Emigrēt uz Taizemi un manu WAO?

Ar nosūtīto ziņojumu
Ievietots Lasītāja jautājums
Tags: ,
10 jūlijs 2019

Cienījamie lasītāji!

Esmu saņēmis invaliditātes pabalstu 18 gadus, atteikts 80/100. Esmu precējusies ar taizemiešu meiteni, viņa jau 11 gadus dzīvo Nīderlandē. Mēs plānojam emigrēt uz Taizemi.

Kas man ir jāsagatavo un vai man arī turpmāk būs mans WAO? Vai ir vēl kādas lietas, no kurām man būtu jāuzmanās?

Sveicieni,

Klaas

32 atbildes uz jautājumu “Emigrācija uz Taizemi un mani invaliditātes pabalsti?”

  1. janvāris saka uz augšu

    internetā rakstīts pie UWV kur jāievēro un kas jādara, tur viss ir var arī zvanīt ar jautājumiem uz UWV par emigrāciju, vai nesamazinās pabalstus utt.
    Es teiktu, ka vispirms noskaidrojiet, ko jūs varat arī darīt, ir reģistrēties pie kāda Nīderlandē, tad jums joprojām ir visas jūsu tiesības un atgriezties reizi gadā, lai sakārtotu visas pasta lietas.

    Es ļoti rūpīgi padomātu, Taizeme ļoti mainās, vanna tagad ir ļoti zema 34.5, tāpēc tagad ir daudz dārgāka, jūs domājat, ka esat lēts, bet jūs kļūdāties.

    • Peter saka uz augšu

      Nepiereģistrējieties ne pie viena, paņemiet kāda pasta adresi. Nav viegli, bet iespējams, man tas ir 20 gadus

      • Franču Niko saka uz augšu

        SVB aktīvi pārbauda, ​​arī ar mājas vizīšu palīdzību. personīgi pieredzējis. Attiecas gan ar pasta adresi, gan ar reģistrāciju citā. Turklāt reģistrāciju pie kāda cita uzskata par kopdzīvi gan SVB, gan Nodokļu un muitas administrācijā.

        • Peter saka uz augšu

          Jā, tā pareizība ir pārbaudīta. Arī pieredzējis.

        • Lamerts de Hāns saka uz augšu

          Papildinājums “kā no nodokļu un muitas administrācijas puses” ir neveiksmīga izvēle.

          Tas paliek bez sekām nodokļu iestādēm. Tikai “kopā dzīvošana” nav kvalificējama kā nodokļu partneri. Turklāt, pat ja ir nodokļu partneri, tie ir arī neatkarīgi subjekti ienākuma nodokļa aprēķināšanai: katram pašam jātiek galā ar savu situāciju. Nodokļu partnera priekšrocība ir ierobežota ar iespēju izdevīgi sadalīt atskaitījumus, piemēram, pilnībā vai daļēji attiecināt atskaitījumus uz augstākajiem ienākumiem. Bet, dzīvojot Taizemē, ar to nav jāsaskaras.

          • Franču Niko saka uz augšu

            Atsevišķos gadījumos partneri nevar izvēlēties, bet “izvēle” izriet no tiesību normām. Turklāt atvieglojumus maksā Nodokļu un muitas pārvalde. Tāpēc mans papildinājums nav tik "nelaimīgs".

            • Lamerts de Hāns saka uz augšu

              Cienījamais Frans Niko, man ir radies iespaids, ka jūs neesat pareizi sapratis manu iepriekšējo atbildi vai arī nevarat to pietiekami saprast. Tāpēc tagad ievietoju sīkāku informāciju.

              jūs nekad nevarat izvēlēties būt viens otra nodokļu partneri, ja dzīvojat Nīderlandē, ja neatbilstat kādam no nosacījumiem. Tas ir pilnībā definēts 2001. gada Ienākuma nodokļa likumā.

              Piemēram, jūs esat viens otra nodokļu partneri, ja esat precējies vai esat noslēdzis reģistrētas partnerattiecības.

              Turklāt jūs esat nodokļu partneri ar mājinieku, ja atbilstat vienam no šiem nosacījumiem:
              • jūs abi esat pilngadīgi un kopā esat noslēguši notariālu kopdzīves līgumu.
              • jums ir kopīgs bērns.
              • Viens no jums ir atpazinis otra bērnu.
              • esat reģistrēts pensiju fondā kā pensiju partneris.
              • jums kopīgi pieder sava māja, kurā jūs abi dzīvojat.
              • jūs abi esat pilngadīgi un jūsu adresē ir reģistrēts arī viena no jums nepilngadīgs bērns (sastāvā ģimene).
              Vai šī situācija attiecas uz jums? Bet vai jūs izīrējat daļu no sava mājokļa personai, ar kuru esat reģistrēts vienā adresē? Ja īrējat darījumus, jūs neesat nodokļu partneri. Jums ir jābūt rakstiskam īres līgumam.
              • Jūs esat pilngadīgs un dzīvojat kopā ar nepilngadīgu bērnu patversmes mājā vai patversmes mājā, ko saņēmāt saskaņā ar 2015. gada Sociālā atbalsta likumu. Jūs dzīvojat šajā mājā kopā ar pieaugušo, kurš saskaņā ar pašvaldības informāciju arī ir reģistrēts. tajā adresē.
              Vai nevēlaties būt nodokļu partneri ar šo personu? Tad jums ir jāiesniedz pieprasījums par to kopā. Jums arī jāatbilst vairākiem nosacījumiem.
              • Jūs jau bijāt nodokļu partneris gadu iepriekš.

              Bet, ja jūs dzīvojat Taizemē, kopdzīvei un (nodokļu) partneriem nodokļu iestādēm nav nekādas nozīmes. Vienkārši aizpildiet C veidlapu. Pēc tam drīz ekrānā tiks parādīts ziņojums, ka netiks uzdoti jautājumi par partneri.

              Līdz ar to mans komentārs par jūsu ievietoto teikumu: "Turklāt reģistrēšanos pie kāda cita uzskata par kopdzīvi gan SVB, gan NODOKĻU IESTĀDES." Atšķirībā no SVB AOW pabalsta kontekstā kopdzīve Taizemē un jautājums, par ko ir runa, līdz ar to nekādi neietekmē Nodokļu un muitas pārvaldi (un tāpēc ir nožēlojams komentārs/papildinājums, jo tas nozīmē ieteiktu , it īpaši tagad, kad tas notiek vienā elpas vilcienā ar SVB pieminēšanu!).

              Jūsu komentārs: “Turklāt nodokļu un muitas administrācija maksā pabalstus” atkal ir ārkārtīgi neveiksmīga izvēle. Galu galā jautājums ir par “emigrāciju uz Taizemi”. Kā šajā kontekstā redzat Nodokļu un muitas administrācijas lomu atvieglojumu izmaksāšanā?

              Šīs lomas pilnīgi trūkst. Piemēram, jūs nevarat ņemt līdzi īres un veselības aprūpes pabalstu uz Taizemi. Pabalstu kontekstā jūs atbrauksiet dzīvot uz Taizemi, tātad ar nodokļu iestādēm nesazināsieties vispār!

              • Franču Niko saka uz augšu

                Ieteikums, ka es "tikai rēcu" ir nepamatots. Runa ir par pasta adresi Nīderlandē vai reģistrēšanos kādā citā adresē Nīderlandē. Es minēju tā sekas. Ja Klāss reģistrējas kāda adresē Nīderlandē, Klāss liek domāt, ka viņš un viņa sieva dzīvotu Nīderlandē. Tādējādi Klaas joprojām ir Nīderlandes, nevis Taizemes nodokļu rezidents. Ja viņam tas izdodas, Klāsam ir “tiesības” uz pabalstiem, piemēram, veselības aprūpes pabalstu. Pabalstus maksā Nodokļu un muitas pārvalde. Atkal, tas nav "nelaimīgs" komentārs.

                Mājas koplietošana ar kādu citu var radīt nodokļu sekas. Tas var būt Klaasam, bet arī iedzīvotājiem, kuri jau dzīvo šajā adresē. Tam ir pietiekami daudz piemēru. Man nav nepieciešams to sīkāk izklāstīt. Tēma nav paredzēta nodokļu tiesību semināra rīkošanai. Un Lamerts, ar sarkastiskām piezīmēm muļķībām nav jēgas...

                • Lamerts de Hāns saka uz augšu

                  Cienījamais Frans Niko, es tikko izlasīju savas reakcijas uz to, bet es nekur neatradu, ka es būtu teicis, ka jūs vienkārši rēcat. Jūs ievietojat to pēdiņās, un jūs citējat mani. Bet, pretēji jūsu ieteiktajam/citējam, jūs necitējat manus vārdus un tāpēc tas ir pareizs vai nepareizs jūsu pašu secinājums.

                  Manuprāt, jūsu piezīme par Klāsu, “liekot šķist, ka viņš joprojām dzīvo Nīderlandē kopā ar savu sievu”, ir ļoti nepiemērota. Tas pats attiecas uz jūsu turpmāko darbību. Klāsa jautājums nedod iemeslu to darīt, un tāpēc paliksim pie viņa izteiktās vēlmes emigrēt uz Taizemi. Atvērts kanāls, piemēram, Taizemes emuārs, nav kanāls, lai apzināti vai neapzināti mudinātu kādu veikt krāpšanu vai norādītu uz to, vai spekulētu par to tagad, kad Klāsam nav iemesla to darīt. Jebkurš komentārs šajā virzienā ir izslēgts. Un tas, ka jūs minējāt sekas, kā jūs sakāt, tas ir tālu no patiesības. Mēs šeit runājam par krāpšanu! Papildus nelikumīgi iegūtā atgūšanai, pēc atklāšanas viņam virs galvas karājas prāvs naudas sods (ja tas paliek administratīvais sods un uz to neattiecas krimināllikums!).

                  Jūsu atbilde, uz kuru es atbildēju tālāk, ir šāda:
                  “SVB aktīvi pārbauda, ​​arī ar mājas vizīšu palīdzību. personīgi pieredzējis. Attiecas gan ar pasta adresi, gan ar reģistrāciju citā. Turklāt reģistrāciju pie kāda cita uzskata par kopdzīvi gan SVB, gan nodokļu inspekcijā.

                  Sākotnēji es šo reakciju kvalificēju kā “neveiksmīgu izvēli”, bet patiesībā tai nav jēgas!

                  Vai varat man paskaidrot, kāds SVB sakars ar to tagad, kad jautātājs Klāss vēl nav sasniedzis valsts pensijas vecumu? Vai tad SVB apmeklēs viņa pasta adresi, lai pārbaudītu viņa pastu (un tādējādi rīkosies pārkāpjot Satversmes 13. pantu)? Es diez vai varu iedomāties!

                  SVB atļauj Klāsam “dzīvot kopā” (starp citu, viņš ir precējies ar taizemieti). Vai arī jūs to redzat savādāk?

                  Starp citu, man labāk patīk runāt par “mājas adresi” un “pasta adresi”. Ar to esmu saskaņā ar juridiskajiem jēdzieniem un viss kļūst mazliet skaidrāks. Izvairīsimies no savu tiesību normu veidošanas. Tas ātri noved pie pārpratumiem vai mēles apjukuma.

                  Dzīvesvietas adreses definīcija ir šāda:

                  “BRP 1.1. pants
                  o. dzīvesvietas adrese:
                  1° attiecīgās personas dzīvesvietas adrese, tostarp mājas adrese, kas atrodas transportlīdzeklī vai kuģī, ja transportlīdzeklim vai kuģim ir pastāvīgā bāze vai piestātne vai, ja attiecīgā persona dzīvo vairāk nekā vienā adresē, adrese, kurā ir pamatoti sagaidīt, ka viņš sešu mēnešu laikā uzturēsies visvairāk reižu;
                  2° adrese, kurā, ja nav 1. punktā minētās adreses, var pamatoti sagaidīt, ka attiecīgā persona nakšņos vismaz divas trešdaļas laika trīs mēnešu laikā;

                  Pasta adreses definīcija ir šāda:

                  “BRP 1.1. pants:
                  lpp. pasta adrese: adrese, kurā tiek saņemti attiecīgajai personai paredzēti rakstveida dokumenti;
                  .............
                  r. vēstules adresāts: 2.42.pantā minētā fiziskā vai juridiskā persona, kura sniedz vēstules adresi;

                  Klāss skaidri norādījis, ka vēlas emigrēt uz Taizemi. Tādā gadījumā dzīvesvietas adreses saglabāšana nav problēma. Varētu būt (vairāk vai mazāk pagaidu) pasta adrese Nīderlandē, ja viņš vēl nevar norādīt mājas adresi Taizemē un viņam tur nav pieejama pasta kastīte. Turklāt mājas adrese vai pasta adrese attiecas tikai uz “sniegputniem”. Bet tas nav Klāss un piešķirsim arī viņam šīs tiesības!

                  Attiecībā uz emigrāciju un dereģistrāciju no pašvaldības BRP norāda:

                  “2.43. pants
                  • 1. Iedzīvotājam, kuram ir pamatoti sagaidāms, ka viņš gada laikā uzturēsies ārpus Nīderlandes vismaz divas trešdaļas laika, pirms viņa izceļošanas no Nīderlandes jāiesniedz pašvaldības mēram un pašvaldības priekšniekam rakstiska deklarācija par izbraukšanu. Deklarācijas periods sākas piektajā dienā pirms izbraukšanas dienas.”

                  Tad papildus jūsu atsaucei uz SVB es nevaru ievietot atsauci uz nodokļu iestādēm šādā teikumā:
                  "Turklāt reģistrāciju pie kāda cita uzskata par kopdzīvi gan SVB, gan Nodokļu un muitas administrācijā," pēc tam norādot uz ieguvumiem.

                  Papildus manam iepriekš sniegtajam skaidrojumam par SVB es jau jums paskaidroju, ka dzīvei Taizemē nav nekāda sakara ar (nodokļu) partneriem, ciktāl tas attiecas uz nodokļu iestādēm. Klāss ir precējies un, pieņemu, dzīvo kopā, bet tas nespēlē nekādu lomu no nodokļu viedokļa. Turklāt es jau norādīju, ka uz Taizemi jūs nevarat ņemt līdzi savus pabalstus. Bet varbūt jūs to visu redzat savādāk.

                  Secinājums:
                  a) kopdzīve ir zināma SVB, bet tai nav seku (tas arī netiek pārbaudīts, jo viņš ir precējies un pat nesaņem AOW pabalstu);
                  b. kopdzīvei arī nav nekādas nozīmes, ciktāl tas attiecas uz nodokļu iestādēm;
                  c. piemaksas tiks pārtrauktas uzreiz pēc emigrācijas (jo par to Klāss tikai runā un tātad bez krāpšanas);
                  d. Gadā pēc emigrācijas Klāsam ir jāiesniedz ienākuma nodokļa deklarācija, izmantojot bēdīgi slaveno Model-M (papīra deklarācija 50 lappušu garumā ar vairāk nekā 100 lappusēm paskaidrojumu);
                  e. Es ceru, ka pēc tam viņš vairs nesaņems nodokļu iestāžu uzaicinājumu iesniegt nodokļu deklarāciju;
                  f. viņš, iespējams, joprojām varēs sagaidīt izlīguma lēmumus no nodokļu iestādēm par atvieglojumiem, taču tas, visticamāk, beigs viņa saziņu ar nodokļu iestādēm

                • Franču Niko saka uz augšu

                  Cienījamais Lambert!

                  Manas atbildes bija atbilde uz citām atbildēm, NEVIS uz Klaas jautājumu.

                  Pēdiņās tas nozīmē ko citu. Tas ir tikai citāts, ja pirms tā ir kols. Tātad tas nenozīmē, ka es kaut ko citēju.

                  Par pārējo tavā "vēstulē" neiedziļināšos. Tas izrādās bezjēdzīgs vingrinājums. Veiksmi.

  2. Renē Mārtina saka uz augšu

    Administratīvi, protams, kā saka arī Jans.Ja saņemsiet atļauju no UWV, jūsu pabalsts tiks izmaksāts bruto un jūs kļūsiet par nodokļu maksātāju Taizemē. Turklāt jūs vairs neuzkrājat AOW tiesības un nevarat, piemēram, paņemt līdzi savu veselības apdrošināšanu. Neaizmirstiet apskatīties, piemēram, vīzu prasības un citas lietas Taizemē. Panākumi ar to.

    • Franču Niko saka uz augšu

      Papildus tam, ka Klāss vairs neveido AOW, tas attiecas arī uz viņa sievu. Nodzīvojot Nīderlandē 11 gadus, viņa tagad ir uzkrājusi 22% AOW.

      Turklāt partnera pabalsts AOW vairs nepastāv. Tātad, ja viņa sieva ir jaunāka par Klāsu, viņš pēc aiziešanas pensijā saņems tikai 50% no minimālās algas, un viņa sieva, ja viņa tagad aizbrauks uz Taizemi un sasniegs pensijas vecumu, saņems tikai 22% no 50% no minimālās algas.

      Ja viņiem abiem jau tagad būtu tiesības uz pensiju, viņu kopīgā AOW būtu tikai 72% no minimālās algas. Šobrīd tas būtu 637,94 € Klāsam un € 140,35 viņa sievai, kopā € 778,29 neto mēnesī. Turklāt Klāss vairs nesaņems nekādas piemaksas uzreiz pēc izbraukšanas uz Taizemi. Bet, tā kā Klāss vēl nav sasniedzis pensijas vecumu, viņš nesasniegs 50 gadu pensijas uzkrāšanu un kopīgais AOW kļūs vēl mazāks. Kas ir Gudrība? Paskaties, pirms lec.

    • Lamerts de Hāns saka uz augšu

      Tas nav pareizi, Renē Mārtin.

      Lai gan Nīderlande ir noslēgusi līgumu ar Taizemi, lai novērstu nodokļu dubulto uzlikšanu, šajā līgumā nav pieminēti sociālā nodrošinājuma pabalsti, tostarp AOW un WAO pabalsti. Nav arī tā sauktā "atlikuma panta", kurā ir ietverts noteikums, ka ienākumiem, kas Līgumā nav minēti vārdā, var uzlikt nodokļus izcelsmes valstī (šajā gadījumā Nīderlandē) vai (parasti) valstī, dzīvesvieta (šajā gadījumā). Taizemes gadījums).

      Ja līguma noteikuma nav, uz Nīderlandi attiecas valsts tiesību akti. Tas nozīmē, ka Nīderlande kā izcelsmes valsts apliek ar nodokli AOW un WAO pabalstus.

      Bet tas, kas attiecas uz Nīderlandi, attiecas arī uz Taizemi. Taizemes nodokļu tiesību akti ir balstīti arī uz tās iedzīvotāju pasaules ienākumu aplikšanu ar nodokļiem. Tā kā nav līguma noteikumu par sociālā nodrošinājuma pabalstiem, Taizeme kā mītnes valsts var arī iekasēt nodokli par šiem pabalstiem, pat ja tie tiek saņemti no pāri robežām. Galu galā jums nav līguma aizsardzības, norādot, kura valsts ir pilnvarota iekasēt un kura valsts ir piešķīrusi atbrīvojumu vai samazinājumu.

      Izlasiet, ko par to saka Taizemes ieņēmumu departaments:

      “Nodokļa maksātājs

      Nodokļu maksātājus iedala “rezidentos” un “nerezidentos”. “Rezidents” ir jebkura persona, kas dzīvo Taizemē uz laiku vai periodiem, kas kopā pārsniedz 180 dienas jebkurā nodokļu (kalendāra) gadā. Taizemes rezidentam ir jāmaksā nodoklis par ienākumu no avotiem Taizemē, kā arī par ienākumu daļu no ārvalstu avotiem, kas tiek ievesti Taizemē. Nerezidents
      tomēr tiek aplikts ar nodokli tikai ienākumiem no avotiem Taizemē.

      Turklāt Klāsam jārēķinās, ka viņam Nīderlandē jāmaksā galvenā cena algas nodoklī/ienākumu nodoklī. No 1. gada 2015. janvāra jums vairs nepienākas nodokļu atlaides, cita starpā dzīvojot Taizemē. Tas viņam izmaksā vairāk nekā 1 mēneša pabalstu gadā.

      • Renē Mārtina saka uz augšu

        Taizemē jums ir jāmaksā nodoklis, ja saņemat invaliditātes pabalstus, ja uzturaties ilgāk par 181 dienu. Es nekad neesmu dzirdējis par nodokļu dubulto uzlikšanu.

        • Lamerts de Hāns saka uz augšu

          Tā ir pirmā reize tev, Renē Mārtin.

          Starp citu, ja jūs pats baudītu WAO pabalstu, dzīvojot Taizemē, jums jau sen vajadzēja atklāt, ka arī Nīderlande to iekasē. Tas var atšķirties tikai līdz 1. gada 2019. janvārim, ja UWV ir nepareizi piemērojusi nodokļu atlaides, kamēr nodokļu iestādes to nav atklājušas. Tādā gadījumā jums diezgan paveicās, lai gan es zinu neskaitāmus ārzemēs dzīvojošus holandiešus, kuri arī ir izbēguši no dejas. Ja jūs dzīvojat, piemēram, Taizemē, nodokļu atlaides jau ir beigušās 1. gada 2015. janvārī.

          No 1. gada 2019. janvāra neviena iestāde nevar piemērot nodokļu atlaides, ja dzīvojat ārpus Nīderlandes. Ja uzskatāt, ka jums ir tiesības uz to, jums ir jāpiesakās pagaidu novērtējumam. Pēc tam Nodokļu un muitas administrācija piešķirs jums nodokļu atlaides. Bet pieteikšanās pagaidu novērtējumam uz šī pamata ir pilnīgi neveselīga lieta, dzīvojot Taizemē.

  3. Ger Korats saka uz augšu

    Neaizmirstiet, ka pēc izslēgšanas jums vairs netiks uzkrāta valsts pensija, tas pats attiecas uz jūsu sievu. Pēc tam brīvprātīgi maksājiet prēmijas līdz 10 gadiem vai samierinieties ar mazāku valsts pensiju nākotnē. WAO apstājas, kad esat sasniedzis valsts pensijas vecumu.

  4. RuudB saka uz augšu

    Mīļais Klās, pieņemu, ka tev ir pāri 50 gadiem, citādi tev nav jāsāk. Jūs jautājat: kas man jādara un vai es varu paņemt līdzi savu WAO? Pirmo reizi piesakoties vīzai, jūs jau saskarsities ar jautājumu, vai jūs ieceļosiet kā priekšlaicīgs pensionārs. Ne tā, kas uzreiz dod par vienu argumentu mazāk. Tādēļ jums rūpīgi jāizpēta, kāda veida vīzu vēlaties izmantot, lai nokļūtu TH, un pēc tam tur piesakieties pagarinājumam. Veltiet daudz laika, lai izpētītu Ronija LatYa Taizemes vīzu failu. Skatiet šīs lapas kreisajā pusē sadaļā Faili.
    Īpaši izlasiet, kādas ienākumu prasības nosaka Taizeme un vai varat izpildīt šīs ienākumu prasības.

    Ja vēlaties emigrēt uz TH kā WAO saņēmējs, ņemiet līdzi savu labumu. Lūdzu, sazinieties ar UWV par to. Tas ir obligāti, ja vēlaties doties uz ārzemēm, saglabājot pabalstus. Lasīt: https://perspectief.uwv.nl/artikelen/arbeidsongeschiktheidsuitkering-meenemen-naar-het-buitenland
    Ieslēgts: https://www.uwv.nl/particulieren/internationaal/met-uitkering-naar-buitenland jūs atradīsiet tos pašus dziesmu vārdus. Varēji pats to visu apskatīt.

    Lūdzu, ņemiet vērā: jūsu aiziešana vairāk ietekmēs jūsu AOW vēlāk nekā jūsu WAO tagad. Jūs nenosaucat savu gadu, bet valsts pensiju vēlētos saņemt ilgāk, nekā šobrīd ir invaliditātes pabalsts. Katru gadu, kad izbraucat no Nīderlandes, jūs uzkrājat AOW atlaidi 2% gadā. Piemēram: ja jums tagad ir 62 gadi, jūs saņemsiet 5% no jūsu AOW summas 90 gadu laikā. Ja esat jaunāks par 62 gadiem, atlaide būs lielāka.
    Jebkurā gadījumā jūs nesaņemsit vienu valsts pensiju, jo esat precējies (tā ir arī Nīderlandē no 67 gadu vecuma). Paredzams, ka jūsu sievai būs iespēja nopelnīt. Arī TH! Tātad jūs būsiet krietni zem pašreizējās WAO summas. Jūsu sieva galu galā saņems 22% AOW no sava partnera daļas, jo viņa ir dzīvojusi Nīderlandē 11 gadus. Partnera daļa šobrīd ir aptuveni 850 eiro mēnesī. Tāpēc aprēķiniet paši.
    Skatīt tālāk: https://www.svb.nl/int/nl/aow/zoek.jsp?q=aow+wonen+in+buitenland

    Kam vēl vajadzētu pievērst uzmanību? TH jūs pats rūpējaties par savu veselības apdrošināšanu. Jums jātiek galā ar augstām prēmijām. Tā kā jūs esat WAO, jums būs jāsaskaras ar daudziem izņēmumiem.

    Pārējiem tas neatšķiras no jebkuram nepensijas vecumam. Eiro ienes mazāk nekā lietots/vēlēts. Nodrošiniet (labi aprīkotu) krājkasīti. Bet uzmanieties: nauda ir ļoti populāra TH. Nespēlē Sinterklaas, neesi cukurtētiņš, vispirms paskaties kaķi no koka. Noklikšķiniet uz šīs saites: https://www.thailandblog.nl/?s=WAO&x=29&y=14

    • janbeute saka uz augšu

      Ir aizmirsts pieminēt, ka jūs pats varat brīvprātīgi turpināt maksāt savu AOW prēmiju maksimāli 10 gadus.
      Es arī darīju, kad pārtraucu strādāt, manā gadījumā man pietrūkst tikai 2 gadi, tātad 4%.

      Jans Beute.

      • RuudB saka uz augšu

        Tas ir paredzēts tikai bagātajiem. Pašreizējās brīvprātīgās iemaksas ir aptuveni 18% no gada ienākumiem gadā. Pieņemsim, ka jums ir WAO EUR 15000 2700 apmērā. jr Tad prēmija būs ap XNUMX Eur.
        Pieņemsim, ka vēlaties to darīt 5 gadus: EUR 13500 XNUMX. Ko jūs saņemat pretī ar šo zemo AOW partnera akciju labumu? https://www.svb.nl/nl/vv/ Protams, noklikšķiniet uz sevi.

  5. l.mazs izmērs saka uz augšu

    Divas svarīgas lietas!

    -Tu neraksti savu vecumu, kas ir svarīgi nākotnes finanšu ainai.(ienākumi)

    -Uzņemšanas prasība Taizemē ir pierādāmi ienākumi 65.000 1850 batu (aptuveni XNUMX eiro) pm
    Tur iet no īres un veselības apdrošināšanas 2 cilvēki!

    Neatkarīgi no citām izmaksām, šis budžets būs ierobežots, lai dzīvotu.

    • Bert saka uz augšu

      Nedomājiet, ka daudzi sitīs plaukstas, ja viņiem būtu jāiztērē 65.000 XNUMX Thb mēnesī.

      Starp citu, viņš raksta "precējies ar taizemieti", tad prasība joprojām ir 40.000 XNUMX Thb
      Manuprāt, var labi nopelnīt, ja dzīvo normālu dzīvi bez narkotikām un rokenrola

      Teikšu, ka mēs te katru mēnesi to nesagremojam, bet mums nav dzīvošanas izdevumu ārpus elektrības un ūdens rēķina.

  6. Hannes saka uz augšu

    Manuprāt, Klāss pēc šī visa izlasīšanas ir kļuvis mazliet bēdīgs. (Starp citu, es arī spēlējos ar domu aizbraukt uz Taizemi pirms aiziešanas pensijā)

    • Franču Niko saka uz augšu

      Joprojām iespējams, ja vien paturat savu bāzi Nīderlandē un regulāri atgriežaties. Jūs vienkārši katru gadu dodieties atvaļinājumā uz Taizemi apmēram sešus mēnešus. Bet tad jūsu ienākumiem tas ir jāatļauj.

      Es dzīvoju Spānijā 15 gadus, bet savu bāzi saglabāju Nīderlandē. Man nebija problēmu ar manu valsts pensiju vai citām nodokļu problēmām, un arī manai taizemietei nebija problēmu. Arī man bija 100% tiesības uz WAO gados pirms manas aiziešanas pensijā. Kamēr nesaraut "visas saites" ar Nīderlandi.

  7. atklāts saka uz augšu

    Man ir WIA, man ir 50, un esmu precējusies ar taizemieti.
    Mana (laulības) vīza uz Taizemi nebija problēma, man vajadzēja tikai izziņu no savas bankas.
    UWV nodrošina dokumentus tikai holandiešu valodā (??)

    Protams, esmu sazinājies ar nodokļu iestādēm.

    Pabalsts tiek aplikts ar nodokli Nīderlandē, ņemot vērā līgumu, Taizeme to nedrīkst arī aplikt ar nodokli.
    Algas nodoklis neatkarīgi no sākotnējā avota paliek algas nodoklis.

    Sociālās piemaksas zaudēs spēku. (vairāk nekā 28%)
    Es pieņemu, ka maksāšu algas nodokli par tiem 28% "lielākiem ienākumiem" 🙂
    Nodokļu kredīta un visu atskaitījumu pazušana ir sāpīga.

    Mans pabalsts netiek koriģēts ar tā saucamo valsts faktoru. (Taizeme 0.4)
    Vecuma pensija ir!!
    Emigrācija nozīmē, ka vēlaties tur palikt.
    Protams, es vairs neuzkrāju invaliditātes pabalstus.
    Tie 30 līdz 40%, ko saņemu mazāk, ir gandrīz niecīgi. AOW no 1000 kļūst par 400 eiro
    IPV 400 saņemu +/- 250..
    Pareizi, par 150 mazāk mēnesī.
    Turpināt maksāt prēmiju ir iespēja, bet nav atskaitāma??

    Par laimi, mana reālā pensija paliek nemainīga, bez valsts faktora.

    Medikamenti, kas man (diemžēl) ir nepieciešami (es neesmu WIA savā nosvīdušo pēdu dēļ), ir daļa no cenas šeit NL.
    Bieži es pat neiesniedzu rēķinus tagad.
    Šeit 3 ​​eiro, NL € 120,-
    Es joprojām brīnos, kā tas ir iespējams ar tieši tādām pašām zālēm.
    Šo 375 personīgo ieguldījumu tad var izdarīt 🙂

    Biju tam "gatavs" (plānoju uz 1. – 1. – 2020.), bet, ņemot vērā informāciju, ka nodokļu atlaides un atskaitījumi vairs nav iespējami, emigrācija ir liels zaudējums.

    Rīt zvaniet IRS.
    Man tas būtu par neto 300 mēnesī mazāk.
    Tas, protams, nav nolūks.

  8. atklāts saka uz augšu

    LOL

    Mēs nevaram to padarīt vieglāku… (tomēr mulsinošāk)

    Veicot meklēšanu IRS vietnē, ienākuma nodoklis ir 36.65% un 38.10%.
    Pēc 3 telefona zvaniem beidzot ir kāds, kas var man pateikt, ka tas ietver 27.65% valsts apdrošināšanu. (2019)

    Pieņemot, ka ienākumi ir € 34.300 20.384, jūs maksājat 9% nodokli līdz € 10.45 XNUMX un virs tiem XNUMX% nodokli.
    virs 34.300 38.10 € jūs nemaksājat nekādas prēmijas, bet viss ir nodoklis, = 68.508% (līdz XNUMX XNUMX)

    Lai saglabātu 34.300 3.260 eiro, tas ir 9.354 21.686 eiro nodokļos un XNUMX XNUMX eiro prēmija = XNUMX XNUMX eiro Nīderlandē.
    Taizemē, kas paliek 3.260 eiro nodokļos, 0 eiro prēmijā = 31.040 XNUMX eiro

    šajā aprēķinā nav ņemtas vērā nodokļu atlaides utt.
    21.686 24.000 eiro patiesībā būs tuvāk neto XNUMX XNUMX eiro

    Taizemē nav nekādu atskaitījumu, nekādu atlaižu vai atbrīvojumu, tāpēc tas ir ātri un netīri.

    ienākumiem/pabalstiem virs 34.300 38.10 eiro, lielākā daļa tiek aplikta ar nodokli XNUMX%
    tad 40.000 25.200 eiro Nīderlandē būtu XNUMX XNUMX eiro
    un Taizemē 33.451 XNUMX eiro

    nodokļu speciālistiem... (Es noteikti neesmu) Man patīk šaut ar mērķi!

    ārzemju veselības izmaksas (tikai uzņemšanai slimnīcā) ir salīdzināmas ar Nīderlandes pamata apdrošināšanu (115 mēnesī, + 375 = 1750) (tikai ārzemju slimnīcā = 2.000 eiro)
    normāli ārsta apmeklējumi šeit ir ļoti lēti.

    tāpēc man tas der.
    izskatās, ka emigrācija tomēr turpināsies 🙂

  9. RuudB saka uz augšu

    Dārgais Frenk, daži komentāri:
    1- tas, ka UWV sniedz dokumentus tikai holandiešu valodā, nav nozīmes. Nevis UWV, bet jums ir ideja, plāns, tātad sagatavošanās darbi. Tostarp dokumentu juridiskais tulkojums.
    2- Tas, ka TH nedrīkst iekasēt nodokļus, nav pareizi. Tas, vai TH to dara, ir cits jautājums. Izlasiet daudzos @Lammert de Haan skaidrojumus par to.
    3- Jūs esat precējies, tāpēc nesaņemat 1000 eiro AOW, bet ± Eur 850.
    4- AOW neietilpst valsts faktorā, jo SVB+TH! Šeit jūs esat pilnīgi nepareizi.
    5- WIA ietilpst valsts faktorā, jo UWV + TH, bet netiek piemērots divpusēju iemeslu dēļ.
    6- Ar laiku jūs saņemsiet nevis ± Eur 250, bet ± Eur 550
    7. Brīvprātīga turpmāka AOW prēmijas maksāšana ± 18% no jūsu gada ienākumiem par vēlamo AOW gadu.
    8- Pastāvīgi dzīvojot TH, NL veselības apdrošināšana nav iespējama.
    9- Apdrošināt sevi pret medicīniskajiem izdevumiem TH būs grūts uzdevums, galu galā, nav svīdušas kājas.
    10- Es domāju, ka tu vēl neesi "gatavs" 1. janvārim. Tomēr: veiksme!

  10. atklāts saka uz augšu

    Sveiks Rūd,

    Tas, ka UWV nesniedz dokumentus angļu valodā, ir sarežģīti un īpaši dārgi. Praktiski visi valsts sektori ir daudzvalodu. (Pašvaldības, province, nodokļu iestādes utt.)
    Kā jau rakstīju, manai vīzai par laimi pietika ar angļu bankas izrakstu.
    Jums ir jābūt Hāgā legalizētam “valdības” dokumentam. Ja tas ir jātulko, vispirms tiek legalizēts, pēc tam tulkots un pēc tam legalizēts. Fū.

    Jums ir taisnība par AOW. Es biju dezinformēts.
    Atkal, maksāt 18% ienākumu par 2% no 850 ir diezgan daudz. Mana regulārā pensija ir pietiekama.

    Par laimi, WIA man paliek nemainīgs. Dzīvošana Taizemē ir lētāka, bet noteikti ne par 40%

    Līgums starp Nīderlandi un Taizemi ir tieši paredzēts, lai nodrošinātu, ka netiek maksāta nodokļu dubulta uzlikšana.
    Es zinu, ka šajā jautājumā ir daudz neskaidrību. Piemēram, AOW tiek aplikts ar nodokli NL, bet jūsu pensija nav. Tas varētu aplikt ar nodokli Taizemi.
    WIA nedrīkst tos aplikt ar nodokli.

    Jau dažus gadus uzturos Taizemē, regulāri 3 vai 4 nedēļas NL. (Dārgs hobijs, tās biļetes)

    Pats domāju, ka līdz 1.oktobrim būšu gatava 🙂
    Viss pārējais jau kādu laiku ir nokārtots.

    Galvenais iemesls aizbraukšanai “pa īstam” ir papildu neto ienākumi.
    Pareizāk sakot, netērējot sociālās prēmijas @ 9.350 eiro gadā.

    Kādu laiku ir sakārtotas tādas lietas kā mašīna un māja utt.

    Expat apdrošināšana man nav problēma, izņēmums ir ļoti ierobežots.
    (Ķirurgs pieļāva griešanas kļūdu / sarežģījumus.
    80-100% noraidīts, bet tas ir stabils.
    Ļoti ierobežojošs, nav iemesla izņēmuma izņēmumam. Piedāvājumi ir ienākuši.
    NL apdrošināšana ir spēkā līdz 1-1-2020.

    Mēs esam pārbaudījuši daudzus pastāvošos kontrolsarakstus, arvien mazāku iemeslu paturēt NL.
    (Mēs = kopā ar manu sievu un vairākiem holandiešu draugiem)

    Pēc 15 WIA gadiem es negaidu, ka viņi mani pēkšņi apstiprinās :-) Bonsai koku audzētājs? LOL

    • RuudB saka uz augšu

      Dārgais Frenk, jums klājas labi un arī finansiāli. Es vienmēr iestājos par to, jo tas novērš daudz ņirgāšanās un kašķēšanās pret TH un NL valdībām. Ja jūs runājat par vairāk nekā EUR 9K sociālās apdrošināšanas iemaksām, jums ir pietiekami daudz naudas, lai pietiekami apmierinātu ienākumu prasības un dzīvotu ērti.

      Tikai neliels labojums: AOW var tikt aplikts arī ar nodokļiem TH. Skatiet @L komentārus. de Hāns šeit un tur uz jautājumiem un lasītāju reakcijām par TH fiscus un NL AOW. Īsumā tas izpaužas šādi:
      Seko @L. de Hāns: ……”Līgumā nav neviena vārda par sociālā nodrošinājuma pabalstiem (tostarp AOW vai WAO pabalstu). Turklāt trūkst tā sauktās atlikušās preces.
      Tas nozīmē, ka valsts tiesību akti attiecas gan uz Nīderlandi, gan Taizemi, kas nozīmē, ka abas valstis var aplikt ar nodokļiem šo jūsu (pasaules) ienākumu daļu. Nīderlande to dara kā izcelsmes valsts un Taizeme kā mītnes valsts. Viņš turpina:
      “Vēl pirms kāda laika Taizemes nodokļu ierēdņi maz vai nepievērsa nekādu uzmanību AOW pabalstam no Nīderlandes. Tomēr pēdējā laikā arvien biežāk no saviem Taizemes klientiem dzirdu, ka Taizemes nodokļu ierēdņi arvien biežāk par to jautā!
      Tas nozīmē, ka jūsu valsts pensiju var aplikt ar dubultu ienākuma nodokli. Turklāt jūs par savu AOW pabalstu Nīderlandē “var” maksāt lielāku ienākuma nodokli, nekā tas būtu bijis, ja dzīvotu Nīderlandē. Tas ir saistīts ar nodokļu atlaižu termiņa beigām 1. gada 2015. janvārī, cita starpā dzīvojot Taizemē. (pēdiņu beigas) Pēc tam jūs varat pieprasīt Heerlen atbrīvojumu. Novēlu jums labus gadus TH!

      • RuudB saka uz augšu

        Aizmirsu saiti uz @L. de Hāns: šeit. https://www.thailandblog.nl/lezersvraag/aanvraag-cq-vervolgaanvraag-voor-vrijstelling-loonbelasting-en-premie/

      • Erik saka uz augšu

        RuudB, jūsu piezīme "..Tad jūsu ziņā ir pieprasīt Heerlen atbrīvojumu..." man šķiet, ka tas ir kaut kas, kas jāiesniedz Lammeram de Hānam. Tehnoloģija saistībā ar to, ko jūs saucat par “atbrīvojumu”, ir atšķirīga.

        • Lamerts de Hāns saka uz augšu

          “Heerlen” nepiešķirs atbrīvojumu attiecībā uz AOW un WAO priekšrocībām. Tas jau ir norādīts tekstā, ko šajā sakarā ievietoju un citēju RuudB. Skaties arī, ko es rakstīju 10. jūlijā 18:45 aktuālajā tēmā, atbildot uz Renē Mārtiņa ziņu.

          Tāpēc es domāju, ka RuudB komentārs: “Tad jūsu ziņā ir pieprasīt Heerlen atbrīvojumu” ir vairāk domāts kā “Paskatieties, ko jūs ar to darāt”, un tāpēc es tam nepiešķiru pārāk lielu nozīmi.

      • atklāts saka uz augšu

        "Eur 9K sociālās prēmijās ir pietiekami daudz naudas, lai apmierinātu ienākumu prasības un dzīvotu patīkamu dzīvi."

        topikas iesācējs Klāss savus ienākumus nepiemin, protams privāto biznesu, bet svarīgi, ja gribi savilkt galus kopā!

        sadaļā “https://www.thailandblog.nl/lezensvragen/emigreren-thailand-iva-wao/” par bruto pabalstu 4000 eiro mēnesī... Es arī to vēlētos 🙂

        bet hei, es nesūdzos.
        WIA noteikti ne vienmēr ir 70% no pēdējās nopelnītās algas.
        Man kaut kas 40% no manas pēdējās saņemtās algas.
        Es arī toreiz nesūdzējos 🙂

        Atšķirība?
        Ir stundas alga, un alga, kur stundas ir pakārtotas.

        Man patika savs darbs, daudz ceļoju pa Eiropu un citiem kontinentiem, un tāpēc pēkšņi viss ir savādāk ar “neveiksmi operācijas laikā”.
        Ceļošana dažkārt bija jautra, dažreiz skumji, ka Eifeļa torni (atkal) var redzēt tikai no taksometra.
        05.00:23.00 izbraukšana no mājām, 09.00:XNUMX atpakaļ mājās, nākamajā dienā tikai XNUMX:XNUMX atpakaļ birojā.
        Atšķirība starp atalgojumu un algu 🙂

        Vienalga. ar 34.000 9.354 bruto jums "jau" ir tie XNUMX € prēmijās, tā vairs nebūs. (nodoklis jā)

        Vai aptuveni 34.000 1.750 bruto (= aptuveni XNUMX eiro) mēnesī ir labi ienākumi?
        Atkarīgs no jūsu standarta, jūsu fiksētajām izmaksām.

        Pēc 14 gadiem mans standarts jau sen ir pielāgots maniem ienākumiem. (nedaudz vairāk par 1.750 eiro)
        Koophuis pārdots (jau pēc 3 gadiem), lētāka vecāka mašīna utt.
        Īres māju ir viegli atstāt, mašīna aiziet pie mana pieaugušā dēla.

        Tagad Taizemē to darām ar mazāk nekā 1000 € (+/- 30.000 XNUMX THB) mēnesī.
        pārējais aiziet fiksētajām izmaksām NL. (īre, GWE, aprūpe jau € 800)
        biļetes nāca no mana krājkonta, tagad gandrīz tukšas..

        bet ar tiem 30.000 XNUMX THB mums tas, manuprāt, ir vairāk nekā pietiekami.
        Pietiekami ietilpīgs Isaan, Laosas pierobežas reģionā.

        Automašīnu izmaksas ir zemas, mēs dzīvojam ārpus tīkla, tāpēc GWE nemaksā.
        Zeme pieder manai sievai, mēs lēnām būvējam savu jauno vietu.
        + 200 vistas, daudz gaļas 🙂

        Man šī ir laba, vienkārša “saimniecības dzīve”, bez burzmas un stresa.

        Ja ir papildu 1.250 eiro mēnesī (piesardzīgi aprēķini, fiksētās izmaksas Nīderlandē nav vai ir mazākas un sociālo iemaksu izzušanas dēļ ir nedaudz vairāk priekšrocību), tas būs ļoti apsveicami, lai krājkontu atjaunotu atbilstoši standartam!
        No 5 cipariem līdz tikai 4… tas varētu kaut ko noderēt.

        No nodokļiem Taizemē pagaidām nebaidos.
        Nauda nonāk manā Nīderlandes kontā un pārsvarā skaidrā naudā.
        (maiņa BKK lidostā pagrabā/vilciena sliedēs, NEKAD ielidošanas zālē!!)
        tālāk, ja nepieciešams bankomāts.

        Būs labi! 🙂


Atstājiet savu komentāru

Thailandblog.nl izmanto sīkfailus

Mūsu vietne vislabāk darbojas, pateicoties sīkdatnēm. Tādā veidā mēs varam atcerēties jūsu iestatījumus, sniegt jums personisku piedāvājumu un jūs palīdzat mums uzlabot vietnes kvalitāti. Lasīt vairāk

Jā, es vēlos labu vietni