Seda Tai tuntud telekomiettevõtte TrueMove H reklaami vaadati vaid mõne päevaga sotsiaalmeedias enam kui miljon korda. Reklaam kestab kolm minutit ja selle tegevus toimub Teise maailmasõja ajal, mille läbiv joon on: kaastunne on tõeline suhtlemine.

We zien een vrouw die iemand opzoekt en vragen stelt over haar overleden vader. Waarom deze video zo populair is, kom je te weten in de laatste seconden.

TrueMove H heeft vaker van dergelijke tranentrekkende commercials. Een paar jaar geleden vertoonde zij ook een opvallende commercial met de slogan ‘Giving is the best communication’, deze reclamespot werd ook miljoenen keren werd bekeken.

Video: Compassion is true communication

Vaata videot siit:

[youtube]https://youtu.be/N4Yrgkt2JPI[/youtube]

2 reacties op “Weer een tranentrekkende commercial: ‘Compassie is ware communicatie’”

  1. Simon ütleb üles

    Weer een “schot in de roos” De commercial van TrueMove H: ‘Compassie is ware communicatie’
    In korte tijd wordt er in de film een compleet verhaal verteld, die tot de verbeelding van miljoenen mensen spreekt
    Over de hele wereld worden deze filmpjes keer op keer bekeken. Mensen worden geraakt en de aandacht van de kijkers worden in de eerste seconde al vast gehouden.
    En dat is waar het nou net om gaat bij het maken van een reclame filmpje.

    • prantslane Nico ütleb üles

      Aan de andere kant laat het zien hoe de commercie gebruik maakt van emotie. Of we daar blij mee moeten zijn betwijfel ik.


Jäta kommentaar

Thailandblog.nl kasutab küpsiseid

Meie veebisait töötab kõige paremini tänu küpsistele. Nii jätame meelde teie seaded, teeme teile personaalse pakkumise ja aitate meil parandada veebisaidi kvaliteeti. Loe edasi

Jah, ma tahan head veebisaiti