سوال خواننده: ثبت ازدواج در تایلند؟

توسط سرمقاله
Geplaatst در سوال خواننده
برچسب ها:
12 ژوئیه 2013

خوانندگان محترم

یک سوال داریم: آیا همسر تایلندی من در صورت ثبت ازدواج در تایلند، بعد از آن دچار مشکل می شود؟

ما (من و همسر تایلندی ام) تقریباً 10 سال است که در هلند زندگی می کنیم و بیش از 9 سال است که ازدواج کرده ایم. ما رسماً در هلند ازدواج کردیم. حالا من هم دوست دارم ازدواجمان در تایلند ثبت شود تا قبل از قانون در آنجا رسما ازدواج کنیم.

همسرم می ترسد اگر این کار را بکنیم و مثلا من بمیرم ممکن است در تایلند مشکلی پیش بیاید. سپس او به عنوان "فلانگ" دیده می شود. او می ترسد که ملیت تایلندی خود را نیز از دست بدهد. او در حال حاضر ملیت هلندی و تایلندی دارد.

چه کسی می تواند در این زمینه به ما کمک کند؟

گروت Vriendelijke،

فرانسوی

44 پاسخ به “سوال خواننده: ازدواج خود را در تایلند ثبت کنید؟”

  1. دنیس می گوید

    همسر شما تنها در صورتی تابعیت تایلندی خود را از دست می دهد که خودش این درخواست را از دولت تایلند کرده باشد. من فکر نمی‌کنم بسیاری از مردم این کار را انجام دهند و اگر انجام می‌دهند، اغلب به این دلیل است که در غیر این صورت نمی‌توانند ملیت دیگری را اتخاذ کنند.

    من هم با سفارت تایلند در هلند و هم با سفارت هلند در بانکوک تماس خواهم گرفت. اگرچه معمولاً برعکس است (ثبت ازدواج تایلندی در هلند به جای ازدواج هلندی در تایلند)، شما اولین نفر نخواهید بود و آنها می توانند دقیقاً به شما بگویند که چه کاری انجام دهید. احتمالاً (در واقع 1٪ مطمئن) اسناد هلندی باید به انگلیسی (در هلند) ترجمه شوند و (توسط سفارت NL) قانونی شوند و سپس به تایلندی ترجمه شوند و (توسط وزارت امور خارجه تایلند) قانونی شوند. .

    همه اینها زمان و هزینه می خواهد، اما به همین ترتیب است.

  2. گرت بونسترا می گوید

    من 12 سال است که با دوست دخترم در چیانگ مای زندگی می کنم. برای اینکه آن را برای او رسمی تر کنم، در دسامبر 2012 در آمفور با او ازدواج کردم. مشکلی نیست، فقط باید بیانیه ای ارائه می کردم که در هلند ازدواج نکرده ام. و فکر کردن که برای شما یک مشکل است. اما در تعطیلات به تایلند بیایید و در وات ازدواج کنید. یک تایلندی معمولاً برای این کار ارزش بیشتری نسبت به ازدواج مدنی قائل است.

  3. حمایت کردن می گوید

    دو تابعیتی مشکلی نداره همسر شما عاقلانه است که برای کارت شناسایی در هلند - علاوه بر پاسپورت - اقدام کند. سپس هنگام خروج از تایلند به مقصد هلند می تواند از پاسپورت تایلندی + کارت شناسایی هلندی خود استفاده کند. و از هلند در داخل/خارج از پاسپورت هلندی خود استفاده کند.
    سپس او می تواند تا زمانی که بخواهد در تایلند بماند و 2.000 TBH در هزینه های خروج/ورود مجدد صرفه جویی کند.
    دوست دختر من سالهاست که این کار را انجام می دهد.

    تایلند با تابعیت دوگانه مشکلی ندارد و در صورت درخواست تابعیت تایلندی را لغو خواهد کرد.

  4. مایکل می گوید

    بهترین،
    با توجه به این موضوع، من در واقع سوالاتی در مورد آن دارم، یا شاید کسی بتواند لینک ها / نکات خوبی در مورد عروسی در تایلند به من بدهد.

    چه چیزی بهترین است،

    1) ازدواج قانونی در تایلند یا هلند
    2) اگر در تایلند ازدواج کنید (با توجه به حقوق تایلند)، آیا باید ازدواج خود را در تایلند ثبت کنید؟ آیا انجام این کار عاقلانه است؟
    3) اگر ازدواج کنید، اگر نام مرد را به عنوان نام خانوادگی (همچنین در آینده با زمین/حقوق) و غیره بگیرد، برای تایلندی عواقبی دارد.
    4) پس از عروسی من می خواهم در هلند با او بمانم (اما به اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز ندارم، زیرا به اندازه کافی ...)

    دوست دارم بشنوم پیشاپیش از شما متشکرم!

    • خون رودولف می گوید

      مایکل عزیز،

      نمی توان به سوالات شما پاسخ روشنی داد زیرا برخی اطلاعات وجود ندارد: به عنوان مثال در مورد سوال 1 - آیا می خواهید طبق قانون تایلند یا هلند ازدواج کنید؟
      به عنوان مثال، طبق قوانین هلند در تایلند نمی توانید ازدواج کنید. از 1 ژانویه 2012، دیگر امکان ازدواج در سفارت هلند وجود ندارد.

      منظورتون از سوال 2 دقیقا چیه؟ از این گذشته، اگر در تایلند ازدواج کنید، ازدواج شما در تایلند ثبت می شود. پس از قانونی شدن و غیره، این ازدواج را در هلند ثبت می کنید. موضوع ترجمه، مهر و امضا است.

      سوال آگهی 3: همسر تایلندی من سالهاست که نام خانوادگی من را دارد، به تایلندی ترجمه شده است، در پاسپورت تایلندی او، روی شناسه تایلندی اش موجود است، که تحت این نام در بسیاری از ادارات مانند شهرداری، بهداشت ثبت شده است. صندوق بیمه، گواهینامه رانندگی و... اصلا برای حقوقش در تایلند مهم نیست. او بسیار مبتکر است و امضای خود را، یعنی نام خانوادگی ترجمه شده تایلندی من، روی کاغذهای متعدد می گذارد. داستان های هندی زیادی در کامنت ها از بسیاری از مردم وجود دارد که فکر می کنند یک کف زنی را دیده اند که در جایی آویزان شده است. کسایی هستن که زیاد کف میزنن مخصوصا خودشون!

      در نهایت سوال 4: اگر می گویید می خواهید بعد از ازدواج با همسرتان در هلند بمانید، فرض می کنم که او هنوز در تایلند زندگی می کند.
      من قصد دارم در تایلند ازدواج کنم، پس همه چیز خوب است. سوال 2 را ببینید. گول نخورید. موقعیت حقوقی همسر شما با ازدواج با فرنگ و همچنین پس از نام او تغییر نمی کند.
      پس نه حتی اگر به عنوان همسر با نام شوهرش در هلند زندگی کند.
      اوضاع فقط در صورتی تغییر می کند که او داوطلبانه ملیت تایلندی خود را رها کند. اما من هنوز تایلندی را ندیده ام که این کار را انجام دهد (که به این معنی نیست که این اتفاق نمی افتد.)

      با سلام و آرزوی موفقیت، رودولف

  5. سسی می گوید

    فرانسوی عزیز،

    ما (زن تایلندی و مرد فرنگ) طبق قوانین هلند ازدواج کرده ایم و زمانی که برای زندگی به تایلند برویم ازدواج خود را ثبت خواهیم کرد. برای من چند مزیت دارد: به جای اینکه مجبور باشم 800.000 THB در یک حساب قرار دهم، نیمی از آن است، 400.000 THB. همچنین دریافت ویزا راحت تر است. همچنین می توانید به عنوان مثال، اگر کتاب زرد را دارید، یک ماشین به نام خود بخرید.
    همچنین، کاملاً بی‌اهمیت نیست، اگر ازدواج اشتباه شود، دارایی‌هایی که ایجاد کرده‌اید نیز مشترک هستند و بنابراین باید به اشتراک گذاشته شوند و خودتان همه چیز را از دست نخواهید داد.
    یک زن تایلندی همیشه از نظر هویت یک زن تایلندی باقی خواهد ماند، مگر اینکه خودش درخواست لغو تابعیت تایلندی خود را ارائه کند.
    به طور خلاصه، برای من (ما) فقط مزیت است.
    گریتز، سیس

    • BA می گوید

      هانس، تا آنجا که من می دانم در تایلند نیز امکان تنظیم یک قرارداد پیش از ازدواج توسط یک وکیل وجود دارد. سپس این را در Aphur همراه با سند ازدواج امضا می کنید.

      تفاوت با ازدواج هلندی و تایلندی این است که اگر در هلند تحت جامعه دارایی ازدواج کنید، همه چیز، از جمله آنچه قبلاً داشته اید، با هم جمع می شود. اگر در تایلند ازدواج کنید، دارایی ها فقط از روز ازدواج مشترکا به دست می آیند. که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. میخوای با هم خونه بخری و مثلا به اسم همسرت بذاری. اگر قبل از ازدواج این کار را انجام دهید، هیچ چیزی حق ندارید، اما اگر بعد از ازدواج این کار را انجام دهید، در اصل همیشه در صورت طلاق، نصف نصف شما است.

      من در واقع نمی دانم HV در تایلند تا چه حد جالب است، زیرا دارایی هایی که قبل از ازدواج داشتید به هر حال مشترک نیستند. مگر اینکه مثلاً آن را در خانه ای قرار دهید. شاید با سود از شرکت ها و ... اما باید از یک وکیل در این مورد سوال کنید.

  6. اروین فلور می گوید

    فرانسوی عزیز
    این داستان خیلی وقته که میچرخه ولی من خودم باور نمیکنم.
    به همین دلیل من نیز با همسر تایلندی ام در هلند ازدواج کردم.
    من 13 سال است که به تایلند می آیم و عجیب ترین داستان ها را در مورد آن می شنوم.
    تا آنجا که به ملیت او به عنوان تایلندی مربوط می شود، او نمی تواند آن را از دست بدهد، به همین دلیل
    که ما نمی توانیم تایلندی شویم.
    هنگام درخواست پاسپورت هلندی، از او خواسته نمی شود که تابعیت تایلندی خود را رها کند (آنها مایلند این کار را انجام دهند).
    سپس اگر اینطور بود، فقط به سفارت تایلند بروید و برای پاسپورت جدید اقدام کنید (این کار را سخت نمی کنند).
    من آدم راست گرا نیستم ولی فکر می کنم حتما در اینجا پاسخ های بیشتری دریافت خواهید کرد امیدوارم توانسته باشم کمی به شما کمک کرده باشم.
    علاوه بر این، یک سوال بسیار خوب است و من نیز کنجکاو هستم که دقیقا چگونه کار می کند.
    اروین اروین

    • راب وی. می گوید

      چند اصلاح:
      - افراد خارجی می توانند تابعیت تایلندی داشته باشند، که بسیار دشوار است: انبوهی از مدارک، هزینه های بالا، ابتدا باید اقامت دائم برای چند سال دریافت کنند، شرایط زبان، سهمیه سالانه 100 نفر به ازای هر ملیت مبدا، و غیره.
      - تابعیت دوگانه در تایلند مشکلی ندارد. در واقع در هلند، قانون این است که شما فقط می توانید 1 تابعیت داشته باشید مگر اینکه 1) ملیت والدین خود را قبول کنید 2) نمی توانید ملیت قدیمی خود را ترک کنید 3) با یک فرد هلندی ازدواج کرده باشید. 4) منفعت (مضرات) فوق العاده ای مانند از دست دادن حقوق ارث، زمین و غیره وجود دارد که ترک تابعیت قدیمی خود را غیر منطقی می کند.

      تا جایی که من می توانم بگویم داشتن تابعیت دوگانه اشکالی ندارد. همچنین نمی توانم چیزی در مورد معایب ازدواج با یک خارجی بیابم. این برای هلند مهم نیست و من هرگز نشنیده ام که تایلندی ها در صورت ازدواج با یک فرد خارجی حقوق خود را از دست بدهند. شما دوباره با حقوق ارث مواجه هستید: خارجی نمی تواند زمینی به نام خود داشته باشد، بنابراین نمی تواند آن را به ارث ببرد. اما این ارتباط مستقیمی با ازدواج یا تابعیت دوگانه ندارد.

      سوال اصلی باقی می ماند: آیا بهتر است ابتدا در تایلند ازدواج کنید و سپس در هلند نیز ثبت نام کنید؟ یا ابتدا در هلند ازدواج کنید و سپس در تایلند ثبت نام کنید. فکر نکنم یکی باشه، همون دردسر با ترجمه و قانونی شدن اسناد برای ثبت خارج از کشور. من با دوست دخترم در هلند زندگی می کنم، بنابراین اگر ازدواج کنیم، برنامه این است که بعد از آن (چه زمانی؟) آن را در تایلند نیز ثبت کنیم. طبق قوانین هلند، او فقط نام دختر خود را حفظ می کند، بنابراین هیچ مشکلی با آن نیز وجود ندارد، او می تواند با ملیت، نام و غیره تایلندی (صرفا) تایلندی در تایلند تظاهر کند.

  7. شراب می گوید

    چرا این همه سخت است؟ شما می توانید به طور قانونی در هلند ازدواج کنید و بعداً در تایلند نیز به طور قانونی ازدواج کنید. چرا ازدواج خود را در هلند در تایلند ثبت کنید؟ فقط در هر کشوری ازدواج کنید و دو مهمانی خواهید داشت! مشکل دیگری وجود ندارد، زیرا هیچ کس چیز دیگری نمی داند.

    همسر من ملیت تایلندی و هلندی دارد. همچنین پاسپورت های هر دو کشور. هرگز درخواستی برای خروج یکی از ملیت ها وجود نداشته است. دو ماه پیش در سفارت بانکوک درخواست پاسپورت هلندی جدید داده شد. مشکلی نیست ثبت زمین مشکلی ندارد

    همه چیز را سخت تر از آنچه باید باشد، نکنید!

    • مایکل می گوید

      باکوس، من همچنین تعجب می کنم که آن همه بزرگسال با این همه افسانه از کجا می آیند. من به طور قانونی در تایلند ازدواج کردم و همچنین در هلند ثبت نام کردم. همسرم نام من را دارد و ما 7 سال است که بدون هیچ مشکلی در تایلند ملک داریم. ما در هلند زندگی می کنیم.
      ثبت زمین نیز مشکلی ندارد.

    • خون رودولف می گوید

      در تایلند نیز دو بار ازدواج قبل از قانون یک گزینه نیست (حتی اگر کسانی هستند که دوست دارند به تمسخر هر اتفاقی که می افتد ادامه دهند).
      اگر می خواهید در تایلند ازدواج کنید، باید بیانیه ای از GBA ارائه دهید مبنی بر اینکه شما ازدواج نکرده اید. در مورد دیگر می گوید که شما متاهل هستید.
      اگر واقعاً می‌خواهید مهمانی بگیرید، برای بهدا ازدواج کنید. بسیار قدردانی می شود!

    • مایکل.پ می گوید

      سلام باخوس

      که هنوزم اذیتم میکنه ما هم در تایلند و هم در هلند به صورت قانونی ازدواج کرده ایم. ما در تایلند ملک داریم.
      همسرم پاسپورت تایلندی اش را دارد. اگر به خاطر اموال ما پاسپورت هلندی هم داشته باشه مشکلی داره؟
      برای بهبود nat هلندی چه کاری می توانیم انجام دهیم. درخواست کردن

      پیشاپیش سپاسگزاریم از پاسخ شما

      • راب وی. می گوید

        فقط درخواست کن مانند جاهای دیگر در پاسخ من و باکوس، هلند عموماً تابعیت دوگانه را مجاز نمی‌داند، اما استثناهایی وجود دارد: - با تولد از والدین، می‌تواند تشریفات را از آنها بپذیرد، - با ازدواج با یک فرد هلندی که خارجی است. می تواند تابعیت خود را حفظ کند و تبعه هلندی می تواند با حفظ تابعیت هلندی، تابعیت شریک خود را اتخاذ کند (با توجه به اینکه تابعیت تایلندی ها تقریبا غیرممکن است، اما ممکن است)، - در صورت از دست دادن نامتناسب مانند از دست دادن حقوق ارث، زمین و غیره
        بنابراین اگر همسر شما به مدت 3 سال در هلند زندگی کرده باشد (Rutte 2 می خواهد این 7 سال را بسازد، استاندارد اکنون 5 سال است) و ادغام شده است، می تواند به سادگی تابعیت کند.

        همچنین مشاهده کنید: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/nederlandse-nationaliteit/dubbele-nationaliteit و برای کارشناسان مجرب و دانش، از جمله، وکلا: http://www.buitenlandsepartner.nl .

        برای حقوق او در تایلند اهمیتی ندارد. تایلند به DN اجازه می دهد. بنابراین او هنوز هم می تواند زمین را نگه دارد و بخرد. او به سادگی به عنوان تایلندی دیده می شود، درست مانند تاکسین و آبهیسیت با ملیت های متعددشان.
        در پاسخ قبلی، قانون ملیت سال 2008 را نقل کردم، اما با پیوند اشتباه. این درسته!!!!
        http://www.refworld.org/pdfid/4a54695f2.pdf

  8. جان وینمن می گوید

    فقط در هلند ازدواج کنید و اجازه دهید همسرتان همیشه ملیت تایلندی را حفظ کند، در صورت مرگ، او واقعاً می تواند به عنوان فرنگ شناخته شود، به این معنی که او نمی تواند دارایی را در تایلند به ارث ببرد. علاوه بر این، مراقب باشید زیرا در تایلند قوانین بیشتری به طور ناگهانی به ضرر تغییر می کنند.
    با یک وکیل خوب وصیت کنید تا دچار مشکلات زیادی نشوید.
    اگر با شریک زندگی خود زندگی خوبی داشته اید، می خواهید او را به خوبی رها کنید!!!!!!!!!!!! یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جانی

    • خون رودولف می گوید

      جان وینمن عزیز،

      باعث افتخار شماست که بعد از مرگ از همسرش به خوبی مراقبت شود. موافقم. با این حال، اگر بمیرید، همسر تایلندی شما ناگهان فرنگ محسوب نمی شود. این دو مورد هیچ ربطی به هم ندارند. او لازم نیست نگران مشکلات ارثی در تایلند باشد.

      با احترام، رودولف

  9. مایکل می گوید

    سلام باکوس

    چگونه می توان در هر دو کشور ازدواج کرد؟
    اگر قبلاً در هلند ازدواج کرده اید، همچنان باید مدارکی را همراه داشته باشید که نشان دهد از نظر وضعیت تاهل مجرد هستید. یا اگر قبلاً ازدواج کرده اید می توانید دوباره ازدواج کنید؟

    اگر در هلند ازدواج کنید، کسی می داند که چقدر طول می کشد تا گواهی ازدواج (احتمالا بین المللی) را دریافت کنید. این ماه ها کار است یا روزهای کار؟

    اگر همه چیز را به این صورت بخوانم و دوست دختر/همسرم در هلند بماند، واضح ترین گزینه ازدواج در هلند است. زیرا سند ازدواج در بلژیک یا آلمان نیز دارای اعتبار قانونی است. آیا این درست است؟ BVD

    • شراب می گوید

      فقط یک برنامه ریزی خوب است. ابتدا برای اثبات وضعیت تاهل اقدام کنید، سپس در هلند و سپس در تایلند (یا برعکس) در یک بازه زمانی قانونی تعیین شده ازدواج کنید.

      داشتن تابعیت دوگانه به عنوان تایلندی توسط قانون ممنوع است. وقتی زنان با یک خارجی ازدواج می کنند، اساسا ملیت تایلندی خود را از دست می دهند. در صورت فوت یا طلاق همسر، آنها می توانند برای ملیت تایلندی مجددا درخواست دهند. این نیز در قانون آمده است.

      همسر من دو تابعیتی دارد (با وجود اینکه ما متاهل هستیم) و زنان دیگری را با تابعیت دوگانه می شناسیم. هیچ کدام از آنها هیچ مشکلی نداشتند. البته این تضمینی برای آینده نیست. من فکر نمی کنم دولت تایلند از لغو تابعیت یا نداشتن ظرفیت این کار سودی ببرد.

      • خون رودولف می گوید

        باکوس عزیز، شما 3 بار در 3 پاراگراف اینجا کاملاً از خط خارج شده اید. با توجه به پاسخ‌های جدی قبلی شما به بسیاری از پست‌ها، در واقع از شما عادت نکرده‌ام.

        اگر پرینت GBA از قبل از ازدواج دارید، به طور قانونی در هلند ازدواج کنید، سپس طبق برنامه به تایلند بروید و در آنجا با شماره پرینت GBA مربوطه ازدواج کنید، که به این ترتیب قدیمی است و دیگر حاوی صحیح نیست. حقایق و شما عمداً این کار را انجام می دهید، پس من فکر می کنم، به بیان ملایم، کار درستی نیست. حتی قابل مجازات؟

        همچنین غیرقابل درک است که شما می گویید زنان پس از ازدواج با یک خارجی تابعیت تایلندی خود را از دست می دهند و پس از طلاق یا فوت شوهر می توانند این تابعیت تایلندی را پس بگیرند. معنی نداره! خوشبختانه، شما سپس با مراجعه به همسرتان (و دیگران) اظهارات خود را رد می کنید.

        با احترام، رودولف

        • شراب می گوید

          خون رودولف عزیز،

          حق با شماست، آنچه در پاراگراف اول نوشتم راه درستی نیست. من به شدت شک دارم که آیا مجازات دارد زیرا شما با یک فرد در هر دو کشور ازدواج می کنید. بنابراین هیچ تقلبی، حداکثر سهل انگاری ناشیانه وجود ندارد. من عمداً این را به این شکل نوشتم زیرا مردم همیشه موانع زیادی در سر راه می بینند، همانطور که در پاسخ قبلی خود نیز اشاره کردم.

          با توجه به تابعیت دوگانه، در زیر مقاله ای از قانون تایلند آمده است.

          شهروندی: قوانین شهروندی بر اساس قانون ملیت 1965 با اصلاحیه شماره 2 AD 1992 و اصلاحیه شماره 3 AD 1993 است.

          تابعیت دوگانه: به رسمیت شناخته نشده است. استثناها:

          فرزند متولد شده در خارج از کشور از والدین تایلندی که تابعیت کشور خارجی محل تولد را به دست آورده اند، می توانند تا رسیدن به سن بلوغ (18) تابعیت دوگانه خود را حفظ کنند. در این مرحله، فرد باید انتخاب کند که کدام شهروندی را حفظ کند.

          یک زن تایلندی که با یک تبعه خارجی ازدواج می کند و تابعیت همسرش را به دست می آورد از نظر فنی تابعیت تایلندی خود را از دست داده است. اگر این ازدواج به مرگ یا طلاق ختم شود، زن ملیت تایلندی می تواند تابعیت تایلندی خود را به دست آورد. این یک تابعیت دوگانه غیر رسمی است که برای محافظت از اتباع زن تایلندی طراحی شده است.

          این مقاله آخر احتمالاً دلیل این است که دولت تایلند به سرعت برای بررسی همه چیز و احتمالاً حذف ملیت های غیرقانونی اقدام نمی کند.

          برای همین همسرم 2 ملیت و 2 پاسپورت دارد. برای اینکه آن را حتی دشوارتر یا جالب تر کند. 2 پاسپورت با نام های مختلف چون در هلند ازدواج نکرده ایم و در تایلند هستیم.

          بنابراین پرواز از پیچ خیلی بد نیست، یا به طور غیرمنتظره چیزی را از دست داده ام؟

          از اینکه پاسخ های دیگر من را واجد شرایط دانستید متشکرم. مزخرف فروشی هم در ذات من نیست، هرچند ممکن است گاهی آگاهانه یا ناآگاه این کار را انجام دهم. این بیشتر به تنور گاه خسته کننده پاسخ ها مربوط می شود.

          • خون رودولف می گوید

            باکوس خوب عزیز

            دو نکته پایانی: 1. عبارت: «زن تایلندی که با یک تبعه خارجی ازدواج می کند و تابعیت شوهرش را می گیرد…….» یعنی: «زن تایلندی که با یک خارجی ازدواج می کند و تابعیت او را می گیرد…»! متن دلالت بر یک کنش فعال دارد، نه یک اکتساب منفعل. بنابراین، متن مطلقاً نمی گوید که یک زن تایلندی با ازدواج با شوهر تابعیت خود را به دست می آورد. با متونی از این قبیل، داشتن دانش بیشتر از زبان انگلیسی و حقوق در هنگام تفسیر آنها مرتبط است. اگر این در دسترس نیست، هیچ توضیحی ارائه نکنید زیرا باعث ایجاد سوء تفاهم و ناآرامی می شود.

            در نهایت، چون شما آن را درخواست می کنید: 2. اگر به طور قانونی در تایلند ازدواج کرده اید، طبق قانون باید در پیشخوان اداره شهرداری خود حضور پیدا کنید، زمانی که شما و همسرتان به عنوان زوج متاهل در هلند زندگی کنید. اگر به صورت قانونی در تایلند ازدواج کرده اید، در هلند نیز ازدواج قانونی کرده اید و باید ازدواج خود را ثبت کنید. تعجب می کنم که چرا و چرا نه؟
            (مگر اینکه برای Bhudah در تایلند ازدواج کرده باشید، اما پس از آن کل بحث در واقع از شما عبور می کند.)

            امیدوارم من چند خرس را از جاده برای شما نجات داده باشم!

            با احترام، رودولف

            مجری: شما در حال چت هستید. لطفا این بحث را تمام کنید.

            • شراب می گوید

              و این فقط برای نشان دادن این است که بوروکراسی هلند چقدر خوب کار می کند. من به طور قانونی در تایلند ازدواج کردم. من می خواستم این را سال ها پیش در هلند ثبت کنم، همانطور که اگر در آنجا زندگی می کنید، لازم است. دو بار از من مدارک دیگری برای تایید خواسته شد. بار دوم پرسیدم که آیا هزینه های سفر من به تایلند و هزینه هایی که باید در آنجا پرداخت شود را پس می دهند؟ آنها این کار را نکردند، این چیزی است که من به عنوان پاسخ دریافت کردم. سپس من آن را در همان جا رها کردم. دیگر هرگز چیزی نشنیده ام، هرگز چیزی ندیده ام. فکر می کنم فقط برای قانون ارث مهم است.

              مجری: این برای شما هم صدق می کند، الان خیلی شبیه چت کردن شده است. لطفا بحث را ببندید.

          • شراب می گوید

            ناظم، فقط یک ابهام را برطرف کنید، در غیر این صورت مردم از اطلاعات خوش نیت سوء برداشت خواهند کرد.

            قانون به معنای واقعی کلمه می گوید:
            تابعیت دوگانه به رسمیت شناخته نمی شود، به استثنای زنانی که از طریق ازدواج با یک خارجی، تابعیت دیگری کسب می کنند (فعال یا منفعل؟). اگر ازدواج به دلیل فوت یا طلاق به پایان برسد، زن می تواند برای ملیت تایلندی خود دوباره درخواست دهد. این یک تابعیت دوگانه غیر رسمی است که برای محافظت از اتباع زن تایلندی طراحی شده است.

            به حدی که.

          • راب وی. می گوید

            باخوس عزیز این مقاله چند ساله است؟ این واقعیت که فقط همسر تایلندی ذکر شده است نشان می دهد که این یک قانون قدیمی و قدیمی است، همانطور که در "قانون ملیت تایلند BE 2508 که توسط قوانین BE 2535 شماره اصلاح شده است. 2 و 3 (1992)» فقط در مورد یک همسر تایلندی صحبت می کند، اما در قانون ملیت 2008 در مورد «مرد یا زن» صحبت می کند.

            قانون ملیت، (شماره 4)، BE 2551 (=سال 2008)
            فصل 2. از دست دادن ملیت تایلندی.
            (...)
            بخش 13.
            مرد یا زنی با ملیت تایلندی که با یک بیگانه ازدواج می کند و می تواند تابعیت زن یا شوهر را طبق قانون تابعیت زن خود به دست آورد.
            یا شوهرش می تواند در صورتی که بخواهد تابعیت تایلندی را ترک کند، طبق فرم و به ترتیبی که در مقررات وزارتی مقرر شده است، قصد خود را نزد مقام صلاحیتدار اعلام کند.

            منبع: http://www.refworld.org/pdfid/506c08862.pdf

            این قطعه بلافاصله نشان می دهد که یک تایلندی (m/f) ممکن است پس از ازدواج با یک فرد خارجی تابعیت تایلندی را ترک کند، اما ملزم به انجام این کار نیست. تابعیت دوگانه ممکن است حفظ شود و به همراه آن حقوق. بنابراین ثبت ازدواج NL-TH خود در تایلند نباید به معنای هیچ ضرری برای فرانس یا همسرش باشد. بنابراین آنها به سادگی می توانند ازدواج خود را در تایلند ثبت کنند.

            • شراب می گوید

              راب عزیز، شما واقعا نسخه جدیدتری دارید. من از گزارشی از دولت ایالات متحده در مورد قوانین شهروندی (بین المللی) مربوط به سال 2001 استفاده کردم. علاوه بر این، وقتی مقاله شما را خواندم، علاوه بر اضافه کردن حقوق مشابه برای مردان، از نظر محتوای حقوقی نیز تغییر چندانی نکرده است.

              ضمناً از ارجاع شما به این ماده قانونی تشکر می کنم. من گاهی از این نوع اطلاعات برای مقاصد دیگر استفاده می کنم.

          • BA می گوید

            باکوس ،

            شاید من از آن غافل هستم، اما یک مقدار رسمی را از دست داده ام.

            شاید یک تایلندی باید طبق قانون تابعیت خود را رها کند، اما اگر در هلند ازدواج کنید، ربطی به ملیت ندارد. اگر او اجازه اقامت داشته باشد، می توانید در هلند ازدواج کنید، اما او قبل از ادغام شهروند هلندی نیست، حتی اگر در هلند زندگی می کند. بنابراین او هرگز مجبور نیست پس از ازدواج ملیت تایلندی خود را رها کند زیرا این باعث بی تابعیتی او می شود.

            این تنها در صورتی مشکل ساز می شود که او پس از چند سال برای تابعیت هلندی درخواست دهد و نه زودتر.

            • شراب می گوید

              BA عزیز حرف شما کاملا درسته. در هلند، فرد مجبور نیست پس از ازدواج تابعیت خود را رها کند. با این حال، کشورهایی به ویژه کشورهای عربی (مسلمان) وجود دارد که شما به عنوان یک خارجی نمی توانید با یک مقیم در صورت عدم پیروی از یک مذهب یا ملیت یکسان ازدواج کنید.

              از سال 1997، قانون تابعیت در هلند تصریح کرده است که هنگام درخواست تابعیت هلندی، باید از سایر تابعیت ها صرف نظر کرد. با این حال، بسیاری از استثنائات در همان قانون ذکر شده است، به عنوان مثال اگر کشور مبدا این اجازه را نمی دهد یا اگر، برای مثال، ضرر مالی قابل توجهی به دلیل از دست دادن دارایی متحمل می شود (همانطور که در تایلند ممکن است). در هلند، با وجود این قانون، تعداد ملیت‌های چندگانه همچنان در حال افزایش است.

      • رنوان می گوید

        من با یک زن تایلندی در تایلند ازدواج کردم و او هنوز 100 درصد تایلندی است. این واقعیت که او ملیت تایلندی خود را از دست می دهد بی معنی است. ما می توانیم این ازدواج را در هلند ثبت کنیم. دوبار ازدواج کردن یک گزینه نیست مگر اینکه برای کلیسا باشد. وقتی می خواست نام خانوادگی من را ببرد، به او گفته شد که چه چیزی در کار است. از جمله خانه و قطعات زمینی که او دارد، پاسپورت، کارت شناسایی، کارت های بانکی، گواهینامه رانندگی و غیره نیاز به تنظیم دارند. بنابراین ما فقط از این موضوع صرف نظر کردیم. با ازدواج با یک خارجی، او همان حقوق را حفظ می کند. و من هنوز هیچ حقی ندارم. لازم نیست وصیت نامه توسط وکیل تنظیم شود. این شخص فقط می داند که چه چیزی باید به درستی درج شود.

      • شراب می گوید

        هانس عزیز
        شما درست می گویید که روش پیشنهادی من ممکن است کاملاً صحیح نباشد. گرچه به قول شما دو همسری وجود ندارد چون با همان زن ازدواج می کنید! شما این کار را به تنهایی در 2 کشور مختلف انجام می دهید. به نظر من آنقدر که گفته شد مشکل ساز نیست.

        منظور من از مدت قانونی، مدت زمانی بین 2 ازدواج نیست، بلکه مدتی است که اسناد از نظر قانونی معتبر و در نتیجه قابل استفاده است.

        در مورد تابعیت دوگانه، من به پاسخ خود به خون رودولف اشاره می کنم که در آن به بخشی از قانون در این زمینه اشاره می کنم. این نشان می دهد که تابعیت دو یا چند تابعیتی به رسمیت شناخته نمی شود.

  10. یعقوب می گوید

    ما رسماً در هلند ازدواج کردیم، اما همسرم نام خانوادگی خود را حفظ کرد.

    ما در تایلند زندگی می کنیم و ازدواج را در تایلند ثبت کردیم. یادم نیست چرا، اما کشور همسرم به نام مادرش باقی مانده و شناسنامه اش هم همینطور.

    بنابراین او نیز می تواند زمین بخرد، حداقل اگر من پول را در دسترس قرار دهم، به نام خانوادگی خودش.

  11. خون رودولف می گوید

    تجاموک عزیز،

    در گذشته، زنی که با یک شهروند هلندی ازدواج کرده بود، پس از ثبت آن ازدواج در تایلند، حقوق خود را از دست نداد. شما در اینجا اشتباه می کنید که کلمه ازدواج را با مفهوم ملیت اشتباه می کنید. بنابراین دختر شما می تواند به خرید زمین اضافی ادامه دهد. او ملیت تایلندی خود را از طریق ازدواج با یک فرنگ از دست نداد. حتی با ثبت آن ازدواج در تایلند. مگر اینکه خودش ملیت تایلندی اش را رها کند.

    در مورد خواهر همسایه آن طرف خیابان که با یک ژاپنی ازدواج کرده است: زمین خریده و به نام بچه های همسایه گذاشته است. خلاصه اینکه: عمه برای برادرزاده ها/ خواهرزاده هایش زمین می خرد. چه ربطی به ازدواجش با ژاپنی داره؟؟؟ فقط با اون بچه ها خیلی همدردی میکنه!

    سوال فرانس این است که آیا همسرش در صورت ثبت ازدواج در تایلند بعد از آن دچار مشکل می شود؟ شما به این سوال با یک سوال متقابل در مورد مفید بودن ثبت پاسخ می دهید. من فکر می کنم فرانس تصمیم می گیرد که چه چیزی برای او منطقی است.

    در مورد داشتن تابعیت دوگانه، داشتن آن به این زودی ها تمام نمی شود: اصلاً موضوع این نیست. ثبت ملیت دوگانه در دستور کار قرار دارد. داشتن تابعیت دوگانه، به عنوان مثال از طریق تولد، ادامه دارد. یا از طریق دوره ها و امتحانات و اخذ پاسپورت هلندی. آنچه تغییر می کند این است که شهرداری دیگر هر دو ملیت را به ترتیب در ثبت احوال ثبت نمی کند. GBA از کسی خواسته می شود که انتخاب کند. اما هر دو گذرنامه / ملیت حفظ می شوند. همین طور است و دیگر هیچ. به علاوه هنوز آنقدر دور نیست.

    • خون رودولف می گوید

      اینکه چه کسی یا چه چیزی و هر چند وقت یکبار به کسی پاسخ می دهد، انتخاب و آزادی خودش است. مهم این است که آیا اطلاعات صحیح ارائه شده است یا خیر. این بدان معناست که دو رویداد لزوماً نمی توانند به یکدیگر مرتبط شوند. و البته نه در تایلند. مشاهده دقیق و بینش به سادگی از شما و ما دوری می کند. حتی اگر تمام عمر خود را در تایلند زندگی کرده باشید. وضعیت دختر شما که دیگر نمی تواند در تایلند زمین بخرد غیر از ازدواج با فرنگ دلایل دیگری دارد. و این چیزی است که برای من مهم است. تصور اشتباه از طرف شما

      علاوه بر این، چیزی به نام ثبت زمین در تایلند وجود ندارد. از سوی دیگر، "komidien" بخشی از یک اداره شهرداری تایلند است که در آن معاملات خرید زمین ثبت می شود و مالیات پرداخت می شود. در چنین دفتری دلایل زیادی برای جبران خسارت تایلندی ها از ادعاهای بعدی همسران در صورت طلاق، فوت یا موارد دیگر ارائه می شود. دلایل زیادی وجود دارد که برای خرید زمین به نام خود اقدام نکنید بلکه برای مثال از یکی از اعضای خانواده استفاده کنید. با این وجود، هیچ ربطی به این واقعیت ندارد که یک زن تایلندی پس از ازدواج با یک خارجی، حقوق خود را از دست می دهد، چه رسد به اینکه ناتوان شود. بحث بر سر همین است. در بالای همه چیز بمانید!

  12. جان ورانککس می گوید

    من در سال 2005 در تایلند ازدواج کردم و آن را در بلژیک قانونی کردم.
    تمام دارایی های ملکی همسرم (خانه، آپارتمان) بدون هیچ مشکلی 100% در اختیار اوست.
    سال گذشته زمینی را در چیانگ مای خریدیم و برای این ثبت نام، پس از ازدواج با فرنگ، مجبور شدم اسنادی را در اداره ثبت در چیانگ مای امضا کنم که تمام "پول" مورد نیاز برای خرید این زمین کاملا متعلق به همسرم است، به طوری که آنجا پولی از من نبود
    بنابراین پس از ازدواج ثبت شده در تایلند، هنوز هم این امکان وجود دارد که یک تبعه تایلندی (مرد یا زن) همچنان بتواند ملک خریداری کند، مشروط بر اینکه فرنگ تأیید کند که پول حاصل از خرید به طور کامل به 100٪ شهروند تایلند تعلق دارد.
    ازدواج ثبت شده گاهی به من مزایایی می دهد: زرد Tabian Ban، که به شما این حق را می دهد که به عنوان مثال، گواهینامه رانندگی تایلندی را به راحتی دریافت کنید و در برخی از مکان ها هزینه ورودی مشابهی را با اتباع تایلندی بپردازید.

    • حمایت کردن می گوید

      جان ،

      من همچنین یک "کتاب زرد"، گواهینامه رانندگی تایلندی دارم و با ارائه آن، نرخ "تایلندی" را در جاذبه ها و غیره می پردازم. بنابراین ازدواج برای آن ضروری نیست.

  13. جان ورانککس می گوید

    مالکیت زمین در تایلند توسط یک تایلندی متاهل با یک خارجی

    در هفته های اخیر بحث های زیادی در مورد اعتبار حقوق مالکیت زمین اتباع تایلندی که با خارجی ها ازدواج کرده اند وجود داشته است. این جنجال از این ادعا ناشی می شود که هر اتباع تایلندی که با خارجی ها ازدواج کرده باشند توسط مقامات وزارت زمین تحت نظارت قرار خواهند گرفت. این به این دلیل است که اگر آنها به عنوان نامزد برای همسر خارجی خود در نظر گرفته شوند، ممکن است حق مالکیت خانه خود باطل شود. اگر تبعه تایلندی نتواند ثابت کند که سرمایه کافی در کنترل خود برای خرید دارد، این امر صادق است.

    تاریخچه قوانین مالکیت برای همسران خارجی

    برای ارائه برخی زمینه به این مفهوم، هنگامی که یک همسر تایلندی ملکی را در تایلند خریداری می کند، زوج باید یک بیانیه کتبی مشترک به اداره زمین ارائه دهند مبنی بر اینکه پول برای خرید "مالک جداگانه" یا "مالک شخصی" است. تابعیت تایلندی، همانطور که در قانون مدنی و تجاری تایلند تعریف شده است. این در اصل به این معنی است که همسر خارجی هیچ حق یا ادعایی در آینده نسبت به این دارایی نخواهد داشت. این آیین‌نامه در واقع از سال 1999 که اعلامیه‌ای از سوی وزارت کشور صادر شد، وجود داشته است و بنابراین کاملاً افشاگری نیست. بسیاری از خارجی های اینجا که با اتباع تایلندی ازدواج کرده اند کاملاً از این نیاز آگاه هستند.
    به طور معمول، تمام اموالی که زن و شوهر پس از ازدواج به دست می آورند، «اموال زوجیت» یا «اموال جامعه» محسوب می شود و عموماً در صورت فوت یا طلاق بین زن و شوهر به طور مساوی تقسیم می شود. با این حال، هدایایی به یکی از همسران به عنوان "اموال جداگانه" همسر تلقی می شود. باز هم، در اینجا به خوبی شناخته شده است که خرید ملک به عنوان "مالک جداگانه" یا "مالک شخصی" همسر تایلندی در نظر گرفته می شود. با توجه به این که خارجی ها، جز در شرایط خاص، نمی توانند زمینی در تایلند داشته باشند، چندان غیرعادی نیست.

    موضوع در بحث

    بنابراین با این حال، این سوال باقی می ماند. از آنجایی که این هدیه به همسر تایلندی تلقی می شود، برای مقامات دشوار به نظر می رسد که ادعا کنند پول مصرف شده برای خرید ملک به عنوان نامزد به همسر تایلندی داده شده است. برای هر مقام کشوری غیرعملی به نظر می رسد که تعیین کند آیا چنین وجوهی واقعاً به عنوان هدیه داده شده است یا به صورت فریبکارانه برای داشتن دارایی.

    استثنائات در مورد مالکیت اموال توسط اتباع خارجی

    قاعده مالکیت کامل زمین توسط همسر تایلندی در مورد همه همسران تایلندی خارجی اعمال می شود، حتی اگر ازدواج در کشور دیگری اتفاق افتاده باشد یا ازدواج معمولی باشد.
    با این حال، این قانون فقط برای زمین اعمال می شود و چندین استثنا برای این قانون وجود دارد:
    • خارجی ها می توانند مالک ساختمان ها و سازه های فیزیکی روی زمین باشند. این بدان معنی است که اگر یک تایلندی و یک همسر خارجی در حال خرید زمین با خانه باشند، زوج می توانند با یک وکیل برای دادن حقوق خانه به خارجی ها همکاری کنند.
    •خارجی ها می توانند تا 49% از حقوق مالکیت آزاد آپارتمان ها را به شرط رعایت چندین الزام داشته باشند. و
    • یک خارجی می تواند با استفاده از تعدادی اسناد ثبت شده مانند اجاره نامه، سطحی یا حق انتفاع در صورت اقتضا، در زمین مالکیت داشته باشد.

    دلایل قانونی این قانون

    یک بار دیگر، دلیل این قانون که تضمین می کند همسران تایلندی مالک 100 درصد زمین هستند وجود دارد زیرا خارجی ها به طور کلی نمی توانند مالک زمین در تایلند باشند. وقتی صحبت از حقوق مالکیت زمین به میان می آید، درجه ای از بیگانه هراسی در تایلند وجود دارد. این جنبه در اینجا مورد بحث نیست زیرا در کشورهای در حال توسعه مانند تایلند غیر معمول نیست که از حقوق خود بر زمین حمایت کنند. با این حال، سوال در حق اولیه ملی گرایانه یک شهروند تایلندی برای داشتن دارایی در کشور خود علیرغم اینکه ممکن است مایل به ازدواج باشد، نهفته است.
    از آنجایی که قرار است ازدواج از پیوند دو نفر باشد، غیرعملی است که بگوییم یکی از زوجین نمی تواند برای دیگری منفعت ایجاد کند، زیرا ممکن است به نظر برسد که آنها به عنوان یک نامزد عمل می کنند. در واقع، قانون در تایلند، هم در قانون مدنی و تجارت و هم در قانون زمین، مفهوم هدیه به همسر را مجاز و به رسمیت می شناسد. هر مفهومی که چنین حقی را رد کند، فقط در شرایط استثنایی مانند موارد غنی سازی ناروا می توان یافت. با این حال، الزام اجباری امضای اظهارنامه در اداره زمین مبنی بر اینکه ملک به طور کامل به تبعه تایلند تعلق دارد، اثبات چنین مواردی را در هر صورت دشوار می کند. به نظر می رسد که در پایان روز، ملیت تایلندی همچنان مالک کشور خواهد بود. از آنجا که اقدامات قابل توجهی از سوی مقامات قبلاً برای اطمینان از این موضوع انجام شده است، به نظر می رسد که روح قانون زمین تایلند به هیچ وجه دور زده نشده است اگر یک تایلندی ازدواج کرده با یک خارجی بخواهد خرید کند. دارایی با وجوهی که همسرشان هدیه داده است.

    • خون رودولف می گوید

      جان عزیز

      در پاسخ به این سوال که آیا ثبت ازدواج منعقد شده در هلند در تایلند برای همسر تایلندی عواقب نامطلوبی دارد یا خیر، متن بزرگی را به زبان انگلیسی بدون ذکر منبع می چسبانید؟ با این حال، متن در مورد مالکیت زمین است. آیا هنوز می توانید توضیح دهید که به نظر شما ارتباط بین سؤال و محتوای متن چیست و چرا متن را ارسال کردید؟ به علاوه مرجع منبع؟

      با تشکر و درود، رودولف

  14. بانکوککر می گوید

    فرانسوی عزیز،

    اگر ازدواج خود را در تایلند ثبت کنید هیچ چیز برای همسرتان تغییر نخواهد کرد. او به ملیت تایلندی خود ادامه خواهد داد و بنابراین می تواند به سادگی زمین بخرد.
    وقتی شما بمیرید، موقعیت قانونی او دقیقاً یکسان است.

    اگر او داوطلبانه ملیت خود را رها کند، اوضاع فرق می‌کند، اما هیچ‌کس این کار را انجام نمی‌دهد یا نمی‌خواهد انجام دهد.

    من خودم به طور رسمی قبل از قانون در تایلند ازدواج کردم و همه چیز را در هلند ترجمه و قانونی و قانونی کردم. بنابراین من به طور قانونی در تایلند و هلند ازدواج کرده ام.

    با سلام، بانکوککر

  15. چای از Huissen می گوید

    آنچه که درست است، اینکه مردم می گویند تا زمانی که در روزنامه دولت نبوده است، وضعیت را تغییر نمی دهد.

    • خون رودولف می گوید

      درست است. قوانین هلند و دستورات اداری عمومی (AMvB) در Staatsblad منتشر شده است. ضمناً تعلیق، ابطال و احکام سلطنتی در خصوص لازم الاجرا شدن قوانین را شامل می شود.
      قوانین و مقررات تنها پس از انتشار در روزنامه رسمی لازم الاجرا می شود.
      وزیر دادگستری مسئول انتشار روزنامه دولت است.
      این به این واقعیت مربوط می شود که قبل از قانون انتظار می رود که قانون را بداند. از این رو انتشار توسط دولت - از آن لحظه به بعد قانون برای همه اعمال می شود.

      • چای از Huissen می گوید

        حالا شما در مورد استاتسبلاد هلند صحبت می کنید، اما منظور من از استاتسبلاد تایلند بود.
        او به من گفت که پس از ثبت ازدواج خود در سفارت تایلند. منتقل نمی شود زیرا اگر در روزنامه رسمی (تایلند) باشد ممکن است در خرید زمین و سایر حقوق با مشکل مواجه شوید.
        مردم تایلند فقط برای بودا ازدواج می کنند.
        نمی توانم با قطعیت بگویم که آیا همه اینها درست است یا خیر.

  16. مایکل می گوید

    خون رودولف عزیز،

    من یک دوست دختر تایلندی دارم و هنوز ازدواج نکرده ام (وضعیت تأهل: مجرد).
    من می خواهم با او ازدواج کنم و به آلمان بروم، زیرا نزدیک مرز آلمان زندگی می کنم، و به طور خلاصه، می خواهم او را از همه زحمت ها نجات دهم تا از MVV جلوگیری کنم. اگر او یک پاسپورت 5 ساله اتحادیه اروپا در آلمان بگیرد، زمان زیادی برای یادگیری زبان هلندی خواهد داشت و اطمینان حاصل می کند که همه چیز راحت تر پیش می رود و ما با هم هستیم. برای من موارد زیر برای ساده کردن این موضوع مهم است:

    1) ازدواج در هلند آسانتر از… یا
    2) ازدواج در تایلند راحت تر است.

    منظورم از این، همه اشکال / قانونی / ترجمه ها، هزینه ها و غیره است.
    چه چیزی به من توصیه می کنید که این کار را برای ما آسان تر کنم؟
    ازدواج در تایلند یا ازدواج در هلند؟….

    BVD و تشکر برای همه اطلاعات مفیدی که در اینجا خواندم! ممنون!

    • خون رودولف می گوید

      مایکل عزیز،

      بدون MVV امکان ندارد شریک زندگی خود را به هلند بیاورید. که اول از همه. شما و همسرتان نمی توانید از این امر اجتناب کنید. هدف خوبی است، اما واقع بینانه نیست. زمان، پول و انرژی خود را صرف آمادگی کامل به جای سکسکه در برابر قوانین کنید. به هر حال برنده نخواهید شد
      اگر بخواهید از طریق آلمان یک مسیر انحرافی داشته باشید، با همین داستان مواجه خواهید شد. آلمان همچنین او را ملزم به یادگیری زبان آلمانی می‌کند و هنگام درخواست ویزا باید این موضوع را در سفارت یا کنسولگری آلمان نشان دهد. پس از ادغام در آلمان، از او می خواهید که دوباره همین کار را برای هلند انجام دهد. به سایت Min van BUZA آلمان مراجعه کنید: http://www.auswaertiges-amt.de/DE/Infoservice/FAQ/VisumFuerD/Uebersicht.html?nn=350374

      در مورد ترجمه و قانونی کردن مقالات: دوست شما در نهایت باید تعدادی مقاله را برای IND ترجمه و قانونی کند. بعداً می توانید از همان کاغذبازی در تالار شهر برای ثبت ازدواج خود استفاده کنید. هزینه ها قبلاً انجام شده است. من و همسرم در آن زمان این کار را انجام دادیم. ازدواج در تایلند به این معنی است که شما همچنان با تعدادی مدارک شخصی در مراجع مختلف به ماهیگیری می روید. هزینه و زمان دارد. و این سوال شما بود

      با احترام، رودولف

      • راب وی. می گوید

        درست نیست رودولف، چیزی به نام مسیر اتحادیه اروپا (مسیر بلژیک، مسیر آلمان و غیره) وجود دارد. به طور خلاصه، این بدان معنی است که شما از حقوق اتحادیه اروپا استفاده می کنید. اینها قبلاً برای اتباع شخص ثالث (=غیر اتحادیه اروپا) سختگیرانه تر بود. در این میان، قوانین ملی برای شهروندان خود در کشور خود با یک شریک خارجی سخت‌تر است. اما کشورها ممکن است الزامات سخت گیرانه تری را برای مردم خود اعمال کنند، اروپایی ها (هرکسی که تابعیت کشور اتحادیه اروپا مورد نظر را ندارد) توسط این معاهدات اتحادیه اروپا "محافظت" می شود. اگر شما به عنوان یک شهروند هلندی، برای مثال، در آن سوی مرز در بلژیک زندگی می کنید، نیازی نیست که درآمد هلندی، ادغام و سایر شرایط لازم را داشته باشید. اطلاعات بیشتر در http://www.buitenlandsepartner.nl تحت بخش مسیر بلژیک (راهنما).

        اما ما در حال حاضر بسیار از موضوع منحرف شده ایم. من می خواهم آن را در این اصلاح مهم بگذارم اگر ناظم اجازه دهد.

        امکان ازدواج در هلند با ویزای اقامت کوتاه مدت وجود دارد، اما باید به موقع با شهرداری تماس بگیرید زیرا آنها باید ازدواج ساختگی M46 را انجام دهند. این ممکن است تا 2 ماه طول بکشد (کارخانه کاغذ امور مدنی، IND، پلیس بیگانگان). پس به موقع به شهرداری خود اطلاع دهید! شما می توانید حداکثر 90 روز در VKV بمانید.
        همچنین امکان ازدواج در تایلند وجود دارد، سپس می توانید ازدواج را در هلند نیز ثبت کنید (آنها همچنین تحقیقات ازدواج ساختگی M46 را انجام می دهند) و سپس این ازدواج را در Landelijke Taken در لاهه ثبت کنید. سپس همیشه می توانید یک سند اظهارنامه جدید از لاهه درخواست کنید. با این مدارک یا تایلندی (ترجمه شده و قانونی به انگلیسی) می توانید ازدواج خود را در آلمان و سایر موارد نیز اثبات کنید. برای جزئیات بیشتر به راهنمای مسیر بلژیک مراجعه کنید. من تجربه ای ندارم، بنابراین برای جزئیات باید به آدرس وب سایت ذکر شده نگاه کنید. موفق باشید!

        • خون رودولف می گوید

          مدیر محترم، آخرین پاسخ برای پایان دادن به داستان!

          می زند. مسیر بلژیک (یا آلمان – یا اتحادیه اروپا – ) یک احتمال است. یکی از معایب این مسیر ممکن است این باشد که مقامات محلی از مقررات اروپایی آگاه نیستند. در حالی که از نظر تئوری یک روش ساده است، اما به دلیل عدم آگاهی افسر پرونده می تواند دشوار باشد. دولت‌هایی (از جمله هلند) هستند که سیاست دلسردی را اجرا می‌کنند و کار را برای کاربران مسیر اتحادیه اروپا آسان نمی‌کنند، اگرچه این برخلاف قوانین اروپایی است.
          در هلند شناخته شده است که IND، به عنوان یک آژانس مجری، سیاست دلسردی فعال را دنبال می کند.

          در مجموع، چنین مسیری ساده نیست. شما باید متاهل باشید، باید خانه اجاره کنید، باید برای مدت طولانی تری، 6 تا 8 ماه در آنجا زندگی کنید، باید به مقامات مهاجرت آلمان گزارش دهید و برای همسرتان درخواست اجازه اقامت بدهید. برای این کار باید ثابت کنید که درآمد کافی دارید، سند ازدواج خود را ترجمه و مهر محضری ارائه دهید و شریک زندگی خود را بیمه کنید.
          و سپس مبارزه با IND.

          در هر صورت موفق و پیروز باشید. درود، رود


پیام بگذارید

Thailandblog.nl از کوکی ها استفاده می کند

وب سایت ما به لطف کوکی ها بهترین کار را دارد. از این طریق می توانیم تنظیمات شما را به خاطر بسپاریم، به شما پیشنهاد شخصی بدهیم و شما به ما در بهبود کیفیت وب سایت کمک کنید. ادامه مطلب

بله، من یک وب سایت خوب می خواهم