ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- ברבוד: סיפור יפהפה, נוח ומוכר במובנים רבים. בשנים האחרונות אני שותה קפה מרמת בולובן בדרום
- Jos Verbrugge: KeesP היקר, האם ניתן יהיה לספק את הפרטים של משרד הויזה בצ'אנג מאי? תודה מראש
- רודולף: המרחק מקון קאן לאודון תאני הוא 113 ק"מ. אתה לא צריך HSL או מטוס בשביל זה. אתה יכול לעשות את זה עם אחד
- כריס: זה עניין של חשיבה ארוכת טווח: - מחירי הדלק ללא ספק ימשיכו לעלות ב-20 עד
- אטלס ואן פאפלן: האיסן הוא כמו אישה צעירה ויפה, קלוזו, הנה היא, שרה תובנה דומה. פנטסטי ללכת לידו, מ
- כריס: אליטה עשירה? ואם כרטיס הרכבת הזה עולה זהה או פחות מכרטיס טיסה (בגלל כל המיסים הסביבתיים הנוספים).
- אריק קייפרס: ההגירה והמכס צריכים להיכנס למקום כלשהו ולצאת שוב מאוחר יותר, אז אני מצפה לנונגקאי ות'אנלנג בנקודות העצירה. יש
- פרדים: אז למרבה הצער אנשי המכירות שעושים נסיעה כל כך מהנה ברכבת יסתיימו..
- רוב וי.: זו הסיבה שבעצם רציתי להשאיר את Khon Kaen רק על מחצלת הבירה שלי, בתנאי שהרכבת תעשה לפחות 300 ק"מ כדי להגיע לעצירה מלאה.
- ריצ'רד ג'יי: סליחה, אריק. אתה לא יכול לפסול גישה ביקורתית כלפי סוגים אלה של מגה פרויקטים עם תמצית כמו "להקים...
- רודולף: העניים אכן יוצאים מהעמק לאט מאוד - לפחות בכפר בו אני גר. והכסף מגיע בדרך כלל
- משחז: גם בתאילנד יכנסו בסופו של דבר כוחות שיאמרו 'קח את הרכבת במקום את המטוס'. אז או
- רוב וי.: האם ליבן, כסנוב קפה ועם קריצה לשם משפחתו, יתפתה לכוס קפה עם פולים שנקלעו תחילה?
- ג'וני BG: הדרך הקלה ביותר היא כמובן פשוט לצלם, אבל אז אתה מעביר את כל הקהילה עלייך ובזמנים של חברתי
- תהיה הטבח: שלום הנק, זה בחוף ג'ומטיין. אתה רק צריך לבקש מלון Dvalee. משם ימינה זה בערך מאה. אתה צריך
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת קורא: האם אני יכול לקבל ויזה שנתית בתאילנד באופן חוקי?
שלום מערכת,
יש לי שאלה שעשיתי את הויזה האחרונה שלי בשבוע שעבר והיא תקפה עד 17 באוקטובר, יש לי שידור חוזר לארבע פעמים. אני עושה את הויזה בנונג קאי דרך סוכן שם והולך לגבול במכונית ואז יש לי עוד 3 חודשים יש לי 0 Non immigration.
שם הציעו לי ויזת שנה חדשה עם ארבע פעמים ריצה. לשם כך עלי לספק מסמכים כגון העתקים של הדרכון ומסמכי הנישואין שלי 3 שבועות לפני ה-17 באוקטובר. אז אוכל לנסוע בחופשיות לתאילנד וממנה. היא אמרה לי שזה תקף רק שהעלויות היו גבוהות: 20.000 THB.
אם זה נכון, אני לא צריך לחזור להולנד כדי לקבל ויזה שנתית חדשה בקונסוליה התאילנדית.
אתה יכול לתת לי מידע נוסף על זה? אני בעצמי לא מאמין בזה אבל היא אמרה לי שאין בעיה שהכל הולך רשמי. מי שמע על זה יותר.
בברכה,
וילם
שלום.
הלכתי למשרד ההגירה באודון בשבוע שעבר עם החברה שלי.
דרושה, אשרת Non Immigration O. ואז אחרי 3 חודשים חזרה למשרד ההגירה.
אם נשוי, 400.000 באט לחשבון בבנק תאילנדי.
לא נשוי, 800.000 באט בחשבון בבנק תאילנדי.
או שילוב של הכנסה חודשית + בנק חשבון שיחד מגיעים לסכום המבוקש.
יש לאמת הכנסה חודשית בשגרירות בבנגקוק.
מכתב מהבנק המאשר זאת. עם דרכון ותמונה וקצת יותר מ-5000 באט למשרד ההגירה, אז אתה מקבל ויזה שנתית רב כניסה.
הסבר מאוד ברור.
בכל זאת יש שאלה:
1) הכסף שחייב להיות בחשבון הוא הכסף הזה שחייב להיות הוחלף והועבר רשמית מחו"ל או שאפשר פשוט לשים את הכסף על
מזומן הפקיד כסף בבנק תאילנדי.
2) האם זה חייב להיות חשבון שיכול להיות בשני השמות (אני נשוי לאישה תאילנדית) או שזה חייב להיות על שמי בלבד??
חשבון הבנק חייב להיות על שמך בלבד. בנוסף, הכסף חייב להיות עליו 3 חודשים, ללא תנועת חשבון. מעבר לכך, אתה צריך אישור בכתב מהבנק שלך (לוקח 3-7 ימים = תלוי בבנק שלך) שגם היתרה נכונה. מעולם לא שמעתי. ש-20.000 באט הוא סכום תאילנדי רשמי עבור עסקת VISA זו. הם גם ניסו להדביק לי 16.000 באט עבור אותו דבר שאתה מתכנן עכשיו. עם זאת, היה איתי את מספר הטלפון של המשטרה הזרה בבנגקוק. כשאמרתי לו שאני רוצה להתקשר אליו כדי לבדוק אם המידע שלו נכון, הוא משך בכתפיו. לדעתי טיסה חזרה להולנד יקרה יותר ב-30-35.000 באט. את כל שאר המידע ניתן למצוא באתר של פרשת החוץ התאילנדית (ענייני חוץ תאילנדים) ובשגרירות תאילנד בהולנד. בהצלחה
אתה צודק, אבל זה יהיה אפילו יותר ברור אם תפרק את זה: ב-Huahin אתה לא צריך 800000 בבנק שלך אם אתה יכול להוכיח שיש לך יותר מ-B.65000 לחודש (הצהרת רואה חשבון ואישור משגרירות הולנד) אז זה מגיע ל-B.780000, לא עושים מזה מהומה נוספת. ואז בערך B.5000, שהם B1900,- עבור אשרת פרישה ו-B.3800,- עבור הכניסה המרובה שלך ואתה צריך להגיש בקשה לכך בנפרד. כניסה בודדת עולה B.1900. יתר על כן, אינך חייב לעזוב את הארץ ועליך לקבל פתק כל 90 יום שהם מהדקים בדרכון שלך. אני עושה את זה כבר 8 שנים בלי שום בעיות.
שלום ג'ו,
הכי חשוב זה שאתה מעל גיל 50 ויש לך הכנסה קבועה!
במשרד ההגירה למשל כאן בג'ומטיין הם נותנים לך מידע הכרחי.
גם לי הם עשו את זה!
לאחר מכן שילמתי 1900 באת עבור ויזה לשנה ו-1400 באת עבור אישור המשכורת שלי בשגרירות.
רק אני צריך להתייצב במשרד ההגירה כל 90 יום.
שם אתה מקבל הארכה נוספת ל-90 הימים הבאים (חינם)
הצלחה
מה שהם הציעו לך יש ריח רע תאמין לי, 20.000THB?
מעולם לא שמעתי או קראתי על כמויות כה גבוהות.
הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לדווח באופן אישי להגירה (רצוי בבנגקוק, שם הם בסך הכל מעודכנים היטב) ולעקוב אחר מה שהם מציעים לך שם.
זה כל מה שאתה יכול לעשות ואז אתה לפחות יודע בוודאות שהוויזה שלך תקינה ושלא ירמו אותך.
אבל אני תוהה למה כל כך הרבה אנשים מבקשים ויזת O ולא ויזת OA (הרבה יותר פשוטה בשימוש).
עם ויזת OA אין צורך לחצות את הגבול כל 3 חודשים (ריצת ויזה) אלא רק למלא מסמך TM.90 כל 47 יום ולקבל "חותמת" הארכה (קבלת הודעה) (חינם) וסיימתם לא…
נכון מאוד מה שאתה כותב רולנד.
המחיר של Visa O Multiple entry ו-Visa OA זהה, כלומר 130 אירו.
ויזה OA מאפשרת לך לנסוע ללא הגבלה בתאילנד וממנה במהלך תקופת תוקף הויזה. בכל פעם שנכנסים מקבלים בול לשנה. אם תחשב את זה נכון, תוכל להישאר בתאילנד שנתיים עם הויזה הזו. כל שעליך לעשות הוא להיכנס ולצאת מתאילנד יום לפני תום תאריך התוקף של הויזה ותקבל חותמת נוספת לשנה.
עם זאת, התעוררה בעיה להשיג את ה-OA בשנתיים האחרונות.
היה לי OA שהגשתי בקשה בקונסוליה באנטוורפן.
מינואר 2012, אנשים פתאום לא רצו להנפיק את ה-OA הזה כי נעשה בו שימוש לרעה מדי (?).
אז גם הייתי מחויב איפשהו לעבור לכניסה מרובה של Visa O, מה שגרם לאי הנוחות הנדרשת (הרצה של ויזה).
דיברתי עם הקונסול על זה ושאלתי את הסיבה.
אז הוא אמר לי שיש יותר מדי התעללות, אבל לא רצה לפרט כששאלתי אותו ממה מורכבת ההתעללות הזו. (האם הם מתייחסים לשהייה של שנתיים?)
הוא כן אמר שהדרישות לקבלת ה-Visa OA הוחמרו והזכיר במיוחד את האישור הרפואי.
בעבר הספיקה הצהרת רופא מרופא המשפחה, אך כעת יש לבקר אצל רופא שמונה על ידי שגרירות תאילנד.
כתוצאה מכך, זמן הגשת הבקשה - לפני שנתיים זה היה עדיין כמה ימים - יהיה כעת מספר שבועות, וגם בגלל שהבקשות לקבלת ויזת OA נשלחות כעת לתאילנד לאישור.
הוא אמר לי לראות את הפעלת הויזה כל 3 חודשים כטיול משפחתי...
תשובה לא יפה. הוא רואה בזה טיול, אני רואה בזה אי נוחות שמייקרת את הויזה שלי לפחות פי שניים.
אני לא אציין את העלויות אם אעשה את זה לטיול של כמה ימים עם האישה.
ובכן, פשוט השארתי את זה וחשבתי על זה.
לאחר שהוויזה הזו תפוג, היא ארכה אותה בתאילנד עם כניסה חוזרת מרובת ואני אפטר מהריצות אשרות אלה שוב.
וילם,
מישהו שרוצה להרוויח ממך הרבה כסף,
כאשר אתם בני 50 ומעלה, אשרת פרישה היא הדרך הקלה ביותר, הכנסה של יותר מ-800.000 באט לשנה היא הדרישה, אישור הצהרת הכנסה בשגרירות, מספר תמונות פספורט ודרכון תקף, רצוי תקף יותר מ-16 חודשים, 1900 באט לויזה לשנה ואם אתם מתכננים לצאת מהארץ, אישור כניסה חוזרת ל-1000 באט או כניסה חוזרת מרובה ב-3000 באט, הויזה שלכם מסודרת תוך 15 דקות . בהצלחה!
תגובות ללא אותיות רישיות ונקודות לא יפורסמו.
אם כבר יש לך O לא מהגר, אין בעיה בפטאיה, למשל, להגיש בקשה לאשרת פרישה במשרד ויזה. אם זה חוקי או לא, אני לא יודע, אבל עשיתי את זה ככה, בלי ה-800.000 באט הנדרשים. הוסדר תוך יומיים. עלות 2 מיליארד דולר. אין לך לא אימ. אה אז יהיו עוד 15.000b. בינתיים הלכתי למשרד ההגירה בשביל חותמת 10.000 יום שלי ואין בעיה בכלל.
אני לא מזהה את הסיפור הזה.
לך לאנשהו למשרד ויזה ולא יהיה לך 800000 THB בחשבון הבנק שלך. ובכל זאת הוצאת אשרת פרישה לשנה אחת מריח כמו שחיתות.
אולי למישהו מההגירה התאילנדית יש חבר שיכול לארגן משהו מהסוג הזה, אבל אני לא אתפלא.
אני לא אוהב את זה, תעשה את זה חוקית כמו שצריך.
אם יש התנגדויות למשהו, אני בהחלט אפתח את הפה.
היו לי יותר מדי חשבונות בנק תאילנדים בשנה שעברה.
אתה חייב להיות 800000 תאילנדי בחשבון אחד, אמרו לי בהגירה בצ'אנגמאי.
היו לי הרבה פעמים יותר מזה, וכעסתי מאוד על זה
כך גם אשתי והיא תמכה בסיפור שלי.
מאוחר יותר הם סגרו את הפה.
היה להם קשה לשלוט בזה, אמרה מאוחר יותר.
אשתי אומרת שעדיף לשאול ל-3 חודשים מחבר או משהו כזה.
במילים אחרות, איך מרמים את ההגירה בתאילנד.
Mvg Jantje מ Pasang.
כרגיל, מידע שונה ולעיתים לא נכון.
עדיף לקבל את המידע מהרשויות/אתר הרשמיים.
אגב, המידע מ-Djoe נכון עם התוספת שאתה חייב להיות בן 50 פלוס (800000 בבנק) או נשוי כחוק לתאילנדי (400000 בבנק).
אז אני לא חושב שנדרשת הכנסה שנתית של 400000 או 800000 באט, אבל הסכום הזה פשוט חייב להיות בבנק.
אם תעמוד בדרישות, זה לעולם לא יעלה לך 15000 או 20000 באט...
הנק
זה פשוט מבחינת הכמות.
סכום התייחסות הוא 400 (נישואין) או 000 באט בכל שאר המקרים.
למעשה, זה לא ממש משנה איך אתה מגיע לשם.
קבלה בנקאית (כפי שציינת) או הכנסה מינימלית של הסכומים האלה או, ושכחת, שילוב של אלה.
כל שאר הדרכים להשיג את ההארכה הזו של Visa O שלך הן למעשה לא חוקיות.
לא, הנק אודון: חייבת להיות לך הכנסה חודשית של B65000 או B800000 בבנק או שילוב של שניהם, אשר אז יסתכם בכ-B800000. זה לא יכול להיות ברור יותר.
רוני, רולנד,
אתה קורא לזה ויזת Non OA. שכחתי מה ההבדל עם non O, אבל אם אני מבין נכון, non O תקף לשלושה חודשים ואי OA תקף לשנה?
אבל פעם בתאילנד אתה צריך להמיר את זה, למשל, ויזה רגילה, כמו נישואין או פרישה? (השם הרשמי שונה, אני יודע).
עם non O אתה הולך להגירה לפני תום שלושת החודשים וממיר אותו לדוגמא ויזת נישואין ואז אתה אף פעם לא צריך לעשות ריצת ויזה.
לכן אני לא רואה יתרון של OA לא, אבל יכול להיות שאני מתעלם ממשהו.
אני יודע שיש הרבה בלבול לגבי סוגי הויזות, ואני חייב להודות שלא תמיד קל להבין את זה למי שמתעמת עם זה בפעם הראשונה.
אבל הנק היקר, אתה טועה בהבחנה שלך בין O ל-OA.
אתה יכול להשיג את שניהם למשך שנה אחת.
ההבחנה העיקרית היא "הטקס ה-3 חודשי", כלומר עליך לבצע פעולה כל 90 יום כדי להיות בסדר. עם ויזת O זה אומר שאתה צריך לחצות את הגבול כל 90 יום (מה שהם מכנים ריצת ויזה) החותמת שאתה מקבל בדרכון שלך מאפשרת לך לשמור על הויזה שלך בתוקף ל-90 הימים הבאים.
זה שונה עם ויזה OA, לא צריך בכלל לעשות ויזה, פשוט קפוץ למשרד ההגירה הקרוב ומלאו טופס TM.47 (ניתן לעשות בבית מראש כי הטופס קל להורדה) שלח את הטופס הזה ותשלח לך תעודה כדי שאתה בסדר. אין חותמת או משהו בדרכון שלך. זה רשום גם במערכת המחשוב שלהם.
זה לא עולה לך כלום ו(אם יתמזל מזלך) אתה שוב בחוץ בעוד 15 דקות.
אני לא יודע שה-OA לא יינתן יותר.
אני מופתע כי אני מכיר מישהו שהוענק לו ביולי 2012.
ואכן, המחיר עבור O ו-OA זהה, 130 יורו.
כל אותם סיפורי בוקרים עם סכומי כסף אדירים מתרחשים באזור הדמדומים האפל שבו מעורב הרבה כסף על ידי כל מיני "מתווכים" שכביכול עושים לך טובה. אבל הדבר הטוב ביותר הוא להתרחק מזה. כאשר הדחיפה באה לדחוף אתה לא בסדר עם הכללים שנקבעו ואתה יכול להיכנס לבעיות גדולות (יקרות). היזהר מאוד עם זה.
רולנד,
מעט להוסיף ולתקן מידע כפי שהוא צריך להיות על שחפת.
עם זאת, יש הבדל בין ויזה O ל-Visa O מרובה כניסה
ויזה O מזכה אותך בכניסה אחת ושהייה של 1 יום.
כניסה מרובה של Visa O מזכה אותך במספר כניסות במהלך שנה אחת, אך עם שהות מקסימלית של 90 ימים בכל פעם.
אני גם מסכים שלעתים קרובות יש סיפורי בוקרים על קבלת ויזה.
הניסיון שלי הוא שאנשים לרוב לא מספקים את הניירות הדרושים.
לגבי האדם שקיבל עוד OA ביולי -
בהחלט יכול להיות, אם הוא לקח את הזמן לעבור את כל ההליך. אגב, אתה לא אומר איפה הוא הגיש את בקשתו.
הסיפור שלי נוגע לקונסולית אנטוורפן.
בכל מקרה, אתה כן מספק את המידע הנכון ל-TB ועל זה מדובר.
כן רוני, אני חושב שזה יאכזב אותך ושתרגיש שוב מתוסכל (בצדק) אבל גם אשרת OA של אותו מכר שלי הונפקה ביולי 2012 באנטוורפן.
אם קראתי נכון, אנחנו כבר מדברים על OA באנטוורפן פעמיים, לפי התנאים הקלאסיים שהיו לפני ינואר 2012.
אני לא מבין למה הדברים היו שונים בזמן הגשת הבקשה שלך באנטוורפן-ברכם, מוזר מאוד...
רולנד, וויליאם
אני חושב שיש לי מה לתקן.
לאחר שעיינתי שוב בדרכון שלי (הרגשתי שמשהו לא בסדר והייתי צריך לבדוק אותו מוקדם יותר) מתברר שה-Viusum O הוענק השנה בינואר 2013 (תקף עד 2014)
אז בשנה שעברה היה לי OA בעצמי.
טעיתי לגבי השנה - התנצלותי על הטעות המטופשת.
עם זאת, מעניין אותי אם אשרות OA הונפקו בשנת 2013 (עכשיו השנה הנכונה). אם אתה מכיר מישהו, הייתי רוצה לדעת באיזה נוהל בדיוק הוא פעל.
אולי WIMOL יחדש את ה-OA שלה בנובמבר/דצמבר והוא יוכל להודיע לנו על התוצאה?
אני לא מבין למה אתה צריך לשלם כל כך הרבה. חבר שלי גם חשב שהוא חכם וסידר את זה דרך עורך דין, שגבה ממני 20.000 באט על זה. עם זאת, הוא עדיין נאלץ לנסוע לבנגקוק כדי לאשר את הכנסתו.
עשיתי את הדברים הבאים: הלכתי למשרד ההגירה ושאלתי מה אני צריך ואמרתי מה אני רוצה: אני מעל גיל 55 והייתי רוצה להיות מסוגל לנסוע לתאילנד ולצאת ממנה לעתים קרובות יותר. אז: אשרת O ללא מהגר עם כניסה מרובה. אני צריך לקבל חותמת כל שלושה חודשים, יכול לצאת מחוץ לתאילנד כמה פעמים שאני רוצה וכל העניין עלה לי 7500 באט. אישרו לי את הכנסתי (הגרמנית) בשגרירות הולנד. זה גם עלה, אני מאמין, עוד 1500 באט. (גם חבר זה היה צריך לשלם תוספת).
עם אישור ההכנסה והבקשה הכל היה מסודר היטב. חוץ מזה, הניירות שלי לא נבדקו בבת אחת. גם בשגרירות הולנד וגם בשירות ההגירה. אבל כן הייתה לי הוכחה להכנסה החודשית שלי.
כשהשנה כמעט נגמרת, אני פשוט חוזר ללשכת ההגירה ושואל איך הדברים מתנהלים.
אני עושה את זה בהואה הין. שירות ההגירה עובר דירה או כבר עבר דירה. כשהגעתי לשם, היה משרד קטן מימין למשרד הראשי. יש שלוש נשים שיכולות להסביר בדיוק מה את צריכה וכמה זה יעלה.
כשנכנסים למשרד הגדול, כבר הכל מוכן. יכול להיות שלפעמים אתה צריך עותק כזה או אחר, אבל אתה יכול לעשות את זה במהירות מחוץ לדלת.
כשאני קוראת את הסיפורים כאן בבלוג זה נראה לי מסובך, אבל אם אתה עושה את זה במקום וגם לוקח את הזמן איתך (כפנסיונר יש לך את זה, אני חושב), זה לא קשה.
רולנד ורוני היקרים,
תודה על ההסבר הטוב לגבי O ו-OA.
אבל עכשיו יש לי הרושם שתקופת התוקף וההארכה רלוונטיות למי שלא יכול או רוצה להשיג נישואין או פרישה?
במילים אחרות, אם המטרה שלך היא לקבל אשרת נישואין, עדיף להתחיל בהגשת בקשה לא-O ולהמיר אותה לאשרת נישואין ב-TH תוך 90 יום?
לאחר מכן, עליך להתייצב להגירה כל 90 יום, אך אין צורך בהרצה של ויזה.
הנק
כל אחד חייב לקחת את הויזה המתאימה ביותר למצבו.
לאנשים לפעמים יש סיבה מסוימת לקחת ויזה מסוימת.
לפעמים זה לא נראה הגיוני לאדם מבחוץ וזה הופך להיות זה רק ברגע שאתה יודע את הסיבה.
כמובן, אם אתם מתכננים להישאר כאן, אינכם זקוקים ל-O Multiple Entry ו-O Single Entry מספיקה כדי להאריך אותו על בסיס נישואין או פרישה.
אשרת נישואין או פרישה כפי שהיא מכונה היא למעשה הרחבה של ויזה O.
הסיבה להארכה היא נישואין או פרישה.
אשרתך לא תומר, אלא תוארך.
אני לא מכיר את המונח "ויזת נישואין", בפעם הראשונה שאני שומע על המונח הזה.
אבל עד כמה שידוע לי, ויזת OA זהה ל"וויזת פרישה"! זה מה ששמעתי הרבה זמן מאנשים בכל מקום עם ידע בנושא, פרנגים ותאילנדים.
מובן כי אשרת נישואין או פרישה לא קיימת.
(ראה את התגובה הקודמת שלי)
זה נקרא כך, אבל למעשה מדובר בהארכה של שנה על ויזה O על בסיס נישואין או פרישה.
ניתן לקחת פרישה באופן רחב כי אתה לא באמת צריך להיות בפנסיה.
בתקנות תאילנד, מישהו מעל גיל 50 נחשב לפנסיונר.
אגב, אתה לא יכול לקבל ויזה בתאילנד. ניתן לקבל ויזה לתאילנד בחו"ל בלבד. שדה התעופה הוא חריג לכך.
מבחינת הקונסוליה באנטוורפן, יש כמובן אפשרות שאנשים עברו שוב למערכת היישומים הישנה. אני בהחלט לא אתן לזה לנוח.
זה B.20000 עבור ויזה שנתית מריח כמו אי חוקיות. אני יודע שזה קורה גם בהואהין. מסתובבים הרבה אנשים שאני יודע שהם אפילו לא בני 50 והם פה כל הזמן.
בעלי אשרת OA שהונפקה בברחם אנטוורפן בחודש נובמבר 2012 ותקפה עד 09/11/2013 ללא שאלות מיוחדות או ניירות עם אישור מרופא המשפחה והמסמכים הדרושים, הוכחת תעודת נישואין, התנהגות טובה וכו' ללא בעיה.
ווימול
היו לי גם את המסמכים הנכונים וכבר הייתה לי ויזת OA בעבר.
אז אין סיבה להמיר OA ל-O על בסיס זה.
טוב לדעת שהוא הוציא לך OA בנובמבר 2012 על בסיס מערכת האפליקציה "הישנה", כי כנראה זה חזר לתוקף מאז שהחלת אותו.
בביקור הבא שלי בקונסוליה אציג זאת בפניו ואשאל אותו מדוע בינואר 2012 סורבו כל השאלות ל-OA (לא הייתי היחיד שם באותו יום), כלומר כולם קיבלו רק O במקום OA, אחר כך הוא שלח לי מספר סיפור על אישורי רופא, רק כדי להוציא שוב OA בנובמבר לפי מערכת הבקשה שקיימת כבר שנים.
תודה על המידע.
ברכות לכולם,
נראה שיש לא מעט הבדלים בהתאם למשרד ההגירה המוסמך, כך למדתי משיחות עם גולים אחרים, ועכשיו גם דרך הניוזלטר הזה.
אני בעצמי בעל ויזת פרישה ואני נשוי לתאילנדי.
נכנסתי עם אשרת כניסה מרובת Non-O (שנה). במשרד ההגירה באודון תאני אמרו לי שקודם כל צריך לחצות את הגבול 1 פעמים להארכה של 2 חודשים ורק אז אוכל להגיש בקשה לאשרת פרישה.
הייתי צריך תעודת הכנסה של מינימום 65 באט לחודש, שהונפקה ואושרה על ידי השגרירות (בלגית) על סמך הצהרה מהסוכנות שמשלם את הפנסיה, כסף בבנק לא היה חובה. העלות של זה נעה בסביבות 000 באט. אתה לא צריך לנסוע לבנגקוק, אתה יכול לעשות את זה בדואר (EMS). הוכחת הכנסה זו חייבת להתחדש מדי שנה!
יתר על כן, בנוסף להעתקים של כל דפי הדרכון, טופס הבקשה המלא ו-2 תמונות הדרכון לפי הפורמט שצוין, הייתי צריך גם עותק של ספר הכתובות הצהוב שלי (+ המקור להצגה לפקיד), וכרטיס בחתימה עצמית, שעליו יש לסמן את הדרך מהבית למשרד ההגירה. מספיקה סקיצה פשוטה, זה לא חייב להיות מצב דמוי מפות גוגל. בנוסף, גם אשתי נאלצה לשמש ערבה וחתימה, כמובן גם בליווי עותקי זהות וכתובת הדרושים. לא פלא שכל כך הרבה נבנה בתאילנד כדי לאכלס את כל הניירות האלה...
הכל הלך כשורה, עלה 1900 באט לשנה. לכן הפקיד הצביע בדיסקרטיות על צנצנת על שולחנו או שלה, שבה אשתי הפקידה אז 1 באט. חלק מהמהגרים, למשל מלאוס, מביאים בדרך כלל ארוחת צהריים או אוכל אחר לקצין ההגירה.
בדוק כל 90 יום, עלות: חינם. אבל הצנצנת תמיד על השולחן כמובן.
אתה גם צריך לדווח על זה אם אתה רוצה לעזוב את הארץ לזמן מה, אבל אין לי ניסיון עם זה עדיין.
בברכה,
ארווין V.V
שלום ארווין, נסעתי עכשיו מחוץ למדינה פעמיים בלי לצאת. לא נאמר על זה כלום והוויזה שלי עדיין בתוקף. גם חובתי לדווח שוב בספטמבר לא השתנתה.
רק כדי להבהיר, ויזה דורשת 800.000 או שילוב של הכנסה ובנק
וחייב להיות קבוע בחשבון 3 חודשים לפני הגשת הבקשה, כך ו-ו.
אשרת נישואין דורשת הכנסה של 400.000 או 40.000 לחודש, כך שאחד או שילוב של עד 400.000 אינו מותר ויש לקבוע אותו למשך חודשיים.
לאחרונה חוויתי את זה בעצמי ולכן הייתה לי בעיה.
העלה את הכסף במהירות ל-400.000 והסביר את זה לבוס ההגירה בפטאיה והוא היה מאוד ידידותי ואיפשר זאת למרות שהכסף היה בחשבון רק ליום אחד.
חשבון הבנק חייב להיות בשם אחד.
Happyman היקר, איך אתה יכול לטעון שחייבים להיות לך כסף בחשבון או שילוב של הכנסה וכסף? לא היה לי חשבון כשהגשתי את הויזה שלי, אבל כן הייתה לי הכנסה. אז אין שילוב. הכנסה חודשית בלבד! וזה הספיק.
שיאק היקר, קרא פה ושם בבלוג הזה: דרישות ההכנסה הן או 65000 ThB לחודש, או 800000 ThB בבנק, ואם אף אחד מהם לא מספיק, שילוב של הכנסה חודשית וכסף בבנק, (למשל 12 x 40000 בתוספת 400000. בעזרתו ה-800000 מושגת בשפע.) שילוב של דיו + יתרת בנק אפשרי לכן.
הסכום של 400000 ThB בבנק כבר מספיק עבור אשרת 'נישואין' כביכול.
בדיוק, חון רודולף, לא כפי שהפימן טוען. אתה יכול לשלב, להחזיק את הכסף בחשבון או לקבל מספיק הכנסה. אז למעשה מבחר די רחב. אם דעתי חשובה, גם דרישה מובנת. מי שרוצה לחיות עם פחות לא תורם הרבה למימון כלכלת המדינה התאילנדית. ובזה מדובר, לא?
צעיף יקר,
אתה צודק לחלוטין, ההסבר שלי לא היה שלם.
תודה על התוספת
עבור עורכים
למעשה, אנחנו כבר לא עונים על השאלה של וילם.
(גם אני אשם בזה)
ויזה וכל מה שקשור בה הוא, כפי שאנו יכולים לקרוא, לא פעם נושא שמעורר תגובות רבות.
אני מציע, בדיוק כמו שעשינו בביטוח/היעדרות ממושכת, לכתוב מאמר בצורת שאלות ותשובות עם קישור שמפרט יותר על כל ויזה.
אני אחזור ב-20 באוגוסט ואציג את עצמי כמועמד לערוך את זה ואז ללכת באותה דרך כמו שעשינו עם הביטוח/היעדרות ארוכת טווח.
אם אתה חושב שזה רעיון טוב, פשוט התקשר אלינו
@ רוני לדפראו כן, אני חושב שזה רעיון טוב. אני מציע שתעשה תחילה שאלה ותשובה כדי לדמיין את הבעיות ורק אז תכתוב את המאמר הבסיסי לאחר שכמה קוראים נתנו את דעתם. מי רוצה להצטרף? הירשם דרך [מוגן בדוא"ל].
זַיִן,
טוֹב.
כשאחזור אני אתחיל.
אשמור על קשר בקשר לזה דרך המייל שלך.
זו הצעה טובה מאוד ויכולה להסיר אי בהירות רבות וגם למנוע פרסומים מיותרים
@ Henk Udon הקורא השותף הראשון דיווח כעת. לאחר ה-20 באוגוסט, רוני יעבוד על שאלות ותשובות עם השאלות הנפוצות ביותר בנושא ויזות. מאחוריו אנו תולים מסמך עם כל המידע. התשובות הקצרות מכילות הפניה לקטע הרלוונטי במסמך. אם גם אתם רוצים לקרוא, שלחו מייל אל [מוגן בדוא"ל].
אני נוסע לבלגיה בקרוב וכשאני חוזר אני תמיד מבקש ויזת OA חדשה, עם הניירות הבאים
עדות לתעודת נישואין
הוכחה להתנהגות טובה
תעודת רופא
הוכחת הכנסה
לפני נישואי הייתה לי אשרת O אבל אז נאלצתי לעזוב את הארץ כל 90 יום.
ויזת OA הרבה יותר קלה, פשוט לכו להגירה בדן קוויאן והיו בטוחים למשך 90 יום, ובחינם.
וימול היקר,
למה שלא תגיש בקשה להארכה של אשרת O על בסיס נישואין או פרישה?
אתה יכול לחדש אותו מדי שנה ואז אתה צריך להתייצב להגירה המקומית כל 90 יום, אבל אתה לא צריך לעזוב את הארץ.
אז אתה לא צריך לנסוע כל פעם לבלגיה כדי להגיש בקשה ל-OA חדש, נכון?
זה מתחיל להיות קצת מעייף!
שוב נראה שחלק מהקוראים לא קוראים בעיון את התגובות הטובות.
עם ויזת O אתה חייב לצאת מהארץ כל 90 יום! מה שהם מכנים ריצת ויזה.
בכל הנוגע לויזה ל-OA, שירותי ההגירה הרלוונטיים בבנגקוק (Chaeng Wattana) אומרים שניתן להאריך את זה גם בתאילנד, כנראה שלא צריך לצאת מהמדינה בשביל זה. אם המידע הזה שגוי, אז הם טועים גם בשירותים המוסמכים ואפילו בלשכת ההגירה הגדולה בארץ. מה שאני לא חושב בכל זאת.
רולנד, אני מסכים איתך. זה מעייף. יש פה אנשים שבאמת לא יודעים איך הכל עובד עם הוויזה הזו. זה מובן. אבל זה גם נובע מהעובדה שהרבה מידע מבלבל ולא מדויק ניתן כאן על ידי מי שחושב שהוא יודע אותו. זה כל כך פשוט, אם אתה רוצה ויכול לקרוא ואתה נכנס לאתר של השגרירות או משטרת ההגירה או החייזרים. הכל שחור ולבן שם. פעם נוספת. רולנד אתה צודק וזה ב-200%. בברכה
פשוט תן לאנשים לשאול את שאלותיהם ולהעיר הערות. אין בזה שום דבר רע. הדברים רק מתבהרים. לְמָשָׁל. לגבי נושא זה. התוצאה של כל התשאול היא שוב המסקנה שזה עניין מבלבל כי יש כל כך הרבה פרשנויות אפשריות. ותוצאה חשובה עוד יותר בזכות שאלות והערות: יש עכשיו יוזמה של מי שטורח לאגד כמה שיותר שאלות ותשובות למדור שאלות ותשובות. אפשר רק לשבח, נכון? זה היתרון של בלוג כזה, והייתי מייעץ לאנשים שאם כל הגוגל הזה לא יצליח להם, להמשיך ולפרסם את השאלות וההערות שלהם. למי שזה מעייף: אל תקרא ותחזור לעניינים כרגיל.
@RonnieLadPrao: תודה מראש על המאמץ. בברכה, רודולף
ווימול
הבקשה היא לא הבעיה כי כבר היה לי OA בעבר כי קיבלתי אותו גם על סמך נישואיי.
מה שמעניין אותי עכשיו זה האם תקבל OA באנטוורפן בפעם הבאה.
עדכן אותנו.
הנק אודון,
כמו שכתבתי קודם כל אחד חייב לקחת את הויזה שמתאימה לו.
לווימול כנראה יש את הסיבות שלו, בדיוק כמוני, למה אנחנו בוחרים ב-OA.
רולנד,
זה יכול להיות מעייף. שאלות בנושא ויזות תמיד מעוררות תגובות רבות.
בכל מקרה אני נוסע לבלגיה לפחות פעם בשנה כדי לארגן כל מיני דברים ולבקר את המשפחה.
הבקשה לוויזת AO בבלגיה מעולם לא עוררה בי בעיות, אני מספק את המסמכים הדרושים וכעבור מספר ימים אוכל לאסוף אותה.
עם ויזת O אתה צריך לעשות ויזה לרוץ כל 90 יום.
חבל אם לאנשים מעייף לקרוא פוסטים (כמו שצריך).
אני לא חושב שטענתי שויזה O תקפה לשנה ללא ריצות ויזה.
נקודת המוצא שלי היא לגור בקרוב בתאילנד עם המשפחה שלי ולהישאר שם.
שגרירות NL אמרה לי שהדרך הטובה ביותר היא כדלקמן:
הגש בקשה לא-O (כניסה יחידה) ב-NL, אשר תקפה למשך 3 חודשים לאחר הכניסה לתאילנד
(זה יותר פשוט, פחות דרישות וזול יותר מאשר ויזה שנתית).
ברגע בתאילנד, הגש בקשה לאשרת הארכה על בסיס נישואין.
לאחר מכן, זה תקף לשנה, במהלכה עליך להתייצב להגירה כל 90 יום.
לאחר מכן אין צורך בריצה של ויזה.
אני לא זוכר איך קוראים לויזה הזו רשמית, אולי OA.
אני מבין שרולנד ווימול, למשל, כבר הגישו בקשה לאשרת OA שנתית מספר פעמים ישירות בבלגיה, מסיבות משלהם.
לא ברור לי למה הם עושים את הבחירה הזו, כי לדעתי זה תמיד מלווה בטרחה ניהולית ובעלויות.
כל אחד עושה את הבחירה שלו ואני ממש לא רוצה להציע שזו בחירה שגויה.
אני רק סקרן לגבי זה כי הנושא עדכני עבורי והוא יכול לעזור לי לעשות את הבחירה הנכונה.
נראה שיש לך מעט ניסיון עם הטרחה הניהולית בתאילנד.אני אישית לא מהסיבה שאני תמיד מבקש את הויזה שלי בבלגיה
זה אומר לרופא. (אני הולך בכל מקרה)
בית העירייה (תעודת נישואין והוכחת התנהגות טובה)
והוכחה להכנסה שלי, שאני צריך לברר כי בעבר זה היה מאחורי הפינה בקופת חולים, אבל עכשיו אני בפנסיה.
פשוט לכו לקונסוליה, מלאו פיסת נייר והרים אותה כמה ימים לאחר מכן.
כאן בתאילנד אני צריך לקבל חותמת רק כל 90 יום, וזה בדרך כלל לא נורא מכיוון שהכל נמצא במחשב בימים אלה.
לפני הגשת בקשה לויזה כאן בתאילנד אני קצת חושש בגלל הבעיות שחברים ומכרים שלי כבר חוו כאן וכאמור אני נוסע לבלגיה באופן קבוע.
ארווין VV וג'ו היקרים,
בעוד זמן מה אני גם צריך ללכת להגירה באודונטאני.
אני רוצה לשאול אותך משהו בעניין הזה.
האם תרצה לשלוח לי מייל לכתובת [מוגן בדוא"ל]?
תודה מראש
אנחנו סוגרים את הדיון הזה. תודה לכולם על תרומתם.