Tai küsimus: KLM-ile on väga raske jõuda

Saadetud sõnumi järgi
Postitatud Lugeja küsimus
Sildid:
28 september 2021

Head lugejad,

Broneerisin KLM-is pileti Bangkoki ja mainisin kogemata oma kutsungit oma nime asemel, nagu see mu passis on. KLM-i veebisaidi järgi saab seda korrigeerida, kui nendega ühendust võtta. Ja sealt see king näpistab. Need on mu jaoks absoluutselt kättesaamatud. Telefoniga proovitud, aga saad käepaela ja pärast mõnda aega ootamist visatakse järjekorrast välja. Proovisin seda WhatsAppi kaudu, kuid siis saate standardteksti, sama kehtib ka messengeri kohta.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Lugupidamisega,

Ed

Toimetajad: Kas teil on Thailandblogi lugejatele küsimus? Kasuta seda kontakt.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. Dirk ütleb üles

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Avameelne ütleb üles

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jaan ütleb üles

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt ütleb üles

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S ütleb üles

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. William Bouman ütleb üles

    Kallis Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen ütleb üles

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang ütleb üles

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES ütleb üles

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. sulane süles ütleb üles

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Jäta kommentaar

Thailandblog.nl kasutab küpsiseid

Meie veebisait töötab kõige paremini tänu küpsistele. Nii jätame meelde teie seaded, teeme teile personaalse pakkumise ja aitate meil parandada veebisaidi kvaliteeti. Loe edasi

Jah, ma tahan head veebisaiti