Добре дошли в Thailandblog.nl
С 275.000 XNUMX посещения на месец Thailandblog е най-голямата общност в Тайланд в Холандия и Белгия.
Регистрирайте се за нашия безплатен имейл бюлетин и бъдете информирани!
бюлетин
Езикова настройка
Оценете тайландски бат
Спонсор
Последни коментари
- Cornelis: „Нарастващият проблем на свръхтуризма“? Един ден взимат мерки за привличане на повече туристи, на другия ден
- Lieven Cattail: Естествено. тръбят от покривите, че Тайланд е толкова „невероятен“ и канят всички да го разгледат, м
- Джони БГ: Хей, приятелю, внезапно ли си забравил нарушенията на човешките права в Китай с техните добри уроци? За съжаление вие донякъде потвърждавате изображението
- T: Освен броя на полетите и самолетите е почти невъзможно да се съберат, но вкаменелости в авиацията като KLM и Lufthansa
- шал: Живея тук в Isaan от 12 години, вече нямам храна Isaan за мен, не е много вкусна и понякога се чудя дали тази храна е такава тук.
- Роб В.: Внезапно вдъхновение: страхотно е да напишеш роман с всякакви стереотипни герои и клишетата събития биха били за д
- Пьотер: Цената е подходяща за мен (20 км южно от Корат). Имах добър изпълнител и договорената цена беше 1,45
- Роб В.: Напълно съм съгласен с насърчаването на кооперациите, Джони, защото това кара социалистическото ми сърце да бие по-бързо. ;) Но
- Джони БГ: „– вече има ръст в договорното отглеждане (по инициатива на търговци с Китай; дуриан, лонгон, мангостин, ориз) и
- Роб В.: Вече съм преполовил книгата. Засега главните герои са ходещи клишета: белият нос се влюбва веднага, дамата гел
- Джони БГ: Да си последен е проблемът, но и решението. Просто направете своя годишен ритуал и стигнете до заключението, че
- Крис: Няколко бележки: – Селското стопанство в Тайланд е много повече от ориз. Изразен в долари, износът на плодове, а също и на
- Рони: В района, където живеят свекърите ми, Натан в Убон Рачатани, цената на m² е 11.000 XNUMX бани напълно завършени. Плащане
- Arno: Факт е, че фермерът с неговия труд не получава почти нищо за своя ориз и едва може да покрие разходите си, камо ли достатъчно
- Тео: С простата технология в оризовите полета СЕГА стана много скъпо да се отглежда ориз. Комплект 10 rai. Имахме последно
Спонсор
Отново Банкок
Меню
записи
представя
- фон
- дейности
- Платена публикация
- дневен ред
- Данъчен въпрос
- Белгийски въпрос
- Гледки
- Bizar
- будизъм
- Рецензии на книги
- Колона
- Корона криза
- култура
- Дагбук
- Dating
- Седмицата на
- досие
- Гмуркам се
- Икономиките
- Ден в живота на…..
- острови
- Храна и напитки
- Събития и фестивали
- Фестивал на балоните
- Фестивал на чадърите Бо Санг
- Биволски надбягвания
- Фестивал на цветята в Чианг Май
- китайска нова година
- Пълна луна партия
- Коледа
- Фестивал на лотоса – Rub Bua
- Лой Кратонг
- Фестивал на огнената топка Нага
- Новогодишно тържество
- Phi ta khon
- Вегетариански фестивал в Пукет
- Ракетен фестивал – Bun Bang Fai
- Сонгкран – тайландска Нова година
- Фестивал на фойерверките в Патая
- Емигранти и пенсионери
- AOW
- Автомобилна застраховка
- Банкиране
- Данък в Холандия
- Данък в Тайланд
- Белгийско посолство
- Белгийските данъчни власти
- Доказателство за живот
- DigiD
- Емигрирайте
- Да наемете къща
- Купи къща
- В памет на
- Отчет за приходите и разходите
- Ден на краля
- Разходи за живот
- Холандско посолство
- холандско правителство
- Холандска асоциация
- Новини
- Отминаване
- Паспорт
- Пенсия
- Шофьорска книжка
- Разпределения
- Избори
- Застраховането като цяло
- виза
- работа
- болница
- Здравна осигуровка
- флора и фауна
- Снимка на седмицата
- УМНИ УСТРОЙСТВА
- Пари и финанси
- История
- Здраве
- Благотворителни организации
- Хотели
- Разглеждане на къщи
- Isaan
- Хан Петър
- Кох Мук
- Крал Бхумибол
- Живея в Тайланд
- Изпращане на читателя
- Читателско обаждане
- Съвети за читатели
- Въпрос на читателя
- общество
- пазар
- Медицински туризъм
- Обществена среда
- Нощен живот
- Новини от Холандия и Белгия
- Новини от Тайланд
- Предприемачи и компании
- Образование
- Изследване
- Открийте Тайланд
- Opinie
- Забележителен
- повикване
- Наводнения 2011
- Наводнения 2012
- Наводнения 2013
- Наводнения 2014
- Хибернация
- Политика
- Анкета
- Пътни истории
- пътуване
- взаимоотношения
- пазаруване
- социални медии
- Спа и уелнес
- спорт
- Стеден
- Изявление на седмицата
- Плажове
- Taal
- Продава се
- TEV процедура
- Тайланд като цяло
- Тайланд с деца
- тайландски съвети
- тайландски масаж
- Туризъм
- Излизам
- Валута – тайландски бат
- От редакторите
- Имот
- Трафик и транспорт
- Виза за кратък престой
- Виза за дългосрочен престой
- Въпрос за виза
- Самолетни билети
- Въпрос на седмицата
- Време и климат
Спонсор
Преводи за отказ от отговорност
Thailandblog използва машинни преводи на множество езици. Използването на преведена информация е на ваш собствен риск. Ние не носим отговорност за грешки в преводите.
Прочетете нашия пълен тук опровержение.
кралски особи
© Copyright Thailandblog 2024. Всички права запазени. Освен ако не е посочено друго, всички права върху информация (текст, изображение, звук, видео и т.н.), която намирате на този сайт, принадлежат на Thailandblog.nl и неговите автори (блогъри).
Пълното или частично поемане, поставяне на други сайтове, възпроизвеждане по какъвто и да е друг начин и/или търговска употреба на тази информация не е разрешено, освен ако не е дадено изрично писмено разрешение от Thailandblog.
Връзките и препратките към страниците на този уебсайт са разрешени.
Начало » Въпрос на читателя » Въпрос на читателя: Имат ли тайландците по-добра устойчивост на Covid-19?
Уважаеми читатели,
Като цяло тайландците са спретнати и спретнати, но имам чувството, че имат много повече съпротива от нас в Холандия. Сега въпросът ми: възможно ли е тайландците да имат по-голяма устойчивост към болести от нас? И следователно по-малко смъртни случаи от Корона?
С уважение,
Хенк
Мисля, че ние сме по-добри в правенето на видимо какво наистина се случва, броя на инфекциите и смъртните случаи, отколкото правителството на Тайланд. Според мен това няма много общо с повече или по-малко съпротива.
Резистентността има причинно-следствена връзка с условията на живот, храненето и нощния сън. Може дори да се окаже, че ние в западните страни правим това по-добре, отколкото в Тайланд. Останалото е само утайка от кафе...
Мога само да потвърдя това, тайландското правителство прави всичко, за да потисне реалните числа. Ако числата наистина са толкова ниски, наистина не виждам смисъл от мерките за блокиране, които влязоха в сила едва през последните седмици. 2 смъртни случая за един ден и след това парализиране на цялата икономика е непропорционално, но мерките са необходими, защото реалните цифри са много по-високи.
Херман,
Мисля, че за съжаление си прав. Цифрите са, учтиво казано, неточни
Докато няма ваксина, туризмът ще остане далеч назад от това, с което хората са свикнали. Туристите няма да рискуват в чужбина поради вируса Коран.
Гр. Роб Гримизер
Може и там да са много по-умни от тук... Да реагираш навреме и да вземеш мерки в случая със сигурност е по-умно... Тук много закъсняха. Тайландците не се ръкуват и не се целуват като нас. Ако направите това късно или го направите много малко, разбира се, вече ще сте много напред.
На време? Първи Covid пациент в ТХ на 13 януари, първа мярка. Температурните сканирания започнаха през февруари. Средата на март, че „годен за летене + декларация от посолството“ или декларация „без Covid“ за чужденци. В края на март извънредно положение, обаждане за социално дистанциране и т.н. Това е, което наричате реагиране навреме, други държави бяха по-гъвкави с мерки като социално дистанциране, мярка, която видимо помага, докато тайландците продължиха да позволяват Китайци да влизат от всички региони за седмици.
Тайландците бяха решителни с ad hoc мерки и генерален министър-председател, който изглежда войнствен по телевизията. Явно това прави впечатление на хората?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Thailand
Холандия едва ли е по-добра от Тайланд с този вирус.
Почти няма тестове за корона, първо само болничен персонал, а сега най-накрая и медицински персонал.
Много повече хора умират всеки ден, отколкото RIVM и GGD искат да вярваме.
Ако не сте били тествани за корона и въпреки това умрете, няма да бъдете отчетени
Вижте цифрите от статистиката на Холандия, която има много повече смъртни случаи от нормалното.
Но да се върнем на въпроса дали тайландците са по-устойчиви на вируси, е трудно да се каже.
Аз лично смятам, че климатът е в тяхна полза, въпреки че има въпросителни.
В Холандия студът причинява много подсмърчане и сме по-податливи на вируси.
С жегата в Тайланд по това време няма да видите нито един/малко хора с настинка.
Но все още се знае твърде малко за Covid 19 и ще знаем точно след няколко години
@ Ерик,
Ако сега прочетете цифрите, когато определен брой хора са умрели отново, тайландците са тези, които съставляват поне 99% от тези смъртни случаи.
Също така в различни възрастови групи.
Тайландските партита също така редовно се нападат и докладват на полицията от съседи и всеки друг.
Така че да, просто го кажи.
Трудно е да се каже дали хората тук (Тайланд) са по-добре защитени от това от вкъщи.
ЛУИЗ
Не мисля, че тайландците имат по-добра устойчивост. Но това, което мисля, е, че от една страна, Тайланд започна да носи маски за лице и да използва дезинфекция в повечето магазини и сгради много по-рано от Холандия и че почти цялото население участва. Пак искам да кажа, че не смятам, че маските помагат срещу инфекцията, но помагат за намаляване на разпространението на вируса.
След това можете също да погледнете как хората се отнасят един към друг. Как се поздравява някой в Холандия? Ръкостискане, целувки, прегръдка. Това рядко се случва в Тайланд. Хората просто се докосват по-малко. Особено в началото на пандемията, когато все още всичко беше неясно и хората не знаеха, че като носител несъзнателно предаваш вируса, той имаше свобода на действие. Тогава всички вече се разхождаха тук с маски.
Може да се окаже, че тъмната цифра тук е по-висока от предполагаемата, но мисля, че от това, което прочетох в медиите досега, хората тук в Тайланд реагираха много бързо.
Бих искал да добавя, че това са мои мисли… те не са научни данни или изследвания…
Мисля, че добър анализ. Големият тест ще бъде Индия с 1,3 милиарда души, където всички винаги са един над друг в огромните градове, въпреки че има малък контакт (хинду). Условията на живот са много по-сурови и замърсяването е изключително.Поколения наред те трябва да изграждат съпротива, за да оцелеят (продължителността на живота е много по-ниска). Така че, ако теорията за резистентността е вярна, инфекцията трябва да е по-малка. Засега няма доказателства според мен. Така че трябва да изчакаме и да продължим да се защитаваме.
Съгласен съм.
Според мен тайландците докладват доколкото знаят. По-добро отчитане дори отколкото в Холандия, където има редица големи въпросителни относно действителния брой заразени. В Холандия не се съобщава дори за излекувани, защото хората сигурно не го помнят. Никоя държава не може да докладва 100% точно всеки ден. Факт е, че Тайланд има 40 пъти по-малко инфекции на милион жители и тъй като процентът на смъртните случаи на брой инфекции е много по-нисък от този в Европа, говорим за фактор от приблизително 300 по отношение на смъртните случаи от COVID!!!! (днес 278). Това е много голяма разлика и наистина има редица причини/хипотези в основата й:
1) климат, тъй като в други субтропични райони също има много по-малко инфекции, отколкото в Европа и САЩ. Разпространеният вирус живее значително по-кратко в този климат, вече има доказателства за това и това се отразява и в числеността на другите субтропични страни. Тъй като вирусът живее по-кратко време, хората се заразяват с по-малко вирусни частици на инфекция, боледуват по-леко, тъй като тялото може да елиминира вируса по-лесно и следователно те също имат по-голям шанс за оцеляване. СЗО обясни, че количеството на инфекцията влияе върху степента на заболяването и шанса за оцеляване. Също така мисля, че теорията за поздрава на Sjaak е добра.
2) Правителството на Тайланд предприе реални конкретни стъпки за предотвратяване на разпространението много по-рано от други страни. В Холандия Rutte действаше твърде колебливо и това доведе до много допълнителни инфекции и смъртни случаи. Последното е лично мнение, но ако съпоставите какво и по кое време са предприели успешните държави, няма как да не стигнете до този извод. Можем да обсъдим това, би било хубаво, но няма да влезе в блог. Мерки като спиране на въздушния трафик навреме, блокиране, защита на устата/носа, поддържане на социална дистанция, всички първоначално бяха ненужни в Холандия/Европа. По-късно, но твърде късно. Жалко, но вие сте си виновни... това е голям срам.
3) В почти всички страни в Европа (с изключение на Германия) имаше липса на комплекти за тестване. Не и в Тайланд, а сега дори има излишък от медицински заведения в Тайланд.
Заключение: Данните на Тайланд са в пъти по-добри от тези в Европа/САЩ и според мен са сравнително точни (СЗО присъства и в Тайланд). Дори и тайландците да лъжат, не можете да замаскирате тази голяма разлика в заразата и плътността на смъртта. Те също нямат причина да лъжат; вече няма икономическа изгода от лъжата.
Под точка 1 споменавате климата и при подобни обстоятелства като Индонезия миналата седмица се появиха съобщения от холандски журналист, че 1 починали страдащи от Covid са били погребани в 10 гробище в Джакарта този ден преди 5 часа сутринта.
Мисля, че имунната система на тайландците е малко по-различна от повечето холандци. Това е така, защото условията на живот са различни. Вземете моя пример: ние се къпем с изпомпвана вода и жена ми от Тайланд също мие зъбите си с нея, но след 5 години аз все още използвам бутилирана вода, за да го направя. Ще има още примери защо обучението на имунната система е различно, така че съпротивлението също е различно. Дали това работи по-добре срещу Corona е съмнително, защото и двете имунни системи все още не познават този странен нападател.
Никой не трябва да се съмнява, че здравото тяло, храна и упражнения имат по-добър буфер!
Тимкер, след 5 години все още си мия зъбите с бутилирана вода. Толкова ли те е страх от изпомпаната вода? Когато пристигна в Тайланд, винаги съм малко по-внимателен през първите няколко дни. Вие всъщност го казахте, трябва да се опитате да укрепите имунната си система.
Изобщо не вярвам тайландците да имат по-добра устойчивост.
Болниците често са пълни, на хората се дават много лекарства и маските за лице, които се носят, добре, с някои изключения.
И после кристалният мет, Яба.
По отношение на здравето само слънцето и майката природа ще победят Холандия.
предположение на д'Онд след сравняване на няколко стойности: влажност: https://www.foodlog.nl/artikel/de-hond-luchtvochtigheid-bepaalt-covid-19-kans-voor-een-slimme-exit-uit-de/ респ. https://www.news.uzh.ch/de/articles/2020/grippeviren.html
Вирусът оцелява над 40 градуса в сух въздух с относителна влажност 20% само за 20 минути върху неръждаема стомана. Така че сухият горещ въздух помага.
Климатикът е разпространител на много повече гъбички и бактерии.
Ако случаят беше такъв, всички щяхме да влезем в 90° сауната за петнадесет минути, нали?
Възможно е една кръвна група да има по-голяма устойчивост от другата, но мисля, че това е по-вероятно да се дължи на факта, че повечето инфекции се случват на възраст между 30 и 39 години, тази група обикновено е по-силна от другите възрастови групи.
Има редица фактори, които могат да играят роля.
На първо място начинът на поздрав.
За трите месеца, в които бях там, забелязах, че целувката като поздрав не е обичайна. (Вътрешните вече знаеха това, разбира се) Уай, както е известно, е по-нормален... Ходенето ръка за ръка на обществени места също не е обичайно.
Освен това високата температура може да играе роля.СЗО оспорва тази идея, но това се отнася най-вече за западноевропейците, които смятат, че тя ще изчезне през лятото.
Но скорошно китайско проучване показва, че 8.72. ° е повратна точка. Разпространява се по-бързо под това и по-малко бързо отгоре. А влажният въздух също осигурява по-бързо разпространение.
През зимните месеци влажността обикновено е много ниска. Хареса ми топлината от 32 благодарение на ниската влажност.
Други могат да преценят по-добре дали хигиената също играе роля.Това, което ми направи впечатление е, че хотелите, струващи 500 Bath (от ), се почистват много добре... Но с нисък бюджет
Бях шокирана от липсата на хигиена в хотела.
Това важи и за ресторантите..
Чревна инфекция три пъти за три месеца. Но тогава разбрах, че натоварените ресторанти са най-безопасни.
Явно и самите тайландци го знаят...
В началото на епидемията пазарите бяха подложени на по-строг контрол и глоби за неспазване на хигиенните правила. Не забравяйте, че след Индия, Тайланд е мястото, където се заразяват най-много чревни инфекции.
Това може да не повлияе на разпространението на вируса.
Също така традицията да се влиза в храмове, магазини и къщи с обувки. Тъй като вирусът се разпространява и през земята (падащи капки)
Мислех също, че тайландците миришат на свежест.
Но накрая, дали самите хора са по-устойчиви...не намерих индикация за това.Не мисля.Единственото особено нещо, по което Тайланд се отличава от околните страни е, че западните държави никога не са го колонизирали .Но знаем от историята, че това всъщност прави хората по-уязвими към чужди вируси.(Испански индианци)
Холандски учени откриха, че има връзка между състава на ДНК на човека и степента на чувствителност. Сега това се проучва допълнително.
Особено е също, че има село в Италия, където никой не се е заразил с вируса.
Накратко, все още знаем много малко и изследванията трябва да разкрият кои фактори играят роля в хода на вируса.
Наскоро публикувано проучване на Университета в Гент показва, че генетичните фактори играят роля. Проучването беше за Европа и се оказа, че колкото по на север отивате, толкова по-голяма е естествената съпротива. Би било интересно да се създаде такова проучване тук...
Приблизително същата история като по време на чумната епидемия около 1345 г.: южните (римски) страни бяха почти унищожени, до 85% от градското население, северните скандинавски страни пострадаха сравнително по-малко.
Тук винаги се извършва проверка, когато умрете от квалифициран лекар, който, особено ако са налице симптомите на белодробна инфекция, също ще тества за корона като причина за смъртта. В Тайланд обикновената пневмония или други причини са достатъчно скоро, за да класифицират починалия. Така че мисля, че реалният брой на смъртните случаи е много по-висок, но причината се записва много по-малко внимателно.
По-здрави ли са тайландците от нас? Не, аз не мисля така. Вижте само продължителността на живота. Средният западняк живее много по-дълго. По-устойчиви ли са на вируса? Да може би. Много тайландци са много по-активни физически от западняците. Повечето все още не разполагат с целия лукс на оборудването, за да се чувстват удобно. Имунната ни система е мързелива. Ние живеем в контролирани климатични домове, работни места, коли и така нататък. Ние също сме средно по-възрастни. Това означава, че имунната ни система не е достатъчно стимулирана, за да реагира бързо и адекватно на заплахи. Това обяснява ли ниските цифри в сравнение със Запада? Така мисля. Климатът или по друг начин е разнообразен по целия свят. Просто вземете Испания в сравнение с Холандия. Вирусът наистина не се интересува от горещо или студено време. Както и да е, според мен това разбира се не е научно обоснована история.
Средният западняк има по-висока продължителност на живота. Защо? Виждаме, че сега те се поддържат живи по-дълго с лекарства и интервенции. В резултат на това смъртността в случай на инфекция сега е доста висока в домовете за почивка и старчески домове. По-здравите възрастни хора също имат по-малко проблеми с вируса. В Тайланд грижите за възрастните хора не са на същото ниво.
Здравей,
Corona не обича високите температури, така че тук нещата вече се движат по-бавно.
Маската всъщност не ви предпазва от вас самите, но със сигурност ви помага да не заразите другите.
Така че, ако всеки носи едно от тях, вие също сте там.
Тук не си стискат ръцете, което има значение.
Corona няма нищо общо със сортовете, но ние всъщност знаем твърде малко за тях.
Това на моите приятели лекари в Холандия.
Това, че тайландците като цяло са спретнати и спретнати в сравнение с фаранг е глупост и дори ме дразни...корумпирани боклуци, това чисто ли е?
гр,
Oean англ
Също така намирам тайландските смъртни случаи в Тайланд за изненадващо ниски, като се има предвид общото население в Тайланд.
Правителството може да раздели действителния брой на десет. Но също така може да се окаже, че тайландците вече носят маски за лице по принцип. И въпреки че много се пише за маските за лице, все пак смятам, че те осигуряват известна защита. Тук, в Холандия, имам впечатлението, че жена ми от Тайланд сме единствените, които носят шапка FFP3. Хората тук те гледат много странно и малките деца се крият зад майка си. Също така прочетох, че при около 26-28 градуса C Corona умира (или може би намалява силата си?) И така при температурите в Банкок това може да е така.
Испания и Италия са живото доказателство, че всички тези твърдения, че по-високите температури убиват вируса са глупости.В Европа най-засегнатите страни са южните, а в северните (по-студените) има значително по-малко случаи. Установен факт е, че правителството не предоставя действителния брой.
Току що го погледнах. (днес, четвъртък, 16 април 2020 г.)
Температура Бергамо: 8 градуса; Милано 11 градуса: Барселона 16 градуса; Мадрид 12 градуса; Банкок 28 градуса (06.00 сутринта)
До преди няколко седмици в Северна Италия беше студено. В Северна Испания още не беше много топло.
Средиземноморският климат е далеч от тропическия климат. В Тайланд почти не се охлажда през нощта. Това е малко по-различно в Испания и Италия, особено след залез слънце. Тези страни също имат зимен сезон. В Тайланд никога не е зима и дори можете да плувате навън през януари в неотопляем басейн. Не мислете за това в Южна Испания или Италия.
Испания и Италия нямат високи температури през зимата. Освен това вирусът избухна в италианските ски курорти.
И колко пъти са ви казвали, че нямате уважение към холандската култура, че трябва да се адаптирате към холандската култура? 😉
Носете маска, ако се чувствате по-удобно, но най-важното е социалната дистанция и добрата хигиена. Лично аз не бих носил FFP маска, те са крайно необходими в здравеопазването и т.н., а все още са дефицитни. С другите мерки, за които хората призовават и които спазвам, се чувствам достатъчно сигурен. Както е описано другаде, евтините кърпички за еднократна употреба не ви помагат да се предпазите, може би само малко, за да не поръсите другите с капки. Но тогава не трябва да стоите близо един до друг. За съжаление, това изглежда се случва повече в Тайланд, отколкото в Холандия (фалшиво чувство за защита чрез шапка, подозирам). Въпреки че някои съзнателно или несъзнателно не се придържат към правилата и предупрежденията, броят на официалните доклади за Covid в Тайланд остава нисък. Не смея да кажа нищо по въпроса, просто експертите ще трябва да прегледат данните.
Не е ли възможно повече хора на Запад да получават грижи за удължаване на живота? Те отдавна са измрели в Азия и сега масово измират на Запад.
Да, всичко наведнъж, нали? И не само възрастните хора умират.
Ако се твърди болезнено, че повечето от починалите са имали съпътстващи заболявания, сигурно не може да бъде другояче, освен че без многото лекарства тези хора биха умрели много по-рано?
Някой на 80 години в селските райони на Тайланд често не приема лекарства и често няма наднормено тегло. Това са силните хора, които ще преживеят това.
След това събитие западният свят трябва да проведе задълбочено разследване дали прекомерната консумация на захар, водеща до затлъстяване и други проблеми, е направила западните хора по-слаби да устоят на този вирус.
Интересно ми е водят ли се записи за основното заболяване в комбинация със смъртта.
Точно както алкохолът кара мозъка да се чувства добре, захарта със сигурност не е любима и е още по-опасна, защото се съдържа във всичко и хората са изложени на тази опасност от детството.
Алкохолът също е проста захар, но това е, което хората избират... поставянето на захар в храната е мафиотска практика и това сега се подкрепя от много правителства в страни, които се справят с много смъртни случаи от коронавирус.
https://www.bangkokpost.com/life/social-and-lifestyle/1721303/the-problem-of-thailands-sweet-tooth
Добър въпрос. Например, веднъж попитах защо трябваше да бъда ваксиниран срещу болести (включително хепатит), когато дойдох в Тайланд и местното население има съпротива срещу това??
Най-добрият индикатор е коминът на крематориума и вечерните молитви на монасите. те са увеличени.
https://www.abc.net.au/news/2018-10-30/is-there-a-lower-incidence-of-cold-and-flu-infections-in-tropics/10381902
Мисля, че всичко е само утайка от кафе. Но когато гледам BKK, където живеят около 14 милиона души и има ниска смъртност, започвам да се съмнявам дали тези цифри са верни... Трябва да се каже, че правят всичко възможно да овладеят вируса. Живея в Хатяи и всичко тук е заключено от три седмици. Аз лично смятам, че начинът на поздрав допринася за това вирусът да не се предава толкова бързо. Това, в комбинация с високите температури, които са демонстрирани, може да допринесе за затрудняване на разпространението на вируса. Както казах, всичко е само утайка от кафе... Бих искал да пожелая на всички колеги дървосекачи и разбира се на всички тайландци сила и добро здраве!!!!
Цитат: „Ако се вземат предвид само богатите страни, продължителността на живота на мъжете и жените се увеличава съответно до 76 и 82 години. Това е съответно 16 години и 19 години повече от мъж и жена в развиваща се страна, където средната продължителност на живота сега е 60 години за мъжете и 63 години за жените.
Има няколко причини, поради които продължителността на живота е по-висока в по-богатите западни страни, отколкото в по-бедните развиващи се страни, като Тайланд е между тях като развиваща се страна. Ето списък на най-важните: по-добри и по-достъпни здравни грижи (от грижи за бебета до грижи за възрастни хора), по-добро хранене, надеждна вода, повече пари, така че по-малко преки финансови грижи, по-малко стрес, по-малко тежък труд, по-малко атаки върху здравето поради на климата и замърсяването на околната среда.
И да, винаги има изключения, но това е средната картина.