ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- הנק: החוף ארוך. מישהו יודע בערך איפה זה?
- גר קוראט: בצפון מזרח יש רק 3 ערים מרכזיות הזכאיות לעצירה: Korat, Khon Kaen ואודון. קון קאן ואודו
- ג'וני BG: זה שיש התקדמות בתחום הזה ושבמקומות מסוימים יש מסעדות די נחמדות, סופרמרקטים עם מגוון פריטים
- GeertP: כן אריק, לא כל כך מזמן "אניני הקפה" ההולנדים יצאו לחופשה עם הצריף שלהם מאחורי המכונית
- מייק: חחחח לייבן, מאיפה משיגים את זה בלי להסתכל על שאריות קפה? הסיפורים שלך תמיד מעולים. שוב קיבלתי מ-j
- אריק קייפרס: רודולף, זה נהדר! לכן, בטל את כל שדות התעופה האזוריים בתאילנד ואת אלה הבינלאומיים כי גם זה לא לטובה
- רודולף: מי הם אותם אנשים שנוסעים ב-HSL לשנחאי? זו האליטה העשירה. מה היתרון לתאילנדים רגילים מהפרויקט היקר הזה?
- רוני לטיה: כדי להגיש בקשה להארכה של שנה בתאילנד, אין צורך בידע דיגיטלי בכל עת. זה היה שם גם לפני 30 שנה
- וילם: פטאיה
- אריק קייפרס: ליבן, אני לא קורא את זה, אבל אני יודע: אני לא צריך להגיש לך קפה עם כף מיני של ביזמן בתוכה. היה לנו את זה
- רודולף: בכפר אני תמיד מנסה ללמד אנשים שההתנהגות שלהם קובעת גם את התנהגות הכלב. לאנשים יש סט
- יוהנס: מזוהה להפליא והומוריסטית. עכשיו לסיפור טעים על הטריקים והטריקים של הבריסטות של היום
- ברט: לרכבת הזו יש תמיד הרבה יותר תחנות מאשר למטוס. למשל, לקוראט אין שדה תעופה עם טיסת נוסעים מבצעית
- רוב וי.: כה מעט? אני חושב שהוא משקיע יותר מדי! HSL אמיתי יצטרך לרוץ לפחות 300-400 ק"מ מבנגקוק לבנגקוק הבא
- H. Revoort: ….בלוז קפה בלוט…..
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » חדשות קצרות » 94 הרוגים בדרכים, 1.051 פצועים
94 הרוגים בדרכים, 1.051 פצועים
ביומיים הראשונים של 'שבעת הימים המסוכנים' מתו 955 בני אדם ב-94 תאונות דרכים ו-1.051 בני אדם נפצעו.
המחוזות נאקון פאת'ום ואיותאיה ספגו את מירב הנפגעים, ואחריהם פצ'אבון, בנגקוק ולמפאנג.
ביום ראשון, בצומת באנג סינג של דרך נאנג רונג-צ'אמני, נהרגו 12 בני אדם כשהטנדר שבו היו התנגש באוטובוס. הם היו בדרכם להלוויה של בן משפחה בבורי רם. באוטובוס לכיוון Si Sa Ket נפצעו 14 בני אדם; ארבעה אושפזו בבית החולים נאנג רונג.
ציון לאחר 3 ימים: 1.605 תאונות, 165 הרוגים, 1.782 פצועים.
עדכון 2 בינואר:
ביום הרביעי מתוך 4 ימי סכנה לתאונות דרכים במהלך השנה החדשה נרשמו 7 הרוגים ו-241 פצועים, בורי רם רואה את מספר ההרוגים הגבוה ביותר עם 2,382.
כן, מה אתה רוצה במדינה שכולם פשוט יכולים לקנות רישיון נהיגה, בלי רישיון נהיגה, לפעמים כשאני בכביש עם רכב לפעמים יש לי דום לב מוחלט כשאני רואה את התעלולים שהם עושים פה על פינוי הכבישים
הממשלה יכולה להיות גאה במדיניות שלה. הם לא עושים שום דבר בעניין הפיקוח על אלכוהול, לשבת לאורך הכביש עם מיכל מים זו בושה.
אם המשטרה הייתה מצוידת בציוד לבקרת אלכוהול והקנסות יוגדלו בהתאם, אני חושב שמספר ההרוגים היה יורד משמעותית. אבל כן, חיי אדם לא נחשבים כאן.
מאי פן ראי, מאחלת לך בריאות טובה.
אני לא מבין למה ממשלת תאילנד רוצה להישאר עיוורת לכל ה"טרור" הזה בכבישים. אני לא יכול לדמיין שהם לא ידעו על זה, נכון?
זו נקמה איך עושים "נהיגה" בכבישים תאילנדים, לא הייתי קורא לרבים מהם בוקרים כפי שאנו נוהגים לקרוא להם כאן על התנהגות פזיזה, אלא רוצחים אמיתיים בהתהוות.
אתה יכול לתאר את רוב הנהגים האלה רק במילה אחת, כלומר אידיוטים מוגנים בפטנט מאחורי ההגה של VAN, אוטובוס, טנדר או משאית.
אתה צריך להבין שנהג כזה של VAN או אוטובוס נושא באחריות לחייהם של הרבה אנשים חפים מפשע. האם לא צריך לקבל שם רישיון לנהוג ברכבים כאלה? או שהרישיון הזה אינו דומה לכל כך הרבה מסמכים או כללים?
אני אישית חוויתי את זה כמה פעמים, יושב באוטובוס או VAN שממש נבהלתי. ברגע שנסעתי מ-BKK להואה הין בוואן, ירד גשם שוטף למציאה, ואז ממש התפללתי במהלך כל הטיול, זה היה גיהנום בטירוף, תן לדמיון שלך לעבוד אז זה כלום לעומת המציאות.
לאחר מכן חזרתי ל-BKK כמה ימים לאחר מכן... ברכבת.
למה לעזאזל ממשלת תאילנד אפילו לא רוצה לטפל בבעיה הזו ביסודיות ולבצע בדיקות קפדניות, בליווי קנסות וסנקציות?
חבריי התאילנדים מכירים בכך שהמשטרה המקומית עצלנית מכדי לצאת לסיור, למעט כשהם צריכים קצת "דמי כיס"...
הם בדרך כלל מנמנמים במיזוג האוויר של שולחן העבודה שלהם (בעיניהם), ישנים, אוכלים, משחקים בטלפונים הניידים שלהם או שיש להם סיפורים מהנים לספר אחד לשני...
כן, אז אולי כדאי שתשלח את כל אותם "שוטרים" הביתה ותקים משטרה אמיתית. אבל מי "יאבד פה פנים" שוב? אז... לא קורה כלום... עד הסוף...
והתמימים ממשיכים לשלם את מלוא החשבון בחייהם, למרבה הבושה.
אני בהלם, זה נראה כמו המזרח הפרוע עם אותם נהגים גרועים. שמעתי גם שהרבה פעמים מאשימים זר גם אם שאלת האשמה לא בסדר. עניינים כמו לעולם לא למסור את רישיון הנהיגה שלך וכו', כי אתה איבדת אותו. כמו כן, הזרים בדרך כלל יכולים לסמוך על קנס גדול יותר, למה לא, הם באו להביא כסף בכל מקרה? חחח
עם ביטוח מחלקה ראשונה אין לך בעיות.
זה יעזור לך אם תגמור בחדר המתים בגלל טיפש כל כך אידיוטי...
אתה צודק בהחלט, אבל עד אז עדיף שתהיה מבוטח כמו שצריך.
…..ברכבת. רולנד, יש לך מושג כמה תאונות רכבת מתרחשות בתאילנד? עידו. גדולים וקטנים ביחד כשלוש מאות בשנה. אז בפעם הבאה... כן לפי מה בעצם?
הגיעו עם נתונים מבוססים אמיתיים, 2 תאונות רכבת גדולות בשנים האחרונות:
17 בינואר 2005, בנגקוק 140 נוסעים פצועים.
05 באוקטובר 2009 הואה הין, 7 בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו.
חיפשתי באינטרנט, באמת לא מצאתי יותר, גם בעיתונים תאילנדים אכן,
הרכבת היא אמצעי תחבורה בטוח בתאילנד.
שוב אם יש לך מידע טוב יותר; בבקשה, אבל עם נתונים מבוססים.
אני עצמי חציתי את תאילנד מצפון לדרום וממזרח למערב ולהיפך ואין לי שום סיבה להתלונן, יותר טוב מזה למהר ב"כבישים המהירים".
בכבוד רב,
לקס ק
אפילו לא לפני שבועיים. תאונה בפראצ'ואב קירי חאן. שתי קרונות ירדו מהפסים. 26 פצועים אושפזו בבית החולים קויבורי. זה היה בעצם בעיתונים. כנראה שלא קראת את זה. הפרטים שלי היו ב-Bangkok Post לפני כשנה. לצערי לא שמרתי את המאמר ולכן לא יכול לתת לך לקרוא אותו. אבל זה אמר, כמו שכבר כתבתי. תאונות גדולות וקלות. דברים כמו: עגלת משא פוגעת בפגוש כנראה כלולים גם כן. אגב, גם אני נוסע ברכבת לפעמים, ובדרך כלל בהנאה. שלום, הנס
יחסית, הרכבת הכי בטוחה, כנראה שלא הצלחתי למצוא מספר תאונות, זכור לי מקרה שרכבת ירדה מהפסים בשוק או ליד שוק או תחנה, אבל היחס בין מספר ההרוגים בדרכים לאלו עם תאונות רכבת זה באמת נוח יותר לרכבת, אני חושב שזה כלי תחבורה נפלא, אפילו כמעט אף פעם לא היה עיכוב.
בכבוד רב,
לקס
התנועה היא רוצחת. בקיצור: כמה ניידות משטרה שמסתובבות, כמה הוצאת כרטיסים שעובדת, אבל אף פעם לא רואים משטרה. את זה עוד לא חוויתי. זה הדבר היחיד שעובד: קנסות ומשטרה
טינקו
tinco fs lycklama a nyeholt.
בוודאי לעולם לא תגיעו למסלול הקארטינג שנקרא תאילנד.
ביומיים האחרונים היו 2 מחסומים ב-3 ק"מ בהואה הין.
אני עצמי נוסע ל-Ubon Ratchathani כל 3 חודשים, שם בהחלט עוצרים אותי 3 פעמים בדרך.
הממוצע שלי במרחק הזה הוא כרטיס אחד לנסיעה, בין אם מוצדק ובין אם לא.
רוב הכרטיסים האלה יש לי מהמשטרה שלא ראיתי.
קצת הלאה אתה עדיין צוחק כי הקנס כל כך נמוך ואתה ממשיך בעליזות ועם קצת מזל רע זה צווח עם השוטרים שלאחר מכן עוצרים אותך אם אתה מציג הוכחה שכבר שילמת כרטיס.
תתיחס לבחורים האלה יפה, תן להם סיגריה וקצת ממתקים, ואז הטיול שלך לא יכול להשתבש.
שנה טובה.
זה פשוט נפלא לנהוג בעצמך במכונית בתאילנד.
צריך קצת להתרגל אבל כל פעם אני נוהג לשם בהנאה רבה.
צ'קים, טוב אתה מהמר, עם כל שהייה בתאילנד עוצרים אותי כמה פעמים.
לעתים קרובות גם הבת שלי נוהגת באוטו ואני יושבת לידו, ובמהלך בדיקה הם בדרך כלל מאוד ידידותיים כשהם רואים שיש פרג באוטו.
לא ממש בסדר, פשוט תדבר נחמד ותגיד מאיזו מדינה אתה בא.
כשהם שומעים שאתה מהולנד, הם הרבה פעמים מתחילים לדבר על כדורגל כי כמעט כולם יודעים את זה.
בברכה, יעקב.
אני מעלה משהו, ופשוט יורה באנשים.
כולנו מדברים על העובדה שחיי אדם לא נחשבים בתאילנד.
עם זאת, אתה רק תהרוג מישהו. איך אתה חי אז?
בNL אתה יכול לבקש עזרה נפשית, ב-Th זה לא נעשה.
בארה"ב מתים אלפי חיילים משוחררים, ששירתו בין היתר בווייטנאם, עיראק, אפגניסטן.
טראומות שבקושי ניתן לעבד, כנראה. איך תאילנדים מעבדים טראומה?
כולנו יודעים, מבחוץ תאילנדים קשוחים כמו מסמרים. אולי לא מבפנים, אבל הדרך בין היתר לטיפול נפשי סגורה.
אז הייתם אומרים, הרבה תאילנדים שירדו מהפסים, שמעבירים את זה לדור הבא.
האם אין משהו לא בסדר מיסודו בחברה התאילנדית? (לגבי שכול, אמפתיה וכו')
המשטרה אכן מבצעת בדיקות בין היתר לאלכוהול, מהירות או טוסטוסים ללא קסדה. הם הציבו מלכודת ואז כולם נבדקים, ראו רק אתמול. כמו כן יש להם ציוד בקרת מכ"ם מהירות. אשתי קיבלה לאחרונה כרטיס על נסיעה של 20 ק"מ מהר מדי, 200 באט... היא גם נאלצה לצחוק על זה.
עם זאת, הם יכלו לעשות הרבה יותר ואפילו להתעשר מאוד על ידי אכיפת הכללים. הם לא, למה לא ברור לי. אני חושב שקל יותר להרוויח כסף באמצעות שוחד.
הבוקר ראיתי קטנוע שוכב על הכביש, אמא עם תינוק עמדה לידו והנהג מרים את הקטנוע שלו. זה היה על הכביש המהיר ב-Bkk ואני חושד שהאם והתינוק היו על גב הקטנוע במהלך התאונה. היא לא חבשה קסדה ולא היו לה פציעות עד כמה שיכולתי לראות. נסעתי הלאה כי אף אחד לא נפגע.
מזמן למדתי לתת לזה לחלוף על פני, זו תאילנד. אם אתה לא יכול לסבול את זה אז הגעת לארץ הלא נכונה.
מה שמאוד מעצבן לי זה שכאשר 2 מכוניות מתנגשות, הן נשארות על הכביש עד שחברת הביטוח מגיעה. גם עם נזק קל, הם שמחים להמשיך לחסום את הנתיבים למשך שעה, מה שעלול לגרום לפקקים גדולים. התאילנדים האחרים נשארים שקטים מאוד לגבי זה ובכן, אתה מגיע ליעד שלך רק כעבור שעה.
איכשהו אני מבין את התגובה הראשונה שלך: "אם אתה לא יכול לשאת את זה אז הגעת לארץ הלא נכונה".
אבל לא בגלל שהמדינה מלאה בהתעללויות אתה צריך לקחת את זה כמובן מאליו.
אם אף אחד לא מעלה את זה, או ליתר דיוק מגנה את זה, כן, זה אומר כמו הסכמה.
גם אם זה רק טפטוף, צריך בדחיפות לעבוד על המנטליות השגויה הזו. חייבת להיות איזושהי מודעות (לאחריות) המועברת לתאילנדים. ומי יותר טוב לעשות את זה מהפאראגים.
באיזשהו מקום מוטלת על הפרנגים שחיים שם (וגם כפופים לה) חובה ארורה להוות דוגמה טובה, ובאמצעות יחסיהם התאילנדים, ללמד את העקרונות התאילנדים ואת תחושת הרגולציה בטפטוף. מי עוד אתה חושב שיעשה את זה?
זו התגובה הטבעית של יצור מתורבת לא לעצור שם, למרות שאני מודע היטב לכך שזה לוקח זמן ורק יזלוג אל התאילנדים.
אחרי הכל, זו עדיין מדינת עולם שלישי, יש עוד עבודה לעשות.
זו כעת דוגמה טיפוסית למנטליות המיסיונרית, שם דיברתי על זה פעם, בן המערב עדיף על המזרחי באורח חייו ובמוסריותו ולטובת האוכלוסייה המקומית מוטלת עלינו חובה מוסרית להסביר את ערכי העם. ותקנים לסטנדרטים מערביים.
ושוב, אני חושב שאני אומר את זה בפעם ה-25 תאילנד היא לא מדינת עולם שלישי, עם הרבה דברים שאנחנו יכולים לקחת מהם דוגמה, רק לשם 1; צניעות.
בכבוד רב,
לקס ק
איש יקר, תסביר לי איך זה צריך להשתנות?
אם אני מבין אותך נכון אתה חושב שהכל בסדר איך הדברים מתנהלים, במקרה הזה בית המשוגעים בכבישי תאילנד וחוסר המשמעת המוחלט. עם מספר ההרוגים העצוב כתוצאה מכך.
לגבי "מדינת עולם שלישי" לא שמעתי מעצמי, אבל אמרו לי תאילנדים משכילים שגרים כאן בבלגיה. ויתרה מכך, הם גם ביססו את האמירה הזו, זה ייקח אותנו רחוק מדי כדי לפרט עליה כאן.
ולגבי אותה "צניעות", מבחינתי אדישות היא לא שם נרדף לצניעות.
אתה מדבר על מדינה מלאה בהתעללות, מנטליות שגויה, העברת אחריות ממערב לתאילנד, מי יכול לעשות את זה טוב יותר מהפארנג?
יש לנו חובה לתת דוגמה טובה במדינה שלהם? אולי, אבל האם הם גם מחויבים ללכת בעקבות הדוגמה הטובה הזו? ומי מחליט מה טוב בזה, אנחנו (המבקר) או הם המארחים והגברות?
מי עוד יעשה את זה אתה שואל, אני מצטט אותך, תשובתי; אולי התאילנדים עצמם, יותר ויותר תאילנדים משכילים נוספים כל יום.
ולמה "החובה הארורה"
אני הולך לצטט אותך שוב'"זו התגובה הטבעית של יצור מתורבת לא לעצור שם, כלומר לכפות את הערכים והנורמות שלנו על התאילנדים.
ובשבילי גם צניעות היא לא שם נרדף לאדישות.
לגבי ההערה שלך על התאילנדית ה"משכילה" בבלגיה, אני יכול רק למשוך את הכתפיים על זה, כלומר רק לשמוע ולהגיד, אני יודע יותר ממספיק תאילנדית בהולנד, גם עם השכלה ראויה, שרק תמיד למצוא עם לא מתורבת ולחשוב על תאילנד עם געגועים עצומים, אבל לא יכול לחזור בגלל הנסיבות.
רולנד לא היית מספיק זמן באסיה, אני שם לב מהתגובה שלך. באסיה חיים מיליארדי אנשים והם חיים כמו שהיא. מי אנחנו פרנג שנבוא לשנות דברים כאן? האם לפעמים אנחנו מרגישים עליונים על האנשים האלה?
גם לאנשים עניים במדינה מתפתחת זו יש זכות לתחבורה ודיור. לכן רואים שכונות עוני בנוסף לאזורי מגורים (ששייכים לרוב לפועלי בניין) ורואים גם את אופני הטוסטוסים המסוכנים ביותר על הכבישים. האם התאילנדים המסכנים האלה צריכים לעזוב את Bkk בגלל שהם לא יכולים לקנות מכונית בטוחה או בית נחמד?
פשוט לכו לפרבר בבק ותשב לאורך הרחוב במשך שעה ותראה את התנועה, זה בית משוגעים גדול שזז אבל הכל הולך טוב ואף אחד לא צופר או עושה רעש. כמובן שתאונות קורות לפעמים, אבל הגברת הזו עם התינוק שנפלה עם הטוסטוס תעשה את זה שוב מחר, אני מהמר על זה. ראיתי את זה קורה כל כך הרבה פעמים שאני לא יכול לסבול את זה יותר.
כמוך, לא פעם חשבתי שדברים חייבים להשתנות, אבל אני לא הולך להצליח ואני גם לא רוצה להשקיע בזה אנרגיה. אם אתם מרגישים לא בטוחים בפקק, כדאי לקנות רכב עבה יותר, ככה זה עובד כאן.
רוכבי האופנוע יכלו לחבוש קסדה ליתר ביטחון, הם לא (תמיד) כי חם מדי. אני בעצמי חושב עכשיו באותו אופן. הממשלה יכולה לתקן את החורים בכביש או לחנך את התאילנדי להשתמש באיתותים. הם לא עושים את זה אז זה הולך כמו שזה הולך.
עוד ועוד תאילנדים משכילים מצטרפים לשורות? זה מה שאתה קורא משכיל. הם יודעים מעט על בטיחות מזון, בטיחות בדרכים, בטיחות חשמל, בטיחות אש או כל סוג אחר של בטיחות. לרוב הם גם לא אוהבים גבינה, אולי זהו.
מה שהתאילנדים מאוד טובים בו בהשוואה לפארנג זה ליהנות מהחיים ולא לדאוג לכלום. בודהה מגן עליהם ואם זה משתבש אז כך יהיה.
איש יקר, תסביר לי איך זה צריך להשתנות? מי צריך לשנות את זה אז? לא מהתאילנדי, אחרת זה היה קורה.
תאילנד היא לא מדינה מתפתחת. אני רואה כאן אזורי מגורים גדולים, הזול שבהם עולה 40 מיליון באט, יש מכוניות גרמניות יקרות יותר שמסתובבות בהולנד ואנשים אוכלים לעתים קרובות יותר במסעדות מאשר בהולנד (כולל אנשים עניים יותר), אז מי לא מפותח?
ובכן נוק היקר, תאילנד היא אכן מדינה מתפתחת (עולם שלישי).
זו לא בושה, עם עזרה מערבית עדיף לפתח את העסק, אבל שלא יקחו את הגישה של הכל בבית.
דייב היקר, יש הבדל בין מדינות עולם שלישי למדינות מתפתחות. כמובן שכל זה נראה מנקודת המבט של מדינות המערב לעתים קרובות. מדינות העולם השלישי היו מדינות שלא היו חברות בנאט"ו (מדינות מערביות) או ברית ורשה (מדינות הגוש המזרחי). מטעמי נוחות נקראו אותן מדינות עולם שלישי; לא היה שום קשר לרמת הפיתוח.
מדינות מתפתחות מזוהות על ידי ה-OECD על בסיס מספר קריטריונים, שאחד החשובים שבהם הוא התמ"ג. תאילנד עדיין ברשימה הזו, אבל מבחינת התל"ג היא בקטגוריה הגבוהה/אחרונה, גם יחד עם מדינות כמו סין וטורקיה.
מאפיין של מדינה מתפתחת מסתכל לעתים קרובות גם על החוב הלאומי. אם ניקח את זה בחשבון, אז כל מדינות אירופה, יחד עם אמריקה, הן כיום גם מדינות מתפתחות.
זה אולי יפתיע אתכם, אבל אותן מדינות - תאילנד, סין וטורקיה - הן גם ספקות (תורמות) של כספי פיתוח/סיוע, לפי ה-OECD. אולי בקרוב יבואו המדינות הללו לעזרת אירופה. זה צפוי מסין עצמה! מי יהיו המדינות המתפתחות בעתיד?
אני מוצא שההערות שלך על "עזרה מערבית" (אתה יכול להגיד לי איזה מהם) ו"אל תתן להם לנקוט בגישה של הכל בעצמם" אופייניות לאדם מערבי, מתנשא מאוד וכמעט קולוניאלי. זאת בעוד שכרגע מספר רב של מדינות מערביות בקושי יכולות להחזיק את המכנסיים והנשלטות כרפובליקת בננות.
הידעתם שאחרי הצונאמי ב-2004, תאילנד כמעט ולא קיבלה סיוע (כספי) מחו"ל? די טוב למדינה מתפתחת.
אגב, כדאי לקרוא את ספרו של פול ת'רו "ספארי כוכבים אפלים". הוא מתאר היטב (כעובד פיתוח לשעבר) את התועלת שאנו מביאים לכל המדינות המתפתחות בעזרתך משבחים.
יאללה אז בככוס, חינוך חובה, תקנות בנייה, מתקנים לנכים,
עבודת ילדים, שחיתות, הכנסה מינימלית וכו' האם זה מספיק לך? אנחנו לא צריכים לשבח את תאילנד בכל מחיר.
דייב, לא אכפת לי. אני פשוט לא מבין למה מערביים רבים חושבים שהם יותר אינטליגנטים ואחראים, בעלי מנטליות טובה יותר וכו' (עדיין יש כמה דעות קדומות שאפשר למצוא בתגובות), בקיצור, הם הרבה יותר טובים מהתאילנדי במקרה הזה. לפעמים אני חושב לפעמים שהקולוניאליזם עדיין נמצא בגנים של אנשים מסוימים, או שבני המערב היו רוצים לתקוע להם כל הזמן נוצה בתחת.
אני לא מבין את הדוגמאות שלך בכל ההקשר הזה, אבל בחייך. אני אראה לך כמה שילובים. לימודים חובה גם בתאילנד ובהולנד יותר ויותר תלמידים נושרים ללא תעודה. יש גם סוג של WAO בתאילנד ובהולנד כל המתקנים לנכים ולקשישים הופשטים יותר ויותר. עבודת ילדים מתקיימת בחסדי חברות וצרכנים מערביים; הם רוצים זבל זול (כי יש לנו את זה כל כך טוב). שחיתות קיימת גם במערב; שם אנחנו לפעמים נותנים לזה שם אחר וזה נקרא "לובי". יש גם הכנסה מינימלית בתאילנד ובנקי מזון צצים כמו פטריות בהולנד. מי לא מפותח עכשיו?
אל תחשוב שהמערבי הוא "אוברמנש" כי יש לו כמה יורו בכיס והוא מדבר בממוצע שלוש מילים יותר אנגלית (לא מזמן קראתי על זה מאמר נחמד בבלוג) מאשר אסייתי, אפריקאי או דרום אמריקאי. . עכשיו תן לי מדינה מתפתחת שבה, כתוצאה מאותן השפעות וסיוע מערביים גדולים, רמת השגשוג והפיתוח עלתה לרמה מערבית? אני רק רוצה לסגור בדברים הבאים: "גאווה באה לפני נפילה!"
בכחוס היקר, אין איתך חילופי רעיונות, אתה (כנגד שיפוטך הטוב) רק מרמה את עצמך. ואתה מסיים בסופרלטיבים שבדרך כלל לא הגיוניים.
מה כל זה קשור לדברים כמו "אוברמנש" וגאווה?
אנא חזור למה שהוא עסק במקור בבלוג הזה.
רולנד היקר, קרא שוב את התגובות, הייתי אומר. אני מגיב לתגובות כמו "מדינת עולם שלישי" ו"שהפרנג צריך לבוא ולעשות פה סדר, אחרת זה לעולם לא יעבוד"; אם כבר מדברים על סופרלטיבים. אני לא יודע מה הקשר בין ההערות האלה למאמר הזה. כנראה שאפשר לכתוב את זה, אבל לא להגיב.
אני חושב שתגובות כמו זה מראות גאווה. כנראה שחלק חושבים שהם יכולים לסדר דברים טוב יותר מהתאילנדי בארצו, ואז אתה מרגיש את עצמך מורם; מכאן "אוברמנש". חשיבה מסוג זה גם הבטיחה שהמערב נכבש במהירות כלכלית וטכנית על ידי יפן בשנות ה-60 וה-70 וכעת גם על ידי סין, ומכאן ש"הגאווה באה לאחר הנפילה".
הייתי קורא שוב את התגובות של לקס K, הן משתלבות היטב עם שלי.
אני לא מרמה את עצמי, אני משאיר את זה לאחרים. נתתי את דעתי המהותית והמנומקת על המאמר והתגובות, מה שלא אומר שכולם חייבים להסכים איתי. אני מכבד את כולם, את הדעה של כולם ובעיקר את המנהגים במדינה שבה מותר לי לשהות כאורח מזה מספר שנים. במיוחד האחרון לדעתי חשוב (והגון) ואני מראה את זה.
כן כמובן, אירופה זה כלום לעומת תאילנד. אתה צודק, אני לא אבין. תראה תאילנד היא מדינה נחמדה כל עוד אתה קם בזמן בשביל האדם הנכון, תביא לשם את הכסף שהרווחת, ואתה לא לקחת איתך כל דבר אחר מפריע.
מדינה מתפתחת לא נמדדת בהסתכלות על העשירים ביותר (לעתים קרובות כתוצאה משחיתות), עם שלל הווילות הראוותניות ומכוניות הספורט היקרות, אלא במספרם ורמת ההשכלה של העניים ביותר!
אני יודע, בבנגקוק יש הרבה מכוניות ספורט אירופאיות סופר יקרות, פרארי, למבורגיני, פורשה וכו'. בדרך כלל מכוניות של בנים מפונקים של עשירים או גנגסטרים מהסוג הזה. זה לזה מסוג הווילות של 40 מיליון ויותר. אם כל זה הוא סימן להתפתחות עבורך, אז כן, יש לנו דעה שונה.
רולנד, קרא את אחת התגובות הקודמות שלי. כדי לקבוע אם מדינה היא מדינה מתפתחת, נלקח בחשבון התל"ג (ההכנסה הממוצעת לתושב); אם זה מתחת (חשבתי) 12.000 דולר בשנה, אז מדינה מסווגת כמדינה מתפתחת. אז זה לא קשור למספר העניים ו/או לרמת ההשכלה שלהם.
בעבר נעשה שימוש גם בקריטריונים אחרים, כמו נטל החוב של מדינה ורמת השחיתות, אך עניינים אלו נותרו בחוץ מטעמי נוחות מכיוון שהם לרוב מתרחשים ברמה דומה ולעיתים אף גבוהה יותר במפותחות. מדינות. ובכן, ככה זה עובד במדינות מפותחות.
[פשוט לך לפרבר בבק"ק ותשב לאורך הרחוב במשך שעה ותראה את התנועה, זה בית משוגעים גדול שזז אבל הכל הולך טוב]
זו אמירה חזקה, שהכל מתנהל כשורה, אם לוקחים בחשבון שיחסית ב-Th יש פי 6 הרוגים בפקק מאשר ב-NL.
בהחלט כ-700 ב-NL ו-15.000 ב-Th בשנה אחת.
גם בפסקה האחרונה אתה אומר כמה הצהרות נועזות, שאינן מבוססות לחלוטין.
(על מכוניות גרמניות, ואכילה בחוץ)
לאחר שהוזכרתי שוב אתמול שהכבישים יכולים להיות חלקים מאוד כשיורד גשם, אני לא יכול שלא למשוך את תשומת לבם של משתמשי הדרך החדשים.
רק אתמול בזמן שאתה לא מצפה לגשם בשעה זו והיה עמוס בכביש עם תיירים רבים, ירד גשם די הרבה זמן באזור הואה הין.
שמן וגומי על הכביש בשילוב עם מים יכולים לגרום להפתעות.
שמור מרחק, הוריד הילוך כדי לשלוט במכונית בכביש חלקלק.
במיוחד כשמתקרבים לרמזורים יש לפעמים בלבול, אצלנו לפעמים מוזר איך הרמזורים עובדים, שם יכול להיות גם בלבול נוסף שאפשר לפנות שמאלה ברמזור אחד באדום ולא בצומת השני.
בנוסף, רבים ממשתמשי הדרך מנסים להגיע לעמדת התחלה טובה רגע לפני האורות באופן שבו הנהגים מחממים את הצמיגים ב-F1.
כל מוות בדרכים בתאילנד או בכל מקום בעולם הוא אחד יותר מדי. עם זאת, קצת קצר רואי לייחס את מספר ההרוגים בדרכים בתאילנד לחלוטין לטרור, חוסר אחריות, חוסר מנטליות, חוסר השכלה, הכשרת נהגים לקויה, נימוסים טובים ומה לא מצד משתמשי הדרך. מאוד קצר רואי, אני חושב.
בהחלט, יש עדיין הרבה מה לעשות בנוגע לבטיחות בדרכים בתאילנד ובהרבה מדינות אחרות בעולם, אבל זה לא קשור לאמור לעיל. מה שחסר לי בתגובות רבות הוא השוואה בין תשתיות, הרכב תנועה, צפיפות תנועה, שימוש בתחבורה וכו'.
הולנד מצליחה עם ממוצע של 650 מקרי מוות בשנה. אבל כן, בהולנד אנחנו משתמשים גם באופניים ובטוסטוסים, אבל יש הרבה פחות מאשר במדינות אסיה. יתרה מכך, השימוש בהולנד מתרכז בעיקר בערים (הגדולות), בעוד שבתאילנד, למשל, נוסעים גם בכבישים הראשיים. בהולנד יש לך שבילי אופניים מסודרים, במדינות רבות אין.
בהולנד יש לך מעט איסוף; בתאילנד, מסיבות כלכליות, זהו אמצעי התחבורה מספר 1, לצד טוסטוסים. ובכן, אם המכולה מלאה וקורה תאונה, אז ניתן לנחש את מספר הקורבנות.
צפיפות התנועה בהולנד אינה מעודדת נהיגה במהירות מופרזת, אלא אם היא מעבר לנתיב החירום. שעות העומס של הבוקר והערב בהולנד נותנות תמונה יומית של 250 ק"מ בממוצע של פקקים; קשה ללחוץ על דוושת הגז מדי פעם.
בקיצור, יש הרבה הסברים למספר השונה של מקרי מוות בדרכים בתאילנד לעומת למשל הולנד שאין להם שום קשר למנטליות, אחריות, טרור, חינוך, גסות רוח וכדומה. הייתי קורא לזה שטויות מהמעלה הראשונה. בהולנד כנראה יש לך משוגעים על הכביש בדיוק כמו בתאילנד.
אני גם לא יודע איך תאילנד משתווה לשאר העולם בהקשר הזה. אני לא חושב שיש נתונים סטטיסטיים על מספר ההרוגים בדרכים בתאילנד. אני כן יודע שארגנטינה הייתה מספר 1 כבר שנים ויוון לא רחוקה מאחור.
ואז זה: חזרתי מקו קוד עם כמה חברים הולנדים לפני כמה שבועות. בדרך, אנחנו ומשתמשי הדרך האחרים כמעט הורדנו פעמיים מהכביש על ידי שתי מכוניות שביקשו להפוך כביש 2 נתיבים לכביש 4 בהרים. מאוחר יותר עצרו שתי המכוניות האלה באותה תחנת דלק כמונו. מה יצא? נכון: זרים! איזה נימוסים טובים!
[1. ובכן, אם הדלי מלא וקורה תאונה, ניתן לנחש את מספר הקורבנות.]
וזה לא קשור לתחושת אחריות?
ביוון יש 3600 הרוגים בדרכים בשנה, שזה בערך פי 7 יותר מאשר בהולנד.
זה קצת יותר גרוע מהנתונים התאילנדים. אבל האם יווני (וגם טורקי) באמת משתתף בפקק עם תחושת אחריות גדולה...
אני מציין בזאת כי מנהג מקובל הוא שרציף העמסה מלא באנשים, לרוב מסיבות כלכליות. תראו את הטנדרים (איסוף) שמסתובבים עמוסים ואת הקבלנים שמסיעים את העובדים שלהם לעבודה וממנה באיסוף. האם האנשים האלה צריכים פשוט לקנות אוטובוס גדול יותר או לסרב לאנשים או לתת לצוות שלהם ללכת לעבודה או לתת להם להיכנס לאוטובוסים הצפופים ממילא? אני לא מכחיש שזה מסוכן, אבל מי אחראי? הנהגים, האנשים שנכנסים, הממשלה שמקבלת את זה או מעלימה עין מזה? אני דווקא חושב שאין ממש מחשבה על ההשלכות האפשריות. זו כנראה אשמת הבודהיזם.
אני לא יודע איך תאילנד משתווה למדינות אחרות במקרה הזה. אני כן יודע שארגנטינה נמצאת בצמרת כבר שנים עם ממוצע של 7.500 מקרי מוות בשנה.
אני חושב שאתה מערבב דברים; מה הקשר של ארגנטינה לתאילנד? או שפספסתי משהו. תהיה מציאותי, תמשיך לאהוב את תאילנד, כי זה יעד נפלא לחופשה.
בכחוס.
אני מתרשם שאתה כועס.
קח קורס נהיגה אחד בשביל הכיף ותראה לאן הם צריכים לנסוע, ואז אתה באמת משתגע מרוב כעס שהם נותנים למישהו כזה רישיון נהיגה.
כדי לנסוע יש להגיע עם אמצעי תחבורה משלכם בזמן שצריך לנסות להוציא את רישיון הנהיגה שם.
תתנגשו רק עם מי שנמצא בדרכו להוציא את רישיון הנהיגה שלו.
ראיתי נשים שנאלצו לאחור לתוך מקום חניה ובסופו של דבר התהפכו.
תוצאה, מוצלח.
ביקור שם הוא באמת אטרקציה, לא צריך לשלם דמי כניסה.
פים היקר,
אני לא כועס בקלות; אני יכול להיות מופתע ממסקנות קצרות רואי. אני מבין מתגובתך שאתה "תצפיתן" בבתי ספר לנהיגה. באמריקה ובקנדה, שבהן גר חלק גדול מהמשפחה שלי, פעם יכולת להוציא את רישיון הנהיגה שלך עם "סיור ברחבי הכנסייה". אולי התאילנדים למדו את זה מהאמריקאים במהלך נוכחותם בשנות ה-60 וה-70. אז כנראה ההשפעה המערבית שוב שהופכת דברים לא בטוחים.
בכחוס.
זה לא לעג אלא ניסיון.
אם תצטרך לנסוע לשם שוב כדי לחדש את רישיון הנהיגה שלך, תראה שהוצאת רישיון נהיגה הפכה להרבה יותר קשה.
עכשיו אפילו זוכים לעשות מבחן שיפוע בהר בגובה 2 מטר, נוספו גם חנייה וצפייה בסרטון שבו ניתן לראות שאסור לזרוק קת מהחלון.
זה שונה מהימים ההם שבהם היה צריך לפנות שמאלה ואז לאחור כדי לחנות מעבר לפינה 30 ס"מ מהמדרכה.
כבר אז היו כאלה שנפלו.
ללא נזק אני נוהג כבר 45 שנים לאחר שעברתי את רישיון הנהיגה שלי ב-1x עם 8 שיעורים של שעה אחת ב-NL.
הנה הכנתי את זה אחרי תודה מהמדריך על השיעור שנתתי לו תוך 5 דקות.
המסקנה אינה קצרת רואי אם אני יכול לראות התנהגות של מישהו מרחוק או להסיע אותו.
פים, אני לא מדבר על "תצפית", אלא על "תצפית" כמו ב"תצפית מטוסים". אולי אתה צריך לתת כמה רמזים על הבלוק הזה למה אנחנו צריכים לשים לב כדי לראות אם מישהו יכול לנהוג. אתה יכול גם לראות אם יש בו תאילנדי או זר, אני רק תוהה?
בכחוס, אתה אחד בשבילי.
ממש קו טירה, גם אם לא היית שם, אתה תמיד יודע איך לסובב אותו כדי שתרצה להיות צודק.
הם שומעים את רוב הסיפורים מלקוחות ומספרים את זה כאילו הם שם, הם שוכחים שהמקצוע שלהם לוקח הרבה זמן בפאב שלהם, כך שלעתים קרובות הם לא חוו אותו בעצמם.
במדינת עולם שלישי זו כבר ניתן לראות נהיגה מפוקפקת שלרוב מדובר בנהג ללא ביצים.
ברכבת ההרים אפשר לראות את זה הרבה פעמים על המכונית המעוצבת שמנגבת בשקט משמאל לימין עם 160 ק"מ, לפי הבעלים זה קל כי יש לו ספוילר ואם אתה יכול להכניס אותו דרך החלון שלך, הנהג עושה לא אכפת. נמצא באותו הרגע כבר 1 ק"מ משם.
וכששואלים אם אפשר לראות אם יש בו נכרי, לא צריך לדאוג.
אם אין בו זכוכית כהה, אתה יכול לראות את זה.
אני חושב שזה יהיה נחמד לשתות יחד כוס רנג'ה.
תוודא שלא נפסיק לדבר.
בשדה תעופה אני חושב שזה יהיה נחמד לזהות ביחד בין שיחות.
במהלך מבחן נהיגה יש סיכוי שהמועמדים יסיחו את דעתנו יותר מדי.
טוב PIM, אני חושב שוויסקי תאילנדי טוב מתאים יותר, LOL
אנחנו סוגרים את הדיון. תודה על תגובתך.