Publicità lacrime in Tailanda

Par l'Editorial
Postatu in Rimarchevule
Tags: ,
4 Settembre 2015

A publicità in generale cade in categurie stereotipate pulite, l'annunzii di birra sò divertenti, l'annunzii di l'auto sò slick, l'omi in l'annunzii di l'articuli di casa sò stupidi, è e donne in l'annunzii elettronichi sò squali.

Thailand heeft zich ontwikkeld tot een wereldleider in een speciale categorie: de smartlappen. Het genre is zo populair in Thailand dat bedrijven speciale, lange versies van tranentrekkende commercials laten maken, die wel 5 of zelfs meer dan 10 minuten kunnen duren. Ze worden dan vooral op YouTube en Facebook geplaatst.

Het bedrijf Vizer, dat bewakingscamera’s verkoopt, heeft op 27 augustus zo’n smartlap – “er gebeurt meer om u heen dan u zelf kunt zien” – geplaatst en is sindsdien al bekeken door 5,4 miljoen mensen op Facebook en meer dan 3 miljoen op YouTube.

Hieronder deze reclamefilm en als u nog meer “tearjerkers” wilt zien, ga naar: involves-the-murder-of-a-homeless-man/

Bron: website Quartz, www.qz.com

[youtube]https://youtu.be/S-fvxEq_3DA[/youtube]

1 reactie op “Tranentrekkende commercials in Thailand”

  1. francese Nico dice su

    Het is inderdaad een tranentrekkende commercial, al laat de kwaliteit van het regisseurschap te wensen over. Het doel is echter geslaagd, al werkt enkel het ophangen van een “bewakingscamera” niet preventief, net als de doodstraf een moordenaar niet tegenhoudt.


Lascia un cumentu

Thailandblog.nl usa cookies

U nostru situ web funziona megliu grazia à i cookies. In questu modu pudemu ricurdà e vostre paràmetri, fate un'offerta persunale è ci aiutanu à migliurà a qualità di u situ web. Read more

Iè, vogliu un bonu situ web