Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Robs V.: Es gandrīz domāju, ka gandrīz visiem Rietumu autoriem, kuri raksta romānu ar Taizemi kā vidi, visiem ir vienāds sižets
- Rudolf: Citāts: Kādas ir pašreizējās paredzamās mājas celtniecības izmaksas uz m². Tas ir atkarīgs tikai no tā, kādas prasības jūs atbilstat
- Džonijs BG: 50.-80./90. gados holandiešu regulāri audzēta pārtika saturēja arī indi, un tomēr Nīderlandē ir 20% vecāka gadagājuma cilvēku, un tas tā ir arī TH
- Džonijs BG: Tulks balstās uz vairākiem avotiem, taču tas, protams, ir daudz vairāk. Isaanā kopš 50-60 gadiem r
- apzagt: Vidēji es uzturos Taizemē 6 līdz 8 mēnešus gadā un katru dienu baudu tur esošo ēdienu. Cilvēki man nekad, nekad, nekad neteiks
- Ēriks Kuipers: Robert, vai tu zini, cik liels ir Īzāns? Sakiet NL trīs reizes, tāpēc ir jēga, ja sniedzat mazliet virzienu kā profesionālis
- RonnyLatYa: Jā, es saku, ka Kančanaburi ir tikai piemērs un ka jūs to varat mainīt. To var izdarīt arī pašā tīmekļa lapā un pēc tam redzēt
- Viljams-korāts: Sausajā periodā līnija atrodas Bangkokas apakšā un zemāk un uz austrumiem no tās līdz tieši virs Khao Yai nacionālā parka, parasti mēs
- Ēriks Kuipers: ja maināt komandrindu, piemēram, https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, jūs iegūsit citu pilsētu vai reģionu. Bet tu
- Cornelis: Nu, GeertP, es absolūti neesmu "Briseles kāpostu piekritējs" vai sarkanā zīmola atkarīgais, bet tas nenozīmē, ka man nepatīk taju virtuve.
- Rudolf: Tas ir atkarīgs no tā, ko jūs meklējat Taizemē, bet, godīgi sakot, jums, manuprāt, nav lielas izvēles. Lielās pilsētas brūk
- RonnyLatYa: Apskatiet arī šo. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Arī ritiniet nedaudz uz leju, un viņi arī sniegs jums kādu paskaidrojumu
- Pēteris (redaktors): Man arī garšo taju ēdieni, un jā, cena ir ļoti pievilcīga. Bet tas ir tikai fakts, ka Taizemes zemnieki ir neticami
- domkrats: Vislabāk ir doties laika posmā no novembra līdz februārim. Cilvēkiem ar astmu noteikti nevajadzētu šeit ierasties no marta līdz maijam
- GeertP: Cienījamais Ronald, es pilnībā piekrītu tavam stāstam, es arī baudu taju virtuvi katru dienu un pat pēc 45 gadiem Tail
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Lasītāja jautājums » Lasītāja jautājums: reģistrēt laulību Taizemē?
Lasītāja jautājums: reģistrēt laulību Taizemē?
Cienījamie lasītāji!
Mums ir jautājums: vai manai taizemiešu sievai pēc tam būs problēmas, ja mēs reģistrēsim savu laulību Taizemē?
Mēs (mana sieva taizemiete un es) dzīvojam Nīderlandē gandrīz 10 gadus un esam precējušies vairāk nekā 9 gadus. Mēs esam oficiāli precējušies Nīderlandē. Tagad arī gribētu reģistrēt mūsu laulību Taizemē, lai arī tur mēs būtu likumīgi precējušies.
Mana sieva baidās, ka, piemēram, ja mēs to darīsim un es nomiršu, viņa var nokļūt nepatikšanās Taizemē. Pēc tam viņa tiek uzskatīta par "falangu". Viņa baidās, ka zaudēs arī Taizemes pilsonību. Pašlaik viņai ir Nīderlandes un Taizemes pilsonība.
Kas mums var palīdzēt šajā jautājumā?
Laba sveicieni
franču
Jūsu sieva zaudēs Taizemes pilsonību tikai tad, ja viņa to būs lūgusi Taizemes valdībai. Es nedomāju, ka daudzi cilvēki to dara, un, ja arī dara, tad bieži vien tāpēc, ka citādi viņi nevar uzņemties citu tautību.
Es sazinātos gan ar Taizemes vēstniecību Nīderlandē, gan ar Nīderlandes vēstniecību Bangkokā. Lai gan parasti ir otrādi (reģistrējiet taju laulību NL, nevis holandiešu laulības Taizemē), jūs nebūsiet pirmais un viņi var jums precīzi pateikt, kā rīkoties. Iespējams (faktiski 1% droši) Nīderlandes dokuments(-i) būs jātulko angļu valodā (Nīderlandē) un jālegalizē (Nīderlandes vēstniecībā) un pēc tam jātulko atpakaļ taju valodā un jālegalizē (Taizemes Ārlietu ministrijai). .
Tas viss maksā laiku un naudu, bet tā tas notiek.
Es dzīvoju Chiang Mai kopā ar savu draudzeni 12 gadus. Lai viņai tas būtu oficiālāk, es viņu apprecēju amfūrā 2012. gada decembrī. Nav problēmu, man tikai bija jāsniedz izziņa, ka neesmu precējusies Nīderlandē. Un domāt, ka tā ir jūsu problēma. Bet brauciet uz Taizemi atvaļinājumā un apprecieties Vatā. Taizemietis tam parasti piešķir lielāku vērtību nekā civillaulībai.
Dubultā pilsonība nav problēma. Jūsu sievai būtu prātīgi Nīderlandē pieteikties ID kartei – papildus pasei. Pēc tam viņa var izmantot savu Taizemes pasi + Nīderlandes ID karti, kad viņa dodas no Taizemes uz Nīderlandi. Un izmantojiet Nīderlandi savā Nīderlandes pasē/no tās.
Tad viņa var palikt Taizemē tik ilgi, cik vēlas, un tas ietaupa TBH 2.000 izceļošanas/atkārtotas ieceļošanas izmaksas.
Mana draudzene to dara jau gadiem.
Taizeme neizdod jautājumu par dubultpilsonību un atņems Taizemes pilsonību, ja tas tiks pieprasīts.
Cienījamie
Attiecībā uz šo tēmu man patiesībā ir arī jautājumi par šo, vai varbūt kāds var man sniegt labas saites / padomus par laulībām Taizemē.
Kas ir labākais
1) Apprecēties likumīgi Taizemē vai Nīderlandē
2) Ja jūs apprecējaties Taizemē (attiecībā uz taizemiešu tiesībām), vai jūs reģistrējat laulību Taizemē? Vai tas ir prātīgi rīkoties?
3) Ja apprecēsies, tai ir sekas taizemietei, ja viņa pārņem vīra vārdu kā uzvārdu (arī nākotne ar zemi/tiesībām) utt.
4) PS pēc laulībām es vēlos palikt ar viņu Nīderlandē (bet man nav vajadzīga papildu informācija par to, jo man ir pietiekami daudz…)
Gribētos dzirdēt. Pateicos jau iepriekš!
Dārgais Maikl!
Nav iespējams sniegt nepārprotamu atbildi uz jūsu jautājumiem, jo trūkst kādas informācijas: piemēram, par 1. jautājumu – Vai vēlaties precēties saskaņā ar Taizemes vai Nīderlandes tiesību aktiem?
Piemēram, Taizemē jūs nevarat apprecēties saskaņā ar Nīderlandes likumiem. Kopš 1. gada 2012. janvāra vairs nav iespējams precēties Nīderlandes vēstniecībā.
Ko tieši tu domā ar 2. jautājumu? Galu galā, ja jūs apprecēsities Taizemē, jūsu laulība tiks reģistrēta Taizemē. Pēc legalizācijas utt., jūs reģistrējat šo laulību Nīderlandē. Runa ir par tulkojumiem, zīmogiem un parakstiem.
3. reklāmas jautājums: manai taizemietei jau gadiem ilgi ir mans uzvārds, tas ir tulkots taju valodā, ir norādīts viņas Taizemes pasē, uz viņas Taizemes personas apliecības, ar šo vārdu viņa ir reģistrēta daudzās pārvaldēs, piemēram, pašvaldībā, slimokasē. , vadītāja apliecība utt. Viņas tiesībām Taizemē nav nekādas nozīmes. Viņa ir ļoti uzņēmīga un zem daudziem papīriem liek savu parakstu, tātad manu taizemiešu tulkoto uzvārdu. Daudzu cilvēku komentāros ir daudz indiešu stāstu, kuri domā, ka ir redzējuši kaut kur karājamies kleperi. Ir tādi, kas redz daudzus kleperus, īpaši savējos!
Visbeidzot, 4. jautājums: ja sakāt, ka pēc laulībām vēlaties palikt Nīderlandē kopā ar sievu, es pieņemu, ka viņa joprojām dzīvo Taizemē.
Ja plānojat precēties Taizemē, tad viss ir kārtībā. Skatīt 2. jautājumu. Neļaujiet sevi apmānīt. Nekas nemainās jūsu sievas juridiskajā stāvoklī pēc laulībām ar farangu, kā arī pēc tam, kad viņa nesīs viņa vārdu.
Tātad nē, pat ja viņa dosies dzīvot uz Nīderlandi kā sieva ar vīra vārdu.
Tas mainīsies tikai tad, ja viņa brīvprātīgi atteiksies no Taizemes pilsonības. Bet es vēl neesmu redzējis, ka taizemietis to darītu (kas nenozīmē, ka tā nenotiek.)
Ar cieņu un veiksmi, Rūdolf
Cienījamie francūži!
Mēs (taietiete un farangs vīrietis) esam precējušies saskaņā ar Nīderlandes likumiem un reģistrējam savu laulību, kad pārceļamies uz Taizemi. Man tam ir dažas priekšrocības: tā vietā, lai kontā būtu jāiegulda 800.000 400.000 THB, tas ir uz pusi mazāks, XNUMX XNUMX THB. Arī vieglāk iegūt vīzu. Jūs varat arī iegādāties automašīnu uz sava vārda, piemēram, ja jums ir dzeltenais buklets.
Arī tas nav gluži mazsvarīgi, ja laulība noiet greizi, tad arī jūsu uzkrātie īpašumi ir kopīpašums un tāpēc tie ir jādala, un jūs pats visu nezaudēsit.
Taizemiete identitātes ziņā vienmēr paliek taizemiete, ja vien viņa pati nepieprasa Taizemes pilsonības atcelšanu.
Īsāk sakot, man (mums) tikai priekšrocības.
Greetz, Cees
Hans, cik es zinu, arī Taizemē ir iespējams pirmslaulību līgumu noformēt pie advokāta. Pēc tam jūs parakstāt šo uz Aphur kopā ar laulības apliecību.
Atšķirība no holandiešu un taizemiešu laulībām ir tāda, ka, ja jūs laulāties Nīderlandē saskaņā ar īpašuma kopību, viss turpinās uz vienu cerību, ieskaitot to, kas jums jau bija iepriekš. Ja apprecaties Taizemē, iegūtais īpašums kļūst par kopīgu no laulības dienas. Tas var būtiski mainīt. Vai jūs gatavojaties pirkt māju kopā un nolikt to, piemēram, uz savas sievas vārda. Ja jūs to darāt pirms laulības, jums nav tiesību uz neko, ja jūs to darāt pēc laulības, jums principā vienmēr ir tiesības uz pusi laulības šķiršanas gadījumā.
Es patiesībā nezinu, cik lielā mērā HV Taizemē ir interesanta, jo jūsu īpašumi, kas jums bija pirms laulībām, tik un tā netika dalīti. Ja vien jūs to neieliekat atpakaļ mājā, piemēram. Varbūt ar peļņu no uzņēmuma utt. Bet par to būtu jājautā juristam.
Cienījamie francūži
Šis stāsts klīst jau ilgu laiku, bet es pats tam neticu.
Šī iemesla dēļ es arī apprecējos ar savu sievu taizemi Nīderlandē.
Es pats esmu Taizemē 13 gadus un dzirdu dīvainākos stāstus par šo.
Kas attiecas uz viņas Taizemes pilsonību, viņa to nevar zaudēt, tā paša iemesla dēļ
ka mēs nevaram kļūt par taju.
Piesakoties Nīderlandes pasei, tiešām netiek prasīts atteikties no Taizemes pilsonības (viņiem tas patiktu).
tad, ja tas būtu, vienkārši dodieties uz Taizemes vēstniecību un vienkārši piesakieties jaunai pasei (viņi par to neceļ).
Es neesmu juridiska persona, bet es domāju, ka šeit jūs noteikti saņemsit vairāk atbilžu. Ceru, ka varēju jums nedaudz palīdzēt.
Arī ļoti labs jautājums, un man arī interesē, kā tas tieši darbojas.
Ar cieņu, Ervin
Daži labojumi:
– Ārzemnieki var naturalizēties kā taizemietis, kas ir ļoti grūti: dokumentu kaudzes, augstas izmaksas, vispirms jāiegūst pastāvīgā dzīvesvieta uz dažiem gadiem, valodas prasības, gada kvota 100 cilvēku uz vienu izcelsmes valstspiederību utt.
– Taizemē dubultpilsonība nav problēma. Patiesībā Nīderlandē noteikums ir tāds, ka jums var būt tikai 1 pilsonība, ja vien jūs 1) nepieņemat savu vecāku pilsonību 2) nevarat atteikties no savas vecās pilsonības 3) esat precējies ar holandieti. 4) Pastāv ārkārtēja interese (trūkums), piemēram, mantojuma tiesību, zemes u.c. zaudēšana, kuras dēļ būtu nepamatoti jāatsakās no savas vecās tautības.
Tātad, cik es redzu, dubultpilsonībai nav nekā slikta. Es arī neko nevaru atrast par mīnusiem precēties ar ārzemnieku. Nīderlandei tas nav svarīgi, un es nekad neesmu dzirdējis, ka taizemieši zaudētu savas tiesības, ja viņi apprecētos ar ārzemnieku. Vai jums atkal ir mantojuma likums: ārzemniekam nevar būt zeme uz viņa vārda, tātad viņš nevar mantot. Bet tas nav tieši saistīts ar laulību vai dubultpilsonību.
Galvenais jautājums paliek: vai labāk ir vispirms apprecēties Taizemē un pēc tam reģistrēties Nīderlandē? Vai arī vispirms apprecēties Nīderlandē un pēc tam reģistrēt to Taizemē. Nedomāju, ka tas ir tas pats, tās pašas ķibeles ar aktu tulkošanu un legalizāciju, lai tos reģistrētu ārzemēs. Es dzīvoju Nīderlandē ar savu draudzeni, tāpēc, ja apprecēsimies, tad plāns ir pēc tam reģistrēt arī Taizemē (kad??). Saskaņā ar Nīderlandes likumiem viņa tikai saglabā savu pirmslaulības uzvārdu, tāpēc arī ar to nav nekādu problēmu, viņa Taizemē var vienkārši izlikties par (tīri) taizemieti ar taju pilsonību, vārdu utt.
Kāpēc viss tik grūti? Jūs varat precēties pirms likuma Nīderlandē un vēlāk arī precēties pirms likuma Taizemē. Kāpēc reģistrēt savu laulību Nīderlandē Taizemē? Vienkārši precējies katrā valstī, tu arī ballējies divreiz! Izņemot to, nekādu problēmu, jo neviens cits nezina, kas.
Manai sievai ir Taizemes un Nīderlandes pilsonība. Abu valstu pases. Nekad nekur netika lūgts atsaukt kādu no tautībām. Pirms diviem mēnešiem vēstniecībā Bangkokā tika pieteikta jauna Nīderlandes pase. Nekādu problēmu. Zemes reģistrācija bez problēmām.
Nepadari visu grūtāku, nekā tas ir!
Baku, es arī brīnos, no kurienes nāk visi tie pieaugušie ar tām pasakām. Es biju likumīgi precējusies Taizemē un arī reģistrējusies Nīderlandē. mana sieva nes manu vārdu, un mums jau 7 gadus bez problēmām pieder īpašums Taizemē. Mēs dzīvojam Nīderlandē.
Arī zemes reģistrācija nav problēma.
Apprecēties divreiz pirms likuma Taizemē arī nav problēma (lai gan ir cilvēki, kuri labprāt turpina izsmiet visu notiekošo.)
Ja vēlaties apprecēties Taizemē, jums jāiesniedz GBA izziņa, kurā norādīts, ka neesat precējies. Citā gadījumā tas saka, ka esat precējies.
Ja jūs patiešām vēlaties ballīti, apprecieties pirms Bhuda. Ļoti novērtēts!
Sveiks Bahus!
Ar ko es joprojām esmu iestrēdzis. mēs arī esam likumīgi precējušies gan Taizemē, gan Nīderlandē. Mums ir īpašums Taizemē.
Manai sievai ir Taizemes pase. Vai tā ir problēma, ja viņai ir arī Nīderlandes pase mūsu rīcībā.
Ko varam darīt, lai Holandes nat. pieprasīt.
Jau iepriekš pateicamies par jūsu atbildi
Vienkārši pieprasiet. Tāpat kā citur gan Bakusa, gan manā atbildē, Nīderlande parasti nepieļauj dubultpilsonību, taču ir izņēmumi: - piedzimstot no vecākiem, tā var pārņemt no viņiem tautības, - apprecoties ar holandieti, ārzemnieku. var paturēt savu pilsonību un holandietis var pieņemt partnera pilsonību, saglabājot holandiešu (ņemiet vērā, ka taizemieti naturalizēt ir gandrīz neiespējami, bet tas ir iespējams), - nesamērīga zaudējuma gadījumā, piemēram, mantojuma tiesību zaudēšana, zeme utt.
Tātad jūsu sieva var vienkārši naturalizēties, ja viņa ir dzīvojusi Nīderlandē 3 gadus (Rutte 2 vēlas tos 7 gadus, tagad standarts ir 5 gadi) un ir integrēta.
Zie ok: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/nederlandse-nationaliteit/dubbele-nationaliteit un ekspertiem ar pieredzi un zināšanām, cita starpā no juristiem: http://www.buitenlandsepartner.nl .
Viņas tiesības Taizemē nerada bažas. Taizeme atļauj DN. Tātad viņa joprojām var paturēt un iegādāties zemi. Viņa vienkārši tiek uzskatīta par taizemiešu, tāpat kā Taksinu un Abhisitu ar vairākām tautībām.
Iepriekšējā atbildē es citēju 2008. gada pilsonības likumu, taču ar nepareizu saiti. Lūk, īstais!!!!
http://www.refworld.org/pdfid/4a54695f2.pdf
vienkārši palieciet laulībā Nīderlandē un ļaujiet savai sievai vienmēr saglabāt Taizemes pilsonību. Nāves gadījumā viņu patiešām var raksturot kā Farangu, kas nozīmē, ka viņa nevar mantot īpašumu Taizemē. Turklāt uzmanieties, jo Taizemē pēkšņi tiek mainīti vairāki likumi par sliktu.
Sastādiet testamentu ar labu juristu, tas novērsīs daudz nepatikšanas.
Ja jums ir bijusi laba dzīve ar savu partneri, jūs vēlaties atstāt viņu labi aprūpētu !!!!!!!!!!!! Vai nē??????????
Džonijs
Cienījamais Jans Veenman!
Tas ir ārkārtīgi patiesi no jūsu puses, aicinot sievu pēc nāves atstāt labi aprūpētu. ES piekrītu. Tomēr, ja jūs nomirstat, nav tā, ka jūsu taizemiešu sieva pēkšņi tiek uzskatīta par farangu. Tām 2 lietām nav nekāda sakara viena ar otru. Viņai nav jāuztraucas par nepatikšanām ar jebkādu mantojumu Taizemē.
Ar cieņu, Rūdolf
Sveiki, Bacchus,
Kā var apprecēties abās valstīs?
Ja jūs jau esat precējies Nīderlandē, jums joprojām ir jāņem līdzi dokumenti, ka esat neprecējies attiecībā uz ģimenes stāvokli. Vai arī jūs varat vienkārši apprecēties vēlreiz, ja jau esat precējies?
Ja apprecaties Nīderlandē, kāds zina, cik ilgs laiks paies, līdz saņemsiet (iespējams, starptautisko) laulības apliecību. Vai šie mēneši ir darba vai darba dienas?
Ja es visu izlasu šādi un mana draudzene/sieva paliek Nīderlandē, tad pats par sevi saprotamākais ir precēties Nīderlandē. Jo ar laulības apliecību juridiski der arī Beļģijā vai Vācijā. Vai tas ir pareizi? BVD
Tikai labas plānošanas jautājums. Vispirms piesakieties ģimenes stāvokļa apliecinājumam, pēc tam apprecieties Nīderlandē un pēc tam Taizemē (vai otrādi) juridiski noteiktā laika posmā.
Taizemes dubultpilsonība ir aizliegta ar likumu. Sievietes, apprecoties ar ārzemnieku, principā zaudē Taizemes pilsonību. Laulātā nāves vai šķiršanās gadījumā viņi var atkārtoti pieteikties Taizemes pilsonībai. Tas arī ir noteikts likumā.
Manai sievai ir dubultpilsonība (neskatoties uz to, ka viņa ir precējusies), un mēs zinām arī citas sievietes ar dubultpilsonību. Nevienam no viņiem nekad nebija nekādu problēmu. Protams, tas nav garantija nākotnei. Es nedomāju, ka Taizemes valdība gūst labumu no pilsonības vai spēju atņemšanas.
Cienījamais Bacchus, 3 rindkopās jūs esat pilnīgi no ceļa. Es patiesībā neesmu pieradis pie jums, ņemot vērā jūsu iepriekšējās nopietnās atbildes uz daudziem ierakstiem.
Ja jums ir GBA izdruka no pirms laulībām, precieties likumīgi Nīderlandē, pēc tam dodieties uz Taizemi saskaņā ar plānu un apprecieties tur ar attiecīgo GBA izdruku, kas tādējādi ir novecojusi un vairs nesatur pareizos faktus un jūs to darāt apzināti, tad, maigi izsakoties, man tā nešķiet pareiza rīcība. Pat krimināli?
Tāpat nav saprotams jūsu apgalvojums, ka sievietes zaudē Taizemes pilsonību pēc apprecēšanās ar ārzemnieku un ka viņas var atgūt šo Taizemes pilsonību pēc šķiršanās vai vīra nāves. Nav nekādas jēgas! Par laimi, jūs atspēkojat savu apgalvojumu, atsaucoties uz savu sievu (un citiem).
Ar cieņu, Rūdolf
Cienījamais Khan Rūdolf!
Jums ir taisnība, tas, ko es rakstu pirmajā rindkopā, nav pareizais veids. Es nopietni šaubos, vai tas ir sodāms, jo jūs apprecējat vienu un to pašu personu abās valstīs. Tātad par krāpšanu nav ne runas, vairākkārt tā ir neveikla nolaidība. Es to rakstīju apzināti, jo cilvēki vienmēr redz pārāk daudz lāču uz ceļa, kā es arī minēju savā iepriekšējā atbildē.
Attiecībā uz dubultpilsonību tālāk ir Taizemes tiesību aktu pants.
PILSONĪBA: Pilsonības likumi ir balstīti uz 1965. gada Pilsonības likumu ar grozījumiem Nr. 2 AD 1992 un Grozījums Nr. 3 AD 1993.
DIVPILSONĪBA: NAV ATZĪTA. Izņēmumi:
Bērns, kas dzimis ārzemēs taizemiešu vecākiem, kurš iegūst dzimšanas ārvalsts pilsonību, var saglabāt dubultpilsonību līdz pilngadības (18) sasniegšanai. Šajā brīdī personai ir jāizvēlas, kuru pilsonību saglabāt.
Taizemiete, kura apprecas ar ārzemnieku un iegūst vīra pilsonību, tehniski zaudējusi Taizemes pilsonību. Ja laulība beigsies ar nāvi vai šķiršanos, Taizemes pilsone varētu atgūt Taizemes pilsonību. Šī ir neoficiāla dubultpilsonība, kas paredzēta Taizemes sieviešu aizsardzībai.
Šis pēdējais raksts, iespējams, ir arī iemesls, kāpēc Taizemes valdība neko nedara, lai pārbaudītu visu un, iespējams, izņemtu nelegālās tautības.
Tāpēc manai sievai ir 2 tautības un 2 pases. Lai padarītu to vēl grūtāku vai interesantāku; 2 pases ar dažādiem nosaukumiem, jo neesam precējušies Nīderlandē un esam Taizemē.
Tātad izlidot no stūra nav pārāk slikti, vai arī esmu kaut ko palaidis garām?
Paldies, ka kvalificējāt citus manus komentārus. Manā dabā nav arī muļķību pārdošana, lai gan es to dažreiz daru, apzināti vai nē. Tas ir vairāk saistīts ar dažkārt nogurdinošo reakciju norisi.
Dārgais Bacchus,
Divas nobeiguma piezīmes: 1. Frāze: “Taizemes sieviete, kura apprecas ar ārzemnieku un iegūst vīra pilsonību…….”, nozīmē: “Taizemiete, kura apprecas ar ārzemnieku un iegūst viņa pilsonību……”. Teksts norāda uz aktīvu darbību, nevis pasīvu iegūšanu. Tādējādi tekstā absolūti nav teikts, ka taju sieviete iegūst vīra pilsonību, apprecoties ar viņu. Izmantojot šādus tekstus, ir svarīgi iegūt plašākas zināšanas angļu valodā un tiesību aktos, kad runa ir par to interpretāciju. Ja tas nav pieejams, nesniedziet nekādus paskaidrojumus, jo tas radīs pārpratumus un nemierus.
Visbeidzot, tāpēc, ka jūs to prasāt: 2. ja esat likumīgi precējies Taizemē, tad jums saskaņā ar likumu ir pienākums ierasties pie savas pašvaldības biroja kases, kad jūs un jūsu sieva esat ieradušies dzīvot Nīderlandē kā precēti pāri. Ja esat likumīgi precējies Taizemē, jūs esat likumīgi precējies arī Nīderlandē, un jums ir jāreģistrē laulība. Interesanti, kāpēc un kāpēc ne?
(Ja vien jūs neapprecējāties par Butu Taizemē, bet tad visa diskusija jums paiet garām.)
Cerams, ka es tev no ceļa dabūju dažus lāčus!
Ar cieņu, Rūdolf
Moderators: Jūs tērzējat. Lūdzu, beidziet šo diskusiju.
Un tad tas, lai parādītu, cik labi darbojas Nīderlandes birokrātija. Esmu likumīgi precējusies Taizemē. Es gribēju to reģistrēt Nīderlandē pirms gadiem, kā nepieciešams, ja jūs tur dzīvojat. Divas reizes man prasīja citus papīrus pārbaudei. Otrajā reizē jautāju, vai viņi atmaksās man ceļa izdevumus uz Taizemi un nodevas, kas tur jāmaksā. Tātad viņi to nedarīja, es arī saņēmu atbildi. Tad es to vienkārši atstāju. Nekad neko neesmu dzirdējis, neko vairs neesmu redzējis. Es domāju, ka tas ir svarīgi tikai mantojuma tiesībām.
Moderators: Tas attiecas arī uz jums, tagad tas ļoti atgādina tērzēšanu. Lūdzu, slēdziet diskusiju.
Moderator, lūdzu, noskaidrojiet neskaidrības, pretējā gadījumā cilvēki pārpratīs labi domāto informāciju.
Likums burtiski saka:
Dubultās pilsonības netiek atzītas, izņemot sievietes, kuras iegūst citu pilsonību laulībā ar ārzemnieku (aktīvu vai pasīvu?). Ja laulība izbeidzas nāves vai šķiršanās dēļ, sieviete var atkārtoti pieteikties Taizemes pilsonībai. Šī ir neoficiāla dubultpilsonība, kas paredzēta Taizemes sieviešu aizsardzībai.
Tādā mērā.
Cienījamais Bahus, cik vecs ir tas raksts? Fakts, ka ir minēta tikai taizemiešu sieva, liecina, ka tas ir antīks un novecojis tiesību akts, kā noteikts Taizemes pilsonības likumā BE 2508, kas grozīts ar likumu BE 2535 Nr. 2 un 3 (1992)” runā tikai par taizemiešu sievu, bet 2008. gada pilsonības likumā par “vīriešu vai sievieti”.
Pilsonības likums, (Nr.4), BE 2551 (=2008. gads)
2. nodaļa. Taizemes pilsonības zaudēšana.
(...)
13 sadaļa.
Vīrietis vai sieviete ar Taizemes pilsonību, kas apprecas ar ārvalstnieku un var iegūt sievas vai vīra pilsonību saskaņā ar likumu par sievas pilsonību
vai viņas vīrs, ja vēlas atteikties no Taizemes pilsonības, var iesniegt paziņojumu par savu nodomu kompetentajai amatpersonai saskaņā ar Ministrijas noteikumos noteikto formu un veidā.
Avots: http://www.refworld.org/pdfid/506c08862.pdf
Šis fragments uzreiz parāda, ka taizemietis (m/f), apprecoties ar ārzemnieku, var atteikties no Taizemes pilsonības, taču viņam tas nav jādara. Var tikt saglabāta dubultpilsonība un līdz ar to arī tiesības. Tāpēc tas, ka jūsu NL-TH laulība ir reģistrēta Taizemē, Fransam vai viņa sievai nedrīkst radīt nekādus zaudējumus. Tātad viņi var vienkārši reģistrēt laulību Taizemē.
Dārgais Rob, jums patiešām ir jaunāka versija. Es izmantoju ASV valdības ziņojumu par 2001. gada (starptautiskajiem) pilsonības likumiem. Turklāt, lasot jūsu rakstu, ne tikai pievienoju vienādas tiesības vīriešiem, bet arī juridiskā satura ziņā maz ir mainījies.
Starp citu, paldies, ka norādījāt uz to. Es dažreiz izmantoju šāda veida informāciju citiem mērķiem.
Bacchus,
Varbūt es to pārlasu, bet man pietrūkst formalitātes.
Varbūt taizemietei pēc likuma ir jāatsakās no pilsonības, bet, ja jūs apprecējaties Nīderlandē, tam nav nekāda sakara ar pilsonību. Ja viņai ir uzturēšanās atļauja, jūs varat precēties Nīderlandē, taču viņa nav Nīderlandes pilsone integrācijas dēļ, lai gan viņa dzīvo Nīderlandē. Tāpēc viņai nekad nav jāatsakās no Taizemes pilsonības, kad viņa apprecas, jo tas padarītu viņu par bezvalstnieku.
Tas būtu aktuāli tikai tad, ja viņa pieteiktos Nīderlandes pilsonībai pēc dažiem gadiem, nevis ātrāk.
Cienījamais BA, jūsu teiktais ir pilnīgi pareizi. Nīderlandē, stājoties laulībā, nav nepieciešams atteikties no pilsonības. Taču ir valstis, īpaši arābu (musulmaņu) valstis, kur kā ārzemnieks nevar precēties ar rezidentu, ja nepiekrīti tai pašai reliģijai vai nav vienas valstspiederības.
Kopš 1997. gada Naturalizācijas likums Nīderlandē nosaka, ka, piesakoties uz Nīderlandes pilsonību, ir jāatsakās no citām pilsonībām. Tomēr tajā pašā likumā ir noteikti daudzi izņēmumi, piemēram, ja izcelsmes valsts to neatļauj vai, piemēram, tas rada būtiskus finansiālus zaudējumus īpašuma zaudēšanas dēļ (kā tas ir iespējams Taizemē). Tāpēc Nīderlandē, neskatoties uz šiem tiesību aktiem, vairāku valstspiederību skaits joprojām palielinās.
Es apprecējos ar taizemieti Taizemē, un viņa joprojām ir 100% taizemiete. Nav jēgas, ka viņa zaudē Taizemes pilsonību. Mēs varam reģistrēt šo laulību Nīderlandē. Precēties divreiz nav iespējams, ja vien tas nav paredzēts baznīcai. Kad viņa gribēja pieņemt manu uzvārdu, viņai teica, ko tas nozīmē. Cita starpā viņas māja un viņai piederošie zemes gabali, pase, ID karte, bankas kartes, autovadītāja apliecība un tas, kas nav jākoriģē. Tāpēc mēs tikai apskatījām šo. Apprecoties ar ārzemnieku, viņa saglabā tās pašas tiesības. Un man joprojām nav tiesību. Testaments nav jāsastāda juristam. Viņš zinās tikai to, kas jāiekļauj pareizi.
Cienījamie Hans,
Jums ir taisnība, sakot, ka manis piedāvātā procedūra var nebūt pilnīgi pareiza. Taču nekādas bigāmijas, kā tu saki, nav, jo tu apprec vienu un to pašu sievieti! Jūs to darāt tikai 2 dažādās valstīs. Nešķiet tik problemātiski, kā man šķiet.
Ar juridisko termiņu es nedomāju periodu starp 2 laulībām, bet gan periodu, kurā dokumenti paliek juridiski derīgi un līdz ar to ir izmantojami.
Attiecībā uz dubulto pilsonību es atsaucos uz savu atbildi Khun Rudolf, kur es pieminu tiesību aktu šajā sakarā. Tas liecina, ka dubultpilsonība vai vairākkārtēja pilsonība netiek atzīta.
Mēs esam oficiāli precējušies NL, bet mana sieva ir saglabājusi savu uzvārdu.
Mēs dzīvojam Taizemē un reģistrējām laulību Taizemē. Es neatceros, kāpēc, bet manas sievas valsts paliek uz viņas pirmslaulības uzvārda un arī viņas ID karte.
Tātad viņa var arī nopirkt zemi, vismaz, ja es to naudu darīšu, uz viņas ģimenes vārda.
Cienījamais Tjamuk,
Sieviete, kas precējusies ar holandieti, arī NAV zaudējusi savas tiesības pagātnē pēc šīs laulības reģistrēšanas Taizemē. Jūs šeit pieļaujat kļūdu, jaucot vārdu laulība ar tautības jēdzienu. Tāpēc jūsu meita var turpināt pirkt papildu zemi. Viņa nezaudēja Taizemes pilsonību apprecoties ar farangu. Pat ne reģistrējot šo laulību Taizemē. Ja vien viņa pati neatteiksies no Taizemes pilsonības.
Kas attiecas uz tava kaimiņa māsu pāri ielai, kura apprecējās ar japāni: viņa nopirka zemi un nodeva to uz kaimiņa bērnu vārda. Īsāk sakot: tante pērk zemi saviem brāļa dēliem/māsām. Kāds tam sakars ar viņas laulību ar japāni??? Viņai vienkārši ir lielas simpātijas pret tiem bērniem!
Fransa jautājums, vai sievai pēc tam nebūs problēmas, ja viņi reģistrēs laulību Taizemē? Jūs atbildat uz šo jautājumu ar pretjautājumu par reģistrācijas lietderību. Manuprāt, Franss pats izlemj, kas viņam ir jēga.
Kas attiecas uz dubultpilsonību, tā ir taisnība, ka tās iegūšana drīz nebeigsies: tas nemaz nav galvenais. Tiek apspriesta dubultās pilsonības reģistrācija. Dubultā pilsonība turpinās, piemēram, pēc dzimšanas. Vai arī izmantojot kursus un eksāmenus un iegūstot Nīderlandes pasi. Kas mainās, ka pašvaldība vairs nereģistrē abas tautības dzimšanas reģistrā resp. GBA. Kādam tiks lūgts izvēlēties. Bet viņi patur abas pases/tautības. Tā tas ir, un ne savādāk. Turklāt tas vēl nav tik tālu.
Uz ko vai uz ko un cik bieži kāds reaģē, tā ir viņu pašu izvēle un brīvība. Svarīgi ir tas, vai tiek sniegta pareiza informācija. Tas nozīmē, ka divus notikumus nevar saistīt viens ar otru pēc definīcijas. Un noteikti ne Taizemē. Tas izvairās no jums un mums no precīzākiem novērojumiem un ieskatiem. Pat ja visu mūžu esat dzīvojis Taizemē. Jūsu meitas situācijai, kurā viņa vairs nevar iegādāties zemi Taizemē, ir citi iemesli, nevis fakts, ka viņa ir precējusies ar farangu. Un tas man ir svarīgi. Nepareiza uztvere no jūsu puses.
Turklāt Taizemē nav tādas lietas kā zemesgrāmata. Savukārt “komidien” ir Taizemes pašvaldības biroja nodaļa, kurā tiek reģistrēti zemes pārdošanas un pirkšanas darījumi un tiek maksāti nodokļi. Šādā birojā tiek minēti daudzi iemesli, lai kompensētu Taizemi no turpmākām laulāto prasībām laulības šķiršanas un nāves gadījumā vai citādi. Ir daudz motīvu, lai zemes pirkšanu nenoliktu savā vārdā, bet gan izmantotu, piemēram, ģimenes locekli. Tomēr nav nekāda sakara ar to, ka taizemiete pēc apprecēšanās ar ārzemnieku zaudētu tiesības, nemaz nerunājot par rīcībnespējīgu. Par to arī ir diskusija. Palieciet uz ceļa!
Es apprecējos 2005. gadā Taizemē un legalizēju to Beļģijā.
Viss manas sievas īpašums nekustamajos īpašumos (mājas, dzīvokļi) bez problēmām paliek 100% viņas īpašumā.
Pagājušajā gadā mēs nopirkām zemi Čiangmai un šai reģistrācijai, tāpēc pēc laulībām ar farangu man bija jāparaksta dokumenti reģistrācijas birojā Čiangmai, ka visa “nauda”, kas nepieciešama šīs zemes iegādei, ir PILNI no manas sievas, tāpēc man nebija naudu.
Tātad pēc reģistrētas laulības Taizemē joprojām ir iespējams, ka Taizemes pilsonis (vīrietis vai sieviete) joprojām var iegādāties īpašumu, JA farangs apstiprina, ka pirkuma nauda ir PILNĪBĀ 100% no Taizemes pilsoņa.
Reģistrēta laulība man dažreiz sniedz dažas priekšrocības: Yellow Tabian Ban, kas dod tiesības viegli iegūt, piemēram, Taizemes autovadītāja apliecību un DAŽĀS vietās maksāt tādas pašas ieejas maksas kā Taizemes pilsoņiem.
janvāris,
Man ir arī "dzeltenā grāmata", Taizemes autovadītāja apliecība un uzrādot to es maksāju "taju" tarifus atrakcijās utt. Tātad precēties nav nepieciešams.
Taizemietim, kurš ir precējies ar ārzemnieku, pieder zeme Taizemē
Pēdējās nedēļās ir notikušas daudzas diskusijas par zemes īpašuma tiesību spēkā esamību tiem Taizemes pilsoņiem, kuri ir precējušies ar ārzemniekiem. Strīdi izriet no apgalvojumiem, ka visi Taizemes pilsoņi, kuri ir precējušies ar ārzemniekiem, tiks pakļauti Zemes departamenta iestāžu uzraudzībai. Tas ir saistīts ar faktu, ka viņu tiesības uz īpašumtiesībām uz savu mājokli var tikt anulētas, ja viņi tiek uzskatīti par ieceltiem laulātajiem ārvalstniekiem. Tas tiktu pierādīts, ja Taizemes valstspiederīgais nevar pierādīt, ka viņam ir pietiekami daudz līdzekļu pirkuma veikšanai.
Ārvalstu laulāto īpašumtiesību likumu vēsture
Lai sniegtu kādu kontekstu šim jēdzienam, kad laulātais taizemietis iegādājas īpašumu Taizemē, pārim ir jāiesniedz Zemes departamentam kopīgs rakstisks paziņojums, kurā norādīts, ka pirkumam paredzētā nauda ir “atsevišķs īpašums” vai “personiskais īpašums”. Taizemes pilsonis, kā noteikts Taizemes Civilkodeksā un komerckodeksā. Tas pēc būtības nozīmē, ka ārzemju laulātajam nākotnē nebūtu tiesību vai pretenziju uz šo īpašumu. Šis regulējums faktiski ir spēkā kopš 1999. gada, kad Iekšlietu ministrija izdeva Deklarācijas vēstuli, un tāpēc tas nav tikai atklājums. Daudzi ārzemnieki šeit, kuri ir precējušies ar Taizemes pilsoņiem, ir labi informēti par šo prasību.
Parasti viss īpašums, ko vīrs un sieva iegādājās pēc laulībām, tiek uzskatīti par “laulāto mantu” vai “kopienas īpašumu”, un nāves vai šķiršanās gadījumā vīrs un sieva tiktu sadalīti vienādās daļās. Tomēr dāvanas vienam laulātajam tiek uzskatītas par laulātā “atsevišķo īpašumu”. Šeit atkal ir labi zināms, ka īpašuma iegāde tiek uzskatīta par Taizemes laulātā “atsevišķo īpašumu” vai “personīgo īpašumu”. Tas nav nekas neparasts, ņemot vērā gadījumu, kad ārzemniekiem, izņemot noteiktus nosacījumus, nevar piederēt zeme Taizemē.
Problēma strīdā
Tā kā tas tā ir, jautājums paliek. Tā kā tas tiek uzskatīts par dāvanu taizemiešu laulātajam, iestādēm šķiet grūti apgalvot, ka nauda, kas tika izmantota īpašuma iegādei, tika piešķirta taizemiešu laulātajam kā kandidātam. Šķiet nepraktiski jebkurai valsts amatpersonai noteikt, vai šādi līdzekļi patiešām tika doti kā dāvana vai ar viltu, lai iegūtu īpašumā.
Izņēmumi attiecībā uz ārvalstu pilsoņu īpašumtiesībām
Noteikums, kas paredz, ka taizemiešu laulātajam ir pilnas īpašumtiesības uz zemi, attiecas uz visiem Taizemes laulātajiem vai ārzemniekiem, pat ja laulība noslēgta citā valstī vai ja laulība ir saskaņā ar parasto likumu.
Tomēr noteikums attiecas tikai uz zemi, un šim noteikumam ir vairāki izņēmumi:
•Uz zemes esošās ēkas un fiziskās būves var piederēt ārzemniekiem. Tas nozīmē, ka, ja taizemietis un ārzemnieks pērk zemi ar māju, pāris varētu sadarboties ar juristu, lai piešķirtu ārzemniekam tiesības uz māju;
•Ārzemniekiem var piederēt līdz 49% īpašumtiesību uz kooperatīviem, ja tiek izpildītas vairākas prasības; un
• Ārzemniekam var piederēt zeme, izmantojot vairākus reģistrētus instrumentus, piemēram, nomas līgumus, apbūves tiesības vai lietojuma tiesības, ja nepieciešams.
Šā likuma juridiskais pamatojums
Šī noteikuma pamatojums, kas nodrošina, ka Taizemes laulātajiem pieder 100% zemes, pastāv, jo ārzemniekiem parasti nevar piederēt zeme Taizemē. Taizemē valda zināma ksenofobija attiecībā uz zemes īpašumtiesībām. Šis aspekts šeit nav strīdīgs, jo nav nekas neparasts jaunattīstības valstīs, piemēram, Taizemē, aizsargājot savas tiesības uz zemi. Tomēr jautājums ir par Taizemes pilsoņa pamata nacionālistiskajām tiesībām iegūt īpašumu savā valstī neatkarīgi no tā, ar ko viņi vēlas apprecēties.
Tā kā laulībai ir jābūt divu personu savienībai, ir nepraktiski uzskatīt, ka viens laulātais nevar dot labumu otram, jo var šķist, ka viņi darbojas kā kandidāts. Patiešām, Taizemes tiesību akti gan Civilkodeksā, gan Komerclikumā, gan Zemes kodeksā pieļauj un atzīst dāvanu laulātajam jēdzienu. Jebkurš jēdziens, kas atspēko šādas tiesības, ir sastopams tikai izņēmuma gadījumos, piemēram, nepamatotas iedzīvošanās gadījumos. Taču obligātā prasība zemes pārvaldē parakstīt deklarācijas vēstuli, kurā norādīts, ka īpašums pilnībā piederēs Taizemes pilsonim, jebkurā gadījumā apgrūtinātu šādu gadījumu pierādīšanu. Šķiet, ka galu galā zeme joprojām piederēs Taizemes pilsonim. Tā kā varas iestādes jau ir veikušas nozīmīgus pasākumus, lai nodrošinātu, ka tas tā ir, šķiet, ka Taizemes zemes kodeksa būtība nekādā veidā nav apieta, ja taizemietis, kas precējies ar ārzemnieku, vēlas iegādāties īpašumu ar laulātā dāvinātiem līdzekļiem.
Dārgais Jan,
Jūs ielīmējat lielu teksta daļu angļu valodā, nenorādot avotu, atbildot uz jautājumu, vai taizemiešu sievai ir nelabvēlīgas sekas, reģistrējot Nīderlandē noslēgtu laulību Taizemē? Taču teksts ir par zemes īpašumtiesībām. Vai jūs joprojām varētu pateikt, kāda, jūsuprāt, ir saistība starp jautājumu un teksta saturu un kāpēc jūs ievietojāt tekstu? Plus atsauce uz avotu?
Paldies un cieņu, Rūdolf
Cienījamie francūži!
Jūsu sievai nekas nemainīsies, ja laulību reģistrēsiet Taizemē. Viņa saglabās savu Taizemes pilsonību un tāpēc var vienkārši iegādāties zemi.
Kad jūs nomirstat, viņas juridiskais stāvoklis paliek tieši tāds pats.
Citādi būs, ja viņa labprātīgi atteiksies no tautības, bet neviens to nedara un negrib.
Es pats esmu oficiāli precējies Taizemē likuma dēļ, un Nīderlandē viss ir tulkots, legalizēts un legalizēts. Tātad esmu likumīgi precējusies gan Taizemē, gan Nīderlandē.
Ar cieņu, Bangkoka
Kas tad ir taisnība, tas, ka cilvēki saka, kamēr tas nav bijis valdības avīzē, situāciju nemaina.
Pareizi. Nīderlandes likumi un vispārējie administratīvie pasākumi (AMvB) parādās Staatsblad. Turklāt ir iekļauti apturēšana, anulēšana un karaļa dekrēti attiecībā uz likumu stāšanos spēkā.
Likumi un noteikumi stājas spēkā tikai pēc publicēšanas Staatsblad.
Tieslietu ministrs ir atbildīgs par Staatsblad publicēšanu.
Tas ir saistīts ar faktu, ka Likumam ir jāzina likums. Līdz ar to pirmā valsts publikācija - no šī brīža likums attiecas uz visiem.
Tagad jūs runājat par Nīderlandes Oficiālo Vēstnesi, bet es domāju Taizemes Oficiālo Vēstnesi.
Viņa man to pastāstīja pēc tam, kad viņi bija reģistrējuši laulību Taizemes vēstniecībā. Tas netiek nodots tālāk, jo, ja tas ir publicēts (Taizemes) oficiālajā izdevumā, jums var rasties problēmas ar zemes iegādi un citām tiesībām.
Cilvēki ir precējušies tikai par Bhudu Taizemē.
Es nevaru droši pateikt, vai tas viss ir taisnība.
Cienījamais Khun Rūdolf!
Man ir Taizemes draudzene un es vēl neesmu precējusies (ģimenes stāvoklis: viena).
Es vēlos viņu apprecēt un doties uz Vāciju, jo dzīvoju netālu no Vācijas robežas, un, īsi sakot, es vēlos aiztaupīt viņu no visām grūtībām, kas saistītas ar izvairīšanos no MVV. Ja viņa Vācijā saņems 5 gadu ES pasi, viņai būs pietiekami daudz laika, lai apgūtu holandiešu valodu un lai viss noritētu raitāk un mēs būtu kopā. Man ir svarīgi, lai tas būtu tik vienkārši:
1) vai Nīderlandē ir vieglāk apprecēties nekā… vai
2) Taizemē ir vieglāk apprecēties.
Ar to es domāju visas formas / legalizāciju / tulkojumus, izmaksas utt.
Ko jūs man iesakāt, lai tas mums būtu pēc iespējas vieglāk.
Apprecēties Taizemē vai precēties Nīderlandē?…
BVD un paldies par visu noderīgo informāciju, ko šeit lasīju! Paldies!
Dārgais Maikl!
Nav iespējams atvest savu partneri uz Nīderlandi bez MVV. Tas, pirmkārt. Jūs un jūsu partneris no tā nevar izvairīties. Tas ir jauks mērķis, bet ne reāls. Pavadiet savu laiku, naudu un enerģiju rūpīgai sagatavošanai, nevis žagas pret noteikumiem. Tik un tā tu neuzvarēsi.
Ja vēlaties apbraukt cauri Vācijai, jūs saskarsities ar to pašu stāstu. Vācija arī lūdz viņu iemācīties vācu valodu, un viņai tas ir jāuzrāda Vācijas vēstniecībā vai konsulātā, piesakoties vīzai. Pēc integrācijas Vācijā jūs lūdzat viņu darīt to pašu attiecībā uz Nīderlandi. Skatiet vācu Min van BUZA vietni: http://www.auswaertiges-amt.de/DE/Infoservice/FAQ/VisumFuerD/Uebersicht.html?nn=350374
Kas attiecas uz dokumentu tulkošanu un legalizāciju: jūsu draudzenei noteiktā laikā būs jāiztulko un jālegalizē vairāki papīri IND labā. Tos pašus dokumentus vēlāk varat izmantot rātsnamā laulības reģistrācijai. Izmaksas jau ir radušās. Tā mēs ar sievu toreiz darījām. Apprecēties Taizemē nozīmē, ka jūs joprojām vērsieties pie dažādām iestādēm ar vairākiem personas dokumentiem. Maksā laiku un naudu. Un tas bija tavs jautājums.
Ar cieņu, Rūdolf
Tas nav pareizi Rūdolfs, ir tāda lieta kā ES maršruts (Beļģijas maršruts, Vācijas maršruts utt.). Īsāk sakot, tas nozīmē, ka jūs izmantojat ES tiesības. Tie agrāk bija stingrāki trešo pušu (= ārpus ES) valstspiederīgajiem. Tikmēr valsts tiesību akti ir stingrāki saviem pilsoņiem savā valstī ar ārvalstu partneri. Taču valstis var izvirzīt stingrākas prasības saviem iedzīvotājiem, eiropiešus (ikvienu, kam nav attiecīgās ES valsts pilsonības) “aizsargā” šie ES līgumi. Ja jūs kā Nīderlandes pilsonis pārceļaties pāri robežai, piemēram, uz Beļģiju, jums nav jāatbilst Nīderlandes ienākumiem, integrācijas un citām prasībām. Vairāk informācijas plkst http://www.buitenlandsepartner.nl sadaļā Beļģijas maršruts (rokasgrāmata).
Bet mēs tagad novirzāmies no tēmas. Es atstāšu šo svarīgo labojumu, ja moderators atļaus.
Nīderlandē varētu precēties ar īstermiņa vīzu, taču laicīgi jāklauvē pie pašvaldības durvīm, jo nāksies taisīt M46 fiktīvo laulību. Tas var ilgt līdz 2 mēnešiem (papīrfabrikas civillietas, IND, ārvalstnieku policija). Tāpēc savlaicīgi informējiet savu pašvaldību! Jūs varat palikt VKV ne ilgāk kā 90 dienas.
Ir iespējams arī precēties Taizemē, tad arī pēc tam varat reģistrēt laulību Nīderlandē (viņi arī veic fiktīvo laulību izmeklēšanu M46) un pēc tam reģistrēt to Landelijke Taken Hāgā. Tad jūs vienmēr varat pieprasīt jaunu paziņojuma dokumentu no Hāgas. Ar šiem dokumentiem jeb taju (tulkots un legalizēts angļu valodā) jūs varat arī pierādīt savu laulību Vācijā, cita starpā. Sīkāku informāciju skatiet Beļģijas maršrutu rokasgrāmatā. Man nav pieredzes, tāpēc sīkākai informācijai jāskatās minētajā interneta adresē. Veiksmi!
Cienījamais moderator, pēdējais komentārs stāsta pabeigšanai!
Beats. Ir iespējama Beļģijas (vai Vācijas – vai ES – ) maršruts. Šī maršruta trūkums var būt tas, ka vietējās amatpersonas nav informētas par Eiropas noteikumiem. Lai gan teorētiski tā ir vienkārša procedūra, tā var būt sarežģīta atbildīgā darbinieka zināšanu trūkuma dēļ. Ir valdības (tostarp Nīderlande), kas īsteno atturēšanas politiku un neatvieglo ES maršruta lietotājiem, lai gan tas ir pretrunā ar Eiropas noteikumiem.
Nīderlandē ir zināms, ka IND kā izpildinstitūcija īsteno aktīvu atturēšanas politiku.
Kopumā šāds maršruts nav viegls. Jābūt precējusies, jāīrē māja, jādzīvo tur ilgāk, 6 līdz 8 mēneši, jāpiesakās Vācijas imigrācijas dienestā un jāpieprasa uzturēšanās atļauja savam partnerim. Lai to izdarītu, jums jāpierāda, ka jums ir pietiekami ienākumi, jāiztulko laulības apliecība un jāapstiprina notariāli, kā arī jūsu partneris ir jāapdrošina.
Un tad cīņa ar IND.
Katrā ziņā veiksmi un spēku. Ar cieņu, Rūd