Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- Lenaerts: Dārgais, es vakar devos uz imigrāciju pieteikties pensijas vīzai, ļoti draudzīgi cilvēki un viņi ātri palīdzēja
- AAD: Es pērku savu kafiju Lotus. Pievienojiet tējkaroti šīs kafijas siltam ūdenim un izbaudiet
- Berbods: Skaists stāsts Līvens un daudzējādā ziņā atpazīstams. Pēdējos gados es dzeru kafiju no Boloven plato dienvidos
- Joss Verbrigs: Cien. KeesP! Vai būtu iespējams sniegt informāciju par vīzu biroju Čiangmai? Paldies jau iepriekš
- Rudolf: Attālums no Khon Kaen līdz Udon Thani ir 113 km. Tam jums nav nepieciešams HSL vai lidmašīna. To var izdarīt ar vienu
- chris: Tas ir ilgtermiņa domāšanas jautājums: - benzīna cenas neapšaubāmi turpinās pieaugt arī nākamajos 20.
- Atlas van Puffelen: Isāns ir kā skaista jauna sieviete, Klūzo, Tur viņa iet, dziedāja līdzīgu ieskatu. Fantastiski staigāt blakus, m
- chris: Bagāta elite? Un ja šī vilciena biļete maksā tikpat vai mazāk nekā lidmašīnas biļete (visu papildu vides nodokļu dēļ).
- Ēriks Kuipers: Imigrācijai un muitai kaut kur jāiet iekšā un vēlāk atkal jāizkāpj, tāpēc pieturas punktos sagaidu Nongkhai un Thanalen. Tur ir
- Freddy: Tad diemžēl pārdevēji, kuri brauc ar vilcienu tik jautri, būs beigušies.
- Robs V.: Tāpēc es patiesībā gribēju tikai paturēt Khon Kaen uz mana alus paklāja, ja vilciens nobrauc vismaz 300 km, lai pilnībā apstātos.
- Ričards Dž: Piedod, Ērik. Jūs nevarat atlaist kritisku attieksmi pret šāda veida mega projektiem ar tādu kopumu kā "izveidot...
- Rudolf: Nabadzīgākie no ielejas iznāk ļoti lēni – vismaz ciematā, kurā es dzīvoju. Un nauda parasti nāk no
- Sander: Arī Taizemē galu galā sāks darboties spēki, kas teiks "brauciet vilcienā, nevis lidmašīnā". Tātad oo
- Robs V.: Vai Līvenu kā kafijas snobu un ar mājienu savam uzvārdam vilinās tase kafijas ar pupiņām, kas ir pirmās grauzdētas?
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Lasītāja jautājums » Vai kopdzīve ietekmē jūsu pensijas pabalstu?
Vai kopdzīve ietekmē jūsu pensijas pabalstu?
Cienījamie lasītāji!
Ir jautājums par pensiju. Vai kopdzīve jūs ietekmē aiziešana pensijā maksājums?
Šorīt saņēmu pastu no ABP, ka man tiek pārrēķināta pensija. ABP ir saņēmusi ziņu no SVB, ka dzīvoju kopā un man ir samazinājums 300 eiro mēnesī.
Ar cieņu,
Hennija
Kas teikts jūsu pensijas līgumā? Varbūt vispirms izlasi tur un tad pieej pie ABP un pajautā, kāpēc ABP tev nogriež ar 300e. Jeb tev SVB ir samazinājis par 300e mēnesī? Jūsu pēdējo teikumu var lasīt divējādi.
Dārgais Ērik
Atvainojos, ka biju mazliet neskaidrs, bet AOW ir samazināts par 300 Eur.
Un pirmdien es piezvanīšu uz ABP.
Bet vai pensija ir saistīta ar AOW?
Hennij, mana pensija nav, bet tava pensija var būt. Tāpēc iepazīstieties ar savu pensiju līgumu vai sazinieties ar ABP. Jūsu AOW ir mainījies un, cik es saprotu, no 'vientuļa' uz 'kopdzīvi'. Tad jūs faktiski saņemat daudz mazāk bruto.
AOW ir pabalsts, kura pamatā ir atalgojuma sistēma. Jebkāda papildu pensija, ko jūs uzkrājat pats, ir balstīta uz kapitāla finansēšanas sistēmu. Jūs veicat iemaksas savai vēlākajai personīgajai pensijai. AOW, jūs maksājat par kādu citu. Tiklīdz saņemat AOW, par jums maksā citi. Faktiski tiek ņemti vērā jūsu personiskie apstākļi. Viena vai kopdzīve. Tāpēc nav nozīmes tam, kas ir otra persona un vai viņai ir ienākumi, ir tiesības uz valsts pensiju vai tā saņems. Dzīvot kopā nozīmē saņemt par aptuveni 300 eiro mazāk AOW. Diemžēl jums.
Vienkārši iemeklējiet googlē “zemāka pensija kopdzīves dēļ” un jūs atradīsit diezgan daudz rakstu, kas saistīti ar jūsu jautājumu.
Skatiet, piemēram https://www.consumentenbond.nl/geldgids/geldgids-uitgelicht/abp-pensioen-gekort-na-samenwonen.
Jā, tā atkal ir tā perversā Nīderlandes politika. Jūs patiešām ejat atpakaļ. Tiek pieņemts, ka jūsu partneris, tāpat kā Nīderlandē, sniedz ieguldījumu jūsu mājsaimniecībā. Lai gan visa pasaule zina, ka 90% tas tā nav. Tātad ne tikai partnera dēļ vajag vairāk, arī nauda tiek atskaitīta. Esmu to lasījis daudzas reizes šajā emuārā.
Nīderlandē tam ir zināma jēga, jo partneris bez darba joprojām saņem naudu, bet šeit? Viņi jūs ievieto, jo jūs šeit dzīvojat sliktākajā nodokļu kategorijā, kad jums joprojām ir jāmaksā nodokļi, jums nav atskaitījumu un pabalstu samazinājums. Jūsu situācija būs tikai labvēlīga Nīderlandes valdībai. Jūs esat zaudētājs.
Jūs rakstāt ": ne tikai jums vajag vairāk jūsu partnerim". Tieši tā, 70. gadu domāšana, kas uz visiem laikiem mainījās 80. gados, pirms 40 gadiem. Jo kāpēc kaimiņam būtu jāmaksā par partneri? Un kāpēc lai jūsu partnerim nebūtu jāstrādā un kāpēc sabiedrībai būtu jāmaksā par šo nestrādājošo partneri? Daudzi arī Taizemē vai Nīderlandē dzīvo vieni, un viņiem nav neviena, kas varētu segt izmaksas, tāpēc viņiem par visu ir jāmaksā vieniem, savukārt kāds ar partneri var dalīt izmaksas.
Tas attiecās uz Taizemi, nevis uz Nīderlandi. Lielākā daļa sieviešu šeit ar Farangs nopelna varbūt 9000 batus vai nedaudz vairāk, ja strādā sešas dienas nedēļā. Tātad viņai ir jāstrādā pilnu slodzi, jo Nīderlandes valsts uzskata, ka viņai ir jāiegulda? Tad arī attiecībām jābūt kā Nīderlandē. Minimālā alga Nīderlandē joprojām ir daudzkārt lielāka par Taizemē nopelnīto. Tad arī iemaksa ir jāsamazina proporcionāli, tātad par 50 eiro vai tamlīdzīgi. Ne ar 300. Tas ir vairāk nekā daudzi cilvēki šeit nopelna.
Nu, Sjaak, ja pareizi interpretēju tavu komentāru, tad tu esi silts valsts faktora piekritējs!
Tā turpini, ņem uz Nīderlandes politiku un dabū, ko gribi: pārceļoties uz Taizemi valsts pensija tiks pielāgota šejienes līmenim un tu un visi tavi tautieši varēsi savilkt jostas, iebāzt saujiņu kukaiņu. panna ar kādu lētu palmu eļļu , apēd zivi no rīsu lauka vai vistu kuru nogalināja mašīna , lapas no koka dzer ūdeni no debesīm , ar tualeti jātup uz , braukt ar 20 gadīgu hondu grabē mopēds, kas ir remontēts duci reižu, un kas vairāk ir "jauks" nabagai eksistencei. Labi, es tagad lādēju...... Bet jūs sasodīti labi zināt, ko es domāju.
Priecājies, ka šeit vari saņemt valsts pensiju Nīderlandes cenu līmenī. Un atkal, jūsu partnera un valsts izvēlei nav jānāk uz Nīderlandes valsts kases rēķina.
Kāpēc lai Sjaak S būtu priecīgs, ka viņš saņem savu valsts pensiju Nīderlandes cenu līmenī? Viņš arī maksāja savas likumā noteiktās iemaksas, veidojot savu valsts pensiju, tāpat kā citi, kuri nav devušies uz ārzemēm. Vēl pirms dažiem gadiem jūs, sasniedzot valsts pensijas vecumu, saņēmāt noteiktu summu un laulātie pāri saņēma piemaksu. Politiķi gan noteica, ka valsts pensija ir jāindividualizē, kas nozīmē, ka šobrīd neprecēta persona mēnesī faktiski saņem par 300 eiro vairāk nekā tad, ja esat precējies un kāds no partneriem vēl nav sasniedzis valsts pensijas vecumu. Tikai tad, kad abi būs sasnieguši valsts pensijas vecumu, saņemsiet tādu pašu summu, kādu saņēmāt laulībā/kopdzīvē. Nīderlandē ir iespējams pretendēt uz piemaksu, AIO, ja nav pietiekama AOW pabalsta. Cita starpā daudzi imigranti Nīderlandē (nepieciešamības dēļ) to izmanto, daļēji tāpēc, ka viņi ir veikuši iemaksas valsts pensijā mazāk nekā 50 gadus. Jums nav tiesību uz šo pabalstu, ja dzīvojat Taizemē kā Nīderlandes pilsonis. Realitāte ir tāda, ka vecuma starpība starp kopdzīves partneriem Nīderlandē ir ievērojami mazāka nekā holandiešiem Taizemē ar taizemiešu partneri. Secinājums: pēc kāda laika abi partneri Nīderlandē saņems AOW pensiju, savukārt holandietis Taizemē ar partneri Taizemē saņems visu mūžu samazinājumu par šobrīd 300 eiro mēnesī nekā tad, ja viņš Taizemē dzīvotu viens. Ne tikai vecuma starpības dēļ, bet arī tāpēc, ka Taizemes partneris vienkārši (un pamatoti) nekad nesaņems vecuma pensiju. Tāpēc neizdomājiet stāstu, ka Sjaak S izvēle dzīvot Taizemē būtu uz Nīderlandes valsts kases rēķina. Es pat domāju, ka ir otrādi. Lielākā daļa izdevumu pensionāriem rodas slimības un aprūpes dēļ. Sjaak S ea visticamāk, ir maksājuši prēmijas par šīm izmaksām visu savu darba mūžu Nīderlandē, taču tieši tagad, kad šādu izmaksu risks pieaug, viņiem novecojot, viņi vairs nevar to pieprasīt. Viņiem ir jāpaļaujas uz dārgu privāto apdrošināšanu ar izņēmumiem, protams, bez papildu maksas par veselības apdrošināšanu, uz kuru daudziem Nīderlandē ir tiesības, un jebkādu neformālu aprūpi, ko nodrošina viņu Taizemes partneris. Turklāt jūs veidojat karikatūru par to, kā taizemieši dzīvo Taizemē. Jūsu pašpasludinātais fraktētais apraksts dažiem var būt patiess, taču, par laimi, lielākā daļa taizemiešu dzīvo labākos apstākļos. Un neskaitot, iespējams, mājas/dzīvokļu īri, un, protams, Sjaak S nevar pieprasīt īres pabalstu, kā to dara daudzi holandiešu īrnieki, kas parasti ir zemāki nekā Nīderlandē, kā arī ūdeni un elektrību, dzīves dārdzību ārzemniekam. ir Taizemē ievērojami augstāks, nekā daudzi cilvēki domā. Tas faktiski izriet arī no imigrācijas prasības par ikmēneša ienākumiem 65.000 XNUMX batu apmērā neprecētam ārzemniekam, lai pagarinātu viņa uzturēšanās atļauju. Kopumā es pilnībā piekrītu Sjaak S atbildei. Nīderlandes valdība uzņemas proporcionālu ieguldījumu dzīves izdevumos starp partneriem, savukārt Taizemē tas noteikti nenotiek. Tieši tā, kā norāda Sjaak S. Vēl viens jautājums tev Ērik.
par kuru viņš rūpējas un par kuru savukārt rūpējas? Nazis griež abos virzienos, es diez vai varu iedomāties, ka tu pret to iebilsti.
Milzīgs stāsts, bet fakts paliek fakts, ka pensionārs, kurš brauc dzīvot uz TH un izreģistrējas no NL, to dara pats. Cerēsim: labi sagatavoti, ļoti labi informēti un pie pilna prāta. Viņam ir jāzina, ka 66 gadus vecs holandietis aizbrauc uz TH kā vientuļš un sāk dzīvot kopā ar TH partneri. Viņš zina, ka tādā gadījumā viņu vairs neuzskata par neprecētu, tas nav fakts. Fakts, ka šim partnerim nav ienākumu vai ir minimāli ienākumi, Nīderlandes valdībai nav bažas. Piemaksas piešķiršana nozīmē, ka tas ir jāmaksā no kopbudžeta, t.i., no nodokļu maksātāju naudas. Kāpēc, es jautāju jums dārgais Leo, lai NL nodokļu maksātājam būtu jāmaksā par pensionāra personīgo izvēli un lēmumu, kurš apzināti un labprātīgi devās dzīvot uz TH? Tas, ka viņš izvēlas partneri, ir viņa bizness un atbildība. Tā ir viņas darīšana, ka šim partnerim nav ienākumu vai tie ir minimāli. NL vientuļš pensionārs arī zaudē pabalstu, ja sāk dzīvot kopā. No otras puses, viņš var paļauties uz citiem noteikumiem. Attiecīgais pensionārs TH to nevar izdarīt un viņš to zina, vai viņam tas bija jāzina. Un tas, kā viņš dzīvo un dzīvo TH, ir viņa bizness.
Es zinu, ka tā ir atalgojuma sistēma, taču es un mana sieva esam par to maksājuši visu mūžu. Mana sieva nomira, kad viņai bija 55 gadi, un viņa nesaņem ne santīma no depozīta.
Piezīme, ka Nīderlandes nodokļu maksātājam ir jāmaksā par personīgo izvēli, ir tikpat nevietā kā jautājums, kāpēc bezbērnu cilvēkiem joprojām ir jāmaksā bērna pabalsts, jo bērnu radīšana arī ir personīga izvēle. Un tāpēc es varu izdomāt vēl dažus.
Es piekrītu katram valsts pensionāram, kurš dzīvo Taizemē ar taizemiešu partneri, ja viņš mēģina tikt ārā no šīs atlaides.
Tīri saskaņā ar likumu jūs toreiz maksājāt AOW par veciem cilvēkiem, tāpēc jūs neuzkrājāt savam AOW. Par laimi, jūs paturat savu valsts pensiju, jo šodienas darbinieki jums to maksā. Dzīvojot kopā, jūs zaudēsiet papildu pabalstu. Tātad, ja nolemjat dzīvot Taizemē, tā nav "atlaide jūsu valsts pensijai". Varat arī izvēlēties pārcelties uz Nīderlandi kā pāris, un tādā gadījumā jums bieži atkal būs tiesības saņemt pabalstus (veselības aprūpes pabalstu, īres pabalstu, papildu sociālo palīdzību).
Ja kāds uzskata, ka piemaksas ir jāsaglabā ikvienam no sociālā viedokļa, es lobētu politiķus, lai viņi atceltu vientuļnieka pabalstus un palielinātu valsts pensiju. Tas savukārt samazina vajadzību pārbaudīt krāpšanu ar piemaksām un tamlīdzīgiem līdzekļiem.
Nīderlandes nodokļu sistēma ir balstīta uz "pay-as-you-go" un solidaritātes sistēmām. Tāpēc mēs visi maksājam par visām iekārtām. Tas ietver pabalsta piešķiršanu vientuļam pensionāram, kurš vecumdienās vēlas dzīvot TH. Ja viņš pēc tam nolemj dzīvot kopā, viņiem ir jāiztiek. Piemērs: paziņa Koratā nepareizas uzvedības dēļ zaudēja savu TH sievu. Nodzīvojis vienatnē 3 gadus, 76 gadu vecumā viņš “Tirdzniecības centrā” savāca 32 gadus vecu veikala darbinieku un bērnu. (Tie bija biznesa līgumi, bet romantiķi iebildīs, ka bijušas mīlas attiecības.) Viņš vairs neuzdrošinājās palikt viens veselības problēmu dēļ, viņa vēlējās mājas un pajumti gan bērnam, gan sev.
Zināšanas, protams, tagad saņēma mazāku valsts pensiju. Pamatoti. Vai mums Nīderlandē būtu jānodrošina priekšrocības šāda veida izvēlei? Es tā nedomāju.
Cienījamais RuudB, kamēr viņš nesāks kopdzīvi Taizemē līdz savai nāvei, vientuļais AOW pensionārs saņems AOW summu šobrīd € 1215 bruto p/m. Ieturamais algas nodoklis ir 227 eiro. Kādu iemeslu dēļ viņš nolemj pārvākties kopā. Protams, es jums piekrītu, ka būtu nevēlami un ārkārtīgi nesaprātīgi, ja šī lēmuma rezultātā viņš saņemtu piemaksu savam AOW, no kura cietīs Nīderlandes nodokļu maksātājs. Taču ir pretējais, jo par savu lēmumu viņam tiks uzlikts naudas sods valsts pensijas samazināšanas veidā līdz EUR 835 bruto (ieturētais algas nodoklis EUR 156). Tātad Nīderlandes nodokļu maksātājs faktiski gūst labumu no viņa lēmuma. Jā, es zinu, ka tas ir saskaņā ar likumu, bet patiesībā tas ir vērsts uz apstākļiem Nīderlandē. Es domāju, ka jūsu viedoklis ir skarbs, jo jūs patiesībā sakāt, ka 66 gadus vecajam vīrietim jāpaliek vienam, jo tad viņam būs tiesības uz savu pilno vienīgo AOW. Tikai salīdzinājums, fiktīvs cilvēks no Turcijas, sauksim viņu par Hasanu, ieradās Nīderlandē 1984. gadā 31 gada vecumā, lai strādātu. Viņa sieva, par viņu 5 gadus jaunāka, viņam pievienojās 1989. gadā. 2019. gadā Hasanam ir tiesības uz AOW, viņa sieva acīmredzot vēl ne, taču, tā kā viņš iemaksas ir veicis tikai 35 gadus, viņš saņems 70% pabalstu. Hasans ir uzkrājis tikai nelielu pensiju, un viņa sieva nestrādā. Nokrist zem sociālā minimuma un pamatoti vērsties pie AIO. (Papildu ienākumu nodrošināšana vecāka gadagājuma cilvēkiem). Tagad mūsu holandiešu 'piedzīvotāju', sauksim viņu par Karelu, kurš jau vairākus gadus ir atraitnis un kopš pagājušā gada saņem valsts pensiju. Karels saņem 100% vienreizējo valsts pensiju, jo visu mūžu nodzīvojis Nīderlandē un veicis iemaksas. Karels devās uz Taizemi tūlīt pēc valsts pensijas vecuma sasniegšanas, pamatojoties uz valsts pensijas ienākumiem, pensiju un uzkrājumiem. Viņš satika jaunu taizemiešu mīlestību, diemžēl ar gandrīz nekādiem ienākumiem. Viņi nolemj dzīvot kopā, un viņš par šo lēmumu tiek sodīts ar samazinājumu par EUR 300 p/m viņa AOW. Vai jūs domājat, ka tas ir godīgi? Atkal, ja viņš nebūtu sācis dzīvot kopā, viņam uz visiem laikiem būtu tiesības uz vienu AOW pabalstu. Uzskatu, ka es nekādā veidā neapvainojos Hasanam un viņa sievai saņemt papildu pabalstu.
Es gribu atzīmēt 1 lietu. Cenu līmenis Taizemē dažviet ir daudz augstāks nekā Nīderlandē. Sāksim ar veselības apdrošināšanu.
Turklāt litrs piena šeit maksā 43,5 batus pret likmi 35 bati, tātad vairāk nekā 1,20 eiro.
Ak, pat vista šeit ir salīdzināma ar Nīderlandi un Vāciju ar 2 eiro kilogramā.
Turklāt ir fakts, ka vāks tika uzstādīts pirms 15 gadiem un pieļauju, ka ir arī valsts atlaide 40%. Tas tika noteikts jau sen ar likmi aptuveni 45 bati par eiro. Tagad tā ir 35 vannas ar iespēju, ka tā īstermiņā pāries uz 30 vannām.
Esmu nepārtraukti strādājis Nīderlandē (un pārējā ES) no 20 gadu vecuma līdz 62.5 gadu vecumam. Tātad viņiem ir 42,5 gadi. Pagarinot AOW vecumu līdz 75 gadiem, daudzi jaunieši pat nespēs.
Vai es varu nekavējoties saņemt savu samaksāto AOW prēmiju un pensiju, kas samaksāta 37,5 gadu laikā? Tad tu mani vairs nedzirdēsi un daudzi sūdzas.
Kā jau Robs V norādīja: Jūs pats neieguldījāt ne santīma par savu AOW, bet tikai TAD maksājāt par AOW traktoriem, cerot, ka noteiktā laikā saņemsiet savu AOW, ko TAD maksās nodokļu maksātāji. Tātad, ja AOW likums tiks grozīts rīt un attiecas uz dzīves dārdzību dzīvesvietas valstī vai vēl ļaunāk: piemēro tikai tad, ja mītnes valsts ir ES (jo Blondīne Dollija un Boreālās Pūces meklētājs vēlas atņemt turkiem, kas atgriežas un marokāņi no viņu AOW), vai jums vairs nav nekā, izņemot jūsu privāti uzkrāto pensiju.
Sjaak S, sen jau pagājis 'māte sieviete' darīja mājas darbus un 'mājas saimnieks' ienesa naudu. Tagad ne tikai šīs lomas bieži tiek mainītas, bet arī partnera teorētiskā peļņas spēja gadu desmitiem ir pārvērsta faktiskā, aktīvā darbā. Arī partneriem tagad ir vai var būt pensija, tāpēc AOW ir atcelta partnera piemaksa attiecībām, kurās vecākais ir dzimis 1950. gadā vai pēc tam.
Partnera pabalsts joprojām pastāv (ar nosacījumiem) vecākiem pāriem, taču tas automātiski izzudīs, kad šī vecuma grupa nomirst.
Ja kāds izvēlas meklēt partneri, kuram nav ienākumu, par to jāmaksā pašam. Es domāju, ka tas ir loģisks likumdevēja solis.
Es arī visu savu darba mūžu esmu pavadījis, maksājot uzturlīdzekļus citu cilvēku bērniem, un es varu iedomāties vēl dažus.
Kā liecina 22. gada 2018. janvāra raksts laikrakstā Trouw, salīdzinoši liels skaits sieviešu strādā nepilnu slodzi. Visā pasaulē Nīderlande ir 31. vietā ar vidējo darba nedēļu sievietēm līdz 35 gadu vecumam 29 stundas. Salīdzināmos amatos sievietes bieži pelna mazāk nekā vīrieši. Tātad jūsu secinājums, ka lomas tagad bieži tiek mainītas, ir nepareizs. Izmaiņas attiecībā uz AOW pabalsta samazināšanu, tostarp partneru piemaksas atcelšanu, ir balstītas tikai uz toreizējā Ministru kabineta veiktajiem taupības pasākumiem, kuru rezultātā šodien, īpaši ar palielinātu AOW sākuma datumu, daudzi ir saskārušies ar finansiālām problēmām. Principā neviens neizvēlas dzīvot kopā ar partneri, kuram nav ienākumu. Diemžēl Taizemē tā bieži ir realitāte. Man nav skaidrs, ka tad ir loģisks solis, ka jūs, manuprāt, saņemsiet mūža soda samazinājumu EUR 300 = p/m, kamēr jūsu partneris nekad nevarēs saņemt AOW pabalstu no Nīderlandes. Ikviens ir atbildīgs par saviem lēmumiem, un tas, ka jūs nesaņemat pabalstu, jo gatavojaties dzīvot kopā Taizemē, protams, ir loģiski, taču, manuprāt, ir ārkārtīgi netaisnīgi un grozījumi likumā. likums būtu vēlams.
Kā var teikt, ka “neviens principā neizvēlas dzīvot kopā ar partneri, kuram nav ienākumu”? Vai laikā, kad attiecības veidojas un viņi nolemj dzīvot kopā, vai ir kļuvis skaidrs, ka partnerim nav ienākumu? Vai tu esi akls vai kurls? Ja izrādās, ka jūs abi nevarat savilkt galus kopā vai jums ir grūtības savilkt galus kopā, kāpēc gan to nepārrunāt kopā? Viņa var meklēt darbu vai sākt savu viena cilvēka biznesu, vai strādāt TH neformālajā sektorā. Vai arī atbrauc uz Nīderlandi un sameklē viņai tur darbu, vai, ja nepieciešams, izmanto sociālos pakalpojumus un piesakies uz mājokļa un veselības aprūpes pabalstu. Jebkurā gadījumā: dariet kaut ko par saviem dzīves apstākļiem, esiet izdomīgs un pārliecinieties, ka varat turēt savas bikses.
Diemžēl šodienas ieraksts Taizemes emuārā no jautātāja Hennija parāda, ka viņš patiešām ir akls ar vienu aci. Un viņam nebija izvēles par finansiāli pievilcīgāku partneri, patiesībā viņš bija spiests izvēlēties neformālu aprūpi, kur, protams, nav neiespējami, ka viņi labi sapratīsies un, iespējams, kopā pavadīs vairākus laimīgus gadus.
Vai es priecājos, ka man nav ienākumu no Nīderlandes. Man joprojām ir ienākumi no Vācijas, un es arī saņemu savu pensiju no šīs valsts.
Nekas nav nogriezts. Es nesaņemu vairāk tāpēc, ka dzīvotu viena un ne mazāk tāpēc, ka dzīvotu kopā ar partneri.
Esmu jau vairākas reizes mēģinājusi šeit kaut ko saprātīgu uzrakstīt. Man nekas nenāk prātā. Loģika turpina mani izvairīties. Nu, tas mani vairs neskar. Kaut kas nopietni nav kārtībā ar Nīderlandes sistēmu.
No vienas puses, neatkarīgi no jūsu dzīves situācijas netiek ņemts vērā, kā izskatīsies jūsu pabalsts (t.i., kad mātes valsts jums ir parādā), un, no otras puses, jums ir jāatklāj savi un partnera ienākumi, kad esat jums parādā. naudu, un jūs to nevarat atļauties. Tad pēkšņi jūsu partnera ienākumi tiek skaitīti. Un, ja šim nav darba, jums arī pateiks, ka viņam jāiet strādāt.
Kaut kur šeit kaut kas nav kārtībā.
Kāda muļķīga reakcija šeit ir ļoti daudz gadījumu, kad laulātajam/partnerim nav ienākumu, bet arī tad jūs saņemat AOW kā precēts / kopdzīves partneris, un tā tas ir gadiem ilgi un ir noteikts likumā.
NL tiesības uz valsts pensiju tiek uzkrātas pēc NL nodzīvoto gadu skaita. Tam, vai cilvēki pēc tam strādāja un līdz ar to ieguldīja naudu toreizējie valsts pensiju saņēmēji…, nav nekādas ietekmes
Arī Nīderlandē jūs saņemat mazāku valsts pensiju, ja esat precējies vai dzīvojat kopā, neatkarīgi no tā, vai šim partnerim ir paša ienākumi.
Tas mainījās pirms dažiem gadiem, kad saņēmāt aow par 2 tagad aow ir personiski un labi, jo Nīderlandē ir vieglāk pārbaudīt, vai kāds dzīvo kopā, nekā ārzemēs.
Jūs patiešām tiksiet nogriezts, ja jūsu partnerim ir arī pabalsts vai citi ienākumi, un tas ir loģiski.
AOW tika izveidots 1954. gadā pēc Bismarka parauga ap 1880. gadu ar tā laika idejām, kuras gandrīz nekad netika izvirzītas uzmanības centrā, tostarp valsts pensijas vecuma paaugstināšanu, palielinoties paredzamajam vidējam vecumam un veselības stāvoklim. situāciju. Pat šī atbalsta tērēšana Nīderlandes ekonomikā ir aizmirsta.
Tas, ka daži cilvēki nolemj pārcelties uz valsti ar zemāku dzīves dārdzību un pat izvēlas partneri, kuram nav ienākumu (vai citu fiksētu izmaksu), ir viņu pašu brīva izvēle. Bet kāpēc lai jūsu “kaimiņš = o.a. Es”, veicina naudas aizplūšanu no Nīderlandes ekonomikas? Es varu iedomāties, ka dažas partijas (PVV un PVD, lai izspiestu daudzus migrantus) nolemj, ka AOW taisnīgums pastāv tikai tad, ja jūs dzīvojat ES. Tad tev kā Taizemes iedzīvotājam galīgi neveicas, jo paliek privātā pensija.
Harijs Romijns, Dānija vienmēr darīja un dara joprojām. Ja jūs dzīvojat ārpus ES, jūs zaudēsiet valsts pensiju. Vai arī jums ir jādzīvo Dānijā 50 gadus. Vai es gribu atgūt savu Dānijas pensiju, vai man ir jādodas atpakaļ uz Nīderlandi vai citu ES valsti.
Nu,
Par laimi, pēdējais nav atļauts, pat samazinājums valsts pensionāriem, kuri dzīvo ārpus Nīderlandes, var netikt samazināts (tiesas spriedums). Fū. Fū.
Un, ja rīt 2. un 1. palātā tiks pieņemts likuma grozījums ar apgrieztu saturu, kas stāsies spēkā nekavējoties, parīt šis tiesas lēmums vairs nebūs NEKO vērts.
Ali, Faroek, Aisha un Fatima smago P tajā, Blonde Dollie un Boreal Owlcatcher jautri, un jūs TH.. papildu bojājumus.
Es gribu atzīmēt 1 lietu. Cenu līmenis Taizemē dažviet ir daudz augstāks nekā Nīderlandē. Sāksim ar veselības apdrošināšanu.
Turklāt litrs piena šeit maksā 43,5 batus pret likmi 35 bati, tātad vairāk nekā 1,20 eiro.
Ak, pat vista šeit ir salīdzināma ar Nīderlandi un Vāciju ar 2 eiro kilogramā.
Turklāt ir fakts, ka vāks tika uzstādīts pirms 15 gadiem un pieļauju, ka ir arī valsts atlaide 40%. Tas tika noteikts jau sen ar likmi aptuveni 45 bati par eiro. Tagad tā ir 35 vannas ar iespēju, ka tā īstermiņā pāries uz 30 vannām.
Esmu nepārtraukti strādājis Nīderlandē (un pārējā ES) no 20 gadu vecuma līdz 62.5 gadu vecumam. Tātad viņiem ir 42,5 gadi. Pagarinot AOW vecumu līdz 75 gadiem, daudzi jaunieši pat nespēs.
Vai es varu nekavējoties saņemt savu samaksāto AOW prēmiju un pensiju, kas samaksāta 37,5 gadu laikā? Tad tu mani vairs nedzirdēsi un daudzi sūdzas.
Beats. Pamatosim AOW piedevu, pamatojoties uz starpību starp litru NL daļēji nokrejota m,katra un kilogramu TH vistas kaulu.
"Sākt ar veselības apdrošināšanu"? ES nesaprotu. Nīderlandē no mazuļa līdz nāvei mēs maksājam aptuveni € 12 x 110/mēnesī + € 385 pašrisks + 6,9% no mūsu ienākumiem, izmantojot ZVV (skatiet savus AOW pabalsta čekus utt.) un pārējo summu līdz aptuveni € 95 MILJARDIEM ) no Lielā komunālā poda, ko sauc arī par RIJKS Valsts kasi. €95.000 17,1/5555 = 6000 uz vienu cilvēku gadā. Zinot, ka vecāka gadagājuma cilvēki daudz vairāk paļaujas uz aprūpi, viņi nebrīnītos, ja, piemēram, Taizemes (komerc)apdrošinātājs - neskatoties uz daudz zemākām medicīniskām izmaksām TH un ... praktiski nekādu veco ļaužu aprūpi - arī ietaupīs jums € XNUMX jautājumu gadā.
Piena, vistas u.c. cenas: ar milzīgu pateicību ārkārtīgi efektīvajiem lauksaimniekiem un pārtikas izplatīšanai Eiropā.
THB 35/eiro? Es neesmu dzirdējis NEVIENU, kad par 50 € uro saņēmāt vairāk nekā 1 THB.
Valsts atlaide? ? Nē, tā nav iekļauta, tikai neto summa neatkarīgi no dzīvesvietas.
Iznākot no pensijas: var bieži,. AOW .. vai tad jūs maksājāt tikai par saņēmējiem.
Bet… jūs to zinājāt, kad Taizemē izdarījāt pārdomātu izvēli savām vecumdienām.
Šī atlaide ir balstīta uz mūsu Nīderlandes sistēmu, kurā ir sociālās drošības tīkls, kas Taizemei ir pilnīgi neloģiski. Ja viņi vēlas piemērot tos pašus noteikumus, viņiem jāpiešķir mums arī Nīderlandes veselības apdrošināšana vai tādas pašas atlaides valsts pensiju nodoklim.
Kāpēc NLE likumdevējam būtu jāņem vērā pensionāri, kuri dzīvos jebkurā citā valstī, izņemot NL? Vai tā nav TAVA izvēle dzīvot citā valstī, kur arī dzīves dārdzība ir ievērojami zemāka nekā NL? Es jau nesaprotu, ka AOW ir balstīta tikai uz NLe dzīves dārdzību, un ka dzīvesvietas valsts princips netiek piemērots.
Protams, jūs varat ēst ar lauku virtuvi un nevēlēties katru dienu Hema desu, Calvé zemesriekstu sviestu utt.
Kamēr Eiropā noteikumi un likumi nav pat vienādi, tas man šķiet vēl mazāk svarīgi.
Ja jūs dodaties dzīvot uz ārzemēm, ārpus Eiropas, tad jūs izsverat plusus un mīnusus un negūstat no tā vislabāko un ļaujat Nīderlandes iedzīvotājiem strādāt un maksāt par saviem priekiem
Jā, uzsākot kopdzīvi vai apprecoties, valsts pensija samazināsies par aptuveni € 300.=. Paskaties SVB vietnē cik.
40% atlaide, izmantojot valsts atlaidi.
Es arī tikai mēģināju to visu izdomāt.
Jums tiks samazināts jūsu AOW, jo dzīvojat kopā vai esat precējušies, tam nav nozīmes
tavai pensijai nav nekāda sakara, kas paliek nemainīga, mana pensija tik un tā
Ja neskaita to, ka man no dažām reakcijām rodas nelaba sajūta, viņi arī vēl neapzinās, ka aiz tā slēpjas dažādi gadījumi. Kopdzīves noteikumi Nīderlandē ir pieļaujamāki nekā Taizemē. Bet tomēr, ja esat nostrādājis 42 gadus tāpat kā es un jums ir jāsadzīvo ar valsts pensijas un pensijas ierobežojumiem, es domāju, kam tas viss ir labs. Veco ļaužu vientulība Rietumu pasaulē kļūst par problēmu, un noteikumi to turpina uzturēt.
Sjaak S reakcija labi atspoguļo pašreizējo problēmu Taizemē. Vecāka gadagājuma cilvēki uzņemas iniciatīvu, lai svešā valstī dotu savai dzīvei pozitīvu pavērsienu, un tas prasa drosmi.
Viņi arī nereti ar pieticīgiem līdzekļiem sniedz sabiedrībai pozitīvu impulsu šeit.
Bērni iegūst labāku izglītību, pārtiku un labāku dzīvi. Vidējā taju sieviete bieži vien nevar nopelnīt vairāk, nekā Sjaak aprakstīja savā ieguldījumā šajā tēmā. Un, ja viņa patiešām nopelna daudz vairāk, Farang patiešām neietilpst attēlā. Secinājums: nežēlīgi apcirpt kādam 600 eiro, jo gandrīz katra cilvēka vēlme ir dalīties dzīvē ar citu un tas nav noziegums, bet gan dzīves nepieciešamība...
“Noteikumi par kopdzīvi Nīderlandē” ir spēkā kopš 1952. gada, tātad aptuveni jūsu dzimšanas gads. Tātad jūs zinājāt, ko jūs nokļūstat un kādas ir sekas. Taisni = Taisni, lai gan Taisni dažreiz ir ļoti vienkārši. Ja jūs dotos dzīvot Nīderlandē ar jaunāku cilvēku, tātad tieši tāda pati dzīves nepieciešamība, jums arī tiktu samazināta valsts pensija.
AOW pat nepastāvēja 1952. gadā.
Kam jāsadzīvo ar valsts pensijas un pensijas ierobežojumiem? Jums rodas slikta pašsajūta, jūs rakstāt, tā man rodas, kad es domāju par to, ka 11 miljoni vecāka gadagājuma cilvēku Taizemē saņem tikai 600 batus vai nedaudz vairāk kā vecuma nodrošinājumu vai ka ir 30 miljoni taizemiešu ar mazāku summu. nekā 10.000 65.000 batu ienākumi mēnesī. Un ka tu kā farangs ar minimālajiem obligātajiem ienākumiem XNUMX XNUMX batu aizbrauc dzīvot uz Taizemi pēc paša izvēles (!) un tad sūdzies, ka krīti zem dārgās Nīderlandes sistēmas, no kuras saņem valsts pensiju un pensija.
Ja esmu gadiem nostrādājis un uzkrājis savu valsts pensiju un pensiju un lai no šīs summas varētu dot saturu savai dzīvei, pēc četrdesmit darba gadiem man būs jārēķinās arī ar atpalikušu birokrātiju, kas uzliks ierobežojumus uz manis. Un ne tikai ierobežojumi, bet liela daļa no maniem ienākumiem, manuprāt, es varu atgūties. Kamēr man jau ir nācies daudz ko nodot no strādāšanas līdz nestrādāšanai.
Vai pēc gadiem ilga darba un sava ieguldījuma es varu izlemt, kur un ar ko tērēju savu naudu un ar ko pamostos. Acīmredzot nē.
Arī šeit: “atpalikušā birokrātija, kas man uzliks ierobežojumus.” Nē, LIKUMS, kas tika iesniegts jau 1952. gadā un kļuva par likumu 1954. gadā. Tātad jūs zinājāt, kādi ir ierobežojumi.
Jums nav jāstrādā savā AOW labā, lai iegūtu tiesības uz AOW, pietiek ar vienkāršu faktu, ka esat dzīvojis Nīderlandē. AOW pabalsts ir individuāls, vientuļām personām atšķiras no kopdzīves personām, tāpēc, uzsākot kopdzīvi, nesamazināsies, bet saņemsiet citu pabalstu. Ja partnerim ir uzkrātas tiesības, tad, sasniedzot valsts pensijas vecumu, viņš saņems savu individuālo pabalstu
Jā,
Man tas pats.
Dzīvoju NL tikko pensijā, un kāds ir reģistrēts manā mājas adresē.
Tak saņemiet "precētu" valsts pensiju, jo nevaru nodrošināt līgumu, ka viņa ir īrēta no manis.
Pirmo mēnesi saņēmu lielāku ABP pensiju, jo nodevu neprecēta statusu, bet tas tika pazemināts, un viss tika atgūts ar atpakaļejošu datumu, ar 10% atmaksas shēmu.
Uz jautājumu, kāpēc tas darīts, saņēmu atbildi, ka SVB man piešķir kopdzīves vecuma pensiju.
Vai viņai vēl jāraksta vēstule, ka mans “statuss” nav mainījies.
Henrijs,
Vai esat jau lūguši SVB sniegt pierādījumus, ka jums ir partneris Taizemē?
Esmu piedzīvojis to pašu, SVB pieņem, ka, ja vīrietis dzīvo Taizemē, viņam tur ir arī dzīvesbiedrs (ak kungs, jūs to tik un tā saprotat) Nē, tikmēr, kamēr viņi nevar sniegt pierādījumus, jums jāpieprasa, lai viņi maina lietu. un ar atpakaļejošu spēku atcelt savu samazināto valsts pensiju. Nīderlandē joprojām ir tā, ka tu esi nevainīgs, kamēr nav pierādīts pretējais, neskatoties uz pieklājības neliešu reakcijām uz šo emuāru ik pa laikam.
SVB ir ļoti dīvaini noteikumi, uz kuriem likums neattiecas.
Pat ja viņi ierodas Taizemē pārbaudīt, viņi viņus nelaiž iekšā, pat ja viņi blefo, ka viņiem ir tiesības, jo viņiem to nav, jo viņiem nav darba vai izpētes atļaujas vai viņiem ir jāuzrāda atļauja tulkota Holandiešu valoda ar Taizemes valdības zīmogiem, pretējā gadījumā tas ir nelikumīgi iegūts pierādījums.
Ar cieņu, Dick
Ja sāksiet kopdzīvi kā pensionārs, pabalsts vienam cilvēkam zaudēs spēku. Patiesībā jūs netiksiet sagriezts, jo jūs to uzzināsit, ja pietiekami informēsit. SVB vietne ir pilna ar tiem. Pensijas pabalsts paliek nemainīgs.
Daudzus gadus NL tiek pieņemts, ka partnerim ir pelnītspēja. Tam, ka šī jauda TH nedod daudz, nav nozīmes. Sjaak S te izdara maldi. Tā ir cilvēka paša darīšana, vai viņš dzīvos NL vai TH vai kur. Pieņemsim, ka pensionārs dodas dzīvot uz Spāniju. Viņš gatavojas dzīvot pie spāņu valodas skolotāja, kura pelna 1250 eiro mēnesī. Es nedomāju, ka mēs dzirdam viņu kurnējam.
Pieņemsim, ka partnere jau ir pensijā: papildus AOW viņa saņem, piemēram, PfZW vai ABP pensiju. Kopā neto Eur 1250. Arī tagad nedzirdam viņu sūdzamies.
Tam, ka tu dzīvo TH un cilvēki TH pelna mazākas algas, nav nekāda sakara ar NL-AOW sistēmu. Cits piemērs: pieņemsim, ka esat pensijā, baudāt valsts pensiju un pensiju, un jūs saskaraties ar valdības ierēdni, kas maksā 40 XNUMX ThB p. vai pelni? Vai jūs nekliedzat no visiem jumtiem?
Citiem vārdiem sakot: mums šeit NL nav "jāsubsidē" tie, kas ar pārāk maziem ienākumiem/aktīviem aizbraukuši dzīvot uz TH, vai ne? No mūsu nodokļu naudas? Kamēr visi tie pensionāri TH dara visu iespējamo, lai izvairītos no NL un/vai TH nodokļu sloga? Nāc tagad!
Ja tu kā vienīgais pelnītājs grasies dzīvot TH kopā ar kādu, kuram nav ne ienākumu, ne savu aktīvu, saproti, ka tā ir tava izvēle, lēmums un atbildība.
Un vēlreiz: pirms došanās uz TH, pilnībā informējiet sevi. Ir pieejamas daudzas vietnes ar informāciju un skaidrojumiem. Taizemes blogs vien ir pilns ar to katru mēnesi. Ierakstiet burtus AOW tukšajā baltajā lodziņā augšējā kreisajā stūrī, nospiediet: meklēt, un parādīsies daudz informācijas. Veiksmi.
RuudB, tu raksti “Kamēr visi tie pensionāri TH dara visu iespējamo, lai paši izbēgtu no NL un/vai TH nodokļu sloga? Nāc tagad!.."
Nu, tu uzdrošinies izteikties! Taizemē dzīvo no 20 līdz 25.000 XNUMX holandiešu, un jūs iesakāt zināt visu viņu nodokļu morāli. Manuprāt, tas ir ļoti jauki no tevis puses.
Vispārināt ir ļoti viegli. Pamatojums ir māksla, RuudB, un jums tas līdz šim nav izdevies. Bet nu, paskatīsimies pamatotus skaitļus.
TH pensionāriem ir daudz galvassāpju, un kopumā tās ir 4 virzienos:
1- lielākoties jautājumi ir par to, kādus nodokļu risinājumus var izdomāt, lai Taizemē nopelnītu visvairāk batu no eiro;
2- lielākā daļa problēmu, kas saistītas ar dzīvošanu un uzturēšanos Taizemē, ir saistītas ar imigrācijas apstākļu maiņu un ar to saistīto jautājumu par to, cik izdevīgi ir iespējams ievietot iegūto batu bankas grāmatā, ja nepieciešams, laulības ceļā;
3- ja imigrācijas attieksme tiek uztverta kā stingra vai stingra, tiek ierosināts, ka pārcelšanās uz, piemēram, Laosu/Kambodžu ir absolūta iespēja, jo eiro vairāk vai mazāk garantē uzturēšanās drošību tur;
4- lai gan TH to ļauj ar (minimālajiem) ienākumiem ThB40K mēnesī. Lai uzturēšanās iespēja būtu iespējama, Nīderlandei ir jāpalielina šis minimums.
Lielākais kopsaucējs acīmredzot ir tas, ka, ja NL ir tuvu kopdzīvei, TH ir jāpiešķir "nabadzības pabalsts".
AOW noteikumi attiecas uz visiem neatkarīgi no jūsu dzīvesvietas.
Kā viena persona jūs saņemat vienotu AOW summu. Ja esi precējies, dzīvo kopdzīvē vai dala ārdurvis, saņemsi par vairākiem simtiem eiro mazāk. Kad arī jūsu partneris sasniegs pensijas vecumu, viņš/viņa saņems tādu pašu AOW summu, kādu partneris jau ir saņēmis. Tātad puse katra. Kopā tas ir vairāk nekā viens AOW. Ir tikai 1!!!! Lai saņemtu AOW, jums ir jādzīvo Nīderlandē! 40 gadi es ticu. Šajā stāstā kungs tiek sagriezts pēc spēkā esošajiem noteikumiem. Kundze neko nesaņem, jo Nīderlandē nedzīvo 40 gadus. Pat ne tad, ja viņa arī sasniegs valsts pensijas vecumu.
Varbūt neizklausās jauki, bet ar mistera "saīsināto" vecuma pensiju Taizemē var izdarīt vismaz 3 reizes vairāk nekā pie mums Nīderlandē. Kundze strādā par algu, kas attiecas uz Taizemē. Tātad proporcionāli tur esošajai pirktspējai! Tāpēc es domāju, ka viņiem kopā ir labāks dzīves līmenis nekā daudziem veciem cilvēkiem, kas dzīvo NL.
Cienījamā Hennij, nav jēgas zvanīt ABP. Jums ir samazināta valsts pensija, tāpēc jātiek galā ar SVB.
Jūs varat to pārsūdzēt un pieprasīt, lai jūsu partneris būtu jūsu mājā, lai sniegtu jums neformālu aprūpi saistībā ar jūsu fizisko stāvokli. Padariet to par skumju stāstu, iespējams, ar Taizemes ārsta izziņu.
Pirms dažiem gadiem valdība noteica, ka cilvēkiem ar valsts pensiju, kas, piemēram, uzņem bērnu vai kā citādi, vairs netiks samazināta, jo viņi var nodrošināt neformālu aprūpi. Viņi pieņem, ka kopumā tas dod vairāk nekā tas maksā.
Pirms ir kādi komentāri, kas iebilst pret to, es runāju no pieredzes!
Lai veicas, Pjotr.
Un tad mums, NLe nodokļu maksātājiem, ir jāiespaido NLe pensionados asaras TH, kad viņi tiek pieķerti ar savu viltību?
Ja ne Hennijai, ne partnerim nav nepieciešama aprūpe, kas nozīmē, ka ir jānodrošina neformāla aprūpe, šis ieteikums nav lietderīgs. Turklāt: ja SSO vai SVB kādreiz ieradīsies pārbaudīt sevi, jūs varat sagaidīt lielus naudas sodus.
Tātad vienkārši sabojāt lietas?
Es nezinu, bet es varu strādāt par to šeit Nīderlandē??
Vai tas, jūsuprāt, ir normāli un pamatoti?
Sveiki
Es sapratu, ka mēs Nīderlandē esam kļuvuši emancipēti, proti, vīrietis ir vienāds ar sievieti. Ikvienam, kurš aiziet pensijā 65 - 66 gadu vecumā - vai varbūt vecāks - pienākas 787 eiro no cilvēka mēnesī gan vīriešiem, gan sievietēm, tiklīdz viņi sasniedz pensijas vecumu (izņemot vecos gadījumus), t.i., mūsu gadījumā. .ka mums Nīderlandē jāiztiek ar tiem 768 eiro un pensiju, ko mans vīrs ir sakrājis līdz man laikam 67, un tad es arī saņemšu 787 eiro.
Par laimi, laicīgi izdevās dabūt naudu vecumdienām, pretējā gadījumā bija jāiet uz pārtikas banku.
Risinājums ir pavisam vienkāršs.
Pārcelšanās uz Vāciju. tad piemēro citus noteikumus. tad atlaide netiks ieturēta.
Tiktāl, ka, ja cilvēki pārcelsies no Vācijas uz Taizemi, valsts pensija un pensiju pabalsti caur Vāciju tiks piemēroti pilnā apmērā. Tagad es ar sava grāmatveža starpniecību noskaidroju, kā tas tiek piemērots Beļģijā un Luksemburgā.
Cienījamais rori, Vācijā dzīvojošam AOWer ir arī jāuzmanās neatkarīgi no tā, vai viņš vada mājsaimniecību viens pats vai kopā ar citu personu.
Otrās personas gadījumā SVB nav lielas atšķirības, vai tas ir likumīgs laulības partneris vai kāds, kas pastāvīgi dzīvo kopā ar jūsu mājsaimniecību.
Kādam pēdējā gadījumā ir pienākums par to ziņot SVB, un, tāpat kā visur citur, viņa AOW tiks samazināts, un, ja viņš neziņos, viņam tiks piespriests sods.
Ģimenes un dzīves situācijas pārbaudes var un tiek veiktas arī Vācijā bez iepriekšēja paziņojuma
Ja jūs runājat par atbrīvojumu no jebkādām "algas nodokļa izmaksām", tas attiecas tikai tad, ja varat skaidri pierādīt ārvalstu nodokļu iestādēm Hērlenā, ka pastāvīgi dzīvojat savā jaunajā dzīvesvietas valstī un jums nav citu īpašumu vai saistību Nīderlandē. un jums ir jāmaksā nodokļi tikai savā jaunajā dzīvesvietas valstī.
Atbildot uz Henrija jautājumu...
šī ABP tīmekļa vietnes daļa.
Jūs jau saņemat pensiju un apprecaties, dzīvojat kopā vai noslēdzat reģistrētas partnerattiecības. Tad pabalsts, ko tagad saņemat no ABP, var būt mazāks. Tas ir saistīts ar izmaiņām AOW. SVB pielāgos jūsu valsts pensiju no viena uz laulības/kopdzīves. Ja jūs apprecējaties, reģistrējat savu partneri vai sākat dzīvot kopā, jums par to mums nav jāinformē. Šo informāciju saņemam no pašvaldības un SVB. Pēc tam ABP pielāgos jūsu maksājumu. Tas attiecas tikai tad, ja pensija tika uzkrāta ar ABP pirms 1. gada 1995. janvāra.
Ir oficiāla SVB shēma ikvienam, kas nav precējies un nevēlas, lai viņu AOW pensija tiktu samazināta: divu māju shēma. Tāpēc nosacījums ir neprecēties un jums ir sava māja (vai īre, vai lietojums) un pašam jāmaksā viss par šo māju. Taizemē jūs varat īrēt savu māju vai dzīvokli par 3000 batiem, jums ir īres līgums uz jūsu vārda, kā arī elektrība utt., un jūs esat reģistrēts amfūrā (pašvaldībā) šajā adresē, izmantojot, piemēram, mājas grāmata. Attiecībā uz pēdējo jums tur jādzīvo vienam. Un, ja jūsu partnerim ir savs mājoklis vai īre, jūs ievērojat divu māju līgumu un varat to pierādīt SVB ar apliecinošiem dokumentiem. Izmaksā jums aptuveni 100 eiro mēnesī, kā es aprakstu, un ietaupa 300 eiro atlaidi jūsu AOW. Un jūs varat dzīvot kopā visu laiku, jo jums abiem ir savas mājas.
Ja jums paliek nedaudz naudas, varat arī iegādāties savu māju uz nomas zemes. Katru gadu māja un zeme ir vairāk vērti nekā bankas procenti. Ja tā ir jūsu oficiālā dzīvesvietas adrese, jūs tur dzīvojat viena, jūsu meitene savā adresē. Par to nedzied gailis.
Es nopirku savai meitenei zemes gabalu, iznomāju to atpakaļ un uzliku māju. Tur es glabāju savas personīgās mantas no pagātnes un man joprojām ir sava vieta. Es gandrīz nekad neesmu tur, bet tas nebija nolūks. Ir pilnībā mēbelēts, tāpēc, ja es nevēlos, viņa to var izīrēt.
Un, ja ir viltīgi cilvēki, kas jūs nodod SVB, visas šīs reakcijas skaidri parāda, ka ir diezgan liela greizsirdība un aizvainojums, tad jūs patiešām ietilpstat divu māju shēmā, kas ir pilnīgi likumīga.
Papildu priekšrocība ir tā, ka, izejot ārā, jūs atstājat savai meitenei jauku dāvanu.
Man ir tāda pati problēma. Būdams atraitnis, es dzīvoju viens, bet, kļūstot vecākam, tas kļuva arvien grūtāk. Turklāt jau vairāk nekā gadu man ir sirds kaite, kas neko neatvieglo. Atradu risinājumu: dzīvojoša mājkalpotāja/apkopēja. Viņam kaut kur jādzīvo, bet tā kā man ir plaša māja ar atbilstošu vannas istabu, šī problēma likās atrisināta. Beidzot arī naktīs varu saņemt nopietnas sūdzības. Viņai ir sava istaba ar vannas istabu, un man ir sava, bet ārkārtas gadījumā varu viņai piezvanīt vai piezvanīt.
Bet nē: saskaņā ar SVB (Asociālās apdrošināšanas banka) man tagad ir (laulības) attiecības, un tāpēc mani pārtrauc. ABP to dzird un arī īsi. Mēs visi lielu daļu savas dzīves esam maksājuši valsts pensiju, bet tās maksāšana ir cita lieta. Kāpēc man nevar būt sava nauda? Nē, Nīderlandes valdībai visā ir jāiesaistās un man vienmēr jāstāsta, ka vēl esmu dzīvs (viņiem tas laikam nepatīk) un kā es tieku galā vecumdienās.
Mans nelaiķis tēvs visu mūžu ir rēķinājis sarežģītas prēmijas dzīvības apdrošināšanas polisei, un tagad viņam ir piecdesmit: jūs to nekad neatgūsit. Pēc tam viņš aprēķināja, ka viņam bija jānodzīvo līdz 126 gadiem, lai to atgūtu.
Man ir arī neliels pabalsts no Anglijas vecuma pensijas OAP. Viņi maksā katru mēnesi un nekad nejautā, vai jūs joprojām esat dzīvs, un viņiem nav jāzina, ko jūs darāt ar savu naudu. Tas ir arī daudz vienkāršāk un lētāk administrēšanas izmaksu ziņā!
Ļaujiet man brīdi padomāt.
300 eiro tagad ir aptuveni 10.000 XNUMX batu.
Vai jūs esat precējušies vai dzīvojat kopā?
Tuvumā jūs īrējat ļoti lētu māju
par aptuveni 2500 batiem (viegli nokļūt Isaanā)
un reģistrēties tur.
Tad tu oficiāli dzīvo viens un tev acs nekrīt .
Tu vari turpināt gulēt ar sievu , bet tu tur nedzīvo !
Ietaupa 7500 batus mēnesī un, ja jums ir kautiņš ar savu partneri,
Vai jums ir sava vieta?
PS – nedarbojas ar laulības vīzu !
Tikai tad, ja jūsu pensijas pamatā ir 800,000 XNUMX batu!
Nīderlandes valdība ir gļēva. Un arī ne maz.
Kāpēc? Tad es paskaidrošu.
Miljoniem eiro bērnu pabalstos aizplūst uz Maroku un Turciju.
Es gribu redzēt, kura Nīderlandes valdība var parādīt drosmi pārtraukt bērnu pabalstu piešķiršanu šīm valstīm.
Ja viņi mēģinās, jūs liksiet lelles dejot. Jo tad Nīderlande spēlēs ar uguni.
Tātad tā būs tikai runāšana un ne tālāk.
Arī Nīderlande neuzdrošinās izslēgt ekonomiskos bēgļus. Ja viņi to darīs, viņi saņems vēju (teiksim, viesuļvētru) no priekšpuses. Tātad tur atkal pietrūkst iekšas.
Tas iet tik tālu, ka šie ekonomiskie bēgļi šeit saņem bezmaksas istabu un ēdināšanu, kamēr viņu pašu mājas meklētāji žāvājas.
Tagad mūsu ārzemju valsts pensionāri.
Gribu redzēt, kuri AOW pensionāri kāps uz skatuves, lai pieprasītu savas tiesības. Tas nekad nenotiks. Un gļēvie Nīderlandes politiķi to ļoti labi zina.
Tātad šie vadītāji kļūst par neaizsargātiem veciem cilvēkiem. Gļēvs gļēvs nekā šis neeksistē.
Mans (sapņu) risinājums būtu katram ārzemēs dzīvojošam holandiešu pensionāram nodrošināt tādu pašu attieksmi kā pret ekonomiskajiem bēgļiem, kurus šī gļēvulīgā valdība uzņem ar atplestām rokām.
Ja nē, Nīderlandes veselības apdrošināšana attieksies arī uz valsts pensionāriem ārvalstīs.
Bet šī gļēvulīgā valdība neuzdrošinās, tāpēc…
Viņi labprātāk pumpē naudu ekonomisko bēgļu uzņemšanai un atver naudas krānu bērnu pabalstam mūsu arābu valodā runājošajām valstīm.
Bravo Nīderlande!!!
Visvairāk bērnu pabalstu saņem Polija un mūsu kaimiņvalstis.
“Lielākā summa nonāk Polijā. Pērn bērnu pabalstos tur izmaksāts 16,1 miljons eiro. Pirmajā pieciniekā ir arī Beļģija (7,8 miljoni eiro), Vācija (7,8 miljoni eiro), Maroka (2,9 miljoni eiro) un ASV (959 tūkstoši eiro).
Avots:
https://www.nu.nl/geldzaken/4246257/vorig-jaar-412-miljoen-euro-kinderbijslag-in-buitenland-uitgekeerd.html
Vai arī vēlaties maksāt bērna pabalstu, pamatojoties uz kuru valsti? Vai vienkārši to pilnībā atcelt katrai ārvalstij? Et arī dodas uz Taizemi uzturlīdzekļus bērniem. Bet, tā kā holandiešu un taizemiešu ģimeņu ir mazāk, tas ir daudz zemāks eiro.
Ekonomiskajiem bēgļiem Nīderlandē netiek piešķirts patvērums, jo nav pamatota iemesla patvērumam. Tāpēc 99% marokāņu, kuri lūdz patvērumu, tiek nosūtīti atpakaļ. Pierādīts politiskais bēglis, karš un viss, kas ir. Ieskaties ind.nl vai lasi ziņas. Tas bezmaksas pansionāts un naktsmājas arī ir muļķības, bet cilvēki turpina sludināt arī šīs muļķības. Es turpinu sevi atkārtot:
- https://www.thailandblog.nl/expats-en-pensionado/pvv-grootste-partij-nederlanders-thailand/#comment-473585
– šī gada sākumā, bet nevaru atrast 1-2-3.
Es teiktu, rakstiet partijām, balsojiet, stājiet partijā utt un ieteiktu palielināt valsts pensiju, veselības aprūpes pabalstu, summēt bērnu pabalstu (ārzemēs?) un tā tālāk. Ja lielākā daļa Nīderlandes nav pret to (ņem vērā nodokļu paaugstinājumus, lai finansētu visu), tad jūs varat darīt savu. Tomēr, lūdzu, esiet atvērts faktiem un skaitļiem, tā vietā, lai vērstos pret "arābiem".
čemodāns,
"Miljoniem eiro bērnu pabalstos aizplūst uz Maroku un Turciju."
Pēdējos gados tas jau ir samazināts par 60%. Pārējos 40% tiesa neatļāva. Nīderlande ir konstitucionāla valsts.
"Nīderlande arī neuzdrošinās neļaut ekonomiskajiem bēgļiem".
Viņi visi tiek atgriezti. Tas var aizņemt kādu laiku, un dažreiz ir grūti nošķirt īstos bēgļus no ekonomiskajiem bēgļiem (apmēram piecdesmit piecdesmit).
Periods 2014-2016 patvēruma pieteikumu skaits 82.000 47.000; piešķirti 10.000 25.000; tiesvedībā XNUMX XNUMX; nav piešķirti XNUMX XNUMX -
Kopš 2000. gada tiek atgriezti no 30 līdz 70 procentiem.
Patiesībā visi Taizemes emigranti arī nopietni apdraud skaisto Taizemes kultūru. Tie paaugstina mājokļu cenas, neļauj taizemiešiem piekļūt veselības aprūpei un Taizemes sabiedrībai izmaksā miljoniem batu.
Vairāki šeit minētie gadījumi patiešām ir pretrunā ar likumu (nelikumīgi), bet gan pret likuma mērķi. Tas nedaudz atgādina atšķirību starp izvairīšanos no nodokļu maksāšanas un izvairīšanos no nodokļu maksāšanas.
Nesaprotu, kāpēc cilvēki, kuriem ir maz vai vispār nav morāles izjūtas, Taizemē neizvēlas daudz vieglāku ceļu. Tā vietā, lai īrētu sev vietu ar zobu birsti vannas istabā, jūs vienkārši adoptējat 3, 4 vai 5 bērnus no nabadzīgajiem vecākiem ciematā. Viņi iegūst jūsu uzvārdu un tagad likumīgi ir jūsu bērni. Viņi turpina dzīvot kopā ar saviem vecākiem, bet tagad apmeklē katru dienu. To var ļoti viegli izdarīt Taizemē. Jūs iedodat vecākiem dažas kabatas naudas mēnesī (citējot Freeku de Jonge: "ja man nekā nav, es ņemu visu") un paši savāc bērnu pabalstu no Nīderlandes, apmēram 260-325 eiro ceturksnī.
Turklāt, adoptējiet meiteni apmēram 16–17 gadus vecu un apprecējiet viņu pārī. JŪS nosakāt grēku velēnu un, protams, gludiniet to. Viss atļauts ar likumu. Tātad jūsu kontā viegli ir (vismaz) 800000 XNUMX batu, kas nepieciešami laulības vīzai.
Laulības vīzai nepieciešami 400.000 XNUMX batu un var aizmirst par Holandes bērnu pabalstu.
Precējieties ar ierēdni ar saprātīgu algu un atlaides sāpes uzreiz ir daudz mazākas. Turklāt veselības apdrošināšana vairs nav liela problēma, jo tā tiek organizēta arī atbalstītājiem.
Valsts darbs ar pārsvarā zemu atalgojumu drīzāk tiek uzskatīts par ieguldījumu nākotnē, kad pienāk neveiksme vai vecums.
Un valdība pretī saņem lojālu, monarhistisku grupu, tāpēc tā ir abpusēji izdevīga.
Kā jau minēts, ABP pensija ir atkarīga arī no AOW statusa. ABP ir (cik man zināms) vienīgais pensiju fonds, uz kuru tas attiecas. Tas ir norādīts arī universālajā pensiju pārskatā, ko saņemat kā pensionārs no ABP:
“Jūsu pabalsts joprojām var mainīties šādu iemeslu dēļ:
– jūsu ģimenes stāvokļa vai AOW tiesību maiņa”
Tātad, ja AOW statuss mainās no viena uz kopdzīvi, ABP pensija (ja tā uzkrāta pirms 1. gada 1995. janvāra) tiks samazināta.
Iepriekš minētajos komentāros teikts, ka dzīvošana kopā mājā automātiski nozīmē, ka SVB uzskatīja par kopdzīvi AOW un tāpēc jums vairs nav tiesību uz neprecētā AOW pensiju. Bet, kā var lasīt zemāk esošajā saitē, dzīvošanai kopā ir jāatbilst noteiktiem nosacījumiem:
https://www.svb.nl/int/nl/aow/wonen_met_iemand_anders/samen_wonen/
Tāpēc VIENS fakts, ka kāds dzīvo kopā, nav derīgs pierādījums tam, ka vairs nav tiesību uz neprecētu AOW pensiju. Ja, piemēram, persona, ar kuru kāds dzīvo kopā, neveic ieguldījumu (nekādā mērā) mājsaimniecībā (piemēram, lielāko daļu mājsaimniecības uzdevumu nododot ārpakalpojumam) un arī neveic mājsaimniecības izdevumus, tad joprojām ir tiesības neprecētā AOW pensija! Tas attiecas gan uz Nīderlandi, gan Taizemē!
No vairākām Thailandblog atbildēm man šķiet, ka SVB dažkārt rīkojas patvaļīgi un nelikumīgi no varas pozīcijas. Ļoti skaudru un skumju piemēru tam var izlasīt Thailandblog, izmantojot saiti:
https://www.thailandblog.nl/lezers-inzending/lezersinzending-nederland-sociaal-nee-de-4e-macht-heerst/
Attiecībā uz nodokļu nomaksu: ja jūs dzīvojat Taizemē kā pensionārs, jūs parasti maksājat MAZĀK nodokļus nekā Nīderlandē. Bet daudzas lietas Nīderlandē joprojām ir apliekamas ar nodokli (piemēram, AOW, ABP valsts pensija, mūža rentes maksājumi), tāpēc arī pensionāri Taizemē joprojām maksā nodokli Nīderlandē! Atšķirībā no mazāka nodokļu maksāšanas cilvēkiem, kas dzīvo Taizemē, vairs nav tiesību vai viņi vairs nevar izmantot lielu skaitu pakalpojumu, ko (daļēji) apmaksā Nīderlandes valdība (piemēram, veselības aprūpes iestādes). Tāpēc es nedomāju, ka maksāt mazāku nodokli ir negodīgi, kā teikts vairākos komentāros iepriekš, un komentāram "izņemiet jāņogas no putras" nav jēgas!
Džerard, tu trāpīji naglai uz galvas! Es pats to gribēju pieminēt, bet manas atbildes jau bija ļoti plašas. Jūsu atbilde ir pilnīgi skaidra un precīza.
Es pazīstu dažus holandiešus, kuri šeit dzīvo kopā ar savu taizemiešu draudzeni. Tomēr šis Taizemes draugs oficiāli dzīvo kopā ar saviem vecākiem. Tagad es saprotu, kāpēc cilvēki tā rīkojas.
Tas nav vienīgais iemesls.
Taizemieši paliek reģistrēti savā dzimšanas vietā, ja vien nav steidzamu iemeslu to mainīt. Atšķirībā no Nīderlandes taizemieši gandrīz nesaņem pastu no valdības utt.
Piemēram, mana meitene jau 4 gadus ir precējusies ar taizemieti un ir devusies dzīvot pie saviem vīra vecākiem. Bet viņas oficiālā dzīvesvietas adrese nekad nav mainījusies.
Viņas māsa jau 15 gadus dzīvo un strādā Bangkokā, bet oficiāli joprojām savās dzimtajās vietās.
Arī viņas brālis jau 12 gadus dzīvo citur, bet oficiāli joprojām dzimšanas adresē.
Savu valsts pensiju neviens nav maksājis, jo maksājis ne vairāk kā tiem, kas to jau izbaudījuši sava darba laikā.
Ir ieviestas dažādas lietojumprogrammas, lai aizsargātu pašreizējo paaudzi, kurai tagad ir jāmaksā par pašreizējo AOWer, pret arvien pieaugošajām izmaksām, kas uzbrūk arvien lielākam skaitam AOW saņēmēju.
Viens no šiem pieteikumiem ir atlaide valsts pensijai kopdzīves gadījumā.
Lai cik netaisnīga liktos šī atlaide, kur arī pašam nācās mazliet norīt, šī atlaide ir ne tikai Nīderlandē un Taizemē, bet visā pasaulē.
Nīderlandē un citās sociāli/ekonomiski labāk nodrošinātās valstīs šo atlaidi bieži vien uzņem partneris, kuram pašam ir labāki ienākumi vai pensija.
Protams, citādāk ir valstī, kur algas ir daudz zemākas un sociālie noteikumi nekādā veidā nav salīdzināmi ar lielāko daļu Eiropas valstu.
Vai tagadējai paaudzei, kurai jau tā ir jāmaksā sakarā ar pieaugošo valsts pensionāru skaitu, tomēr jāspēlē par pasaules sociālās apdrošināšanas sistēmu, kas absorbē visas bada algas un iztrūkstošās pensijas?