Vážení čtenáři,

Co dělá Thajsko? 55 úmrtí ze 70 milionů lidí a uzavření téměř všeho. Nebylo by lepší zůstat vždy zavřený, protože si myslím, že na každý virus zemře 55 lidí?

S pozdravem,

Henk

59 odpovědí na „Otázku čtenářů: Proč všechno zavírat kvůli 55 úmrtím?“

  1. Johan říká nahoru

    Stejnou otázku můžete položit jakékoli jiné zemi a stejně málo dostanete přesvědčivou odpověď. Proč je v první řadě vše globálně uzamčeno? Na celém světě je více než 7.000 4 milionů lidí; existuje jen něco málo přes 0,3 miliony infekcí a méně než XNUMX milionu úmrtí.
    Vezměte si Itálii nyní: jak hystericky média nereagovala na každou infekci a úmrtí více za den. A nyní se podívejte na Ver. Království: počet nakažených a úmrtí převyšuje počet v Itálii a kohout už nekokrhá!!
    Proč byl na začátku března celosvětově tak otrocky dodržován pokyn/příklad Číny/WHO?

    • George Hendricks říká nahoru

      Kdyby vám bylo dovoleno pracovat na oddělení intenzivní péče v nemocnici, myslím, že byste rychle uvažoval jinak. Princip košile a sukně platí i pro takzvanou volbu mezi prevencí šíření Covidu a záchranou ekonomiky nebo zda mohu jednoduše cestovat. Kdybyste měla být letuška, dívala byste se na to jinak. Znám pár, kteří nejsou dychtiví.

      • albert říká nahoru

        Včera jsem mluvil s vpk, který pracuje na JIP a tam bylo 49 IC lůžek s Coronou
        V současné době je v severním Nizozemsku stále obsazeno 18 lůžek.
        Nyní přichází druhá vlna.
        A pokud jde o |Thajsko, nevěřím, že centrum Covid má čísla v pořádku.
        Ano a jak jsem to popisoval často :55 mrtvých 10 milionů nezaměstnaných a hladových ??
        Brazille 10000 XNUMX mrtvých, také nejsou správná čísla

  2. Richard říká nahoru

    Na základě počtu úmrtí a toho, že to také něco říká o počtu infekcí, se mi zdá, že dobrý kontaktní výzkum je dostatečný k tomu, aby zabránil případnému propuknutí infekcí. V Nizozemsku zemře každý den asi 400 lidí na nejrůznější nemoci, nehody atd. V Thajsku to nebude o moc jiné, ale asi 4krát více. Neznám přesná čísla o úmrtnosti v Thajsku. S 55 úmrtími na Covid 19 si nemyslím, že by došlo k nějaké výrazné nadměrné úmrtnosti. Možná se vláda bojí demonstrací nebo jiných projevů nespokojenosti s politikou této vlády. Mohou to kontrolovat přísnými opatřeními, ale možná je to příliš cynické.

  3. Rene říká nahoru

    Vážený Henku,

    Právě kvůli všem (těžkým) opatřením je evidovaná úmrtnost naštěstí tak nízká a přibývá jich málo. Kdyby to Thajsko neudělalo, následky by byly podle mého názoru nevyčíslitelné. Thajský zdravotní systém by to nikdy nezvládl.

    • Tino Kuis říká nahoru

      Přesně tak, Rene, to si myslím taky. Právě kvůli přísným opatřením zůstal počet mrtvých a tlak na zdravotnictví omezený. To platí pro mnoho zemí, jako je Jižní Korea a Tchaj-wan.

      Čína je obviňována z toho, že po několika úmrtích nepřijala příliš přísná opatření, aby se virus mohl rozšířit po celém světě.

      Spojené státy přijaly opatření velmi pozdě, což se také v jednotlivých státech značně lišilo, a nyní je tam téměř 80.000 XNUMX mrtvých.

      Nemůžete říci: ‚Nepřijmeme přísná opatření, dokud nebude 100 nebo 1000 mrtvých‘, protože pak už bude pozdě.

      Na druhou stranu jsem podcenil ekonomické důsledky, které také způsobily spoustu neštěstí a úmrtí kvůli nezaměstnanosti a chudobě.

      Je to ďábelské dilema, pro které neexistují 100% správná řešení. Pokud zvolíte toto opatření, je lepší pro toto a horší pro něco jiného. Pečlivě to zvažte. Jsem rád, že nejsem tvůrcem politiky. Ve skutečnosti to všechno dělají špatně....

      • Petervz říká nahoru

        Thajské zdravotnictví má 1 velmi důležitý faktor a tím jsou takzvaní อสม (zdravotní dobrovolníci). V každé vesnici jsou tito dobrovolníci, kteří se starají o 8 domácností. Takže vesnice se 40 domy má 5 dobrovolníků. Jsou zde skutečně vepředu a dbají na dodržování opatření (karanténa, zákaz vycházení, nošení roušek atd.) obyvateli jejich obce. Jedinečné v tomto světě.

        • Tino Kuis říká nahoru

          Psal jsem o tom v roce 2013 (zdá se, že už je to dávno), petervz, zde:

          https://www.thailandblog.nl/gezondheid-2/volksgezondheid-thailand-succesverhaal/

          Malý citát:

          Tito dobrovolníci jsou páteří jednoho z nejúspěšnějších systémů veřejného zdravotnictví na světě. Přispěly například k výraznému poklesu infekčních chorob, jako je HIV, malárie a horečka dengue.
          WHO, 2012

          Zdravotní dobrovolníci na vesnicích
          Dovolte mi začít tím, že řeknu něco o zdravotních dobrovolnících na vesnicích, protože jsou možná nejdůležitějšími přispěvateli ke zlepšení veřejného zdraví, zejména ve venkovských oblastech, a bohužel nejsou příliš známí.

          V angličtině se jim říká 'Village Health Volunteers' a v thajštině se zkratkou อสม, 'oh sǒ mo'. Založil je před padesáti lety lékař Amorn Nondasuta (dnes 83 let), jejich počet je v současnosti 800.000 XNUMX, tedy jeden na dvacet domácností. Najdou se v každé vesnici (bohužel se mi nepodařilo zjistit, zda fungují i ​​ve městech, snad se najde čtenář, který ví nebo se může zeptat? Tuším, že ne).

          Tito dobrovolníci zajistili spravedlivější distribuci základní zdravotní péče. V zemi, kde moc vyzařuje bohatství z Bangkoku, jde o jeden z mála příkladů relativně soběstačného, ​​komunitně a komunitně vedeného efektivního programu. Rozsáhlé aktivity těchto dobrovolníků jasně ukazují, že mnoho z nich se stará a je oddáno obecnému a kolektivnímu zájmu Thajska.

        • geert holič říká nahoru

          Nevěděl jsem, že to tady existuje. Znám takový systém z Tanzanie. Takže ne tak unikátní, ale užitečné

      • Chris říká nahoru

        Politiky jsme zvolili právě proto, abychom řešili ďábelská dilemata. Ve většině zemí se nyní stalo, že lidé jednoduše následovali rady lékařů/virologů (kteří si mimochodem ne všichni myslí totéž), aniž by skutečně zvážili důsledky opatření.
        Dobrý krizový management znamená i konzultace s odborníky v jiných oblastech (gerontologie, školství, právo, ekonomika, logistika, zahraniční politika, lidské a skupinové chování, (dětská) psychologie, IT atd.) a srozumitelné sdělování rozhodnutí a úvah. (Jen příklad. Každý politik volá po mezinárodním, globálním přístupu k viru. Proč potom docela obyčejná hádka o peníze s Itálií a Španělskem, proč ne mezinárodní systém výroby a distribuce potřebného materiálu (s kontrolou cen), proč ne scénář leteckého transportu pacientů do nemocnic s kapacitou i přes hranice, aby se předešlo přetížení, proč nenasadit armádu na výrobu a/nebo distribuci potravin, proč nezavřít burzy, proč ne mezinárodní koordinaci pro lék a vakcínu)
        Je mi jasné, že toho bylo naprostý nedostatek a to je také jeden z hlavních důvodů, proč má tolik lidí těch těžkých opatření dost. A základ pro všechny druhy konspiračních teorií, protože velké množství základních otázek nebylo zodpovězeno. Zdá se být také ostudou politiků přiznat, že řadu věcí nevíme.

      • gore říká nahoru

        Zdá se, že přijetí opatření včas fungovalo velmi dobře. Kromě toho typ opatření. Např. brzké omezení letového provozu a zákaz extrémně rušných akcí se ukázaly jako účinné. Příkladem toho je mnoho evropských zemí: Nizozemsko povolilo lety do Milána na konci března a byla možná i turistika do oblastí zimních sportů. V USA byl zákaz letů uložen již 1. února a nyní vidíte, že počet úmrtí na 1 milion obyvatel je výrazně nižší než v Belgii, Velké Británii, Itálii, Španělsku a Nizozemsku (top 5 v Evropě). Když uvážíte, že když z čísel vyjmete New York (což je největší bod vzplanutí v USA a kam přijíždí mnoho cizinců), čísla odpovídají Německu, které zavedlo rychlou a velmi restriktivní politiku.

        Aniž bych 100% věřil číslům z Thajska, myslím si, že šance na nákazu virem je zde malá, zejména proto, že lidé často žijí venku. Největší riziko nákazy se jeví při delším pobytu větších skupin lidí v interiéru (2-3 hodiny). Vzpomeňte si na karneval, apres ski, špatné počasí,……..

        Velmi dobrou analýzu provedl Maurice de Hondt na svém blogu. Článek je doporučený https://www.maurice.nl/2020/05/07/de-achterhaalde-mantras-van-onze-virologen-en-de-grote-gevolgen/

    • Johan říká nahoru

      Milá Rene, ve vaší odpovědi jsou 2 skryté předpoklady, které nám všem byly vtloukány. Otázkou je, zda by došlo k nepřijatelné úmrtnosti, kdyby nebyla přijata žádná opatření. Je velký rozdíl mezi nicneděláním a řízenou vládní akcí. Viz Švédsko.
      Opatření stála Thajsko stovky miliard bahtů. Ta ztráta se bere, jako by byla normální. Proč ale nebylo rozhodnuto tu a tam zřídit koronovou kliniku za deset miliard bahtů. Čína již v tomto bodě předběhla Thajsko.
      Platí to ale i pro Nizozemsko. Wobke Hoekstra předpovídá do konce roku rozpočtový deficit ve výši více než 92 miliard eur. Kdyby byla ve čtyřech koutech Nizozemska postavena klinika, každá s rozpočtem 3 miliony eur, ušetřili bychom 80 miliard eur.

      • Cornelis říká nahoru

        Chcete tím říci, že vybudováním těchto klinik by byla další opatření zbytečná? To si moc neumím představit, ale určitě to můžeš podložit, ne?

        • Johan říká nahoru

          Ne, samozřejmě, že ne, ale jak jsem řekl, je velký rozdíl mezi nicneděláním a kontrolovaným jednáním. Nyní se jedná o paniku kvůli strachu z přivedení italských situací. Tento argument se změnil v nejisté zdůvodnění blokování, když Španělsko zaznamenalo nadměrnou úmrtnost. Není uvedeno, že se totéž děje ve Spojeném království. Brexit?
          Kde byla Evropa, kde se ES vůbec zabývá délkou a šířkou pokládané dlažební kostky?
          Jednali jsme ze strachu (z neúspěchu) a na základě naděje v lepší. Strach je špatný rádce a naděje je špatná strategie. Koncem února/začátkem března bylo poznatků k dispozici více než dost. Čína již vybudovala další kliniky, Tchaj-wan nebyl uzamčen, ale sledován a sledován, Singapur měl aplikaci a Jižní Korea se zavázala k masivnímu testování. Na poličce Erasmu byla dokonce napůl prověřená vakcína SARS1. V roce 2013 (!!!) už na tom pracovali. Stačí si to sám vygooglit. Čtení. Nakonec se neodvážil Rutte, kde si Švédsko drží rovná záda. Ochrana seniorů jejich izolací a karanténou nemocných. Umožnit zdravým a mladým pokračovat v ekonomice. To vše se „Lidé“ neodvážili propagovat, protože nebylo dovoleno vytvářet obraz, že zejména starší lidé budou umírat. Ale podívejte se, co se v posledních týdnech dělo v nemocnicích, pečovatelských domech, domovech důchodců atd.? Jen v roce 2020 bude nasazeno až sto miliard eur, jako by nic? Škoda na nás přijde jako tsunami v roce 2021. Separace zranitelných byla realizována za několik miliard eur!

          • Manyre říká nahoru

            Dobře, že jsi zmínil Singapur. O tom, proč jsou opatření nezbytná, se nyní můžete přesvědčit s druhou vlnou. Jsem rád, že existují lidé, kteří tomu rozumí a někdy se dokonce cítí ve tmě s tímto novým virem, kteří radí na základě svých odborných znalostí, než lidé, kteří virus bagatelizují a odmítají ho jako chřipku nebo triviální věc.

          • Harry Roman říká nahoru

            Na druhou stranu EU nemá co mluvit do oblasti veřejného zdraví. To platí výhradně pro členské státy. Odvolání na něj tedy může okamžitě zablokovat volný pohyb zboží a osob – pilíře EU.
            Stejně jako FIFA, potažmo olympijský výbor.

          • Rob Kooymans říká nahoru

            Milá Johane, naprosto s tebou souhlasím a sám bych to neřekl lépe. Nejhorší na tom je, že spolu vůbec nevycházíme, jsme stejně zranitelní vůči viru. Zdá se, že mnozí si myslí, že bychom měli být opatrní, dokud nebude vyvinuta vakcína... Takovou lze vyrobit na požádání, pokud do toho hodíte dost peněz, nemůže. Ta vakcína možná nikdy nepřijde, a když přijde, může fungovat stejně dobře (nebo špatně) jako vakcína proti chřipce.

          • Marcel říká nahoru

            Pokud by Nizozemsko bylo jedinou zemí, která tak učinila, Evropa by naše peníze rozdělila mezi ostatní země.
            Už teď vidíte, že schodek rozpočtu, jako je například Itálie, brzy přinese miliardovou podporu z EU a za kterou budeme muset jako nejlepší chlapec ve třídě zaplatit.

            Pokud jde o Thajsko, kdyby to nebrali vážně a Covid se rozšířil mimo turistické oblasti, utrpení by bylo nevyčíslitelné s mnoha úmrtími.

    • Ruud říká nahoru

      Jaký účinek mohla mít všechna tato opatření ve slumech v Bangkoku, kde jsou domy malé a všichni žijí blízko sebe?
      Jediný člověk s virem by měl infikovat celé okolí.
      S tímto virem je něco špatně.

      • HansB říká nahoru

        O viru se toho ví docela dost, ale ještě ne všechno.
        Když se podíváte na čísla podle zemí, existují velmi velké a zvláštní rozdíly.
        Některé možné příčiny jsou:
        Rozdíly ve způsobu určování čísel.
        Rozdíly v hustotě osídlení.
        Nižší agresivita viru při vyšší teplotě.
        Rozdíly v přijatých opatřeních
        Počet infekcí je téměř všude řádově vyšší než počet zjištěných infekcí, ale tento řád silně závisí na počtu testů a způsobu testování.
        Atd.
        Nb. Singapur vlastně nemá druhou vlnu. Počet nakažených mezi místní populací zůstává velmi nízký.
        V pozdější fázi virus zasáhl čtvrt milionu gastarbeiterů, kteří žijí v místnosti s 10 až 20 lidmi. Protože jsou méně staré, počet úmrtí zůstal velmi nízký.

      • Petr říká nahoru

        Covid19 nejlépe prospívá mezi 1 a 14 stupni a vlhkostí vyšší než 6 g na kilogram vzduchu.
        nad 27 stupňů covid19 zmizí.
        Kvůli vysokým teplotám v Thajsku spolu s vysokou vlhkostí není v Asii COVID 19 téměř žádný.

    • Chris říká nahoru

      Jen pár komentářů:
      1. od první naměřené kontaminace v Thajsku 13. ledna nebyla do poloviny března přijata žádná přísná opatření, případně měření teploty stále přijíždějících turistů do 13. března označujte za přísné opatření;
      2. skutečně zaznamenaný počet obětí. Měří se velmi málo, takže co neznáte, nebolí. Pokud se průměry vztahují i ​​na Thajsko, mělo by být nakaženo asi 6 milionů Thajců a počet obětí je asi 60.000 1. (= XNUMX %).
      3. že zdravotní systém to nezvládl, je tvrzení, které nelze doložit. Systém nyní nebyl nikdy přetížen. Můj přítel z vedení soukromé nemocnice v Bangkoku říká, že nemocnice byla připravena, ale nikdy neviděla jediného pacienta s koronou.

  4. Erik říká nahoru

    No, možná proto, že Thajsko si uvědomuje, že „pouze“ 55 lidí zemřelo, protože země nebyla připravena a neexistovaly žádné testovací sady…, kvůli laxnímu chování jako v Číně…, protože neprovádělo rozsáhlé testování části populace, která má se zvýšeným rizikem..., změnou příčiny úmrtí na koronaviry z určitých důvodů a v neposlední řadě: protože skutečně nedošlo k více než 55 úmrtím.

    A, Henku, jak byste reagoval, kdyby nebyla přijata žádná karanténní opatření a vaše rodina by byla mezi dalšími oběťmi?

    Dokud neexistuje žádná schválená vakcína a žádná spolehlivá léčba, podporuji karanténní opatření. Tento virus se liší od ostatních a vyžaduje jiný přístup; Myslím, že je to správně.

  5. Diederick říká nahoru

    Budou si to myslet v Americe, Itálii, Francii, Anglii atd. atd. „Kdybychom zasáhli dříve. Kdybychom měli jen 55 mrtvých (nebo méně) a mohli bychom začít hned teď."

    I když Thajsko testuje relativně málo. Nyní jsou na 3.264 XNUMX testech na milion obyvatel. A donedávna to bylo mnohem méně. Takže figurky lze brát i s rezervou. Testování v Botswaně přibývá.

    I když věřím, že to mají pod kontrolou, protože nikde nejsou žádné snímky nemocnic, které by nezvládly tok pacientů.

    (zdroj čísel: coronavirus.thebaselab.com)

    Myslím, že Thajsko teď kousne a nakonec nás v Evropě předběhne.

    • Peter (dříve Khun) říká nahoru

      Jsou na 3.264 XNUMX testech na milion obyvatel. To se mi nezdá.

      • Leo Bossink říká nahoru

        @Peter (dříve Khun)

        Chvíli jsem se tě snažil zastihnout, ale nedaří se mi to.
        Můžete mě kontaktovat ? [chráněno e-mailem].

        • Peter (dříve Khun) říká nahoru

          Ahoj Leo,

          Už jsem ti psal e-mail minimálně 4x. Zřejmě nedorazí. Podívejte se do složky se spamem. Nebo si vezměte účet gmail, funguje lépe než hotmail.

      • Gerard říká nahoru

        Tak jako tak:

        https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

        Pořadí je založeno na počtu zjištěných infekcí v jednotlivých zemích, v Thajsku je jich 3.009. Údaje na tomto webu jsou velmi přesné a s odkazy na zdroje.

  6. Michael Siam říká nahoru

    Tohle je globalistický převrat... nic víc, nic míň. Podívejte se na YouTube dokumenty Dr. Roba Elense, Dr. Wittkowského, Dr. Judy Mikovits, Dr. Rashida Buttara a uslyšíte pravdu o globalistických programech.

    • Jack S říká nahoru

      Věříte v konspirační teorii? Je snad Země také placatá, neexistují žádné satelity a byla Země již zničena tou planetou na druhé straně Slunce? A k přistání na Měsíci nikdy nedošlo?
      „Pravdu“ o globalistických programech šíří banda idiotů, kteří přicházejí s argumenty, které jsou obvykle na všech frontách protichůdné a manipulované tak, že se na ně lepí důvěřiví.
      Ale samozřejmě je to všechno vina Billa Gatese, který se chystá naočkovat celý svět drogou, která z nás udělá ochotné otroky.

  7. Eric říká nahoru

    Celosvětově se vytvořila masová hysterie, což jistě znamená, že máme ekonomiku, která přinese více obětí než samotný covid. Postupně už takto uvažují politici a ekonomové, levice i pravice, kteří se probouzejí. Během karantény jsou nemocní lidé normálně izolováni a ne ti zdraví, mohli by udržet ekonomiku v chodu, nebo už není normální, aby příroda dělala svou práci?V Thajsku čísla zdaleka nebudou správná, tak si udržíte populace šťastná Většina Thajců si nemůže dovolit test.
    Mimochodem, v Thajsku je pravděpodobnější, že zemřete v dopravě než na covid.
    Je smutné vidět, že tolik lidí si každý den sedne k jídlu, nastartuje ekonomiku a otevře hranice, aby se turismus a ekonomika mohly znovu rozjet, nyní přivítají Číňany s otevřenou náručí

    • Harry Roman říká nahoru

      Malý problém: po pár dnech rozprašování virů po okolí víte jen to, že je někdo nakažený, pokud tedy netestujete každý týden celou populaci. Totéž platí pro „uzamčení“ všech rizikových skupin = staří lidé + ti se základními zdravotními problémy.
      65+ v NL z 0,3 milionu v roce 1900 na 3,2 milionu v roce 2018 = 18 %. To je populace Utrechtu a Gelderlandu dohromady.
      Pro Thajsko viz https://www.un.org/en/development/desa/population/events/pdf/expert/29/session3/EGM_25Feb2019_S3_VipanPrachuabmoh.pdf
      A nechat „mladé lidi“ znovu řídit ekonomiku bez kontroly znamená, že se toho hodně nakazí = velké nebezpečí pro „zavřené“, kde také není ponětí, kolik z těch mladých lidí PAK umře.
      A ta drahá péče o starší lidi: výrazně se zmenšuje, což má za následek nižší pojistné na zdravotní pojištění, zajišťuje rychlé vyřešení rozdílu mezi státními důchody a důchody, zajišťuje tok v domovech pro seniory (kde 2. nebo 3. koronová vlna může poskytnout ještě více řešení, již mnoho „lůžek“ je prázdných), uvolňuje geriatrické sestry, aby se staraly o mladé lidi, posouvalo sbírání dědictví kupředu, uvolnilo mnoho domovů a ušetřilo mnoho návštěv u těch vševědoucích starých lidí zaneprázdněným, zaneprázdněným , zaměstnaní mladí lidé. Nemůžeme to udělat cyničtější... (velká část platí i v Thajsku)

    • Herman ale říká nahoru

      Zjevně si neuvědomujete, stejně jako thajská vláda, že čínští turisté přispívají do ekonomiky málo, cestování je rezervováno a hrazeno v Číně, cestování je prováděno čínskými autobusovými společnostmi, bydlí v čínských hotelech, kde bydlí na vše v základu.
      Thajská vláda se z ruského debaklu nic nepoučila, polovina bytů v Pattayi je prázdná a/nebo na prodej.Ale podle vlády jde všechno dobře 🙂 Thajská farmářská banka (thajské vlády) je téměř v bankrotu. Thai Airways je bezedná propast, díky vládě. Ze všech slíbených investic pro nedostatek peněz nic nepřichází. Takže jen říkáme, že v Thajsku je jen 55 mrtvých, omlouvám se, ale čas, kdy jsem stále věřil v Fairytales, je pryč pryč.

      • Chris říká nahoru

        Milý Hermane,
        Většina ostatních zahraničních turistů nelétá do Thajska s Thai Airways, ale s jinými aerolinkami (Eva Air, KLM atd.). Tyto peníze tedy z velké části neskončí v Thajsku a u holandské cestovní kanceláře jsou k prodeji také zájezdy Thajsko.
        Číňané utrácejí své peníze hlavně za zábavu (Grand Palace: 500 bahtů na osobu) a cetky. I kdyby tito Číňané utratili v Thilandu pouze 1000 bahtů, bylo by to 10 milionů krát 1000 bahtů. To je mnohem více než všichni ostatní turisté dohromady, nemluvě o tom, že většina hotelů je v zahraničním vlastnictví.
        Thai Airways má potíže kvůli špatnému řízení a ne všechny způsobené vládou.

  8. khun říká nahoru

    O kolik lépe víme! Ale všichni tito vševědoucí nenesou odpovědnost! Takže velmi pohodlná pozice pro účast v této diskusi, která k ničemu nevede.
    Podívejme se, jak se z této katastrofy dostaneme prostřednictvím našeho politického systému.
    Protože jde o globální katastrofu, nelze to popřít.

  9. Ernie říká nahoru

    V únoru jsem byl ještě v Thajsku. Pak si všichni mysleli, že umřou, turistika už byla na cestě. Už jsem předpovídal, že se v Thajsku nic (žádná epidemie) nestane kvůli klimatu, žádným halovým akcím a mimo jiné žádnému podávání rukou nebo líbání na pozdrav. Nyní tedy zbytečně přišli o mnoho miliard a ekonomiku, která byla zničena. Milý a chytrý z vyděšených politiků/generálů.

    • vy říká nahoru

      Emily,

      I kdyby nebyl uvalen zákaz na turisty z Evropy atd., turisté by nepřijeli (kvůli uzamčení ve vlastní zemi). Totéž platí pro export: ten již zaostával a koronavirová opatření v oblasti dopravy jej nezlepšila.
      Čepicová brigáda nemusí vždy rozhodovat v zájmu země a lidí, ale s koronou může udělat jen málo.

  10. Harry Roman říká nahoru

    Ve všem výše uvedeném chybí jeden faktor: kolik úmrtí by bylo, kdyby NE byla přijata všechna tato opatření.
    Pokud by se ten virus mohl neomezeně šířit několik let... a počítadlo by nakonec dosáhlo 100.000 XNUMX nebo více, protože PAK budou všechna opatření příliš pozdě.
    S novinami roku 2030 v ruce každý ví, co jsme TEĎ měli udělat lépe, ale... s dnešními novinami v ruce...
    V roce 2009 tehdejší vláda NLe nakoupila 34 milionů ampulí proti mexické chřipce, ale .. „to se nestalo“. Už chápete: krátce nato to celý Klompenland věděl mnohem lépe: jak mohli ti pitomci z Haagu nakoupit tolik zbytečných harampádí.
    Začátek roku 2020: NL (a mnoho dalších zemí) velkoryse odpovědělo na čínskou výzvu k poskytnutí pomoci v naději, že Covid-19 zůstane omezen na Čínu, stejně jako SARS... Škoda...Číňané doma v uzamčení, jejich masky atd. stroje tiché, evropská výroba je díky úsporám prakticky nulová a zásoby v Číně jsou jako „vojáci v prohrané bitvě“. A NL opět v režimu Mascot rolling papers: vědět lépe, umí lépe, dělat lépe.
    Aby bylo jasno, naposledy jsme museli bojovat s válkou s biologickou divočinou v letech 1918-1922. Celosvětově asi 50-100 milionů úmrtí z 2 miliard obyvatel. Co stojí na straně NL, asi 48.000 6,75 mrtvých v populaci 1 milionu, ale Nizozemská Indie 1.5-41,7 milionu v populaci 1930 milionu, při sčítání lidu v roce 17. Jinými slovy, pro NL-nyní, v 125.000 milionů: 0.1 1 mrtvých. Chtěl byste být premiérem NL, k tomu ve Sněmovně reprezentantů resp. pak vysvětlit na Nieuwsuur atd.? Ditto Prayut s naprosto špatným počtem 65-XNUMX milionu úmrtí na XNUMX milionů Thajců?
    Thajsko a zbytek JV Asie (Singapur s 5,85 miliony obyvatel, pouze 18 mrtvými) má velké štěstí: BUĎ slabá větev viru NEBO .. kombinace vysoké vlhkosti a teploty a tudíž málo následků. Kdo ví, nadcházející důsledky v Africe a Latinské Americe ukážou...

    • HansB říká nahoru

      Součet toho, co by se stalo, kdyby nebyla přijata žádná opatření, je velmi jednoduchý.
      Studie Angličana Neila Fergusona a spol. z 16. března má 18 stran a stojí za přečtení pro ty, které to opravdu zajímá. Je na něm založena anglická politika, která začala příliš pozdě.
      Bez opatření předpověděli 0,5 milionu úmrtí ve Spojeném království a 2,2 milionu úmrtí v USA. To přeloženo na světovou populaci znamená řádově 70 milionů úmrtí.

      Velmi stručně to probíhá následovně. Infekce číslo kolem 3, pokud zůstane výrazně nad 1, počet nakažených poroste poměrně rychle. Růst se zastaví, až nebude nakaženo přibližně 70 % lidí, tedy přibližně 5 miliard. Úmrtnost se nyní odhaduje na 1.4 %, tedy 70 milionů a nepředstavitelný chaos po celém světě, emocionálně i ekonomicky.
      A zda je 30 nebo 100 milionů není pro závěr až tak důležité, který zní:
      Opatření jsou nevyhnutelná.
      Způsob, jakým, do jaké míry, o délce trvání mohou odborníci a vlády uvažovat. Pokud čtete noviny jako Volkskrant a NRC, můžete si udělat dojem o složitosti rozhodnutí, která je třeba učinit.

      Některé názory, které jsem četl, mi připadají poněkud krátkozraké.

      • HarryN říká nahoru

        Váš příběh nedává smysl. Tento muž mnohokrát minul cíl (Paul Weston - Neil Ferguson's Legacy of Doom) Také s vaším odkazem na tuto zprávu vám mohu říci, že byla rychle zastaralá samotným mužem. Po 1 nebo 2 týdnech by to bylo jen 20000 6000 mrtvých a o něco později to upravil na asi XNUMX XNUMX. Škody už byly tou dobou napáchány, protože vláda uvalila na první zprávu uzamčení.

        Závěr: Nikdo neví, co by se stalo nebo nestalo, kdyby nebyla přijata žádná opatření. Všechno, o čem tušíme, že se může stát, je náhoda.

  11. T říká nahoru

    Máte pravdu, kolik lidí ročně zemře v dopravě jen v Thajsku kvůli malárii / horečce dengue, hadímu uštknutí atd. atd. není důležité, pouze 1 slovo zní CORONA.
    A to není jen v Thajsku, takže si nemyslím, že je překvapivé, že si nyní mnoho lidí myslí, že je za tím víc než takzvaná CORONA.

    Určitě se stane, že thajská ekonomika nezůstane v nadcházejícím období nedotčena.
    Stále slyším lidi říkat, že turistický průmysl je jen malou částí thajských zdrojů příjmů.
    Pomalu pláčou po eurech, rublech, dolarech atd. atd. těch hrozných farangů, které mnoho Thajců ve skutečnosti raději nemá.
    Ach ano, z těch dalších bašt thajské ekonomiky, například automobilového průmyslu, toho moc nezůstává o tom, kdo si teď, když jich není mnoho, koupí nové auto.
    A Thajsko mělo i trochu ropy, naštěstí, no, litr už nestojí za nic.

    Myslím, že Thajsko se vrací o 18 let zpět a nebude to jen Thajsko.

  12. Ben říká nahoru

    Milý Henku, počet mrtvých je ve skutečnosti tak důležitý. Důležité je, že kontaminace zůstává omezená. Také vám chci dát jednu radu, ujistěte se, že ji nedostanete. Pokud jste ho však dostali, podejte nám prosím zprávu, jaké to bylo mít ho.

    • Ger Korat říká nahoru

      Jak bylo často řečeno: naprostá většina to dostane a nevnímá nic nebo jen velmi málo a vůbec je to netrápí. Směřovat. A o tomto bodě je také toto téma, konkrétně pro těch pár lidí, kteří jsou nemocní a hrstka infekcí denně v Thajsku srovná celou ekonomiku s 10 miliony nezaměstnaných. A to nejsou nezaměstnaní, které si v Holandsku hýčkáme, ale lidé bez peněz a příjmu. Přečtěte si ve zprávách, že v Itálii (na chudém jihu) už hladoví 700.000 130.000 lidí kvůli bídě Covid. V NRC jsem také četl, že 24.000 11 dalších lidí bude čelit hladu kvůli Covidu. Chtěl bych také zprávu o milionech lidí, kteří nemají dostatek jídla, a proto nemají každý den energii, jsou slabí a předčasně umírají (často jde o děti). A pro vaši informaci (z OSN): před érou Covidu umíralo hlady XNUMX XNUMX lidí denně a to by se dalo vyřešit poskytnutím mimořádného příspěvku ve výši XNUMX miliard ročně. Porovnejte to s miliardami, které jsou nyní pryč.

  13. Harry Roman říká nahoru

    Mnoho lidí se chová, jako by celý příběh o koroně byl jakýmsi mezinárodním CVIČENÍM „Ochrana obyvatelstva“. "Vyjměte kavárny z rizikového příběhu, jinak zbankrotujeme." „Nedá se otevřít o 10 dny dříve s 150 lidmi sedícími venku ve vzdálenosti přesně 2 cm (?)? Naši fotbalisté ztrácejí svou mezinárodní hodnotu a stojí v průměru 0,5 milionu EUR ročně na platu, tak nás prosím kompenzujte – z daňového banku! Stejně jako divadla a mnoho dalších forem relaxace. Ditto Breda: 545 stravovacích zařízení ve městě se 185.000 XNUMX obyvateli. To samé v okolních vesnicích.
    Jak jste si mysleli, že by se ty fondy „Corony“ měly vrátit? Ze stromů peněz ve Wobkeho zahradě nebo padajících ze stropu ve „The Tower of Rutte“? Ne, jednoduché: přes daně, od vás a hlavně MĚ.
    Jinými slovy: přesvědčte mě, že VÁŠ finanční problém musí být vyřešen z MÝCH (navíc) daňových peněz!

  14. křesťan říká nahoru

    Myslím, že ti, kteří věří, že je jen 50 úmrtí na covid, jsou velmi naivní, já tomu nevěřím, a také proto vláda podniká tvrdé kroky.

    Čínskými turisty se to tu jen hemžilo. Stále existuje rozdíl mezi registrovanými oběťmi covidu a skutečným počtem úmrtí. V Belgii už počítají někoho, koho podezřívají, že je obětí covidu. V jiné zemi mohou být povoleni pouze ti, kteří podstoupili test, a případně se testování nebo registraci DTA pokud možno vyhýbá, aby byl dojem dobrý.

    Klima se neliší ve filipínské indonésii a malajsii a čísla jsou o něco vyšší.

    Je to díky dobrému přístupu ... promiň, ale nevidím, že by si většina Thajců držela odstup, supermarkety jdou/stojí vedle sebe a každý den svádějí stovky lidí k rozvozu jídla a všichni stojí proti sobě jiný.

    Pro nemocnice všechno pochopení, nikdo nechce nezvladatelnou situaci, ale faktem zůstává, že i přes zpoždění příroda letos nechá odejít ještě nějaké starší a slabé lidi, přeci jen obyvatelstvo zdraví příliš rychle (téměř každou vteřinu o člověka navíc) .

    Za tohle všechno zastavit a podle mě přehnaně reagovat... Také více podporuji švédský model, pokračuj, nedělej druhou katastrofu, všichni jsou o něco opatrnější, dezinfikuj si ruce, drž odstup a nos roušku kde je to nutné, a my přicházíme už dlouho.konec.

    • Harry Roman říká nahoru

      Myslím, že Belgie a částečně dcera má pravdu než NL.
      Ne, „V Belgii už počítají s někým, koho podezřívají, že je obětí Covidu“, ale je to skutečně pravděpodobnost, která hraničí s jistotou.

      Belgie s 11,2 miliony obyvatel: 8656 úmrtí, z toho 4114 potvrzených v nemocnicích a 4450 v rezidenčních pečovatelských domech a 92 jinde. Konkrétně uvedeno v každé zpravodajské relaci https://www.demorgen.be/voor-u-uitgelegd/coronavirus-in-cijfers-en-kaarten-het-aantal-besmettingen-doden-en-genezen-patienten~b5875c3f/

      Při pohledu na NL se 17,2 miliony obyvatel: oficiálně 5440. Když se podíváme na seznam níže: máme také nadúmrtnost v těchto 6 týdnech = 5900 lidí ve věku 80+ a 2450 lidí ve věku 65-80 let. Cynicky: představte si, co to znamená z hlediska pojistného na zdravotní péči, AOW + výplaty důchodů...

      80 let nebo starší 2019: 84.988 XNUMX

      2020 týden 12* 2.083 XNUMX
      2020 týden 13* 2.551 XNUMX
      2020 týden 14* 3.080 XNUMX
      2020 týden 15* 3.058 XNUMX
      2020 týden 16* 2.638 XNUMX
      2020 týden 17* 2.284 XNUMX

      = 15.694 6 za 85.000 týdnů nebo 52 6/9807 * 6 = teoreticky 5887 3 / XNUMX týdnů = XNUMX XNUMX více než před XNUMX lety.

      65 až 80 let 2019: 45.916 XNUMX
      2020 týden 12* 1.077 XNUMX
      2020 týden 13* 1.397 XNUMX
      2020 týden 14* 1.501 XNUMX
      2020 týden 15* 1.430 XNUMX
      2020 týden 16* 1.217 XNUMX
      2020 týden 17* 1.136 XNUMX

      = 7758 6 za 46000 týdnů nebo 52 6/5308 * 6 = teoreticky 2450 3 / XNUMX týdnů = XNUMX XNUMX více než před XNUMX lety.
      vidět https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/70895ned

      • RonnyLatYa říká nahoru

        „téměř jistá pravděpodobnost“ je stále podezřelá a to je také termín, který virolog Steven Van Gucht z Národního krizového centra vždy používá.

    • Harry Roman říká nahoru

      Singapur se svými 5,85 miliony obyvatel hlásí 18 (OSMNÁCT) úmrtí na koronaviru. V tom nedemokratickém městském státě můžeme předpokládat jeden bod: zdravotní péče je vynikající.

      • HansB říká nahoru

        Vysvětlil jsem situaci v Singapuru, infikovaní jsou gastarbeiteři a je jim méně než 60 let. To je vysvětlení. Ani Singapur nemá žádné zázračné nemocnice.

  15. křesťan říká nahoru

    Myslím, že ti, kteří věří, že je jen 50 úmrtí na covid, jsou velmi naivní, já tomu nevěřím, a také proto vláda podniká tvrdé kroky.

    Čínskými turisty se to tu jen hemžilo. Stále existuje rozdíl mezi registrovanými oběťmi covidu a skutečným počtem úmrtí. V Belgii už počítají někoho, koho podezřívají, že je obětí covidu. V jiné zemi mohou být povoleni pouze ti, kteří podstoupili test, a testování nebo registraci se lze co nejvíce vyhnout, aby byl dojem dobrý.

    Klima se nijak neliší na Filipínách, v Indonésii, Malajsii a čísla jsou tam také mnohem vyšší.

    „Je to díky dobrému přístupu…“ promiň, ale nevidím, že by si většina Thajců držela odstup, supermarkety jdou/stojí vedle sebe a každý den shromažďují 100 lidí doupěte kvůli distribuci jídla a všichni stojí proti každému jiný.

    Veškeré pochopení pro nemocnice, nikdo si nepřeje nezvladatelnou situaci, ale je a zůstává faktem, že i přes zpoždění příroda letos nechá odejít další starší a slabé lidi, přeci jen obyvatelstvo zdraví příliš rychle (téměř každou vteřinu osoba navíc).

    Za tohle všechno zastavit a podle mě přehnaně reagovat... Také více podporuji švédský model, pokračuj, nevytvářej druhou katastrofu, všichni jsou o něco opatrnější, dezinfikuj si ruce, drž odstup a nos roušku kde je to nutné, a my přicházíme už dlouho.konec.

    • puuchai korat říká nahoru

      V zásadě souhlasím s vaším argumentem. Nyní se děje, že celosvětově byla přijata opatření založená na nespolehlivých číslech a předpokladech. Ani počty úmrtí nejsou přesné. Loni jsem zcela nečekaně ztratil svou jedinou sestru. V zemi, jako je Nizozemsko, byste očekávali, že lze určit příčinu smrti, ale nic. Navzdory opakovanému naléhání příbuzných nebylo o šest měsíců později vydáno žádné věrohodné vysvětlení. A nyní se říká, že všechna úmrtí byla způsobena dříve neznámou nemocí? Osobně tomu tedy nevěřím. A teď slyšíte spoustu lidí bagatelizovat chřipku. Chřipka? Z vlastní zkušenosti mohu říci, že je to téměř každoroční boj s virem chřipky. A jednoho dne virus vyhraje bitvu, nebo odejdu kvůli něčemu jinému. Budiž, je to součást života. Neexistuje také žádná příčinná souvislost mezi opatřeními a snížením následků viru. To se prostě nedá dokázat. A vlastně si myslím, že když dodržujete běžnou opatrnost, kterou mě učili z domova, kýchat si do kapesníku, mýt si ruce, zůstat doma, když jste nemocní, stačí. Stejně jako u klimatu si lidstvo myslí, že může ovlivnit přírodní proces, ale nikdy ho nebude moci ovlivnit. Viry budou nadále přicházet a odcházet a Země se bude nadále vyvíjet. Je to ještě mladá planeta, vlastně v pubertě. Musí ještě nabýt své konečné podoby, a to včetně klimatických změn a přírodních katastrof. Snad za pár století, až bude vyrobeno více vynálezů a člověk se lépe pozná. A především bude znát své místo ve stvoření. A přes to všechno sotva někdo umírá příliš brzy nebo příliš pozdě. A ne náhodou se jich rodí příliš mnoho. Země tento proces sleduje. Podívejte se, co se stane po válce. Pak se narodí více mužů (například baby boomers). Myslím, že nejhorší je, že obyčejní pracující lidé (ne kapitalističtí investoři, ale lidé, kteří se často pokoušejí prodat své vlastní čerstvé produkty), kteří jsou svým každodenním chlebem závislí na každodenní práci, nyní musí sedět na celém světě. V Thajsku je navíc mnoho těchto lidí závislých na cestovním ruchu, jehož brány se neočekávají (bohužel) znovu dokořán. Doufá se, že politici jednoho dne postaví nohy zpátky na zem a udělají, co mají. Zajistit, aby lidé mohli prostřednictvím práce dosáhnout důstojné existence. A že by média měla přestat s tímto nepřiměřeným senzačním zpravodajstvím jen na jedno téma. A co je nejdůležitější, abyste se dostali přes takový humbuk, je důvěra, že život nekončí fyzickou smrtí. Ne nadarmo lidé říkají, že se vzdal ducha. A tak to je.

  16. JAN říká nahoru

    Předevčírem zemřel bratranec mé ženy v Lopburi. Měla velmi vážné plicní a dýchací potíže. Nebyla vyšetřena na covid-19 jako většina thajských pacientů a je pravděpodobně jednou z mnoha lidí, kteří na něj denně umírají a kteří nejsou zahrnuti v údajích o úmrtnosti na covid. Kdo je dnes ještě tak pitomý / naivní, aby vzal něco vážně od thajské vlády.

    • Herman ale říká nahoru

      Takže pokud netestujete, nemáte žádná oficiální úmrtí. Myslím, že ke skutečnému počtu úmrtí na covid v Thajsku chybí více než 2 nuly.

  17. John Eveleens říká nahoru

    Naprostý souhlas, Hanku
    Toto jsou mírné příznaky hydrofobie. Dítě si může spočítat (bez ohledu na to, zda byla matematika volitelným předmětem), že 70 milionů Thajců zemře do 100 let.
    to je 700.000 1900 za rok... Více než XNUMX za den. Bez ohledu na příčinu.

  18. Eric Constantinidis říká nahoru

    Možná si přečtěte, co říká virolog Peter Piot:

    Včera jsem četl vědeckou studii, která dospěla k závěru, že máte 30% šanci, že zemřete, pokud skončíte v britské nemocnici s COVID-19. To je přibližně stejná celková úmrtnost jako na ebolu v roce 2014 v západní Africe.
    Západní Afrika je také na rovníku a je tam velké horko!

    https://www.sciencemag.org/news/2020/05/finally-virus-got-me-scientist-who-fought-ebola-and-hiv-reflects-facing-death-covid-19#

  19. vanneste kris říká nahoru

    Lékařský terorismus je způsob, jakým vůdci demonstrují svou moc.
    Asi před pěti lety byla s prasečí chřipkou také pandemie…
    Více lidí umírá na strach než na nemoc samotnou. Ale ano, všechna ta opatření přinášejí peníze a lze demonstrovat, kdo je "šéf".
    V tomto životě je však jen jedna jistota: každý musí zemřít a šance na smrt se zvyšuje s věkem. Řada rizikových faktorů může posunout datum dopředu (kouření, závislosti, cholesterol…)
    ALE NIKDO NEMŮŽE PODVEDIT SMRT…
    Není pochyb o tom, že určité faktory podporují epidemie, jako je klima a přelidnění.
    Je nás příliš mnoho a pak příroda vše napraví, ale každý zapomene na svou historii: miliony zemřely na neštovice, španělskou chřipku, mor, choleru….
    Nyní v Africe umírá téměř půl milionu DĚTÍ na malárii!! To nikoho nezajímá…
    Ano, farmaceutický průmysl nás má všechny ve své moci... Strach (čti strach z kontaminace) nemilosrdně zabíjí... O tom, jak lidé reagují, rozhoduje akciový trh... Bude Evropa nadále existovat? Uvidíme….

  20. Hank Hollander říká nahoru

    Je fantastické číst, kolik existuje virologů, kteří to vědí lépe. Samozřejmě, že Thajci berou ekonomické ztráty s velkým potěšením a spokojí se s virem, který není důvodem. Uzamknout celou zemi pro těch pár mrtvých. Dobře, ve Švédsku je jich nyní více než 3.000, bez příliš velkých omezení, ale kvůli pohodlí tomu nevěnujeme pozornost. Amatérské virology to nezajímá. Kdy přijde chvíle, kdy všichni amatéři nechají taková rozhodnutí na těch, kteří jim opravdu rozumí, v tomto případě na skutečných virologech. Svět není v panice, protože toto je virus, který nic neznamená. Bez drastických opatření získáte obrovskou úmrtnost. Je dobře, že v Thajsku byla přijata drastická opatření, takže počet obětí zůstal omezený.

    • Lev říká nahoru

      Henk Hollander, proč ukazujete prstem na ty, kteří si myslí, že přijatá opatření jsou zbytečná? Jste sám tak skvělý virolog, že dokážete, že nepřijetí opatření způsobí vysokou úmrtnost. Pro mě je to obyčejná chřipka, která byla přijatými opatřeními nesmírně rozdmýchána a způsobí mnoho chudoby a nepohodlí. Nebo nyní, když byla přijata opatření, již nedochází k úmrtím? Jo, to samé. Každý ví, že musí zemřít.

    • Chris říká nahoru

      Uvedu příklad.
      Předpokládejme, že existuje velká hospodářská krize, která se přes Čínu šíří po celém světě. Aby se předešlo horšímu a kolapsu celého systému, většina zemí zakazuje vyplácení mezd a dalších výhod (např. důchodů); jinak zkrachuje ještě více firem a institucí. Firmy, kde chtějí zaměstnanci pracovat bez placení, zůstávají otevřené. Zbytek zavře dveře. Obyvatelstvo je vyzýváno, aby se hromadně stěhovalo na venkov a bydlelo s rodinou a přáteli, kteří se mohou v maximální možné míře postarat o vlastní zásobování potravinami. Hrozí nedostatek potravin (nemluvě o alkoholu), ale také dostupnost, protože mnoho trhů a supermarketů se zavírá. Lékaři křičí krvavou vraždu, protože části populace (nejprve těch slabých) hrozí smrt na podvýživu. Ekonomům, jediným poradcům vlády, je to jedno. Zastávají názor, že pokud půjde ekonomika do háje, nebude mít kdo jíst. Žádný příjem je přísné opatření, ale nelze mu uniknout. A může to chvíli trvat, protože druhá ekonomická krize může snadno následovat po první, pokud existují lidé, kteří stále dostávají peníze.
      Vzali bychom to?


Zanechat komentář

Thailandblog.nl používá soubory cookie

Náš web funguje nejlépe díky cookies. Můžeme si tak zapamatovat vaše nastavení, udělat vám osobní nabídku a pomůžete nám zlepšit kvalitu webu. Čtěte více

Ano, chci dobrý web