Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Cornelis: "Pieaugošā virstūrisma problēma"? Vienu dienu viņi veic pasākumus, lai piesaistītu vairāk tūristu, bet nākamajā dienā
- Lieven Cattail: Protams. trompet no jumtiem, ka Taizeme ir tik 'Pārsteidzoša' un aicinu visus paskatīties, m
- Džonijs BG: Sveiks, draugs, vai esat pēkšņi aizmirsis cilvēktiesību pārkāpumus Ķīnā ar viņu labajām mācībām? Diemžēl jūs nedaudz apstiprināt attēlu
- T: ja neskaita lidojumu un lidmašīnu skaitu, to ir gandrīz neiespējami saskaitīt, bet fosilijas aviācijā, piemēram, KLM un Lufthansa
- šalle: Es dzīvoju šeit Īzānā jau 12 gadus, man vairs nav Īzāna ēdiena, tas nav īpaši garšīgs, un es dažreiz domāju, vai šis ēdiens šeit ir šāds.
- Robs V.: Pēkšņi radās iedvesma: lieliski uzrakstīt romānu ar visādiem stereotipiem tēliem, un klišejiski notikumi būtu priekš e.
- Pjoters: Cena ir aptuveni piemērota man (20 km uz dienvidiem no Korata). Man bija labs darbuzņēmējs, un norunātā cena bija 1,45
- Robs V.: Es pilnībā piekrītu kooperatīvu iedrošināšanai, Džonij, jo tas liek manai sociālistu sirdij pukstēt straujāk. ;) Bet
- Džonijs BG: “– jau ir vērojams pieaugums līgumaudzēšanā (pēc tirgotāju iniciatīvas ar Ķīnu; durian, longon, mangostāns, rīsi) un
- Robs V.: Es tagad esmu pusceļā cauri grāmatai. Līdz šim galvenie varoņi ir staigājošas klišejas: baltais deguns iemīlas uzreiz, dāmu želeja
- Džonijs BG: Būt pēdējam slēpjas problēma, bet arī risinājums. Vienkārši veiciet savu ikgadējo rituālu un nonāciet pie tā
- chris: Dažas piezīmes: – Lauksaimniecība Taizemē ir daudz vairāk nekā rīsi. Izteikts dolāros, augļu eksports un arī
- Ronny: Reģionā, kurā dzīvo mani sievasmāti, Natan in Ubon Ratchathani, cena par m² ir 11.000 XNUMX Bath pilnībā pabeigta. Maksājums
- Arno: Fakts ir tāds, ka zemnieks ar savu darbu gandrīz neko nesaņem par saviem rīsiem un tik tikko var segt izmaksas, nemaz nerunājot par pietiekami daudz
- Theo: Izmantojot vienkāršo tehnoloģiju rīsu laukos, TAGAD rīsu audzēšana ir kļuvusi ļoti dārga. Komplekts 10 rai. Mums bija pēdējais
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Lasītāja jautājums » Lasītāja jautājums: vai taizemiešiem ir labāka izturība pret Covid-19?
Cienījamie lasītāji!
Taizemieši kopumā ir kārtīgi un kārtīgi, tomēr man ir radies iespaids, ka viņiem ir daudz lielāka pretestība nekā mums Nīderlandē. Tagad mans jautājums: vai taizemiešiem ir lielāka izturība pret slimībām nekā mums? Un līdz ar to mazāk nāves gadījumu no koronavīrusa?
Ar cieņu,
Henk
Es domāju, ka mēs labāk nekā Taizemes valdība spējam padarīt redzamu to, kas patiesībā notiek, infekciju un nāves gadījumu skaitu. Manuprāt, tam ir maz sakara ar lielāku vai mazāku pretestību.
Pretestībai ir cēloņsakarība ar dzīves apstākļiem, uzturu un nakts miegu. Var pat būt, ka mēs Rietumvalstīs to darām labāk nekā Taizemē. Pārējais ir tikai kafijas biezumi...
Es varu tikai to apstiprināt, Taizemes valdība dara visu iespējamo, lai izdrukātu reālos skaitļus. Ja skaitļi patiešām ir tik zemi, es tiešām neredzu jēgu bloķēšanas pasākumiem, kas stājušies spēkā tikai pēdējās nedēļās. 2 nāves gadījumi vienā dienā un pēc tam paralizēt visu ekonomiku ir nesamērīgi, bet pasākumi ir nepieciešami, jo reālie skaitļi ir daudz augstāki.
Hermanis,
Manuprāt, jums diemžēl ir taisnība. Skaitļi, pieklājīgi sakot, nav precīzi
Kamēr nebūs vakcīnas, tūrisms krietni atpaliks no tā, pie kā cilvēki ir pieraduši. Korāna vīrusa dēļ tūristi ārzemēs neriskēs.
Gr. Robs Grimijzers
Var arī būt, ka viņi tur ir daudz gudrāki nekā šeit, vai ne.. Laicīgi reaģēt un veikt pasākumus noteikti ir gudri šajā gadījumā.. Šeit viņi bija daudz par vēlu. Taizemieši arī nespiež roku un nav tādi skūpstītāji kā mēs. Ja jūs to darāt vēlu vai darāt ļoti maz, jūs, protams, jau esat daudz tālāk.
Laikā? Pirmais Covid pacients TH 13. janvārī, pirmais pasākums. Temperatūras skenēšana tika uzsākta februārī. Marta vidus, kas ir "derīgs lidošanai + vēstniecības deklarācija" vai "bez Covid" deklarācija ārzemniekiem. Marta beigās ārkārtas stāvoklis, sociālās distancēšanās zvans utt. Tas ir tas, ko jūs saucat par savlaicīgu reaģēšanu, citas valstis bija elastīgākas ar tādiem pasākumiem kā sociālā distancēšanās, pasākums, kas uzskatāmi palīdz, kamēr taizemieši turpināja atļaut Ķīniešu ieceļošana no visiem reģioniem nedēļām ilgi.
Taizemieši bija izlēmīgi ar ad hoc pasākumiem un premjerministru, kurš televīzijā izskatās kaujiniecisks. Tas acīmredzot atstāj iespaidu uz cilvēkiem?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Thailand
Nīderlande ar šo vīrusu diez vai ir labāka par Taizemi.
Korona testu gandrīz nenotiek, vispirms tikai slimnīcas darbinieki un beidzot arī veselības aprūpes darbinieki.
Katru dienu mirst daudz vairāk cilvēku, nekā RIVM un GGD liktu mums noticēt.
Nav pārbaudīts uz korona un joprojām mirst, tad jūs netiks ieskaitīti
Skatiet Nīderlandes Statistikas biroja skaitļus, kur ir daudz vairāk nāves gadījumu nekā parasti.
Bet, atgriežoties pie jautājuma, vai taizemieši ir izturīgāki pret vīrusiem, ir grūti pateikt.
Es personīgi domāju, ka klimats viņiem ir labvēlīgs, pat ja tas tiek apšaubīts.
Nīderlandē jau tagad ar aukstumu snigs un esam uzņēmīgāki pret vīrusiem.
Ar karstumu, kāds šoreiz ir Taizemē, jūs neredzēsiet daudz cilvēku ar saaukstēšanos.
Taču par Covid-19 ir zināms pārāk maz, un mēs to uzzināsim tikai pēc dažiem gadiem
@Ēriks,
Ja jūs tagad lasāt skaitļus, kad atkal ir miruši vairāki cilvēki, tad vismaz 99% no šiem nāves gadījumiem ir taizemieši.
Arī dažādās vecuma grupās.
Taizemes ballītēs regulāri notiek arī reidi un kaimiņi un ikviens cits ziņo policijai.
Tātad, jā, sakiet to.
Grūti pateikt, vai cilvēki šeit (Taizemē) ir labāk aizsargāti no mājām.
LŪZE
Nedomāju, ka taizemiešiem ir labāka pretestība. Taču es domāju, ka, no vienas puses, Taizeme sāka valkāt sejas maskas un lietot dezinfekciju lielākajā daļā veikalu un ēku daudz agrāk nekā Nīderlande, un tajā piedalās gandrīz visi iedzīvotāji. Vēlreiz gribu piebilst, ka neuzskatu, ka maskas palīdz pret infekciju, bet tās palīdz mazināt vīrusa izplatību.
Tad jūs varat arī apskatīt, kā cilvēki mijiedarbojas viens ar otru. Kā jūs sveicināt kādu Nīderlandē? Rokasspiediens, skūpsti, apskāvieni. Jūs neredzat, ka tas notiek daudz Taizemē. Cilvēki vienkārši mazāk pieskaras viens otram. Īpaši pandēmijas sākumā, kad viss vēl bija neskaidrs un cilvēki neapzinājās, ka kā pārnēsātājs neapzināti nodod vīrusu, tam bija brīvas tiesības. Tad jau te visi staigāja ar maskām.
Var jau būt, ka tumšā figūra šeit ir augstāka, nekā pieņemts, bet man pašam no līdz šim medijos lasītā liekas, ka cilvēki šeit Taizemē reaģēja ļoti ātri.
Es vēlos piebilst, ka tās ir manas domas… tie nav zinātniski dati vai pētījumi…
Manuprāt laba analīze. Lielākais izmēģinājuma gadījums būs Indija ar 1,3 miljardiem cilvēku, kur milzīgajās pilsētās visi vienmēr ir viens otram virsū, lai gan ir maz kontaktu (hindu). Dzīves apstākļi ir daudz skarbāki un piesārņojums ārkārtējs, paaudzēm ir nācies veidot pretestību, lai izdzīvotu (paredzamais mūža ilgums ir daudz mazāks). Tātad, ja rezistences teorija ir pareiza, infekcijai jābūt mazākai. Es domāju, ka pagaidām nav pierādījumu. Tāpēc mums ir jāgaida un jāturpina sevi aizsargāt.
Piekrītu
Taizemietis ziņo man pēc labākās sirdsapziņas. Labāka ziņošana pat nekā Nīderlandē, kur ir vairākas lielas jautājuma zīmes par faktisko inficēto skaitu. Nīderlandē pat par izārstētajiem netiek ziņots, jo cilvēki laikam neatceras. Neviena valsts nevar katru dienu ziņot 100% precīzi. Fakts ir tāds, ka Taizemē ir 40 reizes mazāk inficēšanās gadījumu uz miljonu iedzīvotāju, un tāpēc, ka arī nāves gadījumu skaits uz inficēto skaitu ir daudz zemāks nekā Eiropā, mēs runājam par koeficientu aptuveni 300 COVID nāves gadījumu ziņā !!!! (šodien 278). Tā ir ļoti liela atšķirība, un tās pamatā patiešām ir vairāki iemesli/hipotēzes:
1) klimats, jo arī citos subtropu apgabalos infekciju ir daudz mazāk nekā Eiropā un ASV. Izplatītais vīruss šajā klimatā dzīvo ievērojami īsāku laiku, par to jau ir pierādījumi, un to var redzēt arī pārējo subtropu valstu skaitā. Tā kā vīruss dzīvo īsāku laiku, cilvēki inficējas ar mazāku vīrusa daļiņu skaitu vienā inficēšanās reizē, cilvēki mazāk slimo, jo organisms var vieglāk atslēgt vīrusu un līdz ar to arī cilvēkiem ir lielāka iespēja izdzīvot. PVO ir paskaidrojusi, ka infekcijas daudzums ietekmē slimības pakāpi un izdzīvošanas iespēju. Es arī domāju, ka Sjaak apsveikuma teorija ir laba.
2) Taizemes valdība ir veikusi patiešām konkrētus pasākumus, lai novērstu izplatību daudz agrāk nekā citas valstis. Nīderlandē Rutte ir rīkojusies pārāk vilcinoši, un tas ir izraisījis daudzas papildu infekcijas un nāves gadījumus. Pēdējais ir personisks viedoklis, taču, ja salīdzina, ko un kad rīkojās veiksmīgās valstis, nevar nenonākt pie šāda secinājuma. Mēs varam par to debatēt, būtu jauki, bet neiedziļināties emuārā. Pasākumi, piemēram, savlaicīga gaisa satiksmes apturēšana, bloķēšana, mutes/deguna aizsardzība, sociālās distances saglabāšana, Nīderlandē/Eiropā sākotnēji nebija nepieciešami. Vēlāk, bet par vēlu. Žēl, bet paši vainīgi....liels bumbulis.
3) Gandrīz visās Eiropas valstīs (izņemot Vāciju) trūka testu komplektu. Ne Taizemē, un tagad Taizemē ir pat medicīnas iestāžu pārpalikums.
Secinājums: Taizemes skaitļi ir daudzkārt labāki nekā Eiropā/ASV un, manuprāt, ir diezgan precīzi (PVO ir arī Taizemē). Pat ja taizemietis melotu, jūs nevarat maskēt šo lielo infekciju un mirstības blīvuma atšķirību. Viņiem arī nav pamata melot; no melošanas vairs nav ekonomiskas priekšrocības.
1. punktā jūs pieminējat klimatu un līdzīgos apstākļos, piemēram, Indonēzijā, pagājušajā nedēļā no Nīderlandes žurnālista iznāca ziņojumi, ka 1 mirušie Covid slimnieki tika apglabāti vienā kapsētā Džakartā tajā dienā pirms pulksten 10 no rīta.
Es domāju, ka taizemiešu imūnsistēma nedaudz atšķiras no vairuma holandiešu. Tas ir tāpēc, ka dzīves apstākļi ir atšķirīgi. Ņemiet manu piemēru: mēs dušā ar sūknētu ūdeni un mana Taizemes sieva arī tīra zobus ar to, es joprojām lietoju ūdeni pudelēs pēc 5 gadiem. Būs vēl piemēri, kur imūnsistēmas treniņš ir atšķirīgs, tāpēc arī pretestība ir atšķirīga. Tas, vai tas darbojas labāk pret Koronu, ir apšaubāms, jo abas imūnsistēmas vēl nepazīst šo dīvaino uzbrucēju.
Nav šaubu, ka veselīgam ķermenim, pārtikai un fiziskām aktivitātēm ir labāks buferis!
Timker vienalga, joprojām tīra zobus ar ūdeni pudelēs pēc 5 gadiem. Vai jūs tik ļoti baidāties no sūknētā ūdens? Kad ierodos Taizemē, pirmajās dienās vienmēr esmu mazliet uzmanīgāks. Jūs pats to teicāt, jums vajadzētu mēģināt stiprināt savu imūnsistēmu.
Es nemaz neticu, ka taizemiešiem ir labāka pretestība.
Slimnīcas bieži ir pilnas, cilvēkiem izdod daudz medikamentu un nēsā sejas maskas, nu, izņēmumi tur atstāti.
Un tad kristāls, Yaba.
Veselības ziņā Nīderlandi pārspēs tikai saule un māte daba.
aizdomas par d'Hondu pēc vairāku vērtību salīdzināšanas: gaisa mitrums: https://www.foodlog.nl/artikel/de-hond-luchtvochtigheid-bepaalt-covid-19-kans-voor-een-slimme-exit-uit-de/ attiecīgi https://www.news.uzh.ch/de/articles/2020/grippeviren.html
Vīruss izdzīvo virs 40 grādiem sausā gaisā ar 20% RH tikai 20 minūtes uz nerūsējošā tērauda. Tātad sausais karstais gaiss palīdz.
No otras puses, gaisa kondicionētājs ir izplatītājs, tāpat kā daudzas citas sēnītes un baktērijas.
ja tā būtu, mēs visi ietu 90° pirtī uz piecpadsmit minūtēm, vai ne?
Var jau būt, ka vienai asinsgrupai ir lielāka pretestība nekā otrai, bet, manuprāt, tas drīzāk ir saistīts ar to, ka lielākā daļa infekciju notiek vecumā no 30-39 gadiem, šī grupa parasti būtu spēcīgāka par citām vecuma grupām.
Ir vairāki faktori, kuriem var būt nozīme.
Pirmkārt, sasveicināšanās veids.
Trīs mēnešu laikā, ko tur pavadīju, pamanīju, ka skūpsts kā sveiciens nav ierasts. (Iekšējie to jau, protams, zināja) Zināms, ka wai ir normālāka... Arī staigāšana roku rokā sabiedrībā nav izplatīta.
Turklāt savu lomu var nospēlēt augsta temperatūra.PVO apstrīd šo ideju, taču tas galvenokārt attiecas uz rietumeiropiešiem, kuri domā, ka vasarā tā pāries.
Taču nesen veikts Ķīnas pētījums liecina, ka 8.72. ° ir pagrieziena punkts. Tas izplatās ātrāk zem tā un retāk virs tā. Un mitrs gaiss arī nodrošina ātrāku izplatīšanos.
Ziemas mēnešos mitrums parasti bija ļoti zems. Man patika siltums 32, pateicoties zemajam mitrumam.
To, vai arī higiēnai ir nozīme, labāk var spriest citi.. Mani pārsteidza tas, ka viesnīcas no 500 Bath (no ) tika iztīrītas ļoti labi... Bet ar zemu budžetu
Biju šokēta par higiēnas trūkumu viesnīcā.
Tas pats attiecas uz restorāniem..
Zarnu infekcija trīs reizes trīs mēnešos. Bet tad es sapratu, ka īpaši noslogotie restorāni ir visdrošākie.
Taizemieši acīmredzot paši to zina...
Uzliesmojuma sākumā tirgos tika piemērota stingrāka kontrole un naudas sodi par higiēnas noteikumu neievērošanu. Atcerieties, ka pēc Indijas visvairāk zarnu infekciju tiek inficēta Taizemē.
Tas nedrīkst ietekmēt vīrusa izplatību.
Arī tradīcija ieiet tempļos, veikalos un mājās ar apaviem. Tā kā vīruss izplatās arī pa zemi (krītoši pilieni)
Es arī atklāju, ka taizemieši smaržo svaigi.
Bet visbeidzot vai paši cilvēki ir izturīgāki.... Neesmu atradis nekādas norādes uz to.Nedomāju.Vienīgais īpašais ar ko Taizeme atšķiras no apkārtējām valstīm ir tas,ka rietumvalstis to nekad nav kolonizējuši. Taču mēs zinām no vēstures, ka tas padara cilvēkus neaizsargātākus pret ārvalstu vīrusiem. (Spānijas indieši)
Holandiešu zinātnieki atklāja, ka pastāv saikne starp kāda cilvēka DNS sastāvu un jutības pakāpi. Tagad tas tiek pētīts sīkāk.
Īpaši ir arī tas, ka Itālijā ir ciems, kurā neviens nav saslimis ar vīrusu.
Īsāk sakot, mēs joprojām zinām ļoti maz, un pētījumiem ir jāatklāj, kuri faktori spēlē lomu vīrusa gaitā.
Nesen publicēts Gentes universitātes pētījums liecina, ka ģenētiskajiem faktoriem ir nozīme. Pētījums koncentrējās uz Eiropu, un izrādījās, ka jo tālāk uz ziemeļiem, jo lielāka ir dabiskā pretestība. Būtu interesanti šeit izveidot šādu pētījumu…
Apmēram tāds pats stāsts kā mēra epidēmijas laikā ap 1345. gadu: dienvidu (romiešu) valstis tika gandrīz iznīcinātas, līdz 85% pilsētas iedzīvotāju, ziemeļu, Skandināvijas valstis tika skartas salīdzinoši daudz mazāk.
Šeit nāves gadījumā pārbaudi vienmēr veic kvalificēts ārsts, kurš arī pārbaudīs, vai nav nāves cēloņa korona, īpaši, ja ir plaušu infekcijas simptomi. Taizemē bieži vien pietiek ar vienkāršu pneimoniju vai citiem cēloņiem, lai klasificētu mirušo. Tāpēc es domāju, ka patiesais nāves gadījumu skaits ir daudz lielāks, bet cēlonis ir daudz mazāk rūpīgi reģistrēts.
Vai taizemieši ir veselīgāki par mums? Nē es tā nedomāju. Paskatieties uz paredzamo dzīves ilgumu. Vidējais rietumnieks kļūst daudz vecāks. Vai viņi ir izturīgāki pret vīrusu? Jā, varbūt. Daudzi taizemieši ir fiziski daudz aizņemti nekā rietumnieki. Lielākajā daļā vēl nav visas aprīkojuma greznības, lai to padarītu ērti. Mūsu imūnsistēma ir slinka. Mēs dzīvojam mājās, darbavietās, automašīnās un tā tālāk. Mēs arī vidēji esam vecāki. Tas nozīmē, ka mūsu imūnsistēma nav pietiekami stimulēta, lai ātri un adekvāti reaģētu uz draudiem. Vai tas ir izskaidrojums zemajiem skaitļiem salīdzinājumā ar Rietumiem? ES tā domāju. Klimats vai citādi pasaulē ir ļoti dažāds. Paņemiet tikai Spāniju salīdzinājumā ar Nīderlandi. Vīrusam patiešām ir vienalga par karstu vai aukstu laiku. Nu tas ir mans viedoklis, protams, nevis zinātniski pamatots stāsts.
Vidējam rietumniekam ir lielāks dzīves ilgums. Kāpēc? Mēs redzam, ka tagad viņi tiek uzturēti dzīvi ilgāk, izmantojot zāles un intervences. Līdz ar to mirstība infekcijas gadījumā šobrīd atpūtas un pansionātos ir diezgan augsta. Veselākiem gados vecākiem cilvēkiem ir arī mazāk vīrusu problēmu. Taizemē veco ļaužu aprūpe nav vienādā līmenī.
hi,
Koronam nepatīk augsta temperatūra, tāpēc lietas šeit palēninās.
Maska īsti nepasargā no sevis, bet noteikti palīdz, ka neinficē citus.
Tātad, ja visi valkā kādu no šīm lietām, arī jūs būsiet tur.
Šeit viņi nespiež roku.
Corona nav nekāda sakara ar šķirnēm, taču patiesībā mēs par tām zinām pārāk maz.
Manu ārstu draugu NL.
Tas, ka taizemieši parasti ir glīti un kopti, salīdzinot ar farangu, ir muļķības, un mani pat var kaitināt... korumpēta nekārtība, vai tas ir tīrs?
gr,
Oean Eng
Man arī šķiet, ka Taizemē nāves gadījumu skaits Taizemē ir pārsteidzoši zems, ņemot vērā kopējo Taizemes iedzīvotāju skaitu.
Valdība var dalīt faktisko skaitu ar desmit. Bet var būt arī tā, ka taizemieši principā jau valkā sejas maskas. Un, lai gan daudz tiek rakstīts par sejas maskām, es joprojām domāju, ka tās nodrošina zināmu aizsardzību. Šeit Nīderlandē man ir radies iespaids, ka mēs ar sievu taizemi esam vienīgie, kas valkā FFP3 vāciņu. Šeit cilvēki uz tevi skatās ļoti dīvaini un mazi bērni slēpjas aiz mammas. Esmu arī lasījis, ka aptuveni 26-28 ° C temperatūrā Korona mirst (vai varbūt samazinās spēks?) Un tā arī Bangkokas temperatūrā tas varētu būt gadījums.
Spānija un Itālija ir dzīvs pierādījums tam, ka visi apgalvojumi par augstāku temperatūru iznīcinātu vīrusu, ir muļķības. Eiropā vissmagāk skartās ir dienvidu valstis, bet ziemeļu (aukstākajās) valstīs saslimšanas gadījumu ir ievērojami mazāk. Ir konstatēts, ka valdība nepaziņo faktisko skaitu.
Tikko paskatījās uz augšu. (šodien, ceturtdien, 16)
Temperatūra Bergamo: 8 grādi; Milānā 11 grādi: Barselonā 16 grādi; Madridē 12 grādi; Bangkoka 28 grādi (06.00:XNUMX)
Vēl pirms dažām nedēļām Itālijas ziemeļos valdīja sals. Ziemeļspānijā arī vēl nebija īsti silts.
Vidusjūras klimats ir tālu no tropiskā klimata. Taizemē naktī gandrīz neatdziest. Tas ir nedaudz atšķirīgs Spānijā un Itālijā, īpaši pēc saulrieta. Šajās valstīs ir arī ziemas sezona. Taizemē nekad nav ziema, un jūs pat varat peldēties ārā janvārī neapsildāmā baseinā. Nedomājiet par to Spānijas dienvidos vai Itālijā.
Spānijā un Itālijā ziemā nav augstas temperatūras. Turklāt vīruss uzliesmojis Itālijas slēpošanas kūrortos.
Un cik reizes jums ir teikts, ka jūs necienat holandiešu kultūru, ka jums ir jāpielāgojas holandiešu kultūrai? 😉
Valkājiet masku, ja jūtaties ērtāk, bet vissvarīgākais ir sociālā distancēšanās un laba higiēna. Personīgi es nenēsātu FFP masku, tās ir ļoti vajadzīgas veselības aprūpē utt., un tās joprojām ir deficīts. Ar citiem pasākumiem, ko cilvēki aicina un kurus es ievēroju, es jūtos pietiekami droši. Kā aprakstīts citur, lētās vienreizējās lietošanas salvetes nepalīdz aizsargāt sevi, iespējams, tikai nedaudz, lai jūs neapsmidzinātu citus ar pilieniem. Bet tad jums nevajadzētu stāvēt tuvu viens otram. Diemžēl šķiet, ka Taizemē tas notiek vairāk nekā Nīderlandē (man ir aizdomas, ka ir viltus aizsardzības sajūta, izmantojot vāciņu). Lai gan daži apzināti vai neapzināti neievēro noteikumus un brīdinājumus, oficiālo Covid ziņojumu skaits Taizemē joprojām ir zems. Par to es neuzdrošinos neko teikt, ekspertiem būs tikai jāpārbauda dati.
Vai varētu būt, ka vairāk cilvēku Rietumos saņem mūža pagarinošu aprūpi? Viņi jau sen ir miruši Āzijā un tagad masveidā mirst arī rietumos.
Jā, visu uzreiz, vai ne? Un mirst ne tikai veci cilvēki.
Ja ar skumjām tiek apgalvots, ka lielākajai daļai mirušo personu bijušas pamatslimības, nevar būt citādi, ka bez daudzajām zālēm šie cilvēki būtu miruši daudz agrāk?
Kāds 80 gadus vecs cilvēks Taizemes laukos bieži nelieto medikamentus un bieži vien viņam nav liekais svars. Tie ir spēcīgi cilvēki, kuri arī to pārdzīvos.
Pēc šī notikuma Rietumu pasaulei būtu jāveic rūpīga izmeklēšana, vai pārmērīgais cukura patēriņš, kas izraisa aptaukošanos un citas problēmas, nav padarījis Rietumu cilvēkus vājākus, lai viņi spētu izturēt šo vīrusu.
Interesanti, vai pamatslimība tiek turēta kopā ar nāvi.
Tāpat kā alkohols sniedz smadzenēm labu sajūtu, cukurs noteikti nav mīļais un vēl bīstamāks, jo tas tiek pārstrādāts visā un jebko, un cilvēki jau no bērnības ir pakļauti šīm briesmām.
Alkohols ir arī vienkāršs cukurs, taču cilvēki to izvēlas... cukura ievietošana pārtikā ir mafijas prakse, un lai to atbalsta daudzas valdības valstīs, kuras saskaras ar daudziem koronavīrusa izraisītiem nāves gadījumiem.
https://www.bangkokpost.com/life/social-and-lifestyle/1721303/the-problem-of-thailands-sweet-tooth
Labs jautājums. Piemēram, es reiz jautāju, kāpēc man, ierodoties Taizemē, bija jāvakcinējas pret slimībām (arī hepatītu), un vietējiem iedzīvotājiem ir pretestība pret to?
Labākais pasākums ir krematorijas kamīns un mūku vakara lūgšanas. tie ir palielināti.
https://www.abc.net.au/news/2018-10-30/is-there-a-lower-incidence-of-cold-and-flu-infections-in-tropics/10381902
Es domāju, ka tas viss ir tikai kafijas biezumi. Bet, kad paskatos uz BKK, kur dzīvo ap 14 miljoniem cilvēku un ir zema mirstība, sāku šaubīties, vai šie skaitļi ir pareizi... Viņi dara visu iespējamo, lai vīrusu ierobežotu, jāsaka. Es dzīvoju Hatjajā, un šeit viss ir slēgts trīs nedēļas. Es personīgi domāju, ka sasveicināšanās veids veicina to, ka vīruss netiek pārnēsāts tik ātri. Tas kopā ar pierādītajām augstām temperatūrām var apgrūtināt vīrusa izplatīšanos. Kā jau teicu, tas viss ir tikai kafijas biezumi... Gribu novēlēt visiem mežizstrādes biedriem un protams visiem taizemiešiem spēku un veselību!!!!
Citāts: “Ja ņem vērā tikai bagātās valstis, vīriešu un sieviešu paredzamais dzīves ilgums palielinās attiecīgi līdz 76 un 82 gadiem. Tas ir attiecīgi par 16 gadiem un 19 gadiem ilgāk nekā vīrietim un sievietei jaunattīstības valstī, kur vidējais paredzamais dzīves ilgums šobrīd ir 60 gadi vīriešiem un 63 gadi sievietēm.
Ir vairāki iemesli, kāpēc paredzamais dzīves ilgums turīgākajās Rietumu valstīs ir augstāks nekā nabadzīgākajās jaunattīstības valstīs, starp kurām Taizeme ir jaunattīstības valsts. Svarīgākie: labāka un pieejamāka veselības aprūpe (no zīdaiņu aprūpes līdz vecāka gadagājuma cilvēku aprūpei), labāks uzturs, uzticams ūdens, vairāk naudas, tātad mazāk tiešu finansiālu rūpju, mazāk stresa, mazāk smaga darba, mazāk uzbrukumu veselībai, ko izraisa klimata un vides piesārņojums.
Un jā, vienmēr ir izņēmumi, bet šī ir vidējā aina.