Αγαπητοι αναγνωστες,

Ο πατέρας μου (66 ετών) θέλει να ζήσει στην Ταϊλάνδη, αλλά είχε προβλήματα με την καρδιά στο παρελθόν και έχει τεχνητό γόνατο. Ποια είναι η καλύτερη λύση όσον αφορά την ασφάλιση υγείας, που δεν αποκλείει τίποτα;

Η Google μου δίνει διαφορετικές πληροφορίες. Είναι πλέον αναγκασμένος να διατηρήσει μια διεύθυνση κατοικίας στην Ολλανδία για να διατηρήσει την ολλανδική ασφάλιση υγείας;

Με θερμούς χαιρετισμούς,

Roy

54 απαντήσεις στο "Ερώτηση αναγνώστη: Είναι δυνατόν να μεταναστεύσετε στην Ταϊλάνδη και να διατηρήσετε την ολλανδική ασφάλιση υγείας;"

  1. Ko λέει επάνω

    για την υποχρεωτική βασική ολλανδική ασφάλιση υγείας, θα πρέπει πράγματι να έχει/διατηρεί διεύθυνση κατοικίας στην Ολλανδία.
    Υπάρχουν επίσης Ολλανδοί ασφαλιστές υγείας που έχουν εξωτερικό ασφαλιστήριο, αλλά αυτό είναι μια εθελοντική ασφάλιση. Ξέρω για το OOM και το Unive, αλλά μπορεί να υπάρχουν περισσότερα.

    • Dre λέει επάνω

      Ίσως αυτές οι πληροφορίες βοηθήσουν: http://www.zorgwijzer.nl/faq/wat-gebeurt-er-met-mijn-zorgverzekering-in-het-buitenland

  2. ληστεύω λέει επάνω

    Ναι, δεν είναι διαφορετικό αν έχετε παιδιά που δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα, ανησυχούμε επίσης.

  3. τόνοι βροντών λέει επάνω

    Πρέπει να επιλέξει μόνος του την καλύτερη λύση.
    Εάν πάει επίσημα να ζήσει στην Ταϊλάνδη (δηλαδή μεταναστεύσει) ο νόμος περί υγειονομικής περίθαλψης δεν ισχύει πλέον.
    Στην ηλικία του, ειδικά με τις υπάρχουσες παθήσεις, η νέα ασφάλιση δεν είναι προσιτή.
    Μπορείτε να συνεχίσετε επίσημα να ζείτε στην Ολλανδία, αλλά τότε είναι επίσημα δυνατό να βρίσκεστε εκτός της Ολλανδίας μόνο για περιορισμένο αριθμό μηνών. (πιστεύω πέντε μήνες)
    Η μη ασφάλιση, καθώς και η παραμονή μακριά περισσότερο από το «επιτρεπόμενο», συνεπάγεται κινδύνους σχετικά με πιθανές ιατρικές δαπάνες.
    Οι κανονισμοί που αφορούν τη νομοθεσία περί υγειονομικής περίθαλψης αλλάζουν τόσο γρήγορα που δεν γνωρίζω πλήρως πώς ασφαλίζεται η ασφάλιση υγείας κατά τη διάρκεια μακροχρόνιων διακοπών στην Ταϊλάνδη, εάν κάποιος εμπίπτει στη νομοθεσία περί υγειονομικής περίθαλψης. Αλλά το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι για χώρες εκτός ΕΕ, απαιτείται ταξιδιωτική ασφάλιση (με ιατρικό μέρος) πέρα ​​από την υποκείμενη διάταξη του νόμου περί υγειονομικής περίθαλψης προκειμένου να καλύπτεται επαρκώς ιατρικά. Τα περισσότερα συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης έχουν επίσης περιορισμένη περίοδο ισχύος, συμπεριλαμβανομένων των λεγόμενων ανοιχτών ασφαλιστηρίων ταξιδιών.

    • Kees λέει επάνω

      Δεν είναι ακόμη οριστικό ότι πρέπει να έχετε ταξιδιωτική ασφάλιση. Ίσως μέχρι το 2015, να είναι μια πρόταση…

      • τόνος λέει επάνω

        Η παραπάνω δήλωση μπορεί να βάλει τους ανθρώπους σε λάθος πόδι.
        Για χρόνια οι άνθρωποι έχουν προειδοποιηθεί τακτικά ότι είναι καλύτερο για τους ανθρώπους να συνάπτουν (οικειοθελώς) επιπλέον ασφάλιση μέσω συμπληρωματικής ταξιδιωτικής ασφάλισης. Λόγος: εάν η τιμή της θεραπείας στην Ταϊλάνδη υπερβαίνει το ολλανδικό πρότυπο, τότε η διαφορά είναι για δικό σας λογαριασμό. Αυτό θα γίνει ακόμη πιο σημαντικό το 2015.
        βλέπω: http://www.wegwijs.nl/artikel/2013/08/vakantie-buiten-europa-geen-dekking-basiszorgverzekering

  4. Πέτρος λέει επάνω

    Γεια σου Roy,
    Δεν ξέρω αν ο πατέρας σου θέλει να εγκατασταθεί μόνιμα στην Ταϊλάνδη;
    Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, η σύναψη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου υγείας με την BUPA, για παράδειγμα, κοστίζει γρήγορα 280 €, – επομένως δεν είναι πραγματικά δυνατό. Εάν φύγετε οριστικά από τη NL, το ακαθάριστο όφελος θα είναι καθαρό και θα πρέπει να πληρώσετε φόρο σε TH.
    Παλιές περιπτώσεις ασθενειών επίσης δεν καλύπτονται από την BUPA.
    Η ασφάλιση στο NL δεν θα λειτουργήσει επειδή ο πατέρας σας πρόκειται να πάρει βίζα O και επομένως είστε εγγεγραμμένος στο TH, μπορείτε να μαντέψετε τα υπόλοιπα.
    Η ασφάλιση υγείας είναι επομένως το μεγαλύτερο πρόβλημα, εγώ ο ίδιος είχα ένα σχέδιο να εξοικονομήσω αρκετά για να καλύψω τα ιατρικά έξοδα, αλλά ακούω ιστορίες ότι οι άνθρωποι καταφέρνουν να συνάψουν ασφάλιση υγείας εκεί.
    Ο Ταϊλανδός συνεργάτης μου επισκέπτεται εκεί νοσοκομεία για ασφάλιση υγείας, χωρίς ακόμη αποτέλεσμα.

    • χρήση υπολογιστή λέει επάνω

      Γεια σου Πέτρο,

      Ψάχνω στο Bupa για ασφάλεια υγείας, αλλά το μηνιαίο ασφάλιστρό μου θα ήταν 752,32 ευρώ.
      Είμαι 70 χρονών και θα ήθελα να είμαι ασφαλισμένος για 280 ευρώ το μήνα, αλλά δεν μπορώ να το βρω. Μπορείτε να με βοηθήσετε που μπορώ να το βρω;

      αφορά τους υπολογιστές

      • Ιανουάριος λέει επάνω

        Επικοινωνήστε με τον ΔΑΑ

  5. Γιάννης λέει επάνω

    Αγαπητέ Roy,

    Ο πατέρας σου είναι 66 ετών και θα ήθελε να ζήσει στην Ταϊλάνδη, τότε μπορώ να του δώσω δύο επιλογές.

    Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να παραμένετε πάντα πολύ ειλικρινείς με όλες τις αρχές και τους ασφαλιστές, επομένως μην παίζετε παιχνίδι με άλλη διεύθυνση στην Ολλανδία.

    Επιλογή 1) . Πρόκειται να διαγραφεί από την Ολλανδία και να μεταβιβάσει τη νέα του διεύθυνση στην Ταϊλάνδη σε όλες τις αρχές.
    Είναι πλέον ασφαλισμένος σε έναν ασφαλιστή στην Ολλανδία και ΟΛΟΙ οι ασφαλιστές είναι υποχρεωμένοι να κάνουν πρόταση στον πατέρα σου, πράγμα που σημαίνει ότι θα λάβει ένα ξένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που εμπίπτει στον ίδιο ασφαλιστή με τον οποίο είναι ασφαλισμένος τώρα, αυτήν την ασφάλεια υγείας θα ειναι λιγο ακριβοτερα.ειναι σαν τα 130 ευρω που πληρωνει τωρα αλλα μετα ξερει οτι ειναι υπερασφαλισμενος και οτι τιποτα δεν αποκλειεται.
    Στη συνέχεια υποδεικνύει και σε ποιο νοσοκομείο θα ήθελε να βοηθηθεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ώστε ο ασφαλιστής να μπορεί ήδη να επικοινωνήσει με αυτό το νοσοκομείο.

    Επιλογή 2). Διαγράφει από την Ολλανδία και νοικιάζει ή αγοράζει ένα νέο σπίτι ή διαμέρισμα στην Ταϊλάνδη όπου εγγράφεται μέσω ενός συμβολαίου ενοικίασης ή ενός βιβλίου σπιτιού.
    Στη συνέχεια, μπορεί να πάρει ασφάλιση υγείας από πολλούς ασφαλιστές, σε διαφορετικά εύρη τιμών, είναι καλύτερο να επικοινωνήσει με τον Matthieu και τον Andre από την AA Insurance Brokers, που είναι δύο Ολλανδοί που γνωρίζουν τα πάντα για την ασφάλιση εδώ στην Ταϊλάνδη.
    Είμαι και ασφαλισμένος σε αυτά, και η εξυπηρέτηση που παρέχουν είναι εξαιρετική!!!

    Τώρα ζω στην Ταϊλάνδη για 14 χρόνια και για τα πρώτα 12 χρόνια διατηρώ ακόμα τον ολλανδικό ασφαλιστή υγείας μου και τώρα είμαι ασφαλισμένος στην ACS για 2 χρόνια.

    Αλλά υπάρχουν πολλές ιστορίες φαντασμάτων που λέγονται στις παμπ και στα μπαρ εδώ, ότι μπορείτε να μείνετε στο εξωτερικό μόνο για 6 μήνες ή 8 μήνες διαφορετικά δεν είστε ασφαλισμένοι, αλλά και πάλι εάν παίξετε δίκαιο παιχνίδι και διαγραφείτε από την Ολλανδία, τότε μπορείτε, μπορείτε να μείνετε μακριά όσο θέλετε, και στη συνέχεια είστε ακόμα ασφαλισμένοι με τον δικό σας ασφαλιστή υγείας στην Ολλανδία.
    Και τότε εξακολουθείτε να έχετε δικαίωμα ψήφου, γιατί παραμένετε στην Ολλανδία με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που συνδέονται με αυτήν.
    Και αν θέλετε να μείνετε στην Ταϊλάνδη για 6 ή 8 ή 10 μήνες και να επιστρέψετε στη βροχερή Ολλανδία το καλοκαίρι, τότε αυτό είναι δυνατό !!!

    Μιλάω από τη δική μου εμπειρία, γιατί έχω κάνει τα πάντα σύμφωνα με τους κανόνες του νόμου στην Ολλανδία και την Ταϊλάνδη, γιατί πάντα θέλω να τα κάνω όλα σωστά, και όχι, όπως το 90% των Ολλανδών που ζουν εδώ, να διατηρούν διεύθυνση στην Ολλανδία για να ΜΗΝ χάνουν αυτό το 2% ετησίως της κρατικής τους σύνταξης, που δεν ισχύει για άτομα που έχουν ήδη συμπληρώσει την ηλικία των 65 ετών...

    Εύχομαι στον πατέρα σου καλή και υγιή διαμονή στην όμορφη Ταϊλάνδη.

    Αν θέλετε να μάθετε κάτι άλλο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω αυτού του ιστολογίου.

    Με θερμούς χαιρετισμούς,

    Γιάννης από την Πατάγια.

    • Johannes λέει επάνω

      Γεια σου Τζον. Ζω στο Jomtien για χρόνια και θα ήθελα να σας μιλήσω για αυτήν την αιώνια πηγή πληροφοριών. Εξακολουθώ να «ζω» στην Ολλανδία και να πηγαίνω «σπίτι» κάθε χρόνο. Γιατί έτσι πρέπει να είναι...
      Ναι, γιατί να λες ψέματα στους ανθρώπους με τους οποίους συναλλάσσεσαι τακτικά... Δεν το προτείνω σε κανέναν.
      Μπορείτε να με ενημερώσετε μέσω αυτού του ιστολογίου.

      Τις καλύτερες ευχές μου. Ευχαριστώ.

      Johannes

    • TON λέει επάνω

      Γιάννη, σχετικά με την ACS, έχεις τα στοιχεία επικοινωνίας της ασφαλιστικής σου εταιρείας;

      Tx

  6. Roy λέει επάνω

    Ζώντας, τι είναι αυτό;
    χειμερία νάρκη ή μετανάστευση;
    Κατά τη χειμερία νάρκη, τα πάντα μπορούν να κανονιστούν από την Ολλανδία.
    Με αληθινή διαβίωση, άρα μεταναστεύοντας όλα λήγουν.
    Χωρίς χαρές και βάρη!
    Αποκλείεται από τη σύναψη ασφάλισης στην Ολλανδία (ή στην Ευρώπη).
    Η ασφάλιση υγείας είναι δυνατή στην Ταϊλάνδη, αλλά επιβάλλεται επιπλέον χρέωση από την ηλικία των 70 ετών.

    Καλή τύχη, Roy.

  7. Χανκ Χάουερ λέει επάνω

    Γεια σου Roy,

    Είμαι ασφαλισμένος στην υγειονομική περίθαλψη της Inter Global. Στην ηλικία των 66 ετών, το ασφάλιστρο είναι 146,000 THB.
    Το Dir είναι ένα κάλυμμα για νοσοκομείο σε ασθενή. Περιλαμβάνει ταξιδιωτική ασφάλιση παγκοσμίως.
    Εγώ ο ίδιος έκανα εγχείρηση bypass το 2005.
    Αυτή η ασφάλιση δεν περιέχει καμία εξαίρεση. Στην ηλικία των 70 ετών, το ασφάλιστρο ανέρχεται σε 214,000 THB
    βλέπω http://www.interglobal.com/thailand
    τηλέφωνο +66 (0) 22071023

    Καλή επιτυχία Χανκ

  8. Jeroen λέει επάνω

    Η ONVZ έχει ασφάλιση εκπατρισμού, η οποία είναι ελαφρώς πιο ακριβή από την κανονική ασφάλιση στην Ολλανδία.
    Όπως παίρνεις μεγαλύτερη έκπτωση, η ασφάλιση είναι φυσικά φθηνότερη, πληρώνω 335 ευρώ το τρίμηνο με έκπτωση 500 ευρώ, μετά είμαι ασφαλισμένος για όλο τον κόσμο, εκτός των ΗΠΑ.

  9. Barry λέει επάνω

    Ίσως είναι σοφό να ενημερώσουμε λίγο εδώ http://www.verzekereninthailand.nl

  10. MACBEE λέει επάνω

    Μετανάστευση = διαγραφή στην Ολλανδία = δεν υπάρχει πλέον δικαίωμα σε ολλανδική ασφάλιση υγείας = ασφαλιστείτε στην Ολλανδία με ένα λεγόμενο εξωτερικό συμβόλαιο, ή στην Ταϊλάνδη, ή αλλού.

    Είναι καλύτερο να μεταβείτε πρώτα (= πριν από την διαγραφή) στην Ολλανδία σε ασφαλιστικό φορέα υγείας που έχει (επίσης) εξωτερική πολιτική. Δεν είναι πάρα πολλά. Δοκιμάστε τα CZ, Ohra, OVZ, Unive. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ασφαλιστές προσφέρουν μόνο ένα λεγόμενο συμβόλαιο πίστης = σε όσους ήταν προηγουμένως ασφαλισμένοι μαζί τους για την ασφάλιση υγείας NL = δεν υπάρχουν εξαιρέσεις! Το κόστος είναι σε κάθε περίπτωση πολύ υψηλότερο από ό,τι για την ασφάλιση υγείας NL (υπολογίστε σε 300 ++ ευρώ το μήνα). Ελέγξτε επίσης τις ιστοσελίδες http://www.joho.nl en http://www.verzekereninthailand.nl/

    Η ασφάλιση στην Ταϊλάνδη ή αλλού γενικά δεν συνιστάται, επειδή υπάρχουν εξαιρέσεις (= προηγούμενες παθήσεις) ή/και σημαντικές αυξήσεις των ασφαλίστρων με την αύξηση της ηλικίας ή/και η ασφάλιση μπορεί να σταματήσει σε μια συγκεκριμένη ηλικία ή/και μερικές φορές «απλώς» αφαιρέθηκε από την ασφάλεια? οτιδήποτε είναι δυνατό, προειδοποιήστε. να διαβάζετε πάντα τα ψιλά γράμματα.

    Zie ook http://www.nvtpattaya.org/nvtp/index.php/info/nuttige-informatie/406-ziektekostenverzekering-medische-ingrepen-in-thailand

  11. Leo Eggebeen λέει επάνω

    Απλώς δεν σου αφήνουν άλλη επιλογή!
    Διαθέστε 10.000 ευρώ για τις «πρώτες βοήθειες».
    Εάν το κόστος είναι υψηλότερο, απλώς επιστρέψτε στη NL, εγγραφείτε στον δήμο και φύγετε! είστε ασφαλισμένος στο NL και πάλι. Αυτό είναι φυσικά λίγο αντικοινωνικό, αλλά η κυβέρνηση το έχει φτιάξει για τον εαυτό της!

    • TON λέει επάνω

      Λέων, αν είσαι από την Ταϊλάνδη, χρειάζεσαι διεύθυνση κατοικίας για να εγγραφείς στο δήμο; Δεν το έχω αυτό, οπότε πώς το λύνεις, δεν ξέρω κανέναν που να κάνει διαθέσιμη τη διεύθυνσή του (πολίτης φάντασμα και φόρος) Υπάρχει περίοδος αναμονής πριν τεθεί σε ισχύ η ασφάλιση;

  12. Γιαννη τύχη λέει επάνω

    Δεν χρειάζεται να πληρώσετε φόρο στην Ταϊλάνδη εάν έχετε κρατική σύνταξη. Αυτό ισχύει μόνο για άτομα που εργάζονται εκεί ως farang και κερδίζουν πολλά. Και μπορείτε να ασφαλιστείτε στην Ταϊλάνδη, αλλά συνοδεύεται από μια τιμή, πιο ακριβή από στην Ολλανδία. Και μένεις εγγεγραμμένος στην Ολλανδία αλλά συνεχίζεις να ζεις στην Ταϊλάνδη για περισσότερους από 8 μήνες, είσαι ένας λεγόμενος πολίτης-φάντασμα στα μάτια του νόμου, ένας απατεώνας, οπότε μην το κάνεις αυτό γιατί οι έλεγχοι εκτελούνται τώρα πιο συχνά και δικαίως.Αν όμως ο πατέρας σου είναι 66 ετών και παίρνει κρατική σύνταξη μπορεί να ζήσει καλά εδώ.
    Και αν έχει και επικουρική σύνταξη κάθε μήνα, τον λιθοβολούν.Το κόστος ζωής εδώ είναι πολύ χαμηλότερο.
    Με κρατική σύνταξη και επικουρική σύνταξη μπορείτε εύκολα να αφήσετε στην άκρη 200 το μήνα για ιατρικά έξοδα ή να κάνετε ασφάλιση, μπορείτε να το κάνετε απευθείας σε δημοτικό νοσοκομείο. Πληρώνω μόνο 2800 λουτρά και είμαι σχεδόν 74 ετών και είμαι πλήρως ασφαλισμένος για αυτό ποσό συμπεριλαμβανομένων των φαρμάκων Αν θέλετε να μάθετε τα πάντα για αυτό, μπορείτε να μου στείλετε ένα pm.

    • Willem λέει επάνω

      γεια σου Γιαν
      μπορείτε να μου πείτε πώς να το κάνω αυτό και πού κοστίζουν αυτές οι ασθένειες ασφάλιση;
      Θα πάω για τα καλά στην Ταϊλάνδη την 1η Σεπτεμβρίου

      bvd Ευχαριστώ Willem

  13. François λέει επάνω

    Όλα έχουν ήδη ειπωθεί παραπάνω. Επιπλέον, η κάλυψη για εκτός Ευρώπης δεν θα περιλαμβάνεται πλέον στο βασικό πακέτο. Τόσο δύσκολη κατάσταση.

  14. Robbie λέει επάνω

    Η «ασφάλιση υγείας που δεν αποκλείει τίποτα» υπάρχει μόνο στην Ολλανδία. Εάν ο πατέρας σας το θέλει, πρέπει να παραμείνει εγγεγραμμένος στο NL, αλλά στη συνέχεια επιτρέπεται να φεύγει από τη χώρα μόνο για 6-8 μήνες το χρόνο («σε διακοπές»).
    Αν πρέπει να διαγραφεί (αν θέλει να φύγει από τη χώρα για περισσότερο από 8 μήνες, ΠΡΕΠΕΙ!) Τότε εδώ στην Ταϊλάνδη είναι δυνατά ευρωπαϊκά ασφαλιστήρια συμβόλαια που είναι αρκετά οικονομικά (εσωτερικά) αλλά που πάντα αποκλείουν υπάρχουσες ή παλιές παθήσεις. Ο πατέρας σας θα λάβει ασφάλιση, αλλά η καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία και το γόνατο θα εξαιρεθούν από την κάλυψη. Το πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί να κάθεται εδώ στη ζέστη για 12 μήνες το χρόνο.
    Για λεπτομέρειες σχετικά με την ασφάλιση, επικοινωνήστε με: http://www.verzekereninthailand.nl. Αυτό είναι ένα καλό πρακτορείο στο Hua Hin που διευθύνεται από 2 Ολλανδούς. Τέλεια εξυπηρέτηση!
    Υ.Γ. Εάν ο πατέρας σας έχει μεταναστεύσει, δεν μπορεί πλέον να συνάψει ολλανδική ταξιδιωτική ασφάλιση. Αυτό είναι μόνο για τους κατοίκους της NL. Ταϊλανδική ταξιδιωτική ασφάλιση ισχύει μόνο ΕΚΤΟΣ Ταϊλάνδης.
    Με λίγα λόγια, η επιλογή για τον πατέρα σου είναι απλή:
    1. Ζήστε στην Ταϊλάνδη 12 μήνες το χρόνο, συνάψτε ασφάλιση και αποδεχτείτε αυτόν τον αποκλεισμό για την καρδιά κ.λπ.,
    2. είτε να συνεχίσει να ζει στην NL για 4 μήνες το χρόνο και να πηγαίνει «διακοπές» στην Ταϊλάνδη για το πολύ 8 μήνες το χρόνο και να απολαμβάνει την ασφάλιση υγείας του NL.
    Το να τρως και με τους δύο τρόπους δεν είναι δυνατό…;-).

  15. l.χαμηλό μέγεθος λέει επάνω

    Αυτό που καταλαβαίνω από τον αριθμό των ασφαλιστηρίων συμβολαίων είναι το εξής:
    Ορισμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια αποκλείουν ό,τι ήδη υπάρχει όσον αφορά τα παράπονα: π.χ
    Επιπλέον, ορισμένοι σταματούν να συνάπτουν ασφάλιση όταν συμπληρώσουν την ηλικία των 70 ετών.
    Η OOM δεν ασφαλίζει για διαμονή στην Ταϊλάνδη
    Το Cigna (γαλλικά my.) ασφαλίζει για μόνιμη διαμονή στην Ταϊλάνδη: κοστίζει 401 €, = ανά μήνα
    Η VGZ (Νεδ.) ασφαλίζει και στη Θ. από € 310.μμ > 65 ετών.
    Για την υποχρεωτική ολλανδική βασική ασφάλιση υγείας, πρέπει να έχετε τουλάχιστον έναν αριθμό
    Ζώντας στα Ολλανδικά για μήνες (νόμιζα 4 μήνες)
    χαιρετισμός,
    Louis

  16. τόνος λέει επάνω

    Roy,

    Μερικές εκτιμήσεις:
    – για τη βασική ασφάλιση NL πρέπει να είστε εγγεγραμμένος στη NL:
    κατά προτίμηση να διατηρείτε τη δική σας διεύθυνση κατοικίας στη NL. στα χαρτιά η συμβίωση με οικογένεια ή γνωστούς μπορεί να προκαλέσει προβλήματα
    παράδοση: η κυβέρνηση παρακολουθεί τους λεγόμενους «πολίτες-φαντάσματα».
    Η στέγαση δεν χρειάζεται να κοστίζει τόνους. Υπάρχουν προσεγμένα διαμερίσματα προς πώληση για πολύ λιγότερο?
    – να διατηρεί ένα ολλανδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας· δεδομένου του ιατρικού ιστορικού του πατέρα σας, ένα NL-
    βασικές ασφαλιστικές παροχές: υποχρέωση ανάληψης, εύλογο ασφάλιστρο, αξιόπιστο.
    – συνάψτε πρόσθετη ταξιδιωτική ασφάλιση· διαφορετικά μπορεί να μην καλύπτεται επαρκώς, ειδικά στο σούπερ μάρκετ
    εμπορικά ιδιωτικά νοσοκομεία όπως το νοσοκομείο της Μπανγκόκ· οι γνώσεις μου ήταν ανεπαρκώς ασφαλισμένες
    και του επετράπη να πουλήσει το διαμέρισμά του στην Ταϊλάνδη για να πληρώσει τον λογαριασμό του νοσοκομείου. αργότερα πέθανε ούτως ή άλλως
    μετά την οποία η γυναίκα του κληρονόμησε σαφώς λιγότερα λόγω της αναγκαστικής πώλησης του διαμερίσματος.
    – να μείνετε στη NL για μερικούς μήνες το χρόνο (σίγουρα δεν υπάρχει τιμωρία κατά τη διάρκεια της καυτής περιόδου της Ταϊλάνδης).

    Η ασφάλιση αποδημίας δεν είναι πάντα αξιόπιστη:
    – Οι ασφαλιστικές εταιρείες της Ταϊλάνδης μερικές φορές απλώς δεν πληρώνουν καν.
    – Κόλπα κάνουν και αξιόπιστοι ξένοι ασφαλιστές υγείας: ελέγχονται με ισόβια κάθειρξη
    πιθανή κάλυψη. Αλλά μετά από 1 σημαντική περίπτωση ασθένειας, το ασφάλιστρο εκτοξεύεται αμέσως, μετά από ένα 2ο
    Το περιστατικό έχει το ίδιο αποτέλεσμα, καθιστώντας το premium μη προσιτό και οι άνθρωποι αποχαιρετούν αυτόματα
    (που σκοπίμως στέλνει η ασφαλιστική εταιρεία).Σε μεταγενέστερη ηλικία δύσκολη ή αδύνατη
    για να έρθετε στη συνέχεια με άλλον ασφαλιστή (εκτός εάν επιστρέψετε στη βασική ασφάλιση NL, αλλά
    από ό,τι μένει/εγγραφεί σε NL).

    Με όποιον και να μιλήσω, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι προτιμούν επίσης τη βασική ασφάλιση υγείας και ασφάλεια NL.

    Είναι κρίμα που δεν είμαστε ακόμη ένα «παγκόσμιο χωριό» και που δεν μπορείτε να μείνετε στην Ταϊλάνδη όλο το χρόνο με ένα ολλανδικό βασικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Γιατί η υποχρέωση ετήσιας επιστροφής; Δεν πληρώνουμε επίσης φόρο για αποταμιεύσεις στη NL εάν παραμείνουμε εγγεγραμμένοι στη NL; Αλλά αυτό είναι άλλο ερώτημα.

    Καλή τύχη στη λήψη αποφάσεων και σας εύχομαι καλή διασκέδαση στην Ταϊλάνδη.

  17. Adje λέει επάνω

    Βεβαιωθείτε ότι παραμένει εγγεγραμμένος στην Ολλανδία σε μια διεύθυνση κατοικίας και μένει εκεί για τουλάχιστον 4 μήνες το χρόνο στην Ολλανδία, διαφορετικά η ασφάλιση υγείας θα λήξει.
    Μια ασφάλιση υγείας στην Ταϊλάνδη που πραγματικά καλύπτει τα πάντα είναι δυνατή, αλλά σύντομα θα σας κοστίσει περίπου 500 ευρώ το μήνα.
    Ωστόσο, δεν ξέρω αν θα σε δεχτούν αν μάθουν για την ασθένειά σου.
    Υπάρχουν και φθηνότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια. Είναι ακριβώς αυτό που θέλεις.
    Αν ήμουν ο πατέρας σου θα πήγαινα στην Ταϊλάνδη και θα πήγαινα διακοπές στην Ολλανδία 4 μήνες το χρόνο.
    Μπορεί να πάρει αμέσως μαζί του φάρμακα και άλλες προμήθειες;

  18. TON λέει επάνω

    Γεια σου Τζος,

    Όταν μετακόμισα στην Ταϊλάνδη, η ασφάλιση υγείας μου ακυρώθηκε από τον ασφαλιστή και δεν θέλουν να με ασφαλίσουν ιδιωτικά στη NL.

    Εγώ (66 ετών) θα ήθελα να κάνω μια τέτοια ασφάλιση, αλλά δεν έχω καταφέρει να το κάνω τα 5 χρόνια που ζω στην Ταϊλάνδη.

    Μόλις ολοκλήρωσα μια επέμβαση στο BKK, για την οποία έπρεπε να φέρω 460.000 λουτρά, περισσότερα από 10000 ευρώ σε μετρητά.

  19. Τομ Τέουμπεν λέει επάνω

    είμαι τον Σεπτέμβριο. μετανάστευσε το 2009. Διαγραφή από το δήμο Heemstede. Τον προηγούμενο μήνα ήμουν απασχολημένος με ένα σταθερό ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας. Έγιναν συγκρίσεις κ.λπ.
    Το καλύτερο ήρθε για μένα το OOM (Mutual War Molest verz.Me)
    Τυχαίνει να το ξέρω αυτό γιατί ο πατέρας μου ήταν στο λίκνο αυτού του συλλόγου.
    Το OOM δεν είναι το φθηνότερο, αλλά είναι χωρίς προβλήματα. Εγώ (75) πληρώνω περίπου 500 p/μήνα.

  20. Τομ Τέουμπεν λέει επάνω

    τι ξέχασα: προειδοποίηση….. Μπορείτε επίσης να ασφαλίσετε τον εαυτό σας στην Ταϊλάνδη, αλλά τα ασφαλιστήρια συμβόλαια της Ταϊλάνδης μπορούν να ακυρωθούν εάν έχετε κάνει μερικές αξιώσεις. Στη συνέχεια, είστε στο δρόμο και δείτε εάν μπορείτε να συνάψετε μια νέα πολιτική ως παλαιότερος πρώην μονοπάτι. Έτσι, μια ασφάλιση με ολλανδικούς όρους είναι καλύτερη, ακόμα κι αν κοστίζει περισσότερο…

  21. alex λέει επάνω

    Η ONVZ έχει εξαιρετική ασφάλιση για Ολλανδούς υπηκόους στο εξωτερικό. Επίσης στην Ταϊλάνδη. Αυτή είναι η ίδια με τη βασική ασφάλιση στη NL. ΕΙΜΑΙ 67 χρονών, μετανάστευσα επίσημα στην Ταϊλάνδη και επίσης είμαι ασφαλισμένος στο ONVZ. Καλύπτουν τα πάντα, συμπεριλαμβανομένου του ιατρικού ιστορικού. Συνιστάται ιδιαίτερα και καλά ασφαλισμένο.
    Μην συνάψετε ασφάλεια Ταϊλάνδης, αποκλείουν όλα όσα είχατε κάποτε, και στο μέλλον!

    • Πήτερ Γιανγκ λέει επάνω

      Εντάξει Alex, αλλά αυτό είναι πράγματι χρήσιμο για την κατάστασή σου.
      Ο ερωτών είναι πράγματι επίσης για έναν συνομήλικο.
      Πώς όμως είναι πλέον ασφαλισμένος κ.λπ.
      Συμβουλευτικό πρακτορείο hua inn . Η εξειδίκευση σε αυτό μου φαίνεται ότι είναι η σωστή συμβουλή. Δείτε το προηγούμενο σχόλιο για τη διεύθυνση.

      Χαιρετισμούς Peter Young

      Οι Ps δεν έχουν οικονομικό συμφέρον σε ασφάλιση συμβουλών ed hua inn ..

      Καλή τύχη

  22. Χανς Μπος λέει επάνω

    Αυτό το θέμα έχει συζητηθεί αρκετές φορές σε αυτό το blog. Προχώρα, για άλλη μια φορά. Το Univé έχει μια Universal Complete Policy για 360 ευρώ το μήνα. Εάν είστε ασφαλισμένος στο Univé κατά τη διάρκεια της μετανάστευσης, μπορείτε συνήθως να αλλάξετε απρόσκοπτα. Το συμβόλαιο δεν υπερβαίνει και καλύπτει πολλά, συμπεριλαμβανομένων των φαρμάκων, των γυαλιών και της οδοντιατρικής. Πάνω από 65 στο εξωτερικό, πρέπει να συμπληρωθεί ιατρική δήλωση. Εγώ ο ίδιος είμαι με τη Univé για χρόνια με μεγάλη ικανοποίηση και δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα. Μέσα σε λίγες εβδομάδες το ποσό που διεκδικώ θα είναι στον λογαριασμό μου.

    Το ONVZ θέλει επίσης να μάθει ποιο είναι το ιατρικό ιστορικό, αλλά δεν είναι πολύ δύσκολο σχετικά με αυτό, ειδικά όταν το ζητήσει ο ασφαλισμένος. Εδώ υπάρχει έκπτωση και ελαφρώς υψηλότερο μηνιαίο ασφάλιστρο.

  23. didi λέει επάνω

    Απλά μια ερώτηση,
    Είναι αυτοί οι κανόνες πανομοιότυποι στο Βέλγιο ή υπάρχει διαφορά;
    Αγαπητέ ευχαριστώ.
    Το έκανε.

    • David Hemmings λέει επάνω

      Αν και διαγράφηκε από το Βέλγιο, δεν είστε ασφαλισμένος στην Thaland, ως τουρίστας είστε, αλλά πρώτα προκαταβάλετε και αργότερα ζητήστε επιστροφή χρημάτων από το ταμείο ασφάλισης υγείας, με την επιφύλαξη των απαραίτητων εγγράφων, και περιορίζεται σε 3 μήνες διαμονή ή 3 μήνες συνολικά εισαγωγή στο νοσοκομείο, αυτό είναι ένα αμφισβητούμενο γεγονός ανάλογα με την πηγή, οπότε ρωτήστε ξεκάθαρα την πηγή!!
      Ωστόσο, σε περίπτωση μετανάστευσης, διατηρείτε την πλήρη ασφάλιση υγείας σας ως συνταξιούχος και για τα εξαρτώμενα μέλη σας κατά την επιστροφή ή προσωρινές διακοπές στο Βέλγιο... αυτό με βάση τη βελγική ιθαγένεια, αλλά πρώτα εγγραφείτε σε ένα ταμείο ασφάλισης υγείας.

      Πηγή RIZIV

    • RonnyLatPhrao λέει επάνω

      diditje,

      Έκανα και αρχείο για φυματίωση πέρυσι
      Βλ. Dossiers Residential Address Thailand-Be
      Περιλαμβάνει ένα τμήμα για το ταμείο ασφάλισης υγείας.

      Γενικά γιατί αλλιώς θα παρεκκλίνουμε πολύ
      – Εάν έχετε διαγραφεί, θα πρέπει να αναλάβετε μόνοι σας τα ιατρικά σας έξοδα.

      – Εάν παραμείνετε εγγεγραμμένοι, εμπίπτετε στα ακόλουθα

      Όλα πλέον περνάνε από τον Mutas και δεν χρειάζεται να πληρώσεις τίποτα προκαταβολικά. Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας μια κάρτα Mutas και να κολλάτε πάνω της ένα αυτοκόλλητο από το ταμείο ασφάλισης υγείας σας. Αυτό το αυτοκόλλητο περιέχει ορισμένες πληροφορίες για εσάς και μπορεί να διευκολύνει τη διοίκηση εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε μόνοι σας σε αυτές τις ερωτήσεις λόγω περιστάσεων. Η απόδειξη ότι η κάρτα ασφάλισης και το αυτοκόλλητο είναι συχνά επαρκή για να ξεκινήσει η θεραπεία του νοσοκομείου.
      (αυτοί είναι οι κανόνες, αλλά αν το νοσοκομείο θέλει να δει χρήματα πριν σας θεραπεύσει, φυσικά δεν είστε τίποτα με αυτόν τον κανόνα και πρέπει να περιμένετε μέχρι ο Mutas να καταθέσει ένα ποσό εγγύησης στο νοσοκομείο ή να το πληρώσετε μόνοι σας, φυσικά)

      Αφού ειδοποιηθεί ο Mutas από εσάς, ένα άλλο άτομο ή το νοσοκομείο, ο Mutas θα επικοινωνήσει ξανά με το ίδιο το νοσοκομείο. Εάν το αρχείο σας εγκριθεί, ο Mutas θα πραγματοποιήσει όλες τις πληρωμές που δικαιούστε.

      Για Soc Mut και γενικά
      – Καλύπτεστε από την ημερομηνία αναχώρησής σας έως και 90 ημέρες αργότερα, άρα περίπου 3 μήνες
      – Από 125 Ευρώ πρέπει να επικοινωνήσετε με τον Mutas εντός 48 ωρών διαφορετικά διατρέχετε τον κίνδυνο μη επιστροφής χρημάτων, ακόμα κι αν στη συνέχεια προσκομίσετε τα αρχικά τιμολόγια.
      Δεν χρειάζεται να είναι κάτω από 125 ευρώ και μπορείτε ακόμα να υποβάλετε τα τιμολόγια μετά και υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
      – Εκτός από κόστος φακέλου 25 ευρώ, ό,τι θα αποζημιωνόταν επίσης στο Βέλγιο θα επιστραφεί μέχρι ποσού 5000 ευρώ

      Για CM και γενικά
      – Καλύπτεστε 90 ημέρες από την ημέρα που χρειάζεστε φροντίδα (μεγάλη διαφορά με το Soc Mut)
      Αυτές οι 90 ημέρες υπολογίζονται σε ετήσια βάση, οπότε να είστε προσεκτικοί εάν λαμβάνετε φροντίδα στο εξωτερικό αρκετές φορές.
      – Υπάρχει υπέρβαση των 200 Ευρώ, αλλά όχι μέγιστο ποσό
      – Ενεργοποιήστε το Mutas εντός 48 ωρών διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος μη επιστροφής χρημάτων.

      Αυτοί είναι βασικά οι κανόνες.
      Θα το περιορίσω στα δύο μεγάλα γιατί υπάρχουν και άλλα νοσοκομεία φυσικά.
      Κάθε φάκελος αποφασίζεται ξεχωριστά (αυτό συμβαίνει με κάθε ταμείο ασφάλισης υγείας).
      Τα ποσά και η διάρκεια είναι αυτά που δικαιούστε, αλλά η διάρκεια και το ποσό μπορεί να είναι υψηλότερα ή μεγαλύτερα, εάν έτσι αποφασίσετε για το αρχείο σας. Όλα θα εξαρτηθούν από την κατάσταση.

      Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να είστε σύμφωνοι με τις συνεισφορές σας

      • David Hemmings λέει επάνω

        «Για CM και γενικά
        – Είστε καλυμμένοι 90 ημέρες από την ημέρα που χρειάζεστε φροντίδα (μεγάλη διαφορά με το Soc Mut)”

        Αυτό ακριβώς μου είπαν στο Socmut, και αυτό ως απάντηση στο ρητό αίτημά μου για διευκρίνιση (το έχουμε ήδη συζητήσει πριν, νομίζω...)

        • RonnyLatPhrao λέει επάνω

          Γεια σου Ντέιβιντ

          Πράγματι, μιλήσαμε γι' αυτό και σκέφτηκα ότι σας έστειλα το καταστατικό με τον Mutas στο οποίο αναγραφόταν αυτό.

          Τώρα, όπως είπα, κάθε φάκελος αποφασίζεται ξεχωριστά, και αν αυτοί οι κανόνες εφαρμόζονται τόσο αυστηρά είναι το ερώτημα, αλλά αν στη συνέχεια δημιουργούν ένα και το αυτό καταστατικό. Αυτό διευκολύνει όλους, συμπεριλαμβανομένου του μέγιστου ποσού.
          Αλλά τυπικά Βέλγοι, ενώστε υπό τον Mutas αλλά το καθένα με το δικό του καταστατικό
          Είναι σημαντικό και το είχα ξεχάσει - οι ανησυχίες πρέπει να είναι επείγουσας φύσης... σημαντικό πράγματι.

          Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον σύνδεσμο, αυτά είναι τα καταστατικά με τον Mutas του Soc Mut
          http://www.devoorzorg.be/SiteCollectionDocuments/Formulieren/300/StatutenMutas.pdf

          2) Κάτοχοι δικαιωμάτων – προϋποθέσεις

          2.1. Δικαιούχοι

          Τα συνδεδεμένα ταμεία ασφάλισης υγείας υποχρεούνται να καταβάλλουν τις εισφορές για την υπηρεσία αυτή,
          που ορίζονται στο άρθρο 38 του παρόντος καταστατικού, προκαταβολικά ανά τρίμηνο
          πληρωμή.

          2.2. Συνθήκες

          Για να απολαύσετε τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας πρέπει να ακολουθήσετε τις ακόλουθες προϋποθέσεις
          να εκπληρωθεί:

          α) το μέλος έχει καταβάλει τις εισφορές για την επικουρική ασφάλιση.
          σι. ιατρική, οδοντιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη και την
          Η νοσοκομειακή περίθαλψη είναι επείγουσας φύσης και δεν μπορεί να είναι
          αναβλήθηκε έως ότου το μέλος επιστρέψει στο Βέλγιο.
          ντο. η προσωρινή παραμονή στο εξωτερικό έχει ψυχαγωγικό χαρακτήρα και δεν διαρκεί
          περισσότερο από 3 μήνες?
          ρε. ο επαναπατρισμός διευθετείται από το κέντρο έκτακτης ανάγκης·
          μι. το κέντρο έκτακτης ανάγκης ειδοποιείται εντός 48 ωρών από τη νοσηλεία·
          φά. όταν εκδίδονται έγγραφα, αυτά είναι πρωτότυπα έγγραφα.

          Εάν δεν πληρούται η προϋπόθεση της 2.2.ε. γίνεται η παρέμβαση του
          υπηρεσία περιορισμένη στα 125 €

          Αυτό σημαίνει ότι (βλ. σημείο γ.) μπορείτε να μείνετε στο εξωτερικό μόνο για τρεις μήνες (για ασφάλιση υγείας), δηλαδή ημερομηνία αναχώρησης συν 3 μήνες. Πουθενά βέβαια δεν λέει ότι δεν επιτρέπεται να φεύγεις για τρεις μήνες πολλές φορές το χρόνο.

          Σε ό,τι αφορά το CM, ιδού το καταστατικό
          https://www.cm.be/binaries/Statuten-reisbijstand-2014_tcm375-132183.pdf

          3. Βοήθεια και Παρεμβάσεις

          Η υπηρεσία είναι εγγυημένη για τρεις μήνες και ξεκινά την πρώτη ημέρα του
          παροχή φροντίδας.

          Νομίζω ότι υπάρχει μια σημαντική διαφορά…

          • David Hemmings λέει επάνω

            περίεργο…;από τη μπροσούρα του Mutas socmut: κυριολεκτικά:
            Το Eurocross καλύπτει τα έξοδα: (τώρα αναλόγως)
            > σε περίπτωση ατυχήματος, ασθένειας ή νοσηλείας κατά τη διάρκεια παραμονής στο εξωτερικό, για μέγιστο διάστημα 3 μηνών (και αυτό για 1 έτος).
            Η παρέμβαση ξεκινά από την ημέρα που λαμβάνετε ιατρική περίθαλψη και όχι από την ημερομηνία έναρξης της διαμονής σας. Πρέπει να αφορά επείγουσα ιατρική βοήθεια (με άλλα λόγια, εάν η περίθαλψή σας δεν μπορεί να αναβληθεί μέχρι την επιστροφή σας στο Βέλγιο.

            Αλλά το PDF σας όντως λέει διαφορετικά, εξ ου και το ρητό αίτημά μου για διευκρίνιση στο γκισέ Socmut!
            Είναι κρίμα που δεν μπορούν να σταλούν συνημμένα εδώ, διαφορετικά θα μπορούσατε να λάβετε τον φάκελο.

            • RonnyLatPhrao λέει επάνω

              Γεια σου David,

              Κανένα πρόβλημα. Έχεις απόλυτο δίκιο εδώ. Έχω κι εδώ αυτό το κείμενο. Το λέει και στην ιστοσελίδα τους.

              http://www.devoorzorg.be/antwerpen/voordelen-advies/terugbetalingen-uitkeringen/In-het-buitenland/op-reis/Medische-zorgen-in-het-buitenland/Reisbijstand-Mutas/Pages/Welke-kosten-betaalt-Mutas.aspx#tab=ctl00_PlaceHolderMain_hreftab2

              Ιατρική περίθαλψη
              ​Ιατρικά έξοδα κατά τη διάρκεια ψυχαγωγικής παραμονής στο εξωτερικό, για μέγιστο διάστημα τριών μηνών (και αυτό για ένα έτος).
              Η παρέμβαση ξεκινά από την ημέρα που λαμβάνετε ιατρική περίθαλψη και όχι από την ημερομηνία έναρξης της διαμονής σας.
              και τα λοιπά..

              Αλλά φυσικά αυτό λέει μόνο κάτι για τη διάρκεια της παρέμβασης για ιατρικό κόστος.
              Το πρόβλημα στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο η διάρκεια αυτών των δαπανών, γιατί συνολικά 3 μήνες το χρόνο δεν είναι κακό.
              Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι το καταστατικό ορίζει ότι το ταξίδι σας δεν μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από τρεις μήνες κάθε φορά, και τίποτα δεν αναφέρεται γι' αυτό στον ιστότοπό τους.
              Ίσως ελέγξετε το φυλλάδιο για να δείτε αν γράφεται κάτι σχετικά επειδή δεν το έχω στη διάθεσή μου.

              Τι γίνεται λοιπόν αν γίνει δεκτός μετά από 4 μήνες στην Ταϊλάνδη. Βρίσκεστε στο εξωτερικό για περισσότερους από 3 μήνες και δεν πληροίτε πλέον το σημείο γ. η προσωρινή παραμονή στο εξωτερικό έχει ψυχαγωγικό χαρακτήρα και δεν διαρκεί περισσότερο από 3 μήνες.
              Έχετε ακόμα αρκετή πίστωση για τη διάρκεια των ιατρικών εξόδων (3 μήνες), αλλά έχετε υπερβεί τη μέγιστη περίοδο παραμονής στο εξωτερικό για να δικαιούστε αυτές τις ιατρικές δαπάνες.
              Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα και είναι κυρίως αυτό το σημείο που πρέπει να διευκρινιστεί νομίζω και όχι τόσο η διάρκεια των ιατρικών δαπανών, αν και αυτό είναι φυσικά επίσης σημαντικό.

              Από όσο γνωρίζω, η CM δεν επιβάλλει περιορισμούς στη διάρκεια που μπορεί να βρίσκεστε στο εξωτερικό.

          • David Hemmings λέει επάνω

            http://www.devoorzorg.be/limburg/voordelen-advies/terugbetalingen-uitkeringen/In-het-buitenland/op-reis/Medische-zorgen-in-het-buitenland/Reisbijstand-Mutas/Pages/Welke-kosten-betaalt-Mutas.aspx

            Αυτός ο σύνδεσμος από το socmut στη σελίδα στην ενότητα "καλυμμένα έξοδα" αναφέρει ΕΠΙΣΗΣ 3 μήνες για 1 ΧΡΟΝΟ...

            • Davis λέει επάνω

              Τόσο ο @David Hemmings όσο και ο RonnyLatPhrao: Αυτές είναι σχετικές και ενημερωμένες πληροφορίες. Ευχαριστώ που το μοιράστηκες; άλλοι μπορεί να είναι λίγο πιο σοφοί με αυτό. Πρέπει να καταστήσουμε σαφές ότι σε μια τέτοια κατάσταση υποτίθεται ότι είστε τουρίστας στην Ταϊλάνδη ΚΑΙ ότι συμμορφώνεστε με το ζήτημα της διαμονής. Και σε οξεία ιατρική ανάγκη. Ίσως ο Diditje να ωφεληθεί από αυτό, επειδή η Ολλανδία είναι πολύ πιο συνεπής από το Βέλγιο σε αυτόν τον τομέα. Υπάρχει επίσης λιγότερη απάτη σε αυτόν τον τομέα στην Ολλανδία. Από την άλλη, οι Βέλγοι που βρίσκονται στη σειρά τα πηγαίνουν καλύτερα. Πρόσφατα μοιράστηκε μια εμπειρία σε αυτό το blog όπου ο Mutas έχει παράσχει εγγύηση για την απαραίτητη «επείγουσα φροντίδα» για 3 μήνες. https://www.thailandblog.nl/dagboek/dagboek-van-david-diamant. Το μοιράστηκα κυρίως για να το διαγράψω και σε έσχατη λύση για να επικροτήσω την καλή φροντίδα τόσο της βελγικής όσο και της ταϊλανδέζικης πλευράς *χαμόγελο*.

              • RonnyLatPhrao λέει επάνω

                Αγαπητοί συντάκτες

                Ίσως μόλις λάβατε μια απάντηση από εμένα που δεν είχε ολοκληρωθεί πλήρως, γι' αυτό μην τη δημοσιεύσετε.

                Είναι ένα πρόβλημα που μου συμβαίνει όλο και πιο συχνά.
                Μια ελλιπής απάντηση που στέλνεται ξαφνικά από τον υπολογιστή μου ή απλά εξαφανίζεται.
                Ωστόσο, δεν μπορώ να δω αν έχει σταλεί ή αν απλώς εξαφανίζει το κείμενο, οπότε στέλνω αυτό το email αν έχει σταλεί ούτως ή άλλως.
                Νομίζω ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο με εμένα, οπότε δεν νομίζω ότι έχει σχέση με το πρόγραμμα της φυματίωσης.

                Προσπαθώ να μάθω ποια είναι η αιτία αλλά μέχρι στιγμής χωρίς αποτέλεσμα.
                Ο φορητός μου υπολογιστής μπορεί να είχε τα καλύτερά του χρόνια...

                Συγγνώμη και πάλι για αυτήν την ταλαιπωρία εάν λάβετε ημιτελείς απαντήσεις.

          • David Hemmings λέει επάνω

            ναι, είναι η διατύπωση που δημιουργεί σύγχυση, ανάλογα με το πώς διαβάζεται, αλλά σε περίπτωση διαφωνίας ενώπιον δικαστηρίου, πιθανότατα θα υπερισχύει ο φάκελος, επειδή δεν προσφέρονται καταστατικά στον πελάτη κατά τη στιγμή της πώλησης , αλλά ο φάκελος… ., και τότε θα μπορούσε κανείς να κρίνει ότι υπάρχουν άδικοι όροι διαφήμισης / πώλησης.
            Παρεμπιπτόντως, στο Βέλγιο μπορείς να φύγεις από τη χώρα για 1 χρόνο με την προϋπόθεση να δηλώσεις εκ των προτέρων, χωρίς να έχεις διαγραφεί (3 χρόνια μόνος μου) και είναι λογικό να ανταποκριθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες σε αυτό.
            Αλλά λόγω αυτής της αμφίβολης κατάστασης ρώτησα ρητά με την παρατήρηση αυτής της ασάφειας… και η ετυμηγορία socmut ήταν 3 μήνες νοσηλεία σε 1 χρόνο.
            .
            Δεν γνώριζαν επίσης ότι τα άτομα που έχουν διαγραφεί από το Βέλγιο απολαμβάνουν πλήρη ασφάλιση υγείας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ σε περίπτωση προσωρινής επιστροφής...». ω όχι, αυτό δεν γίνεται, όχι όχι» μέχρι που η επιμονή μου φώναξε και συμβουλεύτηκε ένα ανώτερο κλιμάκιο... και ναι, ήταν θετικό.... «Εντάξει, το ήξερες ότι...(σε συνάδελφο) αυτό είναι τιμωρία...(με ωραία προφορά του Αγίου Νικλαά.;) Αυτό, όμως, ως συνταξιούχος!! Δεν ξέρω για τους μη συνταξιούχους, καθώς πρέπει ακόμα να δημιουργήσουν δικαιώματα!

            Α, γιατί με αφορούσε, και καταλαβαίνω ότι πρόκειται για εξαιρετικές περιπτώσεις, δεν πηγαίνουν όλοι στην Ταϊλάνδη για να ζήσουν εκεί…
            ένα κόμμα σε λάθος μέρος μπορεί να αλλάξει εντελώς μια έννοια..

            • RonnyLatPhrao λέει επάνω

              Δαβίδ,

              Απλά για να κλείσω γιατί αλλιώς θα με πιάσει ο συντονιστής παντού.

              Στον φάκελο Διεύθυνση Κατοικίας Ταϊλάνδη -Be, μιλάω λεπτομερώς για το χρονικό διάστημα και τι πρέπει να κάνετε όταν εγκαταλείπετε τον τόπο διαμονής σας για βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ή μόνιμα.
              Είχα και προσωπική εμπειρία με αυτό γιατί έζησα και δούλεψα και στο εξωτερικό.

              Όσο για το φάκελο.
              Δεν είμαι τόσο σίγουρος όσο εσύ ότι ο φάκελος θα επικρατήσει σε μια δίκη.

              Κάποτε έψαξα ένα φυλλάδιο. Αυτή τη φορά είναι αυτή των φιλελεύθερων. Δείτε τον σύνδεσμο
              (Διαφορετικά μπορεί να έχω το σχόλιο ότι μιλάμε μόνο για Soc Mut ή CM)

              http://www.liberalemutualiteit.be/c/document_library/get_file?uuid=03282448-2493-4b16-ab4b-0891d5861fb0&groupId=10138

              Το παρακάτω κείμενο βρίσκεται σε αυτό (κοιτάξτε στη μέση στο λευκό πλαίσιο)

              «Αυτό το φυλλάδιο περιέχει μόνο τις κύριες διατάξεις σχετικά με την αποζημίωση της ιατρικής βοήθειας στο εξωτερικό. Σε περίπτωση αμφιβολίας ή αμφισβήτησης, ισχύει το καταστατικό μας.»

              Νομίζω ότι αυτή η προειδοποίηση είναι δικαιολογημένη και πρέπει να υπάρχει σε όλους τους φακέλους.
              Άλλωστε, μια μπροσούρα γίνεται μόνο για να προσελκύσει πελάτες και να δείξει μια γενική επισκόπηση των υπηρεσιών τους.
              Οι λεπτομέρειες και οι προϋποθέσεις (τα ψιλά γράμματα όπως λέμε) είναι συχνά λιγότερο ελκυστικές και μερικές φορές δεν αναφέρονται. Αυτό λέγεται έλλειψη χώρου...

              Σε κάθε περίπτωση, ελέγχω τακτικά αν έχουν γίνει αλλαγές και αν υπάρχουν, σίγουρα θα σας ενημερώσω μέσω του blog. Φυσικά δεν μπορώ να ακολουθήσω τα πάντα και οι συμβουλές είναι πάντα ευπρόσδεκτες.

              Άλλωστε, μας αφορά όλους και καλύτερα να ξέρουμε τι δικαιούμαστε ή ίσως το πιο σημαντικό όταν δεν το δικαιούμαστε πια.

              Όλα μπορούν να πάνε γρήγορα.
              Η ιστορία του Ντέιβις πρέπει να κάνει όλους να συνειδητοποιήσουν ότι η σωστή ασφάλιση είναι απαραίτητη σε οποιαδήποτε ηλικία, ακόμη και όταν κάποιος είναι νέος και υγιής.

              Νομίζω ότι οι περισσότεροι το γνωρίζουν αυτό, αλλά κάποιοι εξακολουθούν να το βρίσκουν λιγότερο σημαντικό και κάνουν οικονομία σε τέτοια πράγματα.
              Λοιπόν, αυτή είναι η απόφασή τους φυσικά, αλλά μετά πρέπει να μπορέσουν να ζήσουν με τις συνέπειες. Για παράδειγμα, η βοήθεια μπορεί να πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να φτάσει ή να μην εμφανιστεί καθόλου, και το κόστος μπορεί μερικές φορές να είναι τόσο υψηλό που να μην είναι προσιτό κάθε φορά.
              Αυτή είναι η επιλογή που έγινε.

              Από την άλλη, υπάρχουν βέβαια και άνθρωποι που πέφτουν στην άκρη παντού, και γι' αυτούς τους ανθρώπους θα πρέπει να υπάρχει μια οικονομική λύση, ώστε να μπορούν να αγοράσουν ακόμα κάποιο είδος βασικής ασφάλισης.
              Μπορούμε μερικές φορές να διαβάσουμε σε αυτό το ιστολόγιο, ότι η βούληση για ασφάλιση είναι πολύ παρούσα, αλλά ότι απλώς απορρίπτονται λόγω ηλικίας ή ότι απλώς χρεώνονται σε παράλογες τιμές.
              Το συγκρίνω με την άρνηση ιατρικής βοήθειας και το βρίσκω απαράδεκτο.

              Να συμπεράνω -
              Η ασφάλιση, είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που πληρώνεις, αλλά ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ….

  24. σιτηρά λέει επάνω

    Στο Χούα Χιν δραστηριοποιείται ένας Ολλανδός που μεταξύ άλλων. προσφέρει γαλλική ασφάλιση που προσφέρει επίσης κάλυψη άνω των 70 ετών. Εξαιρετικά προσιτή έστω και μόνο για ασφάλιση «στο νοσοκομείο». Αυτό σημαίνει ότι μόνο όταν εισαχθείς, υπάρχει συχνά ένα μανίκι για προσαρμογή με το γιατρό. Με άλλα λόγια, εάν έχετε πραγματικά μεταναστεύσει, διαγραφεί και φορολογηθεί, ΔΕΝ μπορείτε πλέον να ασφαλιστείτε στην Ολλανδία σε αποδεκτή τιμή. Σημειώστε ότι εκτός από το βασικό και το εκπιπτόμενο, η εφορία πληρώνει και ένα ποσό με μεγαλύτερο εισόδημα. Το σύνολο αυτού είναι υψηλότερο (2x) από αυτό που πληρώνω εδώ. Μπορεί επίσης να πληρωθεί μέσω της Ολλανδίας σε ευρώ, εάν εξακολουθείτε να έχετε λογαριασμό εκεί. Εξοικονομεί κόστος ανταλλαγής.

  25. hansvanmourik λέει επάνω

    Για τον Χανς Μπος.
    Εγώ ο ίδιος έχω χρόνια ασφάλιση με unive universal
    Έχεις δίκιο ότι είναι καλή ασφάλιση.
    Αλλά αυτό που έζησα είναι πριν από χρόνια έσπασε η προσθετική μου δεν μπορούσε πλέον να επισκευαστεί το δήλωσα στο Unive μέσα σε λίγες εβδομάδες το πήρα πίσω αλλά τώρα έρχεται το ποσό υπολογίζεται σύμφωνα με την ισοτιμία 300 ευρώ που έλαβε από το unive λίγο περισσότερα Αν 200 ευρώ, νομίζω ότι έχουν διαφορετικό υπολογισμό συντελεστών, δεν έχω παραπονεθεί για αυτό.
    Όπως έχω γράψει προηγουμένως, από το 2010 αντιμετωπίζω τακτικά στο νοσοκομείο RAM, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του προστάτη και του παχέος εντέρου.
    Από τότε το κάνω διαφορετικά.
    Εάν πρέπει ξαφνικά να πάω στο νοσοκομείο απροσδόκητα, καλώ το κέντρο έκτακτης ανάγκης ANWB telf.nr 0031 70145950
    τους λέει τον αριθμό αποστολής μου και ποιον και ότι είμαι τώρα στο νοσοκομείο με παράπονο και ζητά και αριθμό αρχείου
    Μόλις τελειώνω πηγαίνω στη διοίκηση και τους δίνω τη διεύθυνση email. [email protected] και τον αριθμό φαξ 0031 88 2967040 στέλνουν τον λογαριασμό και την ιατρική έκθεση και ένα αντίγραφο της ασφάλισης και του διαβατηρίου μου και μετά μπορώ να κάνω 2 πράγματα να περιμένω εκεί ή να παραδώσω το διαβατήριό μου Συνήθως παραδίδω το διαβατήριό μου
    Μετά από μερικές ώρες όταν τελειώσει με καλούν ότι μπορώ να πάρω το διαβατήριό μου.
    Αν έχω ραντεβού τότε στέλνω email στο κέντρο επειγόντων περιστατικών και τι θα κάνουν μαζί μου με την ιατρική έκθεση.Μέσα σε λίγες ώρες θα στείλουν τον αριθμό αρχείου και το πιστοποιητικό εγγύησης που έχουν στείλει στο εν λόγω νοσοκομείο. μετά θα είναι έτοιμο στο ταμείο.φύγε έτσι

  26. Βασανίζω λέει επάνω

    Λάβετε υπόψη την αναξιοπιστία των ολλανδικών ασφαλιστικών εταιρειών υγείας, κάτι που έχω βιώσει και ο ίδιος.
    Μια ταξιδιωτική ασφάλιση πληρώνει μόνο εάν η ιατρική περίθαλψη είναι επείγουσα, επομένως δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τίποτα, κάτι που θα μπορούσε επίσης να είχε πραγματοποιηθεί εβδομάδες ή μήνες αργότερα στη NL, παρά το γεγονός ότι θα ήταν σημαντικά φθηνότερη στην TH και ουσιαστικά χωρίς αναμονή χρόνο (εξηγήστε το τελευταίο στο Θ.Θ.: πονάει τώρα, όχι σε μια εβδομάδα, οπότε πάμε σε γιατρό ΤΩΡΑ και όχι σε μια εβδομάδα! ).

    Μετά από πολύ καιρό οσφυαλγίας εκτός από σπινθήρες στα δάχτυλα των ποδιών και στα δάχτυλα των ποδιών και αλλά χωρίς αποτελέσματα μέσω φυσιοθεραπείας και χειροπρακτικής, παραπέμφθηκα σε νευρολόγο από τον γιατρό μου. Ξέρετε, μετά από αυτό πηγαίνει τόσο γρήγορα στη NL που το Overtoom είναι σαλιγκάρι: μπόρεσα να πάω μετά από 7 εβδομάδες.

    Δεδομένου του πόνου και ενός πολύ απαραίτητου επαγγελματικού ταξιδιού στο TH, μπήκαμε σε ένα πραγματικό δωμάτιο έκτακτης ανάγκης: το Bumrungrad, Σάββατο πρωί γύρω στις 10:00. Χωρίς ραντεβού και έτσι το Σαββατοκύριακο... ναι... Έπρεπε να περιμένω...45 λεπτά (όχι λεπτά, όχι μέρες) για νευρολόγο. Γρήγορα διαπίστωσε ότι έπρεπε να δω έναν ειδικό σπονδυλικής στήλης, επειδή τα νεύρα τσιμπούσαν στην πλάτη, όχι στα χέρια ή στα πόδια. Πότε μου ταίριαζε; Μπα, πρέπει να επιστρέψω στην Ολλανδία σε 3 εβδομάδες! Όχι, νωρίς το πρωί της Δευτέρας, αργότερα, το απόγευμα, το βράδυ; Λοιπόν.. Δευτέρα 08:00 h.
    Ερευνήθηκε και.. τρίτες πίσω. Τρίτη: χρειαζόμαστε μαγνητική τομογραφία, οπότε... κάντε πρώτα αύριο και μετά ραντεβού…
    Δεδομένου του αναμενόμενου κόστους, η ασφαλιστική μου εταιρεία VGZ έστειλε ένα e-mail. Απάντηση VGZ: «Εάν δεν υπάρχει επείγουσα φροντίδα, πρέπει να προκαταβάλετε τα έξοδα. Μπορείτε να μας δηλώσετε το πλήρως αναλυτικό τιμολόγιο κατά την επιστροφή σας στην Ολλανδία.» Κάντε λοιπόν τη θεραπεία στο BRR με ηρεμία.

    Μέχρι να υποβληθούν οι δηλώσεις στο VGZ: τα τιμολόγια που συντάχθηκαν στα Ταϊλανδέζικα / Αγγλικά δεν μπορούσαν να διαβαστούν, η προδιαγραφή δεν ήταν επαρκής (έως και μια βελόνα 80 THB ήταν ακόμα καθορισμένη) και τελικά: αναποτελεσματική φροντίδα, επειδή... Παρόλο που ο Δρ Βεραπάν, πτυχιούχος στη Γερμανία, ο οποίος κάνει διεθνείς παρουσιάσεις σχετικά με τις νέες εξελίξεις στον τομέα του, οι ιατρικές του δεξιότητες δεν εκτιμήθηκαν από την ολλανδική οικονομία της γνώσης. Και αυτές οι δύο ενέσεις (διατρηματική επισκληρίδιος στεροειδούς ένεση και ένεση ενδοαρθρικής όψης στο αριστερό L5-S1 καθώς και Δισκογραφία) αν και η Amphia Breda (και πολλοί άλλοι NL και B Zhsen) τις κάνει επίσης και τις δηλώνει,... ως λαϊκός Θα μπορούσα να το κάνω, να ξέρετε ότι ΔΕΝ αντιστοιχούσαν στην τρέχουσα κατάσταση γνώσης και τεχνολογίας.
    Παρεμπιπτόντως: Ο CZ είχε επίσης απορρίψει αυτές τις δηλώσεις ενέσεων, αναφερόμενος στο... NZA. Ναι, και αυτό με μια προώθηση σχετικά με την αξία αυτών των ενέσεων στο Erasmus R'dam.
    Άλλωστε, ως κρατική υπηρεσία είστε υπεράνω κάθε νόμου και παγκόσμιας επιστημονικής έρευνας και χρήσης.

    Ως εκ τούτου, ΟΛΟΙ οι ισχυρισμοί, E 3750 συνολικά, απορρίφθηκαν. Ωστόσο, λίγους μήνες αργότερα, με τις ταϊλανδικές μαγνητικές τομογραφίες και τα αποτελέσματα της έρευνας, αποφασίστηκε να γίνει διπλή επέμβαση στην πλάτη στην AZ Klina, Brasschaat, ένα συμβόλαιο VGZ, και έτσι… όλα πληρώθηκαν (εκτός από τις χρησιμοποιημένες μαγνητικές τομογραφίες, κλπ., φυσικά).

    Η μόνη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ που έχετε με μια ΑΣΦΑΛΙΣΗ είναι ότι ΣΙΓΟΥΡΑ χάσατε το ασφάλιστρο που καταβλήθηκε. Οποιαδήποτε αποζημίωση είναι μόνο από ευγένεια.

  27. hansvanmourik λέει επάνω

    Ωραία όλα αυτά που αντιδρούν για εσάς και τον πατέρα σας που θέλει να πάει στην Ταϊλάνδη.
    Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μάθετε τι είναι καλύτερο για εσάς προσωπικά.
    Θα σας πω τι έκανα και μπορείτε να δείτε μόνοι σας.
    Το 1999 ήμουν 7 μηνών για να δοκιμάσω στην Ταϊλάνδη, το δικό μου σπίτι ήταν ακόμα στην Ολλανδία
    Πρώτα στη μέση ενοικιάστηκε διαμέρισμα για 2 μήνες, μετά 2 μήνες στον ξενώνα του Πουκέτ και στη συνέχεια 3 στην Πατάγια αυτό είναι προσωπικό, αλλά δεν μου άρεσε εκεί.
    το 2000 θέλω να προσπαθήσω ξανά, αλλά αμέσως μετά νοίκιασα ένα σπίτι στο βόρειο Changmai, εκεί συνάντησα τον γείτονά μου που είχε επίσης ένα σπίτι.
    Και μου άρεσε εκεί.
    Το 2001 είπα σε συνεννόηση με παιδιά ότι θέλω να πουλήσω το σπίτι μου και να αγοράσω ένα σαλέ σε κάμπινγκ και αν υπήρχε αντίρρηση ότι θα εγγραφώ σε αυτά, κανένα πρόβλημα, οπότε πούλησα το σπίτι μου και αγόρασα ένα σαλέ 25000 ευρώ σταδιακά 2000 ευρώ π.χ. νερού και ρεύματος που είναι περίπου 4 με 5 ευρώ για 500 έως 600 μήνες. Αν πάλι θέλετε να μειώσετε τα έξοδά μου, μπορείτε να μπείτε ολόκληρο το έτος και να παραμείνετε στην ασφάλιση υγείας στην Ολλανδία.
    Το 2009 αφού πρώτα υπολόγισε τα πάντα σχετικά με τον φόρο, αλλά περισσότερα για αυτό αργότερα
    Τον Σεπτέμβριο του 2009 πούλησα το σαλέ μου και αγόρασα ένα τροχόσπιτο 4500 ευρώ όμορφο τροχόσπιτο αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τον Απρίλιο έως την 1η Οκτωβρίου. κοστίζει 1600 ευρώ όλα μαζί με κάμπινγκ 3 αστέρων.
    Πηγαίνετε στην υπαίθρια αγορά φέτος την Ημέρα του Βασιλιά για να απαλλαγείτε από όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα που δεν χρησιμοποιώ. Σκοπεύω να τα ξεφορτωθώ όλα σε 3 χρόνια και μετά να είμαι στην Ολλανδία 1 φορά το χρόνο για 2 μήνες με κάθε παιδί για 1 μήνα.
    Να κάτι σχετικά με τον φόρο, που μου αρέσει πολύ που τώρα μπορείς να κάνεις έναν υπολογισμό μέσω του υπολογιστή, τόσο γραπτώς όσο και γραπτώς
    Πρώτα, όπως γράφτηκε, έχετε μια σύνταξη AOW και ABP
    Πληρώνω σε φόρους με το εισόδημά μου το 2ο και το XNUMXο γράφω.
    Μετά πληρώνω στην ασφάλιση υγείας 360 μ.μ
    για τα υπόλοιπα τίποτα περισσότερο, όλα είναι εκτός από το διαθέσιμο εισόδημά μου.
    Τώρα εγγεγραμμένος.
    Το εισόδημά μου η 1η και η 2η κατηγορία
    Στη συνέχεια πληρώνω τα ασφάλιστρα AWBZ και AWW
    Στη συνέχεια η ασφάλιση υγείας περίπου 140 ευρώ μ.μ
    Στη συνέχεια, ένα μικρό ποσό των 130 μ.μ. θα αφαιρεθεί αυτόματα από το ZVW μου
    Κάντε τα μαθηματικά, πραγματικά δεν έχει σημασία ποιο είναι το διαθέσιμο εισόδημά σας εάν είστε εγγεγραμμένος ή διαγραφμένος στην Ολλανδία.
    Αυτό που έχει σημασία είναι αν έχετε ένα σπίτι ενοικίασης στην Ολλανδία και όλα μαζί είναι ακόμα 800 ευρώ το μήνα
    Αλλά αν είστε εγγεγραμμένοι σε κάποιον, υπάρχει επίσης ένα μειονέκτημα, οπότε αγόρασα ένα τροχόσπιτο και συνεχίζετε να έχετε τη δική σας ζωή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, επειδή 4 ή 5 μήνες είναι πολύς χρόνος στο σπίτι κάποιου, αλλά αυτοί είναι οι κανόνες του Ολλανδία

  28. Γιάννης λέει επάνω

    Αγαπητέ Γιάννη,

    Ναι, είναι πάντα καλύτερο να πετάς πάνω-κάτω για την Ολλανδία κάθε χρόνο και μετά να ζεις στη σπουδαία χώρα μας για 4 μήνες με τους κανόνες.
    Νομίζω ότι αν απλώς μιλήσετε με τον Ολλανδό ασφαλιστή υγείας σας, θα είναι σε θέση να σας πουν τι ακριβώς είναι δυνατό στην περίπτωσή σας….
    Ναι, σίγουρα θα γίνει πιο ακριβό, αλλά τότε μπορείτε να ζήσετε ειρηνικά στο όμορφο Jomtien.

    Σου εύχομαι καλή τύχη και θα σου μιλήσω σύντομα.

    Γιάννης.

    • Johannes λέει επάνω

      Γιάννης. Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντησή σας... Είχα λάβει αυτή τη συμβουλή παλιότερα. Θα κάνω μια κουβέντα λοιπόν...
      Παρεμπιπτόντως ; Δεν μου αρέσει πια να πηγαίνω σε αυτήν την «αρνητική» χώρα βατράχων. Γιατί ?? Χρειάζομαι μερικά για αυτό.
      Δεν πειράζει. Είναι διαφορετικό για τον καθένα.

      Ευχαριστώ αγαπητέ Γιάννη. Ελπίζω να σας συναντήσω σύντομα (από τον Ιούνιο). Ίσως στο ned clique στο JT;;;;

      Χαιρετισμούς Χάρι

  29. Gerard λέει επάνω

    Υπάρχει μόνο μια λέξη για το Δεν μπορεί να είναι. Το ξέρω 100% γιατί το έχω ήδη δοκιμάσει.

  30. σιτηρά λέει επάνω

    Γεια σου Roy,

    διάβασε το προηγούμενο σχόλιό μου. μετά από 8 μήνες επιστροφή στην Ολλανδία και αναχώρηση ξανά μια εβδομάδα αργότερα. Προφανώς είναι εγγεγραμμένος σε δήμο με διεύθυνση κατοικίας και φυσικά πληρώνει επίσης ολλανδικούς φόρους κ.λπ. ……

  31. χρήση υπολογιστή λέει επάνω

    Αγαπητέ Μπομπ.

    Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το προηγούμενο σχόλιό σου.
    Ξέρω περίπου 8 μήνες στο εξωτερικό, αλλά μετά πρέπει να μείνεις στην Ολλανδία για 4 μήνες.

    Θα ήθελες να μου πεις πώς το κάνεις αυτό;
    Ο ίδιος θέλω να ζήσω μόνιμα στο Phitsanulok, με όσο το δυνατόν πιο σύντομη διαμονή στην Ολλανδία.
    Και παραμείνετε εγγεγραμμένοι στην Ολλανδία

    Μπορείτε επίσης να μου στείλετε e-mail στο [προστασία μέσω email]

    ευχαριστώ εκ των προτέρων

    χρήση υπολογιστή

  32. hansvanmourik λέει επάνω

    αυτό που έγραψα πριν.
    εγγράφηκε ως διεύθυνση κατοικίας με την κόρη μου
    Αγόρασε τροχόσπιτο 4500 ευρώ πληρωμή σε γήπεδο 1600 ευρώ μπορεί να μείνει στην Ολλανδία μόνο από 1 Απριλίου έως 1 Οκτωβρίου για 4 έως 5 μήνες.
    Δεν ξέρω τι κάνει ο Μπομπ, αλλά ο καθένας πρέπει να ξέρει ότι για τον εαυτό του, μόνο για τον δήμο μπορείς να πας στο εξωτερικό μόνο για 8 μήνες.


Αφήστε ένα σχόλιο

Το Thailandblog.nl χρησιμοποιεί cookies

Ο ιστότοπός μας λειτουργεί καλύτερα χάρη στα cookies. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να θυμηθούμε τις ρυθμίσεις σας, να σας κάνουμε μια προσωπική προσφορά και να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ιστότοπου. Διαβάστε περισσότερα

Ναι, θέλω μια καλή ιστοσελίδα