ტაილანდის შეკითხვა: KLM ძალიან რთული მისაწვდომია

გაგზავნილი შეტყობინებით
გამოქვეყნებული მკითხველის კითხვა
Tags:
28 სექტემბერი 2021

ძვირფასო მკითხველებო,

ბანგკოკში ბილეთი დავჯავშნე KLM-ით და შემთხვევით ვახსენე ჩემი ზარის ნიშანი, ჩემი სახელის ნაცვლად, როგორც ეს ჩემს პასპორტში წერია. KLM ვებსაიტის მიხედვით, ეს შეიძლება დარეგულირდეს, თუ მათ დაუკავშირდებით. და სწორედ აქ იჭერს ფეხსაცმელს. ისინი აბსოლუტურად მიუწვდომელია მუ. ტელეფონით სცადე, მაგრამ ფირს იღებ და ცოტა ხნის ლოდინის შემდეგ რიგიდან აგდებენ. ვცადე whatsapp-ის საშუალებით, მაგრამ შემდეგ მიიღებთ სტანდარტულ ტექსტს, იგივე ეხება მესენჯერს.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

პატივისცემით,

Ed

რედაქტორები: გაქვთ შეკითხვა Thailandblog-ის მკითხველებთან? Გამოიყენე დაუკავშირდით.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. დირკი ამბობს

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. ფრანკ ამბობს

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. ევერტ-იან ამბობს

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt ამბობს

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • იან ს ამბობს

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. ვიმ ბუმანი ამბობს

    ძვირფასო ედ,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen ამბობს

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. ჯონ კოჰ ჩანგი ამბობს

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ეს ამბობს

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. წრეების მსახური ამბობს

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


დატოვე კომენტარი

Thailandblog.nl იყენებს ქუქი-ფაილებს

ჩვენი ვებსაიტი საუკეთესოდ მუშაობს ქუქიების წყალობით. ამ გზით ჩვენ შეგვიძლია დავიმახსოვროთ თქვენი პარამეტრები, მოგაწოდოთ პერსონალური შეთავაზება და დაგვეხმაროთ ვებსაიტის ხარისხის გაუმჯობესებაში. დაწვრილებით

დიახ, მე მინდა კარგი საიტი