Patarosan Thailand: KLM hésé pisan ngahontal

Ku Pesen Dikintunkeun
Geplaatst dina Patarosan pamaca
tags:
28 Séptémber 2021

Pembaca anu dihormat,

Kuring dipesen tikét ka Bangkok kalawan KLM sarta ngahaja disebutkeun tanda panggero kuring tinimbang ngaran kuring sakumaha nembongan dina paspor kuring. Numutkeun kana situs wéb KLM, ieu tiasa disaluyukeun upami anjeun ngahubungi aranjeunna. Tur éta tempat sapatu nyiwit. Éta kacida inaccessible mun mu. Diusahakeun ku telepon, tapi anjeun meunang wristband sarta sanggeus ngantosan bari anjeun dialungkeun kaluar tina antrian. Kuring diusahakeun eta via WhatsApp, tapi lajeng anjeun meunang téks baku, sami manglaku ka utusan.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Wasalam,

Ed

Éditor: Naha anjeun gaduh patarosan pikeun pamiarsa Thailandblog? Gunakeun hubungan.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. dirk nyebutkeun nepi

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. terus terang nyebutkeun nepi

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan nyebutkeun nepi

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt nyebutkeun nepi

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S nyebutkeun nepi

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman nyebutkeun nepi

    Dear Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen nyebutkeun nepi

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang nyebutkeun nepi

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES nyebutkeun nepi

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. pelayan lap nyebutkeun nepi

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Ninggalkeun koméntar

Thailandblog.nl ngagunakeun cookies

Website kami jalan pangalusna berkat cookies. Ku cara ieu urang tiasa nginget setélan anjeun, ngajantenkeun anjeun tawaran pribadi sareng anjeun ngabantosan kami ningkatkeun kualitas halaman wéb. Baca leuwih

Leres, abdi hoyong situs wéb anu saé