Welkom op Thailandblog.nl
Thailandblog is met 275.000 bezoeken per maand de grootste Thailand-community in Nederland en België.
Schrijf je in voor onze gratis e-mail nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Nieuwsbrief
Taalinstelling
Koers Thai Baht
Sponsor
Laatste reacties
- Rob V.: Ja, het zijn ideeën uit de mens en samenleving zelf, uiteraard wel met inspiratie en invloed van elders want dankzij het internet
- Johnny BG: Het idee van de cooperatie is om landlozen en ouderen werk te verschaffen en dat gaat met vallen en opstaan. Met zowel een NL als
- gtimmerman: ik zou graag meer informatie willen hoe in cpntact te komen
- H.Revoort: Thaise blues……
- Tino Kuis: Een goede samenvatting over traditie en moderniteit in Thailand. Dan dit citaat: “Deze jongeren zijn vaak goed geïnforme
- william-Korat: Wij hebben geen onbruikbare rijstvelden Johnny en het kan goed dat ik je toelichting van de coöperatie ooit eens gemist heb. De
- Erik: Rob Penders, altijd spannend, een nieuwe bestemming. Een geweldige tijd zal het ongetwijfeld worden! Het ‘verassen’
- Rudolf: Hij zou ook kunnen bedoelen, dat er een overeenkomst is gesloten dat hij in dat huis mag blijven wonen als zijn vrouw sterft. T
- Wim: Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan? In Thailand kun je zo goed als alle betalingen digitaal afhandelen. Elke brenger van
- eddy: beste, graag had ik van u meer info gehad betreffende uw berichtje van iptv, hoe dit te verkrijgen bij voorbaat dank, Eddy
- Rob V.: Een mooi verhaal welke maar weer eens onderstreept dat men zelfs met goede bedoeling verkeerd kan handelen door iets simpels als s
- Rob Penders: Wij (gezin met pubers) gaan 15 juli ‘24 voor een maand naar Thailand. Kan niet wachten om me te laten verassen en een fantas
- Luit van der Linde: Op 11 februari toen ik Thailand vanuit Maleisië binnen kwam, kreeg ik het formulier ook al niet meer, dus blijkbaar zijn ze hier
- Albert: Graag wat meer details Boonya, ik ben ook wel geïnteresseerd.
- Johnny BG: Onze cooperatie verandert onbruikbare rijstvelden waar alleen maar riet op staat in wekelijkse geldmakers. Dan zou je denken dat a
Sponsor
Weer in Bangkok
Menu
Dossiers
Onderwerpen
- Achtergrond
- Activiteiten
- Advertorial
- Agenda
- Belastingvraag
- Belgie vraag
- Bezienswaardigheden
- Bizar
- Boeddhisme
- Boekrecensies
- Column
- Coronacrisis
- Cultuur
- Dagboek
- Dating
- De week van
- Dossier
- Duiken
- Economie
- Een dag uit het leven van…..
- Eilanden
- Eten en drinken
- Evenementen en festivals
- Balloon Festival
- Bo Sang Umbrella Festival
- Buffalo-races
- Chiang Mai Flower Festival
- Chinees Nieuwjaar
- Full Moon Party
- Kerst
- Lotus festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireballs Festival
- Oud & nieuw viering
- Phi Ta Khon
- Phuket Vegetarian Festival
- Rocket festival – Bun Bang Fai
- Songkran – Thais nieuwjaar
- Vuurwerk festival Pattaya
- Expats en pensionado
- AOW
- Autoverzekering
- Bankzaken
- Belasting Nederland
- Belasting Thailand
- Belgische ambassade
- Belgische belastingdienst
- Bewijs van leven
- DigiD
- Emigreren
- Huis huren
- In memoriam
- Inkomensverklaring
- Kosten van levensonderhoud
- Nederlandse ambassade
- Nederlandse overheid
- Nederlandse Vereniging
- Nieuws
- Overlijden
- Paspoort
- Pensioen
- Rijbewijs
- Uitkeringen
- Verkiezingen
- Verzekeringen algemeen
- Visa
- Werken
- Ziekenhuis
- Zorgverzekering
- Flora en fauna
- Foto van de week
- Gadgets
- Geld en financiën
- Geschiedenis
- Gezondheid
- Goede doelen
- Hotels
- Huizen kijken
- Isaan
- Khun Peter
- Koh Mook
- Koning Bhumibol
- Leven in Thailand
- Lezersinzending
- Lezersoproep
- Lezerstips
- Lezersvraag
- Maatschappij
- Martkplaats
- Medisch toerisme
- Milieu
- Nachtleven
- Nieuws uit Nederland en Belgie
- Nieuws uit Thailand
- Ondernemers en bedrijven
- Onderwijs
- Onderzoek
- Ontdek Thailand
- Opinie
- Opmerkelijk
- Oproepen
- Overstromingen 2011
- Overstromingen 2012
- Overstromingen 2013
- Overstromingen 2014
- Overwinteren
- Politiek
- Poll
- Reisverhalen
- Reizen
- Relaties
- Shoppen
- Social media
- Spa & wellness
- Sport
- Steden
- Stelling van de week
- Stranden
- Taal
- Te koop
- TEV-procedure
- Thailand algemeen
- Thailand met kinderen
- Thailand tips
- Thaise massage
- Toerisme
- Uitgaan
- Valuta – Thaise Baht
- Van de redactie
- Vastgoed
- Verkeer en vervoer
- Visum Kort Verblijf
- Visum lang verblijf
- Visumvraag
- Vliegtickets
- Vraag van de week
- Weer en klimaat
Sponsor
Disclaimer vertalingen
Thailandblog maakt gebruik van automatische vertalingen in meerdere talen. Gebruik van vertaalde informatie is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de vertalingen.
Lees hier onze volledige disclaimer.
Auteursrechten
© Copyright Thailandblog 2024. Alle rechten voorbehouden. Tenzij anders vermeld, berusten alle rechten op informatie (tekst, beeld, geluid, video, etc.) die u op deze site aantreft bij Thailandblog.nl en haar auteurs (bloggers).
Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere manier dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Thailandblog.
Het linken en verwijzen naar de pagina’s op deze website is wel toegestaan.
Home » Vliegtickets » Nieuw: KLM vakanties naar Thailand
Nieuw: KLM vakanties naar Thailand
Een complete vakantie met vliegticket en hotel naar Bangkok? Het is geen toekomstmuziek want vliegmaatschappij KLM begint een eigen reisorganisatie.
Topman Harm Kreulen van KLM Nederland bevestigde deze week de ambitieuze plannen. En hij heeft goed nieuws; de prijzen worden structureel met 10 tot 20 procent verlaagd.
De reisbranche in Nederland is minder blij en vreest een prijzenslag wat ongetwijfeld zal lijden tot nieuwe faillissementen onder touroperators.
KLM zal onder andere een ’laagste prijsgarantie’ invoeren en de boekingskosten worden fors verlaagd. Van 10 euro per persoon naar 10 euro per boeking, ongeacht aantal tickets. Ook kunnen consumenten straks gemakkelijker een ticket wijzigen.
De luchtvaartmaatschappij denkt met het starten van een eigen reisorganisatie tienduizenden extra klanten te kunnen werven, voornamelijk via internet.
Of de reisbranche in Nederland er niet blij mee is, is hun probleem. Het gaat wel om mijn portemonnee.
Als ik bij een reisbureau € 25,00 reserveringskosten en € 35,00 administratiekosten moet betalen en bij de KLM €10,00, dan pak je de KLM. Wat is daar mis mee. Als de KLM beloofd dat de reizen 10 a 20 % goedkoper zijn! nu dan weet ik het wel.
Tot ziens bij KLM.
dat is heerlijk nu nog waarmaken in een keer zonder overstap is heerlijk en een rustig begin van vakantie
de KLM vergeet dat het samenstellen van reizen een totaal andere aanpak vereist dan het vol plannen van vluchten. zij kunnen wel heel slim gebruik maken van de wetenschap dat op bepaalde dagen en weken de vliegtuigen een lagere bezetting hebben en aldus een boost kunnen gebruiken. In het verleden zijn er al meerdere schoenmakers geweest die een andere leest hebben uitgeprobeerd. na de nodige dreunen te hebben moeten incasseren keerden ze allemaal vroeg of laat weer terug naar uw oude en bekende leest.
Eerst heeft de KLM middels het Zwaanconvenant het verdienmodel van de trouwe reisagenten gereduceerd tot een peannut en nu gaan ze weer misbruik maken van diezelfde reisagenten en reisorganisaties.
Laat KLM zich beperken tot het bedienen van het hoogsegment (sorry rob/Silverjet) en de kwaliteit van het zitgemak in hun krap bemeten vliegtuigen op orde brengen alvorens men zich stort op een markt met vele valkuilen. Laat het SGR de KLM voor de volledige kLM omzet bankgaranties vragen en niet voor een in het leven geroepen dochterbedrijfje. mogelijk heeft de nieuwe vlam van Emiel zijn hoofd zo op hol gebracht dat ze mag poseren in de glossy websites etc. die in de markt gezet zullen gaan worden.
in ieder geval een sterke troef om de klm kleuren blauw te laten en daar kan een blauwtje lopen minder opvallen.
K lift Liever Mee op andermans succes.
Lagere prijzen betekenen vaak, zo niet altijd, minder dienstverlening en minder souplesse, en meer standaardisering. Voor de ene klant is dat aantrekkelijk, voor de andere klant niet. (bv. het nu zelf incheckene van je bagage via een bagagemachine op Schiphol). Op de ene vlucht is het niet erg, op een andere vlucht wel..(bv. betalen voor je koffie, water, eten).
Je zult zien: de kale vliegprijzen gaan omlaag, de kosten voor (extra) dienstverlening omhoog. Het moet namelijk uit de lengte of uit de breedte.
Ook voor Belgische reizigers is dit goed nieuws. KLM heeft dikwijls fantastische aanbiedingen bij een vertrek uit Antwerpen.
En dan nog vriendelijke Thaise bemanning en stewardessen, zullen ze het eindelijk begrepen hebben?
Ik ga het bekijken als het zover is. Wat mij en vele anderen wel opvalt is dat nogal wat mensen in deze en andere discussies KLM ietwat afkraken. Het zijn eigenlijk klachten die niet eens zo moeilijk zijn voor Camiel. Gewoon normale beenruimte en iets meer service en gevoel geven dat je gast/klant bent. KLM heeft ook best goede kanten. Zijn stipt, actief op Twitter en de rest met info, vliegen vaak rechtstreeks, hebben nu ook een nette BC en ze spreken Nederlands en serveren rode kool in de Holland maand. En nee, ik geen KLM-er. Ik vlieg als ik in oostwaartse richting altijd Oosters.