Čārlijs Udonā (9): Taizemes nodokļi
Par laimi, Čārlija dzīve ir pilna ar patīkamiem pārsteigumiem (diemžēl dažreiz arī mazāk patīkamiem). Jau vairākus gadus viņš dzīvo kopā ar sievu taizemieti Teoju kūrortā netālu no Udontani. Savos stāstos Čārlijs galvenokārt cenšas veicināt izpratni par Udonu, taču viņš pārrunā arī daudzas citas lietas Taizemē.
Par laimi, Čārlija dzīve ir pilna ar patīkamiem pārsteigumiem (diemžēl dažreiz arī mazāk patīkamiem). Jau vairākus gadus viņš dzīvo kopā ar sievu taizemieti Teoju kūrortā netālu no Udontani. Savos stāstos Čārlijs galvenokārt cenšas veicināt izpratni par Udonu, taču viņš pārrunā arī daudzas citas lietas Taizemē.
Savā iepriekšējā ierakstā par testamenta noslēgšanu Taizemē es jau paņēmu avansu par Taizemes nodokļiem. Diemžēl maz atbilžu par manis noslēgto testamentu, kas bija galvenā sūtījuma tēma, bet vairāk atbilžu par maniem avansa maksājumiem nodokļu jautājumos. Dažu komentētāju puses bija diezgan strupas reakcijas. Neatbalstot šīs atbildes ar faktiem, nav citas iespējas, kā vien atsaukties uz Taizemes nodokļu iestāžu vietni.
Sākotnēji es uz to atbildēju, bet drīz sapratu, ka nekad nevarēšu atklāt patiesību šādā veidā. Tāpēc esmu izlēmis divas lietas. Vispirms atgriezīsimies pie mana avota, lai pārbaudītu dažas lietas. Jo jā, arī es varētu būt galīgi kļūdījies vai arī lietas nesapratis pareizi. Un, otrkārt, atsevišķā ierakstā, šajā ierakstā, lai lietas būtu mazliet stingrāk. Es to daru ne tik daudz tāpēc, ka uztveru dažu atbildes un reakcijas nopietni, bet galvenokārt tāpēc, lai sniegtu citiem lasītājiem pareizo informāciju. Es ceru, ka viņi no tā var gūt labumu.
Tāpēc šodien mēs devāmies pie Paragon Legal, Yong kungs, un lūdzām viņam papildu paskaidrojumus par Taizemes nodokļu sistēmu. Konkrēti jautāts par 40% nolēmumu un kāpēc tas nav norādīts Taizemes nodokļu vietnē.
Yong kungs ir praktizējošais nodokļu speciālists Taizemē un ar to nodarbojies jau gadiem ilgi, tāpēc viņam ir ļoti ievērojama praktiskā pieredze. Pēc Yong kunga domām, 40–50% lēmums ir ienākuma nodokļa sistēmas “noteikums”. Un, viņš teica, atkarībā no ienākumu veida šī procentuālā daļa varētu būt pat no 40 līdz 50%. Kad jautāju, vai atskaitījumi papildus tam ir arī atskaitāmi, viņš atbildēja apstiprinoši.
Pamatojoties uz šo informāciju, es daļu no tās esmu pārtulkojis tālāk esošajā tabulā.
Piemērs, protams, ir tikai piemērs, pamatojoties uz Nīderlandes ienākumiem 2.400 eiro mēnesī = 80.000 1 batu (33 eiro šajā kontekstā ir nedaudz vairāk par 12 batiem). Gada ienākumi tad ir 80.000 x 960.000 XNUMX batu = XNUMX XNUMX batu.
Bruto gada ienākumi | 960.000 XNUMX batu |
40% atskaitījums no šiem gada ienākumiem | -/- 384.000 XNUMX batu |
Vecāks par 64? – 65 gadi | -/- 190.000 XNUMX batu |
Viens nodokļu maksātājs | -/- 30.000 XNUMX batu |
Veselības apdrošināšanas prēmija, provizoriskā summa (maksimālais pašrisks ir 100.000 XNUMX batu) | -/- 70.000 XNUMX batu |
Izdevumi par zālēm, ārstiem utt | -/- 5.000 batu |
Dažādi, piemēram, ziedojumi tempļiem, nodrošinājums | -/- pm bats |
Precējusies | -/- pm bats |
Bērna pabalsts | -/- pm bats |
Neto IIN (personiskie neto ienākumi) | -/- pm bats |
Neto iedzīvotāju ienākuma nodokļa likmes:
Iedzīvotāju ienākumi %
1. iekava 0 – 150.000 0,00 batu = XNUMX
2. grupa 150.000 300.000–5,00 XNUMX batu = XNUMX
3. grupa 300.000 500.000–10,00 XNUMX batu = XNUMX
4. grupa 500.000 750.000–15,00 XNUMX batu = XNUMX
5e disks 750.000 1.000.000 - 20,00 XNUMX XNUMX batu = XNUMX
Pamatojoties uz personīgajiem neto ienākumiem 281.000 XNUMX batu apmērā, ko jūs maksājat Taizemē
Ienākuma nodoklis:
0 – 150.000 0,00 batu = XNUMX
281.000 150.000 -/- 131.000 5 = 6.550,00 XNUMX batu x XNUMX% = XNUMX batu
Vai aptuveni 200 eiro.
Nīderlandē es maksāju aptuveni 11.000 XNUMX eiro nodokļos katru gadu par tiem pašiem ienākumiem. Ko jūs domājat, gandrīz nekādas atšķirības ar Nīderlandi?
Es neesmu tik turīgs, lai varētu nodot nodokļu atvieglojumu 10.000 XNUMX eiro gadā.
Es ceru, ka lasītāji var no tā mācīties. Paskatieties uz savu situāciju, jo katra situācija, protams, ir atšķirīga. Es baidos, ka tas ir maz noderīgs lasītājiem, kuri saņem tikai AOW pabalstu. Bet, ja jums papildus AOW pabalstam ir arī pensija, ir vērts to apskatīt un veikt dažus aprēķinus.
Dārgais Čārlij!
Liels kompliments par jūsu skaidru un skaidri izklāstīto skaidrojumu, kas var gūt labumu daudziem cilvēkiem.
Tagad tas daudziem kļūs par kūku.
Paldies par jūsu pūlēm un pūlēm.
Henrijs Em
Skaidrs un izteikts Čārlijs. Atbildes uz taviem iepriekšējiem ierakstiem dažkārt bija ļoti piekāpīgas, pat pedantiskas, nepamatotas. Man pēdējos gados ir bijusi laba pieredze ar Taizemes nodokļiem. Man ļoti patika. Tas, ka daļēji uzturu savus vīra vecākus, arī radīja atskaitījumu. Mana pieredze ar Nīderlandes nodokļu iestādēm pirms tam bija ļoti atšķirīga, pat kaitinoša. Liels paldies Čārlij!
Vispirms es gribētu paskatīties uz to, ko saka Nodokļu administrācija, un pēc tam uz grāmatvedības firmām. Tas, ko raksta jurists, nenosaucot avotus vai atsauces, ir maz noderīgs, īpaši, ja to atspēko vairākas grāmatvedības firmas un pašas nodokļu iestādes.
Piemēram: veselības apdrošināšanas prēmija ir atskaitāma nodokļu maksātājam līdz 15.000 XNUMX batu, ja tā tiek samaksāta Taizemes apdrošināšanas aģentūrai
Skatiet, piemēram: https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Vēl viens piemērs: ienākumu un pensijas atskaitījums ir 50% līdz maksimāli 100.000 100.000 batu un līdz ar to ne vairāk kā XNUMX XNUMX.
Kā labākais vīrietis izdomā bez pamatojuma atvilkt 40% no ienākumiem vai pensijas... Es domāju, ka viņš to vienkārši dara, bet tad tu nepareizi aizpildi nodokļu deklarāciju.
Piemēram, šeit ir saite uz PWC, kurā ir norādīts arī tas, ko es rakstu, un tas ir norādīts arī manas atbildes 1. saitē:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.pwc.com/th/en/publications/assets/thai-tax-2017-18-booklet-en.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjABegQIDhAG&usg=AOvVaw3y33-OVbjaxl2S6rWxRNRj
Vai arī Ernst & Young, slavens starptautisks grāmatvedības uzņēmums, tāpat kā PWC.
Un ir daudz saišu, kas pamato to, ko es rakstu par šiem 2 punktiem.
Šeit ir saite no Ernst & Young papildus manai atbildei:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/ey-thailand-tax-facts-2018/%24FILE/ey-thailand-tax-facts-august-2018.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjAOegQICBAB&usg=AOvVaw3v7ajZ_5zcoSWA0lP4r2sG
Sveiki Ger-Korat!
Es jums pilnībā piekrītu un iesniedzu atbildi, kad jūsu atbilde vēl nebija. Tātad ir iekļautas tās pašas atsauces.
Vai man ir taisnība, Čārlij, ka, nopelnot 960.000 6.550 batu Taizemē, jūs galu galā maksājat tikai XNUMX nodokļos? Nav brīnums, ka Taizemē ir tik slikti sabiedriskie un sociālie pakalpojumi un tik ārkārtīgi augsta īpašuma un ienākumu nevienlīdzība. Vai jums nešķiet, ka mums vajadzētu doties arī uz Nīderlandi?
@Tino Kuis
Mazliet izaicinošs ieraksts no tevis Tino. Kā dzimis sociālists jūs, protams, domājat, ka mums uz Nīderlandi nemaz nevajadzētu braukt. Es, starp citu, to veicinātu. Pārāk daudz cilvēku tiek aprūpēti no šūpuļa līdz kapam. Uz lielāku izlēmību, vairāk iniciatīvu, vairāk gribasspēka, lai kaut ko padarītu no savas dzīves. Ne visas tās muļķības. Jūs iegūstat tikai ļoti atkarīgus, nedomājošus un nestrādājošus, vājus pilsoņus.
Nīderlandē viss ir padarīts pārāk vienkārši. Beidz to.
Starp citu, piekrītu tev, ka ienākumu un bagātības atšķirības Taizemē ir ļoti lielas. Bet Taizemei ir jāattīstās tālāk, tāpat kā agrāk Nīderlandei. Taizemei tam ir vajadzīgs laiks, tāpat kā Eiropai pagātnē.
Un tad šīs galējās atšķirības galu galā izzudīs.
Sveicieni,
Charly
Citāts:
"Pārāk daudz cilvēku tiek vienkārši aprūpēti, no šūpuļa līdz kapam."
Esmu bijis ģimenes ārsts, un es nepiekrītu, ka tas ir liels skaits, ne vairāk kā daži šeit un tur. Lielākā daļa holandiešu mācās vai diezgan smagi strādā.
Taizemē slimie, invalīdi un vecāka gadagājuma cilvēki bieži tiek atstāti pašu ziņā. Nosauciet vēlmi pēc uzlabojumiem par "rasu sociālismu".
Par tiem nodokļiem Nīderlandē, dārgais Čārlij.
Reiz runāju ar kolēģi ģimenes ārstu, kurš sūdzējās, ka no 100 eiro, ko viņš saņēma par izmeklējumu, viņam jāmaksā 50 eiro nodokļos. Vaicāju, vai viņam ir vecāki, kas saņem valsts pensiju. Protams. Es zināju, ka viņam ir divi bērni, kuri abi studēja medicīnu. Es viņam norādīju, ka tas vienam cilvēkam gadā izmaksā 50.000 XNUMX eiro. Tur paliek augstie nodokļi, dārgais Čārlij.
Un Taizeme var labi attīstīties tikai tad, ja izzudīs jūsu minētās ārkārtējās ienākumu un bagātības atšķirības. Visi ekonomisti tam piekrīt. Un tas nenotiek automātiski.
Parasti sieviete Taizemē ir diezgan liels slogs ārzemju vīrietim, bet tad tas mazliet kompensē. Attiecībā uz tiešajiem nodokļiem jūs izlaižat nodokļu iestādes un maksājat tos tieši savai mātei.
Es šeit laimīgi maksāju nodokļus gadiem ilgi. Galu galā jūs dzīvojat šeit. Turklāt mana uzņēmuma pensijas nodokļa atbrīvojums ir bonuss.
Nākamā vēlme ir arī saņemt nodokļu atbrīvojumu no valsts pensijas.
Dārgais Čārlij.
Es novēlu jums veiksmi saistībā ar atbrīvojumu, ko vēlaties maksāt nodokļus šeit, Taizemē.
Neaizmirstiet, ka tas nav iespējams ar jūsu AOW. Iepriekš par šo tēmu ir runāts daudz. (AOW.tax)
Starp Nīderlandi un Taizemi ir noslēgts nodokļu līgums, ka AOW joprojām tiek aplikts ar nodokļiem Nīderlandē. Šo nodokļu līgumu varat pieprasīt SVB Rērmondā.
Novēlu spēku, lai izdosies nomaksāt nodokli par savu AOW pabalstu Taizemē.
Jochen un citi, jūs varat izlasīt un izdrukāt līgumu šeit:
https://wetten.overheid.nl/BWBV0003872/1976-06-09
@Johens Šmits
Paldies par ieguldījumu šajā interesantajā diskusijā. Nē, es nemēģinu Taizemē aplikt ar nodokli manu valsts pensiju. Tas vienkārši paliek Nīderlandē.
Es tikai vēlos pārskaitīt uzņēmuma pensijas nodokli uz Taizemi. Tas mani traucē
aptuveni 10.000 XNUMX eiro gadā. Es dzīvoju tepat Taizemē, tāpēc arī tas ir obligāti.
Met Vriendelijke groet,
Charly
Ļoti labi un skaidri. Es jautāju Chiangmai pilsētā, vai es varētu tur dabūt nodokļu numuru. Bet viņi man saka, ka man tas ir jādara manā dzimtajā pilsētā (Čjandao). Bet nodokļu biroja tur nav. Es domāju, ka man tagad ir nodokļu numurs, izmantojot manu dzelteno mājas grāmatu.
Bet Nīderlandē viņi to nepieņem. Vai kādam ir kāds padoms?
Tiks pieņemts nodokļu maksātāja numurs, nevis tas, ko vēlaties ar to darīt!
Visi atskaitījumi man liekas skaidri, tikai “40% nolēmums” man nav zināms, un es par to neko nevaru atrast ne internetā, ne ar Taizemes nodokļiem, ne Taizemes blogā!
Varbūt jūs varētu sniegt kādu precīzāku informāciju par to?
Paldies jau iepriekš!
Dārgais Čārlij!
Visiem interesē tā 40-50% shēma. Nolēmumam ir arī dokumenta numurs. Varbūt varat pajautāt savam kontaktam Yong kungam par šo problēmu un dalīties tajā ar Thailandblog lasītājiem. Tā var būt pieejama arī tikai taju valodā. Vai arī varat kopīgot ar mums šī nolēmuma fotoattēlu.
Nodarbinātības ienākumu kategorijai (40 1. un 2. sadaļa) ir paredzēts 40 % atskaitījums, bet šī atskaitījuma maksimālā robeža ir 60.000 XNUMX batu. Bet jūs, iespējams, ne to domājat. Lai nu kā, esmu ziņkārīgs.
Atvainojiet, nepārsniedzot 100.000 XNUMX batu
Jūsu minētā "priekšrocība" nepastāv. Ja jūs dzīvojat Taizemē, Nīderlande nedrīkst aplikt ar nodokļiem jūsu uzņēmuma pensiju; kas ir rezervēts Taizemei. Es jau izteicu savu viedokli par jūsu konsultanta aprēķina metodi.
Sveiks, Čārlij,
Es noteikti nevēlos šķist spītīgs vai visu zinošs, taču es ziņoju par noziegumiem Taizemē kopš 2015. gada. Manuprāt, jūsu aprēķins nav pilnīgi pareizs. Pamatojoties uz 2019. taksācijas gadu (2018., 1,2. un 3. punktā minētās summas jau ir spēkā XNUMX. gadā), summas ir šādas:
1. Jūs patiešām varat atskaitīt 40%, bet ne vairāk kā 100.000 XNUMX Thb.
2. Vecāki par 65 gadiem atņem Thb 190.000 XNUMX.
3. Viens nodokļu maksātājs nevis 30.000 60.000 Thb, bet XNUMX XNUMX Thb.
4. Veselības apdrošināšana Taizemes uzņēmumā ne vairāk kā THB 15.000 XNUMX.
5. Dzīvības apdrošināšana Taizemes uzņēmumā maks. Thb 100.000 XNUMX.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka 4. un 5. punkts kopā nepārsniedz 100.000 XNUMX Thb.
Ja izmantoju jūsu summas, es nonāku pie cita aprēķina.
1. THB 100.000 XNUMX
2. THB 190.000 XNUMX
3. THB 60.000 XNUMX
4. Thb 70.000 15.000 (es domāju, ka tam vajadzētu būt Thb XNUMX XNUMX, bet, lai izvairītos no pilnīgas neskaidrības, es paturēšu
jūsu summa).
5. THB 5.000 XNUMX
Kopējais atskaitījums Thb 425.000 960.00. Pieņemot, ka ienākumi ir Thb 535.000, tad ar nodokli apliekamā summa būs Thb XNUMX XNUMX.
1. grupa 0–150.000 0 batu = XNUMX%
2. grupa 150.000 300.000–5 7.500 batu = XNUMX% = XNUMX thb
3. grupa 300.000 500.000–10 20.000 batu = XNUMX% = XNUMX XNUMX THB
4. grupa 500.000 750.000–15 15 batu = 35.000% jūsu piemērā 5.250% no XNUMX XNUMX Thb = XNUMX Thb
5. grupa 750.000 1.000.000–20 XNUMX XNUMX batu = XNUMX% n/a
Kopējais maksājamais nodoklis 32.750 6.550 Thb un diemžēl ne XNUMX XNUMX Thb.
Plašāku informāciju var atrast šajā tīmekļa vietnē:
https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Diemžēl pašlaik nevaru atvērt Taizemes Ieņēmumu departamenta vietni, bet domāju, ka summas un procenti ir pareizi.
@RNO
Paldies par jūsu konstruktīvo ieguldījumu.
Mums patiesībā nav tik daudz ļoti lielu atšķirību.
Yong kungs man neteica, ka 40% nolēmuma ierobežojums ir 100.000 XNUMX batu.
Līdz ar to pagaidām pieņemšu, ka vāciņu nav (to es zināšu janvārī).
4. un 5. punkts kopā nedrīkst radīt atskaitījumu vairāk nekā 100.000 70.000 batu apmērā. Tātad ar saviem XNUMX XNUMX batiem esmu krietni zem tā.
Viena nodokļa spēlētājs no 30.000 60.000 līdz XNUMX XNUMX > nu, vienkārši jauki.
Atkal janvārī aizpildīsim un nosūtīsim Taizemes IB 2019. Man tā ir pirmā reize.
Tāpēc esmu ļoti ieinteresēts redzēt, kāds būs rezultāts.
Starp citu, pēc jūsu aprēķina jūs nonākat pie IB, par kuru jāmaksā 32.750 1.000 bati, teiksim, 10.000 eiro, kas joprojām ir par aptuveni XNUMX XNUMX eiro mazāk nekā Nīderlandē. Ir komentētāji, kuri apgalvo, ka gandrīz nekādas atšķirības nav. Nu, noteikti ir.
Bet RNO, liels paldies par ieguldījumu šajā diskusijā. Šo ieguldījumu es uztveru kā ļoti pozitīvu.
\Starp citu, es ievietoju Jonga kunga kontaktinformāciju, atbildot uz Jana Bekeringa ziņojumu. Es teiktu, sazinieties ar vīrieti.
Met Vriendelijke groet,
Čārlijs
Tie 40% ir sava veida vispārējs atbrīvojums, ar dažiem konkrētiem atskaitījumiem (Laulātais, dzīvības apdrošināšana, veselības apdrošināšana utt.), vai es pareizi saprotu?
Čārlijs,
Es nesaprotu, kā Nīderlandē jūs maksājat aptuveni 28.800 11.000 eiro nodokļos par ienākumiem, kas ir XNUMX XNUMX eiro.
Viņi būs ļoti apmierināti ar jums Hērlenā.
Es nedomāju, ka jūs kā Taizemes rezidents kā ārvalstu nodokļu maksātājs maksājat vairāk par 9%, vismaz es ne.
Lūdzu, paskaidrojiet tālāk, Čārlij.
Dārgais Čārlij!
Es nedomāju, ka ir standarta 40% atskaitījums no gada ienākumiem.
Tomēr ir iespējams iegūt kopējo samazinājumu par 40%:
– ikgadēja RMF iemaksa ar ne vairāk kā 15 %
– ikgadēja LTF iemaksa ar maksimālo 15%
– gada dzīvības apdrošināšanas polise līdz 100,000 XNUMX batu
Ar gada ienākumiem 1 miljons tiks atskaitīti 2×150000 + 1×100000 bati. Ar nodokli apliekamā summa tad ir tikai 600000 XNUMX batu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka beznodokļu RMF iemaksas varat izņemt tikai no 55 gadu vecuma un pēc 5 gadiem.
LTF iemaksas ir neapliekamas tikai pēc 7 gadiem.
Par dažādiem izdevumiem joprojām var būt jāmaksā par vīzu (ieskaitot ceļojumu).
Dārgais Čārlij!
Tas, kā tu saki, ir skaidrs. Es nesaprotu, ka jūs maksājat nodokli 2400 eiro par bruto ienākumiem 916 eiro. Es domāju, ka jūs pieņemat nepareizas lietas. Nīderlandē tas ietver arī veselības apdrošināšanas prēmijas un sociālās nodevas. Ne Taizemē. Tātad par veselības apdrošināšanu būs jāmaksā pašam.
laipni,
tonna
Dārgais Čārlij!
Tavs stāsts ir skaidrs un gaišs, bet ir viena lieta, ko es nesaprotu. Ja bruto ienākumi ir 2400 eiro, jūs Nīderlandē nemaksājat nodokli 916 eiro apmērā.
Kopā jūs varat saņemt 916 eiro (nodokļi, sociālās apdrošināšanas iemaksas utt.). Arī Taizemē būs jāapdrošinās, un tas arī jāņem vērā.
ar cieņu,
tonna
@Jans Bekkerings
Pēc Yong kunga no Paragon Legal teiktā, šis ir “noteikums”, kas nav norādīts Taizemes nodokļu iestāžu tīmekļa vietnē, taču tas ir piemērojams.
Viņš man apliecināja, ka tiek piemēroti 40%, kā arī tiek piemēroti visi pārējie atskaitījumi un pēc tam jāpiemēro Taizemes nodokļu kategorijas. Kā norādīts šeit publicētajā ziņojumā.
Janvārī es kopā ar Yong kungu aizpildīšu un iesniegšu Taizemes nodokļu iestādēm savu 2019. gada Taizemes ienākuma nodokli.
Starp citu, šeit ir informācija par Jonga kungu. Ja jums ir kādi jautājumi par nodokļu deklarāciju Taizemē > droši zvaniet viņam un uzdodiet savus jautājumus.
Paragon Legal, Mr Tawiyong Srikham (segvārds Mr Yong), 1/3 Sitthisiri Road (Srisuk ceļa sāniela), Udon Thani. Tālrunis: 098 974 7677, e-pasts [e-pasts aizsargāts].
Met Vriendelijke groet,
Charly
@tooske, TnT un iespējamie citi jautātāji
Piemērā es pieņemu, ka neto ikmēneša pensijas pārskaitījums uz Taizemi ir 2.400 eiro.
Nīderlandē šī pensija ir aptuveni 3.400 eiro bruto.
Tādējādi tiks ieturēts gandrīz 1.000 eiro algas nodoklis un ZVW iemaksas.
Laika gaitā, kad Nīderlandes nodokļu iestādes sapratīs, ka man ir jāmaksā nodoklis Taizemē, neto summa, protams, kļūs par bruto summu, ko saņemu no sava pensiju nodrošinātāja. Bet tas prasīs kādu laiku, ņemot vērā Hērlenas opozīciju.
laipni,
Charly
Kāpēc aprēķinā pieņemat neto summu 2400 eiro? Es domāju, ka jums vajadzētu pieņemt bruto 3400 eiro, lai veiktu pareizu salīdzinājumu. Man kā dereģistrētai personai no Nīderlandes, tāpat kā Tooske, TnT un daudziem citiem, nodoklis ir 9%.
Es nesen kādu pavadīju uz nodokļu iestādēm ar mērķi iegūt nodokļu numuru. lai iegūtu un tāpēc tur maksātu nodokļus,
Nekad nekas netika teikts par 40% lēmumu vai par to, ka veselības apdrošināšanas prēmija būtu atskaitāma.
tāpēc mēs pēc tam maksājām pārāk daudz.
Varbūt jūsu kontaktpersona.. Yong kungs var to izskaidrot.
@Pēteris Dekers
Es teiktu, lūdzu, sazinieties ar Jonga kungu. Viņa kontaktinformācija ir norādīta šeit kaut kur citās atbildēs. Pretējā gadījumā meklējiet Paragon Legal Udon Thani.
Met Vriendelijke groet,
Charly
Tas ir atkarīgs tikai no tā, kas jums ir priekšā... Es aizpildu savu Taizemes nodokļu veidlapu Amphur mūsu ciematā. Viņi man vienmēr ļoti labi palīdz. Piemēram, es viņiem paskaidroju, ka maksāju nodokli par savu AOW Nīderlandē. Cilvēki to pieņem, un tad es norādu, ka vēlos maksāt nodokli no savas uzņēmuma pensijas. Tad visu, ieskaitot visus atskaitījumus, Amphur nosūta nodokļu iestādēm Bangkokā.Pēc dažām dienām saņemu novērtējumu, es to samaksāju amfūrā un viss, Henk. Es arī saņemu RO22, ar kuru es kārtējo reizi apmierinu Nīderlandes nodokļu iestādes. Ja es to nedarīšu, viņi iekasēs nodokļus, un tas tiešām ir daudz vairāk! Es ļoti novērtēju to, ka Čārlijs ir pacenties dalīties ar mums savos piedzīvojumos. Tas ir patiešām noderīgi! Es vēlētos lūgt zinošos izteikt savu kritiku ar cieņu. Tātad katram ir sava pieredze.
“Nīderlandē es maksāju aptuveni 11.000 XNUMX eiro nodokļos katru gadu par tiem pašiem ienākumiem. Ko jūs domājat, gandrīz nekādas atšķirības ar Nīderlandi.
Es ierados pusē.
Taksācijas gads 2019
Ienākumi:
12 x 2.400 ir 28.800 XNUMX
Nodokļa likme:
18,75% virs 20.384 3.822 = XNUMX
20,20% virs 8.416 1.700 = XNUMX
Kopā: 5.522
Pieņemu, ka ar ienākumiem saistītā Zvw prēmija vairs nav jāmaksā (pretējā gadījumā tiks pievienoti papildu 1.600, bet joprojām krietni zem norādītajiem 11.000 XNUMX).
Dārgais Čārlij. Ar izbrīnu lasīju tavu stāstu. No kurienes tas tā saucamais nodokļu eksperts ņem tādas muļķības? Tas, ko raksta Ger-Korats, ir pareizi. Jūs varat iesniegt savu nodokļu deklarāciju, izmantojot PND91 veidlapu, kas ir atrodama Taizemes dzīvnieku audzēšanas vietnē. Zem veidlapas A4 varat ievadīt “mazāk izdevumu”, tā sauktās iegādes izmaksas. Tas ir 40% ar maksimālo 100.000 60.000. Tas bija 2017 60.000, taču 21. gadā tika palielināts, kā arī vienotā nodokļa maksātājs tika palielināts līdz 22 XNUMX. (Žēl, ka jūsu nodokļu eksperts to nezināja.) Nodokļu birojā es aizpildīju veidlapu kopā ar biroja (izpalīdzīgo) kundzi, un viņa man norādīja uz šiem palielinājumiem. Ieturējumi par ārstniecības izdevumiem man nebija zināmi un man nav izdevies tos atrast. Pēc tam nodokļu veidlapa tiek nosūtīta uz Korat galveno biroju, kur to vēlreiz pārbauda. Drīz pēc tam es saņemu ROXNUMX un ROXNUMX veidlapas, kas nepieciešamas Nīderlandei. Šeit vienmēr ir lieliska nodokļu iestāžu palīdzība.
Es vēlētos uzzināt, kuru veidlapu jūsu eksperts izmanto, lai iesniegtu ziņojumu. Manuprāt, daudz labāk ir aiziet uz nodokļu biroju, atrast angliski runājošu cilvēku un kopā aizpildīt veidlapu. Tas jums arī nemaksā naudu.
@NiksSurins
Jūs uzpūšat diezgan augstu no torņa. Vai esat Taizemes nodokļu eksperts?
Pagaidām man nav iemesla apšaubīt mana nodokļu konsultanta Jonga kunga spriedumu.
Janvārī, kad tiks sastādīts Taizemes IB 2019, es redzēsim, kuram būs taisnība.
Tomēr man nav iemesla apšaubīt Yong kunga spriedumu.
Met Vriendelijke groet,
Charly
Dārgais Čārlij!
Ar interesi izlasīju tavu nodokļu maksāšanas stāstu.
Jūs arī norādījāt atšķirību starp to, kas jūsu piemērā būtu jāmaksā nodokļos Nīderlandē un to, kas būtu jāmaksā Taizemē.
Tomēr vēlos uzsvērt, ka, izvēloties emigrēt uz Taizemi, viņam vairs nepienākas algas nodokļa atlaides.
Nākamgad, pēc aiziešanas pensijā, 66 gadu vecumā vēlos emigrēt uz Taizemi.
Tāpēc es zaudēšu tiesības uz vispārējo algas nodokļa atlaidi, vecāka gadagājuma cilvēku nodokļu atlaidi un vientuļa vecāka gadagājuma cilvēku nodokļa atlaidi.
Tā kā AOW joprojām tiek aplikts ar nodokli Nīderlandē un algas nodokļa atlaides tiek atsauktas, es saņemšu ievērojami mazāku neto AOW pabalstu nekā tad, ja es neemigrētu. Tas ir par
gadā par tūkstošiem eiro mazāk.
Šis fakts arī jāņem vērā, veicot precīzāku aprēķinu
Sveicieni,
Peter
Atbildot uz dažādiem iesniegumiem, tālāk ir sniegta informācija.
Es to ievietoju komentārā, bet tas acīmredzot pazuda.
Mani uzņēmuma NETO pensiju ienākumi ir aptuveni 2.400 eiro un bruto ienākumi ir aptuveni 3.400 eiro mēnesī.
Es savus nodokļu aprēķinus Taizemē balstīšu uz saviem neto ienākumiem, jo Nīderlandes nodokļu iestādēm, bez šaubām, būs vajadzīgs ilgs laiks, lai atļautu aplikt ar nodokli manu uzņēmuma pensiju Taizemē. Tiklīdz Nīderlandes nodokļu iestādes ar to būs samierinājušās, mani ienākumi Taizemē būs aptuveni 3.400 eiro mēnesī.
Es pilnībā ignorēju AOW.
Met Vriendelijke groet,
Charly
Dzīvo Taizemē, izrakstīts no Nīderlandes, galīgais novērtējums 2018, vēl nevaru iesniegt nodokļu deklarāciju par 2019, tāpēc vēl nezinu.
Šis galīgais novērtējums ir noteikts saskaņā ar jūsu 2018. gada nodokļu deklarāciju.
Ienākuma nodokļa 1. aile Apliekamais ienākums no darba un mājām 28.467 XNUMX €
Pirmā iemaksa 8,900% no € 20.142 1792 € XNUMX
Otrā daļa 13,200% no 8325 eiro pie 1098 eiro
Ienākuma nodokļa kaste 1 € 2890
Kolektīvie ienākumi € 28.467 XNUMX Iekasējamie ienākumi
Hans
Jums ir ABP pensija un AOW.
Tātad Nīderlandē aplikts ar nodokli.
Neuzskati mani par bagātu vai nabagu
Hans
Dārgais Čārlij!
Paldies par šo skaidrojumu. Es jau to nedaudz izskatu.
Es skaidri redzu jūsu skaidrojumu, un tas ir vidēji pareizs aprēķina ziņā.
Es biju tas, un citi komentētāji pozitīvi novērtēja Taizemes nodokļu skaidrojumu.
Kad esmu Taizemē, es dzirdu un redzu cilvēkus, kuri strādā pie tā un dažreiz nezina, ko darīt.
Cienījamais Čārlij, uz visiem ierakstiem ir negatīvas un pozitīvas reakcijas, taču tam nav nozīmes.
Daudzi cilvēki ir pateicīgi par šo skaidrojumu, kāpēc? Informācijas iegūšana maksā naudu.
Met Vriendelijke groet,
Erwin
Dārgais Čārlij!
Kāpēc rakstīt par Taizemes nodokļiem, ja jūs (noteikti) nezināt, kas notiek. Kāpēc gan neatstāt šo tēmu ekspertu, piemēram, Lammera de Hāna, ziņā? Tādā veidā jūs maldināt daudzus lasītājus.
Kāpēc gan nepaskatīties nodokļu deklarācijas veidlapas angļu valodas versiju, tad cita starpā varat redzēt, kādi atskaitījumi ir. Nav 40% nolēmuma, kā jau minēja Ger-Korat. Ir pašriska postenis "Mazāk izdevumi (50 procenti, bet nepārsniedz 100,000 XNUMX batu)" Tātad pašriska postenis "izdevumi par zālēm, ārsts.." neeksistē, tie ietilpst pašriska pozīcijā "Mazāk izdevumi..."
Es to pamatoju ar savu nodokļu deklarāciju (ko aizpildījis Taizemes nodokļu iestāžu eksperts) un iepriekš minēto angļu valodas versiju.
Ar cieņu, Hanso
Dārgais Hanso!
Jūs rakstāt, un es citēju:
Kāpēc rakstīt par Taizemes nodokļiem, ja jūs (noteikti) nezināt, kas notiek. Kāpēc gan neatstāt šo tēmu ekspertu, piemēram, Lammera de Hāna, ziņā? Tādā veidā jūs maldināt daudzus lasītājus.
Es ļoti novērtēju, ka Čārlijs dalās ar mums savā pieredzē ar Taizemes nodokļu iestādēm vietnē Thailandblog. Mēs visi varam no tā mācīties. Es uzskatu, ka jūsu atbilde ir neatbilstoša un neliecina par atzinību.