Die Mae Hong Son-lus is 'n baie pragtige rit deur die noordooste van Thailand. Dit is waarskynlik die gewildste roete in Noord-Thailand — aangewys as 'n motorfietsryer se nommer 1 en die 'pad van duisend haarnaalddraaie'.

Die paaie is baie steil, het baie draaie en gaan reguit deur pragtige groen oerwoud. Die uitsig oor ryslande en hoë berge is soms baie indrukwekkend. Jy ry deur oulike dorpies, verby pragtige nasionale parke en kom langs die pad verskeie watervalle teë. Hierdie lopie word sterk aanbeveel vir diegene wat iets besonders wil ervaar.

Twee weke gelede het ons saam met 6 Bikerboys van Hua Hin na Chiang Mai gegaan om hierdie fantastiese avontuur te beleef. Fietse word by Tony's Big bikes in Chiang Mai gehuur en ons topkeuse was die Honda PCX 150.

Dit was ons program:

Dag 1: Oordrag na Chiang Mai
Oordrag van Hua Hin na Chiang Mai (vlug, motor en nagbus). Versamel die fietse.

Dag 2: Die Samoeng-lus
Begin met die baie interessante en gevarieerde Samoeng-draf oor 'n afstand van 120 km. 'n Goeie manier om pragtige roetes in die omgewing te ontdek en die plaaslike inwoners te leer ken. ’n Pragtige besienswaardigheid is die Mae Sai-waterval. Die staproetes styg tot vlak 10.

Dag 3: Chiang Mai – Mae Sariang langs die Doi Inthanon.
Sodra die toer begin het, verlaat ons Chiang Mai en na sowat 80 km verlaat ons die snelweg. Daar is 'n steil pad deur 'n koel stuk woud en gegewe die helder weer word ons beloon met 'n wonderlike uitsig oor die top van Doi Inthanon (2585 m). As dit swaar bewolk is, is die uitsig teleurstellend. Die afdraande is 'n akrobatiese rit met kort, skerp draaie. Na elke draai, kyk kortliks na die indrukwekkende landskap en keer dan dadelik jou volle aandag terug om die draaie te neem. Ons spandeer die res van die dag op plattelandse paaie. Mae Sariang is 'n stil, afgesonderde plek op die grens met Mianmar. Min toeriste vind hul weg na hierdie dorp, maar die dorp raak al hoe meer gewild onder die Thaise bevolking, wat uit die groot stede hierheen stroom vir die natuur. en die 'koue' .

Dag 4: Mae Sariang-Mae Hong Son
Tot Khum Yang was die pad redelik eentonig. In Khum Yang het ons 'n klein draai verby die Mae Surin-waterval gery. Wat 'n pragtige pad! Ons het deur die berge gery. Ons het berge op en af ​​gegaan en het wye uitsigte oor die omliggende berge gehad. Dit was so cool, want ons was amper die enigstes op die pad. Ons het gereeld gestop om die uitsig te geniet. Die pad hierheen was nie altyd goed nie en soms moes ons. ons sigsag om die gate te vermy. Vyftig kilometer verder is ons terug na die hoofpad na Mae Hong Song waar ons beter die draaie kon neem en teen 'n redelike pas kon ry. Ons hotel was nie ver van die meer in die sentrum nie. Na 'n kort stappie by die nagmark het ons by die meer gaan eet.

Dag 5: Mae Hong Song
Mae Hong Son self is 'n klein dorpie met 17.000 XNUMX inwoners. Vir jare was hierdie gebied afgesluit en min mense het gekom. Die bevolking wat hier gewoon het, het hoofsaaklik bestaan ​​uit verskeie stamme wat in die berge gewoon het of vlugtelinge uit die naburige Mianmar. Weens hul afgeleë ligging het baie van die identiteit van hierdie stamme ongeskonde gebly. Daar is 'n meer in die middel van MHS, rondom waar daar genoeg is om te doen en waar jy heerlike kos kan geniet. Dit word atmosferies in die aand. Ons het vandag nogal 'n bietjie geklim na 'n dorpie by die grenspos met Myanmar. Van daar af het ons 'n pragtige uitsig gehad oor 'n Chinese nedersetting in die vallei. Terug in Mae Hong Song het ons na Wat Phrathat Doi Kung Mu gery, 'n pragtige Birmaanse tempel vanwaar 'n mens 'n indrukwekkende panoramiese uitsig oor die stad en die omliggende berge kan geniet.

Dag 6: Mae Hong Song-Pai
Die pad na Mae Hong Son was ook pragtig! Die roete was golwend met af en toe uitsigte en strek deur die woud. Halfpad is daar 'n fantastiese 360°-panorama wat beslis 'n blaaskans werd is. Sowat 50 km vanaf Pai het ons na die Lot-grotte gery. Die area is redelik toeristies maar knus met talle restaurante en gastehuise. Die grotte is indrukwekkend. ’n Deel van die besoek is uitgevoer op ’n vlot op die Nam Langrivier wat deur die grotte loop. Die totale lengte is ongeveer 1,6 km. Omring deur berge het ons toe Pai bereik. Ons het deur die straat gery met al die kosstalletjies en ek was verstom oor wat hulle gehad het. Nêrens in Thailand is daar so 'n wye verskeidenheid staanplekke met voorbereide disse soos in Pai nie. Ons het die hele aand in 'n knus kroeg met lewendige musiek deurgebring

Dag 7: Pai – Chiang Dao – Chiang Mai
Die eerste deel van die roete was die mooiste, want jy het die koel berge gesien. Hierna het dit meer bebos geword en jy het kort-kort 'n mooi uitsig gehad. Die pad was baie mooi met al die draaie. Ons het iewers gestop om te stap en die uitsig te geniet. Middagete was by 'n lekker padrestaurant naby 'n waterval. Laatmiddag het ons die bromponies teruggegee en die bromponiereis tydens 'n lekker aandete geëvalueer.

Dag 8: Chiang Mai-Hua Hin
Elke deelnemer het hul eie vervoer voorsien. Ek het die BBP-nagbus van Chiang Mai na Hua Hin geneem en was uiters tevrede met die gemak van die reis. Sitplekke kan tot 135° teruggedraai word, elkeen het sy eie skerm met 'n sok om hul slimfoon te laai en in die middel van die nag het ons by 'n lekker restaurant gestop en ons kon gratis 'n lekker Thai-buffet geniet.

Die Mae Hong Song-lus is 'n fantastiese avontuur. Ons sien uit na ons volgende 8-dag reis na die Goue Driehoek en die bergagtige gebied langs die Mekong oos van Noord-Thailand. Ons gaan voort met ons 2-weeklikse reise vanaf Hua Hin en bied 'n meerdaagse reis van Hua Hin na Ban Krut en ook na Kanchanaburi. Deelname aan ons toere is gratis en almal met (bromponie) bestuurservaring is welkom.

Ingesit deur Robert Vereecke

7 antwoorde op "Mae Hong Song stap saam met Hua Hin Bikerboys"

1. Ferry sê op

Mooi storie Robert. Ek het ook hierdie toer vanaf Bangkrut gery en kan dit nie beter beskryf nie. Eers toe ry ons die Goue Driehoek en die hele grens van Laos, altesaam 5.500 3 km in XNUMX weke en elke dag was 'n partytjie. Aanbeveel

2. sampie sê op

Beste, waar kan ek meer inligting kry oor die volgende motorfietsuitstappies?

• robert verecke sê op

Stuur vir my 'n e-pos en ek sal jou by my adreslêer voeg en jy sal ons programme gereeld ontvang. My epos adres is [e-pos beskerm]

3. Fred Jansen sê op

Dit is wonderlik dat hierdie fantastiese reis op Thailandblog geplaas word, Robert. Het hierdie toer elke dag geniet en is dankbaar vir die Hua Hin Bikers wat so gasvry was om 'n "Isaan Biker" dit te laat geniet. Wens julle almal baie veilige toekomstige kilometers toe!!!!!

• Gerard Heijnst sê op

Hallo Fred,

Lees jou avontuur met groot belangstelling! Pragtige
      om te lees dat jy en jou maats julle vrye tyd so baie geniet
      en jou passie. Pragtige foto's!!
      Sterkte vir die komende nuwe uitdagings!

Groete,
      Gerard

4. long addie sê op

Liewe Rob,
    jy moes dit voorheen gedoen het. Plaas die verslae van jou fietstoere op die blog. Ek het al self van hulle ervaar, tot groot bevrediging. Julie het 'n fantastiese groep en die organisasie deur jou en Jos verdien 'n groot geluk.

5. Ver Eecke Geert sê op

Hallo Robert,

Lees maar jou avontuur, dink dis 'n pragtige roete, ek wil ook graag deelneem.

Groete Gert

Los kommentaar

Thailandblog.nl gebruik koekies

Ons webwerf werk die beste danksy koekies. Op hierdie manier kan ons jou instellings onthou, vir jou 'n persoonlike aanbod maak en jy help ons om die kwaliteit van die webwerf te verbeter. Lees meer

Ja, ek wil 'n goeie webwerf hê