Pirsa Taylandê: KLM gihîştina pir dijwar e

Ji hêla Peyama şandin
Weşandin li Pirsa xwendevan
Tags:
28 Îlon 2021

Xwendevanên hêja,

Min bi KLM-ê bilêtek berbi Bangkokê veqetand û bi xeletî li şûna navê xwe wekî ku di pasaporta min de xuya dike, nîşana banga xwe anî ziman. Li gorî malpera KLM, heke hûn bi wan re têkilî daynin ev dikare were sererast kirin. Û li wê derê pêlav diqelişe. Ew bi temamî ji bo mu negihîştî ne. Bi têlefonê tê ceribandin, lê hûn destmalek digirin û piştî demek li bendê dimînin hûn ji rêzê têne avêtin. Min ew bi riya WhatsApp-ê ceriband, lê dûv re hûn nivîsek standard distînin, heman tişt ji bo peyamberê jî derbas dibe.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Silavan,

Ed

Edîtor: Pirsek we ji xwendevanên Thailandblog re heye? Wê bixebitîne forma têkiliyê.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. dirk dibêje jor

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. vekirî dibêje jor

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan dibêje jor

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt dibêje jor

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S dibêje jor

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman dibêje jor

    Edê delal,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen dibêje jor

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. John koh Chang dibêje jor

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES dibêje jor

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. xizmetkarê lapê dibêje jor

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Leaveîroveyek bihêlin

Thailandblog.nl çerezan bikar tîne

Malpera me bi saya cookies çêtirîn dixebite. Bi vî awayî em dikarin mîhengên we bi bîr bînin, ji we re pêşniyarek kesane bikin û hûn ji me re bibin alîkar ku kalîteya malperê çêtir bikin. Pêtir bixwîne

Erê, ez malperek baş dixwazim