautājumu: kāpēc visu aizvērt 55 nāves gadījumiem?”

  1. Johan saka uz augšu

    Jūs varat uzdot to pašu jautājumu jebkurai citai valstij un tikpat maz iegūt pārliecinošu atbildi. Kāpēc vispār viss globāli ir bloķēts? Visā pasaulē ir vairāk nekā 7.000 miljoni cilvēku; ir tikai nedaudz vairāk par 4 miljoniem infekciju, un ir mazāk nekā 0,3 miljoni nāves gadījumu.
    Ņemiet vērā Itāliju tagad: cik histēriski plašsaziņas līdzekļi katru dienu nereaģēja uz katru infekciju un nāvi. Un tagad apskatiet Ver. Karaliste: infekciju un nāves gadījumu skaits pārsniedz Itālijā, un gailis vairs nedzied!!
    Kāpēc visā pasaulē marta sākumā tik verdziski tiek ievērota Ķīnas/PVO instrukcija/piemērs?

    • Džordžs Hendrikss saka uz augšu

      Ja jums būtu atļauts strādāt slimnīcas intensīvās terapijas nodaļā, es domāju, ka jūs ātri domātu citādi. Kreklu un svārku princips attiecas arī uz tā saukto izvēli starp Covid izplatības novēršanu un ekonomikas glābšanu Vai arī es varu vienkārši ceļot. Ja tu būtu stjuarte, tu uz to skatītos savādāk. Es zinu dažus, kas nevēlas.

      • Albert saka uz augšu

        Vakar es runāju ar vpk, kurš strādā ICU, un tur bija 49 IC gultas ar Corona
        Pašlaik Nīderlandes ziemeļos joprojām ir aizņemtas 18 gultasvietas.
        Tagad nāk otrais vilnis.
        Un kas attiecas uz |Taizemi, es neticu, ka Covid centram ir skaitļi kārtībā.
        Jā un kā es to bieži aprakstīju :55 miruši 10 miljoni bezdarbnieku un izsalkuši ??
        Brazille 10000 miruši, arī nav īstie skaitļi

  2. Ričards saka uz augšu

    Pamatojoties uz nāves gadījumu skaitu un to, ka tas kaut ko saka arī par infekciju skaitu, man šķiet, ka pietiek ar labu kontaktu izpēti, lai ierobežotu iespējamo infekciju uzliesmojumu. Nīderlandē katru dienu mirst aptuveni 400 cilvēku no visdažādākajām slimībām, nelaimes gadījumiem utt. Taizemē tas daudz neatšķirsies, bet apmēram 4 reizes vairāk. Es nezinu precīzus mirstības skaitļus Taizemē. Ņemot vērā 55 nāves gadījumus no Covid-19, es nedomāju, ka pastāv būtiska mirstība. Varbūt valdība baidās no demonstrācijām vai citām neapmierinātības izpausmēm par šīs valdības politiku. Viņi to var kontrolēt, izmantojot stingrus pasākumus, bet varbūt tas ir pārāk ciniski.

  3. Rene saka uz augšu

    Dārgais Henk,

    Tieši visu (smago) pasākumu dēļ reģistrētais nāves gadījumu skaits, par laimi, ir tik zems un tiek pievienoti maz. Ja Taizeme to nebūtu izdarījusi, sekas, manuprāt, būtu bijušas neaprēķināmas. Taizemes veselības aprūpes sistēma nekad nebūtu spējusi tikt galā ar to.

    • Tino Kuis saka uz augšu

      Tieši tā, Renē, es arī tā domāju. Tieši stingro pasākumu dēļ nāves gadījumu skaits un spiediens uz veselības aprūpi palika ierobežots. Tas attiecas uz daudzām valstīm, piemēram, Dienvidkoreju un Taivānu.

      Ķīna tiek vainota par ļoti stingru pasākumu nepieņemšanu pēc dažiem nāves gadījumiem, lai vīruss varētu izplatīties visā pasaulē.

      Amerikas Savienotās Valstis veica pasākumus ļoti vēlu, kas arī ļoti atšķīrās katrā štatā, un tagad tur ir gandrīz 80.000 XNUMX nāves gadījumu.

      Jūs nevarat teikt: "Mēs nepieņemsim stingrus pasākumus līdz 100 vai 1000 nāves gadījumiem", jo tad būs par vēlu.

      No otras puses, es nenovērtēju ekonomiskās sekas, kas arī izraisīja daudz postu un nāves gadījumu bezdarba un nabadzības dēļ.

      Tā ir velnišķīga dilemma, kurai nav 100% pareizu risinājumu. Ja izvēlaties šo pasākumu, tas ir labāk šim un sliktāk kaut kam citam. Uzmanīgi nosveriet to. Es priecājos, ka neesmu politikas veidotājs. Patiesībā viņi to visu dara nepareizi....

      • Pētervz saka uz augšu

        Taizemes veselības aprūpei ir 1 ļoti svarīgs faktors, un tie ir tā sauktie อสม (veselības brīvprātīgie). Katrā ciematā ir šie brīvprātīgie, kas rūpējas par 8 mājsaimniecībām. Tātad ciematā ar 40 mājām ir 5 brīvprātīgie. Viņi šeit patiešām ir priekšā un nodrošina, ka cilvēki savā ciematā ievēro pasākumus (karantīna, komandantstunda, sejas masku nēsāšana utt.). Unikāls šajā pasaulē.

        • Tino Kuis saka uz augšu

          Es par to rakstīju 2013. gadā (šķiet, ka sen), petervz, šeit:

          https://www.thailandblog.nl/gezondheid-2/volksgezondheid-thailand-succesverhaal/

          Neliels citāts:

          Šie brīvprātīgie ir vienas no veiksmīgākajām sabiedrības veselības sistēmām pasaulē. Piemēram, tie ir veicinājuši tādu infekcijas slimību kā HIV, malārija un tropu drudzis ievērojamu samazināšanos.
          PVO, 2012

          Veselības brīvprātīgie ciemos
          Ļaujiet man sākt, sakot kaut ko par brīvprātīgajiem veselības aprūpes darbiniekiem ciematos, jo viņi, iespējams, ir vissvarīgākie sabiedrības veselības uzlabošanas veicinātāji, jo īpaši lauku apvidos, un diemžēl viņi nav labi pazīstami.

          Angļu valodā tos sauc par 'Village Health Volunteers' un taju valodā ar saīsinājumu อสม, "oh sǒ mo". To pirms piecdesmit gadiem dibināja ārsts Amorns Nondasuta (tagad 83 gadi), šobrīd to skaits ir 800.000 XNUMX jeb viena uz divdesmit mājsaimniecībām. Tos var atrast katrā ciemā (diemžēl man nav izdevies noskaidrot, vai tie darbojas arī pilsētās, varbūt ir kāds lasītājs, kas zina vai var painteresēties? Man ir aizdomas, ka nē).

          Šie brīvprātīgie nodrošināja, ka pamata veselības aprūpe tika sadalīta taisnīgāk. Valstī, kurā vara izstaro bagātību no Bangkokas, šis ir viens no retajiem piemēriem, kas liecina par samērā pašpietiekamu, uz kopienu balstītu un kopienu vadītu efektīvu programmu. Šo brīvprātīgo plašās aktivitātes skaidri parāda, ka ļoti daudzi rūpējas par Taizemes vispārējām un kolektīvajām interesēm.

        • Gērts bārddzinis saka uz augšu

          Es nezināju, ka tas šeit pastāv. Es zinu šādu sistēmu no Tanzānijas. Tātad ne tik unikāls, bet noderīgs

      • chris saka uz augšu

        Mēs esam ievēlējuši politiķus tieši tāpēc, lai atrisinātu velnišķīgas dilemmas. Vairumā valstu tagad ir noticis tas, ka cilvēki ir vienkārši sekojuši ārstu/virusologu ieteikumiem (kuri, starp citu, ne visi domā vienādi), īsti nedomājot par pasākumu sekām.
        Laba krīzes vadība nozīmē arī citu jomu (gerontoloģijas, izglītības, tiesību, ekonomikas, loģistikas, ārpolitikas, cilvēku un grupu uzvedības, (bērnu) psiholoģijas, IT u.c.) ekspertu konsultēšanu un skaidru lēmumu un apsvērumu paziņošanu. (Tikai piemērs. Katrs politiķis aicina uz starptautisku, globālu pieeju vīrusam. Kāpēc tad diezgan parasts naudas strīds ar Itāliju un Spāniju, kāpēc ne starptautiska nepieciešamā materiāla ražošanas un izplatīšanas sistēma (ar cenu kontroli), kāpēc nav scenārijs pacientu ar gaisa transportu uz slimnīcām ar kapacitāti arī pāri robežai, lai novērstu pārslodzi, kāpēc gan neizvietot armiju, lai ražotu un/vai izplatītu pārtiku, kāpēc ne slēgtas biržas, kāpēc gan ne starptautiskā zāļu un vakcīnas saskaņošana)
        Man ir skaidrs, ka tā ir pilnībā pietrūcis, un tas ir arī viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc tik daudziem cilvēkiem ir pietiekami smagi pasākumi. Un pamats visādām sazvērestības teorijām, jo ​​netika atbildēts uz lielu skaitu pamatjautājumu. Šķiet, ka arī politiķiem ir kauns atzīt, ka mēs nezinām vairākas lietas.

      • gore saka uz augšu

        Savlaicīga pasākumu veikšana, šķiet, ir bijusi ļoti laba. Turklāt pasākumu veids. Piem. gaisa satiksmes agrīna ierobežošana un ārkārtīgi noslogotu pasākumu aizliegšana ir izrādījusies efektīva. Kā piemēru var minēt daudzas Eiropas valstis: Nīderlande marta beigās atļāva lidojumus uz Milānu, bija iespējams arī tūrisms uz ziemas sporta vietām. ASV lidojumu aizliegums jau tika noteikts 1. februārī, un tagad jūs redzat, ka nāves gadījumu skaits uz 1 miljonu iedzīvotāju ir ievērojami mazāks nekā Beļģijā, Apvienotajā Karalistē, Itālijā, Spānijā un Nīderlandē (pieciniekā Eiropā). Ja ņem vērā, ka no skaitļiem izņem Ņujorku (kas ir lielākais uzliesmošanas punkts ASV un kur ierodas daudz ārzemnieku), skaitļi sakrīt ar Vāciju, kas ir ieviesusi strauju un ļoti ierobežojošu politiku.

        Neticot Taizemes skaitļiem par 100%, es domāju, ka iespēja inficēties ar vīrusu šeit ir maza, jo īpaši tāpēc, ka cilvēki bieži dzīvo ārā. Vislielākais inficēšanās risks šķiet, ja lielākas cilvēku grupas ilgāku laiku (2-3 stundas) atrodas telpās. Padomājiet par karnevālu, apres ski, sliktiem laikapstākļiem, ……..

        Ļoti labu analīzi savā emuārā ir veicis Moriss de Honds. Raksts ir ieteicams https://www.maurice.nl/2020/05/07/de-achterhaalde-mantras-van-onze-virologen-en-de-grote-gevolgen/

    • Johan saka uz augšu

      Cienījamais Renē, tavā atbildē ir 2 slēpti pieņēmumi, kas mums visiem ir iemauti. Jautājums ir par to, vai būtu iestājusies nepieņemama mirstība, ja nebūtu veikti nekādi pasākumi. Ir liela atšķirība starp nekā nedarīšanu un kontrolētu valdības rīcību. Skatīt Zviedriju.
      Pasākumi Taizemei ​​izmaksāja simtiem miljardu batu. Šo zaudējumu uztver tā, it kā tas būtu normāli. Bet kāpēc netika nolemts par desmit miljardiem batu šur tur izveidot koronas klīniku. Ķīna šajā jautājumā jau ir apsteigusi Taizemi.
      Tomēr tas attiecas arī uz Nīderlandi. Vobke Hoekstra pirms gada beigām prognozē budžeta deficītu vairāk nekā 92 miljardu eiro apmērā. Ja četros Nīderlandes nostūros būtu uzbūvēta klīnika, katra ar 3 miljoniem eiro, mēs būtu ietaupījuši 80 miljardus eiro.

      • Cornelis saka uz augšu

        Vai jūs domājat, ka šo klīniku būvniecība būtu padarījusi citus pasākumus nevajadzīgus? Es nevaru iedomāties tik daudz, bet jūs noteikti varat to pamatot, vai ne?

        • Johan saka uz augšu

          Nē, protams, nē, bet, kā jau teicu, ir liela atšķirība starp neko nedarīšanu un kontrolētu rīcību. Tagad notiek panika, jo baidās ieviest Itālijas situācijas. Šis arguments pārvērtās par nedrošu bloķēšanas attaisnojumu, kad Spānija redzēja pārmērīgu mirstību. Nav norādīts, ka tas pats notiek Apvienotajā Karalistē. Brexit?
          Kur bija Eiropa, kur EK pat uztraucas par ieklājamā bruģakmens garumu un platumu?
          Mēs rīkojāmies no (neveiksmes) bailēm un uz cerības uz labāku pamata. Bailes ir slikts padomdevējs, un cerība ir slikta stratēģija. Februāra beigās/marta sākumā zināšanu bija vairāk nekā pietiekami. Ķīna jau bija uzbūvējusi papildu klīnikas, Taivāna netika bloķēta, bet tika izsekota un izsekota, Singapūrā bija lietotne, un Dienvidkoreja apņēmās veikt masveida testēšanu. Erasmus plauktā bija pat daļēji pārbaudīta SARS1 vakcīna. 2013. gadā (!!!) viņi jau pie tā strādāja. Vienkārši meklējiet pats Google. Lasīšanas lietas. Beigās Rutte neuzdrošinājās, kur Zviedrija tur taisnu muguru. Veco cilvēku aizsardzība, izolējot viņus un ievietojot slimos karantīnu. Ļaujot saprātīgiem un jauniem cilvēkiem turpināt ekonomiku. To visu “cilvēki” neuzdrošinājās propagandēt, jo nedrīkstēja radīt priekšstatu, ka īpaši veci cilvēki mirst. Bet paskaties, kas pēdējās nedēļās notiek slimnīcās, pansionātos, atpūtas namos utt.? 2020. gadā vien tiks izvietoti līdz simt miljardiem eiro, it kā tas nebūtu nekas? Kaitējums mums nāks kā cunami 2021. gadā. Mazaizsargāto nošķiršana bija realizēta par vairākiem miljardiem eiro!

          • Manyre saka uz augšu

            Labi, ka pieminējāt Singapūru. Tagad ar otro vilni varat pārliecināties, kāpēc pasākumi ir nepieciešami. Prieks, ka ir cilvēki, kas to saprot un dažreiz pat nejūtas ar šo jauno vīrusu, kuri sniedz padomus, pamatojoties uz savām zināšanām, nekā cilvēki, kas vīrusu trivializē un noraida to kā gripu vai niecīgu lietu.

          • Harijs Romāns saka uz augšu

            Savukārt ES nav ko teikt sabiedrības veselības jomā. Tas attiecas tikai uz dalībvalstīm. Līdz ar to aicinājums uz to var nekavējoties bloķēt brīvu preču un cilvēku kustību – ES pīlārus.
            Tikpat cik FIFA un līdz ar to arī Olimpiskā komiteja.

          • Robs Kūmanss saka uz augšu

            Dārgais Johan, es jums pilnībā piekrītu un pats nevarētu to pateikt labāk. Pats trakākais ir tas, ka mēs nekādi nesaderam, esam tikpat neaizsargāti pret vīrusu. Šķiet, ka daudzi uzskata, ka mums jābūt uzmanīgiem, līdz tiek izstrādāta vakcīna... Tā kā to var izgatavot pēc pieprasījuma, ja jūs tam izmetat pietiekami daudz naudas, tas nevar. Šī vakcīna var nekad neienākt, un, kad tā notiks, tā var darboties tikpat labi (vai slikti) kā gripas vakcīna.

          • Marsels saka uz augšu

            Ja Nīderlande būtu vienīgā valsts, kas to būtu darījusi, Eiropa būtu sadalījusi mūsu naudu starp citām valstīm.
            Jau tagad var redzēt, ka tāds budžeta deficīts kā, piemēram, Itālijā, drīzumā ienesīs miljardu atbalstu no ES, un par ko mums būs jāmaksā kā labākajam zēnam klasē.

            Runājot par Taizemi, ja viņi to nebūtu uztvēruši nopietni un Covid būtu izplatījies ārpus tūristu zonām, ciešanas būtu neaprēķināmas ar daudziem nāves gadījumiem.

    • Rūds saka uz augšu

      Kādu ietekmi visi šie pasākumi varēja atstāt Bangkokas graustos, kur mājas ir mazas un visi dzīvo cieši kopā?
      Vienai personai ar vīrusu vajadzētu inficēt visu apkārtni.
      Kaut kas nav kārtībā ar šo vīrusu.

      • HanssB saka uz augšu

        Par vīrusu ir zināms diezgan daudz, bet vēl ne viss.
        Paskatoties uz skaitļiem pa valstīm, ir ļoti lielas un dīvainas atšķirības.
        Daži iespējamie cēloņi ir:
        Atšķirības skaitļu noteikšanas veidā.
        Iedzīvotāju blīvuma atšķirības.
        Zemāka vīrusa agresivitāte augstākā temperatūrā.
        Veikto pasākumu atšķirības
        Infekciju skaits gandrīz visur ir par kārtu lielāks nekā atklāto infekciju skaits, taču šis lielums lielā mērā ir atkarīgs no pārbaužu skaita un testēšanas metodes
        Utt
        Nb. Singapūrai īsti nav otrā viļņa. Infekciju skaits vietējo iedzīvotāju vidū joprojām ir ļoti zems.
        Vēlāk vīruss pārņēma pusmiljonu viesstrādnieku, kuri dzīvoja istabā ar 10 līdz 20 cilvēkiem. Tā kā tie ir mazāk veci, nāves gadījumu skaits ir saglabājies ļoti zems.

      • peter saka uz augšu

        Covid19 vislabāk attīstās temperatūrā no 1 līdz 14 grādiem un mitrumam, kas pārsniedz 6 gramus uz kilogramu gaisa.
        virs 27 grādiem Covid19 pazūd.
        Tā kā Taizemē ir augsta temperatūra un augsts mitrums, Āzijā COVID 19 ir maz vai vispār nav.

    • chris saka uz augšu

      Tikai daži komentāri:
      1. kopš pirmā izmērītā piesārņojuma Taizemē 13. janvārī līdz marta vidum nav veikti nekādi strikti pasākumi, vai arī vēl iebraucošo tūristu temperatūras mērīšana līdz 13. martam jāsauc par bargu pasākumu;
      2. reģistrētais nāves gadījumu skaits, patiešām. Ļoti maz tiek mērīts, tāpēc tas, ko nezini, nesāpēs. Ja vidējie rādītāji attiecas arī uz Taizemi, aptuveni 6 miljoniem taizemiešu vajadzētu būt inficētiem un mirušo skaitam aptuveni 60.000 1. (= XNUMX%).
      3. ka veselības aprūpes sistēma netiktu galā, ir apgalvojums, ko nevar pamatot. Sistēma tagad nekad nav bijusi pārslogota. Mans draugs, kas vada privātu slimnīcu Bangkokā, saka, ka slimnīca bija sagatavota, taču nekad nav redzējis nevienu koronas slimnieku.

  4. Erik saka uz augšu

    Nu, iespējams, tāpēc, ka Taizeme apzinās, ka "tikai" 55 cilvēki gāja bojā tāpēc, ka valsts nebija sagatavota un nebija testu komplektu..., jo vaļīgas uzvedības kā Ķīnā..., tāpēc, ka netika plaši pārbaudīta iedzīvotāju daļa, kurai ir paaugstinātam riskam…, noteiktu iemeslu dēļ mainot koronavīrusa izraisīto nāves gadījumu nāves cēloni un, visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi: tāpēc, ka patiešām ir bijuši ne vairāk kā 55 nāves gadījumi.

    Un, Henk, kā jūs reaģētu, ja netiks veikti nekādi karantīnas pasākumi un jūsu ģimene būtu starp nākamajiem upuriem?

    Kamēr nav apstiprinātas vakcīnas un drošas ārstēšanas, es atbalstu karantīnas pasākumus. Šis vīruss atšķiras no citiem un prasa atšķirīgu pieeju; Es domāju, ka tas ir pareizi.

  5. Dīderiks saka uz augšu

    Tā viņi domās Amerikā, Itālijā, Francijā, Anglijā utt. “Ja vien mēs būtu iejaukušies agrāk. Ja vien mums būtu bijuši 55 nāves gadījumi (vai mazāk), un mēs būtu varējuši atsākt tagad.

    Lai gan Taizeme testē salīdzinoši maz. Tagad tie ir 3.264 testi uz miljonu iedzīvotāju. Un vēl nesen tas bija daudz mazāk. Tātad figūras var ņemt arī ar sāls graudu. Botsvānā pieaug testu skaits.

    Lai gan es uzskatu, ka viņi to kontrolē, jo nekur nav attēlu par slimnīcām, kas nevarētu tikt galā ar pacientu plūsmu.

    (skaitļu avots: coronavirus.thebaselab.com)

    Es domāju, ka Taizeme tagad iekož lodi un galu galā skrien mums pa priekšu Eiropā.

    • Pēteris (agrāk Khun) saka uz augšu

      Tie ir 3.264 testi uz miljonu iedzīvotāju. Man tas nešķiet pareizi.

      • Leo Bosinks saka uz augšu

        @Pīters (agrāk Khun)

        Es jau kādu laiku cenšos ar tevi sazināties, bet man neizdodas.
        Vai varat sazināties ar mani? [e-pasts aizsargāts].

        • Pēteris (agrāk Khun) saka uz augšu

          Sveiks Leo,

          Esmu jums jau rakstījis e-pastu vismaz 4 reizes. Acīmredzot viņi neierodas. Apskatiet savu surogātpasta mapi. Vai arī izmantojiet Gmail kontu, tas darbojas labāk nekā hotmail.

      • Gerard saka uz augšu

        Jebkurā gadījumā:

        https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

        Pasūtījums ir balstīts uz konstatēto infekciju skaitu katrā valstī, Taizemē ir 3.009. Šajā vietnē sniegtie skaitļi ir ļoti precīzi un ar atsaucēm uz avotu.

  6. Maikls Siams saka uz augšu

    Šis ir globālistu apvērsums… ne vairāk, ne mazāk. Skatieties Dr. Roba Elensa, Dr. Vitkovska, Dr. Džūdijas Mikovičas, Dr. Rašida Butara YouTube dokumentālās filmas, un jūs uzzināsit patiesību par globālisma programmām.

    • Džeks S saka uz augšu

      Sazvērestības teorijai ticīgais? Vai varbūt arī zeme ir plakana, vai nav satelītu un vai tā planēta Saulei otrā pusē jau ir iznīcinājusi? Un Mēness nosēšanās nekad nav notikusi?
      “Patiesību” par globālistiskām programmām izplata idiotu bars, kas nāk klajā ar argumentiem, kas parasti ir pretrunīgi visās frontēs un tiek manipulēti tā, ka tiem pieķeras lētticīgie.
      Bet, protams, pie visa ir vainīgs Bils Geitss, kurš gatavojas potēt visu pasauli ar zālēm, kas padarīs mūs par vergiem.

  7. Eric saka uz augšu

    Visā pasaulē ir radīta masu histērija, kas noteikti nozīmē, ka mums ir ekonomika, kas nesīs vairāk upuru nekā pati Covid. Pamazām jau tā domā politiķi un ekonomisti, pa kreisi un pa labi, kas mostas. Karantīnas laikā slimie cilvēki parasti ir izolēti, nevis veselie, viņi varētu uzturēt ekonomiku, vai arī tas vairs nav normāli, ka daba dara savu darbu? Taizemē skaitļi ne tuvu nebūs pareizi, tā jūs saglabājat iedzīvotāji laimīgi Lielākā daļa taizemiešu nevar atļauties veikt pārbaudi.
    Starp citu, jūs, visticamāk, mirstat satiksmē Taizemē, nevis no Covid.
    Ir skumji redzēt, ka tik daudz cilvēku katru dienu apsēžas pie maltītes, nodibina ekonomiku un atver robežas, lai tūrisms un ekonomika varētu atsākties, viņi tagad sagaidīs ķīniešus ar atplestām rokām

    • Harijs Romāns saka uz augšu

      Neliela problēma: pēc dažām vīrusu izsmidzināšanas dienām jūs zināt tikai to, ka kāds ir inficēts, ja vien katru nedēļu nepārbaudāt visu iedzīvotāju skaitu. Tas pats attiecas uz visu riska grupu “noslēgšana” = veci cilvēki + tie, kuriem ir pamata veselības problēmas.
      65+ NL no 0,3 miljoniem 1900. gadā līdz 3,2 miljoniem 2018. gadā = 18%. Tas ir Utrehtas un Gelderlandes iedzīvotāju skaits kopā.
      Par Taizemi sk https://www.un.org/en/development/desa/population/events/pdf/expert/29/session3/EGM_25Feb2019_S3_VipanPrachuabmoh.pdf
      Un ļaut “jauniešiem” atkal nekontrolēti vadīt ekonomiku nozīmē, ka daudz kas inficēsies = lielas briesmas “ieslodzītajiem”, kur arī nav ne jausmas, cik no tiem jauniešiem TAD mirs.
      Un tie dārgie vecie ļaudis: ievērojami retinās, kā rezultātā samazinās veselības apdrošināšanas prēmijas, nodrošina ātru valsts pensiju un pensiju plaisas novēršanu, nodrošina plūsmu pansionātos (kur 2. vai 3. korona vilnis var sniegt vēl vairāk risinājumu, jau tagad daudzas "gultas" tukšas), atbrīvo geriatriskās medmāsas jauniešu aprūpei, virza mantojuma vākšanu uz priekšu, atbrīvo daudzas mājas un ietaupa daudz vizīšu pie tiem visu zinošiem veciem cilvēkiem aizņemtiem, aizņemtiem , aizņemti jaunieši. Mēs nevaram padarīt to ciniskāku... (liela daļa attiecas arī uz Taizemi)

    • Hermanis buts saka uz augšu

      Acīmredzot jūs, tāpat kā Taizemes valdība, nesaprotat, ka ķīniešu tūristi dod nelielu ieguldījumu ekonomikā, ceļojumi tiek rezervēti un apmaksāti Ķīnā, ceļojumus veic Ķīnas autobusu kompānijas, viņi apmetas ķīniešu īpašumā esošajās viesnīcās. viss iekšā .
      Taizemes valdība neko nav mācījusies no Krievijas sagrāves, puse dzīvokļu Pataijā ir tukši un/vai tiek pārdoti, bet pēc valdības domām, viss notiek labi 🙂 Taizemes zemnieku banka (Taizemes valdības) ir gandrīz bankrotējusi. Thai Airways ir bezdibene, pateicoties valdībai. No visām solītajām investīcijām naudas trūkuma dēļ nekas nesanāk. Mēs vienkārši sakām, ka Taizemē ir tikai 55 nāves gadījumi, atvainojiet, bet laiks, kad es joprojām ticēju pasakām, ir beidzies ilgs laiks. pagājis.

      • chris saka uz augšu

        Cienījamais Herman,
        Lielākā daļa citu ārvalstu tūristu uz Taizemi lido nevis ar Thai Airways, bet gan ar citām aviokompānijām (Eva Air, KLM u.c.). Līdz ar to šī nauda Taizemē lielākoties nenonāk, turklāt Nīderlandes tūrisma operatori piedāvā arī kompleksās brīvdienas Taizemē.
        Ķīnieši savu naudu galvenokārt tērē izklaidei (Grand Palace: 500 bati vienai personai) un nieciņiem. Pat ja šie ķīnieši iztērētu tikai 1000 batus Thilandē, tas būtu 10 miljoni reižu 1000 batu. Tas ir daudz vairāk nekā visi citi tūristi kopā, nemaz nerunājot par to, ka lielākā daļa viesnīcu ir ārvalstu īpašumā.
        Thai Airways ir nonākusi grūtībās nepareizas pārvaldības dēļ, un ne visu to izraisījusi valdība.

  8. khun saka uz augšu

    Cik daudz labāk mēs zinām! Bet visi šie zinošie nav atbildīgi! Tātad ļoti ērta pozīcija, lai piedalītos šajā diskusijā, kas ne pie kā nenoved.
    Paskatīsimies, kā mēs ar savu politisko sistēmu izkļūsim no šīs katastrofas.
    Tā kā tā ir globāla katastrofa, to nevar noliegt.

  9. Ernie saka uz augšu

    Februārī vēl biju Taizemē. Tad viņi visi domāja, ka nomirs, tūrisms jau toreiz bija ceļā. Es jau paredzēju, ka Taizemē nekas (nekādas epidēmijas) nenotiks, jo klimats, iekštelpu pasākumi un, cita starpā, sveicināšanās laikā nebūs roku spiedīšanas vai skūpstīšanās. Tāpēc tagad viņi ir nevajadzīgi zaudējuši daudzus miljardus un ekonomiku, kas ir iznīcināta. Jauki un gudri no pārbiedētajiem politiķiem/ģenerāļiem.

    • atbalsts saka uz augšu

      Emīlija,

      Pat ja nebūtu noteikts aizliegums tūristiem no Eiropas utt., tūristi nebūtu ieradušies (sakarības dēļ savā valstī). Tas pats attiecas uz eksportu: tas jau atpalika, un to neuzlaboja koronavīrusa pasākumi transporta jomā.
      Cepures brigāde var ne vienmēr pieņemt lēmumus valsts un cilvēku interesēs, taču arī ar koronavīrusu viņi maz var darīt.

  10. Harijs Romāns saka uz augšu

    Visā iepriekš minētajā pietrūkst viena faktora: cik nāves gadījumu būtu, ja NETIEK ievēroti visi šie piesardzības pasākumi.
    Ja tas vīruss varētu neierobežoti vairoties vairākus gadus... un skaitītājs galu galā sasniegtu 100.000 XNUMX vai vairāk, jo TAD visi pasākumi būs par vēlu.
    Kad rokā ir 2030. gada laikraksts, visi zina, ko mums vajadzēja darīt labāk TAGAD, bet... ar šodienas avīzi rokās…
    2009. gadā toreizējā NLe valdība nopirka 34 miljonus ampulu pret meksikāņu gripu, taču .. "tas nenotika". Jūs jau saprotat: neilgi pēc tam visa Klompenlande to zināja daudz labāk: kā tie Hāgas idioti varēja nopirkt tik daudz lieku krāmu.
    2020. gada sākums: Nīderlande (un daudzas citas valstis) dāsni atbildēja uz Ķīnas aicinājumu pēc palīdzības piegādēm, cerot, ka Covid-19, tāpat kā SARS, paliks tikai Ķīnā... Slikti... maskas utt. mašīnas klusē, taupības dēļ Eiropā ražošanas apjoms ir praktiski nulle, un krājumi Ķīnā ir kā “karavīri zaudētā cīņā”. Un NL atkal Mascot rolling papers režīmā: zini labāk, var labāk, dari labāk.
    Lai būtu skaidrs, pēdējo reizi mums bija jācīnās ar bioloģisko savvaļas dzīvnieku karu no 1918. līdz 1922. gadam. Visā pasaulē aptuveni 50-100 miljoni nāves gadījumu no 2 miljardiem iedzīvotāju. Par to, kas stāv NL pusē, aptuveni 48.000 6,75 miruši 1 miljonu iedzīvotāju vidū, bet Nīderlandes Indijas 1.5-41,7 miljoni 1930 miljonu iedzīvotāju skaitā, 17. gada tautas skaitīšanā. Citiem vārdiem sakot, NL-šobrīd plkst. 125.000 miljoni: 0.1 1 mirušo. Vai jūs vēlētos būt NL premjerministrs, to darīt Pārstāvju palātā resp. tad paskaidrojiet par Nieuwsuur utt.? Tas pats Prajuts ar pilnīgi nepareizu 65-XNUMX miljonu nāves gadījumu uz XNUMX miljoniem taizemiešu?
    Taizemei ​​un pārējai DA Āzijai (Singapūrai ar 5,85 miljoniem iedzīvotāju, tikai 18 nāves gadījumi) ir ļoti paveicies: VAI vājš vīrusa atzars VAI .. augsta mitruma un temperatūras kombinācija un tāpēc maz seku. Kas zina, rādīs gaidāmās sekas Āfrikā un Latīņamerikā.

    • HanssB saka uz augšu

      Summa par to, kas būtu noticis, ja nebūtu veikti nekādi pasākumi, ir ļoti vienkārša.
      Angļa Nīla Fergusona u.c. 16. marta pētījums ir 18 lappuses garš, un to ir vērts izlasīt tiem, kam tas patiesi interesē. Uz to balstās Anglijas politika, kas sākās pārāk vēlu.
      Viņi paredzēja 0,5 miljonus nāves gadījumu Apvienotajā Karalistē un 2,2 miljonus nāves gadījumu ASV bez pasākumiem. Tas nozīmē 70 miljonu nāves gadījumu skaitu pasaules iedzīvotāju skaitā.

      Ļoti īsi tas ir šādi. Infekcijas skaits ap 3, kamēr tas saglabāsies krietni virs 1, inficēto skaits pieaugs diezgan ātri. Izaugsme apstāsies, kad aptuveni 70% cilvēku vairs nebūs inficēti, t.i., aptuveni 5 miljardi. Mirstības līmenis tagad tiek lēsts 1.4% apmērā, tātad 70 miljoni un neiedomājams haoss visā pasaulē gan emocionāli, gan ekonomiski.
      Un tas, vai ir 30 vai 100 miljoni, nav tik svarīgi secinājumam, kas skan:
      Pasākumi ir neizbēgami.
      Eksperti un valdības var apdomāt veidu, kādā veidā, cik lielā mērā un kura ilgums. Ja lasāt tādus laikrakstus kā Volkskrant un NRC, varat gūt priekšstatu par veicamo izvēļu sarežģītību.

      Man šķiet, ka daži no lasītajiem viedokļiem ir nedaudz tuvredzīgi.

      • Harijs N saka uz augšu

        Jūsu stāstam nav jēgas. Šis cilvēks daudzas reizes ir palaidis garām atzīmi (Pols Vestons — Nīla Fergusona mantojums nolemtībā). Arī ar jūsu atsauci uz šo ziņojumu varu teikt, ka pats cilvēks to ātri novecoja. Pēc 1 vai 2 nedēļām būtu tikai 20000 6000 nāves gadījumu, un nedaudz vēlāk viņš to pielāgoja aptuveni XNUMX. Toreiz jau bija nodarīts kaitējums, jo valdība šim pirmajam ziņojumam noteica bloķēšanu.

        Secinājums: Neviens nezina, kas notiktu vai nenotiktu, ja netiktu veikti nekādi pasākumi. Viss, par ko mēs domājam, ka varētu notikt, ir veiksme.

  11. T saka uz augšu

    Jums ir taisnība, cik daudz cilvēku katru gadu iet bojā satiksmē Taizemē vien malārijas/tropu drudža, čūsku koduma utt. utt. dēļ nav svarīgi, ir tikai 1 vārds CORONA.
    Un tas notiek ne tikai Taizemē, tāpēc es nedomāju, ka ir pārsteidzoši, ka daudzi cilvēki tagad domā, ka tajā ir vairāk nekā tā sauktā CORONA.

    Noteikti notiks tas, ka Taizemes ekonomika nākamajā periodā nepaliks neskarta.
    Es joprojām dzirdu cilvēkus sakām, ka tūrisma nozare ir tikai neliela daļa no Taizemes ienākumu avotiem.
    Nu viņi lēnām raud pēc to briesmīgo farangu eiro, rubļiem, dolāriem utt., kuriem daudzi taizemieši patiesībā nevēlas būt.
    Ak, jā, no tiem citiem Taizemes ekonomikas stiprinājumiem, piemēram, automobiļu rūpniecībai, nav daudz palicis pāri par to, kurš tagad pirks jaunu automašīnu, jo to ir maz.
    Un Taizemē arī bija nedaudz eļļas, par laimi, nu, litrs vairs nav nekā vērts.

    Es domāju, ka Taizeme atgriežas 18 gadus atpakaļ, un tā nebūs tikai Taizeme.

  12. Ben saka uz augšu

    Cienījamais Henk, nāves gadījumu skaits patiesībā ir tik svarīgs. Svarīgi ir tas, ka piesārņojums joprojām ir ierobežots. Es arī vēlos jums sniegt vienu padomu, pārliecinieties, ka jūs to nesaņemat. Tomēr, ja jūs to saņēmāt, lūdzu, ziņojiet par to, kā tas bija.

    • Ger Korats saka uz augšu

      Kā jau mēdz teikt: lielais vairums to saņem un neko vai ļoti maz nepamana, un viņus tas nemaz netraucē. Punkts. Un tas ir arī tas, par ko ir šī tēma, proti, tiem dažiem cilvēkiem, kuri ir slimi un saujiņa infekciju dienā Taizemē sagrauj visu ekonomiku ar 10 miljoniem bezdarbnieku. Un tie nav bezdarbnieki, kurus mēs Nīderlandē lutinām, bet cilvēki bez naudas un ienākumiem. Ziņās lasiet, ka Itālijā (nabadzīgajos dienvidos) Covid posta dēļ jau 700.000 130.000 cilvēku cieš badu. Es arī lasīju NRC, ka Covid dēļ vēl 24.000 11 cilvēku saskarsies ar badu. Es vēlētos arī ziņojumu par miljoniem cilvēku, kuri nesaņem pietiekami daudz pārtikas un tāpēc katru dienu viņiem nav enerģijas, ir vāji un priekšlaicīgi mirst (tie bieži vien ir bērni). Un jūsu zināšanai (no ANO): pirms Covid ēras XNUMX XNUMX cilvēku dienā mira no bada, un to varētu atrisināt, piešķirot papildu ieguldījumu XNUMX miljardu apmērā gadā. Salīdziniet to ar miljardiem, kas tagad ir pazuduši.

  13. Harijs Romāns saka uz augšu

    Daudzi cilvēki uzvedas tā, it kā viss korona stāsts būtu kaut kāds starptautisks VINGRINĀJUMS “Iedzīvotāju aizsardzība”. "Izņemiet kafejnīcas no riska stāsta, pretējā gadījumā mēs bankrotēsim." “Vai to nevar atvērt 10 dienas agrāk, kad ārā sēž 150 cilvēki tieši 2 cm attālumā (?)? Mūsu futbolisti zaudē savu starptautisko vērtību un maksā vidēji 0,5 miljonus eiro gadā, tāpēc, lūdzu, kompensējiet mums - no nodokļu poda! Tāpat arī teātri un daudzi citi relaksācijas veidi. Ditto Breda: 545 ēdināšanas iestādes pilsētā ar 185.000 XNUMX iedzīvotāju. Tas pats apkārtējos ciemos.
    Kā jūs domājāt, ka šiem “Corona” līdzekļiem vajadzētu atgriezties? No naudas kokiem Vobkes dārzā vai krītot no griestiem filmā "Rūtes tornis"? Nē, vienkārši: caur nodokļiem, no tevis un īpaši MANS.
    Citiem vārdiem sakot: pārliecini mani, ka TAVA finansiālā problēma ir jārisina ar MANU (papildu) nodokļu naudu!

  14. kristietis saka uz augšu

    Manuprāt, tie, kas uzskata, ka ir tikai 50 Covid nāves gadījumu, ir ļoti naivi, es tam neticu, un tāpēc arī valdība rīkojas bargi.

    Šeit bija daudz ķīniešu tūristu. Joprojām pastāv atšķirība starp reģistrētajiem Covid upuriem un faktisko mirušo skaitu. Beļģijā viņi jau uzskata, ka kāds, viņiem ir aizdomas, ir Covid upuris. Citā valstī drīkst atļaut tikai tos, kuri ir izgājuši pārbaudi, un, iespējams, no dta testēšanas vai reģistrācijas, lai radītu labu iespaidu, pēc iespējas jāizvairās.

    Klimats neatšķiras Filipīnu Indonēzijā, Malaizijā, un skaitļi ir nedaudz augstāki.

    Tas ir pateicoties labai pieejai... piedodiet, bet es neredzu, ka lielākā daļa taizemiešu ietur distanci, lielveikali staigā/stāv viens otram blakus, un katru dienu pulcē simtiem cilvēku, lai izdalītu ēdienu, un visi nostājas pretī. cits.

    Visu sapratni slimnīcām, neviens nevēlas nepārvaldāmu situāciju, bet fakts paliek fakts, ka, neskatoties uz kavēšanos, daba šogad ļaus aizbraukt vēl dažiem veciem un vājiem cilvēkiem, galu galā iedzīvotāji sveicina pārāk ātri (gandrīz katru sekundi kāds lieks cilvēks) .

    Lai par šo visu apturētu un pārreaģētu manuprāt... Es arī vairāk atbalstu zviedru modeli, turpini, netaisi otru nelaimi, visi ir mazliet uzmanīgāki, dezinficē rokas, ievēro distanci un nēsā mutes masku kur vajag, un mēs jau sen nākam.beigas.

    • Harijs Romāns saka uz augšu

      Es domāju, ka Beļģija un daļa meita ir ar patiesību nekā NL.
      Nē, “Beļģijā viņi jau uzskaita kādu, par kuru viņiem ir aizdomas, ka tas ir Covid upuris”, taču tā patiešām ir varbūtība, kas tuvojas pārliecībai.

      Beļģija ar 11,2 miljoniem iedzīvotāju: 8656 nāves gadījumi, no kuriem 4114 apstiprināti slimnīcās un 4450 aprūpes namos un 92 citur. Konkrēti minēts katrā ziņu raidījumā Skat https://www.demorgen.be/voor-u-uitgelegd/coronavirus-in-cijfers-en-kaarten-het-aantal-besmettingen-doden-en-genezen-patienten~b5875c3f/

      Skatoties uz NL ar 17,2 miljoniem iedzīvotāju: oficiāli 5440. Aplūkojot zemāk esošo sarakstu: mums ir arī pārmērīga mirstība šajās 6 nedēļās = 5900 cilvēku vecumā no 80 gadiem un 2450 cilvēki vecumā no 65 līdz 80 gadiem. Ciniski: iedomājieties, ko tas nozīmē attiecībā uz veselības aprūpes prēmijām, AOW + pensiju maksājumiem...

      80 gadi vai vecāki 2019: 84.988 XNUMX

      2020. gada 12. nedēļa* 2.083 XNUMX
      2020. gada 13. nedēļa* 2.551 XNUMX
      2020. gada 14. nedēļa* 3.080 XNUMX
      2020. gada 15. nedēļa* 3.058 XNUMX
      2020. gada 16. nedēļa* 2.638 XNUMX
      2020. gada 17. nedēļa* 2.284 XNUMX

      = 15.694 6 85.000 nedēļās vai 52 6/9807 * 6 = teorētiski 5887 / 3 nedēļas = XNUMX vairāk nekā XNUMX gadus iepriekš.

      no 65 līdz 80 gadiem 2019: 45.916 XNUMX
      2020. gada 12. nedēļa* 1.077 XNUMX
      2020. gada 13. nedēļa* 1.397 XNUMX
      2020. gada 14. nedēļa* 1.501 XNUMX
      2020. gada 15. nedēļa* 1.430 XNUMX
      2020. gada 16. nedēļa* 1.217 XNUMX
      2020. gada 17. nedēļa* 1.136 XNUMX

      = 7758 6 46000 nedēļās vai 52 6/5308 * 6 = teorētiski 2450 / 3 nedēļas = XNUMX vairāk nekā XNUMX gadus iepriekš.
      redzēt https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/70895ned

      • RonnyLatYa saka uz augšu

        Joprojām pastāv aizdomas par “gandrīz zināmu varbūtību”, un pēdējais ir arī termins, ko vienmēr lieto virusologs Stīvens Van Guhts no Nacionālā krīžu centra.

    • Harijs Romāns saka uz augšu

      Singapūra ar tās 5,85 miljoniem iedzīvotāju ziņo par 18 (ASTOŅpadsmit) koronavīrusa izraisītiem nāves gadījumiem. Mēs varam pieņemt vienu punktu šajā nedemokrātiskajā pilsētvalstī: veselības aprūpe ir lieliska.

      • HanssB saka uz augšu

        Esmu izskaidrojis situāciju Singapūrā, inficētie ir viesstrādnieki un viņiem ir jaunāki par 60. Tāds ir skaidrojums. Pat Singapūrā nav nevienas brīnumslimnīcas.

  15. kristietis saka uz augšu

    Manuprāt, tie, kas uzskata, ka ir tikai 50 Covid nāves gadījumu, ir ļoti naivi, es tam neticu, un tāpēc arī valdība rīkojas bargi.

    Šeit bija daudz ķīniešu tūristu. Joprojām pastāv atšķirība starp reģistrētajiem Covid upuriem un faktisko mirušo skaitu. Beļģijā viņi jau uzskata, ka kāds, viņiem ir aizdomas, ir Covid upuris. Citā valstī drīkst atļaut tikai tos, kuri ir izgājuši pārbaudi, un no testēšanas vai reģistrācijas var pēc iespējas izvairīties, lai radītu labu iespaidu.

    Klimats neatšķiras Filipīnās, Indonēzijā, Malaizijā, un arī tur rādītāji ir daudz augstāki.

    "Tas ir pateicoties labai pieejai..." atvainojos, bet es redzu, ka lielākā daļa taizemiešu neietur distanci, lielveikali staigā/stāv viens otram blakus, un viņi katru dienu pulcē 100 cilvēkus, lai izdalītu ēdienu, un visi stāv kājās. viens pret otru.

    Visu sapratni slimnīcām, neviens nevēlas nepārvaldāmu situāciju, taču ir un paliek fakts, ka, neskatoties uz kavēšanos, daba šogad ļaus aizbraukt vēl dažiem veciem un vājiem cilvēkiem, galu galā iedzīvotāji sveicinās pārāk ātri (gandrīz katru sekundi papildu persona).

    Lai par šo visu pārtrauktu un, manuprāt, pārreaģētu... Es arī vairāk atbalstu zviedru modeli, turpini, netaisi otru nelaimi, visi ir mazliet uzmanīgāki, dezinficē rokas, ievēro distanci un nēsā sejas masku kur vajag, un mēs jau sen nākam.beigas.

    • puuchai korat saka uz augšu

      Vispār piekrītu tavam argumentam. Pašlaik visā pasaulē ir veikti pasākumi, kuru pamatā ir neuzticami skaitļi un pieņēmumi. Pat nāves skaitļi nav precīzi. Pagājušajā gadā pilnīgi negaidīti zaudēju savu vienīgo māsu. Tādā valstī kā Nīderlande jūs varētu sagaidīt, ka var noteikt nāves cēloni, bet nekas. Par spīti radinieku vairākkārtējai uzstājībai, pēc pusgada nav sniegts ticams skaidrojums. Un tagad visi nāves gadījumi esot bijuši iepriekš nezināmas slimības dēļ? Tāpēc es personīgi tam neticu. Un tagad jūs dzirdat, ka daudzi cilvēki mazina gripu. Gripa? No savas pieredzes varu teikt, ka tā ir gandrīz ikgadēja cīņa pret gripas vīrusu. Un kādu dienu vīruss uzvarēs cīņā, vai arī es aiziešu kaut kā cita dēļ. Lai tā būtu, tā ir daļa no dzīves. Nav arī cēloņsakarības starp pasākumiem un vīrusa seku samazināšanos. To vienkārši nevar pierādīt. Un es patiesībā domāju, ka, ja ievēro parasto piesardzību, ko man mācīja no mājām, šķaudot kabatlakatiņā, mazgāt rokas, palikt mājās, ja esi slims, ar to pietiek. Tāpat kā ar klimatu, cilvēce domā, ka var ietekmēt dabisku procesu, taču viņi to nekad nespēs ietekmēt. Vīrusi turpinās nākt un iet, un Zeme turpinās attīstīties. Tā joprojām ir jauna planēta, faktiski pubertātes vecumā. Tai vēl ir jāpieņem galīgā forma, un tas ietver klimata pārmaiņas un dabas katastrofas. Varbūt pēc dažiem gadsimtiem, kad būs veikti vairāk izgudrojumu un cilvēks sevi labāk pazīs. Un galvenokārt viņš zinās savu vietu radīšanā. Un, neskatoties uz to visu, reti kurš nomirst pārāk agri vai pārāk vēlu. Un nav nejaušība, ka dzimst pārāk daudz. Zeme uzrauga šo procesu. Paskaties, kas notiek pēc kara. Tad dzims vairāk vīriešu (baby boomers, piemēram). Man liekas, ka vissliktākais ir tas, ka parastiem strādājošiem (nevis kapitālistiem investoriem, bet cilvēkiem, kuri bieži cenšas pārdot paši savus svaigos produktus), kuriem ikdienas maize ir atkarīga no ikdienas darba, tagad visā pasaulē ir jāsēž mierā. Turklāt Taizemē daudzi no šiem cilvēkiem ir atkarīgi no tūrisma, kura vārti nav gaidāmi atkal plaši atvērti (diemžēl). Cerams, ka politiķi kādreiz atkal nolaidīs kājas zemē un darīs to, kas viņiem jādara. Nodrošināt cilvēku cienīgu eksistenci ar darbu. Un ka plašsaziņas līdzekļiem vajadzētu pārtraukt šo nesamērīgo sensacionālo reportāžu tikai par vienu tēmu. Un vissvarīgākais, lai tiktu galā ar šādu ažiotāžu, ir pārliecība, ka dzīve nebeidzas ar fizisku nāvi. Ne velti cilvēki saka, ka viņš vai viņa ir atteicies no spoka. Un tā arī ir.

  16. JAN saka uz augšu

    Aizvakar Lopburos nomira manas sievas māsīca. Viņai bija ļoti smagas plaušu un elpošanas problēmas. Viņai nav veikta Covid-19 pārbaude, tāpat kā lielākajai daļai Taizemes pacientu, un, iespējams, viņa ir viena no tik daudzajām personām, kuras katru dienu no tā mirst un kuras nav iekļautas Covid mirstības rādītājos. Kurš gan vēl šodien ir tik debīls/naivs, lai kaut ko nopietni ņemtu no Taizemes valdības.

    • Hermanis buts saka uz augšu

      Tātad, ja jūs neveicat testu, jums nav oficiālu nāves gadījumu. Manuprāt, no reālā Covid nāves gadījumu skaita Taizemē trūkst vairāk nekā 2 nulles.

  17. Džons Evelīns saka uz augšu

    Pilnīgi piekrītu, Henk
    Tie ir viegli hidrofobijas simptomi. Bērns var aprēķināt (neatkarīgi no tā, vai matemātika bija izvēles priekšmets), ka visi 70 miljoni taizemiešu mirs 100 gadu laikā.
    tas ir 700.000 1900 gadā... Vairāk nekā XNUMX dienā. Neatkarīgi no iemesla.

  18. Ēriks Konstantinids saka uz augšu

    Varbūt izlasiet, ko saka virusologs Pīters Piots:

    Es vakar izlasīju zinātnisku pētījumu, kurā secināts, ka jums ir 30% iespēja nomirt, ja nonākat Lielbritānijas slimnīcā ar COVID-19. Tas ir aptuveni tāds pats kopējais mirstības līmenis kā Ebolas vīrusa izraisītais 2014. gadā Rietumāfrikā.
    Rietumāfrika arī atrodas uz ekvatora un tur ir ļoti karsts!

    https://www.sciencemag.org/news/2020/05/finally-virus-got-me-scientist-who-fought-ebola-and-hiv-reflects-facing-death-covid-19#

  19. vanneste kris saka uz augšu

    Medicīniskais terorisms ir līderu veids, kā demonstrēt savu spēku.
    Apmēram pirms pieciem gadiem ar cūku gripu bija arī pandēmija…
    Vairāk cilvēku mirst no bailēm nekā no pašas slimības. Bet jā, visi tie pasākumi ienes naudu un var nodemonstrēt, kurš ir "priekšnieks".
    Tomēr šajā dzīvē ir tikai viena pārliecība: ikvienam ir jāmirst, un iespēja nomirt palielinās līdz ar vecumu. Vairāki riska faktori var pasliktināt datumu (smēķēšana, atkarības, holesterīns...)
    BET NEVIENS NEVAR KRĀNĪT NĀVI...
    Nav šaubu, ka daži faktori veicina epidēmijas, piemēram, klimats un pārapdzīvotība.
    Mūsu ir pārāk daudz, un tad daba visu izlabos, bet visi aizmirst savu vēsturi: miljoni nomira no bakām, spāņu gripas, mēra, holēras...
    Tagad Āfrikā no malārijas mirst gandrīz pusmiljons BĒRNU!! Nevienam tas nerūp…
    Jā, farmācijas industrijā mēs visi esam savā varā .. Bailes (lasi bailes no piesārņojuma) nežēlīgi nogalina... Tas ir akciju tirgus, kas nosaka cilvēku reakciju... Vai Eiropa turpinās pastāvēt? Redzēsim….

  20. Henks Holanders saka uz augšu

    Ir fantastiski lasīt, cik daudz ir virusologu, kas zina labāk. Protams, taizemieši ar lielu prieku uzņem ekonomiskos zaudējumus un ir apmierināti ar vīrusu, kas nav nekāds iemesls. Aizslēdziet visu valsti tiem dažiem mirušajiem. Labi, Zviedrijā tagad ir vairāk nekā 3.000, bez pārāk lieliem ierobežojumiem, bet mēs ērtības labad tam nepievēršam uzmanību. Virusologiem amatieriem tas ir vienalga. Kad pienāks brīdis, kad visi amatieri šādus lēmumus atstās tiem, kas tos tiešām saprot, šajā gadījumā īsto virusologu ziņā. Pasaule nav panikā, jo tas ir vīruss, kas nav nekas. Bez radikāliem pasākumiem jūs iegūsit milzīgu mirstību. Labi, ka Taizemē veikti drastiski pasākumi, lai bojāgājušo skaits palicis ierobežots.

    • Lauva saka uz augšu

      Henk Hollander, kāpēc jūs rādat ar pirkstu uz tiem, kuri uzskata, ka veiktie pasākumi ir nevajadzīgi? Vai jūs pats esat tik liels virusologs, ka varat pierādīt, ka pasākumu neievērošana izraisīs augstu mirstību. Man tā ir parasta gripa, kuru veiktie pasākumi ir ārkārtīgi uzspridzinājuši un radīs daudz nabadzības un diskomforta. Vai arī tagad, kad pasākumi ir veikti, vairs nav nāves gadījumu? Jā, tieši tāpat. Ikviens zina, ka viņam ir jāmirst.

    • chris saka uz augšu

      Ļaujiet man sniegt piemēru.
      Pieņemsim, ka ir liela ekonomiskā krīze, kas caur Ķīnu izplatās visā pasaulē. Lai novērstu pasliktināšanos un visas sistēmas sabrukumu, lielākā daļa valstu aizliedz maksāt algas un citus pabalstus (piemēram, pensijas); pretējā gadījumā cietīs vēl vairāk uzņēmumu un iestāžu. Uzņēmumi, kuros darbinieki vēlas strādāt bez atlīdzības, paliek atvērti. Pārējie aizver durvis. Iedzīvotāji tiek mudināti masveidā pārcelties uz laukiem un dzīvot kopā ar ģimeni un draugiem, kuri iespēju robežās paši var parūpēties par savu pārtiku. Pastāv pārtikas deficīta (nemaz nerunājot par alkoholu), bet arī pieejamības draudi, jo daudzi tirgi un lielveikali tiek slēgti. Ārsti kliedz asiņainu slepkavību, jo daļai iedzīvotāju (vispirms vājajiem) draud mirst no nepietiekama uztura. Ekonomistiem, vienīgajiem valdības padomniekiem, ir vienalga. Viņi uzskata, ka, ja ekonomika nonāks ellē, tad vairs nebūs kam ēst. Ienākumu neesamība ir smags pasākums, taču no tiem nav iespējams izvairīties. Un tas var aizņemt kādu laiku, jo pirmajai var viegli sekot otrā ekonomiskā krīze, ja ir cilvēki, kas joprojām saņem naudu.
      Vai mēs ņemtu šo?


Atstājiet savu komentāru

Thailandblog.nl izmanto sīkfailus

Mūsu vietne vislabāk darbojas, pateicoties sīkdatnēm. Tādā veidā mēs varam atcerēties jūsu iestatījumus, sniegt jums personisku piedāvājumu un jūs palīdzat mums uzlabot vietnes kvalitāti. Lasīt vairāk

Jā, es vēlos labu vietni