Laipni lūdzam Thailandblog.nl
Ar 275.000 XNUMX apmeklējumu mēnesī Thailandblog ir lielākā Taizemes kopiena Nīderlandē un Beļģijā.
Pierakstieties mūsu bezmaksas e-pasta biļetenam un esiet informēts!
Biļetens
Valodas iestatījums
Novērtējiet Taizemes batu
Sponsorējam
Jaunākie komentāri
- iepriekšēja rezervācija: Tas, cik tālu iepriekš jārezervē, lielā mērā ir atkarīgs no tā, kad dodaties. Tāpēc vispārējā padome ir kā jebkura vispārējā padome: k
- Džerards: Patiešām, kopš Covid problēmām mēs rezervējam tikai ar uzņēmuma starpniecību. Un vairs ne caur citiem pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Opodo
- Paul: Vislabāk ir rezervēt tieši uzņēmumā. Atcelšanas vai kavēšanās gadījumā viņi var jums nekavējoties palīdzēt. Kļūst savādāks
- Bens pavārs: Cik smieklīgs priekšlikums no valdības puses. Tagad viņiem ir tūristi, laikapstākļi nav labi. Labi, ja tas attīra pludmales
- BP kungs: Gandrīz viss ir pareizi, izņemot rezervāciju 2 līdz 4 mēnešus iepriekš. Jums ir jārezervē, kad uzņēmums tikko ir devis atļauju
- Slaistīties: Tieši tā, rezervējiet pēc iespējas agrāk.
- Geert: Tā ir taisnība. Nesen vēstniecībā Briselē apstiprināja…
- Nikola Tīla-Mehaudena: Mēs katru gadu uz 6 mēnešiem (septembra beigas - marta beigas) dodamies uz mūsu mājām Chiang Rai, tāpēc esam pieredzējuši ceļotāji. *Mēs esam
- René: Ērik, es to atradu, izmantojot saiti savā iepriekšējā atbildē, tāpēc varat pieņemt, ka tas ir pareizi. “Paņem derīgu pasi
- Rūds: Nu... vispirms kliedziet no jumtiem, ka viņi vēlas daudz vairāk tūristu, nevis to, ka viņi darīs visu, lai to atvieglotu
- René: Ļoti dīvaini es redzu tiešsaistē. Patiešām, tas nav lēts, aptuveni no 45 līdz 100 eiro vienai personai, kas pēc Taizemes standartiem ir augsts.
- Ēriks Kuipers: Renē, vai tas ir mainījies? Uzskatu, ka pasei jābūt derīgai vēl sešus mēnešus no izbraukšanas no TH.
- Marks Deils: Vēl viens apstiprinājums tam, ko mēs zinām jau ilgu laiku. “Tikai nāc šeit” politika ir balstīta uz m
- René: Vai ārzemniekam nepietiek ar dubultu vai bieži vien daudz augstāku ieejas maksu? Viņi zina diskriminācijas smalkumus.
- Freddy: Rezervējiet tikai oficiālajās aviokompāniju vietnēs, lai izvairītos no daudzām grūtībām pārrezervācijas, atcelšanas utt. gadījumā.
Sponsorējam
Atkal Bangkoka
Menu
ieraksti
Priekšmeti
- fons
- Activiteiten
- Reklāmraksts
- darba kārtība
- Nodokļu jautājums
- Beļģijas jautājums
- Apskates objekti
- Dīvaini
- Budisms
- Grāmatu apskati
- Sleja
- Koronakrīze
- kultūra
- Dienasgrāmata
- Iepazīšanās
- Nedēļa no
- Lieta
- Nirt
- Ekonomiku
- Diena dzīvē......
- Salas
- Eten en drinken
- Pasākumi un festivāli
- Balonu festivāls
- Bo Sang lietussargu festivāls
- Bifeļu sacīkstes
- Čhīanmai ziedu festivāls
- Ķīniešu Jaunais gads
- Full Moon Party
- Ziemassvētki
- Lotosa svētki – Rub Bua
- Lojs Krathongs
- Naga Fireball festivāls
- Jaungada sagaidīšana
- Phi ta khon
- Phuket veģetārie svētki
- Raķešu festivāls – Bun Bang Fai
- Songkran - taju Jaunais gads
- Uguņošanas festivāls Pataja
- Izceļotāji un pensionāri
- AOW
- Automašīnu apdrošināšana
- Banku darbība
- Nodoklis Nīderlandē
- Taizemes nodoklis
- Beļģijas vēstniecība
- Beļģijas nodokļu iestādes
- Dzīvības pierādījums
- DigiD
- Emigrēt
- Lai īrētu māju
- Pērciet māju
- in memoriam
- Ienākumu deklarācija
- King s
- Dzīvošanas izmaksas
- Nīderlandes vēstniecība
- Nīderlandes valdība
- Holandes asociācija
- Jaunumi
- Aiziet
- Pase
- Pensija
- Vadītāja apliecība
- Izplatījumi
- Vēlēšanas
- Apdrošināšana kopumā
- vīza
- Strādā
- Hopital
- Veselības apdrošināšana
- Flora un fauna
- Nedēļas foto
- Sīkrīki
- Nauda un finanses
- Vēsture
- Veselība
- Labdarības organizācijas
- Viesnīcas
- Skatoties uz mājām
- Isaan
- Khans Pēteris
- Koh Mook
- Karalis Bhumibols
- Dzīvo Taizemē
- Lasītāju iesniegšana
- Lasītāja zvans
- Lasītāju padomi
- Lasītāja jautājums
- Sabiedrība
- tirgus laukums
- Medicīnas tūrisms
- Milieu
- Nakts dzīve
- Ziņas no Nīderlandes un Beļģijas
- Ziņas no Taizemes
- Uzņēmēji un uzņēmumi
- Izglītība
- Pētniecība
- Atklājiet Taizemi
- Opinie
- Ievērojams
- Lai aicinātu uz darbību
- Plūdi 2011
- Plūdi 2012
- Plūdi 2013
- Plūdi 2014
- Pārziemot
- Politika
- Balsošana
- Ceļojumu stāsti
- Ceļot
- Attiecības
- iepirkšanās
- Sociālie tīkli
- Spa un labsajūta
- Sports
- Stedens
- Nedēļas paziņojums
- Pludmales
- Taal
- Pārdod
- TEV procedūra
- Taizeme kopumā
- Taizeme ar bērniem
- taju padomi
- Taizemes masāža
- Tūrisms
- Iet ārā
- Valūta - Taizemes bats
- No redaktoriem
- Nekustamais īpašums
- Satiksme un transports
- Īsa vīza
- Ilgtermiņa vīza
- Jautājums par vīzu
- Aviobiļetes
- Nedēļas jautājums
- Laikapstākļi un klimats
Sponsorējam
Atruna tulkojumi
Thailandblog izmanto mašīntulkojumus vairākās valodās. Tulkotās informācijas izmantošana ir jūsu pašu risks. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām tulkojumos.
Lasiet mūsu visu šeit atruna.
Autortiesības
© Autortiesības Thailandblog 2024. Visas tiesības paturētas. Ja nav norādīts citādi, visas tiesības uz informāciju (tekstu, attēlu, skaņu, video utt.), ko atrodat šajā vietnē, pieder Thailandblog.nl un tā autoriem (emuāru autoriem).
Šīs informācijas pilnīga vai daļēja pārņemšana, izvietošana citās vietnēs, reproducēšana jebkādā citā veidā un/vai komerciāla izmantošana nav atļauta, ja vien Thailandblog nav piešķīris skaidru rakstisku atļauju.
Saites un atsauces uz lapām šajā vietnē ir atļautas.
Sākumlapa » Izceļotāji un pensionāri » Pensija » Nīderlandes pensiju sistēma
Nīderlandes pensiju sistēma
Daudzi nīderlandieši, kas dzīvo Taizemē, ir šeit, lai izbaudītu savu pelnīto pensionēšanos. Runājot par Nīderlandes pensiju sistēmu, gribas izlasīt visus jaunumus, taču arī tiem nīderlandiešiem, kuri vēl nav aizgājuši pensijā, ir svarīgi zināt, kas notiek šajā jomā.
Tāpēc zemāk ir saite uz De Volkskrant rakstu, ko rakstnieks ir ļoti labi pārdomājis un kas atspēko noteiktus kritikas aspektus. Tas ir nedaudz garš stāsts, bet iesaku visiem izlasīt to pilnībā. Es to (pagaidām) nekomentēšu, tikai pasaku, ka pati labprāt būtu uzrakstījusi, jo piekrītu 100%. Kā Cor Verhoef jau atzīmēja Facebook, nav nekādu iespēju traucēt.
Lasi šeit: "Dārgie cilvēki, kam pāri 60, esmu šokēts par jūsu nekaunīgo egoismu un nezināšanu" (autors Ivonna Hofa).
Interesanta diskusija, bet mazliet tuvredzīga no Volkskranta apskatnieka.
Cilvēku, kas vecāki par 60 gadiem, dusmas viņa sauc par egoisma veidu. Šīm dusmām, protams, ir cits fons. Tas attiecas uz to, kas noticis pēdējos gados un par ko Jans ar mājdzīvnieku tagad maksā rēķinu. Pašreizējo krīzi izraisīja nekontrolētais kapitālisms un balto apkaklīšu noziedzība. Politiķi un regulatori (Nīderlandes banka) stāvēja un vēroja to. Cilvēku kolektīva neveiksme, kuriem par pieklājīgu algu ir jākontrolē un jāpārvalda mūsu valsts. Bankas, kuras jānotur virs ūdens ar nodokļu maksātāju naudu, savukārt īsi pirms tam Nīderlandes ūbergrabējs Rijkmans Groeninks (ABN-AMRO) mājās pārved 26 miljonus.
Viss, ko politiķi dara, ir izmantot krīzi, lai virzītos cauri Eiropas Savienotajām Valstīm. Pēc ekspertu domām, bankām joprojām ir pārāk maza uzraudzība un regulējums, tāpēc nākotnē kaut kas tāds varētu atkārtoties.
Liela nodokļu nauda no jauniem un veciem aiziet uz Grieķiju, kas melojot un krāpjoties varēja pievienoties Eiropai (viņiem nebija kārtībā valsts finanses). Arī šeit atbildīgie politiķi paskatījās no otras puses. Tur večiem atļāva iet pensijā 55 gadu vecumā, par mūsu naudu.
Sliktākais ir tas, ka neviens nav saukts pie atbildības par gadiem ilgo nesaimniecisko darbību un visi paliek tur, kur ir.
Tas, ka pensionāriem, bet arī jauniešiem jāmaksā rēķins par melīgiem politiķiem, mantkārīgiem akcionāriem un banku vadītājiem, plus korumpētām Dienvideiropas valstīm, ir ļoti augsts. Tieši uz to ir vērstas veco ļaužu dusmas un tas ir pareizi!
Visi saprot, ka mūsu pašreizējo pensiju sistēmu nevar uzturēt, jo darbinieku ir palicis pārāk maz. Premium spiediens kļūst pārāk augsts. To saprot arī pensionārs. Turklāt Volkranta dāma runā par jauniešiem. Es domāju, ka tie ir pensionāru bērni. Kāpēc pensionārs vēlas liegt saviem bērniem pienācīgu pensiju?
Maldīgs ir arī fakts, ka pašreizējie pensionāri ir ļoti labi nodrošināti un viņiem ir daudz jātērē, tāpēc viņi var piekāpties. Galu galā šis kapitāls nonāk pie bērniem kā mantojums. Tas nāk par labu ekonomikai, jo nauda neiztvaiko un paliek patēriņam caur mantiniekiem.
Vispirms vainojiet krīzē vainīgos un tad varēsim tālāk apspriest esošo pensiju nosmelšanu.
Katram ir savs viedoklis, bet saglabājiet diskusiju tīru. Pārmaiņām Nīderlandes pensiju sistēmā ir maz sakara ar melīgiem politiķiem un noteikti nav nekāda sakara ar "akcionāru un baņķieru sagrābšanu un korumpētām Dienvideiropas valstīm".
Ivonna Hofa nāk klajā ar smagiem faktiem, uz kuriem jūsu pieminētie grābēji nekādi neietekmē un par laimi!
Cienījamais Gringo, deficītu pensiju fondos radīja neapmierinātie ieguldījumi. Šī lejupejošā spirāle sākās ar globālo krīzi. Tātad tam noteikti ir kāds sakars ar to. Patiesībā tas ir galvenais problēmas cēlonis. Turklāt mijiedarbojas nodokļu paaugstināšana, neindeksācija un pensiju samazināšana. Ja ņem vērā inflāciju, tas nozīmē, ka pensionārs zaudēs diezgan daudz neto ienākumu.
Rakstnieks saka, ka dusmas par to ir egoisms. Tam nav jēgas. Šīs dusmas rodas no visa kopā. Tāda sajūta, ka tev ir uzšūta ausi.
Kā jau rakstīju, katrs pensionārs saprot, ka līdzšinējā pensiju sistēma ir jāpārskata sakarā ar sabiedrības novecošanos. Bet jumts jālabo tad, kad spīd saule, nevis krīzes vidū.
Maldīgs ir arī fakts, ka pašreizējie pensionāri ir ļoti labi nodrošināti un viņiem ir daudz jātērē, tāpēc viņi var piekāpties. Galu galā šis kapitāls nonāk pie bērniem kā mantojums. Tas nāk par labu ekonomikai, jo šī nauda neiztvaiko un paliek patēriņam caur mantiniekiem. (Khun Peter gabals)
Iepriekš teiktais neatbilst patiesībai, ja pensionāri nomirst un partnera vairs nav, bērniem atlikušo pensiju neizmaksā.Tā ir pensiju fondu priekšrocība un norēķinās ar cilvēkiem, kuri dzīvo ilgāk par budžetu.
Visa mūsdienu pensiju sistēma ir nepamatota. Iepriekš darba devējs maksāja pensiju, labi, darba devējs to iemaksāja šīs nozares saistītajā pensiju fondā. Jau kādus 10 gadus strādnieki daļu piemaksu maksā arī, atskaitot no bruto algas, bet darbinieki nevar izlemt, kur tai naudai jāiet, tāpēc par to jāvaino arodbiedrības.
Tāpēc es arī uzskatu, ka arī tā daļa, ko paši darbinieki maksā, ieturot to no algas, darbiniekiem ir jāiekrāj viņu pašu izveidotajā pensiju fondā.Tā nauda pēc tam iztvaiko, proti, nekad, ja cilvēks nomirst pirms pensionēšanās datuma vai drīz. un šī paša uzkrātā pensija ir pieejama tieši bērniem.
Galu galā, piemēram, stamrecht darbojas arī šādā veidā, ko izvieto direktors/vairākuma akcionārs.
Es pats esmu izveidojis pensiju, izmantojot mūža rentes un vienreizējās prēmijas, kas ir daudz labāka sistēma, lai nepazaudētu naudu. Jums ir jāiegādājas pensijas gadi no šīs naudas beigu datumā, bet jūs varat to darīt katru gadu un ļaut atlikušajai naudai strādāt, ieguldot vai uzkrājot.
Tādā veidā jūsu iekrātā nauda vienmēr būs pieejama izdzīvojušajiem radiniekiem. Tas ir arī veids, kā palikt ārpus valdības fiskālā tvēriena, vienkārši mēnesī maksājat mazāk, lai jums pietiktu ar zemu nodokļu slogu.
Starp citu, es tā domāju un esmu gandrīz pārliecināts, ka pašreizējie pensiju fondi ir saistīti ar milzīgām izmaksām daudzo augstāko amatu un direktoru, komisāru uc algu dēļ. Padomāsim par valdību, kas maksā arvien vairāk naudas, tagad vairāk nekā 50 % no IKP, kas nekad nevar notikt labi, un tas attiecas arī uz pensiju fondiem. Dzīvokļu biedrības jau esam redzējuši.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pensiju fonds katru mēnesi/ceturksni saņem naudas summu no darba devējiem, tas ir skaidrs, tādā veidā viņi var solīt lielas algas, vadības kapitāls ir tikai blakus jautājums un nekad neietekmēs viņu algu un tiesību īpašnieki. vienmēr zaudē, kā mēs tagad redzējām, un kas cits tiek pievienots.
Visa pensiju sistēma ir ļoti slikta lieta tā, kā tā šobrīd ir sakārtota.
Cienījamais Roel, es saprotu, ka bērni nesaņem atlikušo pensiju. Bet mazuļu buma paaudze ir uzkrājusi kapitālu, taupot un pērkot māju. Bieži arī otrās mājas (brīvdienu mājas). Tā ir ietaupītā nauda. Parasti hipotēkas parāds jau ir pilnībā nomaksāts vai mājā ir daudz pašu kapitāla. Šis kapitāls nonāk mantiniekiem un atkal kļūst pieejams patēriņam. Pirmkārt, nodokļu administrācija, protams, iekost no tā arī ar mantojuma nodokli. Varbūt jauniešiem vajadzētu izmantot šo naudu kā uzkrājumu savai pensijai?
Dārgais Khan Peter!
Par kuru līča bumeru grupu jūs runājat?
"Kurš ir uzkrājis kapitālu un māju un bieži vien arī otrās mājas!"
sveiciens,
Luiss
hans Pēteris,
liels paldies, ka formulēji manā vietā, uz ko ir vērstas manas dusmas! Patiešām ne par pensiju sistēmas pārskatīšanu, kāda tā bija, kad es sāku piedalīties darba procesā.
Tieši pēdējās desmitgadēs ir notikusi nevaldāma sagrābšana un nesaimnieciskums. Protams, es novēlu saviem bērniem labu nākotni, patiesībā es novēlu viņiem labāku nākotni nekā man bija.
Volkskranta kundzes principi ignorē veco ļaužu vidū notiekošo. Acīmredzot viņai nav nekādas empātijas!!
100% piekrītu Khun Petera atbildei, tikko izlasīju Ivonnas Hofas rakstu, ja neskaita visus tos skaitļu sarakstus, mani rakstā visvairāk kaitināja virsraksts, esmu šokēta par jūsu nekaunīgo egoismu un nezināšanu.
Lasot šo rakstu, es, protams, domāju par saviem vecākiem, kuri jau gadiem ilgi ir miruši.
Par to laiku, kad mans tēvs ar velosipēdu izbrauca no mājām pulksten 6 no rīta cauri visdažādākajiem laikapstākļiem ceļā uz rūpnīcu, kur viņš strādāja pie montāžas līnijas un arī sestdienās, lai 6os pārguru mājās. 'vakarā, un mana mamma, kura pēc bērnu pieskatīšanas sāka vakaros tīrīt vilcienus, lai nopelnītu papildus naudu.
Un tāpēc Nīderlandē ir simtiem tūkstošu vecāka gadagājuma cilvēku, kuri ir dzīvojuši un strādājuši tādos pašos apstākļos, smagu darbu, mūsdienu veci cilvēki ir vienkārši noguruši no fiziskā darba, kas viņiem bija jāveic, lūdzu, esiet savtīgi, kā var jūs salīdzināt šos cilvēkus ar mūsdienu jaunatni.
Rakstā arī norādīts, ka vecāka gadagājuma cilvēki pārstāja strādāt agri, tas tiesa, bet viņi bieži vien sāka strādāt jaunībā, tāpēc lielākā daļa no viņiem ir pabeiguši savus 50 gadus, maksā par darbu, es teiktu, jo pat tad, ja viņi pārtrauca drīzāk strādājot, tie bija tropiskie gadi.
Nekā negatīva par mūsdienu jaunatni, tādi ir tikai laiki, bet ļoti liela daļa jauniešu nav aizņemti ar darbu, viņi ir klāt un dod priekšroku viedtālrunim visu laiku rokā, tur tev tas ir. bieži tā saka viss, es to redzu sev apkārt katru dienu.
Ne velti politiķi tik ļoti baidās no iedzīvotāju novecošanās, jo kurš tad to darbu darīs?Nē, piekrītu Pēterim, pašreizējo krīzi izraisīja nekontrolētais kapitālisms un balto apkaklīšu noziedzība.
Un es gribētu teikt pensionāriem, izbaudiet savu pelnīto pensionēšanos!
Cienījamais Farang Tinton, es nezinu, vai uzskatāt mani par jaunu (man ir 40), taču es nepārtraukti strādāju kuģniecības nozarē kopš astoņpadsmit gadu vecuma, kas nozīmē, ka lielākā daļa cilvēku iet gulēt, es sāku strādāt.
Es varu jums teikt, ka tas nav nekāds prieks jūsu ķermenim, un pašreizējā situācijā es varu turpināt strādāt līdz 70 gadu vecumam, kas nozīmē, ka es maksāšu pensiju 48 gadus.
Tas, ko tad saņemu, joprojām ir zvaigznēs.
Rūpīgi jāizlasa raksts Volkskrantā, es domāju, ka fakti runā paši par sevi, man ir simpātijas pret veciem cilvēkiem, bet otrādi nez vai tas tā ir.
Gribētos arī izbaudīt vecumdienas Taizemē, bet vai tas izdosies, vēl jāskatās.
Pensiju problēma ir problēma, kas veciem un jauniem ir jārisina kopā, un no abām pusēm var dot un ņemt.
Turklāt es domāju, ka mūsdienu jaunatni nevar salīdzināt ar pagātni, jo apstākļi ir pilnīgi atšķirīgi.
Sveiki Marko,
Ar mūsdienu jaunatni es noteikti nedomāju cilvēkus ap četrdesmit gadiem, un es nevēlos izveidot stereotipu par mūsdienu jaunatni, bet es gribu norādīt uz to, ka lielai daļai jauniešu parasti valda nevērtīga mentalitāte. .
Man ir jāpārliecinās, ka tas nav čats, bet es gribētu teikt to, es lielu daļu savas dzīves esmu nepārtraukti strādājis ostā, tāpēc es arī zinu, kas ir darbs un tas nenozīmē, ka tu guli mazāk.dabūsi kādu citu, bet gulēsi citā laikā, bet tas ir malā un pēc būtības.
Es saprotu, ko tu domā, esmu rūpīgi izlasījis gabalu, bet, ja cilvēki izdomās visādus aprēķinus, tad es atteikšos.
Mani satrauc tagadnes un pagātnes realitāte, arī man ir jānes upuri un arī jāstrādā ilgāk, pirms varu apmesties Taizemē uz visiem laikiem.
Bet tāpat kā es, arī tie veči, kas tagad iet pensijā, jau no 15 gadiem ir ļoti smagi strādājuši un maksājuši, un tas, ko viņi ir uzcēluši, tagad tiek nojaukts, un tur ir jāatņem nauda tiem demolētājiem. ..
Khun Peter, es jums pilnībā piekrītu. Tam nav nekāda sakara ar egoismu.
Mūsdienās daudzi cilvēki staigā ar dīvainu zarnu sajūtu. Atveriet avīzes katru dienu un lasiet par finansiālajām grūtībām, kas radušās nepareizas pārvaldības rezultātā.
Simtiem miljonu eiro Eiropas subsīdijās katru gadu nevar vai tikai daļēji var uzskaitīt. Nīderlandietis tiek nosūtīts uz Ēģipti, lai atgūtu 1 miljardu "pazaudēto" Eiropas subsīdiju. Šī pētījuma iznākumu ir viegli uzminēt, jo vēl 5 miljardi jau ir ieķīlāti politiski nestabilai valstij, kas arī ieņem 98. vietu pasaules korupcijas indeksā. Informācijai: Taizeme ieņem 78. vietu!
Nīderlandes bankas bija jāuztur virs ūdens ar miljardiem atbalstu no nodokļu maksātāju naudas, un visam visam, jūs lasāt, ka Jan Hommen kungs, ING komisārs kopš 2005. gada un direktoru padomes priekšsēdētājs kopš 2009. gada, ir iecelts par ordeņa komandieri. Orange-Nassau, pateicoties viņa izcilajam ieguldījumam ING kā starptautiska uzņēmuma nepārtrauktībā! Cik traks var kļūt!
Kopš privatizācijas veselības apdrošināšanas prēmijas ir strauji pieaugušas. Krāpšana un pārmērīgs vadības atalgojums šajā nozarē ir aktuāla lieta. Apdrošināšanas kompānijas gūst miljardus lielu peļņu, kas skaidrojams ar to saistību ar citām aktivitātēm.
Novecošana ir arī jauks vārds, ko politiķi un citi ekonomikas karavadoņi patvaļīgi lieto, lai izskaidrotu nepopulārus pasākumus. Tomēr novecošana ir problēma tikai tad, ja tā faktiski samazina līdzdalību darbā; Citiem vārdiem sakot: katrs pensijas saņēmējs darba ņēmējs pēc aiziešanas pensijā zaudē arī darbu. Tas, protams, ir muļķības, bet neviens par to nedzird; pat ne tādi žurnālisti kā Hofas kundze! Šajā kontekstā vidējais paredzamais dzīves ilgums arī ir ļaunprātīgi izmantota terminoloģija. Pētījumi liecina, ka vidējais dzīves ilgums kopš 1885. gada ir palielinājies tikai par 12 gadiem. Pieaugums par 8% 128 gados! Protams, ir arī dīvaini, ka šī parādība tikai nesen tika identificēta kā strukturāla problēma.
Un tad mēs pat nerunājam par izvairīšanos no nodokļu nomaksas, pat no karaliskās ģimenes puses, un dāsnajām atlaišanas pabalstiem un dāsni piepildītajiem pensiju podiem augstākajām amatpersonām. Pēdējie, protams, nav iekļauti kolektīvajās pensiju shēmās, un tāpēc tiem ir maz sakara ar visu šo diskusiju.
Īsumā: Tāpēc nav jābrīnās, ka pensionārs jūtas kā piekrāpts savā pensijas kabatā! Tam arī nav nekāda sakara ar egoismu vai šķietamu solidaritātes trūkumu, bet gan ar netaisnību. Atgriežamies feodālā laikmetā, kur saimnieko "ievērojamie" un kas savā starpā dala naudu, kas jāatklepo pensionāram, tai skaitā ar savu arvien mazāko pensiju.
Ja ir kāds egoisms, tad tas noteikti nav (normālu) pensionāru vidū, bet gan negodprātīgo augsto pelnītāju un darba meklētāju vidū.
Cik labs raksts Volkskrantā, bez emocijām, tikai smagi fakti, man pašam ir 40, tāpēc tas vēl aizņem kādu laiku.
Ir labi to redzēt no šīs puses, bet viens atkal ir kļuvis skaidrs: Hāga spēlē uz iekšām, lai iekarotu dvēseles partijai.
Politika ir un paliek netīra spēle!!
Raksts, kuram, ņemot vērā VK lasītāju lielo atbilžu skaitu (arī šodienas laikrakstā), ir bijusi liela ietekme. Daudziem vecāka gadagājuma cilvēkiem ir svarīgi, ka viņi vienmēr ir uzskatījuši, ka pensija un tās apmērs, tostarp inflācijas un labklājības līmeņa korekcijas, ir garantētas, un tagad, kad šķiet, ka tas tā nav, viņi jūtas apkrāpti, norāda vairāki atbildes. . Šajā gaismā fakts, ka jaunieši tagad ir kļuvuši daudz neskaidrāki, ir vairāk nekā tikai neliels mierinājums.
Starp citu, zem virsraksta "maldība 2" cita starpā ir norādīts, ka "dusmīgie cilvēki, kas vecāki par 60 gadiem, sāka iemaksāt pensiju tikai no 25 gadu vecuma", kas joprojām saskaņā ar pantu rada prasības. rindas, ka ir 40, 45 vai 47 gadu prēmijas, ir 'kategoriski nepareizas'.
Manuprāt, pārliecība par šo “kļūdu” nav pamatota. Ar daudziem pensiju fondiem jūs sākāt piedalīties pensiju fondā un līdz ar to maksāt prēmijas daudz, daudz agrāk. Piemēram, ar valdību 18 gadu vecumā vai pat agrāk, ja, piemēram, 16 gadu vecumā kļuva par profesionālu karavīru.
Es neesmu viens no dusmīgajiem veciem cilvēkiem, bet tas galvenokārt tāpēc, ka man ir lieliska papildu pensija ar vairāk nekā 42 gadu pensionēšanos valdībā. Tas, ka šis jau daudzus gadus nav indeksēts un pat reāli vienreiz ir samazināts, ka nodokļu pasākumi u.t.t., turpina grauzt neto summas gabalus: par to vēl neesmu sūdzējies. Tāpēc es nesūdzos, bet arī atsakos kaunēties par savu labo pensiju – par to strādāju un maksāju.
Jums ir zināma taisnība, kad runa ir par iemaksām savā pensijā. 16 gadu vecumā es iestājos Jūras spēkos uz sešiem gadiem, tāpēc pametu darbu 22 gadu vecumā. Tagad saņemu no viņiem "jauku" pensiju aptuveni 110 eiro mēnesī. Jauks bonuss, vai ne?
Pretēji tam agrīnajam sākumam ir taisnība, ka – vismaz manā laikā – jūs pensionējāties 50 gadu vecumā (funkcionālais pensionēšanās vecums), tātad arī tur nesasniegsiet 40 gadu vecumu.
Un vēl viena lieta: vai tā nav taisnība, ka valsts dienestā strādājošo pensiju iemaksas maksā vai bieži maksā darba devējs?
Es arī pievienojos Karaliskajai flotei 16 gadu vecumā, bet 22 gadu vecumā “nevainojami” pārgāju uz citu valdības organizāciju. Starp citu, ABP galu galā atkal skaitīja pensijas gadus no 18 gadu vecuma…………… Protams, pensiju iemaksas vismaz daļēji maksāja/ir darba devēji, bet vai arī tas nebūtu jāuztver kā daļa no norunāto atalgojumu? Manuprāt, iedalījums darbinieku un darba devēja iemaksās vienmēr ir daļa no sarunām par algām.
no 1990. līdz 2010. gadam strādājošo ienākumi pieauga par 18%!!! Kas par
tie ir baigie meli??? Es iesaku ikvienam godīgi apskatīt algas lapiņas
no 1990 un 2010 viens otram blakus!! Tad iznāk meli šādi!! Apkaunojoši
žurnālistika te tiek praktizēta politiķu impulsā, kuri vienmēr liek savu naudu tur, kur mute
neaizsargāts pilsonis, jo viņi ir pārāk gļēvi, lai glābtu tur, kur tas patiesībā ir
obligāti!
Cienījamais Frenk, par cik % ir pieaugušas dzīves dārdzības šajā periodā, manuprāt, vairāk nekā 18%, kas strādniekam paliek uz bilanci, viņš nonāk negatīvā teritorijā.
Deviņdesmitajos gados ar savu algu tajos jaukajos guldeņos es tagad ar saviem eiro varēju izdarīt vairāk
Ienākumi 1990. gada janvāris vidēji 19.059,00 2010 bruto 32.500,00 XNUMX XNUMX
vienkārši neriskē.
avots: www.gemiddeld-income.nl
Kādi aizspriedumi!
Nīderlandē mums ir DIVI vecuma noteikumi: AOW katram Nīderlandes pilsonim, kurā tiek uzkrāti 2% tiesību par katru gadu vecumā no 15 līdz 65 gadiem, ko esat dzīvojis Nīderlandē, vai sociālās apdrošināšanas iemaksas tur (piemēram, kā emigrants). brīvprātīgi). ) jūs samaksājāt. Tas ir demokrātiski izlemts, un tāpēc to var demokrātiski mainīt vai pat iestatīt uz NULLI. Kad tika noteikts vidējais dzīves ilgums, tas bija tikai daži gadi, tagad 20 gadi. Projektēšanā jau bija ņemts vērā valsts pensijas vecuma palielinājums, taču tas nebija populārs pasākums, ar ko arodbiedrību ierēdņi un politiķi varētu nākt klajā, tāpēc... virzieties uz priekšu, līdz paisums pagriežas. Protams, varēja arī teikt, ka pēc 40 nostrādātiem gadiem (no 15 līdz 55 gadu vecumam) drīkstēja saņemt AOW pensiju, bet tikai, piemēram, pusi no parastā pabalsta (kā Gr, piemēram).
Katrs strādājošs Nīderlandes iedzīvotājs to maksā par tiem, kuri ir AOW valsts pensijā, tātad katrs AOW cilvēks nav samaksājis ne centa savai PAŠA AOW pensijai.
Otrā sistēma ir daļēji brīvprātīga: bieži vien tā ir obligāta ar kolektīvajiem darba līgumiem. Katrs dalībnieks maksā prēmiju, ar kuru pensiju fondiem jācenšas gūt atdeve ar kreditēšanu, akcijām utt. TAD balstījās uz toreizējo mūža ilgumu un dzīves dārdzību.Mūsdienās tas mūža ilgums ir pieaudzis, no kura gūst labumu katrs pensionārs, bet uz ko nekad nav balstījies viņa paša ieguldījums. Katrā ziņā pašu iemaksa bija tikai 20-25% no pabalsta pienākuma, pārējam pensiju fondam bija jāatdod. Tajos laikos, kad vēl varēja sasniegt 4-8% atdevi, solīt bija viegli, bet tagad, kad atdeve ir 1'-2%, visa nākotnes cerība dabiski sabrūk kā kāršu namiņš. Turklāt bija jāatdod pēc iespējas vairāk, jo... par papildu mūža ilgumu bija jāmaksā. Tātad.. kreditēšana uz nedaudz mazāku nodrošinājumu: Grieķijas valdības obligācijas (aizdevumi) utt. Vai neatmaksātā nauda kādreiz tiks atgriezta? Daudz kas ir atgriezts pensiju fondos ar šīm tā saucamajām eirovalstu garantijām. TIE ir tie ES aizdevumi Gr, Pt, Sp utt.
Tātad, ja plānotā peļņa netiks sasniegta vai pat daļa aizejošo līdzekļu pazūd bankrota gadījumā (piemēram, Grieķija), liela daļa no šiem pensiju aktīviem pazudīs. Tāpēc eiro valstis vēlas tās Ķiploku valstis noturēt virs ūdens.
Tātad jā, Nīderlandes pilsonis pat nedomāja par to, kur atrodas viņa pensiju nauda, nekad nav gribējis lasīt pensiju fondu brošūras un gada pārskatus, un politiķi negribēja viņiem stāstīt, jo... viņu vienīgais mērķis ir re. -vēlēšanas.
BANKU stāsts ir pavisam cits: arī šeit princips bija sasniegt maksimālu atdevi, jo... pilsonis vēlējās pēc iespējas lielākus procentus par saviem ietaupījumiem, tāpēc... tad riskējiet nedaudz vairāk = azartiski.
Ka pārdevējs no bankas (Groenink) saņēma tik daudz (jā, manuprāt, nedaudz), pārdodot ABN AMRO cita starpā Fortis krāpnieku baram: Es visiem uzdodu šādu jautājumu: vai kāds var nopirkt jūsu Māja Pārdod par 50% vairāk, ja jūs būtu bijis apmierināts ar to, vai jūs nebūtu laimīgs šim cilvēkam devis 20% no šiem papildu 50%?
Nedomāju, ka ir nepareizi, ka politiķi tagad dara visu, lai kompensētu Gr atzīšanas kļūdu, padarot aizdotos līdzekļus pēc iespējas drošākus.
Jā, daudz kas nogāja greizi, bet mēs visi bijām klāt, varējām izlasīt visu, bet mēs labāk ticēt saviem pārāk daudzsološajiem politiķiem.
Diemžēl tas attiecas arī uz valsts līmeni: pasliktina situāciju. Nīderlande piecu gadu laikā ir iztērējusi par 5 miljardiem eiro vairāk, nekā bija ienākusi. Ko tu ar to domā, SLIKTA EKONOMIKA? Tu domā pārtērēti! . Kopējais (=valsts) parāds tagad ir 120 26.600 eiro uz vienu cilvēku. Vēlēšanu laikā tas bija 24,600 2000 eiro uz vienu iedzīvotāju, tātad 4 eiro par daudz uz vienu NL pilsoni. Aprēķiniet uz 888 cilvēku ģimeni un salīdziniet to ar savu situāciju: šķiršanās iemesls! Visai Nīderlandei būs papildu XNUMX eiro par SEKUNDI. (skat http://www.z24.nl )
Paša vaina, liels bubulis.
Dārgais Harij,
Iespējams, jums zināmā mērā ir taisnība, bet es joprojām domāju, ka, ja lietas ir jādara mazāk, mēs nevaram atbrīvoties no šīm lidmašīnu rotaļlietām uz visiem laikiem. Pēdējo reizi, kad pārbaudīju, Nīderlande ne ar vienu nekaroja, un es uzdrošinos teikt, ka tas, visticamāk, nenotiks ne ilgtermiņā, ne īstermiņā.
Citādi es to neizslēgtu.
Pašreizējos apstākļos atkal sāk parādīties nacionālisms. Tas kopā ar ekonomisku nespēku pagātnē bieži ir izraisījis bruņotus konfliktus.
Varētu būt, ka pēc 20-30 gadiem pasaule izskatīsies ĻOTI savādāk nekā mēs visi tagad sagaidām.
Moderators: tas vairs neattiecas uz raksta tēmu.
Savu lomu spēlē arī fakts, ka vidēji cilvēki tagad “iestājas” darba procesā un līdz ar to dod ieguldījumu ekonomikā daudz vēlāk nekā pašlaik, kad tie ir vecāki par 60 gadiem. Pirms četrdesmit četrdesmit pieciem gadiem daudzi cilvēki sāka strādāt 15 vai 16 gadu vecumā, savukārt tagad daudzi darba tirgū neienāk pirms 20 gadu vecuma.
Kolektīvajā sektorā daudzus gadus esat veicis pensiju iemaksas tikai no 25 gadu vecuma. Turklāt darba devējs maksāja lielāku prēmijas daļu. Jūs to neredzējāt savā algas lapiņā. Pašreizējais sadalījums ir 50% katram.
Valsts sektorā jūs kļuvāt par, piemēram, ABP biedru no brīža, kad stājāties darbā, bet darba devējs maksāja pilnu prēmiju. Vēlāk darbinieks pats sāka maksāt daļējas iemaksas pēc tam, kad viņam vispirms bija palielināta alga.
Pašreizējie pensionāri (AOW plus papildu pensija) ērti aizmirst, ka ar ilgāku paredzamo mūža ilgumu viņiem izmaksās vairāk pabalstos, nekā viņi jebkad paši maksāja. Ref. raksts šajā ziņā ir vienkārši godīgs. Tāpēc viņa arī dusmīgo pensionāru dēvē par egoistu.
Ir arī ērti aizmirst, ka veci cilvēki ir apgrūtinājuši jauniešus ar lielu hipotekāro parādu, pārdodot savu māju ar lieko vērtību. Tā kā mājokļu cenas ir tik daudz kritušās, tām bieži vien ir atlikušie parādi ar ievērojamām paģirām.
Bagātība, ko vecāki cilvēki atstāj jauniešiem, atkal ir kļuvusi par dāvanu no viņu pašu kastes. Daudzi pensionāri ir varējuši dzīvot ārpus Nīderlandes, pateicoties kapitālam, kas uzkrāts 7 lieliskajos gados. Tas ietver arī virsvērtību, kas šobrīd jauniešus nomoka kā atlikušo parādu. Raksta autors to ir ļoti labi izteicis.
Tagad, kad jaunieši tik ļoti saskaras ar 7 vājiem gadiem, solidaritāte ir piemērota. Raksta autors par to argumentē un nesaka, ka veciem cilvēkiem vajadzētu krasi piekāpties. Viņa arī uzskata, ka 5% pensiju norakstīšana dažiem fondiem ir pārāk liela un nav pareizais risinājums.
Visbeidzot, es domāju, ka nav vajadzības tik asi reaģēt, jo jūs nostādat sevi pret saviem (maz)bērniem. Viņi arī nav vainojami vai cēloņi ne notiekošajās krīzēs, ne arī nepārtrauktajā taupības politikā. Jebkurā gadījumā mēs kā vecāka gadagājuma cilvēki nebūtu varējuši novērst, ka lietas notiek tik nepareizi. Mēs vienmēr teicām, ka vēlamies labāk saviem bērniem, un mums tas neizdevās. Tomēr mēs esam pilnībā izmantojuši visu ekonomisko un sociālo progresu. Raksta autore pielika pirkstu uz sāpošas vietas. Nekas nepareizs ar to. Vajadzētu būt iespējams. Galu galā, mēs joprojām varam sist. Tomēr? Piedalīšanās diskusijā ir svarīgāka nekā stāvēšana malā kliedzot. 50Plus to jau dara mūsu vietā!
Katls, kas sauc tējkannu par melnu, citiem vārdiem sakot, Ivonna Hofa ir šokēta par cilvēku, kas vecāki par 60, (domājams) nekaunīgo egoismu, savukārt viņa pati nav mazāka! Diskusijās bieži izskan, ka mūsdienu vecie cilvēki ir tik bagāti, salīdzinot ar pagātni. Bet tas, protams, attiecas uz visiem iedzīvotājiem, no jauniem līdz veciem; w.r.t
pagātne ir nākusi par labu visiem. Lielai daļai mūsdienu jauniešu ir jaunākais viedtālrunis, i-pods un portatīvais dators, regulāri iet ārā un ēd, apmeklē deju ballītes, kurās tiek patērēts daudz pārtikas, vairākas reizes gadā dodas atvaļinājumā, ģērbjas ar dārgiem zīmoliem un arī vēlētos jaunībā iegūt savu māju. Vai es esmu greizsirdīgs? Nu mazliet tāpēc, ka mana jaunība beigusies, bet novēlu viņiem visu to labāko! Manā bērnībā mēs seši dzīvojām mazā mājā, reizi nedēļā uz galda lika gaļa (nebija tādas lietas kā pārtikas banka), skolas gados strādājām visādus pusslodzes darbus un pēc skolas es mācījos par saviem līdzekļiem vakaros darīt kaut ko vairāk.lai sasniegtu. Greznība neeksistēja un arī brīvdienas. Apmēram 15 gadu vecumā es pirmo reizi uz nedēļu devos kempingā savā valstī. Nedomājiet, ka es sūdzos, man bija lieliska bērnība. Tāpat kā Roels, arī es esmu atlikusi naudu savai pensijai, cita starpā iegādājoties vienas prēmijas polisi. Tagad Ivonna Hofa man pārmet, ka esmu nekaunīga egoiste 60+ gadu vecumā. Tas sāp, es visu mūžu esmu strādājusi un krājusi pensijai, un tagad to man nepiešķir, jo es nedomātu par jaunatnes (arī Ivonnas Hofas) nākotni. Kurš te ir egoists?
Pilnīgi piekrītu Kornelim, strādāju par savu pensiju un pilnībā iemaksāju tajā.
Kārtīgi lasīt rakstu acīmredzot ir ļoti grūti, dārgais Leo, jo te atkal uznāk tās iekšas, tu aktualizē lietas, kurām ar šo tēmu nav nekāda sakara.
Visi no sirds novēl jums pensiju, ne par to ir runa.
Hofas kundze tikai mēģina norādīt, ka sistēma ir izaugusi pavisam greizi un kaut kas šajā jautājumā ir jādara.
Tava attieksme ir tieši tāda, kas domāta, es varu visu mūžu strādāt un maksāt par citiem, bet tad vēlāk man paliek maz vai nekas, tā nav tava problēma, kāda solidaritāte.
Nu, dārgais Marko, man tagad ir radies iespaids, ka ne visi man novēl manu gaidāmo pensiju! Par laimi, salīdzinot ar mani, jūs joprojām esat jauns (iepriekš rakstījāt, ka jums ir 40 gadi) un tāpēc jums, cerams, ir iespējas pašam uzkrāt pensijai. Tā es, starp citu, arī darīju, un līdz šim esmu devusi vismaz divreiz lielāku ieguldījumu visās kopienas lietās gadu izteiksmē. Piemēram, valdībai, apdrošināšanas kompānijām, bankām un Shell vienmēr bija lieliski sekundārā darba apstākļi, tostarp pievilcīga pensija, par kuru cilvēki apzināti izvēlējās tur strādāt. Pensija patiesībā ir nekas vairāk un mazāks par atlikto algu, par kuru es maksāju pats un par kuru jūs tagad domājat, ka man vajadzētu samierināties ar mazāku summu. Protams, es novēlu jums, Ivonnai Hofai un citiem labu pensiju, bet ne ar vēl lielāku kumosu no manas pensijas. Vispār tam nav nekāda sakara ar zarnu izjūtām, viegli to tā nosaukt.
Cienījamais Leo, es nedomāju, ka jums vajadzētu saņemt mazāku pensiju, bet es domāju, ka sistēma ir jāpārskata.
Kā jūs pats sakāt, daudzi jūsu vienaudži ir varējuši gūt labumu no mūža darba labā uzņēmumā ar ar to saistītajiem labiem papildu nosacījumiem.
Diemžēl šodien situācija ir nedaudz savādāka, piemēram, elastīga darba nodarbinātības aģentūras, pašnodarbinātie utt.
Ir maz cilvēku ar pastāvīgu līgumu un labi papildu nosacījumi vairs nav pieejami (vismaz ne Janam ar vāciņu).
Ir pietiekami grūti savilkt galus kopā, tāpēc lielākajai daļai cilvēku nav iespējams ietaupīt papildu līdzekļus vecumdienām.
Negribu nevienu aizvainot un novēlēt visiem pensiju, bet tajā pašā laikā mani uztrauc manas vecumdienas, ceru, ka jums ir kāda izpratne par to.
Ceram, ka Ivonna Hofa nekad neienāks politikā un tiks ievēlēta, jo tad atkal būs jāver vaļā veco ļaužu zupas virtuves 😉
De Volkskrant, vai cilvēki gaidīja savādāk?
Skaidrs, ka ar mūsu pensiju sistēmu ir problēmas.
Bet arī šeit mūžīgā Nichtshaber cīņa, kurai izlīdzināšana ir ballīte.
Tāpēc es uzskatu, ka ir jābūt jaunai pensiju sistēmai, kurā cilvēkiem ir dota iespēja pašiem parūpēties par savu pensiju un vairs nav jābūt obligātā pensiju fonda dalībniekiem. Saskaņā ar moto: “Nebāz savas olas svešā grozā”. Jo jūs redzat, kas notiek: savtīgums, slikta veiktspēja, augstas izmaksas, nepareiza uzkrātā kapitāla izmantošana.
Ņemiet visu savās rokās, piemēram, katru gadu iegādājoties vienu prēmiju polisi, kurā jūs pats nosakāt ieguldījumu veidu un ieguldījumu risku.
Tādā veidā jūs paliekat ārpus valdības un Wientjes rokās, kuri tagad ievelk pensiju fondus hipotekāro kredītu tirgū ar visiem saistītajiem riskiem (joprojām krītas mājokļu cenas), kur valsts pēc tam garantē ar mūsu pašu nodokļu naudu (tātad, ja jūsu pensijas kapitāls noiet greizi, tad var arī pats samaksāt).
Pašam rūpējoties par savu pensiju, jūs novēršat daudz nepatikšanas, virves vilkšanas un skaudības. Un, iespējams, mazāka iespēja samazināt valdības budžetu, lai gan valdība vienmēr atradīs veidu, kā nosmelt "sociālo" naudu.
Daudzi ļauj tam notikt ar viņiem. Bet, lai kāds būtu jūsu viedoklis, labāk tagad savu viedokli uzklausīt savai valdībai un pensiju fondam.
Toon, baidos, ka tā ir veltīga cerība. Cilvēki, kuri cītīgi krāj pensijai un, pēc skauģu domām, saņem pārāk lielu izmaksu pēc 67 gadu vecuma, tiks pieķerti mūsu it kā godīgajai progresīvajai nodokļu sistēmai. Pēc tam to var pārdot ar vienkāršām "vienkāršām uzlikām" ar virsrakstu "vislielākā nasta jānes spēcīgākajiem pleciem".
Īsāk sakot, kur var atrast naudu, cilvēki klauvēs. Arī nākotnē.
Man nav komentāru par savu pensiju un visu, kas ar to saistīts. Es neatteicos no nekā nozīmīga, taču fakts, ka tiku izslēgts no veselības apdrošināšanas, noteikti ir nozīmīgs.
Cienījamie kolēģi emuāru autori!
Man ir stāsts par Mrs. Izlasiet tiesas, un tur ir daudz nepareizu interpretāciju. Saskaņā ar 1. kļūdu viņa atzīst, ka vecāka gadagājuma cilvēki pasliktināsies visvairāk, taču tas ir iespējams, jo viņu ienākumi ir pieauguši vairāk nekā strādājošo un viņu līdzekļi ir lielāki. Procentuāli tas ir pilnīgi pareizi: strādājošo pāru (47–57 gadi) vidējie ienākumi laika posmā no 1990. līdz 2010. gadam pieauga par 18% līdz aptuveni € 45000 26 un pensionāru ienākumi par 27000% līdz € 14 2014. (Avots: IBO ziņojums 32. gada 6800. septembris: 5500. lpp.). Eiro valūtā strādājošie pāri saņēma papildus €XNUMX, bet pensionāri — €XNUMX. Kurš uzlabojās visvairāk?
Stāsts par “bagāto” vecāko arī ir pasaka. Vidējā bagātība uz vienu mājsaimniecību (bez mājokļa) 2010. gadā bija attiecīgi 35 44, 45 54, 55 64, 65 74 un 75 12000 eiro vecuma grupās no 16000 līdz 24000 gadiem, no 26000 līdz 24000 gadiem, no 120000 līdz 135000 gadiem, no 55000 līdz 24 gadiem. pēdējā Trīs grupās māja ietvēra € 65 15, 09 2013 un 91 XNUMX. (arī avots IBO XNUMX. lpp.). No vienas puses, māju bieži ir grūti pārvērst skaidrā naudā, un vecāka gadagājuma cilvēki dod priekšroku turpināt dzīvot savā mājā. No otras puses, vecākiem cilvēkiem ir prātīgi, ja viņiem ir kādi līdzekļi. Pēc aiziešanas pensijā viņiem ir vidēji XNUMX% no strādājošo iedzīvotāju ienākumiem (sk. CPB Makroekonomikas izpēte XNUMX. XNUMX. lpp.) un arī gados vecākiem cilvēkiem veļas mašīna kādā brīdī sabojājas. Labā ziņa valdībai ir tā, ka veco ļaužu labklājības stāvoklis strauji samazināsies, jo draud iemaksas aprūpes namos. Patlaban notāri strādā virsstundas, lai nodotu veco ļaužu īpašumus saviem bērniem.
Arī uzbrukumam 2. kļūdai (pensija ir atliktā alga) ir maz jēgas. Pensijas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz nostrādāto gadu skaitu, un bez darba vai uzkrātās pensijas nav pensijas. Tiesa, vecāka gadagājuma cilvēku dzīves ilgums ir palielinājies, taču tā ir attīstība, kas aizsākās pagājušā gadsimta piecdesmitajos gados. Labs pensiju fonds regulāri piemēro jaunas mirstības tabulas, paredz šīs norises un regulāri atbilstoši koriģē savus prēmiju aprēķinus. Tāpēc ir absurds, ka lielu daļu pašreizējo pensiju maksā tie, kas pašlaik strādā.
Ērtības labad es iekļāvu uzbrukumus 3. kļūdām (pilnīgāki pensiju poti nekā jebkad agrāk) un 4. (zemā aktuārā procentu likme izraisa trūkumu). Pensiju fondu ienesīgums gadiem ilgi ir svārstījies no 6 līdz 8%. Tomēr pensiju saistības tiek aprēķinātas pēc to pašreizējās vērtības ar aptuveni 2% aktuāro procentu likmi. Piemērojot tik zemu aktuāro procentu likmi, saistības tiek uzturētas augstas, un aktīvu peļņas spēja ir ievērojami nepietiekami novērtēta. Šie 2 līdz 3% nāk no bezriska ieguldījumiem Nīderlandes valdības obligācijās. Es jums saku, ja pensiju fonda līdzekļu pārvaldītājs ierodas ar šādu atdevi, viņš jau no vakardienas var krāmēt somas. Pat šodien jūs varat vienkārši iegādāties mūžīgās obligācijas vietnē Damrak, kas nodrošina 6% gada atdevi. Cik liels ir farss aktuārā procentu likme, ir skaidrs no jaunā pensiju sistēmas priekšlikuma, kurā pēkšņi var izmantot aktuāro procentu likmi 4.2% apmērā.
Un maldība #5 (valdība pati ir izlaupījusi pensiju podus) nav pilnīga. Laupīšanā piedalījās arī visi lielākie uzņēmumi Nīderlandē. Neraugoties uz asi formulētajiem Revīzijas palātas iebildumiem, Lubbers et al joprojām ieguva milzīgas summas no ABP. Tas pats ABP, kas šogad samazināja pensijas par 0.5%. Bet par laimi tas ir mazāk nekā mans pensiju fonds, kas šogad samazināja 2.3% un, iespējams, nākamgad samazinās par 7%. Mans pensiju fonds arī izmaksāja miljonus darba devējam (izmaksa kā dividendes akcionāriem) un Hāgas spiediena dēļ samazināja pensiju iemaksas. Ko tu gribi teikt, ka tas savulaik nav nozagts topošajiem pensionāriem?
Pārējās maldības atstāšu par to, kas tās ir, bet skaidrs, ka Hofas kundzes stāstam ir maz jēgas. Daudz svarīgāka ir ekonomiskā realitāte. Iedzīvotāju ksenofobiskās attieksmes dēļ imigrantu pieplūdums ir apturēts un šobrīd mums ir neveiksmīga iedzīvotāju struktūra salīdzinājumā ar pārāk mazu ekonomiku. Nākotnē vecāka gadagājuma cilvēki tiks uzrunāti ienākumu un/vai aktīvu ziņā vai nu pa kreisi, vai pa labi. Noskaņa tam ir rūpīgi radīta, jo pagājušajā gadā Sociālās un kultūras plānošanas birojs publicēja ziņojumu par to, cik bagāti bija vecie cilvēki un iepriekšminētais IBO ziņojums ir pilns ar iespējām piesaistīt naudu no veciem cilvēkiem. Tas ir gandrīz neizbēgami, ka visiem vecāka gadagājuma cilvēkiem tas būs jāsamierinās.
Rembrands (64 gadi)
Precīzi! Cilvēki jau strādā pie tā, lai liktu pamatus tādam klimatam, kurā veci cilvēki tiek novietoti kā naudas koks, ko var smagi kultivēt. Statistikas ziņā arī tam ir jēga, jo šī drīzumā būs lielākā grupa un tur būs vislielākais ieguvums. Jūs vienkārši nevarat turpināt paaugstināt nodokļus strādājošajiem. Vecāka gadagājuma cilvēki ir lieliska alternatīva budžeta deficīta novēršanai. Viņiem nevajadzētu gaidīt lielus sociālos nemierus, jo pensionāri tik un tā nevar streikot...
Rembrand, spēcīga atbilde, kas atstāj maz vietas Hofas kundzes argumentiem. Jums ir arī pilnīga taisnība, ka pašlaik tiek radīta atmosfēra, kas īstermiņā uzliek lielu slogu vecāka gadagājuma cilvēkiem. Protams, SCP pētījumi par iespējamo veco ļaužu bagātību nerodas vienkārši no zila gaisa. Jau iepriekš rakstīju, ka šobrīd arvien vairāk pētījumu veic visādas (pus)valsts aģentūras. Tik daudz, ka dažādu aģentūru līdzīgi pētījumi dažkārt ir pretrunā viens otram. Protams, tas ir atkarīgs arī no tā, ko vēlaties demonstrēt kā "pētnieku".
Apgalvotā bagātība veco ļaužu vidū, protams, ir tas pats stāsts. Pirmkārt, šī bagātība, protams, galvenokārt ir akmeņos un pensijās. Turklāt, protams, ir loģiski, ka gados vecāki cilvēki ir labākā finansiālā stāvoklī nekā jaunāki; Galu galā viņiem jau ir bijusi ļoti aktīva dzīve.
Tikai daži cilvēki piedzimst ar lielu maku autiņbiksītī. Vidējais holandietis pirms 60 gadiem sāka ar maz vai neko. Pirmā māja tiek nopirkta par 100.000 100 guldeņu – tolaik daudz naudas – ar 40% hipotēku un gadu gaitā tiek atmaksāta. Labklājība pieaug; mājokļu cenas aug; un jā, pēc XNUMX gadiem tu pēkšņi un netīši kļūsti par vienu no Nīderlandes “bagātajiem”. Un tad pēkšņi nākas maksāt par savu taupību, par labu cilvēkiem, kuri vēl ir savas agrīnās sociālās karjeras sākumā un jau baidās, ka drīz vairs nebūs ko nopelnīt. Nenoteiktība, ar kuru vecāka gadagājuma cilvēkiem vienmēr ir nācies sadzīvot; Galu galā dzīvē nekas nav skaidrs. Pēkšņi šķiet loģiski, ka šī nenoteiktība tiek pārklāta nākamajām paaudzēm. Ne tāpēc, ka tas sniedz lielāku drošību, bet gan sajūtai. Piemēram, pensiju fondiem ir jāatbalsta bankas hipotēkas izsniegšanā. Bet ko darīt, ja pienāks nākamā krīze un mājokļu tirgus tiks sodīts vēl vairāk? Ardievu pensijā! Un tad vairs nebūs vecāku bagātnieku...... Ups!
Ha, beidzot kāds, kurš netic visam pēc nominālvērtības. Mani katru reizi pārsteidz, ka cilvēki uzskata laikrakstos publicētos “faktus” par patiesiem, pat tos nekur nepārbaudot. 'Fakti', kurus vairs nevar pārbaudīt.
Es varu Hofsa argumentācijā atrast vairāk caurumu. Es daru tikai dažas, pretējā gadījumā tas aizņemtu stundas:
Vispirms ļaujiet man runāt par pieaugošo vecumu. Es to jau pārbaudīju pirms 2 gadiem. CBS mājaslapā var atrast tabulas ar skaitļiem pa vecuma grupām. Arī pagātnē. Esmu sācis rēķināt ar tām tabulām grupām virs 60. Es tos skaitļus laboju importēšanai. uhh, imigranti. Un tad es laboju šos skaitļus, ņemot vērā vietējo iedzīvotāju skaita pieaugumu. Un es varu jums pateikt: mums melo, vai arī viņi ir pārāk stulbi, lai redzētu patiesību. Jā, tiešām: dāmas vidēji kļūst vecākas, vīrieši vispār nē. Šajās grupās gados vecāku cilvēku skaits patiešām palielinās, taču tas ir ļoti mazs ilgmūžības palielināšanās un vairāk iedzīvotāju skaita pieauguma dēļ imigrācijas dēļ.
Es arī aprēķināju kopējo summu, ko es galu galā maksāšu, un sadalīju to ar paredzamo maksājumu mēnesī. Es izdomāju kopā 11 gadus. Es zvanu ABP: "Cik ilgi tika pieņemts, ka vidējais vīrietis dzīvos pēc 65 gadiem?" Atbilde: 11 gadi. hei, tā ir sakritība. Un tagad pēc 2 gadiem pēkšņi būtu 13 gadi?
(Un tad tas viss faktiski attiektos uz pelēko vilni, ko pēc kara izraisīja baby boomers. Ehh, aprēķināsim: ļaujiet man to labi uztvert līdz 1960. gadam. Šis baby boomers ar viņa paredzamo dzīves ilgumu būs miris 2035. gadā. Citiem vārdiem sakot, līdz brīdim, kad tiks īstenoti Visi pasākumi attiecībā uz ilgāku darbu, tas vairs nav nepieciešams, jo tad visi tie baby boomers būs miruši, un līdz ar to veco cilvēku skaits atkal ievērojami samazināsies.)
Matemātika arī nav viņas stiprā puse:
“Turklāt fondi nekad nevar iekasēt tā saukto investīciju peļņu. Pārdodot vecu 6 procentu obligāciju 1.000 eiro vērtībā un iekasējot cenas pieaugumu, jūs vairs nevarat “uzglabāt” tos pašus 1.000 eiro ar 6 procentu procentiem 30 gadus. Galu galā tirgus procentu likme tagad ir tikai 2 procenti. Tātad tas, ko jūs nopelnāt kā cenu pieaugumu, no vienas puses, jūs zaudējat, no otras puses, jo faktiski nākotnē gūsit mazāku ieguldījumu atdevi.
Vai viņa ar pēdējo saka, ka jūs nekad nevarat gūt peļņu ar obligācijām un ne bez obligācijām? Jo es domāju, ka es varētu to naudu nolikt citur. Šodien jums būs labākie rezultāti šeit, rīt - tur. Makdonaldam, piemēram, Indijā klājas ļoti labi, esmu dzirdējis...
1. Ja es savākšu cenu pieaugumu, man būs vairāk nekā 1000 eiro. Otrkārt: Bet pensiju fondi, protams, nav traki. Es vienkārši ievietoju to Excel: ja es nolieku 2 eiro ar 1000% gadā, man jau pēc 6 gadiem kumulatīvi ir 10 eiro. (pēc 1690 gadiem 30,-) Protams, ka tās obligācijas nepārdod.
5. kļūda: pati valdība ir aplaupījusi pensiju fondus.
Šis punkts pārspēj visu. Viņa mēģina to attaisnot un cita starpā arī apgalvo, ka toreiz tika samazinātas pensiju iemaksas. Nu ne pēc atmiņas bet varbūt biju ar nepareizo pensiju fondu?? Un arodbiedrība būtu piekritusi samazināt pensijas prēmiju apmaiņā pret priekšlaicīgu pensionēšanos. Jā, protams, es arī tā darītu: maksātu mazāk un pretī ļautu agrāk pārtraukt darbu. Izklausās ļoti loģiski.
"Pieci jaunieši ir iekļuvuši parādos līdz kaklam, lai samaksātu debesīm augstas mājokļu cenas, ko galvenokārt cilvēki, kas vecāki par 5 gadiem, ir iekasējuši kā virsvērtību"
Kas tas par muļķīgu argumentu? Kāds pie velna sakars ar visu stāstu?
Nu, es tā domāju, man rīt jāatgriežas darbā. citādi, kad pienāks mana kārta, paliks vēl mazāk. 😉
Rembrands, labi uzrakstīts un skaisti pamatots ar faktiem un skaitļiem. Henkam Krolam arī tas būtu tik skaidri jāpaskaidro. Darbā arvien biežāk nākas sevi aizstāvēt, ka drīz varēšu “baudīt” savu pensiju, kuru faktiski pati samaksāju. Nepaies ilgs laiks, kad mani attēlos kā peļņas meklētāju.
Nu, katrs, protams, ir pelnījis jauku pensiju, bet kā tas viss būs ilgtspējīgs ilgtermiņā? Es jau zinu, ka nevaru iet pensijā 55-60 gados, būs jāturpina vismaz līdz 70 gadiem un līdz tam laikam pensija nebūs 70% no pēdējās nopelnītās algas. Tas, protams, ir diezgan skābs ābols, ja zināt, ka jums ir jāmaksā prēmijas apmēram 50 gadus, un jautājums ir par to, ko jūs redzēsiet dienas beigās. Vai arī kāds ir fiziskais stāvoklis (ceļo pa pasauli vecumā no 70 līdz 80 gadiem utt.).
Esmu ļoti uzmanīgi izlasījusi Ivonnas Hofsas sleju, un tas ir izglītojoši, ka viņa atmasko dažas klišejas.
Hofam ir viens ļoti spēcīgs punkts, par kuru [acīmredzot] ir lasījis ikviens cilvēks, kas ir vecāks par 60 gadiem, proti: ka mūsdienu 25 gadus vecajiem ir jāstrādā 50 gadi, lai iegūtu mazāku pensiju UN ka tai paaudzei ir jāupurē "visu mūžu".
Turklāt jaunietis iemaksās pensijā plus priekšlaicīgo pensionēšanos, bet ieguvums no tā būs daudz mazāks!
Daudzi veci cilvēki nevēlas vai nevar saprast, ka viņi strādāja labklājības laikos? Pastāvīgs darbs, pozitīva algu attīstība...viss, par ko šodien 25 gadus vecs jaunietis var tikai sapņot.
Tad es varu iedomāties, ka tas ir sāpīgi, ja jums tiek dots stereotips par "slinku mērci, kuram pie auss pielipis viedtālrunis"...
Man ir 40 gadi un sāku strādāt, kad man bija 18 gadi.
Frenki trāpīja naglai uz galvas, nav ko piebilst, arī mēs piederam pie šīs paaudzes, kur mazuļu bumba varētu gūt labumu no ekonomijas un darba garantijas, mēs saskaramies tikai ar samazinājumiem un nenoteiktību.
Tomēr baidos, ka tas tikai pasliktināsies.
Šodien Volkskrant es atradu ļoti labu atbildi uz Hofa rakstu, ko autors Martins van Rooijens (bijušais finanšu valsts sekretārs un tagad Pensionāru asociācijas priekšsēdētājs):
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3516032/2013/09/26/Werkende-van-nu-krijgt-later-een-goed-pensioen.dhtml
Patiešām lielisks raksts kā atbilde. Nevr. Arī pati Hofs ir reaģējusi uz tūkstošiem reakcijām par viņas rakstu.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3514633/2013/09/23/Yvonne-Hofs-Voer-het-pensioendebat-niet-op-basis-van-emoties.dhtml
Man ir skaidrs, ka visu problēmu nevar tik vienkārši atrisināt. Arī MvR minētie fakti un pieņēmumi ir tik sarežģīti, ka daudzi cilvēki tiem diez vai var sekot.
Tāpēc es atsaucu atpakaļ savu entuziasmu “Es viņai piekrītu 100%” savā ievadā šim ierakstam!
Es domāju, ka lielākā daļa no tā tagad ir pateikts. Diskusija galvenokārt ir par emocijām. Skaidrs ir tas, ka vecākā paaudze uzauga ar ideju par “iegūtajām tiesībām”. Cilvēki nepietiekami apzinās, ka nākotni nevar nopirkt un ka taisnīgums parasti nepastāv. Tas var nākt par labu, kā tas notika manam vectēvam, kurš nekad nebija maksājis ne centa iemaksas un pēkšņi saņēmis valsts pensiju, taču tas var nākt arī par sliktu, ja, kā tas ir tagad, saņemat nepareizu pensiju. fonds. Labā lieta diskusijā ir tā, ka atklājas, ka Henks Krols ļoti maz zina par finansēm, bet saprot emocijas. Diemžēl politiķi bieži ir atbildīgi par lietām, par kurām viņi (pārāk) maz zina. No šejienes rodas milzīga neskaidrība par pensiju līgumu, kas patiesībā ir AOW līgums.
Turklāt, manuprāt, ir labi, jo īpaši šī emuāra cilvēkiem, apzināties, kāda mums ir fantastiska pensiju sistēma salīdzinājumā ar citām, kas, piemēram, nejauši ir dzimušas Taizemē. Es tev ieteiktu samierināties ar visām sakritībām, kas ar tevi notiek, un pārāk par tām neuztraukties. Šāda diskusija ir diezgan noderīga, taču emocijas bieži rodas no pašlabuma un empātijas trūkuma pret citiem citā situācijā.
Starp citu, es vēl neesmu redzējis, ka pašreizējām jaunajām paaudzēm ar savu daļu dzērāju un McDonald's klientu ir pamatoti noteikts tik augsts dzīves ilgums.
Tāpēc, tā kā Taizemē ir slikta pensiju sistēma, mums ir jābūt apmierinātiem ar to, ko mēs saņemsim, neatkarīgi no tā, kā tas izrādīsies. Un vai mums ir jāņem vērā iespēja, runājot par pensijām?Daudziem cilvēkiem nepatīk atstāt savas pensijas nejaušības ziņā. Viņiem tas vairāk ir ilgtermiņa plānošanas jautājums. Ja šo plānošanu šurpu turpu bīda trešās puses, tad man šķiet loģiski, ka cilvēki pret to ir ļoti kritiski. Pareizi tā.