خوانندگان محترم

پدرم (66 ساله) می خواهد در تایلند زندگی کند، اما در گذشته مشکلات قلبی داشته و زانوی مصنوعی دارد. بهترین راه حل در مورد بیمه سلامت که چیزی را مستثنی نمی کند چیست؟

گوگل اطلاعات متفاوتی به من می دهد. آیا او اکنون برای حفظ بیمه درمانی هلند مجبور به حفظ آدرس خانه در هلند است؟

با احترام،

روی

54 پاسخ به "سوال خواننده: آیا می توان به تایلند مهاجرت کرد و بیمه درمانی هلند خود را حفظ کرد؟"

  1. Ko می گوید

    برای بیمه درمانی پایه هلندی اجباری، او در واقع باید آدرس منزل خود را در هلند داشته باشد.
    بیمه های هلندی نیز وجود دارند که دارای یک سیاست خارجی هستند، اما این یک بیمه داوطلبانه است. من در مورد OOM و Unive می دانم، اما ممکن است بیشتر باشد.

    • دیه می گوید

      شاید این اطلاعات کمک کند: http://www.zorgwijzer.nl/faq/wat-gebeurt-er-met-mijn-zorgverzekering-in-het-buitenland

  2. دستبرد زدن می گوید

    بله، فرقی نمی کند که بچه داشته باشید که نباید مشکلی باشد، ما هم نگران هستیم.

  3. تن تندر می گوید

    او باید خودش بهترین راه حل را انتخاب کند.
    اگر او به طور رسمی برای زندگی در تایلند برود (یعنی مهاجرت کند) قانون مراقبت های بهداشتی دیگر اعمال نمی شود.
    در سن او، به خصوص با بیماری های موجود، بیمه جدید غیرقابل استطاعت است.
    شما می توانید به طور رسمی در هلند به زندگی خود ادامه دهید، اما پس از آن به طور رسمی فقط برای تعداد محدودی ماه می توانید در خارج از هلند باشید. (به اعتقاد من پنج ماهگی)
    بیمه نکردن، و همچنین دور ماندن بیش از حد مجاز، خطراتی را با توجه به هزینه های پزشکی احتمالی به دنبال دارد.
    مقررات مربوط به قانون مراقبت های بهداشتی به سرعت تغییر می کند که من کاملاً از نحوه بیمه درمانی در طول تعطیلات طولانی مدت در تایلند مطلع نیستم، در صورتی که تحت قانون مراقبت های بهداشتی قرار می گیرد. اما آخرین چیزی که به یاد می‌آورم این است که برای کشورهای خارج از اتحادیه اروپا، بیمه مسافرتی (با بخش پزشکی) علاوه بر قانون اساسی بهداشت و درمان لازم است تا از نظر پزشکی به اندازه کافی تحت پوشش قرار گیرد. اکثر بیمه نامه های مسافرتی نیز دارای مدت اعتبار محدودی هستند که از جمله آنها می توان به بیمه نامه های موسوم به بیمه مسافرتی باز اشاره کرد.

    • کیز می گوید

      هنوز قطعی نیست که باید بیمه مسافرتی داشته باشید. شاید تا سال 2015، این یک پیشنهاد باشد…

      • تن می گوید

        جمله بالا می تواند مردم را در مسیر اشتباه قرار دهد.
        سال‌هاست که به مردم به طور مرتب هشدار داده می‌شود که بهتر است مردم (به صورت داوطلبانه) از طریق بیمه مسافرتی تکمیلی بیمه نامه اضافی بگیرند. دلیل: اگر قیمت درمان در تایلند از استاندارد هلندی بیشتر باشد، تفاوت به حساب خودتان است. این موضوع در سال 2015 اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
        دیدن: http://www.wegwijs.nl/artikel/2013/08/vakantie-buiten-europa-geen-dekking-basiszorgverzekering

  4. از پا افتادن می گوید

    سلام روی،
    من نمی دانم که آیا پدر شما می خواهد به طور دائم در تایلند مستقر شود؟
    من هم همین مشکل را دارم، برای مثال، گرفتن یک بیمه نامه درمانی با BUPA، به سرعت 280 یورو هزینه دارد، بنابراین واقعاً امکان پذیر نیست. اگر NL را برای همیشه ترک کنید، سود ناخالص خالص خواهد بود و باید مالیات را به TH پرداخت کنید.
    موارد قدیمی بیماری نیز تحت پوشش BUPA نیستند.
    بیمه در NL کار نخواهد کرد زیرا پدر شما قرار است ویزای O دریافت کند و بنابراین شما در TH ثبت نام کرده اید، بقیه را می توانید حدس بزنید.
    بنابراین بیمه درمانی بزرگترین مشکل است، من خودم برنامه ای داشتم که به اندازه کافی پس انداز کنم تا بتوانم هزینه های پزشکی را پوشش دهم، اما داستان هایی می شنوم که مردم موفق به گرفتن بیمه درمانی در آنجا می شوند.
    شریک تایلندی من برای بیمه درمانی از بیمارستان های آنجا بازدید می کند، اما هنوز نتیجه ای نداشته است.

    • محاسبه می گوید

      سلام پیتر،

      من در Bupa برای بیمه درمانی نگاه می کنم، اما حق بیمه ماهانه من 752,32 یورو خواهد بود.
      من 70 سال سن دارم و می خواهم 280 یورو در ماه بیمه شوم، اما نمی توانم آن را پیدا کنم. میشه کمکم کنید از کجا پیداش کنم؟

      مربوط به محاسبات

      • ژان می گوید

        لطفا با AIA تماس بگیرید

  5. جان می گوید

    روی عزیز،

    پدر شما 66 سال دارد و دوست دارد در تایلند زندگی کند، پس من می توانم دو گزینه به او بدهم.

    اول از همه، شما باید همیشه با همه مقامات و بیمه‌گران صادق باشید، بنابراین با آدرس دیگری در هلند بازی نکنید.

    انتخاب 1) . او قصد دارد از هلند خارج شود و آدرس جدید خود در تایلند را به همه مقامات منتقل کند.
    او اکنون نزد یک بیمه‌گر در هلند بیمه شده است و همه بیمه‌گرها موظفند به پدر شما پیشنهاد بدهند، به این معنی که او یک بیمه نامه خارجی دریافت می‌کند که تحت همان بیمه‌گری است که اکنون بیمه شده است، این بیمه سلامت. مثل 130 یورویی است که الان می پردازد، اما بعد می داند که فوق العاده بیمه است و هیچ چیز مستثنی نیست.
    سپس او همچنین نشان می دهد که در صورت اضطراری می خواهد در کدام بیمارستان به او کمک شود تا بیمه گر از قبل با این بیمارستان تماس بگیرد.

    گزینه 2). او از هلند خارج می شود و خانه یا آپارتمان جدیدی را در تایلند اجاره می کند یا می خرد و در آنجا با قرارداد اجاره یا دفترچه خانه ثبت نام می کند.
    سپس او می تواند بیمه درمانی را از چندین شرکت بیمه دریافت کند، در بازه های قیمتی مختلف، بهتر است با متیو و آندره از کارگزاران بیمه AA، که دو هلندی هستند که همه چیز را در مورد بیمه اینجا در تایلند می دانند، تماس بگیرید.
    من هم باهاشون بیمه هستم و خدماتی که میدن عالیه!!!

    من خودم الان 14 سال است که در تایلند زندگی می کنم و هنوز 12 سال اول بیمه هلندی ام را نگه داشته ام و الان 2 سال است که بیمه ACS هستم .

    اما داستان‌های ارواح زیادی در میخانه‌ها و بارهای اینجا گفته می‌شود که شما فقط می‌توانید 6 ماه یا 8 ماه در خارج از کشور بمانید در غیر این صورت بیمه نیستید، اما دوباره اگر بازی جوانمردانه بازی کنید و از هلند خارج شوید، ممکن است شما می توانید تا زمانی که بخواهید دور بمانید و پس از آن همچنان در بیمه سلامت خود در هلند بیمه هستید.
    و پس از آن شما همچنان حق رای دارید، زیرا با تمام حقوق و تعهدات مرتبط با آن هلند باقی می‌مانید.
    و اگر می خواهید 6 یا 8 یا 10 ماه در تایلند بمانید و در تابستان به هلند بارانی بازگردید، پس این همه ممکن است !!!

    من از تجربه خودم صحبت می کنم، زیرا من همه کارها را طبق قوانین در هلند و تایلند انجام داده ام، زیرا همیشه می خواهم همه چیز را درست انجام دهم و نه مانند 90٪ هلندی هایی که اینجا زندگی می کنند آدرس خود را در اینجا نگه دارند. هلند برای از دست دادن آن 2٪ در سال از AOW خود، این پول برای افرادی که قبلاً به سن 65 سالگی رسیده اند نیست.

    برای پدرت آرزوی اقامت خوب و سلامت در تایلند زیبا دارم.

    اگر می خواهید چیز دیگری بدانید، می توانید از طریق این وبلاگ با من تماس بگیرید.

    با احترام،

    جان از پاتایا

    • یوحنا می گوید

      سلام جان. من سال ها در Jomtien زندگی می کنم و می خواهم در مورد این منبع ابدی اطلاعات با شما صحبت کنم. من هنوز در NL "زندگی می کنم" و هر سال به "خانه" می روم. چون باید…..
      بله، چون دروغ گفتن به افرادی که مرتب با آنها سر و کار دارید... من آن را به کسی توصیه نمی کنم.
      شما می توانید از طریق این وبلاگ به من اطلاع دهید.

      بهترین آرزوها. متشکرم.

      یوحنا

    • تن می گوید

      جان، در مورد ACS اطلاعات تماس بیمه خود را دارید؟

      Tx

  6. روی می گوید

    زندگی کردن، آن چیست؟
    خواب زمستانی یا مهاجرت؟
    هنگام خواب زمستانی، همه چیز را می توان از هلند ترتیب داد.
    با زندگی واقعی، بنابراین مهاجرت همه چیز منقضی می شود.
    بدون شادی و بدون بار!
    از گرفتن بیمه در هلند (یا اروپا) مستثنی شده است.
    بیمه درمانی در تایلند امکان پذیر است اما از سن 70 سالگی هزینه اضافی اعمال می شود.

    موفق باشی، روی.

  7. هنک هاور می گوید

    سلام روی،

    من تحت مراقبت های بهداشتی Inter Global بیمه هستم. در سن 66 سالگی، حق بیمه 146,000 THB است.
    دیر پوششی برای بیمارستان در بیمار است. شامل بیمه مسافرتی در سراسر جهان است.
    من خودم در سال 2005 عمل بای پس انجام دادم.
    این بیمه فاقد هرگونه استثناء است. در سن 70 سالگی، حق بیمه به 214,000 THB می رسد
    خاله ها http://www.interglobal.com/thailand
    تلفن +66 (0) 22071023

    موفق باشی هنک

  8. جرون می گوید

    ONVZ دارای بیمه مهاجرت است که کمی گرانتر از بیمه معمولی در هلند است.
    همانطور که شما فرانشیز بالاتری می گیرید، بیمه البته ارزان تر است، من هر سه ماهه 335 یورو با فرانشیز 500 یورو می پردازم، سپس برای کل دنیا به استثنای ایالات متحده بیمه هستم.

  9. بری می گوید

    شاید عاقلانه باشد که در اینجا کمی اطلاع رسانی کنیم http://www.verzekereninthailand.nl

  10. مکبی می گوید

    مهاجرت = لغو ثبت نام در هلند = دیگر حق بیمه درمانی هلند را ندارید = خود را در هلند با سیاست خارجی به اصطلاح بیمه کنید یا در تایلند یا جاهای دیگر.

    بهتر است ابتدا (= قبل از لغو ثبت نام) در هلند به یک بیمه درمانی که (همچنین) دارای سیاست خارجی است بروید. خیلی زیاد نیستن CZ، Ohra، OVZ، Unive را امتحان کنید. اکثر این بیمه‌گذاران فقط یک بیمه نامه به اصطلاح وفاداری ارائه می‌دهند = به کسانی که قبلاً برای بیمه درمانی NL با آنها بیمه شده بودند = هیچ استثنایی وجود ندارد! در هر صورت هزینه ها به طور قابل توجهی بیشتر از بیمه درمانی NL است (ماهانه 300++ یورو حساب کنید). همچنین وب سایت ها را بررسی کنید http://www.joho.nl en http://www.verzekereninthailand.nl/

    بیمه در تایلند یا جاهای دیگر به طور کلی توصیه نمی شود، زیرا موارد استثنا وجود دارد (= بیماری های قبلی)، و/یا حق بیمه قابل توجهی با افزایش سن افزایش می یابد، و/یا بیمه می تواند در سن خاصی متوقف شود، و/یا گاهی اوقات شما «فقط» حذف از بیمه؛ هر چیزی ممکن است، هشدار داده شود. همیشه چاپ ریز را بخوانید

    OOK Zie http://www.nvtpattaya.org/nvtp/index.php/info/nuttige-informatie/406-ziektekostenverzekering-medische-ingrepen-in-thailand

  11. لئو اگبین می گوید

    آنها فقط برای شما چاره ای باقی نمی گذارند!
    10.000 یورو برای «کمک های اولیه» کنار بگذارید.
    اگر هزینه ها بیشتر است، به سادگی به NL برگردید، در شهرداری ثبت نام کنید و بروید! شما دوباره در NL بیمه شده اید. این البته در واقع کمی ضد اجتماعی است، اما دولت آن را برای خودش ساخته است!

    • تن می گوید

      لئو، اگر از تایلند آمده اید، برای ثبت نام در شهرداری به آدرس محل سکونت نیاز دارید؟ ، من آن را ندارم، پس چگونه آن را حل می کنید، من کسی را نمی شناسم که آدرس خود را در دسترس قرار دهد (شبح برگر و مالیات) آیا قبل از شروع بیمه یک دوره انتظار وجود دارد؟

  12. جان شانس می گوید

    اگر حقوق بازنشستگی دولتی دارید در تایلند مجبور نیستید مالیات بپردازید این فقط برای افرادی است که در آنجا به عنوان فرنگ کار می کنند و درآمد زیادی دارند و شما می توانید خود را در تایلند بیمه کنید اما پس از آن قیمتی وجود دارد که گرانتر از آن است. در هلند در NL ثبت نام کرده اید اما بیش از 8 ماه در تایلند زندگی خواهید کرد، شما از نظر قانون به اصطلاح شهروند ارواح هستید، کلاهبردار، پس این کار را نکنید زیرا چک ها در حال انجام هستند. با این حال، اگر پدر شما 66 ساله است و از او لذت می برد، می تواند زندگی خوبی در اینجا داشته باشد.
    و اگر شاید هر ماه مستمری تکمیلی داشته باشد، تعیین شده است.هزینه زندگی در اینجا بسیار کمتر است.
    با اوو و مستمری تکمیلی می توانید به راحتی ماهیانه 200 برای هزینه های درمانی بگذارید یا بیمه بگیرید، حتی در بیمارستان شهرداری مستقیما. من فقط 2800 حمام می پردازم و تقریباً 74 سال سن دارم و برای این مبلغ از جمله دارو کاملاً بیمه شده ام. شما می خواهید همه چیز را در مورد آن بدانید، می توانید برای من یک pm ارسال کنید.

    • ویلم می گوید

      سلام جان
      می توانید به من بگویید چگونه این کار را انجام دهم و هزینه بیمه آن بیماری ها کجاست
      من برای همیشه 1 سپتامبر به تایلند می روم

      bvd با تشکر ویلم

  13. فرانسوا می گوید

    همه چیز قبلاً در بالا گفته شده است. علاوه بر این، پوشش برای خارج از اروپا دیگر در بسته اصلی گنجانده نخواهد شد. خیلی شرایط سخته

  14. رابی می گوید

    "بیمه سلامت که هیچ چیز را حذف نمی کند" فقط در هلند وجود دارد. اگر پدر شما بخواهد، باید در NL ثبت نام کند، اما پس از آن فقط به مدت 6 تا 8 ماه در سال ("در تعطیلات") اجازه خروج از کشور را دارد.
    اگر مجبور است از ثبت نام خارج شود (اگر بخواهد بیش از 8 ماه کشور را ترک کند، باید!) پس بیمه نامه های اروپایی در اینجا در تایلند امکان پذیر است که کاملاً مقرون به صرفه هستند (در بستری) اما همیشه بیماری های موجود یا قدیمی را حذف می کنند. پدر شما بیمه می شود، اما قلب و عروق خونی و زانو از پوشش خارج می شوند. مزیت این است که او می تواند 12 ماه در سال اینجا در گرما بنشیند.
    برای اطلاع از جزئیات بیمه با شماره زیر تماس بگیرید: http://www.verzekereninthailand.nl. این یک آژانس خوب در هوا هین است که توسط 2 هلندی اداره می شود. خدمات عالی!
    PS اگر پدر شما واقعا مهاجرت کرده است، دیگر نمی تواند بیمه مسافرتی هلند بگیرد. این فقط برای ساکنان NL است. بیمه مسافرتی تایلند فقط در خارج از تایلند معتبر است.
    به طور خلاصه، انتخاب برای پدر شما ساده است:
    1. 12 ماه در سال در تایلند زندگی کنید، بیمه بگیرید و آن استثنا را برای قلب و غیره بپذیرید.
    2. یا به مدت 4 ماه در سال در NL زندگی کنید و حداکثر 8 ماه در سال به تایلند بروید و از بیمه درمانی NL خود بهره مند شوید.
    خوردن به هر دو صورت ممکن نیست…;-).

  15. l.سایز کم می گوید

    آنچه من از تعداد بیمه نامه ها می فهمم موارد زیر است:
    تعدادی از بیمه نامه ها مواردی را که قبلاً از نظر شکایات وجود دارد را حذف می کنند: به عنوان مثال
    علاوه بر این، برخی افراد با رسیدن به سن 70 سالگی، بیمه را متوقف می کنند.
    OOM برای زندگی در تایلند بیمه نمی کند
    سیگنا (به فرانسوی my.) اقامت دائم تایلند را بیمه می کند: هزینه 401 یورو در ماه است.
    VGZ (Ned.) همچنین در Th. از € 310.pm > 65 سال بیمه می کند.
    برای بیمه درمانی پایه هلندی اجباری، باید حداقل یک شماره داشته باشید
    ماه ها به هلندی زندگی می کنم (فکر می کردم 4 ماه)
    احوالپرسی،
    لویی

  16. تن می گوید

    روی،

    برخی ملاحظات:
    - برای بیمه پایه NL باید در NL ثبت نام کرده باشید:
    ترجیحا آدرس منزل خود را در NL نگه دارید. روی کاغذ زندگی با خانواده یا آشنایان می تواند مشکلاتی ایجاد کند
    ارائه: دولت مراقب به اصطلاح "شهروندان ارواح" است.
    مسکن نیازی به هزینه تن ندارد. آپارتمان های مرتبی برای فروش با قیمت بسیار کمتر وجود دارد.
    - حفظ یک بیمه درمانی هلندی؛ با توجه به سابقه پزشکی پدرتان، یک NL-
    مزایای بیمه پایه: تعهد به قبول، حق بیمه معقول، قابل اعتماد.
    - بیمه مسافرتی اضافی بگیرید. در غیر این صورت ممکن است به اندازه کافی پوشش داده نشود، به خصوص در سوپرمارکت
    بیمارستان های خصوصی تجاری مانند بیمارستان بانکوک؛ اطلاعات من به اندازه کافی بیمه نشده بود
    و اجازه داشت آپارتمان خود را در تایلند برای پرداخت قبض بیمارستان بفروشد. بعدا به هر حال مرد
    پس از آن همسرش به وضوح به دلیل فروش اجباری آپارتمان ارث کمتری به ارث برد.
    - اقامت چند ماه در سال در NL (مطمئناً در دوره گرم تایلند مجازاتی وجود ندارد).

    بیمه مهاجرت همیشه قابل اعتماد نیست:
    - شرکت های بیمه تایلندی گاهی اوقات حتی پول را پرداخت نمی کنند.
    - بیمه های سلامت خارجی معتبر هم حقه بازی می کنند: با حبس ابد معاینه می شوند
    پوشش احتمالی اما پس از 1 مورد قابل توجه بیماری، حق بیمه بلافاصله پس از 2 مورد افزایش می یابد
    حادثه همین نتیجه را دارد و باعث می‌شود حق بیمه غیرقابل‌قبول باشد و مردم به‌طور خودکار خداحافظی کنند
    (که شرکت بیمه عمداً به آن می فرستد) در سنین بالاتر دشوار یا غیرممکن است
    سپس با بیمه‌گر دیگری وارد شوید (مگر اینکه به بیمه پایه NL برگردید، اما
    از زندگی/ثبت‌نام در NL).

    با هر کسی که صحبت می کنم، مشاوران بیمه نیز بیمه درمانی و امنیت پایه NL را ترجیح می دهند.

    حیف است که ما هنوز یک "دهکده جهانی" نیستیم و نمی توانید در تمام طول سال با بیمه نامه پایه هلندی در تایلند بمانید. چرا تعهد بازگشت سالانه؟ آیا اگر در NL ثبت نام کرده باشیم، مالیات پس انداز در NL نیز پرداخت نمی کنیم؟ اما این یک سوال دیگر است.

    در تصمیم گیری موفق باشید و برای شما آرزوی سرگرمی زیادی در تایلند دارم.

  17. Adje می گوید

    اطمینان حاصل کنید که او در هلند در یک آدرس خانه ثبت نام کرده و حداقل 4 ماه در سال در هلند می ماند، در غیر این صورت بیمه درمانی منقضی می شود.
    بیمه درمانی در تایلند که واقعا همه چیز را پوشش می دهد ممکن است، اما به زودی حدود 500 یورو در ماه برای شما هزینه خواهد داشت.
    با این حال، نمی دانم اگر از بیماری شما اطلاع داشته باشند، شما را می پذیرند یا خیر.
    بیمه نامه های ارزان تری نیز وجود دارد. این همان چیزی است که شما می خواهید.
    اگر من جای پدر شما بودم به تایلند می رفتم و 4 ماه در سال برای تعطیلات به هلند می رفتم.
    آیا می تواند فوراً داروها و سایر لوازم را با خود حمل کند؟

  18. تن می گوید

    سلام جاش

    وقتی به تایلند نقل مکان کردم، بیمه درمانی من توسط بیمه گذار لغو شد و آنها نمی خواهند من را به صورت خصوصی در NL بیمه کنند.

    من (66 ساله) دوست دارم چنین بیمه ای بگیرم، در 5 سالی که در تایلند زندگی کرده ام موفق نشده ام.

    به تازگی در BKK یک عمل جراحی انجام دادم، جایی که مجبور شدم برای حمام کردن 460.000 بیش از 10000 یورو پول نقد بیاورم.

  19. تام توبن می گوید

    من در سپتامبر هستم در سال 2009 مهاجرت کرد. از شهرداری Heemstede حذف شده است. یک ماه قبل از آن من مشغول گرفتن یک بیمه نامه درمانی محکم بودم. مقایسه های انجام شده و غیره
    بهترین ها برای من آمد OOM (Mutual War Molest verz.Me)
    من اتفاقاً این را می دانم زیرا پدرم در مهد آن باشگاه بود.
    OOM ارزان ترین نیست، اما بدون دردسر است. من (75) تقریباً 500 پی در ماه پرداخت می کنم.

  20. تام توبن می گوید

    آنچه را فراموش کردم: هشدار….. شما همچنین می توانید خود را در تایلند بیمه کنید، اما اگر چند ادعا داشته باشید، سیاست های تایلند قابل لغو است. سپس در خیابان هستید و می بینید که آیا می توانید یک سیاست جدید را به عنوان یک مسیر سابق قدیمی اتخاذ کنید. بنابراین یک بیمه با شرایط هلندی بهتر است، حتی اگر هزینه بیشتری داشته باشد…

  21. الکس می گوید

    ONVZ بیمه عالی برای اتباع هلندی در خارج از کشور دارد. همچنین در تایلند. این همان بیمه پایه در NL است. من 67 ساله هستم، رسما به تایلند مهاجرت کردم و همچنین در ONVZ بیمه شده ام. آنها همه چیز از جمله سابقه پزشکی را پوشش می دهند. بسیار توصیه می شود و به خوبی بیمه شده است.
    بیمه تایلندی نگیرید، آنها هر چیزی را که یک بار داشته اید، در آینده نیز حذف می کنند!

    • پیتر دی جونگ می گوید

      خوب الکس. اما این واقعاً برای وضعیت شما مفید است.
      سوال کننده در واقع در مورد یک همتا نیز هست.
      اما الان چگونه بیمه شده و غیره.
      آژانس مشاوره هوا مسافرخانه. تخصص در این به نظر من توصیه درستی است. برای آدرس کامنت قبلی را ببینید

      درود پیتر یانگ

      Ps هیچ علاقه مالی به بیمه مشاوره ed hua inn ندارند..

      موفق باشید

  22. هانس بوش می گوید

    این موضوع چندین بار در این وبلاگ مورد بحث قرار گرفته است. برو، فقط یک بار دیگر. Univé دارای یک خط مشی کامل جهانی برای 360 یورو در ماه است. اگر در حین مهاجرت در Univé بیمه شده اید، معمولاً می توانید بدون مشکل جابجا شوید. این خط مشی مازاد ندارد و موارد زیادی از جمله داروها، عینک ها و دندانپزشکی را پوشش می دهد. بیش از 65 سال در خارج از کشور، یک اظهارنامه پزشکی باید تکمیل شود. من خودم سال هاست که با یونیو کار می کنم و بسیار رضایت دارم و هرگز با مشکلی مواجه نشده ام. ظرف چند هفته مبلغ مطالبه شده به حساب من خواهد بود.

    ONVZ همچنین می‌خواهد بداند که سابقه پزشکی چیست، اما در این مورد زیاد سر و صدا نمی‌کند، مخصوصاً وقتی بیمه‌شده از او سؤال می‌کند. در اینجا حق بیمه ماهیانه کسر و کمی بالاتر وجود دارد.

  23. دیدی می گوید

    فقط یک سوال،
    آیا این قوانین در بلژیک یکسان است یا تفاوتی وجود دارد؟
    ممنون عزیز.
    دیدیجه

    • دیوید Hemmings می گوید

      اگر چه از بلژیک رد شده شما در تالند بیمه نیستید، اما به عنوان توریست هستید، اما ابتدا پیش پرداخت کنید و بعد از صندوق بیمه سلامت درخواست استرداد کنید، با توجه به مدارک لازم و محدود به 3 ماه اقامت یا 3 ماه در کل است. بستری شدن در بیمارستان، این یک واقعیت قابل بحث است بسته به اینکه کدام منبع، بنابراین به وضوح منبع را بپرسید!!
      هنگام مهاجرت، بیمه درمانی کامل خود را به عنوان مستمری بگیر و برای افراد تحت تکفل خود در هنگام بازگشت یا تعطیلات موقت به بلژیک نگه می دارید ...... این بر اساس ملیت بلژیکی است، اما ابتدا در صندوق بیمه سلامت ثبت نام کنید.

      منبع RIZIV

    • RonnyLatPhrao می گوید

      دیدیجه

      من هم پارسال برای سل فایل درست کردم
      آدرس محل سکونت Dossiers Thailand-Be را ببینید
      این شامل بخشی در مورد صندوق بیمه سلامت است.

      به طور کلی، زیرا در غیر این صورت ما بیش از حد منحرف خواهیم شد
      – اگر از ثبت نام خارج شده اید، باید هزینه های درمانی خود را خودتان انجام دهید.

      - اگر هنوز ثبت نام کرده اید، تحت شرایط زیر قرار می گیرید

      اکنون همه چیز از طریق موتاس می گذرد و شما مجبور نیستید چیزی را پیش ببرید. اطمینان حاصل کنید که همیشه یک کارت از Mutas همراه خود دارید و یک برچسب از صندوق بیمه سلامت خود را روی آن بچسبانید. این برچسب حاوی اطلاعاتی در مورد شما است و اگر به دلیل شرایطی نتوانید خودتان به این سؤالات پاسخ دهید، ممکن است کار را برای مدیریت آسان‌تر کند. نشان دادن آن کارت بیمه و برچسب اغلب برای شروع درمان کافی است.
      (اینها قوانین هستند، اما اگر بیمارستان می خواهد قبل از درمان شما پول ببیند، مطمئناً شما از این قانون استفاده نمی کنید و باید منتظر بمانید تا موتاس مبلغ ضمانت را در بیمارستان واریز کند یا البته خودتان آن را پرداخت کنید)

      پس از اینکه موتاس توسط شما، شخص دیگری یا بیمارستان مطلع شد، موتاس دوباره با خود بیمارستان تماس خواهد گرفت. اگر پرونده شما تأیید شود، Mutas تمام پرداخت هایی را که شما حق دارید انجام می دهد.

      برای Soc Mut و جنرال
      - شما از تاریخ عزیمت خود تا 90 روز پس از آن تحت پوشش هستید، بنابراین تقریباً 3 ماه
      - از 125 یورو باید ظرف 48 ساعت با Mutas تماس بگیرید وگرنه با خطر عدم بازپرداخت مواجه خواهید شد، حتی اگر بعداً فاکتورهای اصلی را به همراه داشته باشید.
      لازم نیست زیر 125 یورو باشد و همچنان می توانید فاکتورها را پس از آن ارسال کنید و بازپرداخت وجود دارد.
      - به غیر از هزینه پرونده 25 یورویی، هر چیزی که در بلژیک نیز بازپرداخت می شود تا مبلغ 5000 یورو بازپرداخت می شود.

      برای CM و عمومی
      - شما 90 روز از روزی که به مراقبت نیاز دارید تحت پوشش هستید (تفاوت بزرگ با Soc Mut)
      این 90 روز به صورت سالانه محاسبه می شود، بنابراین اگر چندین بار در خارج از کشور مراقبت دریافت می کنید، مراقب باشید.
      - بیش از 200 یورو وجود دارد، اما حداکثر مقدار وجود ندارد
      - Mutas را ظرف 48 ساعت یا خطر عدم بازپرداخت روشن کنید.

      اینها اصولاً قوانین هستند.
      من آن را به دو مورد بزرگ محدود می کنم زیرا البته بیمارستان های دیگری نیز وجود دارد.
      هر پرونده به صورت جداگانه تصمیم گیری می شود (این مورد در مورد هر صندوق بیمه درمانی است).
      مقدار و مدت آن چیزی است که شما حق دریافت آن را دارید، اما اگر برای پرونده شما تصمیم گرفته شود، مدت و مقدار ممکن است بیشتر یا بیشتر باشد. همه چیز به شرایط بستگی دارد.

      ناگفته نماند که باید در راستای مشارکت های خود باشید

      • دیوید Hemmings می گوید

        برای CM و به طور کلی
        - شما 90 روز از روزی که به مراقبت نیاز دارید تحت پوشش هستید (تفاوت بزرگ با Soc Mut)"

        این دقیقاً همان چیزی است که در Socmut به من گفته شد، و این در پاسخ به درخواست صریح من برای شفاف سازی (فکر می کنم قبلاً در این مورد بحث کرده ایم ...)

        • RonnyLatPhrao می گوید

          سلام دیوید

          در واقع، ما در مورد آن صحبت کردیم، و من فکر کردم که من اساسنامه را با متاس برای شما فرستادم که در آن چنین آمده است.

          اکنون، همانطور که گفتم، هر پرونده به طور جداگانه تصمیم گیری می شود، و اینکه آیا آن قوانین به این شدت اعمال می شود یا خیر، این سوال است، اما اینکه آنها سپس یک اساسنامه را تنظیم کنند. این کار را برای همه آسان تر می کند، از جمله اینکه حداکثر مقدار چقدر است.
          اما معمولاً بلژیکی‌ها، تحت فرمان موتاس متحد می‌شوند، اما هر کدام قوانین خاص خود را دارند
          این مهم است و من فراموش کرده بودم که - نگرانی ها باید ماهیت فوری داشته باشند ... به هر حال مهم است.

          به این لینک نگاهی بیندازید، این اساسنامه با Mutas of Soc Mut است
          http://www.devoorzorg.be/SiteCollectionDocuments/Formulieren/300/StatutenMutas.pdf

          2) صاحبان حق - شرایط

          2.1. صاحبان حقوق

          صندوق های بیمه سلامت وابسته موظف به پرداخت حق بیمه این خدمت هستند.
          مقرر در ماده 38 این اساسنامه پیش از هر سه ماهه
          پرداخت.

          2.2. شرایط

          برای بهره مندی از مزایای خدمات باید شرایط زیر را رعایت کنید
          برآورده شود:

          الف - عضو حق بیمه تکمیلی را پرداخت کرده باشد.
          ب مراقبت های پزشکی، دندانپزشکی و دارویی و
          مراقبت های بیمارستانی ماهیت فوری دارند و نمی توانند باشند
          تا بازگشت عضو به بلژیک به تعویق افتاد.
          ج اقامت موقت در خارج از کشور جنبه تفریحی دارد و دوام ندارد
          بیش از 3 ماه؛
          د بازگشت به وطن توسط مرکز اورژانس ترتیب داده می شود.
          ه. مرکز اورژانس ظرف 48 ساعت پس از بستری شدن در بیمارستان مطلع می شود.
          f. وقتی اسناد صادر می شود، این اسناد اصلی هستند.

          اگر شرط زیر 2.2.e برآورده نشود. مداخله می شود
          خدمات محدود به 125 €

          این بدان معناست که شما (نقطه ج را ببینید) فقط به مدت سه ماه (برای اهداف بیمه درمانی) مجاز به اقامت در خارج از کشور هستید، بنابراین تاریخ عزیمت به اضافه 3 ماه. البته هیچ جا نگفته که سه ماه چند بار در سال اجازه خروج ندارید .

          تا جایی که به CM مربوط می شود، این اساسنامه است
          https://www.cm.be/binaries/Statuten-reisbijstand-2014_tcm375-132183.pdf

          3. کمک و مداخلات

          این سرویس به مدت سه ماه تضمین می شود و از روز اول شروع می شود
          ارائه مراقبت

          به نظر من یک تفاوت مهم وجود دارد…

          • دیوید Hemmings می گوید

            عجیب…؛ از بروشور Mutas socmut: گرفته شده به معنای واقعی کلمه:
            Eurocross هزینه ها را پوشش می دهد: (nu mutas)
            > در صورت بروز حادثه، بیماری یا بستری شدن در بیمارستان در مدت اقامت در خارج از کشور، حداکثر به مدت 3 ماه (و این مدت برای یک سال).
            مداخله از روزی که تحت درمان پزشکی قرار می گیرید و نه از تاریخ شروع اقامت شما شروع می شود. این باید به کمک های فوری پزشکی مربوط باشد (یعنی اگر مراقبت شما تا بازگشت به بلژیک به تعویق نیفتد.

            اما پی دی اف شما در واقع چیز دیگری می گوید، از این رو درخواست صریح من در آن زمان از پیشخوان Socmut برای توضیح بیشتر است!
            حیف است که هیچ پیوستی به اینجا ارسال نمی شود وگرنه می توانید پوشه را دریافت کنید.

            • RonnyLatPhrao می گوید

              سلام دیوید،

              مشکلی نیست اینجا کاملا حق با شماست. من هم آن متن را اینجا دارم. در وب سایت آنها نیز چنین می گوید.

              http://www.devoorzorg.be/antwerpen/voordelen-advies/terugbetalingen-uitkeringen/In-het-buitenland/op-reis/Medische-zorgen-in-het-buitenland/Reisbijstand-Mutas/Pages/Welke-kosten-betaalt-Mutas.aspx#tab=ctl00_PlaceHolderMain_hreftab2

              مراقبت های پزشکی
              هزینه های پزشکی در طول اقامت تفریحی در خارج از کشور، حداکثر به مدت سه ماه (و این برای یک سال).
              مداخله از روزی که تحت درمان پزشکی قرار می گیرید و نه از تاریخ شروع اقامت شما شروع می شود.
              و غیره..

              اما البته این فقط چیزی در مورد مدت مداخله برای هزینه های پزشکی می گوید.
              مشکل در واقع مدت زمان این هزینه ها نیست، زیرا در مجموع 3 ماه در سال بد نیست.
              مشکل بزرگ این است که اساسنامه می گوید که سفر شما ممکن است بیش از سه ماه طول نکشد و در وب سایت آنها چیزی در این مورد گفته نشده است.
              شاید بروشور را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی در مورد آن نوشته شده است زیرا من آن را در دست ندارم.

              پس اگر بعد از 4 ماه در تایلند پذیرفته شوید چه؟ شما بیش از 3 ماه است که در خارج از کشور بوده اید و دیگر به نقطه ج نرسیده اید. اقامت موقت در خارج از کشور جنبه تفریحی دارد و بیش از 3 ماه طول نمی کشد.
              شما هنوز اعتبار کافی برای طول مدت هزینه های پزشکی (3 ماه) دارید، اما از حداکثر مدت اقامت در خارج از کشور برای دریافت آن هزینه های پزشکی فراتر رفته اید.
              این می تواند مشکلاتی ایجاد کند و به نظر من عمدتاً این نکته است که باید روشن شود و نه مدت زمان هزینه های پزشکی، البته این نیز مهم است.

              تا آنجا که من می دانم، CM هیچ محدودیتی برای مدت زمانی که ممکن است شما در خارج از کشور باشید اعمال نمی کند.

          • دیوید Hemmings می گوید

            http://www.devoorzorg.be/limburg/voordelen-advies/terugbetalingen-uitkeringen/In-het-buitenland/op-reis/Medische-zorgen-in-het-buitenland/Reisbijstand-Mutas/Pages/Welke-kosten-betaalt-Mutas.aspx

            این پیوند از socmut در صفحه تحت عنوان "هزینه های تحت پوشش" همچنین به 3 ماه برای 1 سال اشاره می کند.

            • دیویس می گوید

              هم @David Hemmings و هم RonnyLatPhrao: این اطلاعات مرتبط و به روز است. با تشکر از اشتراک گذاری؛ دیگران ممکن است با آن کمی عاقل تر باشند. ما باید روشن کنیم که در چنین شرایطی شما قرار است یک توریست در تایلند باشید و با موضوع اقامت مطابقت داشته باشید. و در نیاز حاد پزشکی. شاید دیدیجه از این موضوع سود ببرد، زیرا هلند در این زمینه بسیار سازگارتر از بلژیک است. در هلند نیز تقلب در این زمینه کمتر است. از طرفی بلژیکی هایی که در صف هستند وضعیت بهتری دارند. اخیراً تجربه ای را در این وبلاگ به اشتراک گذاشته است که در آن موتاس به مدت 3 ماه ضمانت "مراقبت فوری" لازم را ارائه کرده است. https://www.thailandblog.nl/dagboek/dagboek-van-david-diamant. من آن را عمدتاً برای نوشتن آن به اشتراک گذاشتم، و در آخرین راه برای تحسین مراقبت خوب طرف بلژیکی و تایلندی *پوزخند*.

              • RonnyLatPhrao می گوید

                سردبیران عزیز

                ممکن است به تازگی پاسخی از من دریافت کرده باشید که به طور کامل تکمیل نشده است، لطفاً آن را ارسال نکنید.

                این مشکلی است که بیشتر و بیشتر برای من اتفاق می افتد.
                یک پاسخ ناقص که به طور ناگهانی توسط رایانه شخصی من ارسال می شود یا به سادگی ناپدید می شود.
                با این حال، من نمی توانم ببینم که آیا ارسال شده است یا اینکه او فقط متن را ناپدید می کند، بنابراین اگر به هر حال ارسال شده باشد، این ایمیل را ارسال می کنم.
                فکر می کنم مشکل فقط برای من پیش می آید بنابراین فکر نمی کنم ربطی به برنامه سل داشته باشد.

                من سعی می کنم بفهمم علت چیست اما تا به حال فایده ای نداشته است.
                لپ تاپ من شاید بهترین سال هایش را سپری کرده باشد...

                اگر پاسخ های ناتمام دریافت می کنید دوباره برای این ناراحتی متاسفم.

          • دیوید Hemmings می گوید

            بله، این جمله بندی است که بسته به نحوه خواندن آن ابهام ایجاد می کند، اما در صورت اختلاف در دادگاه، به احتمال زیاد پوشه غالب است، زیرا اساسنامه در زمان فروش به مشتری ارائه نمی شود. ، اما پوشه ... .، و سپس می توان قضاوت کرد که شرایط تبلیغات / فروش ناعادلانه وجود دارد.
            ضمناً در بلژیک اگر از قبل اعلام کرده باشید بدون اینکه از ثبت نام خارج شوید به مدت 1 سال می توانید از کشور خارج شوید (3 سال توسط خودم انجام می شود) و بنابراین منطقی است که بیمه به این موضوع پاسخ دهد.
            اما به دلیل این وضعیت مشکوک به صراحت با ذکر آن ابهام پرسیدم... و حکم socmut 3 ماه بستری در بیمارستان در یک سال بود.
            .
            آن‌ها همچنین نمی‌دانستند که افراد خارج‌شده از بلژیک از بیمه درمانی کامل برخوردارند، حتی در صورت بازگشت موقت… اوه نه، نمی توانم نه» تا اینکه اصرار من گوشی را گرفت و با یک رده بالاتر مشورت کردم….. ​​و بله مثبت بود…. "اللیز میدونستی دات...(به همکار) داسترافه هی...(با لهجه زیبای سنت نیکلاس.;) با این حال، این به عنوان یک مستمری بگیر!! در مورد افراد غیر بازنشسته اطلاعی ندارم، چون هنوز باید حقوق بسازند!

            اوه به این دلیل بود که به من مربوط می شد، و می فهمم که این موارد استثنایی هستند، همه به تایلند نمی روند تا آنجا زندگی کنند…
            یک کاما در جای اشتباه می تواند یک مفهوم را کاملاً تغییر دهد..

            • RonnyLatPhrao می گوید

              دیوید،

              فقط برای بستن چون در غیر این صورت من ناظم را تماماً درگیر خواهم کرد.

              در Dossier Woonadres Thailand-Be به تفصیل درباره مدت زمان و کارهایی که باید هنگام ترک محل اقامت خود برای کوتاه مدت و بلند مدت یا به طور دائم انجام دهید صحبت می کنم.
              من هم تجربه شخصی در این مورد داشتم چون در خارج از کشور هم زندگی و کار می کردم.

              در مورد پوشه.
              من به اندازه شما مطمئن نیستم که این پوشه در یک دعوی قانونی غالب شود.

              یک بار یک پوشه را جستجو کردم. این بار مال لیبرال هاست. لینک را ببینید
              (در غیر این صورت ممکن است این نظر را دریافت کنم که ما فقط در مورد Soc Mut یا CM صحبت می کنیم)

              http://www.liberalemutualiteit.be/c/document_library/get_file?uuid=03282448-2493-4b16-ab4b-0891d5861fb0&groupId=10138

              متن زیر را می توان روی آن پیدا کرد (به وسط کادر سفید نگاه کنید)

              "این پوشه فقط شامل مقررات اصلی در مورد بازپرداخت کمک های پزشکی در خارج از کشور است. در صورت شک یا اختلاف، اساسنامه ما اعمال می شود.»

              من فکر می کنم این هشدار موجه است و باید در همه پوشه ها باشد.
              از این گذشته، یک بروشور فقط برای جذب مشتری و نشان دادن یک نمای کلی از خدمات آنها ساخته شده است.
              جزئیات و شرایط (قطعات کوچک همانطور که می گوییم) اغلب جذابیت کمتری دارند و گاهی اوقات ذکر نمی شوند. به این میگن کمبود جا...

              در هر صورت من مرتباً بررسی می کنم که آیا تغییراتی وجود دارد یا خیر و در صورت وجود حتماً از طریق وبلاگ به شما اطلاع خواهم داد. البته نمی توان همه چیز را دنبال کرد و راهنمایی ها همیشه مورد استقبال قرار می گیرند.

              به هر حال، این به همه ما مربوط می شود و بهتر است بدانیم چه چیزی حق داریم، یا شاید مهمتر از آن، زمانی که دیگر مستحق آن نیستیم.

              همه چیز می تواند سریع پیش برود.
              داستان دیویس باید همه را آگاه کند که بیمه مناسب در هر سنی، از جمله زمانی که فرد جوان و سالم است، ضروری است.

              من فکر می کنم بیشتر از این موضوع آگاه هستند، اما برخی هنوز آن را کمتر اهمیت می دهند و در چنین مواردی صرفه جویی می کنند.
              خب، البته این تصمیم آنهاست، اما پس از آن آنها باید بتوانند با عواقب آن زندگی کنند. به عنوان مثال، رسیدن کمک ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، یا اصلاً نشان داده نشود، و هزینه‌ها ممکن است گاهی آنقدر زیاد باشد که در یک زمان غیرقابل‌قبول می‌شود.
              این انتخابی بود که انجام شد.

              از سوی دیگر، البته افرادی هم هستند که در همه جا از بین می روند و برای این افراد نیز باید راه حلی مقرون به صرفه وجود داشته باشد تا همچنان بتوانند نوعی بیمه پایه خریداری کنند.
              گاهی اوقات می‌توانیم در این وبلاگ بخوانیم که اراده برای بیمه وجود دارد، اما صرفاً به دلیل سن از آنها امتناع می‌شود یا صرفاً قیمت‌های غیرمنطقی از آنها دریافت می‌شود.
              من آن را با امتناع از کمک پزشکی مقایسه می کنم و آن را غیرقابل قبول می دانم.

              به عنوان نتیجه گیری -
              بیمه، یکی از آن چیزهایی است که برای آن پول می پردازید، اما امیدواریم هرگز نیاز نداشته باشید….

  24. فریب می گوید

    یک هلندی در هواهین فعال است که در میان چیزهای دیگر. یک بیمه فرانسوی ارائه می دهد که پوشش بالای 70 سال را نیز ارائه می دهد. بسیار مقرون به صرفه اگر فقط برای بیمه "در بیمارستان". این بدان معناست که فقط زمانی که شما بستری می شوید، اغلب یک آستین برای تنظیم با پزشک وجود دارد. به عبارت دیگر، اگر واقعا مهاجرت کرده اید، از ثبت نام خارج شده اید و تسویه حساب مالیاتی کرده اید، دیگر نمی توانید خود را با قیمت قابل قبولی در هلند بیمه کنید. توجه داشته باشید که سازمان مالیاتی علاوه بر پایه و کسر مبلغی با درآمد بالاتر نیز پرداخت می کند. مجموع این بیشتر (2 برابر) از چیزی است که من اینجا می پردازم. اگر هنوز در آنجا حساب دارید، احتمالاً می توان از طریق هلند به یورو نیز پرداخت کرد. باعث صرفه جویی در هزینه های مبادله می شود.

  25. hansvanmourik می گوید

    برای هانس بوش
    من خودم سال هاست با unive universal بیمه دارم
    حق با شماست که بیمه خوبی است.
    اما چیزی که من تجربه کردم سالها پیش پروتز من شکست و دیگر قابل تعمیر نبود و در عرض چند هفته به یونیو اعلام کردم که آن را پس گرفتم اما اکنون می آید مبلغ با توجه به نرخ مبادله ای 300 یورویی که از unive دریافت می شود محاسبه می شود. بیشتر اگر 200 یورو، من فکر می کنم آنها یک محاسبه نرخ متفاوت است، من در مورد آن شکایت نکرده است.
    همانطور که قبلاً نوشته ام، از سال 2010 به طور مرتب توسط بیمارستان RAM تحت درمان قرار گرفته ام، از جمله بزرگ شدن پروستات و سرطان روده بزرگ.
    از آن زمان به بعد من آن را متفاوت انجام می دهم.
    اگر به طور ناگهانی مجبور شوم به طور غیر منتظره به بیمارستان بروم، با مرکز اورژانس ANWB تماس می‌گیرم telf.nr 0031 70145950
    شماره ارسال و کدوم رو بهشون میگه و اینکه الان با شکایت در بیمارستان هستم و همچنین شماره پرونده میخواد
    به محض اینکه راه رفتن را به پایان رساندم، آدرس ایمیل را به آنها می دهم. alarmcentrale@ anwb.nl و شماره فکس 0031 88 2967040 فاکتور و گزارش پزشکی و کپی بیمه و پاسپورت من را می فرستند سپس من می توانم 2 کار را انجام دهم منتظر آنجا یا پاسپورتم را تحویل می دهم معمولاً پاسپورت را تحویل می دهم.
    بعد از چند ساعت که کار تمام شد با من تماس می گیرند که می توانم پاسپورتم را بگیرم.
    اگر وقت ملاقات داشته باشم، به مرکز اورژانس ایمیل می زنم و گزارش پزشکی را با من می خواهند انجام دهند، ظرف چند ساعت شماره پرونده و گواهی تضمینی را که برای بیمارستان مورد نظر ارسال کرده اند، ارسال می کنند. پس از آن در صندوقدار آماده خواهد شد

  26. لخت کردن می گوید

    غیرقابل اعتماد بودن بیمه های سلامت هلندی را در نظر بگیرید، چیزی که خودم تجربه کرده ام.
    بیمه مسافرتی فقط در صورتی پرداخت می‌کند که درمان پزشکی فوری باشد، بنابراین نمی‌توان از آن برای هیچ چیز استفاده کرد، که می‌توانست هفته‌ها یا ماه‌ها بعد در NL نیز انجام شود، علی‌رغم این واقعیت که در TH بسیار ارزان‌تر است و عملاً هیچ انتظاری وجود ندارد. زمان (این مورد آخر را در TH توضیح دهید: الان درد دارد، نه یک هفته دیگر، بنابراین ما اکنون به دکتر می رویم نه یک هفته دیگر! ).

    پس از مدت ها کمردرد و جرقه در انگشتان پا و انگشتان دست و بدون نتیجه از طریق فیزیوتراپی و کایروپراکتیک، توسط پزشک عمومی به متخصص مغز و اعصاب ارجاع شدم. می دانید، بعد از آن در NL آنقدر سریع می رود که Overtoom یک حلزون است: من توانستم بعد از 7 هفته بروم.

    با توجه به درد و یک سفر کاری بسیار ضروری به TH، یک zhs واقعی وارد شد: Bumrungrad، صبح شنبه حدود ساعت 10:00. بدون قرار و در آخر هفته پس... بله... باید منتظر می ماندم... 45 دقیقه (نه، دقیقه، نه روز) برای متخصص مغز و اعصاب. او خیلی زود به این نتیجه رسید که باید به یک متخصص ستون فقرات مراجعه کنم، زیرا اعصاب پشت در حال فشرده شدن است، نه در بازوها یا پاها. چه زمانی برای من مناسب بود؟ نه، من باید 3 هفته دیگر به NL برگردم! نه، اوایل صبح دوشنبه، دیرتر، بعد از ظهر، عصر؟ بنابراین.. دوشنبه ساعت 08:00
    تحقیق شده و .. سه شنبه. سه: ما به اسکن MRI نیاز داریم، پس اول فردا انجام دهید و سپس قرار ملاقات…
    با توجه به هزینه های مورد انتظار، بیمه سلامت من VGZ یک ایمیل ارسال کرد. پاسخ VGZ: "اگر مراقبت فوری وجود ندارد، باید هزینه ها را پیش ببرید. پس از بازگشت به هلند می توانید فاکتور کامل خود را به ما اعلام کنید. پس با خیال راحت درمان را در BRR انجام دهید.

    تا زمانی که ادعاها به VGZ ارسال نشد: فاکتورهای تنظیم شده به زبان تایلندی / انگلیسی قابل خواندن نبود، مشخصات کافی نبود (تا زمانی که یک سوزن 80 THB هنوز مشخص نشده بود)، و در نهایت: مراقبت ناکارآمد، زیرا...، اگرچه دکتر وراپان، فارغ‌التحصیل آلمان، نمایش‌های بین‌المللی درباره پیشرفت‌های جدید در رشته خود ارائه می‌دهد، مهارت‌های پزشکی او توسط اقتصاد دانش هلند قدردانی نشد. و آن دو تزریق (تزریق استروئید اپیدورال ترانسفورامینال و تزریق مفصل فاست داخل مفصلی در سمت چپ L5-S1 و همچنین دیسکوگرافی) اگرچه آمفیا بردا (و بسیاری دیگر از NL و B zhsen) آنها را انجام می دهد و صورت حساب آنها را دریافت می کند .... بدانید که آنها انجام دادند. با وضعیت فعلی دانش و فناوری مطابقت ندارد.
    ضمناً: CZ نیز این اظهارات تزریق را با اشاره به ... NZA رد کرده بود. بله، و با تبلیغی در مورد ارزش این تزریقات در اراسموس رادام.
    به هر حال، به عنوان یک سازمان دولتی، شما بالاتر از هر قانون و تحقیق و استفاده علمی در سراسر جهان هستید.

    بنابراین همه ادعاها، در مجموع E 3750، رد شد. با این حال، چند ماه بعد، با اسکن های MRI تایلندی و نتایج تحقیقات، تصمیم بر این شد که یک عمل جراحی دوبل پشت در AZ Klina، Brasschaat، یک قرارداد VGZ انجام شود و به همین ترتیب .. همه چیز پرداخت شد (به جز اسکن های MRI استفاده شده، و غیره البته).

    تنها یقینی که با بیمه دارید این است که مطمئناً حق بیمه پرداخت شده را از دست داده اید. هر گونه غرامت فقط از روی ادب است.

  27. hansvanmourik می گوید

    خوب است برای شما و پدرتان که می خواهید به تایلند بروید.
    به این ترتیب می توانید دریابید که چه چیزی برای شما بهترین است.
    من به شما می گویم که چه کار کردم و خودتان می توانید ببینید.
    در سال 1999 من 7 ماهه بودم که در تایلند امتحان کردم، خانه خودم هنوز در هلند بود.
    ابتدا در وسط آپارتمان اجاره ای به مدت 2 ماه سپس 2 ماه در مهمانخانه پوکت و سپس 3 در پاتایا این آپارتمان شخصی است اما من آنجا را دوست نداشتم.
    من می خواهم دوباره در سال 2000 تلاش کنم، اما بلافاصله خانه ای در شمال چانگ مای اجاره کردم، جایی که همسایه ام را دیدم که او نیز خانه ای داشت.
    و من آنجا را دوست داشتم.
    در سال 2001 با مشورت بچه ها گفتم که می خواهم خانه ام را بفروشم و یک کلبه در یک کمپینگ بخرم و آیا اعتراضی وجود دارد که در آنها ثبت نام کنم، مشکلی نیست، بنابراین خانه ام را فروختم و یک کلبه 25000 یورویی خریدم. 2000 یورو برای آب و برق که حدود 4 تا 5 یورو برای 500 تا 600 ماه است. اگر باز هم می خواهید هزینه های من را کاهش دهید، می توانید کل سال را وارد کنید و در بیمه درمانی هلند بمانید.
    در سال 2009 پس از اولین محاسبه همه چیز در مورد مالیات، اما بیشتر در مورد این بعد
    در سپتامبر 2009 کلبه خود را فروختم و یک خانه متحرک با قیمت 4500 یورو خریدم، اما فقط از آوریل تا 1 اکتبر می توان از آن استفاده کرد. هزینه 1600 یورو همه شامل کمپینگ 3 ستاره.
    امسال در روز پادشاه به بازار فروش بروم تا از شر بسیاری از چیزهایی که استفاده نمی کنم خلاص شوم. من قصد دارم 3 سال دیگر از شر همه چیز خلاص شوم و سپس 1 بار در سال به مدت 2 ماه در هلند باشم. هر کودک به مدت 1 ماه
    در اینجا چیزی در مورد مالیات وجود دارد که من واقعاً دوست دارم که اکنون می توانید از طریق رایانه محاسبه کنید، هم به صورت نوشته شده و هم به صورت مکتوب
    ابتدا همانطور که نوشته شده است یک AOW و یک حقوق بازنشستگی ABP داشته باشید
    با درآمد من به مالیات پرداخت کنید. نوشتن اول و دوم.
    سپس 360 شب به بیمه درمانی پرداخت می کنم
    برای بقیه هیچ چیز بیشتر، همه چیز از درآمد قابل تصرف من است.
    اکنون ثبت نام شده است.
    درآمد من براکت 1 و 2 است
    سپس حق بیمه AWBZ و AWW را پرداخت می کنم
    سپس بیمه درمانی حدود 140 یورو بعد از ظهر
    سپس مقدار کمی از ساعت 130 بعد از ظهر به طور خودکار از ZVW من کسر می شود
    حساب کنید، واقعاً مهم نیست که درآمد قابل تصرف شما چقدر است که در هلند ثبت نام کرده اید یا از ثبت نام خارج شده اید.
    مهم این است که شما یک خانه اجاره ای در هلند داشته باشید و در مجموع آن هنوز 800 یورو در ماه است.
    اما اگر در شخصی ثبت نام کرده باشید، یک عیب نیز دارد، بنابراین من یک خانه نقلیه خریدم و هنوز در آن مدت زندگی خود را دارید، زیرا 4 یا 5 ماه در خانه کسی طولانی است، اما این قوانین قانون است. هلند

  28. جان می گوید

    جان عزیز،

    بله، همیشه بهتر است که هر سال به هلند بالا و پایین بروید و بعد با قوانین 4 ماه در کشور بزرگمان زندگی کنید.
    فکر می‌کنم اگر فقط با بیمه‌گر هلندی خود صحبت کنید، آنها می‌توانند دقیقاً به شما بگویند که در مورد شما چه چیزی ممکن است….
    بله، مطمئناً گران تر می شود، اما در آن صورت می توانید در جومتین زیبا با آرامش زندگی کنید.

    برای شما آرزوی موفقیت دارم و به زودی با شما صحبت خواهم کرد.

    جان.

    • یوحنا می گوید

      جان. ممنون از پاسخ سریع شما………من قبلاً یک بار این توصیه را داشتم. پس من چت می کنم ...
      اتفاقا؛ من دیگر دوست ندارم به آن کشور قورباغه "منفی" بروم. چرا ؟؟ من برای آن به مقداری نیاز دارم.
      مهم نیست. برای هر کس متفاوت است.

      ممنون جان عزیز. امیدوارم به زودی (از ژوئن) شما را ملاقات کنم. شاید در گروه ned در JT؟؟؟؟

      درود بر هری

  29. جرارد می گوید

    فقط یک کلمه برای آن نمی تواند وجود دارد. من این را 100٪ می دانم زیرا قبلاً خودم آن را امتحان کرده ام.

  30. فریب می گوید

    سلام روی،

    نظر قبلی من را بخوانید پس از 8 ماه بازگشت به هلند و ترک مجدد یک هفته بعد. بدیهی است که ثبت نام در شهرداری با آدرس محل سکونت و البته پرداخت مالیات هلندی و غیره……

  31. محاسبه می گوید

    باب عزیز.

    متأسفانه نمی توانم نظر قبلی شما را پیدا کنم.
    من حدود 8 ماه در خارج از کشور می دانم اما بعد باید 4 ماه در هلند بمانید.

    دوست دارید به من بگویید چگونه این کار را انجام می دهید؟
    من خودم می خواهم به طور دائم در Phitsanulok زندگی کنم، با اقامت کوتاه ترین زمان ممکن در هلند.
    و در هلند ثبت شده باقی بمانند

    همچنین می توانید به من ایمیل بزنید [ایمیل محافظت شده]

    پیشاپیش متشکرم

    محاسبه

  32. hansvanmourik می گوید

    چیزی که قبلا نوشتم
    به عنوان آدرس سکونت با دخترم ثبت شد
    خرید خانه متحرک 4500 یورو پرداخت در زمین 1600 یورو فقط ممکن است از 1 آوریل تا 1 اکتبر به مدت 4 تا 5 ماه در هلند بمانید.
    نمی دونم باب چیکار می کنه ولی همه باید بدونن که برای خودشون فقط برای شهرداری فقط 8 ماه می تونی بری خارج.


پیام بگذارید

Thailandblog.nl از کوکی ها استفاده می کند

وب سایت ما به لطف کوکی ها بهترین کار را دارد. از این طریق می توانیم تنظیمات شما را به خاطر بسپاریم، به شما پیشنهاد شخصی بدهیم و شما به ما در بهبود کیفیت وب سایت کمک کنید. ادامه مطلب

بله، من یک وب سایت خوب می خواهم