Ceist Thailand: KLM gu math duilich a ruighinn

Le Teachdaireachd a chaidh a chuir a-steach
Geplaatst a-steach Ceist leughadair
Tags:
28 Sultain 2021

A leughadairean gràdhach,

Ghlèidh mi tiogaid gu Bangkok le KLM agus thug mi iomradh gun fhiosta air an t-soidhne gairm agam an àite m’ ainm mar a tha e a’ nochdadh anns a’ chead-siubhail agam. A rèir làrach-lìn KLM, faodar seo atharrachadh ma chuireas tu fios thuca. Agus sin far a bheil a’ bhròg a’ priobadh. Tha iad gu tur do-ruigsinneach do mu. Dh’ fheuch thu air a’ fòn, ach gheibh thu teip agus às deidh dhut feitheamh greis thèid do thilgeil a-mach às a’ chiudha. Dh’ fheuch mi e tro whatsapp ach an uairsin gheibh thu teacsa àbhaisteach, tha an aon rud a’ buntainn ri teachdaire.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Beannachdan,

Ed

Luchd-deasachaidh: A bheil ceist agad airson luchd-leughaidh Thailandblog? Cleachd e foirm conaltraidh.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. biodag ag ràdh air

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Frank ag ràdh air

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Faoilleach ag ràdh air

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt ag ràdh air

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S ag ràdh air

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman ag ràdh air

    Dear Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen ag ràdh air

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang ag ràdh air

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES ag ràdh air

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. seirbhiseach nan uchd ag ràdh air

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Fàg beachd

Bidh Thailandblog.nl a’ cleachdadh briosgaidean

Bidh an làrach-lìn againn ag obair as fheàrr le taing do chriomagan. San dòigh seo is urrainn dhuinn na roghainnean agad a chuimhneachadh, tairgse pearsanta a dhèanamh dhut agus ar cuideachadh le bhith a’ leasachadh càileachd na làraich-lìn. Leugh tuilleadh

Tha, tha mi ag iarraidh làrach-lìn math