Rohinjų populiacija bėga
Pastaraisiais metais žiniasklaidoje vis dažniau pasigirsta liūdnų istorijų apie rohinjų persekiojimą, ypač Mianmare. „Thailandblog“ jau galėjote perskaityti daugybę istorijų apie tai 2015 m. gegužę, daugiau nei prieš penkerius metus.
Rohinjai yra etninė grupė, turinti visame pasaulyje nuo pusantro iki trijų milijonų žmonių. Dauguma jų gyvena Rakhine, provincijoje Vakarų Mianmare, prie sienos su Bangladešu, kur jie sudaro musulmonų mažumą be pilietybės.
Bijodami smurto, šimtai tūkstančių jų 2017 metų rugpjūtį pabėgo į pabėgėlių stovyklas kaimyniniame Bangladeše. Dabar ten gyvena apie milijonas jų. JT pabėgėlių agentūros duomenimis, daugiau nei pusė yra nepilnamečiai, o 42% – net jaunesni nei 11 metų.
Mianmaras ir toliau neigia genocidą, kuriuo yra kaltinamas, ir kaltina rohinjus. Mianmaro vyriausybės nuomone, jie patys būtų kalti dėl 2017 m. sukilimų, privertusių kariuomenę įsikišti. Apytiksliai 20 2020 gyventojų buvo nužudyti, kaimai sunaikinti, moterys ir vaikai prievartaujami, o rohinjų gyventojai buvo išvaryti iš šalies. Smurtas paskatino šimtų tūkstančių pabėgėlių srautą į Bangladešą. XNUMX m. pirmą kartą buvo užfiksuoti dviejų apleistų karių prisipažinimai, kurie prisipažįsta, kad jie ir jų dalinys pulkininko Than Htike vardu užpuolė rohinjų kaimus, žudė gyventojus ir sudegino kaimus.
Aung San Suu Kyi buvo diskredituota dėl etninio valymo, kurį kariuomenė vykdė prieš rohinjus. Nuo 6 m. balandžio 2016 d. ji yra Mianmaro valstybės patarėja, prilyginama ministro pirmininko, t. y. vyriausybės vadovo, pareigoms. 2019 metų gruodį ji apgynė chuntos veiksmus savo šalyje Tarptautiniame Teisingumo teisme Hagos Taikos rūmuose. Anot jos, buvo atlikti tik keli nekontroliuojami antiteroristiniai veiksmai, kuriuos Mianmaras vykdo pats.
Keista, kai pagalvoji, kad ši dabar 75 metų moteris anksčiau buvo judėjimo už žmogaus teises ir demokratiją lyderė Mianmare ir 1991 m. gavo Nobelio taikos premiją bei daugybę kitų tarptautinių apdovanojimų. Kariuomenė yra labai nepriklausoma nuo civilinės vyriausybės ir negali būti patraukta atsakomybėn civiliniuose teismuose. Taigi jums gali kilti klausimas, kaip ponia Suu Kyi mano, kad gali tai susitvarkyti.
Yra keletas teorijų apie rohinjų kilmę:
- tai susiję su vietiniais gyventojais, kurie ištisas kartas gyveno Birmos Rachinų valstijoje.
- jie yra migrantai, kurie iš pradžių gyveno Bangladeše ir per britų valdžią (1824–1948) migravo į Mianmarą. Birmos vyriausybė palaiko antrąjį svarstymą ir laiko juos nelegaliais imigrantais iš Bangladešo, taigi ir nepageidaujamais užsieniečiais. Todėl dauguma jų dabar yra be pilietybės. Šimtai tūkstančių musulmonų rohinjų pastaraisiais metais pabėgo iš budistinio Mianmaro, bijodami išnaudojimo, žmogžudysčių ir prievartavimų.
Antrasis pasaulinis karas
Per Antrąjį pasaulinį karą japonų kariuomenė įsiveržė į Birmą, dabartinį Mianmarą, kuris tuomet buvo britų kolonijinės valdžios ir britų kariuomenė turėjo pasitraukti iš šalies. Tada kilo didelis ginčas tarp Birmos projaponiškų budistų ir musulmonų rohinjų. Ko tikėjimas ir politika negali nuvesti! Ir tai įrodyti: 1942 m. kovo mėn. kovotojai prieš britų nepriklausomybę nužudė maždaug keturiasdešimt tūkstančių musulmonų rohinjų. Taip, Alachas, matyt, negalėjo to suvaldyti ir nedelsdamas davė leidimą keršto aktui, po kurio dvidešimt tūkstančių budistų arakaniečių rohinjų išsiuntė vienu keliu į dangiškąją Valhalą.
Mūšis tęsiasi
Pasibaigus Antrajam pasauliniam karui rohinjai norėjo sujungti jų gyventas teritorijas su dabartiniu Bangladešu, tuomet vadintu Rytų Pakistanu. Tai buvo rimtas smūgis, o sukilimą negailestingai sutriuškino Birmos armija. Atsidūrėme aštuntajame dešimtmetyje, kai Birmos armija pradeda operaciją „Dragon King“, siekdama registruoti piliečius šiaurėje ir taip ištremti „užsieniečius“. Operacija prasidėjo 6 m. vasario 1978 d., o per tris mėnesius daugiau nei 200.000 XNUMX rohinjų musulmonų pabėgo į Bangladešą. Imigracijos ir kariškiai buvo apkaltinti rohinjų priverstiniu jų išsiuntimu per bauginimą, prievartavimą ir žmogžudystes.
Anno 2020
Žinome istorijas apie pabėgėlius, kurie iš Bangladešo išplaukia į jūrą mažomis valtelėmis, kad surastų laimę kitur Azijoje. Remiantis statistika, šiuo metu 100.000 200.000 iš jų gyvena Tailande, 24.000 13.000 Pakistane, XNUMX XNUMX Malaizijoje ir XNUMX XNUMX Nyderlanduose.
Visai neseniai laivas išplaukė į Malaiziją ar Tailandą, tačiau dėl koronaviruso keleiviai buvo atstumti abiejose šalyse. Birželio mėnesį prie Ačeho krantų buvo išgelbėti 94 prastai maitinami ir smarkiai nusilpę rohinjai. Apibendrinant galima pasakyti, kad tai karas tarp budizmo ir islamo. Kaip ateistas, man vis dar įdomu, kokią vertę vis dar turi tikėjimas. Kai skaitau Alacho ir Budos idėjas, kai kurie jų pasekėjai negerai.
Peržiūrėkite nuorodą (Linksmas iš Evangelische Omroep!), kad susidarytumėte įspūdį apie visas kančias: metterdaad.eo.nl/rohingya
Liūdna rohinjų istorija.
Tačiau iš 1.763 karų žmonijos istorijoje tik 123 yra susiję su religinėmis priežastimis.
Daugumą mirčių galima priskirti ateistams:
Mao Zedong 58 milijonai aukų
Stalinas 30 milijonų aukų
Pol Pot 1,4 milijono aukų.
Tai buvo ateistai, kurie norėjo išvyti religiją. Man, kaip tikinčiajam, domėtis, kokią vertę dar turi ateizmas, man atrodo logiškiau.
Ir net jei galima tiesiogiai susieti religiją ir karą, visada pats žmogus, kuris, matyt, nesupranta arba neteisingai interpretuoja savo religiją, žudo savo brolius ir seseris. Tačiau tada kaltinama religija, Dievas arba Alachas. Ir ne tik tai, bet ir visos negandos, su kuriomis tenka susidurti žmonijai. Dėl to žmonės, matyt, renkasi ateizmą, o ne tikėjimą mūsų Kūrėjo meile ir teisingumu. Gaila ir nepateisinama, nes juk žmogus turi amžinąjį gyvenimą kaip kūną, protą ir sielą. Ačiū Dievui!
Edinho, ar norite palyginti politinius maištus, kuriuos išvardijate, su ateistais? Norėčiau atidžiau pažvelgti į šios grupės mąstymą. Tiesiog gėda, kad išdrįsti pasakyti tokį komentarą. Jei netiki dievais, tai nereiškia, kad esi idiotas.
Aš nieko nevadinu idiotais. Žmonės, kurie netiki Dievu, turi daugiau mirčių ir karų ant savo sąžinės. Nemanau, kad verta koncentruotis į priežastis. Jei religija yra priežastis nužudyti 10 žmonių, tai nėra blogiau nei milijonų žmonių nužudymas dėl valdžios ir pinigų.
Ar jau dabar nereikėtų žinoti, kad religija buvo piktnaudžiaujama daugelyje karų?
Tai reiškia, kad religija yra už jos ribų. Juo piktnaudžiaujama tik dėl pinigų ir valdžios. Valdžia taip pat siekė trys aukščiau paminėti žmonės. Kodėl man, kaip tikintiesiems, dabar kyla klausimas, kokia yra ateizmo vertė? Valdžia ir pinigai neturi nieko bendra su religija ir ateizmu.
Labai liūdna, ką šiems rohinjų žmonėms tenka išgyventi. Birmos vyriausybė / kariuomenė jiems tikrai bloga. daugelis čia gyveno ištisas kartas, kol 1982 m. vyriausybė atėmė iš jų pasus. Lankiausi Cox Bazar mieste Bangladeše, kur 1 milijonas rohinjų gyvena pabėgėlių stovykloje, iš kurios jie iš esmės negali išeiti. Jei kas nori perskaityti mano pranešimą apie šį vizitą su pačių rohinjų istorijomis, gali atsiųsti man el [apsaugotas el. paštu] Čia, Tailande, rohinjų pabėgėliams taip pat nelengva. Jie lieka be pilietybės, neturi paso, leidimo dirbti neįmanoma. Nėra pašalpos maistui pirkti. Kai kurie yra Tailando sulaikymo stovyklose. Kiti bando išgyventi nelegaliai pardavinėdami roti ar pan. Mokykloje vaikams sunku. Gimtasis Mianmaras jų nepriims. Moku už 1 rohinjų mergaitės mokslą Tailande. Bent 1 vaikas su šansu į geresnę ateitį. Norėčiau padaryti daugiau, bet reikia daugiau pagalbos. Jei taip pat norite ką nors padaryti, taip pat galite parašyti man el.
Džozefai, jums rašant neaiški grupės kilmė, tačiau daugelis atvyko į Rachiną iš Nagalando regiono (Š. Indijos, Asamo, Manipuro) Britų imperijoje. Bangladešas gyvuoja tik 50 metų (nuo 1971 m.), o išsivadavimo karas prieš Pakistaną išstūmė visą regioną.
Atrodo, kad nei induistai, nei budistai nenori, kad rohinjai būtų kaimynai; tai, kas vyksta Mianmare, yra gerai žinoma, tačiau Indijoje ir ypač šiaurinėje Indijos dalyje (ypač Asame) vyksta tas pats judėjimas, tačiau remiantis gyventojų apklausa dėl etninės kilmės teisiniu pagrindu. Musulmonai tampa be pilietybės, kitoms religijoms suteikiama galimybė registruotis indėnais...
Tailande ir Malaizijoje rohinjai nėra atstumiami dėl koronos; išvykimas tęsiasi jau kelerius metus, o abiejų šalių karinis jūrų laivynas taip pat anksčiau siuntė sustingusius laivus atgal į jūrą. Prieš kelerius metus Tailando Satuno regione miškuose buvo aptiktos stovyklos su pabėgėliais rohinjais, kuriuos išnaudojo ir plėšė vietinės mafijos bosai, o kapų net buvo matyti...
Kalbant apie persekiojimą, Kinija yra didžiausias kaltininkas prieš musulmonus. Uigūrų gydymas nenusipelno juostelės!
Šis pranešimas neteisingas. Tai JT ir Saudo Arabijos bei kitų kairiųjų politiškai korektiškų šaltinių atstovas. Tiesa yra labai skirtinga. Rohingya teroristai dešimtmečius terorizavo budistus Rachine. Tada žurnalistai nusuko žvilgsnį. Kai rohinjai pagaliau buvo deportuoti iš šalies, musulmonų propaganda įsibėgėjo. Saudo Arabija yra atsakinga už JT. Tačiau SA ir Turkija tiekė ginklus ir pinigus musulmonų rohinjų teroristams. Nes tai buvo ir apie naftą. Aung San Suu Kyi padarė tai, ką reikėjo padaryti. Deja, tokių lyderių neturime. Gaila, kad aukomis tapo nekalti vaikai. Jei visa informacija šioje svetainėje yra tokia vienpusė ir neteisinga, aš nebetikėsiu Thailandblog. Gėda.
Freddy Van Cauwenberge'o, iš tiesų, gaila, kad aukomis tapo nekalti vaikai. Ne be reikalo Gambija kaltinamas genocidu. NIEKAS nepateisina genocido.
Sakydami „teroristus“ jūs tikrai turite omenyje ARSA, Arakano rohinjų gelbėjimo armiją? Maža kelių šimtų musulmonų armija Rachinuose? O gal painiojate tą kariuomenę su daug didesne ir stipresne budistų karine organizacija Arakan Army (Kachin), kurios armija, vyrai ir moterys, nusitaiko ne į civilius, o į Mianmaro armiją?
Mano nuomone, jūs genocidą ginate remdamiesi menkais istoriniais pagrindais; Dėl to nesitikėk iš manęs aplodismentų.
Ir taip yra, Erikai. Fredis nerašo tiesos.
Ypatinga neapykanta musulmonams Mianmare egzistavo ilgą laiką, net prieš rohinjų įvykius.
https://www.latimes.com/world/asia/la-fg-myanmar-rohingya-hate-20171225-story.html
Budistų vienuolis Wirathu skelbia neapykantą visiems musulmonams.
https://www.theguardian.com/world/2013/apr/18/buddhist-monk-spreads-hatred-burma
Keletas greitų faktų iš šio vienuolio gyvenimo:
1968 Wirathu gimė Kyauksėje, netoli Mandalajaus
1984 m. įstoja į vienuoliją
2001 m. pradeda reklamuoti savo nacionalistinę kampaniją „969“, kuri apima musulmonų verslo boikotavimą
2003 m. įkalintas 25 metams už religinės neapykantos kurstymą po to, kai platino prieš musulmonus nukreiptus lankstinukus, dėl kurių Kyauksėje buvo nužudyta 10 musulmonų
2010 m. paleistas pagal visuotinę amnestiją
Tino, 2016 m. vienuolis Apichartas Punnajanto Tailande paragino padegti mečetę kiekvienam vienuoliui, nužudytam sukilėlių pietuose. Kito skruosto atsukimas akivaizdžiai nėra vienuolių mokoma praktika. Laimei, Sangha perskambino vyrui.
Šis vienuolis užsiminė apie jūsų minėtas Wirathu idėjas, kuris, kiek žinau, dabar yra ieškomas Mianmare, bet neabejotinai yra slepiamas „draugų“. Beje, Tailande jiems taip pat labai sekasi, kai prisimenu vienuolį, kuris rinko brangius mersedesus...
Ir tai tikrai neįvyko?
Na, o jei teroristai užpuls 30 policijos nuovadų ir žuvo, galima tikėtis atsakomųjų veiksmų, tačiau keista, kad žmonės apie tai vėl stropiai tyli.
24 m. rugpjūčio 2017 d. – Musulmonų kovotojai Mianmare penktadienį surengė koordinuotą išpuolį prieš 30 policijos postų ir kariuomenės bazės Rachinų valstijoje, o mažiausiai 59...
KhunKarel, 2017 m. Taigi genocido metu?
Tai veiksmas ir reakcija, Khun Karel. Norėčiau patarti perskaityti ir sužinoti ką nors apie sudėtingą Mianmaro šalį, „Mianmaro sąjungą“, kaip ji vadinama. Freddy van Cauwenberge'as kalba apie atakas praeityje, o ne apie dabartinius kovos veiksmus.
Jūs pasirenkate vieną veiksmą, kad įrodytumėte savo teisumą; tai tikrai nepadeda. Karo metu turite daugiau nei vieną kariaujančią šalį, turėtumėte tai žinoti. O karai visada nešvarūs, nesvarbu, kurios armijos kariauja remdamosi kokia nors ideologija.
Sutinku Erikas, gerai paminėti neapykantą, nusikaltimus ir nežmoniškus A grupės veiksmus, bet ir B, C ir t.t. Ir baksnojimas pirštu, kas tai pradėjo... tai dažniausiai veiksmai ir reakcijos, eskalacija. Negalėsite nustatyti, kas pirmas ar daugiau/labiausiai kaltas, jei žengsite žingsnį atgal ir stebėsite iš tolo. Vietoj „tiesiog jų“ reakcijos (mes prieš juos) prasmingiau klausti, kodėl viskas eskaluoja, kaip elgtis vienas su kitu, kaip galima įvykdyti teisingumą ir galiausiai – galimas atleidimas. Neapykanta tikrai nieko neišsprendžia. Stebiuosi, kaip žmonės, kurių širdys kupinos neapykantos ir dėl to pateisina ar net praktikuoja smurtą, vis dar gali pažvelgti į save veidrodyje. Nepriklausomai nuo to, kokios religijos jie laikosi, ar ne. Prievartavimas, žmogžudystė, vietų sudeginimas ir panašiai yra tiesiog nepateisinama. Jūs neprivalote (negalite?) būti vienos pusės šiuo klausimu.
Negali būti taip sunku pasakyti: aš labai nepritariu tiems birmiečių, kurie skerdžia Rohinijas, ir lygiai taip pat niekinu rohinjus, skerdžiaus birmiečius. Sustabdykite smurtą, pradėkite kalbėti, susiburkite. Bent jau pabandyk.
Leiskite pradėti sakydamas, kad to, kas įvyko, žinoma, negalima pateisinti. Turėjo būti neapykanta ir tikriausiai abipusė neapykanta. Vienas iš veiksnių galėjo būti spartus musulmonų gyventojų skaičiaus augimas, kuris, žinoma, sukelia problemų ir taip perpildytoje šalyje ("42% yra net jaunesni nei 11 metų."). Be to, musulmonų dvasininkai galėjo atlikti abejotiną vaidmenį, pavyzdžiui, priverstinį įėjimą į tikėjimą mišriose santuokose ir kitaip mąstančius apibūdindami kaip netikinčius ar dar blogiau. Tačiau turėjo būti daug daugiau.
Laimei, Tailande tarp budistų ir musulmonų neapykantos praktiškai nėra, o diskriminacija taip pat mažiau tikėtina (nors budizmas yra daugiau ar mažiau valstybinė religija). Čia, Ubone, yra mečetė, o musulmonų pora vietiniame turguje parduoda (jautienos) mėsą. Jokių problemų. Tačiau kaip yra Tailando pietuose? Kaip ten žmonės elgiasi vieni su kitais?
Atsakovo Edinho išvada, kad dauguma mirčių gali būti priskirtos ateistams, yra akivaizdi netiesa. Ištisus šimtmečius, gerokai prieš mūsų erą, siaubingos žmogžudystės vykdavo po visų vadinamųjų religijų vėliava. Iki šiol aišku, kad religijos buvo ir tebėra tik valdžios vykdymo įrankis, kurio tikslas – kontroliuoti gyventojus. Mes toleruojame, pavyzdžiui, Erdogano elgesį ir idėjas Turkijoje ir smerkiame Kiniją, nors abu iš esmės daro tą patį. Tiesą sakant, sprendžiant pagal (politinės) valdžios įgyvendinimą pasaulyje,
save apibūdinantys politiniai valdovai, kurie savo elgesiu yra ateistai. Aiškiai matosi, kur tai veda Tailande, kur budizmo praktika išsigimė į ceremonijų ištroškusį išnaudotojų klubą ir grupę pasekėjų, prašančių malonių, neturinčių nieko bendra su Budos mokymais.
Todėl palieku neaptartą, kas vyksta po islamo vėliava. Labai liūdna, kad rohinjai
negali kreiptis į tai, ką reiškia skirtingos religijos, o tai iliustruoja tai, ką rašiau aukščiau.
Tiesa, per šimtmečius žmonės buvo žudomi vardan religijos. Aš irgi to neneigiu. Aukų ir karų skaičius nublanksta prieš bendrą tik 3 žmonių, netikinčių Dievu, aukų skaičiumi.
Fredis čia neteisingai mato į kairę ir į dešinę. Man tai yra apie humanišką elgesį, apie žmogiškumą. Jūs tikrai negalite priskirti Saudo Arabijos kairiųjų. Didžioji dauguma Birmos pabėgėlių Tailande yra krikščionys. Juos taip pat slopina Birmos kariuomenė. Jie taip pat neturi teisių, jei kareivis prievartauja jų žmoną. O jei ginasi, juos reikėtų išvyti iš šalies. Štai kaip yra Fredis ir pasekėjai, tiesa? O gal tai taikoma tik musulmonams? Rohinjai, su kuriais kalbėjausi Bangladeše, yra labai taikūs ir dėkingi Bangladešui. Bangladešas juos laiko tik problema ir nori juos grąžinti į Mianmarą. Ten JT palapinėse gyvena milijonas žmonių. Jų palapinių nameliuose nėra nei elektros, nei vandens, nei elektros. Neleidžiama Bangladeše. Vaikai iki 14 metų ką nors gauna iš mokyklos, tačiau juos mokyti kalbos draudžiama. mokytis Bangladešo. Jiems taip pat neleidžiama išvykti iš stovyklos. Jiems taip pat neleidžiama dirbti. Ar jie čia turi taip gyventi dešimtmečius? Ar nekuriame žmones, kurie nori kovoti, kad atgautų savo žemės sklypą? Fredis ir draugai, koks sprendimas?
Bandymas viskam klijuoti kairę/dešinę etiketes yra gana absurdiškas ir supaprastintas. JT ir SA gauna antspaudą kairėje... Aš vos neužspringau savo kava!
Kalbant apie stovyklas, tai tikrai nepagerės. Žmonių laikymas primityviomis sąlygomis ilgus metus neugdo žmonių (grupių) supratimo, bendradarbiavimo ir solidarumo. Taip pat nepadeda atidaryti kareivių ir policininkų, kurie kasdien tikrina kiekvieną kitokį, skardinę. Tai skiria žmones, o ne vienas kito link. Pavyzdžiui, neseniai perskaičiau knygą apie kalnų tautas Tailando šiaurėje, kurios jaučiasi atskirtos (tapatybės patikrinimai, pilietybės neturėjimas ir pan.), o pietuose... na... paskaitykite tai:
https://thisrupt.co/current-affairs/living-under-military-rule/
Religijos vėl ir vėl nekenčia viena kitos, dažnai baigiasi genocidu.Įtariu, kad tai niekuo nesiskiria, ypač kad rohinjai Mianmare norėjo sukurti musulmonišką valstybę padedami svetimų jėgų, bet žmonės apie tai nekalba.
Taigi nėra pagrindo viską pateisinti, taip pat Mianmaro atsakymą.
Tai 2020 m., manome, kad evoliucionavome ir taip dažnai būna, bet tada vėl atsiranda religinių karų šmėkla, žudynės ir priespauda yra koziriai.
Visas pasaulis žiūri ir nieko nedaro, nebent musulmonus remiančios jėgos dažniausiai ginkluotės ir ginkluotu pasipriešinimu! Ir Mianmaras visada atsako!
Kaip tai išspręsti? Tai galima padaryti tik konsultuojantis, bet tikrai ne naudojant jėgą, ir tai galioja abiem pusėms.
Aš nuolat kartoju, religiją reikia praktikuoti, bet tik privačiai ir šventykloje, niekada viešai, kad nebūtų galimos provokacijos, taisyklė, kuri turėtų galioti visur pasaulyje
Bet kol religija bandys įtikinti ir net primesti kitus, nieko nebus, religija yra galia ir jie visada nori plėsti valdžią!
Religingi valdovai turėtų labai gėdytis taip tempdami savo religiją per purvą, nes jie yra tikroji priežastis, o jų pareiga yra vengti smurto ir gyventi taikiai kartu su kitais.
Vien praėjusiais metais dėl šios puikios rohinjų religijos žuvo daugiau nei 10.000 XNUMX žmonių: https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2019
Taigi suprantu, kad kai kurios šalys verčiau neturės žmonių, kurie laikosi šios gyvybei pavojingos religijos. Galbūt taip pat turėčiau atkreipti dėmesį į daugybę išpuolių prieš nekaltus žmones Europoje, už kuriuos taip pat atsakingas islamas?
Galbūt be reikalo krikščionių mažumos musulmoniškose šalyse negyvena nerūpestingai ir saugiai.
Mes turime didelę problemą su šia religija vakaruose ir politiškai korektiški žmonės neleidžia apie tai kalbėti, tai yra beprotiška.
Jums neleidžiama apie tai kalbėti? Nuo 2001 m. beveik kiekvieną dieną kalbama apie musulmonus ir dažnai ne teigiamai. Šiame tinklaraštyje tai taip pat pasitaiko reguliariai arba kalbama apie kairę ir dešinę. Aš nelabai suprantu tokių reakcijų kaip Fredis. Malonu girdėti (pagrįstus) garsus, kurie skiriasi nuo jūsų pačių. Bent jau tokiu būdu jūs (aš) mažiau pateksite į „aido kamerą“. Taigi šis kūrinys puikiai tinka TB ir, jei kas nors jį mato kitaip: pateikite kūrinį.
Kas nepadeda: „Padėkite! musulmonai!! ir „jūs negalite jo įvardyti“. Tada greitai atsiduri juodai baltose dėžėse, o ne sieki suartėjimo, supratimo ir savirefleksijos.
Nors suprantu jūsų poziciją, deja, MSM ji vis dar nepaminėta. Išpuolius vykdo „supainioti vyrai“, kai taip nėra. peilius Vokietijoje visada įvykdo „vyras“, o mūsų kaimynystėje Nyderlanduose nepatogumus sukelia „jauni žmonės“. Kai tik kritikuojate islamą, esate islamofobiškas arba dar blogiau.
Jei pasirinksite politiką, kad pasisakytumėte prieš šią religiją, jūsų gyvenimas nebėra saugus ir jūs turite kasdien kraustytis ir ieškoti nakvynės slėptuvėse. Žiūrėkite Geertą Wildersą. Tolerancija netolerantiškajam yra labai bloga mintis.
Perskaičiau visus šiuos komentarus, bet niekas nekalba apie džihadistų įtaką musulmoniškame pasaulyje.
AIVD apie tai paskelbė labai aiškią ataskaitą.
https://www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme/jihadistische-ideologie
Džihadizmas jau įsiskverbė į rohinjų grupes Bangladešo, Pakistano, Indijos, Afganistano ir Malaizijos šalyse.
Gaila, kad geras straipsnis apie istoriją dabar naudojamas kitiems tikslams; Chander pateiktoje nuorodoje žodžio rohinja net nėra! Ir, deja, paskutiniame jo sakinyje nepaminėtas joks šaltinis.
Pirminis šio vargo ir viso žmogaus sukelto naikinimo šaltinis yra pranašumo kliedesys: „Aš esu/mes pranašesni už tave/tu“.
Aš nežinau religijų, kurios nebūtų pagrįstos tuo kliedesiais, ir Buda taip pat buvo tokios nuomonės. Tas vyras būtų pranašesnis už moterį, kuri savo ruožtu būtų pranašesnė už kitus gyvūnus ir t.t., t.t.
Daugeliui žmonių šis klaidingas supratimas greitai išsigimsta į: „Štai kodėl jūs turite daryti tai, ką sakau / mes sakome, nes kitaip...“