(Ingehogenaxe / Shutterstock.com)

KLM buvo apdovanotas APEX Diamond Award sveikatos saugos apdovanojimu. Šis apdovanojimas yra aukščiausias pasiekiamas oro linijų statusas sveikatos saugos srityje. KLM yra antroji Europos oro linijų bendrovė, gavusi šį Diamond sertifikatą po „Virgin Atlantic“.

APEX Health Safety (the Airline Passengers Experience Association) heeft tot doel om luchtvaartmaatschappijen een proactieve rol te geven bij het veilig hervatten van wereldwijd reizen en een gemeenschappelijke norm te stellen voor hygiëne en gezondheid voor passagiers tijdens hun reis. APEX Health Safety zet de industriestandaard voor klantgerichte Covid-19-certificering. “Het is een lovenswaardige prestatie die door uw klanten zal worden erkend en die u zal positioneren als leider op het gebied van gezondheid en hygiëne”, aldus APEX.

Inmiddels bestaat APEX 42 jaar en heeft zich ontwikkeld tot een gerenommeerde onderzoeks- en beoordelingsorganisatie op het gebied van passagiersbeleving van luchtvaartmaatschappijen. Toen de Corona-pandemie uitbrak heeft APEX ook een Health Safety Award in het leven geroepen. Inmiddels hebben onder meer Singapore Airlines en Qatar Airways deze Award gewonnen.

“Wij hebben de gezondheid en hygiëne van onze klanten, medewerkers en de samenleving met stip op nummer 1 staan in deze tijd. De toekenning van deze hoogst haalbare APEX-status betekent dat KLM behoort tot de meest toongevende luchtvaartmaatschappijen op het gebied van hygiëne en health safety. Mensen die met ons reizen, vliegen bewust. Daarom hebben we KLM-breed dit jaar onze hele klantreis geanalyseerd en de hoogst mogelijke standaard neergezet om de gezondheid en hygiëne voor onze klanten optimaal te maken, zowel voor, tijdens als na de reis. Deze hoogste APEX-status is voor reizigers een belangrijke garantie dat ze met KLM veilig vliegen op het hoogst haalbare niveau wereldwijd. Boet Kreiken, Executive Vice President Customer Experience KLM.”

2 reacties op “KLM wint Diamond Award als beste luchtvaartmaatschappij voor Health Safety”

  1. Piteris Braunas sako

    Drie werf CHAPEAU KLM

  2. tona sako

    Mooi resultaat. Ook ik heb over het algemeen weinig klachten over de hygiene.
    Maar het zou top zijn als men de toiletten tot aan het eind van de vlucht regelmatiger zou inspecteren en schoonmaken, want aan het eind van een lange trip met enkele honderden mensen zijn de toiletten regelmatig niet bepaald uitnodigend. Dat is althans mijn ervaring.


Palikite komentarą

Thailandblog.nl naudoja slapukus

Mūsų svetainė geriausiai veikia slapukų dėka. Taip galime prisiminti Jūsų nustatymus, pateikti Jums asmeninį pasiūlymą, o Jūs padedate mums pagerinti svetainės kokybę. Skaityti daugiau

Taip, aš noriu geros svetainės