Sveiki atvykę į Thailandblog.nl
275.000 XNUMX apsilankymų per mėnesį „Thailandblog“ yra didžiausia Tailando bendruomenė Nyderlanduose ir Belgijoje.
Prenumeruokite mūsų nemokamą naujienlaiškį el. paštu ir būkite informuoti!
Naujienlaiškis
Kalbos nustatymas
Įvertinkite Tailando batus
Remti
Naujausi komentarai
- Matthiasas: Wel René, ik geef je bij deze 100% gelijk. Overal waar je komt, of op elke media op het internet wordt dit door onze strot ged
- Džekas S: LGJOAJDLFJLAKFLAKAJALJ huwelijken…. man oh man… ik word ouderwets… ik heb het gehad met die idiote afkortingen d
- riksmas: Sveiki, galite įsigyti įvairių modelių ar tipų namų, daug pasirinkimų, bet jūs taip pat galite užsakyti architektą
- Vaikinas: atsisiųskite „orų prognozės“ valdiklį 2024. Ten kiekvieną dieną rasite naujausios naudingos informacijos, įskaitant oro kokybę
- Vaikinas: Namo statyba čia akivaizdžiai kainuoja daug pigiau nei Olandijoje ar Belgijoje. Kiek kainuos namas, priklauso nuo jo dydžio
- Alfonsas: Tiesa, turėtumėte pabandyti užmegzti akių kontaktą, bet Tailando problema yra ta, kad daugelis automobilių yra apakinti, todėl jūs negalite
- Erikas: Atsisiųskite „Airvisual“ (IQAir) programėlę, kad pamatytumėte, kur oro kokybė geriausia.
- Co: Galite pabranginti tiek, kiek norite. Bet pavyzdžiu, už sumą, kurią išsinuomojote per 8 metus, turėtumėte...
- Ruud: Tailandiečių bėda ta, kad jie nenori mokytis nieko naujo, ypač iš užsieniečių, todėl ir toliau augina ryžius 50-60 metų.
- René: Galbūt tai jums padės. Pasaulio oro tarša: oro kokybės indeksas realiuoju laiku https://waqi.info/#/c/18.57/104.875/
- Leonas: Gerbiamas Robertai, m2 kaina yra nuo 10 tūkst. iki 13 tūkst. Atkreipkite dėmesį, kad skaičiavimai atliekami nuo išorinio stogo krašto. Mano namas yra apie 145 m2
- René: Esu absoliučiai plačių pažiūrų ir linkiu visiems malonaus gyvenimo su ar be tos pačios lyties partnerio ar ne, su ar
- Robas V.: Beveik manyčiau, kad beveik visi Vakarų autoriai, rašantys romaną su Tailandu, turi tą patį siužetą
- Rudolfas: Citata: Kokios šiuo metu numatomos namo statybos išlaidos vienam m². Tai priklauso tik nuo to, kokius reikalavimus atitinkate
- Džonis BG: 50–80 m. olandų reguliariai auginamame maiste taip pat buvo nuodų, tačiau Nyderlanduose ir TH yra 90 % pagyvenusių žmonių.
Remti
Vėl Bankokas
Meniu
įrašų
Dalykai
- fonas
- Activiteiten
- Reklaminis
- darbotvarkė
- Mokesčių klausimas
- Belgijos klausimas
- Lankytinos vietos
- Keista
- budizmas
- Knygų apžvalgos
- Skiltis
- Koronakrizė
- kultūra
- Dienoraštis
- Pažintys
- Savaitė
- Pastabos
- Nerti
- Ekonomika
- Diena gyvenime....
- Salos
- Eten lt drinken
- Renginiai ir festivaliai
- Balionų festivalis
- Bo Sang skėčių festivalis
- Buffalo lenktynės
- Čiangmajaus gėlių festivalis
- kinų Naujieji metai
- Pilnatis Šalis
- Kalėdas
- Lotoso festivalis – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball festivalis
- Naujųjų metų sutikimo šventė
- Phi ta khon
- Puketo vegetarų festivalis
- Raketų festivalis – Bun Bang Fai
- Songkran – tailandietiški Naujieji metai
- Fejerverkų festivalis Pataja
- Emigrantai ir pensininkai
- AOW
- Automobilių draudimas
- Bankininkystė
- Mokesčiai Nyderlanduose
- Tailando mokestis
- Belgijos ambasada
- Belgijos mokesčių institucijos
- Gyvybės įrodymas
- „DigiD“
- Emigruoti
- Išnuomoti namą
- Pirkti namą
- in memoriam
- Pajamų deklaracija
- karališkas
- Pragyvenimo išlaidos
- Nyderlandų ambasada
- Nyderlandų vyriausybė
- Nyderlandų asociacija
- Naujienos
- Mirti
- Pasas
- Pensija
- Vairuotojo pažymėjimas
- Paskirstymai
- Rinkimai
- Draudimas apskritai
- viza
- Werken
- Hopital
- Sveikatos draudimas
- augalija ir gyvūnija
- Savaitės nuotrauka
- gadgets
- Pinigai ir finansai
- Istorija
- Sveikata
- Labdaros organizacijos
- Viešbučiai
- Žiūrint į namus
- Isaanas
- Chanas Petras
- Koh Mook
- Karalius Bhumibolas
- Gyvenimas Tailande
- Skaitytojo pateikimas
- Skaitytojo skambutis
- Skaitytojo patarimai
- Klausimas skaitytojui
- Visuomenė
- turgavietėje
- Medicinos turizmas
- Milieu
- Naktinis gyvenimas
- Naujienos iš Nyderlandų ir Belgijos
- Naujienos iš Tailando
- Verslininkai ir įmonės
- Švietimas
- Tyrimas
- Atraskite Tailandą
- Ir nuomonę
- Įsidėmėtina
- Oproepenas
- 2011 m. potvyniai
- 2012 m. potvyniai
- 2013 m. potvyniai
- 2014 m. potvyniai
- Užmigti
- Politika
- Apklausa
- Kelionių istorijos
- Keliauti
- Santykiai
- apsipirkimas
- socialinės žiniasklaidos
- SPA ir sveikatingumas
- Sportas
- Stedenas
- Savaitės pareiškimas
- Paplūdimys
- Taal
- Parduodamas
- TEV procedūra
- Tailandas apskritai
- Tailandas su vaikais
- tajų patarimai
- Tailandietiškas masažas
- Turizmas
- Išeinant
- Valiuta – Tailando batas
- Iš redaktorių
- Nekilnojamasis turtas
- Eismas ir transportas
- Visa trumpalaikė viešnagė
- Ilgalaikė viza
- Vizos klausimas
- Lėktuvo bilietai
- Savaitės klausimas
- Oras ir klimatas
Remti
Atsakomybės apribojimo vertimai
„Thailandblog“ naudoja mašininius vertimus į kelias kalbas. Išverstos informacijos naudojimas yra jūsų pačių rizika. Mes neatsakome už vertimo klaidas.
Skaitykite visą mūsų čia atsisakymas.
Autorių teisės
© Autorių teisės Tailando dienoraštis 2024. Visos teisės saugomos. Jei nenurodyta kitaip, visos teisės į informaciją (tekstą, vaizdą, garsą, vaizdo įrašą ir kt.), kurią rasite šioje svetainėje, priklauso Thailandblog.nl ir jos autoriams (blogeriams).
Visiškas ar dalinis šios informacijos perėmimas, talpinimas kitose svetainėse, atgaminimas bet kokiu kitu būdu ir (arba) komercinis šios informacijos naudojimas neleidžiamas, nebent Thailandblog davė aiškų raštišką leidimą.
Leidžiama pateikti nuorodas ir nuorodas į šios svetainės puslapius.
Pagrindinis » Įsidėmėtina » Tailandietis piktas dėl Budos statulų olandų tualete
Tailandietis piktas dėl Budos statulų olandų tualete
Be Bankokas Rašyti yra žinia, kad du Nyderlanduose gyvenantys tailandiečiai „Facebook“ pradėjo kampaniją prieš Budos atvaizdą viešajame Brunsumo tualete.
„Facebook“ vartotojai, pavadinti „Anuchit Pomthong“ ir „Nok Ja“, savo puslapyje paskelbė aptariamą nuotrauką ir, jų pačių žodžiais, protestavo prieš begėdišką Budos atvaizdo naudojimą.
Jie ragina tautiečius Nyderlanduose taip pat protestuoti prieš šį pareiškimą, kuris laikomas įžeidžiančiu visus budistus.
„Galite mums padėti dalindamiesi ir platindami šį įrašą su Budos nuotraukomis viešuosiuose tualetuose Nyderlanduose. Prašėme čia esančios valdžios juos pašalinti, bet jie neketina to daryti“, – sakė aktyvistai.
Dabar jie taip pat paprašė Tailando ambasados Nyderlanduose aptarti tai su vietos valdžia, kad nuotraukos būtų pašalintos.
Nuomos įmonė BOELS
Mobilus tualetas priklauso nuomos bendrovei BOELS. Šios vadinamosios Bio Boxes gali būti naudojamos kaip laikinos tualeto patalpos. Įmonės duomenys atspausdinti virš Budos atvaizdo galvos.
Kaip meninę išraišką galiu vertinti, tai gražios nuotraukos (ne beprotiški „nukirsti“ Budai ar kažkas panašaus, kaip matote daugelyje sodų centrų). Bet aš taip pat galiu suprasti, kad žmonėms spaudinio vieta atrodo netinkama. Įdomu, ar žmonės taip pat atsisakytų, jei būtų pavaizduota religinė asmenybė (Jėzus, Mahometas ir kt.)?
Beje, manau, praverstų (taip pat) protestuoti prie įmonės, kuriai priklauso tualetai.
Neskoningas pasirinkimas iš BOELS. Bet visų pirma labai kvaila. Pirmiausia pagalvokite, prieš dažydami ką nors panašaus ant tualeto.
Šiuo atžvilgiu tai kelia asociacijas su Tailando moksleiviais nacių uniformomis, o tai taip pat nėra ypač protinga.
Taigi visada kažkas yra.
Tu visiškai teisus, Petrai.
Ar Boelsas išdrįstų patalpinti Mahometo atvaizdą?
Ar vietos valdžia reaguotų taip drungnai?
Manau, greitai tarp trumpapirščių grupės kiltų maištas.
Nyderlanduose Budos atvaizdas dažniausiai naudojamas kaip dekoracija ar kažkas namuose, sode arba šiuo atveju gatvės scenoje.
Jiems tiesiog teks prie to priprasti, o jei nepatiks, tiesiog grįžti į Tailandą.
Jau dabar per daug triukšmo, Mahometas animaciniame filme, Buda tualete, kūdikis Jėzus yab yum, ir galėtume tęsti ir tęsti!
Viskas apie nieką!
O „Boels“ savininkas Tailande tikriausiai nėra dažnas svečias.
@Holland Belgium House, visiškai su jumis sutinku. Taip pat nesuprantu, kodėl daugelis olandų staiga susirūpina Buda. Turi būti emigrantų, kurie staiga tampa katalikiškesni už popiežių ir staiga įgauna religinio sąmoningumo įkvėpimo. Kai žmonės dar gyveno Nyderlanduose, žmonės buvo tolerantiški, juokėsi iš Mahometo animacinių filmų ir žiūrėjo „Kristaus kančią“, tačiau dabar, kai tai paliečia Budą ir 2 nusivylusius tailandiečius, žmonės staiga pasipiktino. Tegul tie tailandiečiai nerimauja dėl savo piktnaudžiavimo Tailande, pavyzdžiui, nelegalių šunų vežimų kiekvieną mėnesį, tegul tie 2 tailandiečiai pradeda kampaniją apie tai Nyderlanduose. Manau, kad tie plakatai būtų patikę ir Budai. Kaip įprasta, gražus atvejis, kiek fanatiškų pasekėjų susijaudina dėl to, ką atitinkamas asmuo, jei jis dar būtų gyvas, būtų išsakęs visai kitaip. Ar tai yra tolerantiškas budizmas, kuriuo didžiuojasi daugelis tailandiečių ir daugelis emigrantų?
@Cú Chulainn
Tiesą sakant, man atrodo, kad tie, kurie čia taip užsiėmę ir susijaudinę, yra olandai, kurie gyvena Olandijoje su savo partneriu Tailande, ir tie, kurie gyvena Tailande su savo partneriu tailandiete, daug mažiau...
Tai tiesa, Krung Thep, mano žmona yra tailandietė ir dėl to visiškai nesijaudina!
Yra dar kai kas, Buda turi vertę tik tada, kai pagal tajų buvo palaimintas šventykloje.
Manau, kad taip neatsitiko su Boelso tualetu, todėl tai tik vaizdas, kaip karvės, avies, tulpių lauko, automobilio ar bet ko kito nuotrauka!
@KrungThep, uhh... laikraščio straipsnyje kalbama apie du tailandiečius, gyvenančius Nyderlanduose. Taigi su jų partneriu olandu tai susiję su lygiai 4 žmonėmis. Tačiau atsižvelgiant į pasipiktinusių reakcijų skaičių, atrodo, kad daugiau nei 4. Kokia nesąmonė, tikrai. Dar kartą tegul tie tailandiečiai Nyderlanduose protestuoja dėl jaunimo prostitucijos ir šunų vežimo savo šalyje. Atsižvelgdami į ankstesnį straipsnį, daugiau Tailando tinklaraštininkų laikėsi nuomonės, kad reikia gerbti šalies mitybos įpročius, daugelis manė, kad šunų valgymas Tailande mums turėtų būti priimtinas. Matyt, dabar žmonės labiau piktinasi Budos plakatu nei tūkstančiai šunų, kurie kiekvieną mėnesį iš Tailando į Vietnamą keliauja ir ten miršta pačiomis baisiausiomis aplinkybėmis. Taigi gerbkite mūsų olandų papročius, kad bažnyčią ir valstybę skyrėme. Tikrai labai veidmainiška, kad viską, kas liečia Tailandą, staiga tenka pridengti meilės skraiste.
Tai yra kažkas, tai yra nepagarba ir ne tik tailandiečių, bet ir visų pasaulio budistų atžvilgiu. Įsitikinkite, kad perkate Budos statulą iš Blokker ar Xenox savo reikmėms papuošti savo namą ar sodą, niekas niekada neišgirs. apie tai.
Tačiau viešajame tualete vaizduoti Budą labai žemina, tai rodo tiek mažai pagarbos ir pagarbos, kurios pastaraisiais metais taip karštligiškai ieškojome Nyderlanduose.
Taip, tu tuo spyri žmonėms į užpakalį, o tada tiesiog sakai, jei tau nepatinka, tada grįši į Tailandą (mano žmona taip pat tailandietė, todėl turėtų grįžti, nes jai tai nepatinka?).
Taip sakote darbštiems žmonėms, kurių paprastai niekada negirdite niekuo besiskundžiančių ir kurie rodo pagarbą viskam ir visiems, ar jie gali vieną kartą išgirsti savo balsą, nes jų Buda pavaizduota ant pylimo lovio.
Šiais laikais Nyderlanduose viskas turi būti įmanoma, manau, dėl to Nyderlandai yra tokie, kokie yra šiandien, šalis, kurioje vis dar sunku rasti normas ir vertybes.
Ir jei Boels savininkas būtų dažnas svečias Tailande (o aš nemanau, kad jis toks), kitaip jis turėtų pažinti šalies kultūrą ir kad Tailande reikia laikytis nuošalyje nuo dviejų dalykų ir tai yra Karalius ir Buda.
Firma Boels, galbūt būtų geriau, jei ateityje prieš vėl imdamiesi tokių veiksmų pirmiausia pasigilintumėte į religiją ar tikėjimą, priklijuoti Budą ant viešojo tualeto yra didžiausias budizmo įžeidimas. Tačiau galite pagalvoti apie .
Gerbiamas Jan H,
Visame mano atsakyme į šį straipsnį NIEKO nepasakyta apie jūsų žmoną!
Antra, aš gyvenu Tailande daug metų (dabar 15), su dideliu malonumu ir pagarba tailandiečiams, jų kultūrai ir papročiams!
Tačiau šie tualetai yra Nyderlanduose – šalyje, kurioje Budos atvaizdą naudojame tik namo, sodo ar gatvės scenai papuošti ar papuošti!
Tačiau jei jūsų žmona negali gyventi su Budos atvaizdu gatvėse ir dėl to taip pyksta, galbūt geriau persikelti su ja į Tailandą, nes ten nieko panašaus NIEKADA neatsitiks.
Vienintelė problema, su kuria susidursite, yra ta, kad nesulauksite jokios pagarbos iš daugelio tailandiečių, o vidutinis tailandietis taip pat negerbia falango!
Ir tai darosi blogiau!
Kaip manote, pavyzdžiui: falangas negali nusipirkti žemės net grynaisiais?
Pavyzdžiui, ar galvojate apie įėjimo kainas, kurios užsieniečiams kartais net 10 kartų viršija Tailando įėjimo bilietą?
Ką manote, pavyzdžiui, apie vandens motociklų nuomos sukčiavimus, kurie pagal apibrėžimą VISADA nutinka užsieniečiams?
Ar tai pagarba? Galiu pridėti dar keletą, bet dėl to istorija būtų tokia ilga.
Ne, Jan H, kalbant apie pagarbą, manau, kad tailandiečiai mūsų Nyderlanduose dar gali daug ko išmokti!
Tikiuosi, moderatorius to nenubrauks, nes pateikiu keletą pastabų, kurios, deja, nėra visiškai teigiamos apie Tailandą.
Tai graži šalis gyventi, bet kalbant apie pagarbą, .NL viskas yra daug geriau.
Gerbiami Belgijos Olandijos namai,
Žinau, kaip reikalai Tailande, čia važiuoju daugiau nei 25 metus.
Bet dabar visa tai ištraukiama iš konteksto (mano žmona nieko nežino apie Budos atvaizdą ant tualeto) pateikiau tai kaip pavyzdį jūsų siūlymui, kad kiekvienas, kuris kritikuoja Nyderlanduose ir nėra čia gimęs, bet turi grįžti į savo šalį.
Mes Tailande kartais nesutinkame su tam tikrais dalykais, todėl turėtume grįžti į Nyderlandus, jei tai išreikšime.
Žinoma, Tailande yra ir negerų dalykų (pvz., vandens motociklų prekybos stabdymas) ir, žinoma, kalbama ne apie animacinius filmus, o apie pagarbą vienas kitam.
Galime viskam sugalvoti pasiteisinimą, galime įtraukti visokių dalykų, bet svarbu, ar to reikia (nors manau, kad Boele kompanija to nepadarė sąmoningai ir patys plakatai yra labai gražūs vien Ši vieta).
Ar mes, kaip maža šalis, visada turėtume būti priešakyje su tokiais veiksmais, ir aš nežinau, ką jūs turite omenyje sakydami, kad farangas nesulaukia jokios pagarbos, bet aš tikrai tai sulaukiu iš Tailando žmonių.
Mvg
Janas H
Manau, tu esi visiškai teisus žmogau. Nyderlandai yra Nyderlandai, o tailandiečiai ar kas nors kitas negali ten vadovauti. Ten pat turime tylėti ir tikrai neturime jokių teisių, o tie du dalykai, kurių negalima liesti, galioja tik ten, jie vis tiek gali išlaikyti žmones šiek tiek kvailus ir suvaldyti.
@best Jan, tai PLAKATAS. Aš pamažu pradedu jausti visą triukšmą dėl kelių Mohammedo animacinių filmų.
@Jan, tu niekada negali taip reklamuotis. Jūs visada užlipate ant kažkieno kojų pirštų. Maniau, kad budizmas reiškia toleranciją?
Cu Chulainn:
Aišku, galima reklamuotis, bet tai nebūtina, „Boele“ kompanija to nedarė sąmoningai, manau, jie tiesiog manė, kad tai gražūs vaizdai.
Ir, žinoma, jūs turite būti tolerantiški mūsų visuomenėje, bet tai nekeičia fakto, kad galite ginti savo nuomonę už dalykus, kurie jums yra artimi ir kuriais tikite (jei tik ji išliks nesmurtinė! !!)
Ačiū už jūsų atsakymą
Janas H
Yra daug galimybių reklamuotis, bet tai tikrai galima padaryti be jokios religijos vaizdų.
Visiškai sutinku su Janu (Jan H sako 22 m. sausio 2013 d. 13 val.), tai apie pagarbą ir apie nieką daugiau!
Žinoma, kaip ir Nyderlanduose, yra daug dalykų, kurių negalima pavadinti gerais, bet tai visai ne esmė šiame kūrinyje, todėl, mano nuomone, tai visiškai neturi prasmės ir daro visą šią diskusiją perteklinę.
Aš taip pat daug metų (22 metai) atvykstu į Tailandą ir visiškai nežinau, ką jūs turite omenyje sakydami, kad farangas negauna pagarbos, bet taip pat sulaukiu tai iš Tailando žmonių. Jei gerbsi save, tai susigrąžinsi, tiesa?
Budos atvaizdų dėjimas ant šių biologinių dėžučių neturi nieko bendra su reklama, o yra tik puošmena.
Tegul visi tie žmonės jaudinasi dėl tikrai svarbių dalykų, o ne dėl kažko tokio smulkmeniško. Susirask gyvenimą!
Kaip čia buvo parašyta kituose atsakymuose, reguliariai matau Tailando jaunuolius, vilkinčius nacių marškinius. Didelė dalis europiečių to nemėgsta. Bet ar tikrai manote, kad tailandiečiams rūpi tai, ką galvojame mes?
Gana trumparegiškas atsakymas.
Faktas yra tas, kad daugelis iš mūsų gali suprasti, kad tai tikrai netinka budistams.
Kitaip nei kita grupė, kuri reaguoja, kaip turėčiau pasakyti kitaip, budistai to nedarys.
Jie bando protingai perteikti, kad tokie dalykai, be kita ko, nėra malonūs tailandiečiams.
Ir atsakymas, kad jei jie to nenori, turėtų tiesiog nusišikuoti, manau, nėra prasmės.
Žinoma, mes taip pat galime tiesiog parodyti pagarbą bet kokiam tikėjimui, ar ne? Tačiau šiais laikais viskas turi būti įmanoma ir įmanoma... Pripažįstu, kad kartais per toli uždrausti ar pašalinti posakius vien siekiant išlaikyti ramybę, bet tikrai taip pat gali nueiti per toli. Asmeniškai manau, kad šis teiginys yra per toli ir tikrai susijęs su kažkuo! Todėl tikiuosi, kad atitinkama įmonė pašalins bio dėžutę.
Olandai nėra budistai. Dauguma žmonių Budos plakatą matys tik kaip dekoraciją ir nesuteiks jam jokios vertės. Aš neprivalau gerbti kitų tikėjimų, daugiausia juos priimti.
Jei tikite Buda, Mohamedu, Dievu ar kuo nors kitu, pakabinkite maldos paveikslą ant savo sienos namuose ir suteikite jam tokią vertę, kurią jai teikiate, o kitus žmones palikite ramybėje.
Paveikslėlis yra paveikslėlis ir turi tik tą reikšmę, kurią prie jo priskiria žmonės. Nemanykite, kad dėžių savininkas turėjo omenyje ką nors įžeidžiančio. Tikriausiai pagalvojau „gražus vaizdas, graži spalva tokiam nuobodžiam tualetui“.
Jei gyvenate Nyderlanduose, geriausia priimti olandiškas normas ir vertybes, o tai apima vis mažiau tikėjimo. Tikėkite, kad jums patogu namuose.
Pas mane tualete stovi Marijos statulos ir švęsto vandens dubenys, pas pažįstamus stiklinės figūrėlės, kurias gali pakratyti ir tada pasnigs, pas kitą – posakiai ant sienos. Visi eina tik savo reikalais.
Kai gyvenu Tailande, turiu laikytis Tailando standartų ir ten tu turi daug mažiau laisvės nei Olandijoje. Tailande mane dažnai stebina daugybė nacių vėliavų, kabančių visose pramogų vietose. Feisbuke mačiau Tokijo nuotraukas, kuriose užkandinės vadinamos Hitleriu ir papuoštos nacių vėliava, Tailande matai visur važinėjančius motociklininkus su nacių emblemomis ir SS apdovanojimais. Rinkos jų pilnos.
Kartą bare/restorane kritiškai paklausiau, kodėl ant sienos pakabintos Hitlerio nuotraukos. Gavau atsakymą, kad tai europiečių, o ne mūsų problema, mums tai puošmena kaip ir bet kuri kita vėliava ar atvaizdas. ko nerimauji?
Taip teisingai... ko nerimauji... Turiu kaimyną Olandijoje su garsaus prancūzo sodo statula priešais jo lauko tualetą. Tikrai prancūzas dėl to įsižeis.
Apskritai nematau jokių prieštaravimų Budos ar Jėzaus, Napoleono, Čerčilio ar bet kurio kito atvaizdui ant sienos ar kitoje vietoje. Tailandietis savo šalyje taip pat nėra labai jautrus dalykams, kurių nežino, nesupranta, tai ne jo reikalas.
@Ferdinandas, manau, tai geriausias komentaras. Mane taip pat nustebino tie motociklininkai Tailande, kurie važinėja su vokiško plieno šalmo modeliu. Tiems tailandiečiams nerūpi ir tai, kad tas vokiškas plieninis šalmas buvo atsakingas už milijonus mirčių. Bet tada staiga negirdi olandų. Kaip ir valgant šunį, bet kokia Tailando kritika atmetama kaip pagarba Tailando papročiams ir papročiams. Nyderlanduose šimtmečius kovojome už valstybės ir bažnyčios (religijos) atskyrimą, ir aš tuo didžiuojuosi. Ar tikrai visiems tiems pasipiktinusiems olandams ta nuotrauka tokia šokiruojanti? Tai tiesiog gražus Budos plakatas, kurį norėčiau turėti. Tie tailandiečiai, jei jie taip įsitvirtinę Nyderlanduose, turi žinoti, kad mes su religija susiduriame visai kitaip nei Tailande. Tikslo įžeisti apskritai nepavyksta rasti. Plakatas buvo tik puošmena. Tikrai, šurmulys dėl nieko. Šių tailandiečių netrikdo ir tai, kad pusė Europos praėjusį šimtmetį nacizmo sąlygomis patyrė milijonus mirčių, tačiau nepaisant to, Tailande nacių vaizdų galima aptikti apstu. Kur dabar tie pasipiktinę olandai?
Gerbiamas Ferdinandai,
Tereikia prisigalvoti įvairiausių pavyzdžių, kad nereikėtų pripažinti, kad tokiu „Boels“ kompanijos veiksmu įžeidžiate žmones.
Taip pat atvykstate ar gyvenate Tailande, todėl mane taip stebina kai kurios kitų reakcijos, ne be reikalo kasmet į Tailandą vyksta du šimtai tūkstančių olandų.
O kodėl mes ten einame?Oras gražus, maistas skanus, o žmonės tokie mieli, malonūs ir paslaugūs, o pastarasis turi tiek daug bendro su budizmu.
Ir tada galima prisigalvoti visokių pavyzdžių, kas Tailande nėra gerai, pavyzdžiui, nacių vėliavos (budizme ir induizme svastikos simbolis arba svastika, kaip mes jį vadiname, šimtmečius buvo naudojamas kaip šventas simbolis).
Kadangi jūs neturite nieko bendra su religija ar gyvenimo būdu, šie vaizdai jums yra tik paveikslai, bet budistams jie yra daugiau nei tik paveikslas.
Jūs neprivalote gerbti religijos ar gyvenimo būdo, bet vis tiek galite parodyti šiek tiek pagarbos žmonėms, kurie laikosi religijos ar gyvenimo būdo.
Visiškai sutinku su Holland Belgium House. Audra arbatos puodelyje, visada yra kažkas, ką kiti gali apvirsti. Jei ant tualeto gardų pastatys medžius, gamtos mylėtojai nusimins, o jei ten pastatys sportinį automobilį, nukentės automobilių entuziastai... užaugs
Ar tai gyvenimas pagal Budą, pinigų prievartavimas iš žmonių ir pinigų vagystė iš jų, korupcija, prievartavimai, žmogžudystės, apie kurias skaitome kiekvieną savaitę, tiek daug žuvusiųjų eismo įvykiuose dėl alkoholio, žaba? Ko mums nerimauti, jei tailandiečiai patys to nedaro? Tiesiog eik į šventyklą ir vėl viskas bus gerai, ateik! Štai Olandijoje į visus nusitaikoma ir niekas tuo nesiskundžia. Dabar į paveikslą ateina Buda, o mes cypiame. Tegul kiekvienas užsiima savo reikalais, tu užsiėmęs!
Pagarba ir viskas.
O jei nežinai apie ką kalbi.
Tada nieko nesakyk, tai daug geriau nei sakyti, kad nesupratai.
Tai taip kvaila.
Labai gerai pasakei, Pagarba!!! Jei supratote šiek tiek geriau, keliuose pavyzdžiuose pamatysite, kad kai kurie žmonės, kurie taip artimi budizmui, negali mūsų visai gerbti (žr. įrašus apie Puketą). Prašau apsaugoti tuos žmones, aš tikrai tame nedalyvauju, bet ignoruoju tokius žmones. Privalumas tas, kad man nereikia ginčytis su tokio tipo žmonėmis ir todėl negaliu sukelti problemų! Aš kvailas, ką tu sakai (kalba apie pagarbą), todėl aš gyvenu Azijoje su savo šeima ir man tik 40 metų! Man irgi neleidžiama ten dirbti...
Įtariu, kad šie du tailandiečiai dar nėra visiškai įsitvirtinę. Bet, žinoma, jie turi teisę į saviraiškos laisvę. Galbūt praverstų sulaukti dar daugiau dėmesio jų protestui: nupiešti Jėzaus ir Mahometo atvaizdus dar dviejose aikštėse.
Aš kurį laiką esu Nyderlanduose, ką tie tailandiečiai veikia? Atrodo graziai,tikrai netrukdo.Kad jiems rūpi kiti dalykai,kurie vyksta tajų kalba.Nešvariausiuose viešnamiuose su nepilnamečiais BKK,Patajoje ir Pukete stovi dideli Budos.
@Jack, teisingai, Tailandas žinomas kaip pedofilų rojus. Ar Buda taip pat būtų tam pritaręs? Tegul tailandiečiai sutelkia dėmesį į tai ir su masine prostitucija susijusius nusikaltimus. Bet taip, ten geri pinigai uždirbami, todėl tailandiečiai tyli. Iš tų dviejų tualetų, matyt, užsidirbti nepavyko. Tie 2 tailandiečiai buvo geri mokytojai daugeliui Nyderlandų musulmonų, kuriems taip pat retkarčiais kažkas trukdo. Kas tau belieka likti toje bedieviškoje NL, paklausčiau to tajų?
Atsiprašau, bet apie ką tai? Ar tema vis dar nėra apie Budos atvaizdą ant tualeto? Gaila, kad šiame gražiame tinklaraštyje yra per daug tokių beprasmių komentarų (ir panašu, kad jų daugėja).
Žmonės, kurie reaguoja į tokias reakcijas, yra labiau linkę apsimesti Tailando gerbėjais, bet vis tiek mieliau tai atmeta, ir ne, po tiek metų aš nebežiūriu į Tailandą pro rožinius akinius. Bet šitaip kritikuoti man tikrai per toli.
Visiškai sutinku su Jack ir Cu! Kuo tie tailandiečiai susirūpinę? Tegul jie tikrai nerimauja dėl daugybės piktnaudžiavimų savo šalyje, kaip čia jau buvo pasakyta.
Bet ne, kaip Tailando gerbėjas, nieko blogo apie Tailandą nepasakysi! Kokia nesąmonė !
Tai sudėtinga tema, nemanau, kad ši įmonė nieko apie tai žino
Tiems, kurie tiki Buda, tai matyti labai skaudu ir nepagarbu
Aš tai suprantu, bet nemanau, kad vaizdais kenkia
stovėti atsukta į išorę, jei taip yra ir viduje
taip, manau, prieš išimdami turėtumėte gerai pagalvoti,
sėkmės atliekant šį veiksmą,
Paskalis.
Suprantu, kad šios Tailando damos į tai reaguoja, bet Olandijai būdinga, kad su tuo nieko daugiau nedaroma.
Jei jame būtų buvęs tik ALLA vardas, būtų įsikišusi net vyriausybė.
Ką reiškia diskriminacija?
Iš tikrųjų manau, kad tai šiek tiek pagyvina miesto vaizdą, geriau nei nuobodus žalias ar pilkas konteineris. Europoje į atvaizdą ir figūrėles daug labiau žiūrima kaip į puošmeną. Kai eini į kavinę Nyderlanduose, dažnai pamatai Budos statulą ar atvaizdą, kuris labiau asocijuojasi su „atsipalaidavimu“; Manau, kad yra daug tokių Budos panaudojimo pavyzdžių.
Beje, įdomu... kai tailandietis nueina į tualetą, jis/ji pirmiausia nusimesdavo savo karolius, dažnai su Budos relikvija ar Budos atvaizdu, prieš eidamas palengvėti ar leisti jam Pažvelkite į tai ir mėgaukitės oru.
Gerbiamieji redaktoriai, aš irgi parašiau į savivaldybę ir viskas
Iš karto gavau žinutę ir iš savivaldybės, ir iš Boelso
tai yra jų atsakymas
Gerbiamasis pone, ponia,
Pastarosiomis dienomis sulaukėme daug reakcijų dėl to, kad turime Bio box tualetą su Budos paveikslu.
Mes sukūrėme šią bio dėžutę, negalvodami, kad ji pakenks ar įžeistų bet kurią mūsų žmonių grupę.
Boelsas niekada neketino ko nors įžeisti šiomis dėžėmis.
Kaip įmonė nusprendėme išimti iš rinkos šias dėžutes su Budos atvaizdu ir norėtume nuoširdžiai atsiprašyti visų, kurie buvo įžeisti.
Susitiko vriendelijke groet,
Boels Rental BV
Perskaitykite šį pranešimą: https://www.thailandblog.nl/ingezonden/boels-biedt-excuses-aan-voor-boeddha-toiletversiering/
Kokia kvaila gali būti tokia kompanija, ant jos neuždėjo pranašo Mahometo paveikslo ar Kristaus statulos. Brrrrrrr krūva mėgėjų.
Budizmas nėra religija, tai gyvenimo būdas. Tailandiečio supratimu, pagarba turi kitokią reikšmę. Labai skiriasi nuo olando. Garbės jausmas ir veido praradimas taip pat yra skirtingi olandų bruožai. Turėti ilgus kojų pirštus yra asmeniškas dalykas. Piktam tailandiečiui sakyčiau: „Budos pasekėjas turi skatinti savyje gražų, ištrinti bjaurų“.
Boels Verhuur BV, jūs pelnėte mano pagarbą savo priimtu sprendimu
Pagarbiai
Paskalis
Sutinku su daugeliu komentarų, kuriuose teigiama, kad tai nepagarbu. Aš sutinku. Tačiau esu įsitikinęs, kad Boelsas Verhuuras tai padarė be jokio slapto motyvo ir norėjo tik pagyvinti gatvės vaizdą. Manau, kad Boelso reakcija pašalinus šiuos tualetus su Budos atvaizdais yra puiki! Komplimentai Boelsui
Įsivaizduoju, kad yra žmonių, tailandiečių ar ne tailandiečių, kuriems tai nepatinka
Budos nuotrauka viešajame tualete. Tačiau manau, kad juokinga atsakyti, jei nepatinka, grįžkite į Tailandą. Taip pat manau, kad įtraukti tokius klausimus kaip vaikų prostitucija yra nesąmonė. Jau dabar yra daug protestų prieš tai ir nėra jokios priežasties neprotestuoti prieš nieką, kol tai nebus išnaikinta.
Moderatorius: Gerbiamas komentatoriau, jūs keliate įvairiausių dalykų. Tai jau ne apie temą.
Viskas buvo pasakyta šia tema, diskusiją baigiame. Dėkojame už atsakymus