Thailand mubvunzo: KLM yakaoma kwazvo kusvika

NeMharidzo Yakatumirwa
Geplaatst mukati Mubvunzo wemuverengi
Tags:
28 September 2021

Vadiwa vaverengi,

Ndakabhuka tikiti rekuenda kuBangkok neKLM uye netsaona ndakataura chiratidzo changu chekufona panzvimbo pezita rangu sezvazvinobuda mupasipoti yangu. Zvinoenderana newebhusaiti yeKLM, izvi zvinogona kugadziriswa kana ukavabata. Uye ndipo panotsikirira shangu. Havasvikike zvachose kuna mu. Kuedzwa nefoni, asi iwe unowana tepi uye mushure mekumirira kwechinguva unokandwa kunze kwemutsara. Ndakazviyedza via whatsapp but wobva wawana a standard text, the same applies to messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Kwazisai,

Ed

Vatori: Iwe une mubvunzo kune vaverengi veThailandblog? Shandisa contact form.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. dirk anoti kumusoro

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. va pachena anoti kumusoro

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan anoti kumusoro

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt anoti kumusoro

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S anoti kumusoro

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman anoti kumusoro

    Wadiwa Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen anoti kumusoro

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang anoti kumusoro

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES anoti kumusoro

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. mushandi wepamakumbo anoti kumusoro

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Siya mhinduro

Thailandblog.nl inoshandisa makuki

Webhusaiti yedu inoshanda zvakanyanya nekuda kwemakuki. Nenzira iyi tinogona kurangarira marongero ako, kukuita iwe pachako kupa uye iwe unotibatsira kuvandudza kunaka kwewebhusaiti. Read more

Hongu, ndinoda webhusaiti yakanaka