ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- דייב: האם אתה מדבר על טקסט כתוב או אודיו? אני משתמש בתרגומים מבוססי Felo AI עבור וידאו, טקסט וכו' עובד טוב מאוד. ht
- ג'וס: בבקשה תן קישור...
- ג'וס: שלום ארנודס, צוותי מיקרוסופט יכולים להמיר שיחות ישיבות צוותים בשידור חי בין הולנדית לתאילנדית. ברכות מג'וס
- קורנליס: ראה גם: https://www.maxmeldpunt.nl/topic/korting-pensioen-abp-na-hertrouwen/#
- קורנליס: זה אכן נכון ש-ABP היא היחידה שהפחיתה לך את הפנסיה במצב הנזכר. משפט הקץ של אתר ABP: אתה מבין
- פיטר אלברונדה: אדי היקר, תודה על תגובתך המהירה. אני גר בהרן, ליד חרונינגן, ולכן הולנדי. כי לNL אין 'א הדדית
- רודולף: ציטוט חון: אתה כבר לא יכול להשתמש בזיכוי מס שכר, אבל אתה גם לא משלם דמי ביטוח לאומי, אין דמי ביטוח
- הנק: וולטר, הבן שלך צריך פשוט לדבר עם בעלי חדר כושר צלילה ולשאול אם יש עבודה זמינה
- הנק: אתה טועה פעמיים: ספר בית צהוב אינו מסמך רכוש אלא רק הוכחה שאתה רשום בכתובת מסוימת.
- אריק קייפרס: ג'ורג', ההפחתה הזו של כמעט 100 יורו לחודש, מה זה אומר בתמורה? אני לא יכול לדמיין שאין שום דבר בתמורה
- חירט: אני תמיד משתמש בגוגל תרגום. זה עדיין הכי מדויק. זכור ש-Google Translate הכל תחילה
- תוספת ריאות: פיטר היקר, אני חובב רדיו ויש לי רישיון בתאילנד. אות הקריאה שהוקצה לי הוא HS0ZJF. אני מאוד פעיל
- אריק קייפרס: קון, זה כך, המשפט האחרון שלך? בכל מקרה, קרא את זה כאן: https://www.siam-legal.com/realestate/Usufructs.php אני רואה usufr
- גר קוראט: אתה יכול למלא את כל הבית שלך בחפצים של בן הזוג, כל עוד אתה לא נשוי ולשניהם יש בית משלהם.
- גר קוראט: הדבר האחרון שקון כותב אינו נכון: אם אתם נשואים ולא גרים ביחד, עדיין תקבלו 50% משכר המינימום כ-A
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: אני עצמאי ורוצה לעבוד מתאילנד. איזה סוג של ויזה אני צריך?
קוראים יקרים,
אני עובד כעצמאי אך ורק בחברה אמריקאית. מכיוון שאני עובד בתחום ה-IT, זה לא משנה לי היכן מיקום העבודה שלי כל עוד אני מחובר בזמנים קבועים.
בגלל זה, אני רוצה לנסוע לתאילנד לזמן מה בסביבות יוני 2014 כדי לבצע את עבודתי שם ואני חושב על תקופה של 6 חודשים עד שנה. אני אשאר רשום בהולנד.
מי יכול לייעץ לי באיזה סוג ויזה עלי להגיש בקשה?
בכבוד רב,
וינס
היי וינס,
כדי לעבוד בתאילנד, אתה צריך אישור עבודה.
זה מאוד קשה להגיע לשם בתאילנד.
גם אם אתה עובד מהבית, אתה תופס עבודה תאילנדית.
ייתכן שתוכל לעשות זאת דרך המעסיק האמריקאי שלך, שעליו להגיש בקשה לכך בשגרירות תאילנד בארה"ב.
במוקדם או במאוחר יבוא פקיד ההגירה ויגרש אותך מהארץ.
אל תזלזלו
שלום ניקו
ניקו היקר,
תגובתך ומסקנתך מבוססות על הנחות שגויות, מכיוון ש(א) אינך עובד בחברה שבסיסה בתאילנד (= נדרש אישור עבודה), ו-(ב) לשואל אין עבודה תאילנדית כי הוא עובד בחברה ב- חברה מבוססת הולנד או ארה"ב ו-(ג) הוא לא מקבל את ה'פיצוי' שלו בתאילנד (הוא משתמש בו רק בתאילנד), ו-ד) הוא גם לא מתיישב 'לתמיד' בתאילנד.
במקרה האחרון, הוא עשוי לקבל את הכנסתו בתאילנד = דרך חשבון בנק תאילנדי, ויתכן שיעשה טוב אם יפתח חברה או חברה בתאילנד; עם זאת, זהו מצב שונה מאוד, מורכב הרבה יותר, הדורש הרבה יותר מחקר ואינו קשור לשאלה.
בשל האפשרויות של האינטרנט, השואל מעדיף להישאר בתאילנד לתקופה ארוכה יותר, אך הוא עדיין עובד בהולנד (דרך האינטרנט) על בסיס החוזה ההולנדי שלו. לדעתי זה בכלל לא בעיה - עד שהתקנות בנושא זה יותאמו בינלאומית. מצבו של השואל אינו שונה במהותו מ(יותר ויותר) תיירים המקיימים קשר יומיומי עם 'עבודתם' בחו"ל במהלך חופשתם התאילנדית.
ראה גם את התשובה של כריס (29 בדצמבר 2013 בשעה 02:34) וג'פרי (28 בדצמבר 2013 בשעה 15:41). יש יותר ויותר אנשים שעובדים על בסיס זה. מצבו של Sjaak S (29 בדצמבר 2013 בשעה 04:29 לפנות בוקר) שונה בבירור, מכיוון שהוא עושה 'עבודה פיזית' בתאילנד וגם מרוויח את הכנסתו בתאילנד; עם זאת, גם זה לא מהווה בעיה בתנאים מחמירים על פי ההגירה בהואה הין.
עבור דניאל (28 בשעה 2013:12), הגשת בקשה לוויזת ED ללא מהגר היא רק פתרון ללימוד השפה התאילנדית (החוקים לויזה ED הוחמרו לאחרונה*), אך לא עבור כל שפה אחרת. פעילות. דניאל כנראה מחפש שיטה להישאר 'ללא הפרעות' כמעט לצמיתות בתאילנד; למרבה הצער זה לא באמת אפשרי (א) אם אתה עדיין לא בן 17, או (ב) נשוי לתאילנדי, או (ג) עומד בכללים נרחבים להקמת חברה בתאילנד (ראה פסקה 50), או (ד) השקעה מינימלית בתאילנד (עיין בתקנות הרלוונטיות; מדובר בסכום משמעותי**). אני לא ממליץ על ויזת ED עבור הפונה כי זה בהחלט לא הכרחי. אני מסכים עם Luckyluke (2 בדצמבר 28 בשעה 2013:11) בהקשר זה; העניין מסובך שלא לצורך.
*ראה בלוג תאילנד 24 בדצמבר 2013, דרישות מחמירות עבור ויזה ללא מהגרים ED
**עיין בקובץ הבלוג של תאילנד 'ויזה תאילנד' לקישורים
MACB יקר,
שקלתי לבחור שוב בוויזת תייר כי זו לא בעיה.יש לי מספר אפשרויות לנסוע בתאילנד ומחוצה לה, מה שאני עושה בכל מקרה, החיסרון היחיד הוא שהתאריכים מתוכננים לך לפי תאריכי תפוגה של ויזה. , אז לא הפתרון הטוב ביותר.
בנוסף לאפשרות הזו, אני יכול לבחור בקרוב להיות נשוי לתאילנדית, אבל זו עדיין לא עובדה ואני לא רוצה שייאלצו לעשות את הצעד הזה. חברה שלי עסוקה בלימוד השפה ההולנדית ואני רוצה לדעת יותר על השפה התאילנדית, וזו הסיבה שכבר תכננתי להתמקד בה. מכיוון שאופציה זו גם מספקת מיידית ויזת חינוך, ראיתי בכך את המסלול המשפטי הפשוט ביותר במצבי.
שמעתי עכשיו כמה פעמים שאולי אני צריך אישור עבודה ואולי לא, אבל המצחיק הוא שאם אתה רוצה להגיש בקשה, זה לא אפשרי בבנייה שבה אתה עובד בלי חברה/לקוח תאילנדית. לכן השלמתי עם זה, אבל אני מוצא את הדיון מעניין כי אני לא רוצה קנסות או בעיות בתאילנד בנוגע לנקודה זו.
מחר אצור קשר עם עורך דין בתאילנד כדי לבקש מידע ואשתף כאן את התוצאות.
צפוי שנסיים עם הפתרון של LuckyLuke ואני אשתמש בפתרון ויזת ED.
דיברתי עם עורך דין וזה אישר שלא ניתן לקבל אשרת עסקים ו/או אישור עבודה. לאחר שסיפרת את הסיפור המלא, השאלות החשובות ביותר היו? האם אתה עושה עסקים עם אנשים בתאילנד? האם אתה עובד עבור או ביחד עם אנשים בתאילנד? האם אתה מרוויח כסף בתאילנד? אם אתה יכול לענות על כל השאלות האלה ב"לא", המטרה העיקרית שלך להיות בתאילנד היא לא למטרות עסקיות וזה מסתכם או להיות תייר או להיות מסוגל ללמוד (Education Visa). האפשרות הפשוטה ביותר היא ויזת תייר שבה נתקלים רק בפקיעת הויזה. אם אתה באמת רוצה ללמוד, הם ממליצים מיד על ויזת חינוך מכיוון שאינך צריך להתמודד עם תום הוויזה שלך מדי חודש.
עם זאת, הוא כן מציין שאתה לא צריך לעשות מזה עניין גדול שאתה עובד בתאילנד כי זה לא המקרה. אתה תייר או סטודנט כאן וזה חל גם על בקשת הוויזה שלך. העובדה שאתה כן עובד עבור החברה ההולנדית שלך לא חשובה בסיפור הזה.
לאחר שנתקלתי שוב בנושא הזה בימים האחרונים, גם לי התחילו לעורר ספקות לגבי מצבי, אבל אני חושב שזה דווקא מצב די חדש ולא מתאים לתקנות תאילנד. עורך הדין גם ציין כי זה עשוי להיות שונה בעתיד, אבל זה ייקח הרבה זמן...
רעיון טוב, דניאל, אולי גם עבור וינס.
ויזת תייר עם כניסה משולשת = 3 x (60 יום סטנדרטי + 30 יום הארכה בתאילנד בהגירה @ 1900 באט) = נניח 9 חודשים. כדי להפעיל את הכניסה הבאה (2 ו-3) עליך לעזוב את המדינה כל 90 יום בטנדר (בדרך כלל לקמבודיה) או בטיסה (זולה) חזרה באותו יום למלזיה (KL) או סינגפור (בשביל זה אין צורך ויזה בכל אחת מהמדינות).
ובתום 9 החודשים אתה יכול גם להשתמש בתוכנית פטור ויזה; משך השהייה המותר תלוי באופן שבו אתה נכנס לתאילנד (שוב): במטוס = 30 ימים, בטנדר/רכבת = 15 ימים; עם זאת, יחד לא יותר מ-90 ימים מתוך סך של 180 ימים, המחושבים מהכניסה הראשונה לפטור מהוויזה; ראה קובץ תאילנד ויזה לתאילנד.
ויזה ללא מהגר O אפשרית גם אם אתה יכול לעמוד בכללים הפשוטים למדי = שנה. צאו מתאילנד כל 1 יום (לא משנה איך תחזרו). יש אנשים שעושים את זה כבר שנים. הרי כל אחד יכול לקחת 'שבתון', במיוחד אם אין בעיה עם דרישות ההכנסה. חוץ מזה, יש לך חברה תאילנדית. אפשר גם ויזה ללא מהגר ED (חינוך), אך שימו לב לחוקים המחמירים יותר, במיוחד עבור שהיות קודמות בתאילנד.
הדאגות שלך ייפתרו לחלוטין אם תוכל לעמוד בדרישות של "ויזה תאילנדית" = הארכה של ויזת Non-Imm O (או Toursit Visa אשר לאחר מכן יש להעביר ל Non Imm O) למשך שנה בכל פעם. לעולם לא תצטרך לעזוב את תאילנד באותה שנה; דווח להגירה כל 1 יום.
אבל מה שלא תעשה, לעולם אל תזכיר שאתה הולך לעבוד בתאילנד (בין היתר) דרך האינטרנט עבור חברה בחו"ל. זה יכול ויוליך שולל חלק מעובדי מדינה או לתת להם רעיונות מסוימים, עם כל ההשלכות שלו. כפי שגם עורך הדין שלך קבע: אתה בוודאי לא עושה שום דבר נגד הכללים התאילנדים לגבי אישורי עבודה ועבודה.
היי וינס
אל תעשו את זה יותר קשה ממה שזה, נסו לקבל אשרת תייר ל-6 חודשים או שנה מבלי לציין שאתם הולכים לעבוד בתאילנד. (אחרת צריך גם אישור עבודה וזה לא קל)
אני מניח שאתה רק רוצה לעשות את העבודה שלך באינטרנט במשך כמה שעות ביום, אז אין תאילנדי שיכול להגיד שאתה עובד כי כל תייר עושה משהו במחשב האישי שלו כל יום.
אז פשוט לשחק תייר וליהנות מהמדינה היפה הזו.
גר. לוק בר המזל
כמעט שכח
כמובן, אנו מאחלים לכולם שנה טובה ושנקרא עוד הרבה סיפורים יפים בבלוג זה בשנת 2014.
הכוונה הטובה שלי היא שאעלה שוב משהו בבלוג.
גר. לוק בר המזל
אין כללים אמיתיים (עדיין) לדרך העבודה הזו. אני לא חושב שאתה צריך שום דבר מלבד ויזת ללא מהגרים לשנה 'O' = יציאה מתאילנד כל 1 יום, או ויזת תיירים משולשת = מקסימום 90 חודשים כולל 9 ריצות של ויזה.
אחרי הכל, אתה לא עובד בתאילנד עבור חברה תאילנדית (ראה פסקה אחרונה), אלא דרך האינטרנט. אתה עובד בחברה בארה"ב או בהולנד שאתה מקיים איתה קשר אינטנסיבי, ולא מקבלים על כך תשלום בתאילנד (אתה צריך לוודא זאת), ואתה נשאר רשום בהולנד. הסיבה שבגללה אתה גר בתאילנד היא אישית וזמנית בלבד; אתה בעצם תייר לטווח ארוך.
רצוי לא לציין את ה'עבודה דרך האינטרנט' הזו בשום מסמך, ובוודאי לא בבקשת הויזה או בהארכת הויזה (וויזת תיירים) בתאילנד, כי זה רק יוביל לסיבוכים מיותרים כי זה ידרוש פקידים ב- יכול ויעשה את הצעד הלא נכון. היצמד ל'תייר לטווח ארוך'; מזל שיש לתאילנד תיירים כאלה.
לאחר מכן עליך לשמור את התמונה הזו לצמיתות מכל הבחינות. למשל, באופן עקרוני, אל תקנו/תשכירו/תשלמו שום דבר על שמכם מה'חברה' שלכם; הכל בשמך הפרטי. אם זה לא אפשרי, אז אני חושב שאתה בעצם מקים את החברה שלך (זמנית) בתאילנד ואז אתה נופל תחת כללים אחרים לגמרי. גם אפשרות, אבל עם הרבה בעיות.
מנחה: אנא השב לשאלת הקורא.
וינס,
השאלות שלך מאוד מעניינות, אני במצב דומה. אני כבר גר בתאילנד עם אשרת תייר ב-6 החודשים האחרונים. בעצם לא נתקלתי בבעיות, חוץ מזה שפקיעת ויזה לפעמים מעצבנת, אבל יש לי כמה חברים שגרים באסיה אז עשיתי טיולים של כמה ימים לסין, הונג קונג, סינגפור וכו'.
פעם בדקתי בקצרה ויזות ואישורי עבודה אחרים, אבל שמעתי על חוקים ודברים רבים שאתה נתקל בהם.
לבסוף, לפני חודש נרשמתי ללמוד תאילנדית וקיבלתי ויזת חינוך ל-15 חודשים. אני לא עושה זאת רק כדי לקבל ויזה, אלא אני גם מאוד רוצה לנסות ללמוד את השפה התאילנדית. זה צריך להיות מאוד פשוט ולקחתי את כל המסמכים הדרושים מתאילנד להולנד. דיברתי כבר עם השגרירות בהאג, אבל הם מיד חשדו מאוד והתחילו לשאול כל מיני שאלות. בסופו של דבר, המליצו לי לקפוץ בינואר 2014, אבל לא חשבתי שזה אפשרי בסביבות החגים בהתחשב במידת העומס שם. עכשיו אתמול קראתי על הכללים המותאמים לגבי הבקשה לוויזת חינוך, אז אני עדיין צריך לברר מה ההשלכות של זה.
מכיוון שאני תוהה האם אצליח לקבל את הויזה הנ"ל, אני מחפש גם אפשרויות אחרות ומתחיל לתהות מהן האפשרויות, כולל אישור עבודה, לעשות את זה נכון לחלוטין. אני לא רוצה להיכנס לבעיות עם הגירה!
ניתן ליצור איתי קשר: 06-30300333
אני גם בהחלט מחפש עצות מאנשים אחרים במצב דומה.
גר. דניאל
מנחה: נא לא לשוחח בצ'אט.
הייתי חושב מי יכול לענות על השאלה הזו טוב יותר מאשר קון פיטר
עדיין יש לי שאלה ל-MACB.למה תאילנד תשמח מתיירים כאלה?
תאילנד נמצאת כרגע בשלב מאוד קשה, וזה לא ייפתר לזמן מה, אפילו עם בחירות חדשות בפברואר (אם הן בכלל יקרו). תיירים רבים (או בעצם: מפעילי/מארגני טיולים) נמנעים מתאילנד עקב 'הפרעות' בבנגקוק, אך אלו מתרחשות גם במקומות אחרים, לא באזורי תיירות. לכן כל תייר מוזמן, במיוחד תיירים שיישארו זמן רב, כי זה אומר תעסוקה והכנסה לתאילנדים.
וינס,
נושא מאוד מעניין.
אני חושב של-MACB יש את התשובה הנכונה, אבל אני לא בטוח ב-100%.
יש לי חוזה בהולנד לחברה הולנדית, אבל כשאני בתאילנד אני ממשיך לעבוד.
אני לא חושב שזה יגרום לבעיות כלשהן, בתנאי שאתה, כתייר, משיג את הויזות הדרושות.
ויזת תייר כפולה מעניקה לך 2X 60 ימים.
לאחר מכן טסים מהארץ לחופשה קצרה ואפשר להישאר עוד חודש.
אנחנו יכולים גם להפוך את העניין.
נניח שתאילנדי מגיע להולנד בחופשה וממשיך בעבודתו עבור הבוס שלו באמריקה דרך האינטרנט בביתך.
לאיש יש חוזה תאילנדי וכסף מופקד לחשבונו בתאילנד.
לא נראה לי בעיה.
שלום וינס,
עבודה על ויזה שאינה ויזת עבודה אינה מותרת בתאילנד.
למיטב ידיעתי, לא ניתן לקבל אשרת עבודה לעבודה עצמאית באינטרנט, כי משרה כזו אינה מוגדרת בתקנות תאילנד. אז אתה נמצא במעין מבוי סתום בתוך החוק התאילנדי.
הדבר היחיד שאפשר רשמית זה להקים חברה בתאילנד, אבל במקרה שלך זה לא נראה לי נוח, גם בהתחשב בפרק הזמן (6-12 חודשים).
מה שאתה צריך זה: כסף (2 מיליון באט אם לא נשואים), לפחות 2 תאילנדים כשכירים בשנה הראשונה. כמו כן, למהדרין, אתה יכול להחזיק רק 49%.
העצה שלי היא: אל תקשה על עצמך מדי; נסה לקבל אשרת חינוך: זה זול יחסית.
כן, זה אולי לא יעבוד רשמית, אבל החוק התאילנדי גם לא מספק תקנות מודרניות מתאימות.
וגם אם היית עובד בסטארבקס כל היום, ליד קצין הגירה, איך הוא/היא יכול להוכיח שאתה עובד או עוסק בתחביב שלך?
במסגרת החוק, במקרה שלך אינך תופס את מקומו של תאילנדי.
באמת יש להם דברים אחרים בראש.
עם זאת, אשאר רשום בהולנד, בהתחשב בעלויות הבריאות, צבירת AOW וכו'.
הזמן המקסימלי שניתן לשהות בחו"ל ללא ביטול הרישום הוא 8 חודשים בשנה, אך אם לא מתעוררים עניינים חריגים, אין בקרה אם מדובר בעוד חודש.
\ פגשתי בשנה שעברה איסלנדי שחי כאן כתייר כבר 6 שנים. הוא איש IT, בעל חברה משלו באיסלנד, תמיד עובד באינטרנט, שולח חשבוניות מהכתובת שלו באיסלנד, מקבל את הכסף בחשבון איסלנדי (ופשוט מושך באט מהכספומט). בעל אשרת תייר ומחדש אותה כל 3 חודשים ביציאה מתאילנד לתקופה קצרה או ארוכה יותר. מעולם לא היו בעיות ומעולם לא נתן כסף לפקיד.
בתחילת השנה הזו שאלתי במשרד ההגירה בהואה הין איך מקבלים אישור עבודה. ההסבר היה כמתואר לעיל.
יש לי ויזה לא מהגר O עם כניסה מרובה. זה אומר שכדי להגיש בקשה לאישור עבודה אצטרך גם להגיש בקשה לויזה חדשה לגמרי.
כשהסברתי מה אני רוצה לעשות, כלומר להתקין מחשבים בבית הלקוחות, לתקן אותם וכו', אמרו לי שכל עוד אני עושה את זה עבור אנשים פרטיים (ו-100% עבור זרים), אני לא אצטרך להגיש בקשה לקבלת היתר. פשוט אסור היה לי לעבוד בעסקים ציבוריים, כמו מסעדות, ברים או בתי מלון.
כמובן שזה לא רשמי, אבל זה מה שנאמר לי.
אני גם מכיר מישהו שגם עובד על המחשב שלו מהבית כל יום. הוא מקבל את הכנסתו לחשבון בארץ מוצאו.
אז, אני חושב, אתה הולך להקשות על עצמך על ידי הגשת בקשה לאישור עבודה, כל עוד אתה עובד מהבית. אף אחד לא יערער על זה ואם אתה רוצה לעשות את זה באופן חוקי, הכסף שלך מופקד בבנק מחוץ לתאילנד. יש הרבה בנקים בינלאומיים שבהם אתה יכול לעשות זאת. אם זו חברה אמריקאית שאתה עובד בה, אולי תוכל לפתוח חשבון דרך החברה שלך ולהפקיד בה את ההכנסה שלך? קל להשיג את הכסף שלך עם כרטיס אשראי.
וינסנט יקר,
אם תיתפסו בתאילנד ללא אישור עבודה וכו', לדעתי יש סיכוי טוב שתיענשו בקנסות ואולי בגירוש. בכך אני חולק על מספר פרשנים קודמים. ייתכן שאתה לא אשם על פי מכתב החוק התאילנדי. עם זאת, זה יכול להפוך במהירות לצורך להוכיח שאתה לא טועה וזה לא תפקיד שאתה רוצה להיות בו.
אני מסכים עם כותבים רבים שהסיכוי להיתפס הוא מינימלי. ודא שאתה נשאר מתחת לרדאר של הרשויות וודא שהסיפור שלך יישאר מחוץ למעגל הרכילות של הגולים.
אגב, אשרת עסקים ואישור עבודה ניתן לארגן בקלות דרך "חברת גג" תאילנדית. זה עובד בערך באותו אופן כמו בהולנד (כגון ילוסטון) אבל כמובן עולה כסף. תשלם מס גם ב-TH.
עם זאת, אם תרצו להתיישב באופן קבוע בתאילנד, ישנן דרכים להפחית משמעותית את חשבון המס שלכם באמצעות מטריה כזו.