Üdvözöljük a Thailandblog.nl oldalon
Havi 275.000 XNUMX látogatásával a Thailandblog a legnagyobb thaiföldi közösség Hollandiában és Belgiumban.
Iratkozzon fel ingyenes e-mailes hírlevelünkre, és tájékozódjon!
hírlevél
Nyelvi beállítás
Rate Thai Baht
Szponzor
Legújabb hozzászólások
- Lenaerts: Kedves, tegnap elmentem a bevándorláshoz nyugdíjas vízumot kérni, nagyon barátságos emberek és gyorsan segítettek
- AAD: A kávémat a Lotusban veszem. Adjon hozzá egy teáskanál kávét meleg vízhez, és élvezze
- Berbod: Gyönyörű történet Lieven és sok szempontból felismerhető. Az elmúlt években a déli Boloven fennsíkról ittam kávét
- Jos Verbrugge: Kedves KeesP! Meg tudná adni a Chiang Mai-i vízumiroda adatait? Előre is köszönöm
- Rudolf: Khon Kaen és Udon Thani távolsága 113 km. Ehhez nem kell sem HSL, sem repülő. Ezt megteheted eggyel
- chris: Hosszú távú gondolkodás kérdése: - a benzinárak kétségtelenül tovább emelkednek a következő 20-ban
- Atlas van Puffelen: Az isan olyan, mint egy szép fiatal nő, Clouseau, Ott megy, hasonló belátást énekelt. Fantasztikus sétálni mellette, m
- chris: Gazdag elit? És ha az a vonatjegy ugyanannyiba vagy kevesebbe kerül, mint egy repülőjegy (az összes extra környezetvédelmi adó miatt).
- Eric Kuypers: A bevándorlásnak és a vámhatóságnak valahova be kell mennie, és később újra ki kell szállnia, úgyhogy a megállóhelyeken Nongkhait és Thanalenget várom. Van
- Freddy: Akkor sajnos vége lesz a vonatutazást megfűszerező eladóknak...
- Rob V.: Ezért tulajdonképpen csak a söralátéten akartam Khon Kaent tartani, feltéve, hogy a vonat legalább 300 km-t tesz meg, hogy megálljon.
- RichardJ: Bocsánat, Erik. Nem lehet figyelmen kívül hagyni az ilyen típusú megaprojektekkel szembeni kritikus attitűdöt olyan gyűjtőfogalmakkal, mint a „beállítás...
- Rudolf: A legszegényebbek valóban nagyon lassan jönnek ki a völgyből – legalábbis abban a faluban, ahol én lakom. És a pénz általában innen származik
- Sander: Thaiföldön is idővel olyan erők lépnek életbe, amelyek azt mondják, hogy „repülő helyett vonattal”. Szóval oo
- Rob V.: Lieven kávésznobként és vezetéknevére biccentve elcsábítja majd egy csésze kávéra az előbb pörkölt babszemeket?
Szponzor
Ismét Bangkok
Menü
feljegyzések
benyújtja
- háttér
- tevékenységek
- Reklámfilmek
- napirend
- Adókérdés
- Belgium kérdés
- Látnivalók
- Bizarr
- buddhizmus
- Könyvismertetők
- Oszlop
- Corona-válság
- kultúra
- Napló
- Ismerkedés
- A hete
- Akta
- Búvárkodni
- Gazdaságok
- Egy nap az életében…
- Szigetek
- Élelmiszer és ital
- Rendezvények és fesztiválok
- Léggömbfesztivál
- Bo Sang Esernyőfesztivál
- Bivalyversenyek
- Chiang Mai Virágfesztivál
- kínai újév
- Full Moon Party
- Karácsony
- Lótuszfesztivál – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball fesztivál
- Szilveszter ünnepe
- Phi ta khon
- Phuket Vegetáriánus Fesztivál
- Rakétafesztivál – Bun Bang Fai
- Songkran – thai újév
- Pattayai tűzijáték fesztivál
- Expatok és nyugdíjasok
- állami nyugdíj
- Autó biztosítás
- Banki tevékenység
- Adó Hollandiában
- Thaiföldi adó
- belga nagykövetség
- belga adóhatóság
- Életjel
- DigiD
- Emigrál
- Házat bérelni
- Vegyél egy házat
- In memoriam
- Jövedelem kimutatás
- király
- A megélhetési költségek
- holland nagykövetség
- holland kormány
- Holland Szövetség
- Hír
- Elhalálozni
- Útlevél
- Nyugdíj
- Jogsi
- Elosztások
- Választások
- A biztosítás általában
- Vízum
- munka
- Hopital
- Egészségbiztosítás
- Flóra és fauna
- A hét fotója
- Gadgets
- Pénz és pénzügy
- Történelem
- Egészség
- Jótékonysági szervezetek
- Szállodák
- Házakat nézegetve
- Be van kapcsolva
- Péter kán
- Koh Mook
- Bhumibol király
- Thaiföldön él
- Olvasói beküldés
- Olvasói hívás
- Olvasói tippek
- Olvasói kérdés
- Társadalom
- piactér
- Egészségügyi turizmus
- Miliő
- Éjszakai élet
- Hírek Hollandiából és Belgiumból
- Hírek Thaiföldről
- Vállalkozók és cégek
- Oktatás
- Kutatás
- Fedezze fel Thaiföldet
- Opinię
- Figyelemre méltó
- Cselekvésre hívni
- Árvíz 2011
- Árvíz 2012
- Árvíz 2013
- Árvíz 2014
- Hibernálás
- Politika
- Szavazás
- Utazási történetek
- Utazás
- kapcsolatok
- bevásárlás
- a közösségi média
- Spa & wellness
- Sport
- városok
- A hét nyilatkozata
- A strand
- nyelv
- Eladó
- TEV eljárás
- Thaiföldről általában
- Thaiföld gyerekekkel
- thai tippek
- thai masszázs
- Idegenforgalom
- Kimenni
- Pénznem – thai baht
- A szerkesztőktől
- Ingatlan
- Közlekedés és közlekedés
- Visa rövid távú tartózkodás
- Hosszú távú tartózkodásra jogosító vízum
- Vízumkérdés
- Repülőjegyek
- A hét kérdése
- Időjárás és éghajlat
Szponzor
Jogi nyilatkozat fordítások
A Thailandblog több nyelven használ gépi fordításokat. A lefordított információk felhasználása saját felelősségére történik. Nem vállalunk felelősséget a fordítási hibákért.
Olvassa el teljes szövegünket itt lemondás.
royalty
© Copyright Thailandblog 2024. Minden jog fenntartva. Eltérő rendelkezés hiányában az ezen az oldalon található információkhoz (szöveg, kép, hang, videó stb.) kapcsolatos minden jog a Thailandblog.nl-t és szerzőit (bloggereket) illeti meg.
Ezen információk teljes vagy részleges átvétele, más webhelyeken való elhelyezése, más módon történő reprodukálása és/vagy kereskedelmi felhasználása tilos, kivéve, ha a Thailandblog erre kifejezetten írásos engedélyt ad.
A weboldalon található oldalakra való hivatkozás és hivatkozás megengedett.
Kezdőlap » Olvasói kérdés » Olvasói kérdés: Miért zárnak be mindent 55 halálesetért?
Kedves olvasók!
Mit csinál Thaiföld? 55 millió emberből 70 haláleset, és szinte mindent bezár. Nem lenne jobb, ha mindig zárva maradunk, mert szerintem 55 ember hal bele minden vírusba.
Üdvözlettel,
Henk
Bármelyik másik országnak felteheti ugyanezt a kérdést, és ugyanilyen kevéssé kap meggyőző választ. Miért van globálisan minden le van zárva? Világszerte több mint 7.000 millió ember él; a fertőzések száma valamivel több, mint 4 millió, a halálozás pedig kevesebb, mint 0,3 millió.
Vegyük most Olaszországot: milyen hisztérikusan nem reagált a média naponta minden fertőzésre és halálesetre. És most nézd meg a Ver. Királyság: a fertőzések és a halálozások száma meghaladja az olaszországiét, és már nem kukorékol a kakas!!
Miért követték olyan szolgai módon Kína/WHO utasítását/példáját világszerte március elején?
Ha engedélyeznék, hogy egy kórház intenzív osztályán dolgozzon, azt hiszem, gyorsan másként gondolkodna. Az ing és szoknya elv a Covid terjedésének megakadályozása és a gazdaság megmentése közötti úgynevezett választásra is vonatkozik, vagy egyszerűen utazhatok-e. Ha légiutas-kísérő lennél, másképp néznéd. Ismerek néhányat, akik nem vágynak rá.
Tegnap beszéltem egy vpk-vel, aki az intenzív osztályon dolgozik, és 49 IC ágy volt Coronával
Jelenleg 18 ágy van még foglalt Észak-Hollandiában.
Most jön a második hullám.
Ami pedig |Thaiföldet illeti, nem hiszem, hogy a Covid Központnak rendben vannak a számok.
Igen és ahogy gyakran leírtam :55 halott 10 millió munkanélküli és éhezik ??
Brazille 10000 halott, szintén nem megfelelő számok
A halálozások száma alapján, és hogy ez a fertőzések számáról is mond valamit, úgy tűnik, hogy a megfelelő kontaktkutatás elegendő a fertőzések esetleges kitörésének megfékezésére. Hollandiában naponta körülbelül 400 ember hal meg mindenféle betegségben, balesetben stb. Thaiföldön ez nem sokban különbözik, de körülbelül 4-szer több. Nem ismerem a pontos adatokat a thaiföldi halálozásról. A Covid 55 miatti 19 halálesettel nem hiszem, hogy lenne jelentős többlethalandóság. Talán a kormány tart a tüntetésektől vagy a kormány politikájával kapcsolatos elégedetlenség egyéb megnyilvánulásaitól. Ezt szigorú intézkedésekkel ellenőrizni tudják, de ez talán túl cinikus.
Kedves Henk!
Éppen a sok (súlyos) intézkedés miatt szerencsére olyan alacsony a regisztrált halálozási arány, és kevesen adják hozzá. Ha Thaiföld nem tette volna ezt, véleményem szerint a következmények felbecsülhetetlenek lettek volna. A thai egészségügyi rendszer ezt soha nem tudta volna kezelni.
Pontosan, Rene, én is ezt gondolom. Éppen a szigorú intézkedések miatt maradt korlátozott a halottak száma és az egészségügyre nehezedő nyomás. Ez sok országra vonatkozik, például Dél-Koreára és Tajvanra.
Kínát azzal vádolják, hogy néhány haláleset után nem hozott túl szigorú intézkedéseket annak érdekében, hogy a vírus világszerte elterjedhessen.
Az Egyesült Államok nagyon későn hozott intézkedéseket, amelyek szintén nagyon eltérőek voltak államonként, és mára csaknem 80.000 ezren haltak meg ott.
Nem mondhatja azt, hogy „100 vagy 1000 halálesetig nem fogunk szigorú intézkedéseket hozni”, mert akkor már késő lesz.
Másrészt alábecsültem a gazdasági következményeket, amelyek szintén sok nyomort és halálesetet okoztak a munkanélküliség és a szegénység miatt.
Ez egy ördögi dilemma, amelyre nincs 100%-ban helyes megoldás. Ha ezt az intézkedést választja, az jobb erre, és rosszabb valami másra. Óvatosan mérje le. Örülök, hogy nem lehetek politikai döntéshozó. Valójában mindent rosszul csinálnak…
A thai egészségügynek 1 nagyon fontos tényezője van, ezek az úgynevezett อสม (egészségügyi önkéntesek). Minden faluban vannak ilyen önkéntesek, akik 8 háztartást gondoznak. Tehát egy 40 házas falunak 5 önkéntese van. Itt valóban élen járnak, és gondoskodnak arról, hogy a falujukban élők betartsák az intézkedéseket (karantén, kijárási tilalom, arcmaszk viselése stb.). Egyedülálló ezen a világon.
Erről 2013-ban (úgy tűnik, régen) írtam, petervz, itt:
https://www.thailandblog.nl/gezondheid-2/volksgezondheid-thailand-succesverhaal/
Kis idézet:
Ezek az önkéntesek képezik a gerincét a világ egyik legsikeresebb közegészségügyi rendszerének. Például hozzájárultak az olyan fertőző betegségek jelentős csökkenéséhez, mint a HIV, a malária és a dengue-láz.
WHO, 2012
Egészségügyi önkéntesek a falvakban
Hadd kezdjem azzal, hogy szóljak valamit a falvakban dolgozó egészségügyi önkéntesekről, mert ők talán a legnagyobb mértékben hozzájárulnak a közegészségügy javításához, különösen a vidéki területeken, és sajnos nem ismertek.
Angolul „Village Health Volunteers”, thaiul pedig อสม, „oh sǒ mo” rövidítéssel hívják őket. Ötven éve alapította Amorn Nondasuta orvos (most 83 éves), számuk jelenleg 800.000 ezer, azaz húsz háztartásra egy. Minden faluban megtalálhatók (sajnos nem sikerült kiderítenem, hogy a városokban is működnek-e, esetleg van olvasó, aki tud vagy tud érdeklődni? Gyanítom, hogy nem).
Ezek az önkéntesek biztosították az alapvető egészségügyi ellátás igazságosabb elosztását. Egy olyan országban, ahol a hatalom gazdagságot sugároz Bangkokból, ez azon kevés példák egyike, amelyek egy viszonylag önellátó, közösségi alapú és közösség által irányított hatékony programra vonatkoznak. Ezen önkéntesek széleskörű tevékenységei egyértelműen azt mutatják, hogy nagyon sokan törődnek Thaiföld általános és kollektív érdekeivel, és elkötelezettek az iránt.
Nem tudtam, hogy ez itt létezik. Tanzániából ismerek egy ilyen rendszert. Szóval nem egyedi, de hasznos
Pontosan azért választottunk politikusokat, hogy megoldjuk az ördögi dilemmákat. A legtöbb országban az történt most, hogy az emberek követték az orvosok/virológusok tanácsait (akik mellesleg nem mindannyian gondolják ugyanazt), anélkül, hogy belegondoltak volna az intézkedések következményeibe.
A jó válságkezelés más területeken (gerontológia, oktatás, jog, közgazdaságtan, logisztika, külpolitika, ember- és csoportmagatartás, (gyermek)pszichológia, informatika stb.) szakértők konzultációját, a döntések, szempontok egyértelmű kommunikálását is jelenti. (Csak egy példa. Minden politikus a vírus nemzetközi, globális megközelítését szorgalmazza. Miért akkor egy meglehetősen hétköznapi pénzviszály Olaszországgal és Spanyolországgal, miért nem a szükséges anyagok előállításának és elosztásának nemzetközi rendszere (árellenőrzéssel), miért nem forgatókönyv a betegek légi szállításáról olyan kórházakba, amelyek kapacitása a határon túl is van a túlterhelés megelőzése érdekében, miért nem vetik be a hadsereget élelmiszerek előállítására és/vagy szétosztására, miért nem zárják be a tőzsdéket, miért nem nemzetközi koordinációt biztosítanak egy gyógyszer és oltóanyag tekintetében)
Világos számomra, hogy ez teljesen hiányzott, és ez az egyik fő oka annak, hogy oly sok embernek elege van a súlyos intézkedésekből. És mindenféle összeesküvés-elmélet alapja, mert sok alapvető kérdésre nem kaptak választ. Úgy tűnik, a politikusok részéről is szégyen beismerni, hogy számos dolgot nem tudunk.
Úgy tűnik, hogy az időben hozott intézkedések nagyon jól működtek. Ezenkívül az intézkedések típusa. Például. a légi forgalom korai korlátozása és a rendkívül forgalmas események betiltása hatékonynak bizonyult. Példa erre számos európai ország: Hollandia március végén engedélyezte a járatokat Milánóba, és a téli sportok területére is lehetőség nyílt a turizmusra. Az Egyesült Államokban már február 1-jén repülési tilalmat vezettek be, és most látható, hogy az 1 millió lakosra jutó halálozások száma lényegesen alacsonyabb, mint Belgiumban, az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Spanyolországban és Hollandiában (az első 5 Európában). Ha figyelembe vesszük, hogy ha kivesszük a számokból New Yorkot (ami az Egyesült Államok legnagyobb gyújtópontja, és ahová sok külföldi érkezik), akkor a számok megegyeznek Németországéval, amely gyors ütemű és nagyon korlátozó politikát hajtott végre.
Anélkül, hogy 100%-ig higgyek a thaiföldi adatoknak, úgy gondolom, hogy itt kicsi az esélye annak, hogy elkapják a vírust, különösen azért, mert az emberek gyakran kint élnek. A legnagyobb fertőzésveszélynek akkor tűnik, ha nagyobb csoportok huzamosabb ideig (2-3 órát) tartózkodnak bent. Gondolj a karneválra, az apres skire, a rossz időre,……..
Nagyon jó elemzést készített Maurice de Hondt blogjában. A cikk ajánlott https://www.maurice.nl/2020/05/07/de-achterhaalde-mantras-van-onze-virologen-en-de-grote-gevolgen/
Kedves Rene, válaszában 2 rejtett feltételezés van, amelyeket mindannyiunkba belevertek. A kérdés az, hogy bekövetkezett volna-e elfogadhatatlan halálozás, ha nem tettek volna intézkedéseket. Nagy különbség van a semmittevés és az irányított kormányzati cselekvés között. Lásd Svédország.
Az intézkedések több száz milliárd bahtba kerültek Thaiföldön. Ezt a veszteséget normálisnak tekintik. De miért nem döntötték el, hogy tízmilliárd bahtért itt-ott koronaklinikát hoznak létre. Kína e tekintetben már megelőzte Thaiföldet.
Ez Hollandiára is vonatkozik. Wobke Hoekstra több mint 92 milliárd eurós költségvetési hiányt jósol az év vége előtt. Ha Hollandia négy sarkában épült volna egy klinika, egyenként 3 millió eurós költségvetéssel, 80 milliárd eurót spóroltunk volna meg.
Úgy érted, hogy ezeknek a klinikáknak a felépítése szükségtelenné tette volna az egyéb intézkedéseket? Ennyit nem tudok elképzelni, de biztosan alá tudja támasztani, nem?
Nem, természetesen nem, de ahogy mondtam, nagy különbség van a semmittevés és a kontrollált cselekvés között. Most pánikból cselekszik, mert fél, hogy olasz helyzeteket idéz elő. Ez az érvelés bizonytalan bezárási indoklássá vált, amikor Spanyolországban túlzott halandóság tapasztalható. Nem említik, hogy ugyanez történik az Egyesült Királyságban. Brexit?
Hol volt Európa, ahol az EB még a lerakandó térkő hosszával és szélességével is foglalkozik?
A (kudarc) félelemből és a jobb reményében cselekedtünk. A félelem rossz tanácsadó, a remény pedig rossz stratégia. Február végén/március elején több mint elegendő tudás állt rendelkezésre. Kína már épített extra klinikákat, Tajvant nem zárták le, hanem követték és nyomon követték, Szingapúrban volt egy alkalmazás, Dél-Korea pedig hatalmas tesztelés mellett kötelezte el magát. Az Erasmus polcán még egy félig megvizsgált SARS1 oltóanyag is volt. 2013-ban (!!!) már dolgoztak rajta. Csak keresd meg a google-ban magad. Olvasni dolgokat. Végül Rutte nem merte, ahol Svédország egyenesen tartja a hátát. Az idősek védelme az elkülönítéssel és a betegek karanténba helyezésével. Lehetővé téve az épeszűek és fiatalok számára, hogy folytathassák a gazdaságot. Az „emberek” mindezt nem merték propagálni, mert nem volt szabad azt a képet kialakítani, hogy főleg az idősek fognak meghalni. De nézd, mi történt az elmúlt hetekben a kórházakban, idősotthonokban, pihenőotthonokban stb. Csak 2020-ban akár százmilliárd eurót is bevetnek, mintha semmi sem lenne? A károk 2021-ben cunamiként érnek bennünket. Több milliárd euróért megvalósult a kiszolgáltatottak szétválasztása!
Jó, hogy megemlítetted Szingapúrt. Most már a második hullámmal megláthatja, miért van szükség az intézkedésekre. Örülök, hogy vannak olyan emberek, akik megértik ezt az új vírust, és néha még homályban is érzik ezt az új vírust, akik szakértelmükre alapozva adnak tanácsot, mint azok, akik bagatellizálják a vírust, és elvetik influenzának vagy jelentéktelen dolognak.
Az EU-nak viszont nincs beleszólása a közegészségügy terén. Ez kizárólag a tagállamokra vonatkozik. Ennélfogva az erre irányuló fellebbezés azonnal blokkolhatja az áruk és a személyek szabad mozgását – AZ EU pilléreit.
Pont annyira, mint a FIFA, és ezért az olimpiai bizottság.
Kedves Johan, teljesen egyetértek veled, és magam sem mondhattam volna jobban. A legrosszabb az egészben, hogy egyáltalán nem jövünk ki egymással, ugyanúgy ki vagyunk téve a vírusnak. Sokan úgy gondolják, hogy óvatosnak kell lennünk, amíg ki nem fejlesztik az oltóanyagot… Ilyesmi igény szerint elkészíthető, ha elég pénzt dobunk rá, akkor nem. Lehet, hogy ez a vakcina soha nem érkezik meg, és ha megjön, ugyanolyan jól (vagy rosszul) működhet, mint az influenza elleni védőoltás.
Ha Hollandia lett volna az egyetlen ország, amely ezt tette volna, Európa elosztotta volna a pénzünket a többi ország között.
Már most látható, hogy egy olyan költségvetési hiány, mint például Olaszországban, hamarosan milliárdos támogatást hoz az EU-tól, és amiért az osztály legjobb fiújaként kell fizetnünk.
Thaiföldről, ha nem vették volna ezt komolyan, és a Covid túlterjedt volna a turisztikai területeken, akkor a szenvedés felbecsülhetetlen lett volna sok halálesettel.
Milyen hatással lehettek ezek az intézkedések a bangkoki nyomornegyedekben, ahol a házak kicsik, és mindenki közel lakik egymáshoz?
Egyetlen vírusfertőzöttnek meg kell fertőznie az egész környéket.
Valami nincs rendben ezzel a vírussal.
A vírusról elég sokat tudunk, de még nem mindent.
Ha megnézzük az országonkénti számokat, nagyon nagy és furcsa különbségek vannak.
Néhány lehetséges ok:
Különbségek a számok meghatározásának módjában.
Népsűrűségbeli különbségek.
A vírus alacsonyabb agresszivitása magasabb hőmérsékleten.
Különbségek a megtett intézkedések között
A fertőzések száma szinte mindenhol egy nagyságrenddel magasabb, mint a kimutatott fertőzések száma, de ez a nagyságrend erősen függ a vizsgálatok számától és a vizsgálat módjától
Stb
Nb. Szingapúrnak valójában nincs második hulláma. A helyi lakosság körében továbbra is nagyon alacsony a fertőzések száma.
Egy későbbi szakaszban a vírus félmillió vendégmunkás negyedét sújtotta, akik 10-20 fős szobában laknak. Mivel kevésbé idősek, a halálozások száma nagyon alacsony maradt.
A covid19 1 és 14 fok között fejlődik a legjobban, és a páratartalom meghaladja a 6 g/kg levegőt.
27 fok felett eltűnik a covid19.
A thaiföldi magas hőmérséklet és a magas páratartalom miatt Ázsiában alig vagy egyáltalán nincs COVID 19.
Csak néhány megjegyzés:
1. január 13-án Thaiföldön az első mért szennyeződés óta március közepéig nem történt szigorú intézkedés, vagy szigorú intézkedésnek kell nevezni a még beérkező turisták március 13-ig történő hőmérsékletmérését;
2. a feljegyzett halálos áldozatok száma. Nagyon keveset mérnek, szóval amit nem tudsz, az nem árt. Ha az átlagok Thaiföldre is vonatkoznak, körülbelül 6 millió thaiföldi fertőzöttnek kell lennie, a halálos áldozatok száma pedig körülbelül 60.000 1. (= XNUMX%).
3. azt, hogy az egészségügyi rendszer nem tud megbirkózni, nem igazolható állítás. A rendszer most még soha nem volt túlterhelve. Egy barátom egy bangkoki magánkórház vezetőségében azt mondja, hogy a kórházat előkészítették, de soha egyetlen koronabeteget sem láttak.
Nos, valószínűleg azért, mert Thaiföld rájön, hogy „csak” 55 ember halt meg azért, mert az ország nem volt felkészülve, és nem voltak tesztkészletek…, a laza viselkedés miatt, mint Kínában…, mert nem tesztelték széles körben a lakosság azon részét, akinek van fokozottan veszélyeztetett…, bizonyos okok miatt megváltoztatva a koronavírusos halálozások halálozási okát, és nem utolsósorban azért, mert valóban nem volt több, mint 55 haláleset.
És Henk, hogyan reagálna, ha nem vezetnek be karanténintézkedéseket, és a családja a következő áldozatok között lenne?
Amíg nincs jóváhagyott vakcina, és nincs biztos kezelés, támogatom a karantén intézkedéseket. Ez a vírus különbözik a többitől, és más megközelítést igényel; Szerintem így van.
Ezt fogják gondolni Amerikában, Olaszországban, Franciaországban, Angliában stb. – Ha korábban közbeléptünk volna. Ha 55 haláleset (vagy kevesebb) lett volna, és most újrakezdhettük volna.
Bár Thaiföld viszonylag keveset tesztel. Jelenleg 3.264 teszt van egymillió lakosra vetítve. És egészen a közelmúltig ez sokkal kevesebb volt. Tehát a figurákat egy szem sóval is lehet venni. Botswanában egyre több a tesztelés.
Bár azt hiszem, hogy kézben tartják, mert sehol nincs kép olyan kórházakról, amelyek nem tudnák kezelni a betegáramlást.
(a számok forrása: coronavirus.thebaselab.com)
Azt hiszem, Thaiföld most elharapja a golyót, és végül megelőz minket Európában.
Egymillió lakosra vetítve 3.264 teszt van. Ez nekem nem tűnik helyesnek.
@Peter (korábban Khun)
Egy ideje próbállak elérni, de nem sikerül.
fel tudod venni velem a kapcsolatot? [e-mail védett].
Helló Leo,
Már legalább 4-szer küldtem neked e-mailt. Nyilván nem érkeznek meg. Nézz szét a spam mappában. Vagy vegyen gmail fiókot, jobban működik, mint a hotmail.
Akárhogyan is:
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
A sorrend az országonként észlelt fertőzések számán alapul, Thaiföldön 3.009 van. A weboldalon található számadatok nagyon pontosak és forráshivatkozásokkal rendelkeznek.
Ez egy globalista puccs… se több, se kevesebb. Nézze meg Dr. Rob Elens, Dr. Wittkowski, Dr. Judy Mikovits, Dr. Rashid Buttar YouTube-dokumentumfilmjeit, és megtudhatja az igazságot a globalista napirendről.
Összeesküvés-elmélet híve? Talán a Föld is lapos, nincsenek műholdak, és a Földet már elpusztította az a bolygó, amely a nap túloldalán van? És a holdraszállás soha nem történt meg?
A globalista agendákkal kapcsolatos „igazságot” egy csomó idióta terjeszti, akik általában minden fronton ellentmondásos érvekkel állnak elő, és úgy manipulálják, hogy hiszékenyek ragaszkodnak hozzájuk.
De persze ez mind Bill Gates hibája, aki az egész világot be fogja oltani egy gyógyszerrel, amitől készséges rabszolgák leszünk.
Világszerte tömeghisztéria alakult ki, ami minden bizonnyal azt jelenti, hogy olyan gazdaságunk van, amely több áldozatot fog okozni, mint maga a koronavírus. Fokozatosan már a politikusok és a közgazdászok is így gondolkodnak, balról és jobbról, akik felébrednek. A karantén idején általában a betegeket izolálják, és nem az egészségeseket, ők tudják fenntartani a gazdaságot, vagy már nem normális, hogy a természet végzi a dolgát? Thaiföldön a számok korántsem lesznek helyesek, így kell tartani a a lakosság boldog, a legtöbb thai nem engedheti meg magának a tesztet.
Egyébként nagyobb valószínűséggel halsz meg a thaiföldi forgalomban, mint a covid miatt.
Szomorú látni, hogy minden nap olyan sokan leülnek étkezni, beindítják a gazdaságot és megnyitják a határokat, hogy a turizmus és a gazdaság újra beinduljon, most tárt karokkal fogadják a kínaiakat
Kis probléma: néhány napos víruspermetezés után már csak akkor tudod, hogy valaki fertőzött, hacsak nem teszteled hetente a teljes populációt. Ugyanez vonatkozik az összes kockázati csoport = idősek + az alapbetegségben szenvedők „bezárására”.
65+ NL-ben az 0,3-as 1900 millióról a 3,2-as 2018 millióra = 18%. Ez Utrecht és Gelderland lakossága együtt.
Thaiföldről lásd https://www.un.org/en/development/desa/population/events/pdf/expert/29/session3/EGM_25Feb2019_S3_VipanPrachuabmoh.pdf
Az pedig, hogy ismét a „fiatalokat” hagyjuk féktelenül irányítani a gazdaságot, azt jelenti, hogy sok minden megfertőződik = nagy veszély a „bezártak” számára, ahol arról sincs fogalmunk, hogy AKKOR hányan fognak meghalni.
És azok a drága idősek gondozása: jelentősen elvékonyodik, ami alacsonyabb egészségbiztosítási díjakat eredményez, biztosítja az állami nyugdíj- és nyugdíjszakadék gyors feloldását, gondoskodik az idősotthonok áramlásáról (ahol a 2. vagy 3. koronahullám még több megoldást tud nyújtani, már sok „ágy üres”), idős nővéreket szabadít fel a fiatalok ellátására, előremozdítja az örökséggyűjtést, sok otthont szabadít fel, és sok látogatást takarít meg az elfoglalt, elfoglalt idős embereknél. , elfoglalt fiatalok. Nem tehetjük cinikusabbá... (nagy része Thaiföldre is vonatkozik)
A thai kormányhoz hasonlóan Ön sem veszi észre, hogy a kínai turisták kevéssé járulnak hozzá a gazdasághoz, az utazásokat Kínában foglalják és fizetik, az utazást kínai busztársaságok bonyolítják le, kínai tulajdonú szállodákban szállnak meg, ahol all-in alapon.
A thai kormány semmit sem tanult az orosz bukásból, Pattayán a lakások fele üres és/vagy eladó, de a kormány szerint minden jól megy A Thai Airways egy feneketlen gödör, hála a kormánynak. A pénzhiány miatt beígért befektetésekből nem lesz semmi. Szóval csak annyit mondunk, hogy Thaiföldön mindössze 55 ember halt meg, sajnálom, de az az idő, amíg még hittem a mesékben, már túl hosszú. elmúlt.
Kedves Herman!
A legtöbb külföldi turista nem a Thai Airways légitársasággal repül Thaiföldre, hanem más légitársaságokkal (Eva Air, KLM stb.). Ez a pénz tehát nagyrészt nem Thaiföldre kerül, hanem a holland utazásszervezőnél is vannak thaiföldi szervezett utazások.
A kínaiak elsősorban szórakozásra (Grand Palace: 500 baht/fő) és csecsebecsékre költik pénzüket. Még ha ezek a kínaiak csak 1000 bahtot költöttek Thilandon, az 10 milliószor 1000 baht lenne. Ez sokkal több, mint az összes többi turista együttvéve, arról nem is beszélve, hogy a szállodák többsége külföldi tulajdonban van.
A Thai Airways bajban van a rossz gazdálkodás miatt, és nem mindegyiket a kormány okozza.
Mennyivel jobban tudjuk! De mindezek a mindent tudók nem felelősek! Tehát egy nagyon kényelmes helyzetben részt venni ebben a vitában, ami semmire sem vezet.
Lássuk, hogyan jutunk ki ebből a katasztrófából politikai rendszerünkön keresztül.
Mivel globális katasztrófáról van szó, ezt nem lehet tagadni.
Februárban még Thaiföldön voltam. Aztán mindannyian azt hitték, hogy meg fognak halni, a turizmus már akkor útban volt. Már előre megjósoltam, hogy Thaiföldön semmi (nem járvány) fog történni az éghajlat miatt, nincs benti rendezvény, és többek között nincs kézfogás vagy puszi a köszönéskor. Így most sok milliárdot veszítettek feleslegesen és egy gazdaságot, ami tönkrement. Kedves és okos a megrémült politikusok/tábornokok közül.
Emily,
Még ha nem is tiltották volna ki az Európából érkező turistákat stb., akkor sem jöttek volna turisták (a saját országukban történt elzárás miatt). Ugyanez vonatkozik az exportra is: az már lemaradásban volt, és a közlekedés területén a koronaintézkedések sem javítottak rajta.
Lehet, hogy a kupakbrigád nem mindig az ország és az emberek érdekében dönt, de a korona ellen keveset tehet.
A fentiek mindegyikéből hiányzik egy tényező: hány haláleset lenne, ha NEM tennék meg ezeket az óvintézkedéseket.
Ha ez a vírus több éven át gátlástalanul szaporodna... és a számláló végül 100.000 XNUMX-re vagy még többre futna, mert AKKOR minden intézkedés túl késő lesz.
2030 újságjával a kezünkben mindenki tudja, mit kellett volna MOST jobban tennünk, de… a mai újsággal a kezünkben…
2009-ben az akkori NLe-kormány 34 millió ampullát vásárolt a mexikói influenza ellen, de .. "ez nem történt meg". Már érted: nem sokkal később egész Klompenland sokkal jobban tudta: hogyan vásárolhattak ezek a hágai idióták ennyi felesleges szemetet.
2020 eleje: NL (és sok más ország) nagylelkűen válaszolt a kínai segélyszállítmányok felhívására, abban a reményben, hogy a Covid-19 Kínára korlátozódik, csakúgy, mint a SARS... Kár...A kínaiak otthon a zárlatban, a maszkjuk stb. a gépek csendesek, az európai termelés gyakorlatilag nulla a megszorítások miatt, a kínai készletek pedig olyanok, mint a „katonák egy elvesztett csatában”. És NL ismét a Mascot rolling papers módban: jobban tudja, jobban tudja csinálni, jobban csinálja.
Hogy világos legyen, utoljára 1918-1922 között kellett biológiai vadháborút vívnunk. Világszerte körülbelül 50-100 millióan halnak meg a 2 milliárd fős lakosságból. Ami az 48.000-as népszámláláskor NL oldalán áll, körülbelül 6,75 1 halott a 1.5 milliós lakosságban, Hollandiában pedig 41,7-1930 millió a 17 milliós lakosság körében. 125.000 millió: 0.1 1 halott. Szeretne NL miniszterelnöke lenni, ezt a képviselőházban ill. majd magyarázd el a Nieuwsuurról stb.? Ugyanúgy, mint Prayut egy teljesen rossz 65-XNUMX millió halálesettel XNUMX millió thaiföldön?
Thaiföld és DK-Ázsia többi része (Szingapúr 5,85 millió lakossal, mindössze 18 haláleset) nagyon szerencsés: VAGY a vírus gyenge ága, VAGY .. a magas páratartalom és hőmérséklet kombinációja, és ezért kevés következmény. Ki tudja, a várható következmények Afrikában és Latin-Amerikában megmondják.
Nagyon egyszerű annak összegzése, hogy mi történt volna, ha nem tettek volna intézkedéseket.
Az angol Neil Ferguson és munkatársai március 16-i tanulmánya 18 oldalas, és érdemes elolvasni az igazán érdeklődőknek. A későn indult angol politika erre épül.
Az Egyesült Királyságban 0,5 millió, az Egyesült Államokban pedig 2,2 millió halálesetet jósoltak intézkedések nélkül. Ez a világ lakosságára lefordítva nagyságrendileg 70 millió halálesetet jelent.
Nagyon röviden ez így hangzik. A fertőzöttek száma 3 körül van, amíg jóval 1 felett marad, a fertőzöttek száma meglehetősen gyorsan nő. A növekedés akkor áll meg, amikor az emberek körülbelül 70%-a, azaz körülbelül 5 milliárd már nem fertőzött. A halálozási arányt jelenleg 1.4%-ra becsülik, vagyis 70 millióra, és elképzelhetetlen káosz az egész világon, érzelmileg és gazdaságilag egyaránt.
És hogy 30 vagy 100 millió van, az nem annyira fontos a következtetéshez, amely így szól:
Az intézkedések elkerülhetetlenek.
A szakértők és a kormányok azon töprenghetnek, hogyan, milyen mértékben, milyen időtartamban. Ha olyan újságokat olvas, mint a Volkskrant és az NRC, benyomást nyerhet a meghozandó döntések összetettségéről.
Néhány olvasott véleményt kissé szűkszavúnak találok.
A történetednek semmi értelme. Ez az ember sokszor eltévesztette a célt (Paul Weston – Neil Ferguson Legacy of Doom) A jelentésre való hivatkozásod alapján is elmondhatom, hogy maga az ember hamar elavulttá vált. 1 vagy 2 hét múlva már csak 20000 6000 haláleset lesz, és egy kicsit később körülbelül XNUMX XNUMX-re korrigálta. A kár akkor már megtörtént, mert a kormány az első jelentésre korlátozta.
Következtetés: Senki sem tudja, mi történne vagy nem, ha nem tesznek intézkedéseket. Minden, amit gyanítunk, hogy megtörténhet, egy szerencse.
Igazad van, hogy csak Thaiföldön évente hány ember hal meg a forgalomban, malária/dengue miatt, kígyócsípés stb stb. nem fontos, csak 1 szó hangzik CORONA.
És ez nem csak Thaiföldön van így, így nem hiszem, hogy meglepő, hogy ma már sokan azt hiszik, többről van szó, mint az úgynevezett CORONA-ról.
Minden bizonnyal az fog történni, hogy a thai gazdaság nem marad érintetlen az elkövetkező időszakban.
Még mindig hallom, hogy az idegenforgalmi ágazat Thaiföld bevételi forrásainak csak egy kis részét képezi.
Nos, lassan sírnak az euróért, rubelért, dollárért stb. azokért a szörnyű farangokért, amelyeket sok thai nem szeretne.
Ó, igen, a thai gazdaság többi fellegvára, az autóipar közül például nem sok maradt arról, hogy ki vesz majd új autót most, amikor nincs sok.
És Thaiföldön is volt egy kis olaj, szerencsére, hát egy liter már semmit sem ér.
Azt hiszem, Thaiföld 18 évet nyúl vissza, és nem csak Thaiföld lesz.
Kedves Henk, az elhunytak száma valójában nagyon fontos. A lényeg az, hogy a szennyeződés korlátozott maradjon. Szeretnék egy tanácsot is adni, nehogy megfogadja. Ha azonban megkaptad, kérlek, számolj be arról, milyen volt nálad.
Ahogy gyakran mondják: a túlnyomó többség megkapja, és semmit vagy nagyon keveset vesz észre, és egyáltalán nem zavarja. Pont. És erről a pontról is szól ez a téma, mégpedig annak a néhány embernek, aki beteg, és Thaiföldön naponta egy maroknyi fertőzés tönkreteszi az egész gazdaságot 10 millió munkanélkülivel. És ezek nem munkanélküliek, akiket Hollandiában kényeztetünk, hanem pénz és jövedelem nélküli emberek. Olvassa el a hírekben, hogy Olaszországban (a szegény déli részeken) már 700.000 130.000 ember éhezik a Covid-nyomor miatt. Azt is olvastam az NRC-ben, hogy további 24.000 11 ember fog éhezni a Covid miatt. Szeretnék egy beszámolót is arról a több millió emberről, akik nem kapnak eleget enni, ezért nincs energiájuk minden nap, gyengék és idő előtt meghalnak (ezek gyakran gyerekek). Tájékoztatásul pedig (az ENSZ-től): a Covid-korszak előtt naponta XNUMX ezren haltak éhen, és ez évi XNUMX milliárdos plusz hozzájárulással megoldható lenne. Hasonlítsd össze a most elfogyott milliárdokkal.
Sokan úgy viselkednek, mintha az egész koronatörténet valamiféle nemzetközi „Népességvédelem” GYAKORLAT lenne. "Vegye ki a kávéházakat a kockázati történetből, különben csődbe megyünk." „Nem lehet 10 nappal korábban kinyitni úgy, hogy 150 ember ül kint pontosan 2 cm-re (?)? Futballistáink veszítenek nemzetközi értékükből, és átlagosan évi 0,5 millió eurós fizetésükbe kerülnek, ezért kérjük, kompenzáljon minket – az adópénzből! Ugyanígy a színházak és sok más kikapcsolódási forma. Ditto Breda: 545 vendéglátó egység egy 185.000 XNUMX lakosú városban. Ugyanez a környező falvakban.
Hogyan gondolta, hogy ezeknek a „Corona” alapoknak vissza kell jönniük? Wobke kertjének pénzfáitól vagy a mennyezetről lezuhanástól a Rutte tornyában? Nem, egyszerűen: adókon keresztül, tőled és főleg TŐLEM.
Más szóval: győzz meg arról, hogy a TE pénzügyi problémádat az ÉN (extra)adópénzemből kell megoldani!
Szerintem nagyon naivak azok, akik azt hiszik, hogy csak 50 COVID-halál van, nem hiszem el, és ezért is tesz kemény lépéseket a kormány.
Itt hemzsegtek a kínai turisták. Még mindig van különbség a regisztrált covid áldozatok és a tényleges halálozások száma között. Belgiumban már számon tartanak valakit, akiről azt gyanítják, hogy covid áldozat. Egy másik országban csak azok engedhetők be, akik átestek egy teszten, és lehetőleg kerüljék a dta tesztelését vagy regisztrációját, hogy jó benyomást keltsenek.
Az éghajlat nem különbözik a Fülöp-szigeteki Indonéziában, Malajziában, és a számok valamivel magasabbak.
Ez a jó megközelítésnek köszönhető... sajnálom, de nem látom a legtöbb thaiföldi távolságot, a szupermarketek egymás mellett sétálnak/állnak, és minden nap több száz embert hoznak össze ételosztásra, és mindenki szembeszáll egymással. Egyéb.
Minden megértés a kórházaknak, senki nem akar kezelhetetlen helyzetet, de tény, hogy a késés ellenére idén több idős és gyenge embert is elenged a természet, elvégre túl gyorsan köszön a lakosság (majdnem minden másodpercben egy plusz ember) .
Leállítani ezért mindent és túlreagálni szerintem... Én is jobban támogatom a svéd modellt, csak így tovább, ne csinálj második katasztrófát, mindenki vigyázzon kicsit, fertőtlenítse a kezét, tartsa a távolságot és hordjon szájmaszkot ahol kell, és már régóta jövünk.vége.
Úgy gondolom, hogy Belgium és részben lánya az igazsággal van, mint NL.
Nem, „Belgiumban már számolnak valakivel, akiről azt gyanítják, hogy Covid-áldozat”, de ez valóban a bizonyossághoz közeli valószínűség.
Belgium 11,2 millió lakossal: 8656 haláleset, ebből 4114 kórházban, 4450 pedig bentlakásos otthonokban, 92 pedig máshol. Minden hírműsorban külön megemlítik.Lásd https://www.demorgen.be/voor-u-uitgelegd/coronavirus-in-cijfers-en-kaarten-het-aantal-besmettingen-doden-en-genezen-patienten~b5875c3f/
A 17,2 millió lakosú NL-t nézve: hivatalosan 5440. Az alábbi listát tekintve nálunk is többlethalandóság van abban a 6 hétben = 5900 fő 80+ és 2450 fő 65-80 év között. Cinikusan: képzeld el, mit jelent ez az egészségügyi díjak, az AOW + nyugdíjkifizetések tekintetében...
80 éves vagy idősebb 2019: 84.988 XNUMX
2020 12. hét* 2.083
2020 13. hét* 2.551
2020 14. hét* 3.080
2020 15. hét* 3.058
2020 16. hét* 2.638
2020 17. hét* 2.284
= 15.694 6 85.000 hét alatt vagy 52 6/9807 * 6 = elméleti 5887 / 3 hét = XNUMX-tel több, mint XNUMX évvel ezelőtt.
65-80 év 2019: 45.916 XNUMX
2020 12. hét* 1.077
2020 13. hét* 1.397
2020 14. hét* 1.501
2020 15. hét* 1.430
2020 16. hét* 1.217
2020 17. hét* 1.136
= 7758 6 46000 hét alatt vagy 52 6/5308 * 6 = elméleti 2450 / 3 hét = XNUMX-tel több, mint XNUMX évvel ezelőtt.
lát https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/70895ned
A „majdnem biztos valószínűség” még mindig gyanítható, és ez utóbbi kifejezést használja Steven Van Gucht virológus, a National Crisis Center munkatársa is.
Az 5,85 millió lakosú Szingapúr 18 (tizennyolc) koronavírus-halálról számol be. Egy dolgot feltételezhetünk abban a nem demokratikus városállamban: az egészségügy kiváló.
Elmagyaráztam a szingapúri helyzetet, a fertőzöttek vendégmunkások és 60 év alattiak. Ez a magyarázat. Még Szingapúrban sincsenek csodakórházak.
Szerintem nagyon naivak azok, akik azt hiszik, hogy csak 50 COVID-halál van, nem hiszem el, és ezért is tesz kemény lépéseket a kormány.
Itt hemzsegtek a kínai turisták. Még mindig van különbség a regisztrált covid áldozatok és a tényleges halálozások száma között. Belgiumban már számon tartanak valakit, akiről azt gyanítják, hogy covid áldozat. Egy másik országban csak azok engedhetők be, akik átestek egy teszten, és a tesztelést vagy regisztrációt lehetőleg kerülni kell, hogy jó benyomást keltsen.
Az éghajlat nem különbözik a Fülöp-szigeteken, Indonéziában, Malajziában, és ott is jóval magasabbak az adatok.
"Ez a jó megközelítésnek köszönhető..." sajnálom, de nem látom a legtöbb thaiföldi távolságot, a szupermarketek egymás mellett sétálnak/állnak, és naponta 100 den embert hoznak össze ételosztásra, és mindenki szembeszáll egymással. Egyéb.
Minden megértés a kórházaknak, senki nem akar kezelhetetlen helyzetet, de tény és marad, hogy a késés ellenére idén több idős és gyenge embert is elenged a természet, elvégre túl gyorsan köszön a lakosság (majdnem minden másodpercben). extra személy).
Leállítani ezért mindent és túlreagálni szerintem... Én is jobban támogatom a svéd modellt, csak így tovább, ne csinálj második katasztrófát, mindenki vigyázzon kicsit, fertőtlenítse a kezét, tartsa a távolságot és viseljen maszkot ahol kell, és már régóta jövünk.vége.
Nagyjából egyetértek az érveléseddel. Most az történik, hogy megbízhatatlan számadatokon és feltételezéseken alapuló intézkedéseket hoztak világszerte. Még a halálozási adatok sem pontosak. Tavaly teljesen váratlanul elvesztettem egyetlen nővéremet. Egy olyan országban, mint Hollandia, azt várná az ember, hogy meg lehet határozni a halál okát, de semmi. A hozzátartozók többszöri ragaszkodása ellenére hat hónappal később nem adtak ki elfogadható magyarázatot. És most azt mondják, hogy az összes haláleset egy korábban ismeretlen betegség miatt következett be? Szóval én személy szerint nem hiszem el. És most azt hallod, hogy sokan lekicsinylik az influenzát. Influenza? Saját tapasztalatból mondhatom, hogy ez egy szinte éves küzdelem az influenzavírus ellen. És egy napon a vírus nyeri a csatát, vagy valami más miatt távozom. Legyen így, ez az élet része. Nincs okozati összefüggés sem az intézkedések és a vírus következményeinek csökkenése között. Ezt egyszerűen nem lehet bizonyítani. És tulajdonképpen azt gondolom, hogy ha betartod azt a szokásos óvatosságot, amit otthonról tanítottak nekem: tüsszögni a zsebkendődbe, kezet mosni, otthon maradni, ha beteg vagy, az elég. Csakúgy, mint az éghajlat esetében, az emberiség azt hiszi, hogy képes befolyásolni egy természetes folyamatot, de soha nem lesz képes befolyásolni. A vírusok továbbra is jönnek és mennek, és a Föld tovább fog fejlődni. Még mindig fiatal bolygó, valójában pubertásban van. Még nem öltötte végleges formáját, és ez magában foglalja az éghajlatváltozást és a természeti katasztrófákat is. Talán néhány évszázad múlva, amikor több találmány születik, és az ember jobban megismeri önmagát. És mindenekelőtt tudni fogja a helyét a teremtésben. És mindezek ellenére aligha hal meg valaki túl korán vagy túl későn. És nem véletlenül születnek túl sokan. A Föld figyeli ezt a folyamatot. Nézd, mi történik a háború után. Akkor több férfi fog születni (baby boom pl.). Szerintem az a legrosszabb, hogy a hétköznapi dolgozóknak (nem kapitalista befektetőknek, hanem olyanoknak, akik gyakran próbálják eladni saját friss termékeiket), akik mindennapi munkájuktól függenek mindennapi kenyerükért, most egy helyben kell ülniük, világszerte. Ráadásul Thaiföldön sok ilyen ember a turizmustól függ, amelynek kapui várhatóan (sajnos) nem fognak újra szélesre nyílni. Remélhetőleg a politikusok egy napon újra a földre teszik a lábukat, és megteszik, amit tenniük kell. Annak biztosítása, hogy az emberek munkával emberhez méltóan élhessenek. És hogy a médiának le kellene állnia ezzel az aránytalan szenzációs tudósítással, csak egy témáról. És ami a legfontosabb, hogy átvészeljük ezt a hírverést, az az a bizalom, hogy az élet nem ér véget a fizikai halállal. Nem ok nélkül mondják az emberek, hogy feladta a szellemet. És így is van.
Tegnapelőtt Lopburiban meghalt a feleségem unokatestvére. Nagyon súlyos tüdő- és légzőszervi problémái voltak. A legtöbb thai beteghez hasonlóan nem vizsgálták meg a covid-19-re, és valószínűleg egyike azoknak a sok embernek, akik naponta halnak bele, és akik nem szerepelnek a koronavírus-halálozási adatokban. Ki az, aki még ma is olyan ostoba/naiv, hogy komolyan vesz valamit a thai kormánytól.
Tehát ha nem tesztel, akkor nincs hivatalos haláleset. Azt hiszem, több mint 2 nulla hiányzik a thaiföldi covid-halálozások valós számából.
Teljesen egyetértek, Hank
Ezek a hidrofóbia enyhe tünetei. Egy gyerek ki tudja számolni (függetlenül attól, hogy a matematika választható tantárgy volt), hogy a 70 millió thaiföldi ember 100 éven belül mind meghal.
vagyis évi 700.000 1900... Több mint XNUMX naponta. Az októl függetlenül.
Talán olvasd el, mit mond Peter Piot virológus:
Tegnap olvastam egy tudományos tanulmányt, amely arra a következtetésre jutott, hogy 30% esély van a halálra, ha egy brit kórházba kerül COVID-19-cel. Ez nagyjából megegyezik az ebola halálozási arányával 2014-ben Nyugat-Afrikában.
Nyugat-Afrika is az Egyenlítőn van és nagyon meleg van ott!
https://www.sciencemag.org/news/2020/05/finally-virus-got-me-scientist-who-fought-ebola-and-hiv-reflects-facing-death-covid-19#
Az orvosi terrorizmus a vezetők módja annak, hogy demonstrálják hatalmukat.
Körülbelül öt évvel ezelőtt a sertésinfluenzával járvány is volt…
Többen halnak meg félelemtől, mint magától a betegségtől. De igen, ezek az intézkedések pénzt hoznak, és be lehet mutatni, hogy ki a "főnök".
Ebben az életben azonban csak egy bizonyosság van: mindenkinek meg kell halnia, és az életkor előrehaladtával nő a halál esélye. Számos kockázati tényező előmozdíthatja a dátumot (dohányzás, szenvedélybetegségek, koleszterin…)
DE SENKI NEM CSALHATJA A HALÁLT…
Kétségtelen, hogy bizonyos tényezők elősegítik a járványokat, mint például az éghajlat és a túlnépesedés.
Túl sokan vagyunk, majd a természet mindent helyrehoz, de mindenki elfelejti a történelmét: milliók haltak meg himlőben, spanyolnáthaban, pestisben, kolerában…
Most Afrikában közel félmillió GYEREK hal meg maláriában!! Ez senkit nem érdekel…
Igen, a gyógyszeripar mindannyian a hatalmában van .. A félelem (értsd: a szennyeződéstől való félelem) könyörtelenül öl... A tőzsde határozza meg, hogyan reagálnak az emberek... Továbbra is megmarad Európa? Meglátjuk….
Fantasztikus olvasni, hogy mennyi virológus van, aki jobban tudja. Természetesen a thaiak nagy örömmel veszik a gazdasági veszteségeket, és megelégszenek egy vírussal, aminek semmi oka. Zárd be az egész országot azért a néhány halottért. OK, Svédországban már több mint 3.000 van, túl nagy korlátozások nélkül, de mi a kényelem kedvéért nem figyelünk erre. Az amatőr virológusokat ez nem érdekli. Mikor jön el az a pillanat, amikor minden amatőr az ilyen döntéseket azokra bízza, akik igazán értik őket, jelen esetben az igazi virológusokra. A világ nincs pánikban, mert ez egy vírus, ami semmi. Drasztikus intézkedések nélkül óriási halálozást érhet el. Jó, hogy drasztikus lépéseket tettek Thaiföldön, így a halottak száma korlátozott maradt.
Henk Hollander miért mutogat azokra, akik szerint a megtett intézkedések szükségtelenek. Ön maga is olyan nagyszerű virológus, hogy be tudja bizonyítani, hogy az intézkedések megtételének hiánya magas halálozást okoz? Számomra ez egy közönséges influenza, amelyet a megtett intézkedések óriási mértékben felrobbantottak, és sok szegénységet és kényelmetlenséget fog okozni. Vagy most, hogy megtették az intézkedéseket, nincs több haláleset? Igen, ugyanúgy. Mindenki tudja, hogy meg kell halnia.
Hadd mondjak egy példát.
Tegyük fel, hogy nagy gazdasági válság van, amely Kínán keresztül terjed az egész világon. Az egész rendszer rosszabbodásának és összeomlásának megelőzése érdekében a legtöbb országban megtiltják a fizetések és egyéb juttatások (például nyugdíjak) kifizetését; különben még több cég és intézmény bukik meg. Nyitva maradnak azok a cégek, ahol az alkalmazottak fizetés nélkül szeretnének dolgozni. A többi bezárja az ajtót. Arra kérik a lakosságot, hogy tömegesen költözzenek vidékre, és éljenek olyan családokkal, barátokkal, akik lehetőség szerint saját maguk tudnak gondoskodni élelmiszerellátásukról. Élelmiszerhiány fenyeget (nem beszélve az alkoholról), de a hozzáférhetőség is, mert sok piac és szupermarket bezár. Az orvosok véres gyilkosságot kiabálnak, mert a lakosság egy részét (először a gyengéket) fenyegeti az alultápláltság miatti halál. A közgazdászokat, a kormány egyetlen tanácsadóit nem érdekli. Azt a nézetet vallják, hogy ha a gazdaság a pokolba kerül, nem lesz senki, aki enni fog. A jövedelem hiánya súlyos intézkedés, de nem lehet kikerülni. És eltarthat egy ideig, mert az elsőt könnyen követheti egy második gazdasági válság, ha vannak, akik még pénzt kapnak.
Elvállalnánk ezt?