Üdvözöljük a Thailandblog.nl oldalon
Havi 275.000 XNUMX látogatásával a Thailandblog a legnagyobb thaiföldi közösség Hollandiában és Belgiumban.
Iratkozzon fel ingyenes e-mailes hírlevelünkre, és tájékozódjon!
hírlevél
Nyelvi beállítás
Rate Thai Baht
Szponzor
Legújabb hozzászólások
- Rudolf: Idézet: Mekkora a házépítés jelenlegi becsült költsége négyzetméterenként. Ez csak attól függ, hogy milyen követelményeknek felel meg
- Johnny B.G: Az 50-80-as/90-es években a holland rendszeresen termesztett élelmiszerek is tartalmaztak mérget, de Hollandiában és TH-ban is 20% az idősek aránya.
- Johnny B.G: A tolmács számos forrásra támaszkodik, de természetesen sokkal többről van szó. Isaanban 50-60 éve óta r
- rabol: Átlagosan évente 6-8 hónapot tartózkodom Thaiföldön, és minden nap élvezem az ottani ételeket. Nekem soha, de soha nem mondják el
- Eric Kuypers: Robert, tudod mekkora az Isaan? Mondd ki háromszor NL-t, így van értelme, ha adsz egy kis irányt, mint a profi
- RonnyLatYa: Igen, azt mondom, hogy a Kanchanaburi csak egy példa, és ezen változtathatsz. Ezt megteheti magán a weboldalon is, majd megnézheti
- William-korat: Száraz időszakban a vonal Bangkok alja és onnan lejjebb és keletre a Khao Yai Nemzeti Park felett általában
- Eric Kuypers: Ha módosítja a parancssort, például https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, egy másik várost vagy régiót fog kapni. De te
- Cornelis: Nos, GeertP, egyáltalán nem vagyok „kelbimbó-párti” vagy a The Red Brand rabja, de ez nem jelenti azt, hogy nem szeretem a thai konyhát.
- Rudolf: Attól függ, mit keresel Thaiföldön, de őszintén szólva véleményem szerint nincs sok választásod. A nagyvárosok szétesnek
- RonnyLatYa: Ezt is nézd meg. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Szintén görgess egy kicsit lejjebb és adnak magyarázatot is
- Péter (szerkesztő): Én is élvezem a thai ételeket, és igen, az ára nagyon vonzó. De az csak tény, hogy a thaiföldi farmerek hihetetlenek
- csatlakozó: A legjobb, ha a novembertől februárig tartó időszakban megy. Egy asztmás ember semmiképpen ne jöjjön ide márciustól májusig
- GeertP: Kedves Ronald, teljesen egyetértek a történeteddel, én is élvezem a thai konyhát minden nap és még 45 év thaiel után is
- Eric Kuypers: Wilma, nem minden Thaiföldön rossz a levegő. Thaiföld több mint 12-szerese Hollandia! Ezek a nagyvárosok (forgalom) és néhány
Szponzor
Ismét Bangkok
Menü
feljegyzések
benyújtja
- háttér
- tevékenységek
- Reklámfilmek
- napirend
- Adókérdés
- Belgium kérdés
- Látnivalók
- Bizarr
- buddhizmus
- Könyvismertetők
- Oszlop
- Corona-válság
- kultúra
- Napló
- Ismerkedés
- A hete
- Akta
- Búvárkodni
- Gazdaságok
- Egy nap az életében…
- Szigetek
- Élelmiszer és ital
- Rendezvények és fesztiválok
- Léggömbfesztivál
- Bo Sang Esernyőfesztivál
- Bivalyversenyek
- Chiang Mai Virágfesztivál
- kínai újév
- Full Moon Party
- Karácsony
- Lótuszfesztivál – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball fesztivál
- Szilveszter ünnepe
- Phi ta khon
- Phuket Vegetáriánus Fesztivál
- Rakétafesztivál – Bun Bang Fai
- Songkran – thai újév
- Pattayai tűzijáték fesztivál
- Expatok és nyugdíjasok
- állami nyugdíj
- Autó biztosítás
- Banki tevékenység
- Adó Hollandiában
- Thaiföldi adó
- belga nagykövetség
- belga adóhatóság
- Életjel
- DigiD
- Emigrál
- Házat bérelni
- Vegyél egy házat
- In memoriam
- Jövedelem kimutatás
- király
- A megélhetési költségek
- holland nagykövetség
- holland kormány
- Holland Szövetség
- Hír
- Elhalálozni
- Útlevél
- Nyugdíj
- Jogsi
- Elosztások
- Választások
- A biztosítás általában
- Vízum
- munka
- Hopital
- Egészségbiztosítás
- Flóra és fauna
- A hét fotója
- Gadgets
- Pénz és pénzügy
- Történelem
- Egészség
- Jótékonysági szervezetek
- Szállodák
- Házakat nézegetve
- Be van kapcsolva
- Péter kán
- Koh Mook
- Bhumibol király
- Thaiföldön él
- Olvasói beküldés
- Olvasói hívás
- Olvasói tippek
- Olvasói kérdés
- Társadalom
- piactér
- Egészségügyi turizmus
- Miliő
- Éjszakai élet
- Hírek Hollandiából és Belgiumból
- Hírek Thaiföldről
- Vállalkozók és cégek
- Oktatás
- Kutatás
- Fedezze fel Thaiföldet
- Opinię
- Figyelemre méltó
- Cselekvésre hívni
- Árvíz 2011
- Árvíz 2012
- Árvíz 2013
- Árvíz 2014
- Hibernálás
- Politika
- Szavazás
- Utazási történetek
- Utazás
- kapcsolatok
- bevásárlás
- a közösségi média
- Spa & wellness
- Sport
- városok
- A hét nyilatkozata
- A strand
- nyelv
- Eladó
- TEV eljárás
- Thaiföldről általában
- Thaiföld gyerekekkel
- thai tippek
- thai masszázs
- Idegenforgalom
- Kimenni
- Pénznem – thai baht
- A szerkesztőktől
- Ingatlan
- Közlekedés és közlekedés
- Visa rövid távú tartózkodás
- Hosszú távú tartózkodásra jogosító vízum
- Vízumkérdés
- Repülőjegyek
- A hét kérdése
- Időjárás és éghajlat
Szponzor
Jogi nyilatkozat fordítások
A Thailandblog több nyelven használ gépi fordításokat. A lefordított információk felhasználása saját felelősségére történik. Nem vállalunk felelősséget a fordítási hibákért.
Olvassa el teljes szövegünket itt lemondás.
royalty
© Copyright Thailandblog 2024. Minden jog fenntartva. Eltérő rendelkezés hiányában az ezen az oldalon található információkhoz (szöveg, kép, hang, videó stb.) kapcsolatos minden jog a Thailandblog.nl-t és szerzőit (bloggereket) illeti meg.
Ezen információk teljes vagy részleges átvétele, más webhelyeken való elhelyezése, más módon történő reprodukálása és/vagy kereskedelmi felhasználása tilos, kivéve, ha a Thailandblog erre kifejezetten írásos engedélyt ad.
A weboldalon található oldalakra való hivatkozás és hivatkozás megengedett.
Kezdőlap » Olvasói kérdés » Miért nincs kötelező hozzájárulás az állami kórházakhoz a külföldiek számára?
Kedves olvasók!
Thaiföld miért nem követeli meg mindenkitől, aki az országba érkezik vagy ott él, hogy járulékot fizessen az állami kórházaknak? Mondjuk 2.000 bahttól és akkor mindenkinek jár a kórházi ellátás? A kártya, amely most ingyenes a thaiföldiek számára. Tehát minden külföldinek fizetnie kell. Thaiföld előnye, hogy havonta rengeteg pénzt kapnak, amit az állami kórházakra kellene fordítani.
Ezért azoknak, akik nem akarják használni, továbbra is járulékot kell fizetniük. Aztán biztosítsd magad egy magánkórházban.
Üdvözlettel,
AAD
Kedves Ádám!
Néhány éve volt (nem kötelező) biztosítás. Évente 2.000 bahtba kerül. Ez csak egy évig tartott. 2.000 baht nem sok, cukorbetegként többet költök.
üdvözlettel Hanso
Ha ilyen egyszerű lenne, nem lenne probléma. Az egészségügyi költségek nagyon drágák, különösen az idősek kerülnek sok pénzbe. Ezt nem lehet havi 2.000 bahttal fedezni.
tényleg ilyen egyszerű..
A kitelepültek száma x 2,000 több, mint a jelenlegi kifizetetlen kórházi számlák száma
„… Thaiföld miért nem kötelez mindenkit, aki az országba érkezik vagy ott él…”
A turisták is? Azok a turisták is, akiknek gondozási és utazási politikájuk van?
Én amellett vagyok, hogy Thaiföld megkövetelje a turistáktól, hogy rendelkezzenek valamilyen fedezettel a hazájukból, és hogy ideiglenes sürgősségi fedezet vásárolható Thaiföldön, például az Assudis ajánlata 450 euróért. Ez olyan drága néhány hétig, hogy az emberek szívesebben vásárolnak utazási kötvényt…….
Kedves Aad, pontosan kinek kell hasznot húznia az Ön javaslatából?
A súlyos betegek pénzébe kerülnek a kórházak – főleg, ha egy szomszédos országból érkeznek Thaiföldre olcsó kezelésre –, az egészségesek pedig pénzt termelnek a kórháznak.
Szerinted merre billen a mérleg?
Továbbá sok külföldinek van már biztosítása, ezért kétszer kell fizetniük.
És ez pontosan egy reakció, amit nem értek.
Az én mérlegem egyébként a thaiföldi egészségügyi ellátás összköltségére megy.
Akárcsak NL-ben, az egészséges emberek fizetnek a súlyos betegekért, ahogy te nevezed.
Valami baj van ezzel? Egy napon rajtad lesz a sor, remélem, nem.
És persze azoknak, akik bizonyítani tudják, hogy így vagy úgy már rendelkeznek egészségbiztosítással, ne kelljen duplán fizetniük.
Talán 2.000 baht kevés az állami kórházak járulékos költségeinek megfizetéséhez.
Nemcsak pénzt kapnak, hanem új betegeket is.
Főleg, ha az összeg elég vonzó ahhoz, hogy Thaiföldön kezeltesse magát ezért a 2.000 bahtért a saját országában.
Akkor a thai kórházak csak rosszabbak lesznek.
Ha a thaiföldi kormány úgy véli, hogy a külföldinek hozzá kell járulnia a thaiföldi egészségügyi ellátáshoz, egyszerűen megemelheti a vízumok árát, és ezt a pénzt egészségügyi ellátásra fordíthatja.
Akkor nem fognak zavarni a külföldiek, akik megtöltik a kórházakat.
Már eléggé tele vannak.
Írsz:
Ha a thaiföldi kormány úgy véli, hogy a külföldinek hozzá kell járulnia a thaiföldi egészségügyi ellátáshoz, egyszerűen megemelheti a vízumok árát, és ezt a pénzt egészségügyi ellátásra fordíthatja.
Holland állampolgárként Ön, mint turista 30 napig vízummentességet élvez, ami azt jelenti, hogy nem kell vízumköltséget fizetnie. Ezenkívül sok más ország rendelkezik ilyen vízummentességgel.
Furcsa tehát, hogy a thaiföldi kormány azt a kötelezettséget írja elő, hogy a turistának átfogó utasbiztosítást kell kötnie?
Nem hiszem.
Vagy a hosszabb ideig tartózkodó külföldiek tartózkodási vízumárainak emeléséről beszél?
Te is írod:
Akkor nem fognak zavarni a külföldiek, akik megtöltik a kórházakat.
Már eléggé tele vannak.
Nyilván azt feltételezi, hogy néhány turista azért érkezik Thaiföldre, hogy megbetegedjen vagy balesetet szenvedjen. Thaiföldre? Igen egy hűvös betegségre vagy balesetre, hogy az állami kórházban maradhassak a nyaralás alatt.
Ha ezek a turisták átfogó utasbiztosítással rendelkeznek, az legalább nem a thai kormány anyagi kárára megy. Szerinted annyi turista van Thaiföldön, hogy túlzsúfolják az állami kórházakat?
A külföldiek hosszabb tartózkodása esetén pedig véleményem szerint a jövedelemigény vagy 800.000 THB elegendő legyen a kezdeti költségek fedezésére. Továbbra is marad az, hogy ha ezek a külföldiek a thaiföldi lakosságnak csak egy kis részét teszik ki, semmi esetre sem zsúfolják túl az állami kórházakat.
Az a tapasztalatom, hogy abban a kórházban, ahol a feleségem dolgozik, és ahol ő látogat, nagyon kevés külföldit látni.
Nem tűnik érvnek a részedről.
Lásd még a cikkhez kapcsolódó bejegyzésemet, 16. 05. 2019. 15:08-kor
Az ötlet egy orvostól származik az állami kórházban
10 éves gyerek gondozását vállaljuk, akinek már nincsenek szülei
Az a binkie most rákos, így minden héten itt vagyunk a kórházban 4 napig
A kemoorvos itt dolgozik az állami kórházban 2 napig
És heti 3 napot a bangkoki kórházban dolgozik
Bangkok kórházban ugyanaz a kezelés, csak az árcédula és a szoba különbözik
És azt mondta nekem, hogy ha van lehetőség külföldiek számára
Azok, akik havi 2000-et fizetnek, egy privát szobát szeretnének még 2000 fürdővel éjszakánként
Aztán plusz pénz érkezik az állami kórházakba
Szerintem akkor win-win
Köszönet a gyerekről való gondoskodásért. De a turisták, akiknek oroszlánrésze már rendelkezik (utazási) biztosítással, 2000 baht (valamivel kevesebb mint 60 euró) fizetésére kényszeríteni Thaiföldre való belépéskor, nem tűnik mindenki számára előnyös helyzetnek. A 3-4 fős családok körülbelül 180-240 eurót fizetnek pluszban a nyaralásukért, és ez biztosan nem fogja elősegíteni a thaiföldi turizmust. Másrészt az olyan országokból származó betegek, ahol az ellátás kevesebb, mint egy thai állami kórházban, valószínűleg szívesen utaznak majd Thaiföldre, hogy 2000 bahtért ingyenes ellátást kapjanak. A turisták megfizetése a thai egészségügyi ellátás hiányaiért, bármennyire is szociális az ötlet, nem a megoldás. Sok sikert a 'binkie'dnek, remélhetőleg felépül a betegségéből!
Nem értem a történeted.
Hozzáférhet a teljes ellátáshoz és kezeléshez egy állami kórházban havi 2.000 baht előfizetés ellenében?
még soha nem hallottam róla…
Ha állami kórházba megyek, 2.000 bahtért kiveszek egy szobát, függetlenül attól, hogy van biztosításom, vagy nincs.
nem fogok lefeküdni.
Szóval, hogy mi a privát szoba hozzájárulása a történethez, nem tudom.
A magánszobának pedig plusz költségei is vannak a kórháznak, nem csak bevétel.
„Hozzáférhet a teljes ellátáshoz és kezeléshez egy állami kórházban havi 2.000 baht előfizetésért?
Soha nem hallottam róla…”
Igaz, de ez csak az orvos ötlete volt.
Sőt, naivan feltételezem, hogy az orvos a tartósan itt tartózkodó külföldieket jelenti, és nem olyan turistákat, akiknek, ha jól gondolják, már van utasbiztosításuk.
Talán Aad egy kicsit jobban meg tudja nevezni.
Feleségem és gyermekeim vannak Thaiföldön, mind thai állampolgárságúak. A feleségemnek van thai egészségbiztosítása, de nekem nincs egészségbiztosításom a gyerekeimre. Tud valaki tanácsot adni, és van valakinek tapasztalata a thaiföldi gyermekek egészségbiztosításával kapcsolatban?
CeesW
Felesége kétségtelenül tudja, hogy gyermekeit a 30. kártyás tabien állásba bejelentheti a régió vagy városi állami kórházban és/vagy a sarkon lévő klinikán, ahol a gyerekeket a kórházba továbbíthatják. Ő maga is igényelhet ilyen kártyát
Tehát ha jól értem, minden nyaralónak személyenként 58 €-t kellene fizetnie azért, hogy „ingyen” tudjon használni egy állami kórházat. Ha Ön egy négytagú család, az már több mint 200 euró. Milyen rossz ötlet. A feleségemmel 40 napra Délkelet-Ázsiában utazunk, az utolsó öt nap Thaiföldön, pontosabban Bangkokban. Ha tudok 100 €-nál többet lecsapni. Nem hiszem. Most erre vagyok biztosítva!
… ha más országok is ezt teszik, és te turistaként 3 országot bejársz, 3 díjat nyersz!
BP úr, turistaként általában van utasbiztosítása, és akkor szerintem kizárt
Ugyanez vonatkozik azokra a vízumkérelmezőkre is, akik megfelelő biztosítást kötöttek
Azokról szól, akik nem akarnak vagy nem tudnak
Kedves Ádám!
Nem találom furcsának az elképzelésedet.
Kicsit más a véleményem, de egyetértek az elképzeléseddel.
De szeretném korlátozni a hosszú távú tartózkodásra, jelen esetben hollandokra, akik állandóan itt maradnak, mint megdicsőült turista, és én is közéjük tartozom.
A turistákat kihagynám, mert számomra egyszerűnek tűnik.
Ha a turisták érvényes utasbiztosítás nélkül lépnek be Thaiföldre egyszerűen nem engedik be Thaiföldre érkezéskor, akkor meg kellett volna kötniük a jól ismert utasbiztosítást. Ha az emberek még nem tudnak ilyesmiről, nem tudok segíteni nekik.
Nem tudom, hogyan kell ezt ellenőrizni.
Ha Ön hollandként egyszerűen Hollandiában élne, egyetlen AOW-juttatással, kedvezmény nélkül, 1215.81 €/hó értékben. akkor a Zvw szerinti személyes hozzájárulás 5.7% (maximum 54.614 69.30 € jövedelemig), és ez XNUMX € / hó.
Ezen felül jön a kötelező egészségbiztosítás mondjuk 120 €/hó.
A maximális önrész pedig körülbelül 32 € / hó.
Ekkor a maximális összeg 219.30 € / hó. és 36 THB árfolyamon, ami körülbelül 7900 THB / hó.
Ezután mindenre biztosított Hollandiában a haláláig, még akkor is, ha volt korábbi kórtörténete.
Képzelje el, hogy ugyanaz a holland állandóan Thaiföldön él.
Ön egyedülálló, és nem köthet egészségbiztosítást Thaiföldön életkora miatt, illetve egyéb esetekben a kórtörténet miatti korlátozások miatt.
Egyedülálló, kedvezmény nélküli AOW-juttatása a hollandiai béradó UTÁN (és a Zvw szerinti személyes hozzájárulás alóli mentesség mellett) azonos mértékű, 36 THB / 39.830 XNUMX euró/hó összeggel kerül kifizetésre. vannak.
És most kitalálom:
Tegyük fel, hogy a thaiföldi állami kórházakban az egészségügyi költségek 50%-kal alacsonyabbak, mint Hollandiában.
Akkor a prémium (Hollandiához képest) THB körülbelül 3950 THB / hó, igaz?
Ekkor többé nem kell szembesülnie életkorával és/vagy kórtörténetével, ahogyan az a thaiföldi biztosítótársaságoknál történik.
Most lesznek, akik azt mondják, hogy külföldiként többet fizetnek, mint egy thai.
Akkor a válaszom a következő lenne:
Igaz, de ne feledd, hogy Thaiföldön még mindig SOKKAL olcsóbb vagy, és egy jól ismert thai orvosi ellátással mehetsz állami kórházakba.
És tényleg olyan rossz, ha egy kicsit többet járulsz hozzá a thaiföldi orvosi ellátáshoz (remélhetőleg ez minden thaiföldi javára válik), míg másrészt sokkal kevesebb adót fizetsz a holland jövedelmed után Thaiföldön? Tényleg csak a pénzről van szó?
Ráadásul Ön életkor és/vagy kórtörténeti korlátozás nélkül biztosított, ellentétben a szokásos biztosítótársaságokkal.
A ragadozó biztosítótársaságok nevetségesen magas díjai, a felháborító követelések és a magánkórházak árai nem thaiföldi érdekek, csak azok, akik ugyanazoknak a biztosítótársaságoknak/magánkórházaknak dolgoznak.
Hol köthet biztosítást Thaiföldön egy biztosítótársaságnál 4000 THB/hó áron? életkori korlátozások/kórtörténet nélkül?
Tehát megtalálom az összeget 2000 THB/hó. túl alacsonyak, és ha az állami kórházakban a költségek nem 50%-kal alacsonyabbak, hanem még mindig 35%-kal, akkor ez csak 5150 THB/hó prémium lenne. vannak.
aláírnám érte
És igaz, amit Ádám mond. Ha több luxusra vágysz, fizetsz érte.
Kellett, és szerettem volna, a luxusautómhoz.
Most utoljára szeretnék erre válaszolni
A következő: nektek "nyaralóknak" nincs félnivalótok a thaiak mindenféle akciójától mindenféle biztosítási kötvény kapcsán, ami még jöhetne vagy sem?
Nem értem az eddigi felhajtást, milyen pasik vagytok? nem jön a világvége...
Mióta jársz Thaiföldre, és nem tudod, mi folyik itt?
Hiányuk (sok thai ember lelkiismerete) nyomorúsága a burmai és a kambodzsai emberek kórházaiban és kórházaiban sok esetben a szabad minisztériumok..amit a lakosság széles körben ismer és ellenállásba ütközik, akik érthető módon nem helyeslik.
Egy barátom, aki egy kambodzsai lánnyal házasodik össze ..évente az egész családdal eljön a Bkk-ba kórházi látogatásra.
Az itteni kormány St Niklaasért játszik… és itt követik el a legnagyobb baklövést, és sok hiány születik.. az egész thai rendszer tele van kiszivárogtatásokkal, és bűnösnek érezni magát emigránsként vagy a nyugati világból származó külföldiként több mint egy híd a messzire, de megpróbálják áthárítani saját kudarcaikat másokra.
Inkább vitatkoznék, ha felelősségre akarnak vonni rajtunk a saját tudatlanságukat, hogy jól nézzünk a saját tükörükbe és elemezzük alaposabban a szabályaikat, mielőtt a szemétdombra dobják a bevételi forrásukat..ez most évekbe telik. akár évekkel már rosszabb, és hogyan is lehetne ez
Ihaj?
Csak ennyi: évek óta házas vagyok egy thaifölddel, aki évek óta nyugaton él, és aki már nem ismeri el saját hazáját azokkal a meggondolatlan hülye szabályokkal, amelyek végül szétverik őket.
A végkövetkeztetésem világbelgaként "a világon mindenütt sütnek kenyeret". a környező országok már nevetnek. a szakítás pedig egy gyors orgazmus, amit utána nem tudsz helyrehozni.
És még egy dolog .. amit fentebb olvastam... ha nincs pénzed csak maradj otthon ez ilyen egyszerű akkor megint nem szabad másoknak számlázni.
A jegyen felüli utasbiztosítás néhány fillérrel többe kerül, akkor mi a probléma!?
Üdvözlettel. Viszlát…..
A feleségem, aki egy állami kórház műtőjében dolgozik, a következőket mondta nekem:
Egyes műveletekhez további fizetés szükséges. Sokan, akik (kisebb) műtéten estek át, külön fizetés nélkül távoznak. A legtöbb thai.
Csak ennél a kórháznál a kifizetetlen számlák 2018-ban 100.000.000 XNUMX XNUMX (XNUMX millió) THB volt az egész kórházra, nem csak a műtőkre.
Minden bizonnyal történnek intézkedések ennek csökkentésére, de láthatóan ez nem könnyű.
Ez egy állami kórház és nem magánügy, amely először (túl sok) pénzt kér érkezéskor.
Ha külföldiként jól biztosított vagy, akkor általában nem lesz semmi baj, és legalábbis turistaként a plusz költségek nem az utasbiztosításra vonatkoznak. Csak az ünnepekre.
Az informatikai osztály havi adatokat ad nekem a kórház műtőiről a személyzet által nyilvántartott formában, és ezeket elemzem. Ezt „hobbiból” csinálom, mert láthatóan az információs osztály erre nem képes. Nem kapok érte fizetést. Nem tartalmaznak pénzügyi adatokat.
Ha csak ennek az eredményét nézem, azonnal kirúgnának Hollandiában.
Micsoda hihetetlen rendetlenség az adminisztrációban. A 90 órás munkanapok sem kivételek, és még sok minden más.
Marcinak ebben igaza van. Ha a dolgok elromlanak, az persze nem a hibás? hanem az átkozott külföldié. Nos, tudod ezt Thaiföldről, nem?
Ami engem illet, ez nem változtat azon a tényen, hogy annak ellenére, hogy a thai illetékesek felborítják az ügyet, nekünk, külföldieknek csak a helyes dolgot kellene tennünk, és nem azt nézni, hogy mások mit csinálnak, vagy inkább mit kellene tenniük. Nincs értelme, és fáj a feje.
Kicsit mérges vagyok, ezt mondod:
„Hiányuk (sok thai ember lelkiismerete) nyomorúsága a burmai és a kambodzsai emberek kórházainak és kórházainak szabad minisztériumaiban rejlik. Ezt a lakosság széles körben ismeri, és ellenállásba ütközik, akik érthető módon nem helyeslik '.
Ez nem igaz. A szomszédos országokból, például Mianmarból, Kambodzsából és Laoszból minden munkavállalási engedéllyel rendelkező személy biztosított, a munkaadó, a munkavállaló és a kormány közösen fizeti a díjakat.
És vannak illegális migráns munkások is. Nekik, mint a többi külföldinek, akinek nincs biztosítás vagy pénz, heveny esetekben mindig segítenek, vagy inkább hagyja, hogy elvérezzenek? Ismerek néhány hollandot, akiket ingyenesen kezeltek.
Szépen megírt Marc, én is látok a közvetlen közelemben olyan kórházakat, amelyek tele vannak burmaival, és babák lógnak egyfajta táskában az anyjuk teste előtt.
A thaiföldi házastársam a múlt héten még a Lamphun állami kórházban volt, úgy tűnik, Burma fele itt járkál a fül-orr-gégésznél tett látogatásom miatt.
És szokás szerint én voltam az egyetlen sápadt arcú farang.
Jan Beute.
De nem burmairól, Jan Beute-ről beszélünk, hanem hiányról. Vagy ezeknek a burmaiaknak az orrából kivehető, hogy nincs biztosításuk?
Micsoda vita! Hogyan teheted fel magadnak a kérdést, hogy a TH-kormánynak 2K THB belépőt kell-e fizetnie mindenkitől, aki belép, és utána "jogot kell adnia a betegek ellátására"? Olvassa el újra a problémanyilatkozatát. Egyedül az ötlet? Tegyük fel, hogy a szomszédom (58 éves, cukorbeteg, törött térd, súlyosan elhízott és szívbeteg) jön a TH-ba a feleségével (54 éves, tüdő- és reumás beteg). 4K ThB-t fizetnek az útlevél-ellenőrzésnél, és akkor egészségbiztosítással rendelkeznek? Végül is ez az, amit kedves @Aad vet fel gondolatként. Ostobaság.
Az egyetlen megoldás erre a problémára, ha csak a biztosítási kötvény bemutatása (vagy készpénzes fizetés) után nyújtunk ellátást. Durva? Nem, ugyanez történik Ausztráliában, az Egyesült Államokban és Kanadában! És ha ezt tudod, akkor cselekedj is. Azonban?
A TH jól tenné, ha gondoskodna a következőkről:
1- vízum igénylésekor a kellő jövedelem igazolása mellett a világméretű egészségbiztosítás igazolását is benyújtják.
2- turisták (30 napig vízummentesen) az útlevél-ellenőrzésnél is felmutatják „egészségbiztosítási kártyájukat”.
3- Ha nem, akkor a turisták a helyszínen vásároljanak TH-biztosítást tetemes díj ellenében (ugyanúgy, ahogyan a vízum-on-arrival-t is árulják. Minél hosszabb a sorban állás, annál bosszantóbb a helyzet, az emberek annál jobban gondolkodnak újabb TH látogatás!)
A cikkben javaslatot tettek arra, hogy külföldiektől 2.000 baht hozzájárulást kérjenek:
„Miért nem kötelez Thaiföld mindenkit, aki az országba érkezik vagy ott él, hogy járulékot fizessen az állami kórházaknak? Mondjuk 2.000 bahttól és akkor mindenki jogosult a kórházi ellátásra?”
Ezt nyilván ellensúlyozni kell az ellátási joggal, vagyis a külföldiek olcsó egészségbiztosításával.
Személy szerint nekem úgy tűnik, hogy ez az igazi ötlet a javaslat mögött, és nem annyira a thaiföldi kórházak hullámvölgye.
Az, hogy az egészségbiztosítás látogatásonként vagy időszakonként vonatkozik-e, nem világos a történetből.
Ezzel azt a kockázatot kockáztatja, hogy a prémium annyira vonzó, hogy a környező országok súlyos betegeit a thaiföldi kórházba csábítja.
A thai kórházak profitálnak ebből?
Ha ezután külföldieket kell kérni, hogy fizessenek hozzájárulást az állami kórházaknak, akkor ezt vízumilletékkel, tartózkodási idő meghosszabbításával és bármi mással kell megtenni, anélkül, hogy jogot adnának a kórházi ellátáshoz.
Tekintsük ezt az egészségügyi ellátás adójának Thaiföldön.
Thaiföld miért nem támasztja ugyanazokat a követelményeket/szabályokat, mint a schengeni országok minden külföldire, aki vízumot kér a schengeni övezetbe? Ez egy kötelező, bizonyítható utazási/egészségbiztosítás hazaszállítási záradékkal (bárhol megkötik). nem történik meg, akkor fordulj meg.Probléma megoldva.Csak az ingyenes havi vízumra van következménye és ezek a rövid távú nyaralók ebből anyagilag nem sokat fognak észrevenni.Csalás kizárva.