Καλώς ήρθατε στο Thailandblog.nl
Με 275.000 επισκέψεις το μήνα, το Thailandblog είναι η μεγαλύτερη κοινότητα της Ταϊλάνδης στην Ολλανδία και το Βέλγιο.
Εγγραφείτε στο δωρεάν ενημερωτικό δελτίο μας μέσω e-mail και μείνετε ενημερωμένοι!
ενημερωτικό δελτίο
Ρυθμίσεις γλώσσας
Βαθμολογήστε τα Μπατ Ταϊλάνδης
Χορηγός
Τελευταία σχόλια
- Μπέρμποντ: Όμορφη ιστορία Ζωντανή και αναγνωρίσιμη από πολλές απόψεις. Τα τελευταία χρόνια πίνω καφέ από το οροπέδιο Boloven στο Νότο
- Jos Verbrugge: Αγαπητέ KeesP, Θα μπορούσατε να παρέχετε τα στοιχεία του γραφείου θεωρήσεων στο Τσιάνγκ Μάι; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
- Rudolf: Η απόσταση από το Khon Kaen έως το Udon Thani είναι 113 km. Δεν χρειάζεστε HSL ή αεροπλάνο για αυτό. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με ένα
- chris: Είναι θέμα μακροπρόθεσμης σκέψης: - οι τιμές της βενζίνης αναμφίβολα θα συνεχίσουν να αυξάνονται τα επόμενα 20 έως
- Atlas van Puffelen: Ο ισάν είναι σαν μια όμορφη νεαρή γυναίκα, ο Κλουζώ, Εκεί πάει, τραγούδησε μια παρόμοια ενόραση. Φανταστικό να περπατάς δίπλα του, μ
- chris: Πλούσια ελίτ; Και αν αυτό το εισιτήριο τρένου κοστίζει το ίδιο ή λιγότερο από ένα αεροπορικό εισιτήριο (λόγω όλων των επιπλέον περιβαλλοντικών φόρων).
- Έρικ Κάιπερς: Η μετανάστευση και τα τελωνεία πρέπει να μπουν κάπου και να βγουν ξανά αργότερα, οπότε περιμένω τον Nongkhai και τον Thanaleng στα σημεία στάσης. Υπάρχει
- Freddy: Τότε δυστυχώς οι πωλητές που κάνουν ένα ταξίδι με το τρένο τόσο διασκεδαστικό θα τελειώσουν..
- Rob V.: Γι' αυτό στην πραγματικότητα ήθελα να κρατήσω τον Khon Kaen στο χαλάκι μου, με την προϋπόθεση ότι το τρένο κάνει τουλάχιστον 300 χιλιόμετρα για να σταματήσει τελείως.
- RichardJ: Συγγνώμη, Erik. Δεν μπορείτε να απορρίψετε μια κριτική στάση απέναντι σε αυτούς τους τύπους μεγάλων έργων με μια σύλληψη, όπως το «στήσιμο...
- Rudolf: Οι πιο φτωχοί βγαίνουν όντως από την κοιλάδα πολύ αργά – τουλάχιστον στο χωριό όπου μένω. Και τα χρήματα συνήθως προέρχονται από
- Sander: Και στην Ταϊλάνδη, τελικά θα μπουν στο παιχνίδι δυνάμεις που θα λένε «πάρτε το τρένο αντί για το αεροπλάνο». Έτσι ω
- Rob V.: Ο Lieven, ως σνομπ του καφέ και με ένα νεύμα στο επίθετό του, θα δελεαστεί από ένα φλιτζάνι καφέ με κόκκους που έχουν ψηθεί πρώτα;
- Johnny B.G: Ο ευκολότερος τρόπος είναι φυσικά να πυροβολήσεις απλά, αλλά τότε καταλαμβάνεις όλη την κοινότητα παντού και σε περιόδους κοινωνικών μ.
- Γίνε ο μάγειρας: Γεια σου Henk, είναι στην παραλία Jomtien. Απλά πρέπει να ζητήσετε το ξενοδοχείο Dvalee. Από εκεί προς τα δεξιά είναι περίπου εκατό. Θα έπρεπε
Χορηγός
Μπανγκόκ πάλι
Μενού
αρχεία
μαθήματα
- φόντο
- Δραστηριότητες
- αγγελίας
- ημερήσια διάταξη
- Ερώτηση φορολογίας
- Ερώτηση για το Βέλγιο
- Αξιοθέατα
- Παράξενο
- βουδισμός
- Κριτικές βιβλίων
- Στήλη
- Κρίση κορωνοϊού
- κουλτούρα
- Ημερολόγιο
- Ραντεβού
- Η εβδομάδα του
- Αρχείο
- Να βουτήξω
- Οικονομία
- Μια μέρα στην ζωή του…..
- νησιά
- Τρόφιμα και ποτά
- Εκδηλώσεις και φεστιβάλ
- Φεστιβάλ μπαλονιών
- Bo Sang Umbrella Festival
- Μπουβαλοδρομίες
- Φεστιβάλ λουλουδιών Τσιάνγκ Μάι
- Κινέζικη πρωτοχρονιά
- Κόμμα Πλήρης Σελήνης
- Χριστούγεννα
- Φεστιβάλ Lotus – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball Festival
- Πρωτοχρονιάτικη γιορτή
- Phi ta khon
- Φεστιβάλ χορτοφαγίας στο Πουκέτ
- Rocket Festival – Bun Bang Fai
- Songkran – Ταϊλανδική Πρωτοχρονιά
- Φεστιβάλ πυροτεχνημάτων Pattaya
- Ομογενείς και συνταξιούχοι
- ΩΩ
- Ασφάλεια αυτοκινήτου
- ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- Φόρος στην Ολλανδία
- Φόρος Ταϊλάνδης
- Βελγική Πρεσβεία
- Βελγικές φορολογικές αρχές
- Απόδειξη ζωής
- DigiD
- Αποδημώ
- Να νοικιάσω σπίτι
- Αγόρασε ένα σπίτι
- Εις μνήμην
- Δήλωση εισοδήματος
- Βασιλική μέρα
- Κόστος ζωής
- Ολλανδική πρεσβεία
- Ολλανδική κυβέρνηση
- Ολλανδική Ένωση
- Ειδήσεις
- Περνώντας από τη ζωή
- Διαβατήριο
- Σύνταξη
- Αδεια οδήγησης
- Διανομές
- Αρχαιρεσίες
- Ασφάλιση γενικά
- Visa
- Εργασία
- Νοσοκομείο
- Ασφάλεια υγείας
- χλωρίδα και πανίδα
- Η φωτογραφία της εβδομάδας
- Gadgets
- Χρήματα και οικονομικά
- Ιστορία
- Υγεία
- Φιλανθρωπικά ιδρύματα
- Ξενοδοχεία
- Κοιτάζοντας τα σπίτια
- Ισαάν
- Χαν Πήτερ
- Koh Mook
- Βασιλιάς Μπουμιμπόλ
- Ζώντας στην Ταϊλάνδη
- Υποβολή αναγνώστη
- Κλήση αναγνώστη
- Συμβουλές αναγνωστών
- Ερώτηση αναγνώστη
- Κοινωνία
- αγορά
- Ιατρικός τουρισμός
- Milieu
- Νυχτερινή ζωή
- Νέα από την Ολλανδία και το Βέλγιο
- Νέα από την Ταϊλάνδη
- Επιχειρηματίες και εταιρείες
- Όντεργουαϊς
- Έρευνα
- Ανακαλύψτε την Ταϊλάνδη
- Opinie
- Αξιοσημείωτος
- Για να καλέσετε σε δράση
- Πλημμύρες 2011
- Πλημμύρες 2012
- Πλημμύρες 2013
- Πλημμύρες 2014
- Διαχειμάζω
- Πολιτική
- Ψηφοφορία
- Ταξιδιωτικές ιστορίες
- Reizen
- Σχέσεις
- ψώνια
- Social Media Διαχείριση
- Σπα & ευεξία
- Άθλημα
- Πόλεις
- Δήλωση της εβδομάδας
- Παραλίες
- Taal
- Προς πώληση
- Διαδικασία TEV
- Ταϊλάνδη γενικά
- Ταϊλάνδη με παιδιά
- ταϊλανδικές συμβουλές
- ταϊλανδέζικο μασάζ
- Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Βγαίνω
- Νόμισμα – Μπατ Ταϊλάνδης
- Από τους συντάκτες
- Ιδιοκτησία
- Κυκλοφορία και συγκοινωνίες
- Visa Σύντομη Διαμονή
- Βίζα μακράς παραμονής
- Ερώτηση για βίζα
- Αεροπορικά εισιτήρια
- Ερώτηση της εβδομάδας
- Καιρός και κλίμα
Χορηγός
Μεταφράσεις αποποίησης ευθύνης
Το Thailandblog χρησιμοποιεί μηχανικές μεταφράσεις σε πολλές γλώσσες. Η χρήση μεταφρασμένων πληροφοριών γίνεται με δική σας ευθύνη. Δεν φέρουμε ευθύνη για λάθη στις μεταφράσεις.
Διαβάστε την πλήρη μας εδώ άρνηση.
Πνευματικά δικαιώματα
© Πνευματικά δικαιώματα Thailandblog 2024. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, όλα τα δικαιώματα για πληροφορίες (κείμενο, εικόνα, ήχος, βίντεο κ.λπ.) που βρίσκετε σε αυτόν τον ιστότοπο ανήκουν στο Thailandblog.nl και στους συντάκτες του (bloggers).
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική εξαγορά, η τοποθέτηση σε άλλους ιστότοπους, η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο ή/και η εμπορική χρήση αυτών των πληροφοριών, εκτός εάν έχει χορηγηθεί ρητή γραπτή άδεια από το Thailandblog.
Η σύνδεση και η παραπομπή στις σελίδες αυτού του ιστότοπου επιτρέπεται.
Αρχική » Ερώτηση αναγνώστη » Μετανάστευση στην Ταϊλάνδη και το WAO μου;
Μετανάστευση στην Ταϊλάνδη και το WAO μου;
Αγαπητοι αναγνωστες,
Είμαι με επιδόματα αναπηρίας για 18 χρόνια, απορρίφθηκε 80/100. Είμαι παντρεμένος με μια Ταϊλανδέζα, ζει στην Ολλανδία εδώ και 11 χρόνια. Σχεδιάζουμε να μεταναστεύσουμε στην Ταϊλάνδη.
Τι πρέπει να προετοιμάσω και θα συνεχίσω να έχω το WAO μου; Υπάρχουν άλλα πράγματα που πρέπει να προσέξω;
Χαιρετισμούς,
Klaas
στο ιντερνετ λεει στο UWV που πρεπει να τηρεις και τι πρεπει να κανεις, ολα ειναι εκει μπορεις να τηλεφωνησεις και με ερωτησεις στο UWV για μεταναστευση, αν θα μειωσουν τα επιδοματα σου κ.λπ.
Θα έλεγα να μάθετε πρώτα, αυτό που μπορείτε επίσης να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε κάποιον στην Ολλανδία, μετά έχετε όλα τα δικαιώματά σας και να επιστρέφετε μια φορά το χρόνο για να κανονίσετε όλα τα ταχυδρομικά σας θέματα.
Θα το σκεφτόμουν πολύ προσεκτικά, η Ταϊλάνδη αλλάζει πολύ, το μπάνιο είναι τώρα πολύ χαμηλό στα 34.5, οπότε είναι τώρα πολύ πιο ακριβό, νομίζεις ότι είσαι φτηνός, αλλά κάνεις λάθος σε αυτό.
Μην εγγραφείτε με κανέναν, πάρτε την ταχυδρομική διεύθυνση κάποιου. Δεν είναι εύκολο αλλά εφικτό, το έχω 20 χρόνια
Η SVB ελέγχει ενεργά, επίσης μέσω επισκέψεων κατ' οίκον. προσωπικά έμπειρος. Ισχύει τόσο με ταχυδρομική διεύθυνση όσο και με εγγραφή σε άλλη. Επιπλέον, η εγγραφή σε κάποιον άλλο θεωρείται ως συμβίωση, τόσο από το SVB όσο και από τη Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση.
Ναι, ελέγχεται για ορθότητα. Επίσης έμπειρος.
Η προσθήκη «όπως από τη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση» είναι μια ατυχής επιλογή.
Αυτό παραμένει χωρίς συνέπειες για τις Εφορίες. Η απλή «συμβίωση» δεν πληροί τις προϋποθέσεις ως φορολογικοί εταίροι. Επιπλέον, ακόμη και αν υπάρχουν φορολογικοί εταίροι, είναι επίσης ανεξάρτητα υποκείμενα για σκοπούς φορολογίας εισοδήματος: ο καθένας πρέπει να αντιμετωπίσει τη δική του κατάσταση. Το πλεονέκτημα του να είσαι φορολογικός εταίρος περιορίζεται στη δυνατότητα διανομής των εκπτώσεων με ευνοϊκό τρόπο, όπως η κατανομή των εκπτώσεων εν όλω ή εν μέρει στο υψηλότερο εισόδημα. Αλλά δεν χρειάζεται να το αντιμετωπίσετε όταν ζείτε στην Ταϊλάνδη.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εταίροι δεν μπορούν να επιλέξουν, αλλά η «επιλογή» προκύπτει από νομικές διατάξεις. Επιπλέον, η Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση καταβάλλει τα επιδόματα. Άρα η προσθήκη μου δεν είναι και τόσο «ατυχής».
Αγαπητέ Frans Nico, έχω την εντύπωση ότι δεν έχετε κατανοήσει σωστά την προηγούμενη απάντησή μου ή δεν μπορείτε να την κατανοήσετε επαρκώς. Γι' αυτό δημοσιεύω τώρα μερικές πιο αναλυτικές πληροφορίες.
δεν μπορείτε ποτέ να επιλέξετε να είστε φορολογικοί εταίροι ο ένας του άλλου όταν ζείτε στην Ολλανδία εάν δεν πληροίτε μία από τις προϋποθέσεις. Αυτό ορίζεται πλήρως στον νόμο περί φόρου εισοδήματος του 2001.
Για παράδειγμα, είστε φορολογικοί εταίροι του άλλου εάν είστε παντρεμένοι ή έχετε συνάψει εγγεγραμμένη σχέση.
Επιπλέον, είστε φορολογικοί εταίροι με συγκάτοικο εάν πληροίτε 1 από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
• είστε και οι δύο ενήλικες και έχετε συνάψει μαζί συμβολαιογραφικό συμβόλαιο συμβίωσης.
• έχετε μαζί ένα παιδί.
• Ο ένας από εσάς έχει αναγνωρίσει ένα παιδί του άλλου.
• είστε εγγεγραμμένοι σε συνταξιοδοτικό ταμείο ως συνταξιοδοτικοί εταίροι.
• έχετε από κοινού το δικό σας σπίτι στο οποίο ζείτε και οι δύο.
• είστε και οι δύο ενήλικες και ένα ανήλικο παιδί ενός από εσάς είναι επίσης εγγεγραμμένο στη διεύθυνσή σας (αποτελούμενη οικογένεια).
Ισχύει για εσάς αυτή η κατάσταση; Αλλά νοικιάζετε μέρος του σπιτιού σας στο άτομο με το οποίο είστε εγγεγραμμένοι στην ίδια διεύθυνση; Εάν νοικιάζετε για επαγγελματικούς λόγους, δεν είστε φορολογικοί εταίροι. Πρέπει να έχετε γραπτή συμφωνία μίσθωσης.
• Είστε ενήλικας και ζείτε με ένα ανήλικο παιδί σε καταφύγιο ή σε σπίτι για προστατευόμενη στέγαση που λάβατε βάσει του νόμου περί κοινωνικής υποστήριξης του 2015. Ζείτε σε αυτό το σπίτι μαζί με έναν ενήλικα ο οποίος, σύμφωνα με τον δήμο, είναι επίσης εγγεγραμμένος σε αυτή τη διεύθυνση.
Δεν θέλετε να είστε φορολογικοί εταίροι με αυτό το άτομο; Στη συνέχεια, πρέπει να υποβάλετε ένα αίτημα για αυτό μαζί. Πρέπει επίσης να πληροίτε μια σειρά από προϋποθέσεις.
• Ήσασταν ήδη φορολογικοί εταίροι το προηγούμενο έτος.
Αλλά εάν ζείτε στην Ταϊλάνδη, η συμβίωση και η ύπαρξη (φορολογικών) εταίρων δεν παίζει κανέναν ρόλο για τις φορολογικές αρχές. Απλώς συμπληρώστε μια φόρμα C. Τότε θα λάβετε σύντομα το μήνυμα στην οθόνη σας ότι δεν θα γίνουν ερωτήσεις σχετικά με έναν συνεργάτη.
Εξ ου και το σχόλιό μου σχετικά με την πρόταση που αναρτήσατε: «Επιπλέον, η εγγραφή σε κάποιον άλλο θεωρείται ως συμβίωση, τόσο από την SVB όσο και από τις Εφορίες». Σε αντίθεση με το SVB στο πλαίσιο του επιδόματος AOW, η συγκατοίκηση στην Ταϊλάνδη και το ερώτημα σχετικά με το θέμα, επομένως δεν έχει καμία απολύτως συνέπεια για τη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση (και επομένως είναι ατυχές σχόλιο/προσθήκη, γιατί αυτό σημαίνει ότι προτείνεται , ειδικά τώρα που αυτό γίνεται στην ίδια ανάσα με την αναφορά του SVB!).
Το σχόλιό σας: «Επιπλέον, η Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση πληρώνει τα οφέλη» είναι και πάλι μια εξαιρετικά ατυχής επιλογή. Σε τελική ανάλυση, το ερώτημα αφορά τη «μετανάστευση στην Ταϊλάνδη». Σε αυτό το πλαίσιο, πώς βλέπετε τον ρόλο της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης όσον αφορά την καταβολή των επιδομάτων;
Αυτός ο ρόλος λείπει εντελώς. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να πάρετε μαζί σας το ενοίκιο και το επίδομα υγειονομικής περίθαλψης στην Ταϊλάνδη. Στα πλαίσια των παροχών θα έρθετε να ζήσετε στην Ταϊλάνδη, άρα δεν θα έρθετε καθόλου σε επαφή με την εφορία!
Η πρόταση ότι «απλώς βρυχιέμαι» είναι αβάσιμη. Το θέμα αφορά μια ταχυδρομική διεύθυνση στην Ολλανδία ή την εγγραφή σε μια διεύθυνση με κάποιον άλλο στην Ολλανδία. Ανέφερα τη συνέπεια αυτού. Εάν ο Klaas εγγραφεί σε μια διεύθυνση κάποιου στην Ολλανδία, ο Klaas κάνει να φαίνεται ότι αυτός και η σύζυγός του ζουν στην Ολλανδία. Επομένως, ο Klaas εξακολουθεί να είναι φορολογικός κάτοικος της Ολλανδίας και όχι της Ταϊλάνδης. Εάν το καταφέρει, ο Klaas «δικαιώνεται» σε παροχές, όπως το επίδομα υγειονομικής περίθαλψης. Τα επιδόματα καταβάλλονται από τη Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση. Και πάλι, αυτό δεν είναι ένα "ατυχές" σχόλιο.
Η κοινή χρήση ενός σπιτιού με κάποιον άλλο μπορεί να έχει φορολογικές συνέπειες. Αυτό μπορεί να ισχύει για τον Klaas, αλλά και για τους κατοίκους που ήδη ζουν σε αυτή τη διεύθυνση. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα για αυτό. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ περαιτέρω επ' αυτού. Το θέμα δεν προορίζεται για τη διεξαγωγή εργαστηρίου φορολογικού δικαίου. Και ο Λάμερτ, με σαρκαστικά σχόλια δεν έχει νόημα…
Αγαπητέ Frans Nico, μόλις διάβασα τις αντιδράσεις μου σε αυτό, αλλά δεν βρίσκω πουθενά να έλεγα ότι απλά βρυχάτε. Το βάζεις σε εισαγωγικά και με παραθέτεις. Όμως, σε αντίθεση με αυτό που προτείνεις/παραθέτεις, δεν παραθέτεις τα λόγια μου και άρα είναι σωστό ή μη σωστό συμπέρασμα δικό σου.
Θεωρώ πολύ ακατάλληλη την παρατήρησή σας σχετικά με τον Klaas «να φαίνεται σαν να ζει ακόμα στην Ολλανδία με τη γυναίκα του». Το ίδιο ισχύει και για την παρακολούθησή σας. Η ερώτηση του Klaas δεν δίνει κανέναν λόγο να το κάνει και ας μείνουμε λοιπόν στην επιθυμία που εξέφρασε για μετανάστευση στην Ταϊλάνδη. Ένα ανοιχτό κανάλι όπως το Thailand Blog δεν είναι ένα κανάλι για να ενθαρρύνετε συνειδητά ή ασυνείδητα κάποιον να διαπράξει απάτη ή να υπαινίσσεται αυτήν ή να εικασίες σχετικά με αυτό τώρα που ο Klaas δεν έχει λόγο να το κάνει. Οποιοδήποτε σχόλιο προς αυτή την κατεύθυνση αποκλείεται. Και ότι αναφέρατε τις συνέπειες, όπως λέτε, απέχει πολύ από την αλήθεια. Εδώ μιλάμε για απάτη! Εκτός από τη διεκδίκηση ό,τι έχει λανθασμένα αποκτηθεί, ένα βαρύ πρόστιμο θα κρέμεται πάνω από το κεφάλι του μόλις το ανακαλύψει (εάν παραμένει διοικητικό πρόστιμο και δεν βαρύνει τον ποινικό νόμο!).
Η απάντησή σας στην οποία απάντησα στη συνέχεια είναι:
«Η SVB ελέγχει ενεργά, επίσης μέσω επισκέψεων στο σπίτι. προσωπικά έμπειρος. Ισχύει τόσο με ταχυδρομική διεύθυνση όσο και με εγγραφή σε άλλη. Επιπλέον, η εγγραφή σε κάποιον άλλο θεωρείται ως συγκατοίκηση, τόσο από την SVB όσο και από τις Εφορίες.»
Αρχικά χαρακτήρισα αυτή την αντίδραση ως «άτυχη επιλογή», αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει νόημα!
Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι σχέση έχει το SVB με αυτό τώρα που ο ερωτών Klaas δεν έχει συμπληρώσει ακόμη την ηλικία συνταξιοδότησης στο κράτος; Θα επισκεφθεί το SVB στη συνέχεια την ταχυδρομική του διεύθυνση για να ελέγξει την αλληλογραφία του (και ως εκ τούτου να ενεργήσει κατά παράβαση του άρθρου 13 του Συντάγματος); Δύσκολα μπορώ να φανταστώ!
Το SVB επιτρέπει στον Klaas να "ζήσουν μαζί" (παρεμπιπτόντως, είναι παντρεμένος με Ταϊλανδό). Ή το βλέπεις διαφορετικά;
Παρεμπιπτόντως, προτιμώ να μιλάω για «διεύθυνση κατοικίας» και «ταχυδρομική διεύθυνση». Με αυτό είμαι σύμφωνος με τις νομικές έννοιες και όλα γίνονται λίγο πιο ξεκάθαρα. Ας αποφύγουμε να κάνουμε τις δικές μας νομικές προβλέψεις. Αυτό οδηγεί γρήγορα σε παρεξηγήσεις ή σε σύγχυση των γλωσσών.
Ο ορισμός της διεύθυνσης κατοικίας είναι:
«Άρθρο 1.1 BRP
ο. τη διεύθυνση κατοικίας:
1° τη διεύθυνση όπου κατοικεί το ενδιαφερόμενο άτομο, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης κατοικίας που βρίσκεται σε όχημα ή σκάφος, εάν το όχημα ή το σκάφος έχει μόνιμη βάση ή αγκυροβόλιο ή, εάν το ενδιαφερόμενο άτομο ζει σε περισσότερες από μία διευθύνσεις, τη διεύθυνση όπου είναι λογικό να αναμένεται ότι θα μείνει τις περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια των έξι μηνών·
2° τη διεύθυνση όπου, ελλείψει διεύθυνσης που αναφέρεται στο σημείο 1, το ενδιαφερόμενο άτομο μπορεί εύλογα να αναμένεται να διανυκτερεύσει τουλάχιστον τα δύο τρίτα του χρόνου κατά τη διάρκεια τριών μηνών·
Ο ορισμός της ταχυδρομικής διεύθυνσης είναι:
«Άρθρο 1.1 BRP:
Π. η ταχυδρομική διεύθυνση: η διεύθυνση όπου παραλαμβάνονται τα γραπτά έγγραφα που προορίζονται για τον ενδιαφερόμενο·
............ ..
r. ο αποδέκτης επιστολής: το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που αναφέρεται στο άρθρο 2.42, το οποίο παρέχει διεύθυνση επιστολής·
Ο Κλάας έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι θέλει να μεταναστεύσει στην Ταϊλάνδη. Σε αυτήν την περίπτωση, η διατήρηση της διεύθυνσης κατοικίας δεν αποτελεί πρόβλημα. Θα μπορούσε να υπάρχει μια (περισσότερο ή λιγότερο προσωρινή) ταχυδρομική διεύθυνση στην Ολλανδία σε περίπτωση που δεν μπορεί ακόμη να δώσει διεύθυνση κατοικίας στην Ταϊλάνδη και επίσης δεν έχει πρόσβαση σε ταχυδρομική θυρίδα εκεί. Επιπλέον, μια διεύθυνση κατοικίας ή ταχυδρομική διεύθυνση ισχύει μόνο για «snowbirds». Αλλά αυτός δεν είναι ο Κλάας και ας του παραχωρήσουμε κι αυτό το δικαίωμα!
Όσον αφορά τη μετανάστευση και τη διαγραφή από το δήμο, το BRP αναφέρει:
«Άρθρο 2.43
• 1. Ένας κάτοικος που εύλογα αναμένεται να μείνει εκτός Ολλανδίας για τουλάχιστον τα δύο τρίτα του χρόνου κατά τη διάρκεια ενός έτους, πρέπει να υποβάλει γραπτή δήλωση αποχώρησης στον δήμαρχο και τους δήμαρχους του δήμου πριν από την αναχώρησή του από τις Κάτω Χώρες. Η περίοδος δήλωσης αρχίζει την πέμπτη ημέρα πριν από την ημέρα αναχώρησης.»
Στη συνέχεια, εκτός από την αναφορά σας στο SVB, δεν μπορώ να τοποθετήσω την αναφορά στις φορολογικές αρχές στην ακόλουθη πρόταση:
«Επιπλέον, η εγγραφή σε κάποιον άλλο θεωρείται ως συγκατοίκηση, τόσο από την SVB όσο και από τη Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση», επισημαίνοντας στη συνέχεια τα οφέλη.
Εκτός από την παραπάνω εξήγησή μου σχετικά με το SVB, σας έχω ήδη εξηγήσει ότι η διαμονή στην Ταϊλάνδη δεν έχει καμία σχέση με το να είστε (φορολογικοί) εταίροι όσον αφορά τις φορολογικές αρχές. Ο Klaas είναι παντρεμένος και, υποθέτω, ζει μαζί, αλλά αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο από φορολογική άποψη. Επιπλέον, έχω ήδη επισημάνει ότι δεν μπορείτε να πάρετε τα επιδόματά σας μαζί σας στην Ταϊλάνδη. Αλλά ίσως το βλέπεις όλο αυτό διαφορετικά.
Συμπέρασμα:
α. η συμβίωση είναι γνωστή στο SVB αλλά δεν έχει συνέπειες (και αυτό δεν ελέγχεται καθώς είναι παντρεμένος και δεν λαμβάνει καν επίδομα AOW).
σι. η συγκατοίκηση επίσης δεν παίζει κανένα ρόλο όσον αφορά τις Δ.Ο.Υ.
ντο. τα επιδόματα θα σταματήσουν αμέσως μετά τη μετανάστευση (γιατί μόνο για αυτό μιλάει ο Klaas και άρα χωρίς απάτη).
ρε. Το έτος μετά τη μετανάστευση, ο Klaas πρέπει να υποβάλει δήλωση φόρου εισοδήματος χρησιμοποιώντας το περίφημο Model-M (μια έντυπη δήλωση 50 σελίδων με περισσότερες από 100 σελίδες επεξήγησης).
μι. Αναμένω ότι στη συνέχεια δεν θα λάβει πλέον πρόσκληση από τις Εφορίες για υποβολή φορολογικής δήλωσης.
φά. μπορεί ακόμα να περιμένει αποφάσεις διακανονισμού από τις Εφορίες σχετικά με τα επιδόματα, αλλά αυτό πιθανότατα θα τερματίσει την επαφή του με τις εφορίες
Αγαπητέ Lambert,
Οι απαντήσεις μου ήταν ως απάντηση σε άλλες απαντήσεις, ΟΧΙ στην ερώτηση του Klaas.
Σε εισαγωγικά σημαίνει κάτι άλλο. Είναι μόνο εισαγωγικό αν προηγείται άνω και κάτω τελεία. Άρα δεν σημαίνει ότι παραθέτω κάτι.
Κατά τα λοιπά δεν θα μπω στην «επιστολή» σας. Αποδεικνύεται ότι είναι μια άσκοπη άσκηση. Καλή τύχη.
Διοικητικά βέβαια όπως λέει και ο Γιαν.Αν πάρεις άδεια από την UWV το επίδομα σου θα πληρωθεί μικτά και θα γίνεις φορολογούμενος στην Ταϊλάνδη. Επιπλέον, δεν συγκεντρώνετε πλέον δικαιώματα AOW και δεν μπορείτε, για παράδειγμα, να πάρετε μαζί σας την ασφάλιση υγείας σας. Μην ξεχάσετε να δείτε, για παράδειγμα, τις απαιτήσεις βίζας και άλλα πράγματα στην Ταϊλάνδη. Επιτυχία με αυτό.
Εκτός από το γεγονός ότι ο Klaas δεν δημιουργεί πλέον AOW, αυτό ισχύει και για τη γυναίκα του. Έχοντας ζήσει στην Ολλανδία για 11 χρόνια, έχει πλέον συγκεντρώσει το 22% AOW.
Επιπλέον, το επίδομα συνεργάτη για το AOW δεν υφίσταται πλέον. Έτσι, εάν η σύζυγός του είναι μικρότερη από τον Klaas, θα λάβει μόνο το 50% του κατώτατου μισθού μετά τη συνταξιοδότηση και η σύζυγός του, εάν φύγει για την Ταϊλάνδη τώρα και συμπληρώσει την ηλικία συνταξιοδότησης, θα λάβει μόνο το 22% του 50% του κατώτατου μισθού.
Εάν και οι δύο ήταν ήδη συνταξιούχοι τώρα, η κοινή AOW τους θα ήταν μόνο το 72% του κατώτατου μισθού. Αυτή τη στιγμή θα ήταν 637,94 € για τον Klaas και 140,35 € για τη γυναίκα του, μαζί 778,29 € καθαρά το μήνα. Επιπλέον, ο Klaas δεν θα λαμβάνει πλέον επιδόματα αμέσως μετά την αναχώρηση για την Ταϊλάνδη. Επειδή όμως ο Klaas δεν έχει συμπληρώσει ακόμη την ηλικία συνταξιοδότησης, δεν θα φτάσει τα 50 έτη δεδουλευμένης σύνταξης και το κοινό AOW θα γίνει ακόμη χαμηλότερο. Τι είναι η Σοφία; Κοίτα πριν πηδήξεις.
Δεν είναι σωστό, Ρενέ Μάρτιν.
Αν και η Ολλανδία έχει συνάψει μια συνθήκη με την Ταϊλάνδη για την αποτροπή της διπλής φορολογίας, αυτή η συνθήκη δεν κάνει καμία αναφορά σε παροχές κοινωνικής ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένων των παροχών AOW και WAO. Δεν υπάρχει επίσης το λεγόμενο "υπόλοιπο άρθρο", στο οποίο περιλαμβάνεται η διάταξη ότι το εισόδημα που δεν αναφέρεται ονομαστικά στη Συνθήκη μπορεί να φορολογείται στη χώρα προέλευσης (στην περίπτωση αυτή τις Κάτω Χώρες) ή (συνήθως) στη χώρα κατοικία (στην προκειμένη περίπτωση).περίπτωση Ταϊλάνδης).
Ελλείψει διάταξης συνθήκης, το εθνικό δίκαιο εφαρμόζεται στις Κάτω Χώρες. Αυτό σημαίνει ότι η Ολλανδία, ως χώρα προέλευσης, φορολογεί τα οφέλη AOW και WAO.
Αλλά αυτό που ισχύει για την Ολλανδία ισχύει και για την Ταϊλάνδη. Η φορολογική νομοθεσία της Ταϊλάνδης βασίζεται επίσης στη φορολόγηση του παγκόσμιου εισοδήματος των κατοίκων της. Λόγω της έλλειψης διάταξης της συνθήκης σχετικά με τα επιδόματα κοινωνικής ασφάλισης, η Ταϊλάνδη ως χώρα διαμονής μπορεί επίσης να επιβάλει φόρο σε αυτές τις παροχές, ακόμη και αν λαμβάνονται από διασυνοριακά. Εξάλλου, δεν απολαμβάνετε προστασία βάσει συνθηκών, υποδεικνύοντας ποια χώρα είναι εξουσιοδοτημένη να επιβάλλει και ποια χώρα έχει χορηγήσει εξαίρεση ή μείωση για αυτό.
Διαβάστε τι έχει να πει το Ταϊλανδικό Υπουργείο Εσόδων για αυτό:
«Φορολογούμενος
Οι φορολογούμενοι ταξινομούνται σε «κάτοικοι» και «μη κάτοικοι». «Κάτοικος» σημαίνει κάθε άτομο που διαμένει στην Ταϊλάνδη για περίοδο ή περιόδους που συγκεντρώνουν περισσότερες από 180 ημέρες σε οποιοδήποτε φορολογικό (ημερολογιακό) έτος. Κάτοικος Ταϊλάνδης είναι υπόχρεος να πληρώσει φόρο για εισόδημα από πηγές στην Ταϊλάνδη καθώς και για το μέρος του εισοδήματος από ξένες πηγές που εισάγεται στην Ταϊλάνδη. Μη κάτοικος
Ωστόσο, υπόκειται σε φόρο μόνο για εισόδημα από πηγές στην Ταϊλάνδη.»
Επιπλέον, ο Klaas πρέπει να λάβει υπόψη του ότι πρέπει να πληρώσει την κύρια τιμή στην Ολλανδία σε φόρο μισθοδοσίας/φόρο εισοδήματος. Από την 1η Ιανουαρίου 2015 δεν δικαιούστε πλέον εκπτώσεις φόρου όταν ζείτε, μεταξύ άλλων, στην Ταϊλάνδη. Αυτό του κοστίζει περισσότερο από 1 μήνα επιδομάτων ετησίως.
Στην Ταϊλάνδη πρέπει να πληρώσετε φόρο εάν λαμβάνετε επιδόματα αναπηρίας όταν μένετε περισσότερες από 181 ημέρες. Δεν έχω ακούσει ποτέ για διπλή φορολογία.
Είναι η πρώτη φορά για σένα, Ρενέ Μάρτιν.
Παρεμπιπτόντως, εάν εσείς οι ίδιοι θα απολαμβάνατε ένα πλεονέκτημα WAO όταν ζείτε στην Ταϊλάνδη, θα έπρεπε να είχατε ανακαλύψει εδώ και πολύ καιρό ότι και η Ολλανδία επιβάλλει σε αυτό. Αυτό μπορεί να είναι διαφορετικό μόνο μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2019, εάν η UWV έχει εφαρμόσει λανθασμένα τις εκπτώσεις φόρου ενώ αυτό δεν έχει ανακαλυφθεί από τις φορολογικές αρχές. Σε αυτή την περίπτωση ήσουν αρκετά τυχερός, αν και γνωρίζω αμέτρητους Ολλανδούς που ζουν στο εξωτερικό που έχουν επίσης γλιτώσει από το χορό. Εάν ζείτε στην Ταϊλάνδη, για παράδειγμα, οι εκπτώσεις φόρου έχουν ήδη λήξει την 1η Ιανουαρίου 2015.
Από την 1η Ιανουαρίου 2019, κανένα ίδρυμα δεν μπορεί να εφαρμόσει τις εκπτώσεις φόρου εάν ζείτε εκτός της Ολλανδίας. Εάν πιστεύετε ότι το δικαιούστε, πρέπει να υποβάλετε αίτηση για προσωρινή αξιολόγηση. Στη συνέχεια, η φορολογική και τελωνειακή διοίκηση θα σας χορηγήσει τις εκπτώσεις φόρου. Αλλά η αίτηση για προσωρινή αξιολόγηση για αυτόν τον λόγο είναι εντελώς ανώδυνο όταν ζεις στην Ταϊλάνδη.
Μην ξεχνάτε ότι από τη στιγμή που θα διαγραφείτε δεν θα έχετε πλέον κρατική σύνταξη, το ίδιο ισχύει και για τη σύζυγό σας. Στη συνέχεια, πληρώστε οικειοθελώς ασφάλιστρα για έως και 10 χρόνια ή συμβιβαστείτε με χαμηλότερη κρατική σύνταξη στο μέλλον. Το WAO σταματά όταν συμπληρώσετε την ηλικία κρατικής σύνταξής σας.
Αγαπητέ Klaas, υποθέτω ότι είσαι άνω των 50 ετών, διαφορετικά δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις. Ρωτάτε: τι πρέπει να κάνω και μπορώ να πάρω μαζί μου το WAO μου; Λοιπόν, όταν κάνετε για πρώτη φορά αίτηση για βίζα θα βρεθείτε ήδη αντιμέτωπος με το ερώτημα εάν θα εισέλθετε ως πρόωρος συνταξιούχος. Όχι έτσι, πράγμα που σου δίνει αμέσως ένα επιχείρημα λιγότερο. Επομένως, θα πρέπει να διερευνήσετε προσεκτικά τον τύπο βίζας που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να φτάσετε στο TH και, στη συνέχεια, να υποβάλετε αίτηση για τις επεκτάσεις σας εκεί. Αφιερώστε άφθονο χρόνο για να μελετήσετε το αρχείο Visa της Ταϊλάνδης του Ronny LatYa. Δείτε στην αριστερή πλευρά αυτής της σελίδας κάτω από: Αρχεία.
Διαβάστε συγκεκριμένα ποιες εισοδηματικές απαιτήσεις θέτει η Ταϊλάνδη και εάν μπορείτε να καλύψετε αυτές τις εισοδηματικές απαιτήσεις.
Εάν θέλετε να μεταναστεύσετε στο TH ως αποδέκτης WAO, παίρνετε το όφελός σας μαζί σας. Επικοινωνήστε με το UWV σχετικά με αυτό. Αυτό είναι υποχρεωτικό εάν θέλετε να πάτε στο εξωτερικό διατηρώντας παράλληλα τις παροχές. Ανάγνωση: https://perspectief.uwv.nl/artikelen/arbeidsongeschiktheidsuitkering-meenemen-naar-het-buitenland
Επί: https://www.uwv.nl/particulieren/internationaal/met-uitkering-naar-buitenland βρίσκεις τους ίδιους στίχους. Θα μπορούσες να τα είχες ψάξει όλα μόνος σου.
Παρακαλώ σημειώστε: η αναχώρησή σας έχει περισσότερες συνέπειες για το AOW σας αργότερα παρά για το WAO σας τώρα. Δεν δηλώνετε πόσο χρονών είστε, αλλά θα θέλατε να λαμβάνετε κρατική σύνταξη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το επίδομα αναπηρίας. Κάθε χρόνο που φεύγετε από την Ολλανδία συγκεντρώνετε έκπτωση AOW 2% ετησίως. Για παράδειγμα: εάν είστε τώρα 62 ετών, θα λάβετε το 5% του ποσού AOW σας σε 90 χρόνια. Εάν είστε κάτω των 62 ετών, η έκπτωση θα είναι μεγαλύτερη.
Σε κάθε περίπτωση, δεν θα λάβετε ούτε μία κρατική σύνταξη επειδή είστε παντρεμένοι (αυτό συμβαίνει και στην Ολλανδία από την ηλικία των 67 ετών). Η γυναίκα σας αναμένεται να έχει κερδοσκοπική ικανότητα. Επίσης στο Θ! Έτσι θα είστε πολύ κάτω από το τρέχον ποσό WAO. Η σύζυγός σας θα λάβει τελικά 22% AOW από το μερίδιο του συντρόφου της επειδή ζει στην Ολλανδία για 11 χρόνια. Το μερίδιο ενός εταίρου είναι πλέον περίπου 850 ευρώ το μήνα. Υπολογίστε λοιπόν μόνοι σας.
Δείτε περαιτέρω: https://www.svb.nl/int/nl/aow/zoek.jsp?q=aow+wonen+in+buitenland
Τι άλλο πρέπει να προσέξεις; Στην TH φροντίζετε τη δική σας ασφάλιση υγείας. Πρέπει να αντιμετωπίσετε υψηλά ασφάλιστρα. Επειδή είστε στο WAO θα πρέπει να αντιμετωπίσετε πολλούς αποκλεισμούς.
Για τους υπόλοιπους, δεν διαφέρει από οποιονδήποτε μη συνταξιούχο. Το ευρώ αποδίδει λιγότερα από τα χρησιμοποιημένα/επιθυμητά. Παρέχετε έναν (καλά εφοδιασμένο) κουμπαρά. Προσοχή όμως: το χρήμα είναι πολύ δημοφιλές στην Θ.Χ. Μην παίζεις το Sinterklaas, μην είσαι ζαχαρομπαμπά, κοίτα πρώτα τη γάτα από το δέντρο. Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://www.thailandblog.nl/?s=WAO&x=29&y=14
Αυτό που ξεχνάμε να αναφέρουμε είναι ότι μπορείτε να συνεχίσετε εθελοντικά να πληρώνετε μόνοι σας το ασφάλιστρο AOW για μέγιστο διάστημα 10 ετών.
Το έκανα και όταν σταμάτησα να δουλεύω, στη δική μου περίπτωση μου λείπουν μόνο 2 χρόνια, άρα 4%.
Jan Beute.
Αυτό είναι μόνο για τους πλούσιους. Η τρέχουσα εθελοντική συνεισφορά ανέρχεται περίπου στο 18% του ετήσιου εισοδήματος ετησίως. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα WAO 15000 ευρώ p. jr. Τότε το ασφάλιστρο θα είναι περίπου 2700 ευρώ.
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να το κάνετε αυτό για 5 χρόνια: 13500 ευρώ. https://www.svb.nl/nl/vv/ Κάντε κλικ στον εαυτό σας φυσικά.
Δύο σημαντικά πράγματα!
-Δεν γράφεις την ηλικία σου, κάτι που είναι σημαντικό για τη μελλοντική οικονομική εικόνα.(εισόδημα)
-Η απαίτηση εισδοχής στην Ταϊλάνδη είναι ένα αποδεδειγμένο εισόδημα 65.000 μπατ (περίπου 1850 ευρώ) μ.μ.
Πηγαίνει από ενοίκιο και ασφάλιση υγείας 2 άτομα!
Εκτός από άλλα έξοδα, αυτό θα είναι ένας περιορισμένος προϋπολογισμός για να ζήσετε.
Μην νομίζετε ότι πολλοί θα χτυπούσαν τα χέρια τους αν είχαν 65.000 Thb το μήνα να ξοδέψουν.
Παρεμπιπτόντως, γράφει "παντρεμένος με Ταϊλανδό", τότε η απαίτηση είναι ακόμα 40.000 Thb
Κατά τη γνώμη μου, μπορείς να ζήσεις καλά αν ζεις μια κανονική ζωή χωρίς ναρκωτικά και ροκ εν ρολ
Θα σας πω ότι δεν το χωνεύουμε αυτό κάθε μήνα εδώ, αλλά δεν έχουμε έξοδα διαβίωσης εκτός του λογαριασμού ρεύματος και νερού.
Νομίζω ότι ο Klaas έχει στεναχωρηθεί λίγο μετά το διάβασμα όλων αυτών. (Και εγώ, παρεμπιπτόντως, έπαιξα και με την ιδέα να φύγω για την Ταϊλάνδη πριν από την ημερομηνία συνταξιοδότησής μου)
Ακόμα δυνατό, αρκεί να διατηρείτε τη δική σας βάση στην Ολλανδία και να επιστρέφετε τακτικά. Απλώς πηγαίνετε διακοπές στην Ταϊλάνδη για περίπου έξι μήνες κάθε χρόνο. Αλλά τότε το εισόδημά σας πρέπει να το επιτρέπει.
Έζησα στην Ισπανία για 15 χρόνια, αλλά κράτησα τη βάση μου στην Ολλανδία. Δεν είχα κανένα πρόβλημα με την κρατική μου σύνταξη ή άλλα φορολογικά προβλήματα και ούτε η Ταϊλανδέζα σύζυγός μου. Και εγώ είχα 100% δικαίωμα στο WAO τα χρόνια πριν από τη συνταξιοδότησή μου. Αρκεί να μην σπάσεις «όλους τους δεσμούς» με την Ολλανδία.
Έχω WIA, είμαι 50 και παντρεμένος με Ταϊλανδό.
Η (γαμήλια) βίζα μου για την Ταϊλάνδη δεν ήταν πρόβλημα, χρειαζόμουν απλώς μια δήλωση από την τράπεζά μου.
Το UWV παρέχει έγγραφα μόνο στα Ολλανδικά (??)
Φυσικά έχω έρθει σε επαφή με την εφορία.
Το όφελος φορολογείται στην Ολλανδία, δεδομένης της συνθήκης, η Ταϊλάνδη μπορεί επίσης να μην το φορολογήσει.
Ο φόρος μισθών, ανεξάρτητα από την αρχική πηγή, παραμένει φόρος μισθωτών υπηρεσιών.
Τα κοινωνικά ασφάλιστρα θα λήξουν. (πάνω από 28%)
Υποθέτω ότι θα πληρώσω φόρο μισθοδοσίας για αυτό το 28% "περισσότερο εισόδημα" 🙂
Η εξαφάνιση της έκπτωσης φόρου και όλων των κρατήσεων είναι επώδυνη.
Το όφελος μου δεν διορθώνεται με τον λεγόμενο παράγοντα χώρας. (Ταϊλάνδη 0.4)
Μια σύνταξη γήρατος είναι!!
Μετανάστευση σημαίνει ότι θέλεις να μείνεις εκεί.
Φυσικά δεν συγκεντρώνω πλέον επιδόματα αναπηρίας.
Το 30 με 40% που παίρνω λιγότερο είναι σχεδόν αμελητέο. Το AOW των 1000 γίνεται 400 ευρώ
IPV 400 Λαμβάνω +/- 250..
Σωστά, 150 λιγότερα το μήνα.
Η συνέχιση της πληρωμής του ασφαλίστρου είναι μια επιλογή, αλλά δεν εκπίπτει;;
Ευτυχώς, η πραγματική μου σύνταξη παραμένει ίδια, κανένας παράγοντας χώρας.
Τα φάρμακα που (δυστυχώς) χρειάζομαι (δεν είμαι στο WIA για τα ιδρωμένα πόδια μου) είναι ένα κλάσμα της τιμής εδώ στη NL.
Συχνά δεν υποβάλλω καν τους λογαριασμούς τώρα.
Εδώ 3 ευρώ, σε NL € 120,-
Συνεχίζω να εκπλήσσομαι πώς αυτό είναι δυνατό με τα ίδια ακριβώς φάρμακα.
Αυτή η 375 προσωπική συνεισφορά είναι τότε καλό να γίνει 🙂
Ήμουν «έτοιμος για αυτό» (σχεδιασμός από 1 – 1 – 2020), αλλά με την πληροφορία ότι οι εκπτώσεις φόρων και οι εκπτώσεις δεν είναι πλέον δυνατές, η μετανάστευση είναι μια μεγάλη απώλεια.
Καλέστε την εφορία αύριο.
Θα ήταν καθαρά 300 το μήνα λιγότερο για μένα.
Φυσικά δεν είναι αυτή η πρόθεση.
LOL
Δεν μπορούμε να το κάνουμε πιο εύκολο… (πιο μπερδεμένο όμως)
Μια αναζήτηση στο site της IRS δίνει 36.65% και 38.10% ως φόρο εισοδήματος.
3 τηλεφωνήματα αργότερα υπάρχει επιτέλους κάποιος που μπορεί να μου πει ότι αυτό περιλαμβάνει την εθνική ασφάλιση 27.65%. (2019)
Αν υποθέσουμε ότι το εισόδημα είναι 34.300 €, πληρώνετε φόρο 20.384% έως 9 € και πάνω από αυτό φόρο 10.45%.
άνω των 34.300 € δεν πληρώνετε ασφάλιστρα, αλλά τα πάντα ως φόρο, = 38.10% (έως 68.508)
Για να διατηρηθούν τα € 34.300, αυτό είναι € 3.260 σε φόρο και € 9.354 σε premium = € 21.686 στην Ολλανδία.
στην Ταϊλάνδη που παραμένει 3.260 € σε φόρο, 0 € σε ασφάλιστρο = 31.040 €
αυτός ο υπολογισμός δεν λαμβάνει υπόψη εκπτώσεις φόρου κ.λπ.
τα € 21.686 θα είναι στην πραγματικότητα πιο κοντά στα καθαρά € 24.000
στην Ταϊλάνδη δεν υπάρχουν κρατήσεις, δεν υπάρχουν εκπτώσεις ή εξαιρέσεις, εξ ου και είναι γρήγορο και βρώμικο.
για εισοδήματα/παροχές άνω των 34.300 €, το μεγαλύτερο μέρος φορολογείται με 38.10%
40.000 € θα ήταν τότε 25.200 € σε NL
και στην Ταϊλάνδη 33.451 €
για τους φοροτεχνικούς… (Σίγουρα δεν είμαι) Μου αρέσει να πυροβολώ με στόχο!
Το κόστος υγείας των εκπατρισμένων (μόνο εισαγωγή στο νοσοκομείο) είναι συγκρίσιμα με την ολλανδική βασική ασφάλιση (115 το μήνα, + 375 = 1750) (μόνο για το νοσοκομείο εκπατρισμένων = 2.000 €)
Οι κανονικές επισκέψεις σε γιατρό είναι πολύ φθηνές εδώ.
έτσι μου ταιριάζει.
φαίνεται ότι η μετανάστευση θα συνεχιστεί ακόμα 🙂
Αγαπητέ Frank, μερικά σχόλια:
1- ότι η UWV παρέχει έγγραφα μόνο στα ολλανδικά είναι άσχετο. Όχι το UWV, αλλά έχεις μια ιδέα, ένα σχέδιο, οπότε προετοιμασίες. Συμπεριλαμβανομένης της νομικής μετάφρασης των εγγράφων.
2- Το ότι η TH δεν επιτρέπεται να επιβάλλει φόρους δεν είναι σωστό. Το αν το κάνει ο TH είναι άλλο θέμα. Διαβάστε τις πολλές εξηγήσεις σχετικά με αυτό από τον @Lammert de Haan.
3- Είστε παντρεμένοι, επομένως δεν λαμβάνετε 1000 ευρώ AOW, αλλά ± 850 ευρώ.
4- Το AOW δεν εμπίπτει σε παράγοντα χώρα, επειδή SVB+TH! Εδώ έχεις απόλυτο λάθος.
5- Το WIA όντως εμπίπτει σε έναν παράγοντα χώρας, επειδή UWV + TH, αλλά δεν εφαρμόζεται λόγω διμερούς.
6- Σε εύθετο χρόνο δεν θα λάβετε ± 250 ευρώ αλλά ± 550 ευρώ
7- Εθελούσια συνέχιση της πληρωμής του κόστους πριμοδότησης AOW ± 18% του ετήσιου εισοδήματός σας ανά επιθυμητό έτος AOW.
8- Δεν είναι δυνατή η μόνιμη διαμονή στην TH, NL ασφάλιση υγείας.
9- Η ασφάλιση του εαυτού σας έναντι των ιατρικών εξόδων στην TH θα είναι δύσκολη υπόθεση, σε τελική ανάλυση, χωρίς ιδρωμένα πόδια.
10- Δεν νομίζω ότι είστε «έτοιμοι για» την 1η Ιανουαρίου ακόμα. Παρόλα αυτά: επιτυχία!
Γεια σου Ρουντ,
Το γεγονός ότι το UWV δεν παρέχει έγγραφα στα αγγλικά είναι δύσκολο και πολύ ακριβό. Σχεδόν όλοι οι δημόσιοι τομείς είναι πολύγλωσσοι. (Δήμοι, επαρχία, εφορία κ.λπ.)
Όπως έγραψα, η αγγλική τραπεζική κίνηση ήταν ευτυχώς επαρκής για τη βίζα μου.
Πρέπει να έχετε ένα έγγραφο από την «κυβέρνηση» νομιμοποιημένο στη Χάγη. Αν χρειάζεται να μεταφραστεί, πρώτα νομιμοποιείται, μετά μεταφράζεται και μετά νομιμοποιείται. Φτου.
Έχεις δίκιο για το AOW. παραπληροφορήθηκα.
Και πάλι, η πληρωμή 18% εισοδήματος για το 2% των 850 είναι πολύ. Η τακτική μου σύνταξη είναι επαρκής.
Ευτυχώς, το WIA παραμένει το ίδιο για μένα. Η ζωή στην Ταϊλάνδη είναι φθηνότερη, αλλά σίγουρα όχι 40%
Η συνθήκη μεταξύ NL και Ταϊλάνδης είναι ακριβώς για να διασφαλίσει ότι δεν καταβάλλεται διπλή φορολογία.
Ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση σχετικά με αυτό. Για παράδειγμα, το AOW φορολογείται στα NL, αλλά η σύνταξή σας όχι. Αυτό θα μπορούσε να φορολογήσει την Ταϊλάνδη.
Η WIA δεν μπορεί να τους φορολογήσει.
Μένω στην Ταϊλάνδη εδώ και μερικά χρόνια, περνώντας τακτικά 3 ή 4 εβδομάδες στη NL. (Ακριβό χόμπι, αυτά τα εισιτήρια)
Εγώ ο ίδιος πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος μέχρι την 1η Οκτωβρίου 🙂
Όλα τα άλλα έχουν τακτοποιηθεί εδώ και καιρό.
Ο κύριος λόγος για να φύγεις «πραγματικά» είναι το επιπλέον καθαρό εισόδημα.
Ή μάλλον, μη ξοδεύοντας τα κοινωνικά ασφάλιστρα @ 9.350 € ετησίως.
Πράγματα όπως αυτοκίνητο και σπίτι κ.λπ. έχουν κανονιστεί εδώ και καιρό.
Η ασφάλιση του Expat δεν είναι πρόβλημα για μένα, η εξαίρεση είναι πολύ περιορισμένη.
(Ένας χειρουργός έκανε ένα σφάλμα κοπής / επιπλοκή.
Το 80-100% απορρίφθηκε, αλλά είναι σταθερό.
Πολύ περιοριστικό, χωρίς λόγο για εξαιρετική εξαίρεση. Οι προσφορές είναι μέσα.
Η ασφάλιση NL ισχύει έως 1-1-2020.
Έχουμε ελέγξει πολλές λίστες ελέγχου που υπάρχουν, όλο και λιγότερους λόγους για να διατηρήσουμε το NL.
(Εμείς = μαζί με τη γυναίκα μου και αρκετούς Ολλανδούς φίλους)
Μετά από 15 χρόνια WIA δεν περιμένω να με εγκρίνουν ξαφνικά :-) Καλλιεργητής δέντρων μπονσάι; χαχαχα
Αγαπητέ Φρανκ, τα πας καλά αλλά και οικονομικά. Πάντα το υποστηρίζω γιατί αποτρέπει την πολύ γκρίνια και γκρίνια προς τις κυβερνήσεις TH και NL. Αν μιλάτε για περισσότερες από 9 χιλιάδες ευρώ σε εισφορές κοινωνικής ασφάλισης, έχετε αρκετά χρήματα για να καλύψετε επαρκώς τις εισοδηματικές απαιτήσεις και να ζήσετε άνετα.
Απλά μια μικρή διόρθωση: Το AOW μπορεί επίσης να υπόκειται σε φορολογία στο TH. Δείτε τα σχόλια του @L. de Haan εδώ και εκεί σε ερωτήσεις και αντιδράσεις από αναγνώστες σχετικά με το TH fiscus και το NL AOW. Με λίγα λόγια καταλήγει στα εξής:
Ακολουθήστε τον @L. de Haan: ……»στη Συνθήκη δεν υπάρχει ούτε μια λέξη για τα επιδόματα κοινωνικής ασφάλισης (συμπεριλαμβανομένου του επιδόματος AOW ή WAO). Επιπλέον, λείπει ένα λεγόμενο υπόλειμμα.
Αυτό σημαίνει ότι η εθνική νομοθεσία ισχύει τόσο για την Ολλανδία όσο και για την Ταϊλάνδη, πράγμα που σημαίνει ότι και οι δύο χώρες ενδέχεται να επιβάλλουν φόρους σε αυτό το μέρος του (παγκόσμιου) εισοδήματός σας. Η Ολλανδία το κάνει αυτό ως χώρα προέλευσης και η Ταϊλάνδη ως χώρα διαμονής». Αυτός συνεχίζει:
«Μέχρι πριν από λίγο καιρό, οι φορολογικοί υπάλληλοι της Ταϊλάνδης έδιναν ελάχιστη ή καθόλου σημασία στο όφελος AOW από την Ολλανδία. Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό ακούω όλο και περισσότερο από τους Ταϊλανδούς πελάτες μου ότι οι φορολογικοί υπάλληλοι της Ταϊλάνδης ρωτούν όλο και περισσότερο για αυτό!
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να επιβληθεί διπλός φόρος εισοδήματος στην κρατική σας σύνταξη. Επιπλέον, «μπορεί» να πληρώσετε περισσότερο φόρο εισοδήματος στην Ολλανδία για το επίδομα AOW σας από ό,τι θα συνέβαινε εάν ζούσατε στην Ολλανδία. Αυτό είναι αποτέλεσμα της λήξης των εκπτώσεων φόρου από την 1η Ιανουαρίου 2015 όταν ζείτε στην Ταϊλάνδη, μεταξύ άλλων." (τέλος εισαγωγικών) Εναπόκειται στη συνέχεια σε εσάς να ζητήσετε εξαίρεση από τη Heerlen. Σας ευχόμαστε καλές χρονιές στη Θ.
Ξέχασα έναν σύνδεσμο προς @L. de Haan: εδώ. https://www.thailandblog.nl/lezersvraag/aanvraag-cq-vervolgaanvraag-voor-vrijstelling-loonbelasting-en-premie/
RuudB, η παρατήρησή σας «..Επειδή εναπόκειται σε εσάς να ζητήσετε εξαίρεση από τη Heerlen…» μου φαίνεται ότι πρέπει να υποβάλετε στον Lammert de Haan. Η τεχνολογία γύρω από αυτό που αποκαλείτε «εξαίρεση» είναι διαφορετική.
Η "Heerlen" δεν θα χορηγήσει εξαίρεση όσον αφορά τα οφέλη AOW και WAO. Αυτό υπονοείται ήδη στο κείμενο που δημοσίευσα και παρέθεσα από τον RuudB σχετικά. Δείτε επίσης τι έγραψα στις 10 Ιουλίου στις 18:45 στο τρέχον θέμα ως απάντηση στο μήνυμα του Rene Martin.
Ως εκ τούτου, νομίζω ότι το σχόλιο του RuudB: «Στη συνέχεια, εναπόκειται σε εσάς να ζητήσετε εξαίρεση από τη Heerlen» προορίζεται περισσότερο ως «Απλώς κοιτάξτε τι κάνετε με αυτό» και επομένως δεν δίνω μεγάλη σημασία σε αυτό.
«Τα 9 ευρώ σε κοινωνικά ασφάλιστρα είναι αρκετά χρήματα για να καλύψετε περισσότερο τις εισοδηματικές απαιτήσεις και να ζήσετε μια ευχάριστη ζωή».
ο πρώτος του θέματος, ο Klaas, δεν αναφέρει τα εισοδήματά του, φυσικά την ιδιωτική του επιχείρηση, αλλά σημαντικό αν θέλετε να τα βγάλετε πέρα!
στο "https://www.thailandblog.nl/lezensvragen/emigreren-thailand-iva-wao/" σχετικά με ένα ακαθάριστο όφελος 4000 € το μήνα… Θα το ήθελα κι εγώ 🙂
αλλά γεια, δεν παραπονιέμαι.
Το WIA σίγουρα δεν είναι πάντα το 70% του πιο πρόσφατα κερδισμένου μισθού.
Για μένα περίπου το 40% του τελευταίου μισθού μου.
Ούτε τότε παραπονιόμουν 🙂
Διαφορά?
Υπάρχει ωρομίσθιο και μισθός όπου οι ώρες είναι δευτερεύουσες.
Αγάπησα τη δουλειά μου, ταξίδεψα πολύ στην Ευρώπη και σε άλλες ηπείρους, και έτσι ξαφνικά όλα είναι διαφορετικά με μια «αστοχία κατά τη διάρκεια της επέμβασης».
Το ταξίδι άλλοτε ήταν διασκεδαστικό, άλλοτε χάλια να μπορείς να δεις τον Πύργο του Άιφελ (ξανά) μόνο από το ταξί.
05.00 αναχώρηση από το σπίτι, 23.00 επιστροφή στο σπίτι, την επόμενη μέρα μόλις 09.00 επιστροφή στο γραφείο.
Διαφορά μεταξύ αμοιβής και μισθού 🙂
ΤΕΛΟΣ παντων. με 34.000 μεικτά που "ήδη" έχετε αυτά τα 9.354 € σε ασφάλιστρα, δεν θα είναι πλέον. (φόρος ναι)
Εάν περίπου 34.000 ακαθάριστα (= περίπου καθαρά 1.750 €) το μήνα είναι καλό εισόδημα;
Εξαρτάται από το πρότυπό σας, το πάγιο κόστος σας.
Μετά από 14 χρόνια, το πρότυπό μου έχει προ πολλού προσαρμοστεί στο εισόδημά μου. (λίγο πάνω από 1.750 €)
Ο Koophuis πούλησε (ήδη μετά από 3 χρόνια), φθηνότερο παλαιότερο αυτοκίνητο κ.λπ.
Ένα ενοικιαζόμενο σπίτι είναι εύκολο να φύγει, το αυτοκίνητο πηγαίνει στον ενήλικο γιο μου.
Τώρα το κάνουμε με λιγότερα από 1000 € (+/- 30.000 THB) το μήνα στην Ταϊλάνδη.
το υπόλοιπο πηγαίνει στα πάγια έξοδα σε NL. ( ενοίκιο, GWE, η φροντίδα είναι ήδη 800 €)
τα εισιτήρια προήλθαν από τον λογαριασμό ταμιευτηρίου μου, τώρα σχεδόν άδεια..
αλλά με αυτά τα 30.000 THB τα έχουμε, νομίζω, υπεραρκετά.
Αρκετά ευρύχωρο για isaan, συνοριακή περιοχή του Λάος.
Το κόστος του αυτοκινήτου είναι χαμηλό, ζούμε «εκτός δικτύου» οπότε δεν υπάρχει κόστος GWE.
Η γη ανήκει στη γυναίκα μου, χτίζουμε σιγά σιγά το νέο μας μέρος.
+ 200 κοτόπουλα, μπόλικο κρέας 🙂
Για μένα αυτό είναι καλό, μια απλή «αγροτική ζωή», χωρίς φασαρία και άγχος.
Εάν υπάρχει επιπλέον 1.250 € το μήνα (συντηρητική εκτίμηση, καθόλου ή λιγότερα πάγια έξοδα στην Ολλανδία και ελαφρώς περισσότερα οφέλη λόγω της εξαφάνισης των κοινωνικών εισφορών), θα είναι πολύ ευπρόσδεκτο να επαναφέρετε τον λογαριασμό ταμιευτηρίου στα πρότυπα!
Από 5 αριθμούς έως μόλις 4… θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάτι.
Δεν φοβάμαι ακόμα τους φόρους στην Ταϊλάνδη.
Τα χρήματα φτάνουν στον ολλανδικό λογαριασμό μου και πηγαίνουν κυρίως σε μετρητά.
(αλλαγή στο αεροδρόμιο BKK στο υπόγειο / γραμμές τρένου, ΠΟΤΕ στην αίθουσα αφίξεων!!)
περαιτέρω εάν είναι απαραίτητο ΑΤΜ.
Θα είναι μια χαρά! 🙂