ویز اطلاعات بیشتری می خواهد؟

با پیام ارسالی
Geplaatst در سوال خواننده
برچسب ها:
13 آوریل 2022

خوانندگان محترم

یک سوال دیگر در مورد وایز. برای سومین بار در 3 ماه از من خواسته شد که اطلاعات بیشتری درباره خودم به ویز بدهم…. یک سلفی یا شناسه آپلود کنید. من به درستی با درخواست 2 برابر قبلی موافقت کردم. حالا این احساس متفاوت است. در برنامه، درخواست در صندوق ورودی نیز خواهد بود. اینطور نیست! از 11 آوریل، دیگر نمی‌توانم از برنامه Wise خود استفاده کنم.

Zijn er lezers die met hetzelfde te maken hebben gehad?

پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگزارم.

با احترام،

آدری

سردبیران: آیا سوالی از خوانندگان تایلند بلاگ دارید؟ از آن استفاده کنید فرم تماس.

16 reacties op “Wise vraagt om aanvullend informatie?”

  1. ریچارد تی می گوید

    Ik heb dat ooit 1 keer gehad en daarna nooit meer.
    Waarom stuur je geen mail naar Wise en vraag je aan hun hoe het zit?

  2. دیدیه بتسلیر می گوید

    Mijn wise account werd zelfs gesloten alhoewel ik alle juiste informatie heb doorgegeven. Heb zelfs nog een mail gestuurd waarom mijn account werd gesloten en nooit geen antwoord gekregen

  3. ادی وانافلن می گوید

    Moet phising mail zijn.

  4. هانس می گوید

    هوی

    Ik log in met AppleID in de app , daarna 2 steps Authenticator
    Nog nooit verzoek voor extra authenticatie gekregen .

    Misschien de oplossing

  5. پیتر می گوید

    Ben druk aan het mailen met hun, mijn gestorte geld dus niet aangekomen op Thaise rekening; word heel gezeur ,voor mij geen wise meer dat weet ik nu al

    • چارلز سریراچا می گوید

      Spijtig Pieter maar problemen zijn er om opgelost te worden. Voor die ene ontevreden klant zijn er 99 die wel tevreden zijn. Is Wise daarvoor slecht?

      • پیتر می گوید

        Probleem opgelost,ik zeg niet dat ze slecht zijn,maar maak er geen gebruik meer van mede doordat grote bedragen niet meer gaat en bij probleem erg omslachtig

  6. فرانسوا می گوید

    Gebruik Wise nu al ongeveer 2 jaar.
    Nog nooit enige vraag ontvangen !
    Alles werkt tot in de perfectie !

  7. پل ون ایتربیک می گوید

    De enige vraag die ik van Wise kreeg was om
    aan te geven waar het geld dat ik naar de Filippijnen stuurde vandaan kwam. Ik deed dit en alle transacties verliepen verder normaal.

  8. افزودنی ریه می گوید

    Indien je binnen de 3 maand driemaal deze vraag gekregen hebt van Wise, dan vraag ik me af welke transacties je gedurende deze drie maanden gedaan heb. Zonder transacties komt er trouwens geen vraag. Ben zelf reeds jaren gebruiker van Wise en heb dar nooit enige onregelmatigheid ondervonden. Heb zelf al contact, langs de helpdesk, met Wise gehad en kreeg steeds heel snel antwoord. Ben je wel zeker dat die vragen van Wise afkomstig zijn?

  9. اریک می گوید

    Ik gebruik Wise al jaren en heb welgeteld EEN keer een vraag gehad om mijn ID op te sturen. Verder nooit enig probleem. Ik ben uiterst voorzichtig met bankzaken want er zitten ‘deugnieten’ op het internet die naar mijn gegevens en centen vissen…

  10. فرانک بی. می گوید

    wellicht komt dit door het bedrag dat je overmaakt.

    Ik had van de week nog wat geld overgemaakt via Wise. Ik kreeg van te voren een waarschuwing, dat je alleen bedragen van 50,000 Bath en hoger kan over maken naar de Bangkok Bank en nog twee anderen. Dit zou te maken hebben met de controle op witwassen.

    Zelf heb ik mijn rekening bij de Bangkok Bank en nog geen last gehad hiervan. Begin dit jaar een paar keer bedragen van 50+K Bath overgemaakt zonder problemen. Wij zijn echt tevreden over Wise.

  11. او می گوید

    Wise heeft een eigen chatgroep op facebook waar je met alle vragen terecht kunt.

  12. janbeute می گوید

    Ik vraag mij wel eens af waarom die plus 50k bath transacties alleen kan bij die 3 Thaise banken, de BKK bank de Siam comm en de Krungthai volgens Wise.
    Was de Bangkok bank afgelopen week niet in het nieuws met het uitvoeren van verboden transakties met Russischebanken ?

    جان بیوت.

    • TheoB می گوید

      برای ثبت:
      De 3 banken waarnaar je ฿50.000 en meer per internationale transactie kunt overmaken zijn:
      – Bangkok Bank Public Company Limited (BKB) (ธนาคารกรุงเทพ)
      – Kasikorn Bank (KBank) (ธนาคารกสิกรไทย), dus niet de Krungthai Bank Public Company Limited (ธนาคารกรุงไทย)
      – The Siam Commercial Bank Public Company Limited (SCB) (ธนาคารไทยพาณิชย์)

      Ik vraag mij ook af waarom alleen die drie banken. Wat hebben zij wel dat de andere banken niet hebben?

  13. فرانسوا می گوید

    50k is geen probleem bij Kasikorn Bank (green k bank).
    Krungsri werkt niet !


پیام بگذارید

Thailandblog.nl از کوکی ها استفاده می کند

وب سایت ما به لطف کوکی ها بهترین کار را دارد. از این طریق می توانیم تنظیمات شما را به خاطر بسپاریم، به شما پیشنهاد شخصی بدهیم و شما به ما در بهبود کیفیت وب سایت کمک کنید. ادامه مطلب

بله، من یک وب سایت خوب می خواهم