Suvarnabhumi Airport, de internationale luchthaven van Thailand, heeft een informatiecentrum opgezet op luchthaven.

Vliegtuigpassagiers die gestrand zijn of vragen hebben over de situatie in Bangkok kunnen daar terecht voor hulp en advies.

Nu de spanning door de protesten is opgelopen, heeft luchthaven Suvarnabhumi een informatiecentrum geopend op de derde verdieping van de terminal. Er is een speciaal telefoonnummer geopend die 24-uur per dag bereikbaar is: 02-132-9999

Toeristen met vragen of hulpverzoeken kunnen bellen met het bovengenoemde nummer.

Bron: National News Bureau of Thailand

2 reacties op “Suvarnabhumi Airport opent informatiecentrum voor passagiers”

  1. Hemelsoet Roger zegt op

    Een vriend van mij komt op 5 december aan in Thailand en gaat voor enkele dagen verblijven bij ’n vriendin in Samut Prakahn. Ik heb hem aangeraden om de skytrain te nemen vanuit de luchthaven en vandaar in het hoofdstation over te stappen op het luchtspoor naar Samut Prakahn en vanuit het eindstation met ’n auto naar zijn eindbestemming te rijden, zo ontloopt hij de files en mogelijke demonstraties. Andere aankomende reizigers kunnen hetzelfde doen naar hun bestemming, vanuit het hoofdstation kunnen ze verschillende kanten uit met het luchtspoor en de metro is daar ook niet ver af dacht ik.

  2. Cees zegt op

    Ik weet niet hoe handig je vriend is, maar de aanduiding skytrain gaat hij niet vinden op Suvarnabhumi, het heet Airport Link. Op het eindstation Phaya Thai kan hij dan de BTS skytrain in. Succes! Op internet is eea ook te vinden, even googlen op Bangkok public transport en je vindt alles.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website