បន្ទាប់ពីការបង្ហោះរបស់យើងកាលពីម្សិលមិញ ថ្ងៃទី 30 ខែកញ្ញា អំពីសេចក្តីថ្លែងការណ៍របស់ SKGZ ស្តីពីសេចក្តីថ្លែងការណ៍នៃការធានារ៉ាប់រង ការឆ្លើយតបនេះពី SKGZ អំពីមតិរបស់ខ្ញុំដែលប្រឆាំងនឹងការចង់បានរបស់ខ្ញុំ សេចក្តីថ្លែងការណ៍ត្រូវបានបង្ហាញជា "ចង" ។ ជាក់ស្តែង SKGZ បានមើលរំលងរឿងនេះ ហើយបានទទួលស្គាល់កំហុសរបស់ខ្លួននៅក្នុងអ៊ីមែលខាងក្រោម។

Ik wil het nu hier maar bij laten en zal het gecorrigeerde uitspraak verslag, dat men nog zou toesturen, geruime tijd bewaren. Mocht er iemand alsnog deze kwestie verder willen aanvechten, dan kan men, indien nodig, dat gecorrigeerde exemplaar bij mij opvragen via een oproep op Thailandblog, dat ik dagelijks lees.


Van: Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen <[អ៊ីមែលការពារ]>
Verzonden: donderdag 30 september 2021 15:15
នៅ៖ [អ៊ីមែលការពារ] <[អ៊ីមែលការពារ]>
Onderwerp: Dossiernummer: 202101169 CZ Groep Zorgverzekeringen (B0)

Beste meneer Van Hengel,

Graag reageer ik op uw e-mailbericht van 30 september 2021. Terecht merkt u op dat u heeft gevraagd om een niet-bindend advies. Voor zover ik kan zien is per abuis alleen op het voorblad ‘bindend advies’ komen te staan.
Om een en ander te corrigeren zal ik u en de ziektekostenverzekeraar vandaag een gewijzigde versie sturen. Onze welgemeende excuses voor deze verschrijving!

ដោយក្តីគោរព

......
Dossierbehandelaar Geschillencommissie Zorgverzekeringen

មិនមានមតិយោបល់អាចធ្វើទៅបានទេ។


ទុកឱ្យសេចក្តីអធិប្បាយ

Thailandblog.nl ប្រើខូឃី

គេហទំព័ររបស់យើងដំណើរការល្អបំផុតដោយសារខូឃី។ វិធីនេះយើងអាចចងចាំការកំណត់របស់អ្នក ធ្វើឱ្យអ្នកមានការផ្តល់ជូនផ្ទាល់ខ្លួន ហើយអ្នកជួយយើងកែលម្អគុណភាពនៃគេហទំព័រ។ អានបន្ថែម

បាទ ខ្ញុំចង់បានគេហទំព័រល្អ។