Sveiki atvykę į Thailandblog.nl
275.000 XNUMX apsilankymų per mėnesį „Thailandblog“ yra didžiausia Tailando bendruomenė Nyderlanduose ir Belgijoje.
Prenumeruokite mūsų nemokamą naujienlaiškį el. paštu ir būkite informuoti!
Naujienlaiškis
Kalbos nustatymas
Įvertinkite Tailando batus
Remti
Naujausi komentarai
- Rudolfas: Citata: Kokios šiuo metu numatomos namo statybos išlaidos vienam m². Tai priklauso tik nuo to, kokius reikalavimus atitinkate
- Džonis BG: 50–80 m. olandų reguliariai auginamame maiste taip pat buvo nuodų, tačiau Nyderlanduose ir TH yra 90 % pagyvenusių žmonių.
- Džonis BG: Vertėjas remiasi keletu šaltinių, bet, žinoma, čia yra daug daugiau. Izane nuo 50-60 metų r
- apgrobti: Vidutiniškai būnu Tailande 6–8 mėnesius per metus ir ten kasdien mėgaujuosi maistu. Žmonės niekada, niekada, niekada man nesakys
- Erikas Kuypersas: Robertai, ar žinai, koks Izanas didelis? Pasakykite NL tris kartus, todėl prasminga, jei šiek tiek nurodysite kaip profesionalas
- RonnyLatYa: Taip, sakau, kad Kančanaburis yra tik pavyzdys ir kad jūs galite tai pakeisti. Taip pat galite tai padaryti pačiame tinklalapyje ir tada pamatyti
- William-Koratas: Sausuoju laikotarpiu linija yra Bankoko apačioje ir žemiau bei į rytus nuo ten iki šiek tiek virš Khao Yai nacionalinio parko, paprastai mes
- Erikas Kuypersas: Jei pakeisite komandų eilutę, pvz., https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, gausite kitą miestą ar regioną. Bet tu
- Kornelis: Na, GeertP, aš visiškai nesu „Briuselio kopūstų šalininkas“ ar „Red Brand“ priklausomas, bet tai nereiškia, kad man nepatinka Tailando virtuvė.
- Rudolfas: Tai priklauso nuo to, ko ieškote Tailande, bet jei atvirai, mano nuomone, jūs neturite daug pasirinkimo. Didieji miestai griūva
- RonnyLatYa: Taip pat pažiūrėkite į tai. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Taip pat šiek tiek slinkite žemyn ir jie taip pat suteiks jums paaiškinimų
- Petras (redaktorius): Man taip pat patinka tailandietiškas maistas ir taip, kaina labai patraukli. Bet tai tiesiog faktas, kad Tailando ūkininkai yra neįtikėtini
- Domkratas: Geriausia vykti nuo lapkričio iki vasario. Astma sergantys žmonės neturėtų čia atvykti nuo kovo iki gegužės
- GeertP: Gerbiamas Ronaldai, visiškai sutinku su tavo istorija, aš taip pat mėgaujuosi tailandietiška virtuve kiekvieną dieną ir net po 45 metų Tail
- Erikas Kuypersas: Wilma, blogas oras yra ne visame Tailande. Tailandas yra daugiau nei 12 kartų didesnis nei Nyderlandai! Tai didieji miestai (eismas) ir kai kurie
Remti
Vėl Bankokas
Meniu
įrašų
Dalykai
- fonas
- Activiteiten
- Reklaminis
- darbotvarkė
- Mokesčių klausimas
- Belgijos klausimas
- Lankytinos vietos
- Keista
- budizmas
- Knygų apžvalgos
- Skiltis
- Koronakrizė
- kultūra
- Dienoraštis
- Pažintys
- Savaitė
- Pastabos
- Nerti
- Ekonomika
- Diena gyvenime....
- Salos
- Eten lt drinken
- Renginiai ir festivaliai
- Balionų festivalis
- Bo Sang skėčių festivalis
- Buffalo lenktynės
- Čiangmajaus gėlių festivalis
- kinų Naujieji metai
- Pilnatis Šalis
- Kalėdas
- Lotoso festivalis – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball festivalis
- Naujųjų metų sutikimo šventė
- Phi ta khon
- Puketo vegetarų festivalis
- Raketų festivalis – Bun Bang Fai
- Songkran – tailandietiški Naujieji metai
- Fejerverkų festivalis Pataja
- Emigrantai ir pensininkai
- AOW
- Automobilių draudimas
- Bankininkystė
- Mokesčiai Nyderlanduose
- Tailando mokestis
- Belgijos ambasada
- Belgijos mokesčių institucijos
- Gyvybės įrodymas
- „DigiD“
- Emigruoti
- Išnuomoti namą
- Pirkti namą
- in memoriam
- Pajamų deklaracija
- karališkas
- Pragyvenimo išlaidos
- Nyderlandų ambasada
- Nyderlandų vyriausybė
- Nyderlandų asociacija
- Naujienos
- Mirti
- Pasas
- Pensija
- Vairuotojo pažymėjimas
- Paskirstymai
- Rinkimai
- Draudimas apskritai
- viza
- Werken
- Hopital
- Sveikatos draudimas
- augalija ir gyvūnija
- Savaitės nuotrauka
- gadgets
- Pinigai ir finansai
- Istorija
- Sveikata
- Labdaros organizacijos
- Viešbučiai
- Žiūrint į namus
- Isaanas
- Chanas Petras
- Koh Mook
- Karalius Bhumibolas
- Gyvenimas Tailande
- Skaitytojo pateikimas
- Skaitytojo skambutis
- Skaitytojo patarimai
- Klausimas skaitytojui
- Visuomenė
- turgavietėje
- Medicinos turizmas
- Milieu
- Naktinis gyvenimas
- Naujienos iš Nyderlandų ir Belgijos
- Naujienos iš Tailando
- Verslininkai ir įmonės
- Švietimas
- Tyrimas
- Atraskite Tailandą
- Ir nuomonę
- Įsidėmėtina
- Oproepenas
- 2011 m. potvyniai
- 2012 m. potvyniai
- 2013 m. potvyniai
- 2014 m. potvyniai
- Užmigti
- Politika
- Apklausa
- Kelionių istorijos
- Keliauti
- Santykiai
- apsipirkimas
- socialinės žiniasklaidos
- SPA ir sveikatingumas
- Sportas
- Stedenas
- Savaitės pareiškimas
- Paplūdimys
- Taal
- Parduodamas
- TEV procedūra
- Tailandas apskritai
- Tailandas su vaikais
- tajų patarimai
- Tailandietiškas masažas
- Turizmas
- Išeinant
- Valiuta – Tailando batas
- Iš redaktorių
- Nekilnojamasis turtas
- Eismas ir transportas
- Visa trumpalaikė viešnagė
- Ilgalaikė viza
- Vizos klausimas
- Lėktuvo bilietai
- Savaitės klausimas
- Oras ir klimatas
Remti
Atsakomybės apribojimo vertimai
„Thailandblog“ naudoja mašininius vertimus į kelias kalbas. Išverstos informacijos naudojimas yra jūsų pačių rizika. Mes neatsakome už vertimo klaidas.
Skaitykite visą mūsų čia atsisakymas.
Autorių teisės
© Autorių teisės Tailando dienoraštis 2024. Visos teisės saugomos. Jei nenurodyta kitaip, visos teisės į informaciją (tekstą, vaizdą, garsą, vaizdo įrašą ir kt.), kurią rasite šioje svetainėje, priklauso Thailandblog.nl ir jos autoriams (blogeriams).
Visiškas ar dalinis šios informacijos perėmimas, talpinimas kitose svetainėse, atgaminimas bet kokiu kitu būdu ir (arba) komercinis šios informacijos naudojimas neleidžiamas, nebent Thailandblog davė aiškų raštišką leidimą.
Leidžiama pateikti nuorodas ir nuorodas į šios svetainės puslapius.
Pagrindinis » Klausimas skaitytojui » Kodėl užsieniečiams nėra privalomo įnašo į valstybines ligonines?
Mieli skaitytojai,
Kodėl Tailandas nereikalauja, kad visi atvykstantys į šalį ar joje gyvenantys mokėtų įmokas valstybinėms ligoninėms? Nuo tarkim 2.000 batų ir tada visi turi teisę į ligoninę? Kortelė, kuri dabar tailandiečiams nemokama. Taigi visi užsieniečiai turi mokėti. Tailando pranašumas yra tas, kad kiekvieną mėnesį jie gauna daug pinigų, kuriuos reikėtų panaudoti valstybinėms ligoninėms.
Todėl žmonės, kurie nenori ja naudotis, vis tiek turi mokėti įnašą. Ir tada apsidrauskite privačioje ligoninėje.
Pagarbiai,
AAD
Gerbiamas Adamai,
Prieš keletą metų buvo (neprivalomas) draudimas. Kainuoja 2.000 batų per metus. Tai truko tik vienerius metus. 2.000 batų nėra daug, kaip diabetu sergantis pacientas išleidžiu daugiau.
linkėjimai Hanso
Jei tai būtų taip paprasta, tai nebūtų problema. Sveikatos priežiūros išlaidos yra labai brangios, ypač vyresnio amžiaus žmonėms. To negalima padengti 2.000 batų per mėnesį.
Tikrai taip paprasta..
Emigrantų skaičius x 2,000 XNUMX yra daugiau nei dabartinės neapmokėtos ligoninės sąskaitos
„...Kodėl Tailandas neįpareigoja visų, kurie atvyksta į šalį ar gyvena joje...“
Turistai taip pat? Taip pat turistai, kurie turi sveikatos ir kelionių politiką?
Aš už tai, kad Tailandas reikalautų, kad turistas turėtų tam tikrą draudimą iš savo šalies ir kad Tailande būtų galima įsigyti laikiną avarinę apsaugą, panašiai kaip Assudis siūlo už 450 €. Tai taip brangu kelioms savaitėms, kad žmonės mieliau perka kelionių polisą …….
Gerb. Aad, kam iš tikrųjų turėtų būti naudingas jūsų pasiūlymas?
Sunkiai sergantys žmonės ligoninėms kainuos pinigus – ypač jei atvyks į Tailandą pigiai gydytis iš kaimyninės šalies – o sveiki žmonės uždirbs ligoninei pinigų.
Kaip manote, į kurią pusę svyruoja svarstyklės?
Be to, daugelis užsieniečių jau turi draudimą, todėl turi mokėti du kartus.
Ir tai yra man nesuprantama reakcija.
Tada mano skalė vis tiek apima visas sveikatos priežiūros išlaidas Tailande.
Kaip ir Olandijoje, sveiki žmonės moka už, kaip jūs vadinate, sunkiai sergančius.
Ar čia kažkas negerai? Vieną dieną ateis jūsų eilė, bet tikiuosi, kad ne.
Ir, žinoma, žmonėms, galintiems įrodyti, kad jau yra vienaip ar kitaip apsidraudę sveikatos draudimu, nereikėtų mokėti dvigubai.
Galbūt 2.000 batų yra per mažai, kad būtų galima apmokėti papildomas valstybinių ligoninių išlaidas.
Jie ne tik gauna pinigų, bet ir naujų pacientų.
Ypač jei suma yra pakankamai patraukli, kad už tuos 2.000 batų galėtumėte gydytis Tailande, o ne savo šalyje.
Tada Tailando ligoninėse bus tik blogiau.
Jei Tailando vyriausybė mano, kad užsieniečiai turėtų prisidėti prie Tailando sveikatos priežiūros, jie gali nesunkiai padidinti vizų kainą ir panaudoti tuos pinigus sveikatos priežiūrai.
Tada jums netrukdys užsieniečiai, kurie atvyksta užpildyti ligoninių.
Jie jau pakankamai pilni.
Tu rašai:
Jei Tailando vyriausybė mano, kad užsienietis turėtų prisidėti prie Tailando sveikatos priežiūros, ji gali tiesiog padidinti vizų kainą ir panaudoti tuos pinigus sveikatos priežiūrai.
Kaip Olandijos pilietis, jūs, kaip turistas, neturite vizos reikalavimo 30 dienų, o tai reiškia, kad nemokate jokių vizos mokesčių. Be to, yra daug kitų šalių, kuriose tokia viza netaikoma.
Ar tada keista, kad Tailando valdžia įpareigoja turistui turėti visapusį kelionių draudimo polisą?
Aš taip nemanau.
O gal kalbate apie pratęsimo vizų kainas ilgalaikiams užsieniečiams?
Jūs taip pat rašote:
Tada jums netrukdys užsieniečiai, kurie atvyksta užpildyti ligoninių.
Jie jau pakankamai pilni.
Jūs, matyt, manote, kad kai kurie turistai atvyksta į Tailandą susirgti ar patirti nelaimingą atsitikimą. Į Tailandą? Taip dėl šaltos ligos ar nelaimingo atsitikimo, kad per atostogas galėčiau gulėti valstybinėje ligoninėje.
Jei tie turistai turi visapusį kelionių draudimą, tai bent jau finansiškai tai nebus Tailando vyriausybės sąskaita. Kaip manote, ar Tailande tiek daug turistų, kurie perpildo valstybines ligonines?
O užsieniečių ilgalaikio buvimo pratęsimo atveju, mano nuomone, pradinėms išlaidoms padengti turėtų pakakti pajamų reikalavimo arba 800.000 XNUMX THB. Tam irgi buvo skirta. Belieka taip, kad jei tie užsieniečiai sudarys tik nedidelę dalį Tailando gyventojų, jie bet kokiu atveju neperpildys valstybinių ligoninių.
Mano patirtis tokia, kad ligoninėje, kurioje dirba mano žmona ir kur ji lankosi, užsieniečių matyti labai mažai.
Man tai neatrodo jūsų argumentas.
Taip pat žiūrėkite mano įrašą apie šį straipsnį, 16-05-2019 15:08
Idėja kilo valstybinės ligoninės gydytojui
Prižiūrime 10 metų vaiką, kuris nebeturi tėvų
Tas binkis dabar serga vėžiu, todėl kiekvieną savaitę mes čia gulime ligoninėje 4 dienas
Gydytoja chemoterapija čia, valstybinėje ligoninėje, dirba 2 dienas
Ir 3 dienas per savaitę dirba Bankoko ligoninėje
Bankoko ligoninėje tas pats gydymas, tik kaina ir kambarys skiriasi
Ir jis man pasakė, kad jei yra kokia nors galimybė užsieniečiams
Tie, kurie moka 2000 per mėnesį, nori privataus kambario dar 2000 vonios per naktį
Tada į valstybines ligonines ateis papildomi pinigai
Manau, tada laimi
Padėka už tai, kad rūpinatės tuo vaiku. Bet priversti turistus, kurių didžioji dalis jau turi (kelionės) draudimą, atvykus į Tailandą sumokėti 2000 batų (šiek tiek mažiau nei 60 eurų), man neatrodo kaip abipusiai naudinga situacija. 3–4 asmenų šeimos už atostogas papildomai mokės apie 180–240 eurų ir tai tikrai neskatins turizmo į Tailandą. Kita vertus, pacientai iš šalių, kuriose priežiūra yra mažesnė nei Tailando valstybinėje ligoninėje, tikriausiai nekantriai keliaus į Tailandą, kad gautų nemokamą priežiūrą už 2000 batų. Priversti turistus susimokėti už Tailando sveikatos priežiūros trūkumą, kad ir kokia socialinė būtų idėja, nėra išeitis. Sėkmės tavo "binkiui", tikiuosi jis pasveiks po ligos!
Nesuprantu tavo istorijos.
Ar galite gauti visą priežiūrą ir gydymą valstybinėje ligoninėje už 2.000 batų abonementą per mėnesį?
Aš niekada apie tai negirdėjau…
Jei eisiu į valstybinę ligoninę, už 2.000 batų paimsiu kambarį, nesvarbu, ar turiu draudimą, ar ne.
Aš nesiruošiu gulėti.
Taigi, koks privataus kambario indėlis į istoriją, aš nesuprantu.
O privatus kambarys taip pat turi papildomų išlaidų ligoninei, ne tik pajamų.
„Ar galite gauti visą priežiūrą ir gydymą valstybinėje ligoninėje už 2.000 batų abonementą per mėnesį?
Aš niekada apie tai negirdėjau…“
Tiesa, bet tai buvo tik to gydytojo idėja.
Be to, naiviai darau prielaidą, kad gydytojas turi omenyje užsieniečius, kurie čia gyvena nuolat, o ne turistus, kurie, jei yra protingi, jau turi kelionių draudimą.
Galbūt Aadas gali tai pavadinti šiek tiek geriau.
Turiu žmoną ir vaikus Tailande, visi turi Tailando pilietybę. Mano žmona turi Tailando sveikatos draudimą, bet aš neturiu savo vaikų sveikatos draudimo. Ar yra kas gali patarti ir ar kas turi patirties su vaikų sveikatos draudimu Tailande?
CeesW
Jūsų žmona neabejotinai žino, kad ji gali užregistruoti savo vaikus tabien darbe 30-ajai kortelei regiono ar miesto valstybinėje ligoninėje ir (arba) klinikoje už kampo, kuri gali siųsti vaikus į ligoninę. Ji taip pat gali pati kreiptis dėl tokios kortelės
Taigi, jei gerai suprantu, kiekvienas poilsiautojas turėtų sumokėti 58 € už asmenį, kad galėtų „nemokamai“ naudotis valstybine ligonine. Jei esate keturių asmenų šeima, tai jau daugiau nei 200 eurų. Kokia bloga mintis. Su žmona keliaujame po Pietryčių Aziją 40 dienų, paskutines penkias dienas Tailande, tiksliau Bankoke. Jei galiu atsiimti daugiau nei 100 €. Aš taip nemanau. Dabar esu už tai apdraustas!
… jei tai padarys ir kitos šalys, o jūs kaip turistas apkeliausite 3 šalis, laimėsite 3 prizus!
Pone BP, jūs, kaip turistas, paprastai turėtumėte kelionių draudimą, o tada, manau, esate pašalintas
Tas pats pasakytina ir apie vizos prašantiems asmenims, kurie yra apsidraudę
Tai apie tuos, kurie nenori ar negali
Gerbiamas Adamai,
Man tavo mintis nėra keista.
Turiu šiek tiek kitokią nuomonę, bet sutinku su tavo mintimi.
Bet norėčiau apsiriboti ilgalaikėmis, šiuo atveju, olandų, kurios čia nuolat apsistoja kaip šlovinti turistai, ir aš esu vienas iš jų.
Turistus palikčiau, nes man tai atrodo paprasta.
Jei turistai atvyksta į Tailandą neturėdami galiojančio kelionės draudimo jų tiesiog neįsileidžia atvykę į Tailandą, jie turėjo apsidrausti visiems žinomu kelionių draudimu. Jei žmonės iki šiol kažko panašaus nežino, aš negaliu jiems padėti.
Aš nežinau, kaip tai patikrinti.
Jei jūs, kaip olandas, tiesiog gyventumėte Nyderlanduose ir gautumėte tik vieną AOW išmoką be nuolaidos – 1215.81 € per mėnesį. tada asmeninis įnašas pagal Zvw yra 5.7% (iki didžiausių pajamų 54.614 69.30 €) ir tai duoda XNUMX € / mėn.
Prie to pridedamas privalomas sveikatos draudimas, tarkime, 120 eurų per mėnesį.
O didžiausia franšizė apie 32 €/mėn.
Tada jūs gaunate maksimalią sumą 219.30 € per mėnesį. ir už 36 THB, tai yra apie 7900 THB per mėnesį.
Tada esate apdraustas viskuo Nyderlanduose iki mirties, net jei buvo ankstesnė ligos istorija.
Įsivaizduokite, kad jūs, kaip tas pats olandas, nuolat gyvenate Tailande.
Esate vienišas ir negalite apsidrausti Tailande dėl amžiaus ir kitų apribojimų dėl ligos istorijos.
Jūsų viengungio, be nuolaidos, AOW pašalpa bus mokama PO darbo užmokesčio mokesčių Nyderlanduose (ir atleidus nuo asmeninio įnašo pagal Zvw) tokiu pačiu tarifu – 36 THB / 39.830 XNUMX eurų per mėnesį. yra.
O dabar aš spėsiu:
Tarkime, medicinos išlaidos valstybinėse Tailando ligoninėse yra 50% mažesnės nei Nyderlanduose.
Tada THB priemoka (palyginti su Nyderlandais) turėtų būti tik apie 3950 THB per mėnesį, tiesa?
Tada jums nebereikės susidurti su amžiumi ir (arba) ligos istorija, kaip tai daro draudimo bendrovės Tailande.
Dabar atsiras žmonių, kurie sako, kad kaip užsienietis moka daugiau nei tailandietis.
Tada mano atsakymas būtų toks:
Tiesa, bet atminkite, kad Tailande vis tiek esate DAUG pigiau ir galite vykti į valstybines ligonines su žinoma Tailando medicinos pagalba.
Ir ar tikrai taip neteisinga, jei jūs šiek tiek daugiau prisidedate prie medicininės priežiūros Tailande (tikiuosi, kad tai bus naudinga kiekvienam tailandietiui), o kita vertus, mokate daug mažiau mokesčių už savo olandų pajamas Tailande? Ar tikrai tai tik pinigai?
Be to, jūs esate apdraustas be amžiaus ir (arba) ligos istorijos apribojimų, skirtingai nei įprastos draudimo bendrovės.
Juokingai didelės grobuoniškų draudimo kompanijų įmokos, siaubingi reikalavimai ir privačių ligoninių kainos nėra suinteresuotos Tailandui, tik tiems, kurie dirba tose pačiose draudimo bendrovėse / privačiose ligoninėse.
Kur Tailande galite apsidrausti draudimo bendrovėje už 4000 THB / mėn. be amžiaus apribojimų/ligos istorijos?
Taigi randu sumą 2000 THB/mėn. per mažos ir jei išlaidos valstybinėse ligoninėse būtų ne 50 % mažesnės, bet vis tiek 35 %, tai būtų tik 5150 THB/mėn. yra.
Aš už tai pasirašyčiau
Ir tai tiesa, ką Adomas sako. Jei norite daugiau prabangos, už tai mokate.
Turėjau ir norėjau savo prabangesniam automobiliui.
Tai paskutinis kartas, kai noriu į tai atsakyti
Tai: jums „atostogautojai“ nėra ko bijoti dėl visokių tailandiečių vykdomų veiksmų dėl visokių draudimo polisų, kurie dar gali ateiti ar ne?
Nesuprantu viso to šurmulio iki šiol, kokie jūs vaikinai? pasaulio pabaiga nesibaigia...
Kiek laiko atvykstate į Tailandą ir nežinote, kas vyksta?
Jų stygiaus vargas (daugelio tailandiečių sąžinė) yra laisvosios ministerijos daugeliu atvejų Birmos ir Kambodžos žmonių ligoninėse ir ligoninėse..tai plačiai žinoma gyventojų ir sulaukta pasipriešinimo, kurie, suprantama, nepritaria.
Mano draugas, vedęs merginą iš Kambodžos ..kasmet su visa šeima atvyksta į Bkk apsilankyti ligoninėje.. Štai čia ir slypi tikrosios valstybinių ligoninių trūkumo priežastys,
Valdžia čia vaidina St Niklaas... ir čia daromos didžiausios klaidos ir gimsta daugybė trūkumo .. visa Tailando sistema yra pilna nutekėjimų ir dabar jaustis kaltu kaip emigrantui ar užsieniečiui iš Vakarų pasaulio yra daugiau nei tiltas į tolį, bet jie stengiasi perduoti savo nesėkmes kitiems.
Verčiau ginčytis, jei jie nori priversti mus atsakyti už savo nežinojimą, gerai pažvelgti į savo veidrodį ir atidžiau išanalizuoti savo taisykles, prieš išmesdami savo pajamų šaltinį į šiukšlių krūvą..Dabar praeis metai iki metų jau blogiau ir kaip tai gali būti
tu?
Tik štai: aš jau daug metų ištekėjau už tajų, kuris ilgus metus gyveno vakaruose ir nebepripažįsta savo šalies pagal neapgalvotas kvailas taisykles, kurios galiausiai jas sugriaus.
Mano, kaip pasaulinio belgo, paskutinė išvada yra „jie kepa duoną visame pasaulyje“. kaimyninės šalys jau juokiasi. ir galiausiai atitrūkimas yra greitas orgazmas, kurio po to negalite atsigauti.
Ir dar vienas dalykas .. ką aš perskaičiau aukščiau... jei neturi pinigų, tai tiesiog liki namie, tai taip paprasta, tada vėlgi nereikėtų daryti sąskaitų už kitus.
Kelionės draudimas prie bilieto kainuoja dar keliais centais, tad kokia problema!?
Geriausi linkėjimai. Ate…..
Mano žmona, dirbanti valstybinės ligoninės operacinėse, man pasakė:
Kai kurios operacijos reikalauja papildomo mokesčio. Daugelis, kuriems buvo atlikta (nedidelė) operacija, išvyksta nemokėdami papildomo mokesčio. Dauguma yra tajų.
Vien šios ligoninės neapmokėtos sąskaitos 2018 m. siekė 100.000.000 XNUMX XNUMX THB (šimtas milijonų) už visą ligoninę, o ne tik už operacines.
Veiksmų, kaip tai sumažinti, tikrai imamasi, bet, matyt, tai nėra lengva.
Tai valstybinė ligoninė, o ne privatus atvejis, į kurį įėjus pirmiausia prašoma (per daug) pinigų.
Jei esate gerai apdraustas kaip užsienietis, dažniausiai nieko blogo nebus ir, bent jau kaip turistas, papildomos išlaidos kelionės draudimui nebus. Tik šventėms.
IT skyrius man kas mėnesį pateikia duomenis apie ligoninės operacines, kurias registruotas personalas, ir aš juos analizuoju. Aš tai darau kaip „hobį“, nes, matyt, informacijos skyrius negali to padaryti. Aš už tai negaunu. Finansinių duomenų nėra.
Jei pažiūrėčiau tik į to pasekmes, būčiau iš karto atleistas Nyderlanduose.
Kokia neįtikėtina administracijos netvarka. 90 valandų darbo dienos nėra išimtis ir yra daug daugiau.
Marcas teisus. Jei viskas klostosi ne taip, tai, žinoma, nėra kaltė? bet prakeikto užsieniečio. Na, tu žinai tai apie Tailandą, ar ne?
Mano nuomone, tai nekeičia fakto, kad nepaisant netvarkos, kurią už tai atsakingi Tailando žmonės daro, mes, užsieniečiai, tiesiog turėtume elgtis teisingai, o ne žiūrėti į tai, ką kiti daro ar, tiksliau, turėtume daryti. Tai neturi prasmės ir sukelia galvos skausmą.
Aš šiek tiek piktas, tu sakai taip:
„Jų trūkumo (daugelio tailandiečių sąžinės) vargas daugeliu atvejų yra laisvosios ministerijos Birmos ir Kambodžos žmonių ligoninėse ir ligoninėse. .'.
Tai netiesa. Visi žmonės iš kaimyninių šalių, tokių kaip Mianmaras, Kambodža ir Laosas, turintys leidimą dirbti, yra apdrausti, o darbdavys, darbuotojas ir vyriausybė bendrai moka įmokas.
Taip pat yra nelegalių migrantų darbuotojų. Jiems, kaip ir kitiems draudimo ar pinigų neturintiems užsieniečiams, ūmiais atvejais visada padedama, ar verčiau leisti mirtinai nukraujuoti? Pažįstu keletą olandų, kurie buvo gydomi nemokamai.
Gražiai parašytas Marcas, aš taip pat matau savo artimiausioje aplinkoje ligonines, pilnas birmiečių su kūdikiais, kabančiais savotiškame maišelyje prieš savo mamų kūnus.
Mano žmona tailandietė praėjusią savaitę buvo Lamphuno valstijos ligoninėje, prieš mano vizitą pas ENT gydytoją, atrodo, kad pusė Birmos čia vaikšto.
Ir, kaip įprasta, buvau vienintelis blyškiaveidis farangas.
Janas Beute.
Bet mes kalbame ne apie birmiečių, Jan Beute, o apie trūkumą. O gal iš tų birmiečių nosies galima pasakyti, kad jie neturi draudimo?
Kokia diskusija! Kaip galite savęs paklausti, ar TH vyriausybė turėtų imti 2 tūkst. THB įėjimo mokestį ir tada suteikti „teisę slaugyti ligonius“? Dar kartą perskaitykite jo problemos pareiškimą. Vien idėja? Tarkime, mano kaimynas (58 m., sergantis diabetu, lūžo keliai, labai nutukęs ir sergantis širdimi) atvyksta į TH su žmona (54 m., sergančia plaučių ir reumatu). Jie moka ThB 4K pasų kontrolėje, o tada jie yra apdrausti sveikata? Juk tai mielasis @Aadas iškelia kaip mintį. Nesąmonė.
Vienintelis šios problemos sprendimas – priežiūrą suteikti tik parodžius draudimo polisą (arba sumokėjus grynaisiais). Atšiaurus? Ne, tas pats vyksta Australijoje, JAV ir Kanadoje! Ir kai tai žinai, elgiesi pagal tai. Tačiau?
TH būtų gerai užtikrinti, kad:
1- kreipiantis dėl vizos, be pakankamų pajamų įrodymo, pateikiamas ir pasaulinio sveikatos draudimo įrodymas.
2- turistai (be vizų iki 30 dienų) pasų kontrolėje rodo ir „sveikatos draudimo kortelę“.
3- Jei ne, tegul turistai nusiperka TH draudimą vietoje, sumokėję nemažą įmoką (taip pat, kaip parduodamos vizos į atvykimą. Kuo ilgesnė eilė, tuo labiau erzina situacija, tuo geriau žmonės galvoja apie dar vienas TH apsilankymas!)
Straipsnyje buvo pasiūlyta iš užsieniečių pareikalauti 2.000 batų įnašo:
„Kodėl Tailandas neįpareigoja kiekvieno atvykstančio į šalį ar joje gyvenančio mokėti įmoką valstybinėms ligoninėms? Nuo 2.000 batų ir tada visi turi teisę į ligoninę?
Matyt, tai turi kompensuoti teisė į priežiūrą, t.y. pigus sveikatos draudimas užsieniečiams.
Asmeniškai man atrodo, kad tai yra tikroji šio pasiūlymo idėja, o ne tiek Tailando ligoninių pakilimai ir nuosmukiai.
Istorijoje neaišku, ar tas sveikatos draudimas yra už apsilankymą, ar per laikotarpį.
Taip rizikuojate, kad priemoka yra tokia patraukli, kad priviliojate sunkiai sergančius žmones iš aplinkinių šalių į ligoninę Tailande.
Ar Tailando ligoninėms tai bus naudinga?
Jei užsieniečių prašoma prisidėti prie valstybinių ligoninių, darykite tai apmokestindami vizas, pratęsdami buvimą ir visa kita, nesuteikdami teisės į ligoninę.
Laikykite tai sveikatos priežiūros mokesčiu Tailande.
Kodėl Tailandas nenustato tų pačių reikalavimų/taisyklių kaip Šengeno šalys visiems užsieniečiams, kurie kreipiasi dėl vizos į Šengeno erdvę?Tai privalomas įrodomas kelionės/sveikatos draudimas su repatriacijos sąlyga (sudaroma, kad ir kur būtų). nepadaryta, tada apsisukite. Problema išspręsta. Tai turi tik pasekmes nemokamoms mėnesinėms vizoms ir šie trumpalaikiai poilsiautojai finansiškai to nepastebės.