タイの質問: KLMオランダ航空へのアクセスは非常に困難

送信されたメッセージ別
で掲示されます 読者の質問
タグ:
28 9月2021

読者の皆様へ

KLMオランダ航空でバンコク行きのチケットを予約しましたが、パスポートに記載されている名前ではなく、誤ってコールサインを記載してしまいました。 KLMオランダ航空のウェブサイトによると、連絡すれば調整してもらえるそうです。 そしてそこが靴がつまづく場所です。 それらはムーにとっては絶対にアクセスできません。 電話で試してみましたが、テープを渡され、しばらく待っていると列から放り出されます。 whatsapp経由で試してみましたが、標準テキストが表示されます。メッセンジャーでも同様です。

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

敬具

Ed

編集者:タイブログの読者に質問はありますか? これを使って お問い合わせフォーム.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. 匕首 と言う

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. と言う

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. エバート・ヤン と言う

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt と言う

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • ヤン・S と言う

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. ウィリアム・ボウマン と言う

    親愛なるエド、
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen と言う

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. ジョン・コー・チャン と言う

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES と言う

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. ラップの従者 と言う

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


コメントを残す

Thaiblog.nl は Cookie を使用しています

私たちのウェブサイトは Cookie のおかげで最適に機能します。 こうすることで、当社はお客様の設定を記憶し、お客様に個別の提案を行うことができ、ウェブサイトの品質向上に役立ちます。 続きを読みます

はい、良いウェブサイトが欲しいです