Testovat nebo netestovat, to je otázka

Autor: Hans Bosch
Publikováno v Žijící v Thajsku
Tagy: , ,
8 dubna 2021

Nemocnice v Hua hin (linyoklin / Shutterstock.com)

Náhle do pánve v Hua Hin zasáhne plamen Covidu. Bary zavřené a fronta lidí na testování a/nebo vstup do nemocnice Hua Hin. Zprávy přes Line se šíří rychleji než světlo.

Před pár dny jsem šel na večeři k dobrému příteli s půl tuctem dalších párů. Druhý den se ukázalo, že učitel má Covida ve škole pro děti hostitele. Otázka zní: co bychom teď měli dělat, testovat nebo ne? Nejprve musí všechny děti a jejich rodiče nastoupit na dva týdny do domácí karantény, která je o den později vrácena rodičům a třídě nakaženého učitele. Šťastný.

Všude se objevují nové případy, o kterých zprávy nevypadají vždy spolehlivě. Golfové hřiště Banyan se zavírá, stejně jako True Arena, protože se tam procházel nakažený člověk. Aby toho nebylo málo, ukázalo se, že akupunkturistka v nemocnici Hua Hin se nakazila návštěvou své sestry z Nonthaburi v Hua Hin. Moje žena je její pravidelnou zákaznicí a tak diář pilně kontroluje, kdy byla poslední návštěva. Nepokoje rychle rostou. Večeře, nápoje a večírky jsou ve spěchu zrušeny.

Místní média mlčela, možná ze strachu ze ztráty inzerentů pár dní před „hlavní sezónou“ Songkranu. Nepotvrzené zprávy prosakují internetem sem a tam, často dobře míněné. Z Bangkoku se nyní hrnou zrušení, protože panují obavy, že se hlavní město změní na (hluboce) červenou barvu Covid a návrat bez karantény není možný. Zábavní místa vláda uzavírá, ale pravidla zůstávají nejasná.

Haiko Emanuel z nizozemské praktické praxe v Hua Hin píše, že v Hua Hin vypukl chaos. Prostřednictvím nizozemské asociace Hua Hin/Cha am radí zůstat co nejvíce doma, dokud se situace nevyřeší. "Nepropadejte panice, ale doporučuje se opatrnost," říká Haiko. Podle něj lze uzamčení Hua Hin s touto epidemií Covid jen stěží zabránit.

Přiznejme si, že thajská vláda nechává věci příliš dlouho volný průběh. Nemocnice Hua Hin má údajně 800 očkování, dokonce ani šplouchnutí na rozpálenou plotnu. Cizinci na něj navíc nemají nárok. Vlastnit svou duši v trpělivosti se zdá jediným řešením. Běh už není možný....

60 odpovědí na „Testovat, či netestovat, to je otázka“

  1. Maarten+Vasbinder říká nahoru

    Po všech článcích až po Lancet, BMJ a Nature se divíte, proč lidé stále dělají takový povyk.
    Covid-19 není absolutně o nic nebezpečnější než průměrná chřipka. Jediné, co je nyní potřeba prodat, jsou vakcíny, jejichž účinnost není prokázána, ale pokud fungují, je prokázáno, že dlouho nevydrží. Co se vedlejších účinků týče, jsme teprve na začátku. Pokud byste se ze strachu chtěli nechat očkovat, doporučuji Sinovac (Coronavac). To je staromódní vakcína, která má vedlejší účinky, ale nedokáže narušit náš imunitní systém, který se vyvíjel více než 1,5 bilionu let.
    Tak prosím přestaňte šířit paniku. Dokonce i WHO zcela ustoupila od svých tvrzení.
    Belgické údaje od roku 1840 ukazují, že rok 2020 je z hlediska úmrtnosti na 147. místě.

    https://statbel.fgov.be/en/themes/population/mortality-life-expectancy-and-causes-death/mortality

    Z tohoto článku: Historická data od roku 1840.

    Statbelova publikace obsahuje i historická data s údaji o úmrtnosti za rok od roku 1841 a za měsíc od roku 1919. V roce 2020 jsou údaje o úmrtnosti nejvyšší v dubnu (15,518 14,032 úmrtí) a listopadu (1919 2020 úmrtí). Tak vysoká měsíční absolutní úmrtnost nebyla nikdy od roku 2020 za oba měsíce zaznamenána. S historickým souborem dat můžeme také porovnávat hrubou míru úmrtnosti. Když spočítáme poměr počtu zemřelých k celkové populaci (tzv. hrubá úmrtnost), tak rok 147 určitě není na prvním místě. Hrubá míra úmrtnosti pro rok 180 je na 1841. místě (mezi 80 lety od roku XNUMX) a je přibližně na stejné úrovni jako hrubé míry úmrtnosti registrované v XNUMX. letech.

    Mírně řečeno: „Jste oklamáni“.
    Ztráta zaměstnání lékaři v důchodu nehrozí, pokud nevěří a kritizuje oficiální propagandu. Covid je jen jiné slovo pro chřipku. Raději tomu říkám Spo(ok)vid.

    Nikdy se neprokázalo, že by masky, vzdálenost atd. dělaly něco pro prevenci infekcí. Masky jsou dokonce špatné pro zdraví a sociální distancování může způsobit vážné psychické problémy.
    Proč nemůžeš nastoupit do stejného auta se ženou v posteli vedle tebe? (Španělsko). Nizozemí má také ta šílená opatření.
    Věděli jste, že každý měsíc skončí v odpadcích nebo v přírodě 129 miliard roušek? To by mělo oslovit ekology.

    PCR test není vhodný pro stanovení diagnózy. Lancet a mnoho dalších:
    https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)00425-6/fulltext

    Úmrtnost na diagnostikované infekce (IFR) je celosvětově 0,15 %, u lidí ve věku 70+ je to 0,05 %, což je 5 ze 100.000 4 pozitivních případů. Do 0 let 70 %. Zbytek je mezi tím, klesá směrem k mladšímu věku. Nad 99 lze pozorovat nárůst. To vše si můžete vyhledat na internetu. 19 % všech úmrtí na Covid-XNUMX je způsobeno základními chorobami nebo genetickými variacemi (mladí lidé). Svou roli hraje i nesprávná léčba, pro kterou byly narychlo zakoupeny ventilátory. Cynicky řekl: „Člověk se učí praxí“.
    Očkování vakcínou AstraZeneca (nyní Vaxzevria), Moderna, Pfizer, Johnson a Sputnik je jako hrát ruskou ruletu.

    Bylo prokázáno, že ivermektin funguje, s výjimkou EU, i když to ještě nebylo provedeno ve dvojitě zaslepené studii. Až o 80 % nižší úmrtnost při užívání léku, který byl v té době oceněn Nobelovou cenou, je tedy třeba prozatím považovat za důkaz. Negativní zprávy pocházejí hlavně od společnosti Merck, která je nyní součástí AstraZeneca (sic), která vyvinula svůj vlastní „velmi drahý“ lék, molnupiravir, ve spolupráci s „americkou“ Ridgeback Biotherapeutics. Naše vlády takové společnosti rády poslouchají.
    Dvojitě zaslepený výzkum, který byl proveden pro vakcíny, byl značně podhodnocen. Nakonec byly porovnány dvě skupiny po 400 mužích. Hromadné očkování není v tomto ohledu nic jiného než experiment, při kterém celá populace slouží jako testovací kmín. Pokud se věci pokazí, nikdo nenese odpovědnost, kromě osoby (lékaře), která injekci nařídila. To je to, co průmysl stanovil.
    Z jejich pohledu pochopitelné.

    Viz také o Ivermectinu:
    https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2777389

    Tak můžu ještě chvíli pokračovat. Další článek o dětech pro ty, kteří mají rádi samouky:
    https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2026670

    A ukázat, že musíte být opatrní s vakcínami, něco o horečce dengue. Tuto vakcínu plánovalo použít i Thajsko. pomalost akce má někdy své výhody:

    https://www.sciencemag.org/news/2019/04/dengue-vaccine-fiasco-leads-criminal-charges-researcher-philippines

    Jak jsem řekl, jste podváděni bezohledným průmyslem podporovaným zcela nekompetentními a/nebo zločinnými vládami.

    Vedlejší škody budou také stát stovky milionů lidských životů (WHO) a možná se ptáte, zda nejde o plánovanou genocidu. Čas ukáže. Bohužel historie vždy následuje události. Nemůžeme si pomoct. To, že se lidstvo něco naučilo z historie, je vždy iluze. Zřejmě vždy může být hůř.

    Vážení čtenáři, tento příspěvek není zamýšlen jako diskusní příspěvek. Z velké části odráží současný stav věcí, přičemž detaily jsou z velké části vynechány. Dílo vychází z práce špičkových imunologů, výrobců vakcín a epidemiologů. Obecně nepovažuji virology za seriózní vědce. To už bylo, když jsem pracoval ve virologické laboratoři.

    Samozřejmě je hrozné, když někdo kvůli Covid-19 ztratil člena rodiny nebo blízkého známého. Vím to ze zkušenosti. Není to však argument k ospravedlnění současné politiky.
    Buďte rozumní a nechte logiku zvítězit nad panikou, kterou vám vnucují světoví vůdci. Tito vůdci obecně nejsou politici. Vůdčím principem jsou peníze a vytvoření ráje, kde pro mnohé z nás nebude místo. Nebo to tak vypadá. Doufám, že se mýlím.

    • Harrith54 říká nahoru

      Maartene, pěkné pojednání a vysvětlení této falešné pandemie, jak tomu říkám. Opatření jsou drakonická a zjevně je diktují velcí chlapci s očkovací půdou a vynálezci softwaru, kteří všichni věří, že mají monopol na moudrost, a tak pokračují ve své (bludné) cestě pod rouškou Build Back Netter, ať už je to cokoliv. Uvidíme, jak na tom budeme na konci tohoto roku a doufám, že s vámi v dobrou hvězdu. Zbavte se WEF a BBB, to není život
      Zdravím Harme.

      • janbeute říká nahoru

        Falešná pandemie, jak si vysvětlujete obrovský počet úmrtí na celém světě v důsledku této takzvané falešné pandemie?
        Nenechám se tím vším vyděsit, jinak nebudete moci vůbec žít, ale mám obavy a jsem opatrný.
        Uvidím, až přijde ten muž se šavlí, který mě položí, může už zítra jezdit na motorce tady v Thajsku.

        Jan Beute

        • Harrith54 říká nahoru

          Jaké obrovské množství Jana?
          Když porovnáte čísla, vyjde to maximálně 0.15% populace a vážná chřipka už může způsobit 0.45% úmrtí, ale pak neslyšíte vládu…takže falešná pandemie a opatření katastrofální a drakonická… Pozdravy

        • Marianne říká nahoru

          Celosvětově jsou čísla srovnatelná se silnými chřipkovými roky. Můžete se také divit, kolik skutečných úmrtí na Covid padlo, protože například pokud jste měli pozitivní test, spadli ze schodů, zlomili si vaz, pak jste byli (a jste) úmrtím na Covid. Takto můžete čísla krásně libovolně upravovat. Pro ty, kteří chtějí opravdu vědět, co se děje, na YouTube najdete dokument Event 201, který se konal 18. 10. 2019 v New Yorku.

          • Erik říká nahoru

            Marianne, v normálních chřipkových letech nejsou JIP tak plné, aby organizace pokulhávala. Běžní pacienti s chřipkou nemusí ležet na zádech na kyslíku celé měsíce. Zapomínáte, že opatření jsou tu proto, aby byla péče dostupná, a navzdory všemu to prostě nefunguje nebo sem tam. TO je podstata, ne kolik je mrtvých.

            • Maarten Binder říká nahoru

              Eriku,

              Během chřipkové epidemie se bída na JIP nezobrazuje v televizi. Na JIP umírá v průměru asi 50 % lidí. V průběhu roku. Právě nesprávný způsob dýchání stál mnoho lidí život, protože do značné míry zničil plíce. tito lidé jsou skutečně na chvíli na kyslíku.
              Co se týče zdravotnictví, to je neustále sabotováno vládou.

            • Marianne říká nahoru

              To je pravda, na začátku byly JIP plné, protože nikdo přesně nevěděl, co se děje, a velký přítel Tedros z WHO řekl, že na tento virus může zemřít asi 3,65 % světové populace. O více než měsíc později Dr. Raoult, Dr. Zelenko a náš vlastní Dr. Elens oznámili, že hydroxychlorochin spolu se zinkem a azithromycinem (antibiotikem) přinesly dobré výsledky. To však bylo proti bolavé noze Billa Gatese (WHO) a Big Pharma, kteří vsadili na „vakcínu“, která ještě nebyla vyvinuta od hodiny 0. HCQ byla okamžitě stažena z trhu a Dr. Elens byl laskavě, ale naléhavě požádán, aby přestal, pokud nechce přijít o licenci. V pozdější fázi se objevil Ivermectin a co si o tom myslet? Ani nemůže! Lékařům, kteří v tom budou pokračovat, hrozí pokuta až 150.000 XNUMX €! Závěr: pokud by primární péči bylo umožněno poskytovat tyto léky v raných stádiích, mnoho lidí by dnes ještě žilo a ti, kteří přežili, by trpěli mnohem méně stížností. A co se týče přetíženého nemocničního personálu, neviděli jste ta tik tok videa, ve kterých z čiré nudy nacvičují tanec? Nebo doktorka Gommersová, která si nemyslela, že by bylo potřeba více personálu JIP, protože by se stejně nudili k smrti. Mezi tím, co uvádí MSM, a skutečností je obrovský rozdíl, ale zašlo by nás příliš daleko, abychom zde zašli dále.

              • Eric + Donkaew říká nahoru

                @Marianne. Z velké části s vámi souhlasím. Postoj oficiálních autorit je takový, že neexistují žádné účinné léky proti Covid-19, pouze vakcíny. Ale pokud se to OPRAVDU musí udělat, pak některé léky fungují. Stačí se podívat na pana Trumpa, který byl po třech nebo čtyřech dnech záplatován neschváleným lékem. Velmi levný HCQ (v kombinaci se zinkem a antibiotikem) byl také příliš rychle zakázán. Opravdu velmi podezřelé.

                Já jsem mimochodem velmi pro očkování, ale i pro (včasné) léčení léky. V každém případě dejte nemocným pacientům svobodnou volbu, zda chtějí nebo nechtějí být léčeni HCQ s tím, že v „příbalovém letáku“ bude uvedeno, že účinek zatím nebyl podle oficiální vědy prokázán. V takové situaci bych určitě šel do léčebné metody Roba Elense.
                Ale raději se nechám včas očkovat.

        • Maarten Binder říká nahoru

          Milý Jan,

          Přečtěte si můj příspěvek ještě jednou. Počet lidí, kteří zemřeli na Covid, je srovnatelný s průměrnou chřipkovou epidemií. V případě chřipky se počítadlo každý rok vynuluje. Ne s Covidem. Je pozoruhodné, že v loňském roce nebylo nulové úmrtí na chřipku. znamená to, že chřipka je pryč, nebo byla chřipka přejmenována?

      • Maarten Binder říká nahoru

        Vážení čtenáři,

        Děkuji mnohokrát za mnoho reakcí, z nichž jsou setkání velmi vážná, až na pár ad hominem.
        Jak řekl Petr, nenechte se vést strachem, dodal bych politiky a sadistické virology. Já je znám. Také někteří z nich, kteří jsou neustále v televizi.
        Covid není horší než špatná chřipka. Jen neustále ve zprávách.
        ujistěte se, že jíte zdravě, užívejte dostatek Vit D3 (1.000 XNUMX IU/den), zejména ve vyšším věku.
        Váš imunitní systém je nejlepší obranou proti téměř všem nemocem. Druhou hlavní příčinou úmrtí v USA jsou v současnosti léky a lékařská péče. Zde je video se shrnutím níže Dr. Ryan Cole, ne ledajaký.
        https://greatreject.org/ryan-cole-covid-propaganda/

        Druhou hlavní příčinou úmrtí v USA jsou v současnosti léky a lékařská péče

        Pro nadšence je zde kalkulačka rizika Covid Mortality. Pozor, je to jen kalkulačka. Moje riziko je 2,4%. To je stejné jako riziko bez Covidu. To riziko je součástí života a je způsobeno životem.

        Ještě jednou mnohokrát děkuji za vaše odpovědi. Dále budu reagovat pouze na nové poznatky. Doufám, že to chápete.

        S pozdravem,

        Dr. Maarten

    • Rob V. říká nahoru

      Co bychom měli dělat s úmrtností bez dalšího vysvětlení nebo kontextu? V 70. a 80. letech očekávám více úmrtí v dopravě nebo případů, které ještě nebylo možné řádně léčit: AIDS, rakovina atd. Takže čísla potřebují interpretaci, pokud chcete udělat určitý bod. A i když se to všechno vezme v úvahu, nedošlo by k žádné znatelné úmrtnosti, stále se potýkáme s přetížením nemocnic (vytížení JIP, rušení pravidelných zdravotních záležitostí) a hlášeními chronických potíží po uzdravení z Covidu (lidé, kteří jsou například stále unavený). Podle mého názoru je to víc než jen chřipka. Říká mi to, abych udělal nějaké opatření. To lze snadno provést, aniž byste se nechali vyvolat strachem nebo nekriticky spolykali vše od farmaceutických společností. Zdravotnictví by z mého pohledu nemělo být o zisku, proto silně neschvaluji každého, kdo se chce obohacovat na zdraví druhých. Nastolení ráje zní spíš jako spiknutí nebo utopie... Tak tomu nevěřím.

      • Maarten Binder říká nahoru

        Ne každý rok Robe. To jsem neřekl. Očekává se, že kolaterál nebo politická škoda způsobená Covidem dosáhne stovek milionů kvůli rostoucí chudobě a rozbití potravinového řetězce.
        Mám podezření, že jde o záměr. Pozorně si přečtěte agendu 2020–2030 a 2050. Prohledejte web Billa Gatese. Vlasy vám pak budou stát na hlavě. Nejde o bohatství, ale o exkluzivitu. Gates chce očkováním snížit světovou populaci. Sic!

        • Tino Kuis říká nahoru

          Promiň Martine. To není pravda:

          „Mám podezření, že to byl nějaký záměrný záměr. Pozorně si přečtěte agendu 2020–2030 a 2050. Prohledejte web Billa Gatese. Vlasy vám pak budou stát na hlavě. Nejde o bohatství, ale o exkluzivitu. Gates chce očkováním snížit světovou populaci. Sic!'

          Chce snížit dětskou úmrtnost, aby rodiče pravděpodobně přivedli na svět méně dětí.

          Opravdu si myslíte, že je v tom úmysl, sabotáž, lež, podvod, zločin, rozsáhlá nevědomost atd.? Snad genocida?

        • Henk říká nahoru

          Končím tady. Škoda, že Bill Gates musí být posílen. Uvítal bych trochu podrobnější vysvětlení, proč se nemocnice po celém světě tolik plní. Sám se domnívám, že opatření jsou obyvatelstvu vnucována příliš neomaleně a příkře, pod hrozbou pokut nebo bití pořádkovou policií. Ale vrhnout proti tomu globální spiknutí?

      • Maarten Binder říká nahoru

        Tady máš určitě pravdu. To nic nemění na skutečnosti, že úmrtnost na Covid není větší než úmrtnost velké chřipky, chřipky, která úplně vymizela.
        Nemocnice nejsou v zimě a na jaře zatíženy vyšší zátěží, než je obvyklé. to si můžete přečíst mimo jiné v novinách z let 2017-2018. Chronické stížnosti na Covid jsou o 1 %, nižší než na chřipku, ale pak to nebude v novinách.

    • Rob V. říká nahoru

      Maartene, můžeš se znovu podívat na čísla? Další stovky milionů úmrtí ročně? Ale každý rok zemře na celém světě „jen“ asi 50 milionů lidí... Pak by tyto věci způsobily smrt o faktor 4 až 10 lidí navíc? Nemůžete získat tolik úmrtí, aniž by někdo musel vypustit nějaké zbraně hromadného ničení.

      Také píšete, že je to všechno záměrné: farmaceutické společnosti a vlády nás všechny klamou. To mi vážně zní jako spiknutí. Kritika vůči vládám a podnikům je jedna věc, ale způsob, jakým to zde říkáte, je zcela jiného řádu. To se přiklání spíše ke konspiracím typu „Gates a Sorros jsou za tím, aby značně prořídili populaci a stali se mnohem bohatšími“. To se mi nezdá zdravé...

      • Rob V. říká nahoru

        Zapomenuto: graf celosvětových úmrtí za rok od roku 1950:
        https://ourworldindata.org/births-and-deaths

        • Maarten Binder říká nahoru

          Spokojený s tímto grafem. dokazuje to tvrzení, které jsem byl léta osočován, že růst světové populace má matematickou hranici. když zemře tolik lidí, kolik se narodí, bylo dosaženo cíle. Za současných okolností s válkami, nemocemi atd. se tento bod pohybuje kolem devíti miliard. Bez válek, hladomoru a smrtících pandemií kolem dvanácti miliard. Graf nemá nic společného s Covidem.

  2. theiweert říká nahoru

    Navzdory tomu je Maartenova rada velmi ceněna.

    Chybí to tady. Samozřejmě můžeme říci, že úmrtnost není o nic horší než chřipka nebo jiné roky. Ale byl už rok, kdy bylo tolik opatření a blokování.
    Takže to nemůžete srovnávat s jinými čísly, pak byste museli mít čísla, pokud by nebyla přijata žádná opatření a nedošlo k žádnému uzamčení.

    Minulý rok jsem kvůli Covid-5 ztratil 19 přátel a moje sestra právě teď bojuje o život a marně, jak bylo dnes oznámeno. Poté, co byla 14 dní na JIP udržována v umělém kómatu, jí nyní lékaři nedávají více než 1% šanci.

    Právě proto, že Maartenovy rady jsou tak ceněné a čtené, je jeho pozice pro mnohé nebezpečná. Měl jsem to štěstí, že jsem uvízl na 13 měsíců kvůli Covid-19 na Novém Zélandu, který, jak věřím, to zvládl dobře velmi přísným uzamčením a izolováním každého, kdo je nakažen, od zbytku populace. Má mnoho rychlých testovacích pruhů, které jsou zdarma a kde se můžete nechat otestovat bez objednání. A do cca 1 hodin na mobilu mít negativní výsledek nebo že budete přijati.

    Díky tomu jsme tam mohli žít normálním životem déle než 9 měsíců a jsem za to jejich vládě vděčný.

    Chtěl jsem se však po 13 měsících vrátit domů a nyní je druhý den v karanténě a dívat se s jistým neklidem na to, jak se věci vyvíjejí v Thajsku.
    Nejsem lékař a nestudoval jsem, ale doufám, že čtenáři převezmou svou odpovědnost. A tento Covid-19 rozhodně není neškodná chřipka.

    • Harrith54 říká nahoru

      Úplně se mýlíte, neslyšel jsem nikoho na světě, svět ano, kdo právě znal 6 vážně nemocných nebo mrtvých lidí, kteří byli vážně nemocní nebo zemřeli na Covid!! A sleduji to od března minulého roku, vím o Covidu spoustu pro a proti a vědecká vysvětlení. Váš příběh se mi zdá správný až po očkování, v domovech pro seniory nebo starších útulcích došlo k mnoha úmrtím. Takže se lidé sledujte a nechte pracovat svou mysl. Scaremongering nikomu nic nepřinese! #zůstat zdravý! Dobře jezte, užívejte vitamín D. A držte se mimo skupiny
      Obličejová maska ​​byla také zamítnuta WHO jako nefunkční, ale je nemocná! Pozdrav.

    • Maarten Binder říká nahoru

      Hodně štěstí s tvým strachem Theiweertem.

      Jste nebezpeční, protože se zdá, že nemáte ponětí, o čem mluvíte.
      Nejlepší obranou proti Covidu je náš vlastní imunitní systém a ten se zdá být dostatečný pro 99,95 % lidí.

  3. André + Jacobs říká nahoru

    HAAAAAAA, konečně někdo, kdo to umí říct na rovinu, ale velmi správně. Přesně jak řekl Maarten výše: "Vážení čtenáři, tento článek není zamýšlen jako diskusní příspěvek." . Ale také jsem se snažil seznámit se světovým fenoménem „Covid 19“ prostřednictvím nejrůznějších zaměstnání a kanálů. Brodil jsem se několika konspiračními teoriemi; jeden horší než druhý. Když ale Maarten zakončí svou správnou argumentaci: „Vůdčím principem jsou peníze a vytvoření ráje, kde mnozí z nás nebudou mít místo. Alespoň to tak vypadá. Doufám, že se mýlím.“; pak ho musím zklamat; protože „nebo to tak vypadá“ je bohužel nešťastná pravda. A také bych se rád přidal k Maartenovi v naději, že se mýlí; ale Maarten je tam taky! Nemá chybu. To je začátek něčeho, co ještě všichni nevidíme, nesmíme vidět, nesmíme vědět, nesmíme znát. Děkuji Maarten, někdy jsem si myslel, že jsem jediný, kdo to tak vidí, hej, už jsme v Thajsku 2!! Nedávno nám zavolal okresní ředitel, abychom se zaregistrovali pro vakcínu. Já a moje žena jsme odmítli. A nebyli jsme sami, několik „farangů“ odmítlo. Teď to odmítli i moji rodiče (85 a 84 let) v Belgii!! Jen pro představu...!! Zatím se budu řídit dobrou radou tety Kaat (v tomto případě naší Maarten)!! "Buďte rozumní a nechte logiku zvítězit nad panikou, kterou na vás vnucují světoví vůdci." S pozdravem André

    • Jo říká nahoru

      Jsou (všichni) světoví lídři na stejné vlně? Jak je to možné?

      • Rudolf P říká nahoru

        Světoví lídři se shodli?
        Světovými lídry jsou nakonec Blackrock a Vanguard, kteří vlastní téměř celý svět (spolu s některými menšími investory).
        Nyní pojďme zjistit, kdo stojí za Blackrockem a Vanguardem.

  4. plíce+Lala říká nahoru

    Člověče, Maartene, jsem tak šťastný s touto jasnou logikou, já a mnoho přátel a známých jsme se od začátku snažili přesvědčit naše jinak smýšlející přátele, aby uvažovali sami za sebe a zkontrolovali všechna takzvaná nezávislá zpravodajská média a to je možné, když se podíváte na všechny oficiální statistiky z celého světa, můžete jen dojít k závěru, že jste podvedeni, mírně řečeno, myslím, že je škoda, že v tomto buddhistickém světě je Buddhovo slovo už se často nesleduje. Přemýšlejte sami, ověřte si, co vám bylo řečeno, a řiďte se svým vlastním rozumem, pravděpodobně ne úplně doslova, ale je to společná nit jeho rad, Maarten, díky za tento příběh

  5. Hans říká nahoru

    Dobrý kousek a tento doktor to má tady. V Nizozemí jich není mnoho, jen doktor Wellens, ale ten je odložen jako wappie

  6. Jos říká nahoru

    pane Vasbindere……
    Váš příspěvek není zamýšlen jako diskusní příspěvek, ale samozřejmě vyvolává mimořádné množství diskuse...
    Pokud to vyprovokuješ, tak si myslím, že bys měl do té diskuse také vstoupit.
    Nechci se pouštět do vašeho příspěvku, ale najde se mnoho těch, kteří váš argument zcela vyvrátí, tak jim dejte šanci, aby tak učinili.

    • Harrith54 říká nahoru

      Odhalit jeho příběh je snadné, vymyslet si spoustu kamarádů, kteří zemřeli a naznačit, jak bylo vše bez opatření nebezpečné, ale nedívejte se třeba na Švédsko, kde opatření nebyla tak přísná a zemřelo méně lidí než např. , V Nizozemsku….

      • Rob V. říká nahoru

        Ve Švédsku žije méně lidí, takže se musíte podívat na čísla na 100 tisíc obyvatel. Pak vidíte, že ve Švédsku bylo dosud 1319 úmrtí na koronaviru a v Nizozemsku 962. To neznamená vše, protože země někdy registrují věci jinak. Můžete se tedy podívat například i na nadměrnou úmrtnost. Švédsko pak dosahuje lepších výsledků (méně úmrtí navíc než normálně) ve srovnání s Nizozemskem. Nizozemsko je však velmi hustě osídleno, žijeme blízko sebe, Švédsko méně. Když se podíváte na Dánsko, slouží mu mnohem lépe než Švédsko.

        Takže se dobře podívejte na čísla a dejte je do perspektivy pro nuance. Jen říkat, že Švédsko je na tom lépe, je opravdu krátkozraké.

        čísla:
        https://www.trouw.nl/cs-bcd4d8cd

        • Maarten Binder říká nahoru

          >80 % švédské populace žije ve městech

    • Maarten Binder říká nahoru

      Joshi, do toho, řekl bych.

      • Jos říká nahoru

        Ahoj Maarten
        Cenné :-)
        Jak jsem psal, moc se mi nechce. Myslím, že odpůrci a zastánci mohou házet argumenty a protiargumenty sem a tam. Nedává mi to smysl. Pojďme přes tu pandemii a vraťme svět do normálu.
        S vakcínou nebo bez. Mimochodem, moje pozice je s vakcínou, protože normálně musím za svou prací hodně cestovat a tyto vakcíny mi jednoduše umožňují dřívější přístup do zemí, kam musím jet.
        Takže čistě praktické 🙂

  7. brabantský muž říká nahoru

    Naprostý souhlas s Martinem.

  8. Ruud říká nahoru

    Corona je možná přehnaná, ale co země jako Brazílie, kde lidé umírají jako mouchy?
    Zemřou na koronavirus nebo něco jiného?
    Pokud zemřou na koronavirus, myslím, že korona je docela nebezpečná.

    Podle mého názoru se virus stává nebezpečnějším, čím více lidí je jím infikováno.
    Může se stát, že se virus v těle reprodukuje rychleji než jiné viry a že imunitnímu systému trvá déle, než virus překoná.
    A pokud byste požili dvakrát tolik viru, imunitnímu systému by trvalo – řekněme – třikrát déle, než by virus dostal pod kontrolu.

    Rád věřím, že jsou lidé, kteří by chtěli snížit světovou populaci třeba na 1 promile současné populace.
    To by bylo světu moc fajn, ale raději se svého místa na slunci nevzdávám.
    Nevěřím však, že koronavirus je na to příliš vhodný.
    Ale kdo ví, je to jen první test.

    • FrankyR říká nahoru

      Otázka proč.

      Dovoluji si nabídnout možné vysvětlení.

      Stejně jako v USA je přístup ke kvalitní zdravotní péči velmi omezený pro ty, kteří žijí těsně pod úrovní standardu.

      V USA lidé platí za zdravotní pojištění v průměru 500 dolarů měsíčně. A i tak je pokrytí velmi omezené.

      V Brazílii musíte být téměř milionářem, abyste si mohli dovolit zdravotní péči.

      Následek?

      V obou zemích velká skupina lidí se zdravotními vadami. Často bez vědomí. Dokud neonemocníte.

      Samozřejmě nepomohlo ani zapírání svých „trpitelů“, ale pamatujte, že infekce stouply i v přísnějším Německu a Francii.

      Rozdíl je však v kvalitě zdravotní péče a její dostupnosti.

      Mvg,

      Franky

    • Maarten Binder říká nahoru

      Ruud, Z Brazílie absolutní čísla vždy uvádí takzvaný tisk. Relativně řečeno, Brazílie je daleko pod Belgií a Nizozemskem, zhruba na stejné úrovni jako USA. Podívejte se na počet úmrtí na milion obyvatel.
      https://www.worldometers.info/coronavirus/?utm_campaign=homeAdvegas1?

      Virus se nestává nebezpečnějším, ale je nakažlivější. Očkování však může způsobit, že se stane nebezpečnějším a dokonce odolným vůči našemu imunitnímu systému.
      Koronavirus skutečně není vhodný k decimování populace. Zda to platí i pro vakcíny, si nejsem tak jistý.
      Pokud to nebude fungovat, dostaneme v roce 2025 komunikační virus SPARS.

  9. Wim říká nahoru

    Podívejte se do nemocnic, na lidi na JIP na ventilátorech. není to všechno tak jednoduché. Něco se děje, ale každý má své vlastní zdroje, pozitivní nebo negativní. Je to jen to, co chcete slyšet. Pravda je pravděpodobně někde uprostřed.

  10. Hans van Mourik říká nahoru

    Nezapojujte se do diskuze o očkování.
    Nechte to na lékařích, kteří mají větší rozum než já, i tam se názory dělí.
    Na čem mi teď záleží, je.
    Že pokud to v Thajsku bude pokračovat, to, co navrhli, že očkovaní přijdou, už nebudou muset jít do karantény.
    Nechte mě tedy očkovat, protože si to tato vláda přeje.
    V Holandsku jsem nebyla 3 roky, normálně jezdím k dětem na 2 nebo 3 měsíce každý rok.
    A chci zpět svou svobodu.
    Hans van Mourik

    • Harrith54 říká nahoru

      Očkováním byste si mysleli opak, ale svobodu nezískáte zpět, ale můžete z ní i velmi onemocnět a zůstáváte nakažliví pro ostatní, takže to dává falešný pocit bezpečí! Pozdrav

  11. Ly Will říká nahoru

    Se statistikami se můžete vydat všemi směry, pokud neuvedete celý kontext. Najdeme to na STATBEL:
    „Když počítáme poměr počtu zemřelých k celkové populaci (tzv. hrubá úmrtnost), tak rok 2020 určitě není na prvním místě. Hrubá míra úmrtnosti pro rok 2020 je na 147. místě (mezi 180 lety od roku 1841) a je přibližně na stejné úrovni jako hrubé míry úmrtnosti registrované v 80. letech.“

    Hrubá míra úmrtnosti je poměr, vyjádřený v ‰, mezi počtem zemřelých a počtem obyvatel v konkrétním roce. Od 1990. let se tato hrubá úmrtnost každoročně snižuje. V roce 9.5 činila 2019 ‰. Tato hrubá míra úmrtnosti se prudce zvyšuje na 11.1 ‰ v roce 2020.
    MV AŽ
    2020 11,0 11,1 11,1
    2019 9,4 9,6 9,5
    2018 9,7 9,8 9,7
    2017 9,7 9,7 9,7
    2016 9,6 9,6 9,6
    2015 9,7 10,0 9,9
    2014 9,4 9,4 9,4
    2013 9,9 9,8 9,8
    2012 9,9 9,8 9,9
    2011 9,6 9,5 9,5
    2010 9,8 9,6 9,7
    2009 9,8 9,6 9,7
    2008 9,9 9,7 9,8
    2007 9,8 9,5 9,6
    2006 9,8 9,5 9,7
    2005 10,0 9,8 9,9
    2004 10,0 9,6 9,8
    2003 10,4 10,3 10,3
    2002 10,4 10,1 10,2
    2001 10,3 9,9 10,1
    2000 10,5 10,0 10,2
    1999 10,5 10,1 10,3
    1998 10,5 10,1 10,3
    1997 10,4 10,0 10,2
    1996 10,6 10,0 10,3
    1995 10,7 10,0 10,3
    1994 10,6 10,0 10,3
    1993 10,9 10,3 10,6
    1992 10,7 10,0 10,4
    1991 10,8 10,1 10,4
    1990 10,9 10,1 10,5

    Po sestupném vývoji nyní dochází k náhlému zlomu trendu.
    Když říkám, že je to chřipka, jako Frank Van Tussenbroek a další, doporučuji jeden den vykonávat dobrovolnickou práci na JIP v nemocnicích.

    Ly Will

    • Maarten Binder říká nahoru

      Na JIP je to vždycky bída. v průběhu roku. Alespoň v roce, kdy jsem tam pracoval

  12. Teun říká nahoru

    Bohužel realita je mnohem těžší.
    Podívejte se na čísla přetečení, přestože je nyní chřipkových infekcí méně, vidíme tu bídu. Poslechněte si mladé lidi, kteří se nakazili v březnu loňského roku a stále se neuzdravili. Existuje spousta pádných důkazů, že se nejedná o chřipku.

    • Harry říká nahoru

      Co a kde je ten důkaz? Vyjmenujte několik. Špatná chřipka a další se neděje.

      • Cornelis říká nahoru

        Měl bych vidět ty mnohé, kteří jsou na ventilátoru na JIP, jako komparsisty najaté k naplnění postelí? Myslím, že ne…

        • Peter (dříve Khun) říká nahoru

          Během pravidelné chřipkové vlny je mnoho lidí také na JIP se zápalem plic.

          • Erik říká nahoru

            Celé měsíce, Petere? Sám tomu nevěříš. Tolik lidí, že IC už nemohou dělat svou normální práci? Lidé se přesouvají z JIP na JIP na mnoho kilometrů? A to při každé chřipkové vlně?

            • Peter (dříve Khun) říká nahoru

              A. covid je varianta chřipky, na kterou jsme si zatím nevybudovali odolnost, proto hůře zasahuje u lidí s nadváhou nebo nemocných.
              B. lidé, kteří jsou na JIP dlouhou dobu, trpí základním utrpením nebo mají vážnou nadváhu. V obou situacích jste již vážně nemocní. Pak je covid extra nebezpečný, to je pravda.

              Pokud je vám méně než 60 let, jste zdraví a nejste obézní, Covid není o nic nebezpečnější než normální chřipka.
              Mnoho lidí, kteří jsou těžce zasaženi covidem, má cukrovku 2. typu a/nebo vysoký krevní tlak. Ti lidé si neuvědomují, že už jsou vážně nemocní. Cukrovka je velmi vážný stav, který pomalu ničí vaše tělo.

              Kromě toho se zastavím, protože téměř každý trpí emocemi a strachem. Chápu také, že pokud je vám například 75 let, rádi byste se toho ještě pár let drželi, a proto se bojíte Covidu. Přesto je strach špatný rádce. Úzkost a stres jsou ničivější než Covid.

        • Maarten Binder říká nahoru

          Pozorně si přečtěte komentáře. Lidé jsou na JIP vždy na ventilátoru.

          • Maarten Binder říká nahoru

            Následuje mnoho měsíců do smrti.

  13. Bobule říká nahoru

    Maartenově vyprávění vůbec nevěřím a vlastně si myslím, že je škoda, že jako lékař pronese takovou řeč a pak také řekne, že nevládne jiným názorům. Ostuda. Podívejte, nesouhlasím se všemi přijatými opatřeními, se všemi nesmysly kolem vakcín a způsobem, jakým jsou organizovány očkovací programy. To vše stálo mnoho dalších případů nemocí, infekcí a úmrtí. Ale nedá se říct, že vakcíny nepomáhají. Proč jsou například v Brazílii a USA kvůli Covidu statisíce úmrtí? Dohromady téměř 1 milion mrtvých. Byli jen zasaženi nějakým chřipkovým útokem a pak zemřeli? Bývalý Trump a stále Bolsonaro se o Coronu nestarali, proto tento výsledek. A pokud ano, jaký má smysl vyvíjet proti němu vakcínu? Mezitím se situace v Brazílii zhoršuje a v USA je to mnohem lepší, protože BNiden začal očkovat.
    Zůstaňme u Nizozemska. Nyní bylo napočítáno 1,3 milionu infekcí. Bylo přijato 35 tisíc hospitalizací a 16,5 tisíce zemřelo. Panika a chaos kolem zaplňování nemocnic a neschopnost zvládat příjem na JIP je způsobena nedostatkem personálu. To se ukázalo v březnu 2020 v Itálii, následovalo Španělsko, Francie, Německo, Belgie, zkrátka všude. To, že se to přesto dalo zvládnout, je podle mého skromného názoru dáno přijatými opatřeními. Dovolte mi, abych se vrátil na začátek: mnohá opatření jsou přísná, nepromyšlená a represivní. Ale to neznamená, že nemůžete říct, že nebyly účinné. Tady bychom byli úplně bezradní, kdyby počet hospitalizací a úmrtí sledoval stejný trend jako počet nakažených.
    https://eenvandaag.avrotros.nl/coronacrisis/coronacrisis-in-cijfers/besmettingen-doden-en-ziekenhuisopnames-in-nederland/
    Pamatujte také, že my lidé máme rádi pravdu. Ale jestli to zahrnuje dobré myšlení jako základ, to je příliš velká otázka. Existuje něco jako myslet si, že:
    protože preventivní opatření funguje dobře, je stejné opatření vnímáno jako nadbytečné nebo přehnané. Nebylo to všechno nutné, protože je to všechno v pořádku. Pokud se tedy podnikne rázná opatření v době, kdy jsou údaje o kontaminaci stále lepší, než se očekávalo, a křivky ještě exponenciálně nestoupají, bude se mnohým zdát zásah nepřiměřený. Poté dostáváme stejný druh reakce, podobný problém/vnímání myšlení: protože nepropukla žádná katastrofa, je pro mnoho lidí těžké uvěřit, že bez opatření by k těmto katastrofám mohlo dojít. Stačí vyhledat na Googlu: „prevention paradox corona“.

    • Maarten Binder říká nahoru

      Držte se nepravdivých informací eenvandaag, nu.nl, novin atd. Realita je však jiná. Nečetl jsi pořádně můj příběh
      De Jonge se k vám také přidá. Řekněte mi: Kam se poděla chřipka?

  14. Erik říká nahoru

    Nedovedu si představit, že doktor Maarten ignoruje nebo bagatelizuje všechny nemocné a mrtvé; o nic víc si neumím představit, že by hájil slovo „genocida“ nebo heslo „zločinecké vlády“. Myslím, že to vypadá jako projevy frustrace, protože léčba nemusí být taková, jakou by dělal jako lékař.

    Vidí to celý svět špatně kromě guru dr Maartena? Pojď hned! Srovnávat současné vakcíny se snahou něco udělat proti horečce dengue je zbytečné; dengue je úplně jiný příběh. Vakcíny by nebyly dobré, ale Číňané ano? Na čem to doktor Maarten zakládá?

    Přístup – alespoň v EU – je primárně zaměřen na odlehčení péče. To bude fungovat pouze tehdy, pokud víte, jak zabránit vstupu více lidí na JIP. K tomu jsou vakcíny a nevidím, že by je WHO odmítala.

    Každopádně upřímně doufám, že korona-19 zmizí a jestli je to kvůli vakcínám nebo lékům, je pro mě irelevantní.

    • FrankyR říká nahoru

      Vasbinder vysvětlil, že čínská vakcína byla vyvinuta a vyrobena klasickým způsobem.

      Je jasně definován…

      Mvg,

      Franky

    • Maarten Binder říká nahoru

      Erik,

      Děkuji, že mi říkáš guru. Nicméně guru chrlí nesmysly jako vy. Vymyslete argumenty. Hádky ad hominem nejsou nic jiného než vulgární nadávky, obvykle způsobené hloupostí nebo dlouhými prsty u nohou.

      • Erik říká nahoru

        Maartene, jasně jsi napsal svůj názor, ale opět mě odpuzují slova genocida a zločinecké vlády. V celém vašem příběhu pro to nenacházím žádné ospravedlnění, zvláště nyní, když byla přijata „celosvětová“ opatření a provádí se očkování. Všichni se mýlí? nevěřím.

        To, o čem mluvíte jinde, populační růst, sdílím. Příliš se dostáváme do světa zvířat a jeho neznámých neduhů. Ryan, Virus X, 90. léta, ale tu knihu samozřejmě také znáte.

  15. FrankyR říká nahoru

    Z velké části podporuji Vasbinderův argument.
    A viděli jsme, jak vážně vlády berou veřejné zdraví po chřipkové sezóně 2017/2018.

    I tehdy byla nadměrná úmrtnost, ale škrty ve zdravotnictví pokračovaly.

    Nyní procházíme. Teď je najednou zdravotní péče to nejdůležitější?

    Někdo tvrdil, že kvůli covidu ztratil více než tři lidi. Kolik bylo těmto lidem let?
    Musíme chránit zranitelné skupiny, říkají. Ale odložit vše, abyste vyhráli 3 až 5 let?

    A co ti, kteří mohou žít více než 10/20/50 let?

    Kolega přišel o otce kvůli rakovině. Ten muž by mohl podstoupit imunoterapii bez současné falešné paniky. Kvůli špatnému hospodaření ale nemohl více než rok do nemocnice.

    Když se to konečně podařilo, bylo příliš pozdě. Po měsíci a půl byl 'pryč'. 67 let.

    Je stále více lékařů, kteří říkají, že covid musí být přijat.

    https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ic-artsen-tijd-is-rijp-om-meer-coronadoden-te-accepteren-en-de-maatregelen-te-versoepelen~adf6171b/

    Mvg,

    Franky

    • Erik říká nahoru

      Moderátor: Prosím, respektujte názor toho druhého, i když nesouhlasíte.

  16. Chris říká nahoru

    Musíme rozlišovat tři věci, které se často zaměňují, pokud jde o příčinu a následek:
    1. způsoby, jakými se virus nakazíte (nebo přenesete): diskuse o obličejových maskách, větrání, mytí rukou, udržování vzdálenosti, uspořádání návštěv, či nikoli;
    2. stupeň, ve kterém onemocníte (ne, trochu, velmi, velmi: od asymptomatického onemocnění po hospitalizaci a přijetí na JIP): váš osobní imunitní systém, základní onemocnění (počet, která onemocnění, stupeň), množství viru, které jste nosit s sebou;
    3. zda vás to zabije: nejen to, jak jste nemocní, ale také množství, kvalita a dostupnost zdravotní péče, dodržované léčebné metody, pozdní diagnostika, testovací režim.

    Spojování faktorů těchto tří věcí, například riskujete smrt tím, že nebudete nosit obličejové masky pod širým nebem, je vědecky úplný nesmysl. Korelace mezi těmito dvěma faktory je zanedbatelná.
    A je docela možné, že lidé se stejným základním onemocněním zemřou častěji v zemi A než v zemi B kvůli situaci ve zdravotnictví, pokud je příčina smrti registrována stejným způsobem.

  17. Peter Veerberg říká nahoru

    Pravděpodobný argument, ale také v NL je 8-4-2021, 2525 pacientů v nemocnicích a 798 na JIP z nějakého důvodu. Není to chřipka. Mnozí mají před sebou měsíce rehabilitace kvůli respiračnímu selhání/dušnosti.


Zanechat komentář

Thailandblog.nl používá soubory cookie

Náš web funguje nejlépe díky cookies. Můžeme si tak zapamatovat vaše nastavení, udělat vám osobní nabídku a pomůžete nám zlepšit kvalitu webu. Čtěte více

Ano, chci dobrý web