კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება Thailandblog.nl-ზე
თვეში 275.000 ვიზიტით, Thailandblog არის ტაილანდის უდიდესი საზოგადოება ნიდერლანდებსა და ბელგიაში.
დარეგისტრირდით ჩვენს უფასო ელ.ფოსტის ბიულეტენზე და იყავით ინფორმირებული!
ბიულეტენი
ენის პარამეტრი
შეაფასეთ ტაილანდური ბატი
სპონსორი
უახლესი კომენტარები
- რობ ვ.: მე თითქმის ვიფიქრებდი, რომ თითქმის ყველა დასავლელ ავტორს, რომლებიც წერენ რომანს ტაილანდზე, როგორც გარემოში, ყველას ერთნაირი სიუჟეტი აქვს.
- Rudolf: ციტატა: რა არის ამჟამინდელი სავარაუდო ხარჯები სახლის აშენებისთვის მ²-ზე. ეს მხოლოდ იმაზეა დამოკიდებული, თუ რა სახის მოთხოვნებს აკმაყოფილებთ
- ჯონი ბ.გ50-80-90-იან წლებში ჰოლანდიური რეგულარულად მოყვანილი საკვები ასევე შეიცავდა შხამს, მაგრამ ნიდერლანდებში 20% მოხუცები ცხოვრობენ და ეს ასევე ხდება TH-ში.
- ჯონი ბ.გ: თარჯიმანი თავის თავს ეყრდნობა რამდენიმე წყაროს, მაგრამ, რა თქმა უნდა, მასში ბევრად მეტია. ისანში 50-60 წლის წინ რ
- rob: საშუალოდ წელიწადში 6-დან 8 თვემდე ვრჩები ტაილანდში და ყოველდღე ვტკბები იქ საჭმლით. არასოდეს, არასდროს მეტყვიან
- ერიკ კუიპერსი: რობერტ, იცი რამდენად დიდია ისანი? თქვით NL სამჯერ, ასე რომ, აზრი აქვს, თუ ოდნავ მიმართულებას აძლევთ, როგორც პროფესიონალი
- რონი ლატია: დიახ, მე ვამბობ, რომ ყანჩანაბური მხოლოდ მაგალითია და ამის შეცვლა შეგიძლიათ. თქვენ ასევე შეგიძლიათ ამის გაკეთება თავად ვებ გვერდზე და შემდეგ ნახოთ
- უილიამ-კორატი: მშრალ პერიოდში, ხაზი არის ბანგკოკის ბოლოში და მის ქვედა და აღმოსავლეთით ხაო იაის ეროვნული პარკის ზემოთ.
- ერიკ კუიპერსი: თუ შეცვლით ბრძანების ხაზს, როგორიცაა https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, მიიღებთ სხვა ქალაქს ან რეგიონს. Მაგრამ შენ
- კორნელისი: კარგი, GeertP, მე აბსოლუტურად არ ვარ "ბრიუსელის კომბოსტოს მხარდამჭერი" ან წითელი ბრენდის ნარკომანი, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ მე არ მომწონს ტაილანდური სამზარეულო.
- Rudolf: ეს დამოკიდებულია იმაზე, თუ რას ეძებთ ტაილანდში, მაგრამ სიმართლე გითხრათ, ჩემი აზრით, დიდი არჩევანი არ გაქვთ. დიდი ქალაქები იშლება
- რონი ლატია: ამასაც გადახედე. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi ასევე გადაახვიეთ ცოტა ქვემოთ და ისინიც მოგცემენ ახსნას
- პეტრე (რედაქტორი): მეც მიყვარს ტაილანდური კერძები და დიახ, ფასი ძალიან მიმზიდველია. მაგრამ ფაქტია, რომ ტაილანდელი ფერმერები დაუჯერებელია
- ჯეკ: უმჯობესია წასვლა ნოემბრიდან თებერვლის პერიოდში. ასთმის მქონე ადამიანი აბსოლუტურად არ უნდა მოვიდეს აქ მარტიდან მაისამდე
- GeertP: ძვირფასო რონალდ, სრულიად ვეთანხმები შენს ამბავს, ასევე ვტკბები ტაილანდური სამზარეულოთი ყოველდღე და 45 წლის შემდეგაც კი
სპონსორი
ისევ ბანგკოკი
მენიუ
ფაილები
სუბიექტები
- ფონის
- საქმიანობა
- advertorial
- დღის წესრიგში
- საგადასახადო კითხვა
- ბელგიის კითხვა
- ღირსშესანიშნაობები
- უცნაური
- ბუდიზმი
- წიგნის მიმოხილვები
- სვეტი
- კორონაკრიზი
- კულტურა
- Დღიური
- dating
- კვირაში
- ჩანაწერი
- Ჩაყვინთვა
- ეკონომიკა
- ერთი დღე ცხოვრებაში.....
- კუნძულები
- Საკვები და სასმელი
- ღონისძიებები და ფესტივალები
- ბუშტების ფესტივალი
- ბო სანგის ქოლგის ფესტივალი
- კამეჩების რბოლა
- ჩიანგ მაის ყვავილების ფესტივალი
- ჩინური ახალი წელი
- სრული მთვარე პარტია
- შობა
- ლოტუსის ფესტივალი - რუბ ბუა
- ლოი კრატონგი
- Naga Fireball Festival
- საახალწლო ზეიმი
- Phi tahhon
- პუკეტის ვეგეტარიანული ფესტივალი
- რაკეტის ფესტივალი - Bun Bang Fai
- Songkran - ტაილანდური ახალი წელი
- ფეიერვერკის ფესტივალი პატაია
- ემიგრანტები და პენსიონერები
- AOW
- Ავტომობილის დაზღვევა
- საბანკო საქმე
- გადასახადი ნიდერლანდებში
- ტაილანდის გადასახადი
- ბელგიის საელჩო
- ბელგიის საგადასახადო ორგანოები
- სიცოცხლის დასტური
- DigiD
- ემიგრაცია
- სახლის დაქირავება
- Იყიდე სახლი
- ხსოვნისთვის
- Შემოსავლის განაცხადი
- კონინგსდაგი
- ცხოვრების ღირებულება
- ჰოლანდიის საელჩო
- ჰოლანდიის მთავრობა
- ჰოლანდიის ასოციაცია
- ახალი ამბები
- გარდამავალია
- პასპორტი
- პენსია
- Მართვის მოწმობა
- დისტრიბუციები
- არჩევნები
- დაზღვევა ზოგადად
- Visa
- მუშაობა
- ჰოპიტალი
- Ჯანმრთელობის დაზღვევა
- ფლორა და ფაუნა
- კვირის ფოტო
- გაჯეტები
- ფული და ფინანსები
- ისტორია
- ჯანმრთელობა
- ქველმოქმედება
- სასტუმროები
- სახლებს უყურებს
- ისაანი
- ხან პეტრე
- კოჰ მუკი
- მეფე ბუმიბოლი
- ტაილანდში ცხოვრება
- მკითხველის წარდგენა
- მკითხველის ზარი
- მკითხველის რჩევები
- მკითხველის კითხვა
- Საზოგადოება
- ბაზარი
- სამედიცინო ტურიზმი
- გარემოს
- ღამის ცხოვრება
- სიახლეები ნიდერლანდებიდან და ბელგიიდან
- ახალი ამბები ტაილანდიდან
- მეწარმეები და კომპანიები
- Განათლება
- კვლევის
- აღმოაჩინეთ ტაილანდი
- მიმოხილვა
- აღსანიშნავია
- მოქმედებაზე მოწოდება
- წყალდიდობა 2011 წელი
- წყალდიდობა 2012 წელი
- წყალდიდობა 2013 წელი
- წყალდიდობა 2014 წელი
- ზამთარი
- პოლიტიკა
- გამოკითხვა
- მოგზაურობის ისტორიები
- რეიზენი
- ურთიერთობები
- შოპინგი
- სოციალური მედია
- სპა და ველნესი
- სპორტი
- ქალაქები
- კვირის პოზიცია
- პლაჟები
- Taal
- Იყიდება
- TEV პროცედურა
- ზოგადად ტაილანდი
- ტაილანდი ბავშვებთან ერთად
- ტაილანდური რჩევები
- ტაილანდური მასაჟი
- ტურიზმი
- გარეთ გასვლა
- ვალუტა - ტაილანდური ბატი
- რედაქტორებიდან
- საკუთრება
- მოძრაობა და ტრანსპორტი
- მოკლევადიანი ვიზა
- ხანგრძლივი ყოფნის ვიზა
- სავიზო კითხვა
- Ავია ბილეთები
- კვირის კითხვა
- ამინდი და კლიმატი
სპონსორი
პასუხისმგებლობის უარყოფის თარგმანები
Thailandblog იყენებს მანქანურ თარგმანს მრავალ ენაზე. თარგმნილი ინფორმაციის გამოყენება თქვენივე რისკის ქვეშაა. ჩვენ არ ვართ პასუხისმგებელი თარგმანის შეცდომებზე.
წაიკითხეთ ჩვენი სრული აქ პასუხისმგებლობის.
ჰონორარი
© Copyright Thailandblog 2024. ყველა უფლება დაცულია. თუ სხვა რამ არ არის მითითებული, ყველა უფლება ინფორმაციაზე (ტექსტი, სურათი, ხმა, ვიდეო და ა.შ.), რომელსაც ამ საიტზე იპოვით, ეკუთვნის Thailandblog.nl-ს და მის ავტორებს (ბლოგერებს).
ამ ინფორმაციის სრული ან ნაწილობრივი აღება, სხვა საიტებზე განთავსება, სხვა გზით რეპროდუცირება და/ან კომერციული გამოყენება დაუშვებელია, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ტაილანდბლოგის მიერ არ არის მიცემული წერილობითი ნებართვა.
ნებადართულია ამ ვებსაიტის გვერდების დაკავშირება და მითითება.
მთავარი » აღსანიშნავია » ტაილანდური გაბრაზებულია ბუდას ქანდაკებებზე ჰოლანდიურ ტუალეტზე
ტაილანდური გაბრაზებულია ბუდას ქანდაკებებზე ჰოლანდიურ ტუალეტზე
In Bangkok Post არის მესიჯი, რომ ნიდერლანდებში მცხოვრებმა ორმა ტაილანდელმა ფეისბუქზე დაიწყო კამპანია ბრუნსუმში საჯარო ტუალეტში ბუდას გამოსახულების წინააღმდეგ.
ფეისბუქის მომხმარებლებმა სახელად "Anuchit Pomthong" და "Nok Ja" გამოაქვეყნეს ფოტო საკუთარ გვერდზე და განაცხადეს, რომ ისინი აპროტესტებენ ბუდას გამოსახულების უხეშ გამოყენებას.
ისინი მოუწოდებენ ჰოლანდიაში მცხოვრებ თანამემამულეებსაც გააპროტესტონ ეს გამოთქმა, რომელიც ყველა ბუდისტისთვის შეურაცხმყოფელად ითვლება.
„შეგიძლიათ დაგვეხმაროთ ამ პოსტის გაზიარებით და გავრცელებით, ბუდას სურათებით ნიდერლანდების საზოგადოებრივ ტუალეტებში. ჩვენ ვთხოვეთ აქაურ ხელისუფლებას მათი ამოღება, მაგრამ ისინი არ აპირებენ ამის გაკეთებას“, - აცხადებენ აქტივისტები.
მათ ახლა ასევე სთხოვეს ტაილანდის საელჩოს ნიდერლანდებში, განეხილათ ამის შესახებ ადგილობრივ ხელისუფლებასთან, რათა მოხდეს ფოტოების წაშლა.
BOELS გაქირავების კომპანია
მობილური ტუალეტი ეკუთვნის გაქირავების კომპანია BOELS-ს. ეს ეგრეთ წოდებული Bio Boxes შეიძლება გამოყენებულ იქნას როგორც დროებითი ტუალეტები. კომპანიის დეტალები დაბეჭდილია ბუდას გამოსახულების თავზე.
როგორც მხატვრული გამოხატულება, მე შემიძლია დავაფასო ეს, ისინი მშვენიერი ფოტოებია (არანაირი გიჟური „თავმოკვეთილი“ ბუდა ან მსგავსი რამ, რასაც ხედავთ ბევრ ბაღის ცენტრში). მაგრამ მე ასევე მესმის, რომ ხალხს ანაბეჭდის ადგილმდებარეობა შეუსაბამოდ მიაჩნია. მაინტერესებს, ხალხიც იტყოდა უარს, თუ რელიგიური ფიგურა იყო გამოსახული (იესო, მუჰამედი, ....)?
სხვათა შორის, ვფიქრობ, სასარგებლო იქნება (ასევე) პროტესტი ტუალეტების მფლობელ კომპანიასთან.
უგემოვნო არჩევანი BOELS-ისგან. მაგრამ უპირველეს ყოვლისა ძალიან სულელია. ჯერ დაფიქრდით, სანამ ტუალეტზე მსგავს რამეს დახატავთ.
ამ მხრივ, ის იწვევს ასოციაციებს ნაცისტურ ფორმაში გამოწყობილ ტაილანდელ სკოლის მოსწავლეებთან, არც თუ ისე ჭკვიანურად.
ასე რომ, ყოველთვის არის რაღაც.
მართალია, პიტერ.
გაბედავს ბოელსი მუჰამედის გამოსახულების დადებას?
ადგილობრივი ხელისუფლება ასე თბილად რეაგირებდა?
მე ვფიქრობ, რომ მოკლე თითების ჯგუფს შორის აჯანყება მალე დაიწყება.
ნიდერლანდებში ბუდას გამოსახულება ძირითადად გამოიყენება სახლის, ბაღის, ან ამ შემთხვევაში ქუჩის გამოსახულების დეკორაციის სახით.
მათ უბრალოდ უნდა შეეგუონ ამას და თუ არ მოეწონებათ, უბრალოდ დაბრუნდნენ ტაილანდში.
ძალიან ბევრი ხმაური უკვე ისმის, მუჰამედი მულტფილმში, ბუდა ტუალეტში, პატარა იესო იაბ იუმში და ჩვენ შეგვიძლია გავაგრძელოთ!
ეს ყველაფერი არაფერზეა!
და Boels-ის მფლობელი ალბათ არ არის ტაილანდის ხშირი სტუმარი.
@Holland Belgium House, სრულიად გეთანხმები. ასევე არ მესმის, რატომ აწუხებს ბევრი ჰოლანდიელი უცებ ბუდას შესახებ. უნდა იყვნენ ისეთები, რომლებიც მოულოდნელად პაპზე უფრო კათოლიკეები ხდებიან და უეცრად რელიგიური ცნობიერების შთაგონება მიიღებენ. როდესაც ხალხი ჯერ კიდევ ნიდერლანდებში ცხოვრობდა, ხალხი ტოლერანტული იყო, იცინოდნენ მუჰამედის მულტფილმებზე და უყურებდნენ "ქრისტეს ვნებას", მაგრამ ახლა, როდესაც ეს უცებ ეხება ბუდას და 2 იმედგაცრუებულ ტაიელს, ხალხი უცებ აღშფოთებულია. დაე, ამ ტაილანდელებმა ინერვიულონ ტაილანდში საკუთარი ძალადობის გამო, მაგალითად, ძაღლების უკანონო ტრანსპორტირება ყოველთვიურად, დაე, ამ 2 ტაილანდელმა დაიწყონ კამპანია ამის შესახებ ნიდერლანდებში. ვფიქრობ, ბუდასაც მოეწონებოდა ეს პლაკატები. ჩვეულებისამებრ, მშვენიერი შემთხვევაა, თუ რამდენი ფანატიკოსი მიმდევარი აღფრთოვანებულია რაღაცით, რაზეც მოცემული ადამიანი, ცოცხალი რომ ყოფილიყო, ძალიან განსხვავებულად გამოხატავდა. არის თუ არა ეს ტოლერანტული ბუდიზმი, რომლითაც ბევრი ტაილანდელი და მრავალი ემიგრაცია ტრაბახობს?
@Cú Chulainn
მე უბრალოდ წარმოდგენა მაქვს, რომ ისინი, ვინც აქ ასე არიან დაკავებულნი და აღფრთოვანებულები არიან NL ადამიანები, რომლებიც ცხოვრობენ NL-ში თავიანთ ტაილანდელ პარტნიორთან ერთად და ისინი, ვინც ტაილანდში ცხოვრობენ თავიანთ ტაილანდელ პარტნიორთან ერთად, ბევრად ნაკლები…
მართალია კრუნგ თეპი, ჩემი ცოლი ტაილანდელია და საერთოდ არ აინტერესებს!
არის კიდევ რაღაც, ბუდას მხოლოდ მაშინ აქვს ღირებულება, თუ ტაძარში აკურთხებენ ტაილების მიხედვით.
ვვარაუდობ, რომ ეს არ მოხდა Boels-ის ტუალეტში, ასე რომ, ეს მხოლოდ სურათია, ისევე როგორც ძროხის, ცხვრის, ტიტების მინდვრის, მანქანის ან სხვა!
@KrungThep, უჰ... საგაზეთო სტატიაში საუბარია ნიდერლანდებში მცხოვრებ ორ ტაილანდელზე. ასე რომ, მათ NL პარტნიორთან ეს არის დაახლოებით 4 ადამიანი. მაგრამ აღშფოთებული რეაქციების რაოდენობის გათვალისწინებით, როგორც ჩანს, 4-ზე მეტია. რა სისულელეა, მართლა. კიდევ ერთხელ, დაე, ტაილანდელებმა NL-ში გააპროტესტონ ახალგაზრდების პროსტიტუცია და ძაღლების ტრანსპორტირება საკუთარ ქვეყანაში. წინა სტატიის გათვალისწინებით, უფრო მეტი ტაილანდელი ბლოგერი თვლიდა, რომ თქვენ უნდა პატივი სცეთ ქვეყნის კვების ჩვევებს, ბევრი ფიქრობდა, რომ ტაილანდში ძაღლების ჭამა ჩვენთვის უნდა იყოს მიღებული. როგორც ჩანს, ხალხი ახლა უფრო აღშფოთებულია ბუდას პლაკატის გამო, ვიდრე ათასობით ძაღლი, რომლებიც ტაილანდიდან ვიეტნამში ყოველთვიურად მიდიან და იქ კვდებიან ყველაზე შემზარავ პირობებში. ასე რომ, პატივი ეცით ჩვენს NL ადათ-წესებს, რომ ჩვენ გამოვყავით ეკლესია და სახელმწიფო. მართლაც ძალიან თვალთმაქცობაა, რომ ყველაფერი, რაც ტაილანდს ეხება, უცებ სიყვარულის სამოსით უნდა დაიფაროს.
ეს არის რაღაც უპატივცემულობა და არა მხოლოდ ტაილანდის, არამედ მსოფლიოს ყველა ბუდისტის მიმართ, ნახეთ, რომ თქვენ იყიდით ბუდას ქანდაკებას Blokker-ისგან ან Xenox-ისგან თქვენი სახლის ან ბაღის დეკორაციისთვის. გაიგოს შესახებ.
მაგრამ ძალიან დამამცირებელია ბუდას გამოსახვა საჯარო ტუალეტში, ეს ძალიან მცირე პატივისცემას გამოხატავს და პატივისცემა არის ის, რასაც ჩვენ ნიდერლანდებში ვეძებთ ასე ცხარედ ბოლო წლებში.
დიახ, თქვენ ამით ურტყამთ ხალხს გულში, შემდეგ კი მოდი, თუ არ მოგწონს, დაბრუნდები ტაილანდში (ჩემი ცოლიც ტაილანდელია, ამიტომ უნდა დაბრუნდეს, რადგან არ მოსწონს ეს?).
ეს არის ის, რასაც ეუბნებით შრომისმოყვარე ადამიანებს, რომლებსაც, როგორც წესი, არასოდეს გესმით რაიმეზე წუწუნი და რომლებიც პატივს სცემენ ყველაფერს და ყველას, შეუძლიათ თუ არა ერთხელ მაინც გაგონონ თავიანთი ხმა, რადგან მათი ბუდა არის გამოსახული პისტოლეტზე.
დღესდღეობით ყველაფერი შესაძლებელი უნდა იყოს ნიდერლანდებში, რაც, ჩემი აზრით, არის მიზეზი იმისა, რომ ნიდერლანდები არის ის, რაც ახლა არის, ქვეყანა, სადაც ნორმები და ღირებულებები ჯერ კიდევ შორს არის.
და თუ Boels-ის მფლობელი ხშირად სტუმრობდა ტაილანდს (რაც არამგონია იყოს) თორემ მან უნდა იცოდეს ქვეყნის კულტურა და უნდა იცოდეს, რომ ტაილანდში ორ რამეს უნდა მოერიდო ხელი და ეს არის მეფე. და ბუდა.
კომპანია Boels, შესაძლოა, უკეთესი იყოს, თუ რელიგიას ან რწმენას შეისწავლით მომავალში, სანამ კვლავ განახორციელებთ ასეთ ქმედებებს, ბუდას საზოგადოებრივ ტუალეტზე მიმაგრება არის ყველაზე დიდი შეურაცხყოფა, რაც შეგიძლიათ ბუდისტს მიაყენოთ, მაგრამ წარმოიდგენთ.
ძვირფასო ჯონ ჰ,
ამ სტატიაზე ჩემს პასუხში, არაფერია ნათქვამი თქვენს მეუღლეზე!
მეორეც, მე ვცხოვრობ ტაილანდში მრავალი წელია (ახლა 15), დიდი სიამოვნებით და პატივისცემით ტაილანდების, მათი კულტურისა და მათი წეს-ჩვეულებების მიმართ!
თუმცა, ეს ტუალეტები მდებარეობს ნიდერლანდებში, ქვეყანაში, სადაც ჩვენ ექსკლუზიურად ვიყენებთ ბუდას გამოსახულებას, დეკორაციისთვის, დეკორაციისთვის ან სახლის, ბაღის ან ქუჩის სცენის მსგავსი!
თუმცა, თუ თქვენს მეუღლეს არ შეუძლია ქუჩაში ბუდას გამოსახულებით ცხოვრება და ამის გამო ასე გაბრაზდება, შესაძლოა ჯობია მასთან ერთად გადახვიდეთ ტაილანდში, რადგან მსგავსი რამ არასოდეს მოხდება.
ერთადერთი პრობლემა, რომელსაც წააწყდებით, არის ის, რომ ბევრი ტაილანდელი ხალხისგან არ მიიღებთ პატივისცემას და რომ საშუალო ტაილანდელი არც ფალანგის მიმართ პატივს სცემს!
და ეს უარესდება!
რას ფიქრობთ, მაგალითად: ფალანგს არ შეუძლია მიწის ყიდვა, თუნდაც ნაღდი ფულით?
მაგალითად, ფიქრობთ თუ არა შესვლის გადასახადებზე, რომლებიც ზოგჯერ 10-ჯერ აღემატება უცხოელებისთვის ტაილანდის შესასვლელ ბილეთს?
მაგალითად, რას ფიქრობთ თაღლითობაზე ჯეტ თხილამურების დაქირავებით, განსაზღვრებით ყოველთვის უცხოელებთან?
ეს არის პატივისცემა? შემიძლია კიდევ რამდენიმე დავამატო, მაგრამ შემდეგ ამბავი ასე გრძელდება.
არა Jan H, რაც შეეხება პატივისცემას, ვფიქრობ, ჩვენი ნიდერლანდების ტაილანდებს ბევრი რამის სწავლა შეუძლიათ!
იმედი მაქვს, რომ მოდერატორი ამას არ გამოასწორებს, რადგან მე ვაკეთებ რამდენიმე პუნქტს, რომლებიც, სამწუხაროდ, არც თუ ისე პოზიტიურია ტაილანდის შესახებ.
T არის მშვენიერი ქვეყანა საცხოვრებლად, მაგრამ რაც შეეხება პატივისცემას……….ეს ბევრად უკეთესია .NL-ში.
ძვირფასო ბელგიის ჰოლანდიური სახლი,
ვიცი, როგორ არის საქმე ტაილანდში, 25 წელზე მეტია აქ მოვდივარ.
მაგრამ ახლა ეს ყველაფერი კონტექსტიდან არის ამოღებული (ჩემმა მეუღლემ არაფერი იცის ბუდას სურათის შესახებ ტუალეტზე) მე ეს მოვიყვანე, როგორც თქვენი წინადადების მაგალითი, რომ ვინც აკრიტიკებს ნიდერლანდებში და აქ არ არის დაბადებული, მაგრამ უნდა დაბრუნდეს საკუთარ ქვეყანაში.
ჩვენ ზოგჯერ არ ვეთანხმებით ტაილანდში გარკვეულ საკითხებს, ამიტომ, თუ ამას გამოვხატავთ, უნდა დავბრუნდეთ ნიდერლანდებში.
რა თქმა უნდა, ტაილანდში საქმეები არ არის კარგი (მაგ., ძნელად დაძლევა ამ ჯეტ თხილამურებით) და რა თქმა უნდა, ეს არ ეხება მულტფილმებს, არამედ ერთმანეთის პატივისცემას.
ჩვენ შეგვიძლია ყველაფრის საბაბი მოვძებნოთ, შეგვიძლია ყველაფერი ჩავრთოთ, მაგრამ საკითხავია, საჭიროა თუ არა ეს ახლა (თუმცა მე მჯერა, რომ Boele კომპანიამ ეს შეგნებულად არ გააკეთა და თავად პლაკატები ძალიან ლამაზია მხოლოდ არა იმ ადგილას) .
როგორც პატარა ქვეყანა, ჩვენ ყოველთვის უნდა ვიყოთ წინა პლანზე ამ ტიპის ქმედებებში და არ ვიცი რას გულისხმობთ ფარანგში, რომელსაც არავითარი პატივისცემა არ აქვს, მაგრამ მე ამას ტაილანდის ხალხისგან ვიგებ.
Საუკეთესო სურვილებით,
იან ჰ
მგონი აბსოლუტურად მართალი ხარ კაცო. ნიდერლანდები არის ნიდერლანდები და ტაილები ან ვინმე სხვა ვერ იქნება იქ პასუხისმგებელი. ჩვენ ასევე უნდა გავჩუმდეთ იქ და რა თქმა უნდა არ გვაქვს ისეთი უფლებები, როგორიც ფარანგია, და ის ორი რამ, რისი შეხებაც შეუძლებელია, მხოლოდ იქ მოქმედებს, მათ შეუძლიათ მაინც შეინარჩუნონ ხალხი ცოტა სულელური და კონტროლის ქვეშ, მოდი.
@ძვირფასო იან, ეს ეხება პოსტერს, მე ნელ-ნელა ვგრძნობ აურზაურს მუჰამედის რამდენიმე მულტფილმის შესახებ.
@Jan, ასე რეკლამას ვერასოდეს გააკეთებ. ყოველთვის ვიღაცის თითებზე აბიჯებ. მე მეგონა, რომ ბუდიზმი ტოლერანტობას იცავდა?
Cu Chulainn:
რათქმაუნდა შეგიძლია რეკლამა, მაგრამ არ არის საჭირო, Boele-მა კომპანიამ ეს შეგნებულად არ გააკეთა, მგონი უბრალოდ ლამაზი სურათები ეგონათ.
და რა თქმა უნდა, თქვენ უნდა იყოთ ტოლერანტული ჩვენს საზოგადოებაში, მაგრამ ეს არ ცვლის იმ ფაქტს, რომ თქვენ შეგიძლიათ დაადასტუროთ თქვენი აზრი თქვენთვის ახლობელ საკითხებზე და რისიც გჯერათ (სანამ ის არაძალადობრივი იქნება! !!)
გმადლობთ პასუხისთვის
იან ჰ
რეკლამირების უამრავი შესაძლებლობა არსებობს, ეს რა თქმა უნდა შეიძლება გაკეთდეს ნებისმიერი რელიგიის გამოსახულების გარეშე.
სრულიად ვეთანხმები იანს (Jan H ამბობს 22 წლის 2013 იანვარს, 13:54 საათზე) ეს არის პატივისცემა და სხვა არაფერი!
რა თქმა უნდა, ისევე როგორც ნიდერლანდებში, არის ბევრი რამ, რასაც არ შეიძლება ვუწოდოთ კარგი, მაგრამ ეს საერთოდ არ არის ამ ნაწარმოების აზრი, ასე რომ, ჩემი აზრით, ამის ჩართვას აზრი არ აქვს და მთელ ამ განხილვას ზედმეტი ხდის.
მეც ტაილანდში ვარ მრავალი (22 წელი) და საერთოდ არ ვიცი რას გულისხმობ ფარანგში, რომელსაც არავითარი პატივისცემა არ აქვს, მაგრამ ამას ტაილანდელი ხალხისგანაც ვიღებ. თუ საკუთარ თავს პატივს სცემთ, დაგიბრუნებთ, არა?
ამ ბიო-ყუთებზე ბუდას სურათების განთავსებას რეკლამასთან საერთო არაფერი აქვს, არამედ მხოლოდ დეკორაციაა.
ნება მიეცით ყველა იმ ადამიანს აწუხებდეს მართლაც მნიშვნელოვან საკითხებზე და არა რაიმე წვრილმანზე. მიიღეთ სიცოცხლე!
როგორც აქ სხვა კომენტარებში წერია, რეგულარულად ვხედავ ტაილანდელ ახალგაზრდებს ნაცისტური პერანგებით. ევროპელების დიდ ნაწილს ეს არ მოსწონს. მაგრამ მართლა ფიქრობთ, რომ ტაილანდელებს აინტერესებთ რას ვფიქრობთ მასზე?
საკმაოდ შორსმჭვრეტელური პასუხი.
ფაქტია, რომ ბევრ ჩვენგანს შეუძლია გააცნობიეროს, რომ ეს ნამდვილად არ არის შესაფერისი ბუდისტებისთვის.
სხვა ჯგუფისგან განსხვავებით, რომელიც უფრო მეტად რეაგირებს, სხვაგვარად როგორ ვთქვა, ბუდისტები არ რეაგირებენ.
ისინი ცდილობენ გონივრულად გადმოსცენ, რომ ასეთი ბიზნესი ნამდვილად არ არის სასიამოვნო ტაილანდისთვის, სხვათა შორის.
და რეაქციას, რომ თუ მათ არ უნდათ ეს, მაშინ უბრალოდ გაძევება აზრი არ აქვს, ვფიქრობ.
რა თქმა უნდა, ჩვენ ასევე შეგვიძლია უბრალოდ გამოვხატოთ პატივისცემა ნებისმიერი რწმენის მიმართ, არა? მაგრამ დღეს ყველაფერი შესაძლებელი და შესაძლებელი უნდა იყოს... ვაღიარებ, რომ ზოგჯერ ძალიან შორს მიდის გამონათქვამების აკრძალვა ან ამოღება მხოლოდ სიმშვიდის შესანარჩუნებლად, მაგრამ ეს, რა თქმა უნდა, შეიძლება ძალიან შორს წავიდეს. პირადად მე ვფიქრობ, რომ ეს განცხადება ძალიან შორს მიდის და ნამდვილად რაღაცაზეა! ამიტომ ვიმედოვნებ, რომ მოცემული კომპანია ამოიღებს ბიო ყუთს.
ჰოლანდიელები ბუდისტები არ არიან. ადამიანების უმეტესობა მხოლოდ ბუდას პლაკატს ხედავს, როგორც დეკორაციას და არ ანიჭებს მას რაიმე მნიშვნელობას. მე არ მჭირდება სხვა რელიგიების პატივისცემა, მაქსიმუმ მივიღო.
თუ გჯერათ ბუდას, მუჰამედის, ღმერთის ან ვინმე სხვას, დაკიდეთ ლოცვის ნახატი საკუთარ კედელზე სახლში და მიეცით მას თქვენი ღირებულება და დატოვეთ სხვა ადამიანები მარტო.
სურათი არის სურათი და აქვს მხოლოდ ის მნიშვნელობა, რასაც ხალხი ანიჭებს მას. არ იფიქროთ, რომ ყუთების მეპატრონე ამით რაიმე შეურაცხმყოფელს გულისხმობდა. ალბათ ფიქრობდა "ლამაზი სურათი, ლამაზი ფერი ასეთი მოსაწყენი ტუალეტისთვის".
თუ თქვენ ცხოვრობთ ნიდერლანდებში, უმჯობესია მიიღოთ ჰოლანდიური ნორმები და ღირებულებები და ეს მოიცავს სულ უფრო და უფრო ნაკლებ რწმენას. გჯეროდეთ, რომ სახლში კომფორტულად გრძნობთ თავს.
ჩემს სახლში არის ღვთისმშობლის ქანდაკებები და ტუალეტზე წმინდა წყლის თასები, ნაცნობებთან არის თოჯინები მინაში, რომლებიც შეგიძლიათ შეანჯღრიოთ და მერე თოვს, მეორეში კედელზე შელოცვებია. ყველა უბრალოდ კარგ დროს ატარებს.
თუ ტაილანდში ვცხოვრობ, უნდა დავიცვა ტაილანდური სტანდარტები და იქ გაცილებით ნაკლები თავისუფლება გაქვს, ვიდრე ნიდერლანდებში. ტაილანდში მე ხშირად მაოცებდა ნაცისტური დროშებით, რომლებიც ჩამოკიდებულია ყველა სახის გასართობ ადგილას. ტოკიოს ფეისბუქზე ვნახე ფოტოები, სადაც სასადილოებს ჰიტლერს ეძახიან და ნაცისტური დროშით არის მორთული, ტაილანდში ყველგან ხედავ მოტოციკლისტებს ნაცისტური ემბლემებით და SS-ის ჯილდოებით. ბაზრები სავსეა მათით.
ოდესმე გისვამთ კრიტიკულ კითხვას ბარში/რესტორანში, რატომ ეკიდა ჰიტლერის ნახატები კედელზე. მივიღე პასუხი, რომ თქვენი ევროპელების პრობლემაა და არა ჩვენთვის, ჩვენთვის ეს არის დეკორაცია, როგორც ნებისმიერი სხვა დროშა ან გამოსახულება. რა გაწუხებს.
ასე მართებულად... რა გაწუხებთ... მე მყავს მეზობელი ნიდერლანდებში ცნობილი ფრანგის ბაღის ქანდაკებით, რომელიც გარე ტუალეტის წინ დგას. რა თქმა უნდა, ფრანგი განაწყენდება.
მთლიანობაში, კედელზე ან სხვა ადგილას ბუდას ან იესოს, ნაპოლეონის ან ჩერჩილის ან სხვა ვინმეს გამოსახულებაზე ვერავითარ წინააღმდეგობას ვერ ვხედავ. თავის ქვეყანაში ტაილანდელი ასევე არ არის ძალიან მგრძნობიარე იმ საგნების მიმართ, რაც არ იცის, არ ესმის, ეს მისი საქმე არ არის.
@Ferdinand, ვფიქრობ, ეს საუკეთესო კომენტარია. მე ასევე გაკვირვებული ვარ ტაილანდში იმ მოტოციკლისტებზე, რომლებიც დადიან გერმანული ფოლადის ჩაფხუტის მოდელით. ტაილანდებს ასევე არ აწუხებთ ის ფაქტი, რომ გერმანული ფოლადის ჩაფხუტი იყო პასუხისმგებელი მილიონობით ადამიანის სიკვდილზე. მაგრამ მერე უცებ ჰოლანდიელი არ გესმის. როგორც ძაღლის საკვებთან დაკავშირებით, ტაილანდის ნებისმიერი კრიტიკა უარყოფილია, როგორც ტაილანდური ადათ-წესების პატივისცემა. ნიდერლანდებში ჩვენ საუკუნეების განმავლობაში ვიბრძოდით სახელმწიფოსა და ეკლესიის (რელიგიის) გამიჯვნისთვის და მე ვამაყობ ამით. ნუთუ ყველა იმ აღშფოთებულ ჰოლანდიელს მართლა ასე შოკისმომგვრელი ჰგონია ეს ფოტო? ეს უბრალოდ ბუდას მშვენიერი პოსტერია, რომელიც მინდა მქონდეს. ამ ტაილანდებმა, თუ ისინი ასე კარგად არიან დამკვიდრებულნი ნიდერლანდებში, უნდა იცოდნენ, რომ რელიგიასთან ძალიან განსხვავებულად გვაქვს საქმე, ვიდრე ტაილანდში. შეურაცხყოფის განზრახვა საერთოდ არ არის. პლაკატი უბრალოდ გაფორმება იყო. მართლაც, აურზაური არაფერზე. ამ ტაილანდებს ასევე არ აწუხებთ ის ფაქტი, რომ გასული საუკუნის ნახევარი ევროპის ნაციზმის დროს მილიონობით ადამიანი დაიღუპა, მაგრამ მიუხედავად ამისა, ნაცისტური სურათები ტაილანდში უხვად გვხვდება. სად არიან ახლა ეს აღშფოთებული ჰოლანდიელები?
ძვირფასო ფერდინანდ,
თქვენ მხოლოდ მოიყვანეთ ყველანაირი მაგალითი, რათა არ მოგიწიოთ აღიარება, რომ Boels-ის ამ მოქმედებით ხალხს აწყენთ.
თქვენ ასევე მოდიხართ ან ცხოვრობთ ტაილანდში, რის გამოც მე ასე მიკვირს სხვების ზოგიერთი რეაქცია, ყოველწლიურად ორასი ათასი ჰოლანდიელი მიდის ტაილანდში.
და რატომ მივდივართ იქ, მშვენიერი ამინდია, საჭმელი უგემრიელესი და ხალხი ისეთი ტკბილი, კეთილი და დამხმარეა და ამ უკანასკნელს იმდენი კავშირი აქვს ბუდიზმთან.
და შემდეგ შეგიძლიათ მოიძიოთ ყველა სახის მაგალითი იმისა, რაც არ არის კარგი ტაილანდში, მაგალითად, ნაცისტური დროშები (ბუდიზმსა და ინდუიზმში სვასტიკის სიმბოლო ან სვასტიკა, როგორც ჩვენ მას ვუწოდებთ, საუკუნეების განმავლობაში გამოიყენება წმინდა სიმბოლოდ).
იმის გამო, რომ თქვენ არაფერი გაქვთ საერთო რელიგიასთან ან ცხოვრების წესთან, ეს სურათები მხოლოდ სურათებია თქვენთვის, მაგრამ ბუდისტი ხალხისთვის ეს უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ სურათი.
თქვენ არ გჭირდებათ პატივი სცეთ რელიგიას ან ცხოვრების წესს, მაგრამ შეგიძლიათ მცირე პატივისცემა გამოიჩინოთ იმ ადამიანების მიმართ, რომლებიც მიჰყვებიან რელიგიას ან ცხოვრების წესს.
სრულიად ვეთანხმები Holland Belgium House-ს. ჩაის ფინჯანში ქარიშხალი ყოველთვის არის ისეთი რამ, რასაც სხვები შეიძლება დაეცეს. თუ ტუალეტის სადგომზე ხეებს აყრიან, მაშინ ბუნების მოყვარულები ცუდ ხასიათზე არიან და თუ სპორტულ მანქანას დააყენებენ, მანქანების მოყვარულები ზარალდებიან... გაიზარდებიან.
არის თუ არა ეს ცხოვრება ბუდას მიხედვით, ხალხის ფულის გამოძალვა და გამოძალვა, კორუფცია, გაუპატიურება, მკვლელობები, რომლებსაც ყოველ კვირას ვკითხულობთ, ამდენი სიკვდილი ავტოსაგზაო შემთხვევის შედეგად სასმელის გამო, ჯაბა? რა გვაწუხებს, თუ ტაილანდელი ამას თავად არ აკეთებს? წადი ტაძარში და ისევ ყველაფერი კარგად იქნება, მოდი! აქ, ნიდერლანდებში, ყველას მიზნად ისახავს და ამაზე არავინ ჩივის. ახლა ბუდა ჩნდება და ჩვენ ვყვირით. დაე ყველამ თავისით იყოს დაკავებული, შენ დაკავებული ხარ!
პატივისცემა სულ ესაა.
და თუ არ იცი რაზე ლაპარაკობ.
მაშინ არაფერი თქვა, ეს ბევრად უკეთესია, ვიდრე იმის თქმა, რომ ვერ გაიგე.
ისე სულელურად გამოიყურება.
ძალიან კარგად ამბობ პატივი!!! თუ ცოტა უკეთ გაიგეთ, რამდენიმე მაგალითში ნახავთ, რომ ბუდიზმთან ასე ახლოს მყოფი ადამიანები საერთოდ ვერ გვაფასებენ (იხილეთ პოსტები პუკეტის შესახებ). მშვენივრად დაიცავი ეს ხალხი, მე რა თქმა უნდა არ ვმონაწილეობ ამაში, მაგრამ ასეთ ადამიანებს ვაიგნორებ. უპირატესობა ისაა, რომ მე არ მიწევს ასეთ ადამიანებთან დისკუსიაში შესვლა და შესაბამისად, პრობლემას ვერ შექმნი! სულელი ვარ, რასაც ამბობ (პატივისცემაზეა საუბარი), ამიტომაც მსიამოვნებს ოჯახთან ერთად ცხოვრება აზიაში და მხოლოდ 40 წლის ვარ! იქაც ვერ ვიმუშავებ...
მეეჭვება, რომ ეს ორი ტაილანდური ჯერ არ არის ბოლომდე ჩამოყალიბებული. მაგრამ, რა თქმა უნდა, მათ აქვთ გამოხატვის თავისუფლების უფლება. შესაძლოა სასარგებლო იყოს მათი პროტესტის გამო კიდევ უფრო მეტი ყურადღების მიქცევა: იესოსა და მუჰამედის გამოსახულების დახატვა ორ განსხვავებულ ადგილას.
ცოტა ხანი ჰოლანდიაში ვარ, ეს ტაილები რას აკეთებენ? მშვენივრად გამოიყურება, ნამდვილად არ მაწუხებს, რომ მათ აწუხებთ სხვა რამ, რაც ხდება ტაილანდში. ყველაზე ბინძურ ბორდელებში არასრულწლოვანებთან BKK-ში, პატაიასა და პუკეტში დიდი ბუდაები არიან.
@ჯეკ, მართალია, ტაილანდი ცნობილია როგორც პედოფილების სამოთხე. ბუდაც ამის მომხრე იქნებოდა? დაე, ტაილანდმა ყურადღება გაამახვილოს ამაზე და მასობრივ პროსტიტუციასთან დაკავშირებულ დანაშაულზე. მაგრამ დიახ, იქ კარგი ფული იშოვება, ამიტომ ტაილები ჩუმად არიან. როგორც ჩანს, ამ ორი ტუალეტიდან ვერაფერი გამოიმუშავეს. იმ 2 ტაილანდელს ჰყავდა კარგი მასწავლებელი ნიდერლანდების ბევრ მუსლიმანში, რომლებსაც ასევე მუდმივად რაღაც აღიზიანებთ. რა დაგრჩენია იმ უღვთო ნლ-ში დარჩენა, იმ ტაილანდს ვკითხავ?
უკაცრავად, მაგრამ რაზეა საუბარი? რა თქმა უნდა, თემა ისევ ბუდას გამოსახულებაზეა ტუალეტზე? სამწუხაროა, რომ ძალიან ხშირად ასეთი უაზრო კომენტარები ჩნდება ამ მშვენიერ ბლოგზე (და, როგორც ჩანს, უფრო მეტიც მოდის).
ადამიანები, რომლებიც ამგვარ რეაქციას ავლენენ, ძალიან უხარიათ, თითქოს ტაილანდის გულშემატკივარს წარმოადგენენ, მაგრამ მაინც ამჯობინებენ მის გაცემას და არა, ამდენი წლის შემდეგ ტაილანდს ვარდისფერი სათვალით დიდი ხანია არ ვუყურებ. დრო. მაგრამ ამ გზით მისი გაცემა ნამდვილად ძალიან შორს მიდის.
სრულიად ვეთანხმები ჯეკს და კუს! რა აწუხებთ ტაილანდელებს? დაე, ისინი მართლაც იდარდონ თავიანთ ქვეყანაში არსებული მრავალი ბოროტად გამოყენების გამო, როგორც აქ უკვე ითქვა.
მაგრამ არა, როგორც ტაილანდის გულშემატკივარი, თქვენ ვერაფერს იტყვით ცუდს ტაილანდზე! Რა სისულელეა !
ეს რთული თემაა, ვფიქრობ, ამ კომპანიამ ამის შესახებ არ იცის
ძალიან საწყენი და უპატივცემულობაა მათთვის, ვისაც სჯერა ბუდას, როცა ამას ხედავ
მე მესმის, მაგრამ ვფიქრობ, რომ ამაში ზიანი არ იგულისხმება, სურათები
დადექით გარედან, თუ შიგნიდანაც ასეა
დიახ, მაშინ მე ვფიქრობ, რომ კარგად უნდა დაფიქრდე, სანამ არ ამოიღებ მას,
წარმატებები ამ ნაბიჯში,
პასკალი.
მე მესმის, რომ ეს ტაილანდელი ქალბატონები პასუხობენ ამაზე, რომ სხვა არაფერი კეთდება, მაგრამ ეს ისევ ნიდერლანდებისთვისაა დამახასიათებელი.
მხოლოდ ALLA-ს სახელი რომ ყოფილიყო, ხელისუფლებაც კი ჩაერეოდა.
რატომ დისკრიმინაცია
რეალურად ვფიქრობ, რომ ეს ოდნავ ანათებს ქალაქის პეიზაჟს, უკეთესია, ვიდრე მოსაწყენი მწვანე ან ნაცრისფერი კონტეინერი. ევროპაში გამოსახულება და ფიგურები უფრო მეტად განიხილება, როგორც დეკორაცია. როდესაც ნიდერლანდებში ყავის მაღაზიაში მიდიხართ, ხშირად ხედავთ ბუდას ქანდაკებას ან გამოსახულებას, რომელიც უფრო ასოცირდება „დასვენებასთან“; ვფიქრობ, ბუდას ასეთი გამოყენების მრავალი მაგალითი არსებობს.
სხვათა შორის, მაინტერესებს ... .. თუ ტაილანდელი მიდის ტუალეტში, მანამდე მოიხსნიდა ყელსაბამს ხშირად ბუდას რელიქვიით ან ბუდას გამოსახულებით, სანამ აბაზანაში წავა ან მათ გაუშვებს. უყურე და ჰაერიდან რომ ისიამოვნო?
ძვირფასო რედაქტორებო, მე მივწერე მუნიციპალიტეტსაც და ბოელს
მაშინვე მიიღო მესიჯი როგორც მუნიციპალიტეტიდან, ასევე ბოულდერისგან
ეს არის მათი პასუხი
Ძვირფასო ბატონო / ქალბატონო,
ბოლო დღეებში დიდი გამოხმაურება მოჰყვა იმის გამო, რომ გვაქვს ბიო ბოქსის ტუალეტი ბუდას სურათით.
ჩვენ შევქმენით ეს ბიო ყუთი ისე, რომ არ ვიფიქროთ, რომ ეს დააზიანებს ან შეურაცხყოფს ჩვენი ხალხის რომელიმე რელიგიას.
Boels არასოდეს აპირებდა ვინმეს შეურაცხყოფას ამ ყუთებით.
ჩვენ, როგორც კომპანიამ, გადავწყვიტეთ გამოვიტანოთ ბაზრიდან ეს ყუთები ბუდას სურათით და გვინდა ღრმა ბოდიში მოვუხადოთ ყველას, ვინც განაწყენებულია.
შეხვედრა vriendelijke groet,
Boels Rental BV
წაიკითხეთ ეს შეტყობინება: https://www.thailandblog.nl/ingezonden/boels-biedt-excuses-aan-voor-boeddha-toiletversiering/
რა სისულელე შეიძლება იყოს ასეთი კომპანია, არ დაუყენებიათ არც წინასწარმეტყველის მუჰამედის სურათი და არც ქრისტეს ქანდაკება. ბრრრრრრრ მოყვარულთა თაიგული.
ბუდიზმი არ არის რელიგია, ეს ცხოვრების წესია. ტაილანდელების აღქმაში პატივისცემას სხვა მნიშვნელობა აქვს. ძალიან განსხვავდება ჰოლანდიელისგან. პატივის გრძნობა და სახის დაკარგვა ასევე განსხვავებული თვისებებია ჰოლანდიელებში. გრძელი თითების ქონა ინდივიდუალურია. გაბრაზებულ ტაილანდს ვეტყოდი: "ბუდას მიმდევარმა უნდა გააღვიძოს მშვენიერი საკუთარ თავში, წაშალოს მახინჯი".
Boels Verhuur BV, თქვენ დაიმსახურეთ ჩემი პატივისცემა მიღებული გადაწყვეტილებით
პატივისცემით,
პასკალ
ვეთანხმები ბევრ კომენტარს, სადაც ნათქვამია, რომ ისინი ამას უპატივცემულოდ მიიჩნევენ. Ვეთანხმები. მაგრამ დარწმუნებული ვარ, რომ ბოელს ვერჰურმა ეს ყოველგვარი ფარული მოტივის გარეშე გააკეთა და მხოლოდ ქუჩის სცენის გალამაზება სურდა. ვფიქრობ, ბოელსის რეაქცია ბუდას გამოსახულებით ამ ტუალეტების ამოღებაზე შესანიშნავია! კომპლიმენტები Boels-ს
წარმომიდგენია, რომ არსებობენ ხალხი, ტაიელი თუ არატაილანდელი, ვისაც ეს არ მოსწონს
ბუდას ფოტო საზოგადოებრივ ტუალეტში. თუმცა, სასაცილოა პასუხის გაცემა, თუ არ მოგწონს, დაბრუნდი ტაილანდში. ასევე სისულელეა ისეთი საკითხების ჩართვა, როგორიცაა ბავშვთა პროსტიტუცია. ამის წინააღმდეგ უკვე უამრავი პროტესტია და არ არსებობს მიზეზი, რომ არაფერი გავაპროტესტოთ, სანამ ეს არ აღმოიფხვრება.
მოდერატორი: ძვირფასო კომენტატორ, თქვენ იღებთ ყველანაირ ინფორმაციას. თემას უკვე აღარ ეხება.
ამ თემაზე ყველაფერი ითქვა, ჩვენ ვხურავთ დისკუსიას. გმადლობთ თქვენი კომენტარებისთვის